[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.143 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
ephymerous schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:47:
[...]

Ik gun je echt wat zelfreflectie :> ;)
Ach laat hem maar, ik merk dat Feyenoorders die ik ken(en dat zijn er veel aangezien ik in de buurt van Rotterdam woon) heel graag bevestiging willen krijgen dat ze mogelijk kampioen kunnen worden, alsof ze het zelf niet kunnen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Aan het doelsaldo hoeven ze niet te werken. Beter is het om energie te besparen voor donderdag en ook zondag. Zie dat als een zware week.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Spacey23 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:51:
Aan het doelsaldo hoeven ze niet te werken. Beter is het om energie te besparen voor donderdag en ook zondag. Zie dat als een zware week.
Het doelsaldo moet alsnog wel ingehaald kunnen worden hoor. Moet Ajax wel met 3 goals verschil van Feyenoord winnen(6 goals van het doelsaldo verschil af) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Vaak genoeg met een veel groter verschil gewonnen, maar zie dat dit keer minder snel gebeuren ;)

Zondag uit bij Vitesse moet je gewoon fit verschijnen, dus liever houden ze zich in.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Joh, laat hem. Ik begrijp hem wel, het is wel Sparta hè, de enige echte club uit Rotterdam ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Die overtredingen van Sparta verdienden ondertussen ook wel eens een geel kaartje.

En dan bedoel ik de veel te laat dus tegenaanval afstoppen overtredingen.

[ Voor 31% gewijzigd door Terranova op 12-02-2017 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
Onana keept goed, ondanks dat hij de hele wedstrijd bijna niks te doen heeft. Had ik aan het begin van het seizoen niet verwacht, dat hij nog zo stabiel zou zijn.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47
Terranova schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:49:
[...]

Ach laat hem maar, ik merk dat Feyenoorders die ik ken(en dat zijn er veel aangezien ik in de buurt van Rotterdam woon) heel graag bevestiging willen krijgen dat ze mogelijk kampioen kunnen worden, alsof ze het zelf niet kunnen geloven.
Ik ga er steeds meer in geloven. Maar het is nog lang niet zover. Het was alleen erg verrassend/belachelijk dat een Ziyech, Gijp en talloze hier op het forum na de winterstop winsten nog overtuigd zijn dat Feyenoord geen kanshebber is of zelf 3e gaat worden. Was even benieuwd of er al van gedachte was veranderd.

Volgende week tegen ADO. Die zijn helemaal de draad kwijt. Ajax naar Arnhem. Die verloren nog van Willem II. Zou geen puntverlies moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
PSV wordt kampioen. Die hebben patent op kampioen worden op de laatste speeldag met 1 doelpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Utrecht (en Feyenoord en Ajax ) worden even flink genaaid. Absoluut geen buitenspel

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zo zeg... wat wordt Utrecht genaaid. Perfecte aanval, mooie afronding, onterecht afgevlagd voor buitenspel. Onbegrijpelijk oordeel, speler van Utrecht startte een meter achter de laatste man van PSV vandaan. Was niet eens een twijfelgeval :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Spacey23 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:44:
Het veldmannetje krijgt nu een andere betekenis haha
Voor dat soort onsportieve acties mogen ze van mij gewoon bestraft worden met een gele kaart. Wat een malloot die vent. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
JST94 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:09:
[...]

Voor dat soort onsportieve acties mogen ze van mij gewoon bestraft worden met een gele kaart. Wat een malloot die vent. 8)7
Ach Breuer gaf hem anders groot gelijk, doorspelen totdat de bal buiten is of de scheids fluit. Het was eigenlijk zo slecht dat het weer grappig werd :+ techniek van een aardappel die Veltman en dan dit soort toeren uithalen...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Feyenoord zie ik eigenlijk nog steeds niet als echte titelkandidaat, simpelweg omdat ze daarvoor de kwaliteit missen. Op dit moment valt alles steeds nog net goed en zit het mee maar ik denk dat die echt nog wel een serie van enkele wedstrijden zonder overwinning gaan krijgen.

Titel zal toch tussen PSV en Ajax gaan uiteindelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ik222 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:18:
Feyenoord zie ik eigenlijk nog steeds niet als echte titelkandidaat, simpelweg omdat ze daarvoor de kwaliteit missen. Op dit moment valt alles steeds nog net goed en zit het mee maar ik denk dat die echt nog wel een serie van enkele wedstrijden zonder overwinning gaan krijgen.

Het is geen europese top, maar het spel loopt wel prima. Tot nu toe zijn ze wel beter dan de rest in de eredivisie en zolang spaanse topploegen niet meestrijden om de schaal zou ik van jou wel eens willen weten of je een ander team wel als kandidaat aan zou willen wijzen. Een van de 18 gaat kampioen worden en tot nu laat Feyenoord zien de beste te zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
Zo dacht ik er ook over, echter voor de winterstop. Toen leek Feyenoord er even door te zitten, maar deze rust heeft ze zeer goed gedaan. Ben dan ook benieuwd hoelang ze het kunnen volhouden.
JST94 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:09:
[...]

