Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Omdat Jorgensen 10x beter is en waarschijnlijk 100x beter ligt in de groep en bij het legioenMars18 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:30:
Tja Kramer.
Sta wel achter hem.
- Want waarom breng je Kramer er bij een 2-0 achterstand tegen vitesse er niet in?
- Nadat hij 3-3 maakt tegen Utrecht stel je hem niet op tegen Zwolle, laat hem zelfs niet invallen, Zwolle thuis kan je zelfs beginnen met Kramer.
Bron: https://www.feyenoord.nl/...divisie-2016-2017/verslag
Maar op zich zou hij wel de laatste minuutjes steeds kunnen invallen bij een voorsprong, toch wel risico om Jorgensen alle wedstrijden volledig te belasten...
Float like a butterfly, sting like a bee.
en zelfs dat gebeurd nietmartinusz schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:41:
[...]
Omdat Jorgensen 10x beter is en waarschijnlijk 100x beter ligt in de groep en bij het legioen
Maar op zich zou hij wel de laatste minuutjes steeds kunnen invallen bij een voorsprong, toch wel risico om Jorgensen alle wedstrijden volledig te belasten...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Waarom je Kramer er niet inbrengt bij een 2-0 achterstand tegen Vitesse? Heb je uberhaupt gezien hoe die gast zich warmliep? Met die instelling mag hij uberhaupt blij zijn dat Gio hem niet het stadion uit heeft geschopt daar.Mars18 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:30:
Tja Kramer.
Sta wel achter hem.
- Want waarom breng je Kramer er bij een 2-0 achterstand tegen vitesse er niet in?
- Nadat hij 3-3 maakt tegen Utrecht stel je hem niet op tegen Zwolle, laat hem zelfs niet invallen, Zwolle thuis kan je zelfs beginnen met Kramer.
Bron: https://www.feyenoord.nl/...divisie-2016-2017/verslag
Kramer moet gewoon lekker zijn mond houden, hard trainen en doen waar hij voor betaald wordt. In het begin van het seizoen ook verontwaardigd doen dat hij geen echte kans kreeg tov van Jorgensen. Jorgensen is tien klasses beter..
Nee ik was bij de vrienden van amstel.JST94 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:33:
[...]
Waarom je Kramer er niet inbrengt bij een 2-0 achterstand tegen Vitesse? Heb je uberhaupt gezien hoe die gast zich warmliep? Met die instelling mag hij uberhaupt blij zijn dat Gio hem niet het stadion uit heeft geschopt daar.
Kramer moet gewoon lekker zijn mond houden, hard trainen en doen waar hij voor betaald wordt. In het begin van het seizoen ook verontwaardigd doen dat hij geen echte kans kreeg tov van Jorgensen. Jorgensen is tien klasses beter..
Heb toen niks gezien
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja, hopelijk maakt hij van het weekend de winnende. In eigen goal dan.Hackus schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:00:
Michel Kramer past beter bij ADO Den Haag
Vanaf de tribune?Joster schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:07:
[...]
Ja, hopelijk maakt hij van het weekend de winnende. In eigen goal dan.
En nog 1-0 voor ook uit een heerlijke vrije trap!
[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 14-02-2017 21:05 ]
Hoppa 2-0 ook nog. Wat is die Verratti goed zeg.
[ Voor 29% gewijzigd door Goron op 14-02-2017 21:28 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 14-02-2017 21:59 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dortmund krijgt pingel bij 1-0 achterstand, Aubamayang met een baggerschot door het midden, makkie voor keeper.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kijk overigens via de CL Switch van Ziggosport, is wel tof.
⏩ PVOutput☀️
Barca wordt wel aardig afgedroogd zo.
Return nu ook zo goed als kansloos.
[ Voor 71% gewijzigd door dutchgio op 14-02-2017 22:14 ]
Ze zijn ook al eens een keer door Bayern flink voor schut gezet maar dit gaat wel erg hard moet ik zeggen.Quad schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:14:
Grootste nederlaag voor Barca in de CL is in de maak?