Overdrijven is ook een vak. Hij stak iemand de gek aan en hem daarvoor uitmaken voor malloot is wat raar denk je niet?

[ Voor 49% gewijzigd door Sydney08 op 12-02-2017 17:25 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:18:

Lees dat argument wel vaker, Feyenoord zou minder kwaliteit hebben dan Ajax of PSV. In welk opzicht verneem ik echter zelden.

De spelers bij die 3 clubs doen niet veel voor elkaar onder wat betreft techniek. Sommigen beweren dat Feyenoord met veel meer inzet speelt dan de andere twee. Zou eigelijk normaal moeten zijn met dergelijke salarissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ankona schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:22:
[...]

Het is geen europese top, maar het spel loopt wel prima. Tot nu toe zijn ze wel beter dan de rest in de eredivisie en zolang spaanse topploegen niet meestrijden om de schaal zou ik van jou wel eens willen weten of je een ander team wel als kandidaat aan zou willen wijzen. Een van de 18 gaat kampioen worden en tot nu laat Feyenoord zien de beste te zijn.
PSV maar vooral ook Ajax hebben in mijn ogen veel meer talent en kwaliteit in de selectie. In die ploegen kan je toch wel een paar spelers aanwijzen die op termijn potentie hebben om het goed te gaan doen in zo'n top competitie. Denk aan spelers als Dolberg, Traoré, Zyech en Kluivert bij Ajax en spelers als Ramselaar, Pröpper en v. Ginkel bij PSV.

Bij Feyenoord is eigenlijk voor alle spelers die daar rondlopen Feyenoord ook echt hun absolute top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Hoeveel heeft PSV die scheids betaald?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ik222 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:31:
[...]

PSV maar vooral ook Ajax hebben in mijn ogen veel meer talent en kwaliteit in de selectie. In die ploegen kan je toch wel een paar spelers aanwijzen die op termijn potentie hebben om het goed te gaan doen in zo'n top competitie. Denk aan spelers als Dolberg, Traoré, Zyech en Kluivert bij Ajax en spelers als Ramselaar, Pröpper en v. Ginkel bij PSV.

Bij Feyenoord is eigenlijk voor alle spelers die daar rondlopen Feyenoord ook echt hun absolute top.
Leuk en aardig, maar het gaat niet om het talent maar om het winnen van wedstrijden. Feyenoord hoeft er nog maar 10 te winnen en een gelijk te spelen, dan hebben ze de schaal.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ankona schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:32:
[...]

Leuk en aardig, maar het gaat niet om het talent maar om het winnen van wedstrijden. Feyenoord hoeft er nog maar 10 te winnen en een gelijk te spelen, dan hebben ze de schaal.
Klopt, maar ik denk dus dat dit niet gaat gebeuren. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Feyenoord het nog gaat weggeven, daarvoor spelen ze te consistent.
De hoop dat ze nog in een dip terecht komen blijft echter nog steeds ;)
Over 2 weken kan PSV van Feyenoord winnen, 5 weken later heeft Ajax het in eigen hand om dan die 2 resterende punten te overbruggen.
Dat is er vanuitgaande dat Ajax alles wint, wat ik ook nog maar moet zien gebeuren.
Alles opgeteld kom ik toch weer bij mijn eerste zin uit: Feyenoord gaat dit niet meer weggeven, maar hopen mag altijd ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 18:31

Vos

AFCA

Ben er helaas ook bang voor, Feyenoord oogt gewoon erg solide en pakken de punten gewoon.

En PSV en Ajax vind ik nou ook niet zo overtuigend spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 12-02-2017 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Actie van Veltman gezien, geniaal maar onsportief. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:50
12 wedstrijden en 5 punten, gaat mij veel te ver om nu al te stellen dat ze dat niet meer weg gaan geven.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Faddermakker schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:48:
12 wedstrijden en 5 punten, gaat mij veel te ver om nu al te stellen dat ze dat niet meer weg gaan geven.
Eens, de kaarten liggen wel het gunstigst voor Feyenoord, maar pas als ze na PSV nog steeds 5 punten voor staan wordt het echt serieus.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Quad schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:47:
Het was nog mooier geweest als er meer niet op zaten te letten bij Sparta en er nog een goal uit viel ook. :o
Misschien niet heel sportief maar wel slim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Dit was wel buitenspel!

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
2-0 PSV, gaat snel ineens

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Al scoort Utrecht er 3, PSV staat al als winnaar op het formulier. Heb hem maar uitgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
PWM schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:57:
Al scoort Utrecht er 3, PSV staat al als winnaar op het formulier. Heb hem maar uitgezet.
idd, hier is voor betaald.
Dat scheidsrechters soms vage fouten maken ok, maar zo slecht dat gelooft niemand.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Wat hoop ik nog op deze in het Philips Stadion: YouTube: Het dondert en het bliksemt, Labyad kom nooit meer :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:53
Ik ben Utrecht fan.
Maar wat een rare reacties van ajacieden of feyenoorders.

Zo slecht fluit die ook niet. Gewoon foutje met buitenspel goal maar voor de rest niks raars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
martinusz schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:17:
[...]

Ach Breuer gaf hem anders groot gelijk, doorspelen totdat de bal buiten is of de scheids fluit. Het was eigenlijk zo slecht dat het weer grappig werd :+ techniek van een aardappel die Veltman en dan dit soort toeren uithalen...
Het gaat mij er meer om de beweging die Veltman maakt. Eerst doen alsof je het spel wilt stoppen omdat je eigen speler op de grond ligt, om vervolgens door te spelen. Vind ik misselijk en onsportief gedrag.
Joostje123 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:02:
Ik ben Utrecht fan.
Maar wat een rare reacties van ajacieden of feyenoorders.

Zo slecht fluit die ook niet. Gewoon foutje met buitenspel goal maar voor de rest niks raars.
De 1-0 was ook dubieus. Moreno hing met twee armen in de nek van de verdediger die bij de paal stond. Je ziet met regelmaat dat arbiters hiervoor fluiten.

[ Voor 28% gewijzigd door JST94 op 12-02-2017 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
JST94 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:40:
[...]

Het gaat mij er meer om de beweging die Veltman maakt. Eerst doen alsof je het spel wilt stoppen omdat je eigen speler op de grond ligt, om vervolgens door te spelen. Vind ik misselijk en onsportief gedrag.
Was Veltman niet gewoon aan het wachten op een fluitje van de scheids tot ie dacht, fuck it, die fluit niet.

Misschien wel onsportief, maarja iemand onderuit schoppen is nou ook niet echt sportief. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Terranova schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:42:
[...]

Was Veltman niet gewoon aan het wachten op een fluitje van de scheids tot ie dacht, fuck it, die fluit niet.

Misschien wel onsportief, maarja iemand onderuit schoppen is nou ook niet echt sportief. :9
Nee, Veltman wees naar zijn eigen speler en zei iets van 'rustig aan'. Toen de speler van Sparta omkeek rende hij er gauw van door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wel 2 x een soort blunder van de Utrecht keeper en onterecht afgekeurde goal van Utrecht. Maarja, zo gaat dat met de grotere ploegen. :) Bij Ajax geen vuiltje aan de lucht, die waren meer aan het dollen na de 2-0 sowieso.

[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 12-02-2017 18:44 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
PSV heeft de laatste twee wedstrijden de arbitrage wel wat mee vind ik. Tegen Heracles had een goal al afgekeurd moeten worden (bal lag niet stil bij het nemen van de vrije trap) en vandaag een goal onterecht afgekeurd van Utrecht. Plus nog een dubieus moment bij de 1-0.

Blijft wat moeizaam lopen bij PSV vind ik, in tegenstelling tot Ajax en Feyenoord dan. Die lijken toch wat makkelijker hun potjes te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:33
PSV speelde dan ook 3x tegen de nummer 4 van de competitie (voorafgaand aan de desbetreffende speelronde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:35
Ach, PSV komt al 3 potjes op rij goed weg tbh, het puntverlies komt er eerder aan dan dat dit bij Feyenoord komt.

Feyenoord is gewoon stabiel, die gaan weinig punten meer verspelen.
Ajax twijfel ik over. Ik ben geneigd ze als erg twijfelachtig weg te zetten, maar het blijft Ajax, daar doe je ze toch tekort mee. Maar toch, om een concurrent te moeten zijn voor dit Feyenoord mogen ze eigenlijk geen enkel potje meer verliezen, en dat zie ik niet gebeuren.

Denk ook dat het onderling beslist gaat worden. Ik acht Ajax in de Arena een enorme horde, daar winnen we eigenlijk nooit, weet je daar punt(en) te pakken, ben je kampioen. PSV thuis moet je kunnen pakken gezien de huidige vorm van beide ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:41

St@m

@ Your Service

Ik denk wel dat PSV het spannend blijft maken tot de laatste wedstrijd. Dus nog 12 wedstrijden en dan zijn we weer kampioen voor de derde keer op rij.

Feyenoord wellicht 2e, gun ik ze wel.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 18:31

Vos

AFCA

En dan noemen ze Ajacieden arrogant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:33:
Ach, PSV komt al 3 potjes op rij goed weg tbh, het puntverlies komt er eerder aan dan dat dit bij Feyenoord komt.

Feyenoord is gewoon stabiel, die gaan weinig punten meer verspelen.
Ajax twijfel ik over. Ik ben geneigd ze als erg twijfelachtig weg te zetten, maar het blijft Ajax, daar doe je ze toch tekort mee. Maar toch, om een concurrent te moeten zijn voor dit Feyenoord mogen ze eigenlijk geen enkel potje meer verliezen, en dat zie ik niet gebeuren.