Dat was een 3-0.Vlassie1980 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:16:
[...]
Ze zijn ook al eens een keer door Bayern flink voor schut gezet maar dit gaat wel erg hard moet ik zeggen.
4-0 is sinds de jaren 90 niet meer voorgekomen.
⏩ PVOutput☀️
Heerlijk, PSG speelt geweldig. Barca heeft niets in te brengen, zo'n Messi staat er gewoon voor spek en bonen in. Genieten van deze oorwassing van Barca.gambieter schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:05:
Ik zit echt te genieten van PSG. Barca begint gefrustreerd te raken.
Dit weekend weer lekker Eredivisie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PSG speelt het wel echt heel goed uit ook.
Doet een beetje denken aan die legendarische CL finale tussen AC Milan en Barcelona in 1994...Kaap schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:17:
[...]
Heerlijk, PSG speelt geweldig. Barca heeft niets in te brengen, zo'n Messi staat er gewoon voor spek en bonen in. Genieten van deze oorwassing van Barca.
Wikipedia: Finale UEFA Champions League 1994
[YouTube: https://youtu.be/Dd3jzD-3tLY]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Donderdag eerst nog EL.PWM schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:23:
Ik keek even in het topic of er nog wat nieuws was, blijkt er CL te zijnNa een aantal boeken over het hedendaags (nep) voetbal in de hoogste regionen te hebben gelezen, besloten geen CL meer te kijken. Blijkbaar heb ik mijzelf zo afgesloten dat ik het niet eens meer weet als er gespeelt word.
Dat weekend weer lekker Eredivisie
2013...Quad schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:17:
[...]
Dat was een 3-0.
4-0 is sinds de jaren 90 niet meer voorgekomen.
4-0 en 3-0 verloren van Bayern... (Met een magistrale Robben...)
[YouTube: https://youtu.be/LuLQohjpWTU]
[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 14-02-2017 22:36 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ajax moet kunnen winnen, AZ moet vooral genieten komende wedstrijden.
Je hebt gelijk iig. Beter researchen dus.Fiber schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:35:
[...]
2013...
[video]
[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 14-02-2017 22:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat wil jij wel, zij willen liever nog twee reclameblokken ertusseninFleximex schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:48:
Ow mijn god die comedian bij Veronica. Totaal niet grappig en heel vergezocht. Maar zelfs als het grappig was. Er is toch helemaal geen behoefte aan? Ik wil gewoon meteen die andere samenvatting zien...
Boahh heerlijk hahaFiber schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:35:
[...]
2013...
[video]
PSG speelde echt goed vanavond en wat was Rabiot toch fantastisch bezig he
Even wat anders, ik vind Di Maria toch flink onderschat. Als hij op zijn best dan kan 'ie net zo beslissend als Messi zijn denk ik. Op het WK verdiende hij de prijs namelijk veel meer dan Messi.
Misschien komt het, omdat hij wat vrolijker oogt
Alleen jammer dat zijn voortzetting niet altijd ff lekker is, als hij wat meer verfijning/techniek had, hadden er zo nog 2 of 3 goals bij gekomen.Mosin schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:57:
[...]
PSG speelde echt goed vanavond en wat was Rabiot toch fantastisch bezig he
Echt he, zie je hem het halve veld overlopen met mooie combinaties en dan op 't laatste gaat het helemaal de mist inmartinusz schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:28:
[...]
Alleen jammer dat zijn voortzetting niet altijd ff lekker is, als hij wat meer verfijning/techniek had, hadden er zo nog 2 of 3 goals bij gekomen.
Denk dat hij vooral teveel onrust had na zo'n lange loop actie, maar de voorzetten waren inderdaad wel behoorlijk slecht..
Die goal van Cavani, niet te geloven hoe snel, hard en zuiver ingeschoten, absolute wereldklasse.
Nederland heeft 1 speler nog actief in de CL. Hoe kan Oranje ooit nog winnen van landen die hun hele team uit de CL haalt?