Denk ook dat het onderling beslist gaat worden. Ik acht Ajax in de Arena een enorme horde, daar winnen we eigenlijk nooit, weet je daar punt(en) te pakken, ben je kampioen. PSV thuis moet je kunnen pakken gezien de huidige vorm van beide ploegen.
Zou me niks verbazen als over 2 weken het gat nog steeds 5 punten is, terwijl jullie van PSV verloren hebben. Ik zie ons nl nog niet even winnen in Arnhem komend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 19-09 20:51
Quad schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:47:
Ik zou liever het woord "walgelijk" in de mond nemen.

http://twitter.com/vliegendekeeper/status/830790875076771840

Heeft hij volgens mij nog mazzel dat er een redelijk nette club als Sparta tegenover Ajax stond, dit moet je niet doen tegen diverse andere ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er waren tijden in de Nederlandse competitie met een aantal verdedigers, dat zo'n Veltman er gewoon anderhalf seizoen naast lag na zo'n actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hahaha wat een halve gare schnitzelcomments daar zeg _O- _O-
Precies de reden dat ik voetbal en social media gescheiden hou.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2017 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:43
ik222 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:31:
[...]

Ik vind dit soort retoriek toch altijd heel grappig. Om even op Ajax te focussen: Dolberg is een groot talent die alles te bewijzen heeft en vaak ook onzichtbaar is, Traoré is een extreme momentenvoetballer die in Engeland echt niet gaat slagen (was vandaag ook dramatisch), over Ziyech moet ik je gelijk geven en Kluivert wordt groot gemaakt door zijn naam, terwijl hij alleen maar een leuk debuut achter de rug heeft maar ook al een zaadpot gespeeld heeft (Boëtius werd ook zo gehypet na zijn debuut tegen Ajax).

Van de namen die jij noemt zou ik alleen Ziyech bij Feyenoord in de basis zetten. Zet daar tegenover een Feyenoord selectie die meer ervaren en volwassen is en met Kongolo, Karsdorp (die nu in een dipje zit) en Vilhena ook nog jonge spelers heeft die ver kunnen gaan komen. Ajax heeft misschien meer talenten in de selectie die heel misschien wellicht grotere stappen kunnen gaan zetten, maar Feyenoord heeft m.i. op bijna elke plek op het veld een speler staan die nu beter is dan zijn tegenhanger bij Ajax. En die talenten bij Ajax op de bank zijn momenteel allemaal doodongelukkig of bezig met een vertrek (Bazoer weg, Riedewald laatst in de media, Van De Beek vond het tijd voor een basisplaats, Tete zijn geduld schijnt ook op te raken...). Uiteindelijk gaan we het wel zien, maar het team van Feyenoord afschilderen als kwalitatief minder dan Ajax of PSV kan wellicht op naam of op potentie, maar niet op prestaties dit seizoen. Het laatste is toch echt het belangrijkst als je kampioen wilt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
dvdkiwi schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:33:
[...]

Hahaha wat een halve gare schnitzelcomments daar zeg _O- _O-
Precies de reden dat ik voetbal en social media gescheiden hou.
Sociale media gaat inderdaad niet samen met voetbal en politiek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Prosac schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:28:
[...]

Ik zou liever het woord "walgelijk" in de mond nemen.

http://twitter.com/vliegendekeeper/status/830790875076771840

Heeft hij volgens mij nog mazzel dat er een redelijk nette club als Sparta tegenover Ajax stond, dit moet je niet doen tegen diverse andere ploegen.
Bij de amateurs zou je een rotschop krijgen. :+

Engelse media hebben het ook al opgepakt. Daar wordt je als Ajax zijnde ook niet blij van, wordt je club toch een beetje in een slecht daglicht gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Je kan het natuurlijk erg negatief bekijken, anderen kunnen erom lachen dat het geniaal uitpakt, omdat die ander erin trapt. Het is meer een eendagsvlieg actie.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:19
Over Dat Ajax en Psv misschien de betere talenten hebben, ach bij Feyenoord staan nu een basiself/twaalf met een volwassen leeftijd. Liever dat, een stel kerels, dan dat Dolberg over 6 jaar schittert ergens, wat koop je daar NU voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:57
PWM schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:31:
Er waren tijden in de Nederlandse competitie met een aantal verdedigers, dat zo'n Veltman er gewoon anderhalf seizoen naast lag na zo'n actie.
Ik had hem ook een rotschop gegeven met de mededeling dat als hij dat nog eens doet dat hij dan gestrekt het veld afgaat. Het is gewoon walgelijk onsportief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Sjah schreef op maandag 13 februari 2017 @ 04:25:
Over Dat Ajax en Psv misschien de betere talenten hebben, ach bij Feyenoord staan nu een basiself/twaalf met een volwassen leeftijd. Liever dat, een stel kerels, dan dat Dolberg over 6 jaar schittert ergens, wat koop je daar NU voor?
Tja, dat is een waarheid als een koe. Het is leuk en aardig dat een speler de potentie heeft van een wereldster, je koopt er niks voor als Nederlandse club want op het moment dat het talent zich vertaald naar daden op het veld dan is dat het moment dat ze vertrekken naar een grotere club. Tot die tijd zijn het slechts momenten van 'oeh's' en 'aah's'. Als je puur naar de competitie kijkt dan kun je inderdaad beter een oudere generatie hebben die de eredivisie als plafond heeft, aangevuld met enkele talenten, al dan niet voor een basisplaats of invalbeurt. Daar kom je in een competitie verder mee dan een elftal met talenten.

Kijk naar Feyenoord, ze presteren stabiel. Niet altijd mooi en fraai, maar dat geldt ook voor PSV en Ajax. Ajax is erg wisselvallig, juist vanwege de jonge leeftijd. Die gastjes spelen de ene wedstrijd een wereld pot maar kunnen de week erop met gemak 90 minuten onzichtbaar zijn. Wel zie je vaak dat Ajax aan het einde van het seizoen goed gaat draaien omdat het jeugdige elftal routine krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Je bent het beste rond je 26ste leeftijd, dus wat dat betreft is het niet raar dat Feyenoord het zo goed doet, dat betaald zich uit in die stabiliteit. Plus dat ze met de neus in de boter zijn gevallen met een spits die doelpunten en assists maakt, en daarnaast spelers als Toornstra er nu wel staan en zelfs El Ahmadi gaat scoren, ja dan kan het wel weer eens gaan gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Van Bronkhorst moet alleen zorgen dat de sfeer goed blijft. Gisteren het interview van Kuyt gezien en daar borrelt wat ontevredenheid. Uiteraard het standaard geneuzel van 'maar het collectief is belangrijker' en 'de trainer maakt de keuze, dat is zijn goed recht', maar Kuyt is in de veronderstelling dat hij altijd zal spelen en als aanvoerder een streepje voor heeft. Daarnaast heeft Kramer op eigen houtje bepaald dat wanneer Kuyt als reserve vrij krijgt na de wedstrijddag dat dat ook voor hem geldt. Kramer is gisteren niet komen opdagen bij de training van de reserves. Toch twee zaken die voor reuring kunnen gaan zorgen binnen de selectie. Mijn gevoel zegt dat ze er goed aan doen om Kramer terug te zetten, weg uit het eerste elftal, puur om de rust te bewaren binnen de gelederen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik zou Kramer ook z.s.m. daar weghalen idd, ook al heeft hij ze 2x(?) gered dit seizoen in de slotminuten, zo'n onruststoker wil je nu niet meer hebben in je selectie. Benieuwd of ze dat aandurven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 19-09 20:47
Volgens mij valt het allemaal reuze mee en is het vooral de media die aan het zoeken is, zoals eigenlijk altijd als het goed gaat met Feyenoord. De kranten moeten vol.

EDIT: Met Vente heeft Feyenoord een groot talent in de spits, maar die is volgens mij nog geen 18. Daarnaast wil je als pinch hitter juist lengte en fysiek en dat brengt een 17 jarige meestal ook nog niet.

[ Voor 38% gewijzigd door ph4ge op 13-02-2017 09:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Die mis je toch niet, dan kun je ook jeugd doorschuiven (?) als spits op de bank. Veel te spelen hoeft hij toch niet, Jorgensen doet het meer dan goed. Een 'Gudelj'-aanpak zou niet misstaan.
Het is alleen de vraag of ze dat doen. Gio staat nou niet bekend om z'n tactische ingrijpen en durf.

Kuyt moet ook inzien dat het doel (kampioen worden) belangrijker is dan Kuyt zelf. Op het moment dat dat zonder Kuyt in het veld beter gaat moet je niet klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op maandag 13 februari 2017 @ 08:53:
Volgens mij valt het allemaal reuze mee en is het vooral de media die aan het zoeken is, zoals eigenlijk altijd als het goed gaat met Feyenoord. De kranten moeten vol.
Standaard (slap) excuus voor dit soort zaken, ik betwijfel echter dat RTV Rijnmond aan dergelijke speculaties mee zou doen. Ik ben eerder geneigd om het wel te geloven, het past immers prima in het eerdere gedragspatroon van Kramer; tijdens de bekerwedstrijd tegen Vitesse toonde Kramer nauwelijks inzet tijdens de warming-up en tijdens het bekerduel tegen ADO stapte Kramer van het veld nadat de derde wissel werd ingebracht.

Dat Feyenoord zelf geen commentaar geeft op de vraag waarom Kramer niet op de training was helpt natuurlijk niet mee, daarmee voed je enkel de speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:01:
[...]

Standaard (slap) excuus voor dit soort zaken, ik betwijfel echter dat RTV Rijnmond aan dergelijke speculaties mee zou doen. Ik ben eerder geneigd om het wel te geloven, het past immers prima in het eerdere gedragspatroon van Kramer; tijdens de bekerwedstrijd tegen Vitesse toonde Kramer nauwelijks inzet tijdens de warming-up en tijdens het bekerduel tegen ADO stapte Kramer van het veld nadat de derde wissel werd ingebracht.

Dat Feyenoord zelf geen commentaar geeft op de vraag waarom Kramer niet op de training was helpt natuurlijk niet mee, daarmee voed je enkel de speculaties.
Juist Rijnmond heeft een reputatie op dat gebied en juist Rijnmond heeft alleen maar luisteraars en kijkers als het over Feyenoord gaat en dus programmas die vol moeten. Feyenoord en RTV Rijnmond liggen elkaar niet best, niet voor niets was Rijnmond een tijdje niet welkom nog niet zo lang geleden.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 13-02-2017 09:03 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

St@m schreef op zondag 12 februari 2017 @ 20:21:
Ik denk wel dat PSV het spannend blijft maken tot de laatste wedstrijd. Dus nog 12 wedstrijden en dan zijn we weer kampioen voor de derde keer op rij.