Houdoe
Turkije stelt zich kandidaat voor Euro 2024. Ze hebben in ieder geval stadions genoeg ervoor. Alleen de terreurdreiging daar en het politieke klimaat werken niet echt mee.
Ik kan bijna niets anders concluderen dat deze wedstrijd een bewuste actie was van de selectie van Barcelona; ze willen af van hun trainer Luis Enrique. Het morrelt al een geruime tijd tussen de trainer en de selectie en de CL is voor Barcelona het grootste doel naast de titel. EN hoe zorg je er beter voor dat de trainer vertrekt dan gigantisch afgaan in de CL? Een grote nederlaag op het hoogste podium en voor een miljoenenpubliek. De selectie van Real Madrid deed het zelfde toen men van Rafael Benítez af wou, een 4-0 nederlaag tegen Barcelona en het was klaar.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Grappig dat je 0,0 wil afdoen aan de prestatie van PSG, maar dat juist heel erg doet door te suggereren dat ze bewust slecht hebben gespeeld, je doet de selectie (en prestatie) van PSG enorm tekort:Han schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:44:
Het was een mooie wedstrijd om te zien, vooral omdat PSG bleef doordrukken, tot aan het laatste fluitsignaal. Nu wil ik 0,0 af doen van de prestatie van PSG maar het plotselinge verval van Barcelona is wel heel erg opvallend. Zelfs een off-day van een regulier gedreven Barcelona had niet met 4-0 verloren. Laten we niet vergeten dat dit zelfde PSG niet tot de absolute top behoort.
Ik kan bijna niets anders concluderen dat deze wedstrijd een bewuste actie was van de selectie van Barcelona; ze willen af van hun trainer Luis Enrique. Het morrelt al een geruime tijd tussen de trainer en de selectie en de CL is voor Barcelona het grootste doel naast de titel. EN hoe zorg je er beter voor dat de trainer vertrekt dan gigantisch afgaan in de CL? Een grote nederlaag op het hoogste podium en voor een miljoenenpubliek. De selectie van Real Madrid deed het zelfde toen men van Rafael Benítez af wou, een 4-0 nederlaag tegen Barcelona en het was klaar.
o.a.
Meunier
Matuidi
Draxler
Cavani
Di Maria
Rabiot
Dat zijn stuk voor stuk klasbakken. En dan ook nog het juiste strijdplan en de fitheid om heel vroeg druk te zetten en alle duels op inzet te winnen...
Wat wie denk je, stel er ontstaat een onmogelijke situatie met de selectie (Suarez, Messi Neimar) enerzijds en Enrique anderzijds, krijgt er gelijk van de club? Wie zouden ze dan het eerste de laan uitsturen? Daarvoor hoeven ze echt geen expres ondermaatste prestatie voor te leveren.
[ Voor 8% gewijzigd door Witte op 15-02-2017 14:48 ]
Houdoe
Ik zeg ook nergens dat Barcelona deze wedstrijd had gewonnen. Maar met 4-0 verliezen en op deze wijze? Alle statistieken waren record verbrekend slecht.Witte schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:45:
Grappig dat je 0,0 wil afdoen aan de prestatie van PSG, maar dat juist heel erg doet door te suggereren dat ze bewust slecht hebben gespeeld, je doet de selectie (en prestatie) van PSG enorm tekort. Dat zijn stuk voor stuk klasbakken. En dan ook nog het juiste strijdplan en de fitheid om heel vroeg druk te zetten en alle duels op inzet te winnen...