Feyenoord wellicht 2e, gun ik ze wel.
Smiley vergeten? :+

Ik ben voor PSV, maar gun Feyenoord wel een keer een vroege uitschakeling in de CL. :+

Ik vond het onbegrijpelijk, dat de vlaggenist daar zijn vlag omhoog steekt, ik denk dat je vanaf de hoekvlag aan de andere kant van het veld had gezien dat het geen buitenspel was... zelfs geen greintje twijfel. |:(

Utrecht werd in elk geval daar een doelpunt bestolen. Verder wel een correct gefloten wedstrijd, denk ik. Maar wel cruciaal.

Verder, waarom krijgt St. Juste niets voor die rare actie, vuist in het gezicht duwen bij Weghorst?

Overigens nog steeds een goeie: Weghorst, de voetballer die een topspits acteert. :+

Ik denk dat er nog wel een paar rode kaarten geseponeerd gaan worden, ik zag bij een paar echt niets ongeoorloofds dat meer dan geel had hoeven zijn.
donleone83 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:37:
[...]

Ik vind dit soort retoriek toch altijd heel grappig. Om even op Ajax te focussen: Dolberg is een groot talent die alles te bewijzen heeft en vaak ook onzichtbaar is, Traoré is een extreme momentenvoetballer die in Engeland echt niet gaat slagen (was vandaag ook dramatisch), over Ziyech moet ik je gelijk geven en Kluivert wordt groot gemaakt door zijn naam, terwijl hij alleen maar een leuk debuut achter de rug heeft maar ook al een zaadpot gespeeld heeft (Boëtius werd ook zo gehypet na zijn debuut tegen Ajax).

Van de namen die jij noemt zou ik alleen Ziyech bij Feyenoord in de basis zetten. Zet daar tegenover een Feyenoord selectie die meer ervaren en volwassen is en met Kongolo, Karsdorp (die nu in een dipje zit) en Vilhena ook nog jonge spelers heeft die ver kunnen gaan komen. Ajax heeft misschien meer talenten in de selectie die heel misschien wellicht grotere stappen kunnen gaan zetten, maar Feyenoord heeft m.i. op bijna elke plek op het veld een speler staan die nu beter is dan zijn tegenhanger bij Ajax. En die talenten bij Ajax op de bank zijn momenteel allemaal doodongelukkig of bezig met een vertrek (Bazoer weg, Riedewald laatst in de media, Van De Beek vond het tijd voor een basisplaats, Tete zijn geduld schijnt ook op te raken...). Uiteindelijk gaan we het wel zien, maar het team van Feyenoord afschilderen als kwalitatief minder dan Ajax of PSV kan wellicht op naam of op potentie, maar niet op prestaties dit seizoen. Het laatste is toch echt het belangrijkst als je kampioen wilt worden.
IK moet het nog zien, na Ajax-Feyenoord komen we er maar eens op terug. :P

[ Voor 48% gewijzigd door Ramzzz op 13-02-2017 09:06 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Hoe dan ook Kramer blijft een misselijk mannetje :P ik hoop dat hij zo doorgaat en bij de selectie blijft :+

Edit: En ik hoop dat Kuyt er nog een jaar bijplakt :+

[ Voor 21% gewijzigd door Martinusz op 13-02-2017 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:43
Ramzzz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:03:

[...]

IK moet het nog zien, na Ajax-Feyenoord komen we er maar eens op terug. :P
Ik ook hoor :+

Maar de retoriek dat Feyenoord nog derde gaat worden omdat ze een minder talentvol team hebben dan Ajax/PSV gaat naar mijn mening gewoon niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Han schreef op maandag 13 februari 2017 @ 08:21:
Van Bronkhorst moet alleen zorgen dat de sfeer goed blijft. Gisteren het interview van Kuyt gezien en daar borrelt wat ontevredenheid. Uiteraard het standaard geneuzel van 'maar het collectief is belangrijker' en 'de trainer maakt de keuze, dat is zijn goed recht', maar Kuyt is in de veronderstelling dat hij altijd zal spelen en als aanvoerder een streepje voor heeft.
dit viel me wel een beetje tegen van Kuyt. Vooral dat streepje voor. Meneer vind zichzelf belangrijker dan het team.

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 07:50
Hij was, naar eigen swaggen, immers de leider van dit Feyenoord :z

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:35
Ik denk echt dat Ajax Feyenoord 1-1 gaat worden. Feyenoord is atm gewoon beter dan Ajax qua spel, stabiliteit, goals. Misschien wil Feyenoord zelfs de overwinning halen daar, maar het gaat denk ik het lastigste potje van het seizoen worden daar.

Zolang ze maar 1 ding doen in die arena ben ik iig tevreden. Een bal keihard het publiek inrossen en die megafoon josti vol in zijn bek raken. Dan mogen ze van mij zelfs verliezen met 3-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Leon Zwiers schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:25:
(...) Een bal keihard het publiek inrossen en die megafoon josti vol in zijn bek raken. Dan mogen ze van mij zelfs verliezen met 3-0
Deal! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
jeka schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:24:
dit viel me wel een beetje tegen van Kuyt. Vooral dat streepje voor. Meneer vind zichzelf belangrijker dan het team.
Ook dat is weer typisch, Kuyt zegt wel 10 keer dat het team voor gaat en als hij dan na een aantal keer vragen eerlijk antwoordt dat hij het niet had verwacht gevolgd door dat het team belangrijker. "Een streepje voor" wordt hem letterlijk in de mond gelegd door de verslaggever, je hoort eerst de verslaggever zeggen en daarna Kuyt pas. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Het is toch niet meer dan logisch dat je aanvoerder 'een streepje voor' heeft? :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:25:
Zolang ze maar 1 ding doen in die arena ben ik iig tevreden. Een bal keihard het publiek inrossen en die megafoon josti vol in zijn bek raken. Dan mogen ze van mij zelfs verliezen met 3-0
Als dan bij voorkeur ook nog een schoen uitvliegt en erachteraan tegen zijn muil komt is het helemaal af :)

Over Kuyt: zou hij door hebben dat hij al een half jaar een streepje voor heeft gehad en dat het GvB het nu welletjes vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Luxicon schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:21:
Je kan het natuurlijk erg negatief bekijken, anderen kunnen erom lachen dat het geniaal uitpakt, omdat die ander erin trapt.
Ik wacht rustig op de dag dat de keeper van Ajax een spier verrekt bij de uittrap, en de tegenstander de bal gewoon in het doel rost. Lijkt me geniaal :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Voor de klassieker op 2 april moet Feyenoord nog eerst tegen PSV (thuis, 26-02), AZ (thuis, 12-03) en Heerenveen (uit, 19-03). Vorig seizoen werden de wedstrijden tegen Heerenveen en PSV nog verloren. Wie weet hoe de ranglijst er op de dag van de klassieker uit ziet...ik ben er van overtuigd dat de ranglijst veel gaat bepalen. Wanneer Feyenoord tegen die tijd nog 5 of wellicht meer punten voor staat dan zal de druk volledig bij Ajax liggen, bij minder zal de druk gelijk zijn of zelfs meer bij Feyenoord liggen (nu of nooit seizoen).

Ik zie de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen PSV over twee weken echt als sleutelwedstrijd. Wint Feyenoord deze dan zal het geloof nog sterker zijn dan voorheen. Wanneer er wordt verloren of gelijkgespeeld dan naderd Ajax op 2 of 3 punten, dan is de buffer van één verliespartij verdwenen. Ik geloof niet zo zeer dat het kampioenschap beslist zal worden op doelsaldo. Mocht dat wel zo zijn dan is Feyenoord zonder twijfel de terechte kampioen :)
PWM schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:51:
Ik wacht rustig op de dag dat de keeper van Ajax een spier verrekt bij de uittrap, en de tegenstander de bal gewoon in het doel rost. Lijkt me geniaal :+
Als of je verplicht bent als tegenstander om het spel stil te leggen wanneer een speler (of zelfs keeper) geblesseerd is. Het is aan de scheidsrechter om het spel stil te leggen, aan niemand anders. Je kan hooguit het heft in eigen hand nemen door de bal zelf over de zijlijn te trappen. Dat je je als verdediger laat leiden door de tegenstander is al een fail op zich. Net als of de tegenstander bepaald dat jij afstand moet nemen, knal lekker die bal uit. Die verdediger is gewoon ontzettend dom in deze, zo lang de bal nog in het spel is en de scheidsrechter niet heeft afgefloten, gaat het spel gewoon door. Veldman had overigens die bal over de zijlijn moeten schoppen, helemaal toen zijn tegenstander weg keek. Doorgaan op dat moment, zoals Veltman deed, slaat nergens op, een absolute no-go imho.

[ Voor 35% gewijzigd door Han op 13-02-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Heerlijke wedstrijd gezien zaterdag.

Alleen waarom niet na de 2-0 gewoon Kramer er in zetten?
Krijgt veels te weinig de ruimte om wat te laten zien.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Han schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:59:
Als of je verplicht bent als tegenstander om het spel stil te leggen wanneer een speler (of zelfs keeper) geblesseerd is. Het is aan de scheidsrechter om het spel stil te leggen, aan niemand anders. Je kan hooguit het heft in eigen hand nemen door de bal zelf over de zijlijn te trappen. Dat je je als verdediger laat leiden door de tegenstander is al een fail op zich. Net als of de tegenstander bepaald dat jij afstand moet nemen, knal lekker die bal uit. Die verdediger is gewoon ontzettend dom in deze, zo lang de bal nog in het spel is en de scheidsrechter niet heeft afgefloten, gaat het spel gewoon door. Veldman had overigens die bal over de zijlijn moeten schoppen, helemaal toen zijn tegenstander weg keek. Doorgaan op dat moment, zoals Veltman deed, slaat nergens op, een absolute no-go imho.
Waarom dan, de scheids floot toch niet?
Niet echt consistent. :)