Jawel hoor... en dat is echt niet uniek in het voetbal. (Oud-)spelers hebben in interviews ruiterlijk toegegeven dat dit gebeurt. De andere grote nederlaag van Barcelona in de CL was onder het bewind van Gerardo Martino, een trainer die ook niet lekker lag in de spelersgroep. Ook die was weg na een slecht seizoen. Nogmaals, ik geef ik ook aan dat ik deze conclusie trek, het is geen geschreven waarheid. Maar bij een Barcelona wat zo hard onderuit gaat spelen wellicht ook andere zaken mee dan alleen een off-day. Barcelona was 0,0% gemotiveerd en liepen er als zoutzakken bij... en dat in de CL.Wat wie denk je, stel er ontstaat een onmogelijke situatie met de selectie (Suarez, Messi Neimar) enerzijds en Enrique anderzijds, krijgt er gelijk van de club? Wie zouden ze dan het eerste de laan uitsturen? Daarvoor hoeven ze echt geen expres ondermaatste prestatie voor te leveren.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Welk plotselinge verval? Het verval dat al een tijdje zichtbaar is? Sorry, maar Barca is het Barca niet meer van een paar jaar geleden met een Xavi, Puyol en jongere Iniesta.Han schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:44:
Nu wil ik 0,0 af doen van de prestatie van PSG maar het plotselinge verval van Barcelona is wel heel erg opvallend. Zelfs een off-day van een regulier gedreven Barcelona had niet met 4-0 verloren. Laten we niet vergeten dat dit zelfde PSG niet tot de absolute top behoort.
De verdediging van Barca stelt tegenwoordig weinig voor. Pique is 1 groot drama geworden sinds het vertrek van Puyol. Houdt zich veelal bezig met randzaken en is niet de echte leider achterin die het had moeten worden. Jordi Alba constant geblesseerd en verdedigend zwak. Rechtsback is 1 groot drama. Of je gaat spelen met een Mathieau op linksback

Middenveld is met de blessures van Iniesta en Rakitic 1 groot drama. Voldoen allemaal niet aan het niveau. Een Denis Suarez en Rafinha zijn misschien leuke talenten maar meer ook niet. Verre van het niveau dat Barca altijd heeft gehad en zou moeten nastreven. Het enige waar ze op hebben gefocust is de aanval met het aantrekken van een Suarez en Neymar (kunnen we trouwens Messi ook beginnen af te schrijven zoals sommigen Ronaldo aan het afschrijven zijn omdat ie wat minder scoort?
Simpel gezegd is het gewoon slecht beleid. Maar goed, veel clubs maken zich daar schuldig aan want aanvallers vallen nu eenmaal meer op. En heb je scorende aanvallers maakt het allemaal niks uit want je moet gewoon vaker scoren dan je tegenstander. Maar hebben je aanvallers zoals dit seizoen moeite met scoren en zo'n zwakke verdediging, ga je tegen een enigszins goede tegenstander gewoon op je gezicht.
Ik heb in ieder geval genoten van wat PSG liet zien. Zeker zo'n Meunier waarvan ik had gedacht dat die het niet zou gaan redden. Het middenveld heeft een mooie balans waarbij een Rabiot zich zeer sterk heeft ontwikkeld.
Staat bovenaan in topscoorder lijst in Spanje op dit moment, dus waar hebben we het overNoiz schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:27:
[...]
(kunnen we trouwens Messi ook beginnen af te schrijven zoals sommigen Ronaldo aan het afschrijven zijn omdat ie wat minder scoort?)

PSG was gewoon vele malen beter, verdediging stond goed en zaten overal bovenop. Daarnaast individuele kwaliteit die ze deze wedstrijd deden winnen, gewoon top prestatie van PSG.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinusz op 15-02-2017 15:38 ]
Anyway, weer moet Real spelen als ik moet trainen. Ik zweer het je, ze doen het expres om mij te pesten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik heb Messi nooit een hele grote gevonden. Hij kan leuk versnellen en dan dodelijk toeslaan, maar opbouwend brengt hij niets en als er geen sterk team om hem heen staat om hem te lanceren is hij onzichtbaar (kijk maar naar zijn bijdragen bij het Argentijnse elftal)Noiz schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:27:
[...]
(kunnen we trouwens Messi ook beginnen af te schrijven zoals sommigen Ronaldo aan het afschrijven zijn omdat ie wat minder scoort?)
Barcelona heeft jarenlang de power gehad om met tien man de wedstrijd te controleren en dan Messi als extraatje mee te laten lopen.
alles kan off-topic

De psychic hotline is nu geopendMosin schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:57:
[...]
Boahh heerlijk haha
PSG speelde echt goed vanavond en wat was Rabiot toch fantastisch bezig he![]()
Even wat anders, ik vind Di Maria toch flink onderschat. Als hij op zijn best dan kan 'ie net zo beslissend als Messi zijn denk ik. Op het WK verdiende hij de prijs namelijk veel meer dan Messi.
Misschien komt het, omdat hij wat vrolijker oogt
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 15-02-2017 18:35 ]
Dit is ook wel een mooie.Ankona schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:00:
[...]
Ik heb Messi nooit een hele grote gevonden.
*proest*Ankona schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:00:
[...]
Ik heb Messi nooit een hele grote gevonden. Hij kan leuk versnellen en dan dodelijk toeslaan, maar opbouwend brengt hij niets en als er geen sterk team om hem heen staat om hem te lanceren is hij onzichtbaar (kijk maar naar zijn bijdragen bij het Argentijnse elftal)
Barcelona heeft jarenlang de power gehad om met tien man de wedstrijd te controleren en dan Messi als extraatje mee te laten lopen.

Btw Bayern lijkt me niets aan vanavond, die winnen toch wel thuis.
Ik ga voor Real tegen een ontketende Mertens
Hmmapis29 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:33:
Waar is die -2 knop? Een spits/aanvaller die de opbouw moet verzorgen?
[...]
De psychic hotline is nu geopendapis29 in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014"

Misschien gaan scouten bij een club?
Als Bayern zoals in de Bundesliga speelt, wordt het makkelijker voor Arsenal. Hotseknots 3.0Harribo schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:03:
[...]
*proest*![]()
![]()
Btw Bayern lijkt me niets aan vanavond, die winnen toch wel thuis.
Ik ga voor Real tegen een ontketende Mertens
[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 15-02-2017 19:08 ]
Als je het mag geloven is ie bijna persoonlijk verantwoord voor het aantrekken van DraxlerFiber schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:51:
Wat is de rol van Patrick Kluivert eigenlijk bij PSG...? Heeft hij al invloed gehad op dit mooie resultaat...?
Hij is technisch directeur toch?
Ik zal me eens als spelersmakelaar laten registreren nu iedereen het toch mag

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 15-02-2017 19:37 ]
Schrijf mij maar op alvastapis29 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:30:
Argentinië is juist wel een bagger team; achterin nog het meest ... (ja voorin heb je vier goede/wereldklasse spelers maar daar houdt het wel op). Ik zie nog maar weinig tiki-taka voetbal bij Barcelona en veel meer direct spel ... denk wel einde oefening voor Luis Enriquex na dit seizoen.
[...]
Als je het mag geloven is ie bijna persoonlijk verantwoord voor het aantrekken van Draxler(misschien ook wel in het juist niet aantrekken van spelers van buitenaf en meer jeugd erbij betrekken).
[...]
Draxler heeft wel een mooie stap gemaakt en goed van Kluivert, maar als ik hem zie krijg ik altijd zo'n gevoel dat het een net niet gozertje is.
Klopt ja. Eigenlijk 'Directeur voetbalzaken', maar dat is onder andere TD:apis29 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:30:
[...]
Als je het mag geloven is ie bijna persoonlijk verantwoord voor het aantrekken van Draxler(misschien ook wel in het juist niet aantrekken van spelers van buitenaf en meer jeugd erbij betrekken).
[...]
Kluivert wordt aanspreekpunt voor de kersverse coach Unai Emery en wordt tevens verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid. Ook krijgt hij de voetbalschool onder zijn hoede en gaat hij een rol vertolken in het onderhouden van de internationale betrekkingen (met clubs en spelers)
Hij kan het nog steeds!
En Napoli ook voor!
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
En in drieën er in...
Eerst al fout bij die corner, dat werd nog hersteld door de assistent.
Daarna volledig onterechte penalty uit het niets, leek Neuer hem te houden, gaat ie er uitendelijk toch nog in...
Niet vergeten de gele kaart voor Hummelsdutchgio schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:15:
Lekker zo'n scheids.
Eerst al fout bij die corner, dat werd nog hersteld door de assistent.
Daarna volledig onterechte penalty uit het niets, leek Neuer hem te houden, gaat ie er uitendelijk toch nog in...

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-02-2017 21:17 ]
Overigens "Fair play" staat op de schouders toch? Ik stel voor wanneer zoiets gebeurd de speler gewoon 10 wedstrijden te schorsen achteraf. En de goal af te nemen, dat is toch de enige oplossing.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Terecht reageren op iemand die op de grond rolt om zijn enkel terwijl Alexis zijn hand zijn kruis/buik raaktNiku schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:18:
Wtf doet Alexis daar.
[ Voor 82% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-02-2017 21:19 ]
Aangeschoten.
Ik zie dat de trekjes van Pep's Barca nog steeds zijn blijven hangen bij de Bayern spelers. Met 10 man naar de scheids stormen
[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-02-2017 21:21 ]
Tja maar je haalt wel een gevaarlijke bal weg. Hands hoeft niet altijd meteen geel te zijn, maar als dit gebeurd aan de kant waar je in mijn ogen nooit aangeschoten hands kan maken(je lichaam zit er voor) is het met de huidige regels gewoon een penalty.
Soms denk je wel eens dat een land waar veel te veel geld in het voetbal om gaat toch meer een scheidsrechter mee heeft dan andere landen. Of landen waar het hoofd de baas van de Eufa is.
Ik vraag mezelf echt af als de uefa/fifa openheid van alles geven welke beerput er open gaat.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Kun je wellicht de huidige regels die in de CL gehanteerd worden even quotenKevinp schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:23:
[...]
Tja maar je haalt wel een gevaarlijke bal weg. Hands hoeft niet altijd meteen geel te zijn, maar als dit gebeurd aan de kant waar je in mijn ogen nooit aangeschoten hands kan maken(je lichaam zit er voor) is het met de huidige regels gewoon een penalty.
Die in Engeland blijken bijvoorbeeld te stellen dat hands enkel bestraft wordt als er sprake is van opzet.
Nu rust, op Ziggo even genieten van de afstraffing van BarcaMosin schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:34:
Klasse van de scheidsNatuurlijk was dat een penalty voor Arsenal. Wat een clown.
Hahaha, dan geniet ik meeKaap schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:35:
[...]
Nu rust, op Ziggo even genieten van de afstraffing van Barca

Aah maar kom op man. Door dit soort kinderlijk debielen gedrag gaat de sport kapot. Tikkie, jij bent hem, oh nee, jij bent nu helemaal kapot
Geen idee of dit waar is, maar als het waar is vind ik dit een goede middelvinger naar ManU:
http://www.fcupdate.nl/vo...onderd-miljoen-op-muller/
Müller of Neuer moet lekker captain worden bij Bayern
[ Voor 25% gewijzigd door Mosin op 15-02-2017 21:39 ]
Ik volg je vene nietMosin schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:36:
[...]
Aah maar kom op man. Door dit soort kinderlijk debielen gedrag gaat de sport kapot. Tikkie, jij bent hem, oh nee, jij bent nu helemaal kapot
Zeg maar met die penalty. Hij stampt die bal weg en je krijgt een penalty tegen, terwijl het gewoon zeer ongelukkig is. Eerder in 't topic reageer je over die actie van Alexis tegen Martinez en dat is ook zo'n gevalletje overdrijven. Het maakt de sport niet echt mooier, maar ja..
Wauw zeg!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je weet van te voren eigenlijk wel wie wint.
Ik keek het nog even aan maar zowel Bayern als Real zijn superieur tov hun tegenstanders.
Ik hou er wel van als 2 teams aan elkaar gewaagd zijn.
Dit topic is gesloten.