Het was ook Traore die op de grond lag, geen noodzaak voor Sparta om de bal uit te schieten. Helemaal als Ajax dat dus zelf ook niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik had overigens het idee dat het een opwelling was, maar het was redelijk doordacht:
Veltman zelf reageerde in gesprek met Metro op het voorval: 'Ach, het was een slimmigheidje. Bertrand (Traoré, red.) lag op de grond en ik dacht: hier ga ik gebruik van maken. Daarop deed ik net alsof ik de bal uit zou schieten. Toen keek die jongen om en op dat moment dacht ik: Ik ga er gewoon langs. Ik weet ook wel dat je hier niet de schoonheidsprijs voor krijgt, maar meer dan een slimmigheidje was het niet.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ach op zich ook wel grappig dat de hele wereld hierover valt, maar dat de speler die dit weekend de enkel breekt van een Barca speler en er niet eens een kaart voor kreeg, dat boeit niemand :P

Ik vind het altijd ook nog veelzeggend dat Breuer, ja een verdediger van de tegenstander ook gewoon zegt, dom van onze eigen speler en slim van Veltman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:25:
Waarom dan, de scheids floot toch niet?
Niet echt consistent. :)
Omdat je eigen speler geblesseerd op de grond ligt?

En qua consistentie; je moet de zaken wel los zien van elkaar; wat de regels betreft, wat Veltman had moeten doen en wat de verdediger had moeten doen. Wellicht staat het een beetje warrig achter elkaar, maar dat is wat ik bedoelde :)
Veltman zelf reageerde in gesprek met Metro op het voorval: 'Ach, het was een slimmigheidje. Bertrand (Traoré, red.) lag op de grond en ik dacht: hier ga ik gebruik van maken. Daarop deed ik net alsof ik de bal uit zou schieten. Toen keek die jongen om en op dat moment dacht ik: Ik ga er gewoon langs. Ik weet ook wel dat je hier niet de schoonheidsprijs voor krijgt, maar meer dan een slimmigheidje was het niet.'
Gewoon triest :|

[ Voor 31% gewijzigd door Han op 13-02-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Han schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:36:
[...]

Omdat je eigen speler geblesseerd op de grond ligt?

En qua consistentie; je moet de zaken wel los zien van elkaar; wat de regels betreft, wat Veltman had moeten doen en wat de verdediger had moeten doen. Wellicht staat het een beetje warrig achter elkaar, maar dat is wat ik bedoelde :)
[...]
Gewoon triest :|
Ach, Traore is bijna elke wedstrijd wel geblesseerd... 2 minuten later en springt weer als een antilope door het veld.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Bergwijn leuke speler.
Maar wel enorm stijf rechts.
Man ga trainen op je linkerbeen, wie weet waar je dan terecht gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Veltman heeft zelfs het Britse Sky Sports gehaald, bij Ref Watch:
Unsporting Ajax?

INCIDENT: Against Sparta Rotterdam, Ajax's Joel Veltman points out to his opponent Ivan Calero that team-mate Bertrand Traore is injured on the ground, before running past the defender to cross. Nothing given.

DERMOT'S VERDICT: He will say it's ingenious, but it's certainly stretching sportsmanship to the limit.
;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Je moet toch op een andere manier beroemd worden als je het voetballend niet lukt :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
De rode kaart voor Bacuna is door de aanklager kwijtgescholden. Das al de 2e voor Groningen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
gambieter schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:28:
Veltman heeft zelfs het Britse Sky Sports gehaald, bij Ref Watch:

[...]

;)
Vrij veel internationale media hoor, het wordt haast een rel zo groot als dat het gemaakt wordt.
Ook te vinden op andere The Telegraph, Daily Mail, The Sun, Marca, Sport1 (Duitsland), Bild en L'Equipe etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Feyenoord zet Kramer uit de selectie......goh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

martinusz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:39:
Feyenoord zet Kramer uit de selectie......goh :P
Dat noem ik nog eens een kwaliteitsimpuls... nu worden ze zeker kampioen :P

[ Voor 114% gewijzigd door Han op 13-02-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Nu Kuijt nog verwijderen en ze worden zeker kampioen. Maar die zullen ze er vast niet uitgooien ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Han schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:46:
[...]

Dat noem ik nog eens een kwaliteitsimpuls... nu worden ze zeker kampioen :P
Bah, heel vervelend inderdaad. #FreeKramer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Prosac schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:15:
De rode kaart voor Bacuna is door de aanklager kwijtgescholden. Das al de 2e voor Groningen dit seizoen.
Check!

One down, One to go. (8>

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Humor in Schotland:
Afbeeldingslocatie: https://ichef-1.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/E2BA/production/_94624085_pitchestreesbbc976.jpg
Voetbalveldje gebruikt om bomen te planten. Excuus: het werd zo weinig gebruikt :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Ondertussen komt Ajax m.b.t. het Veltman incident ook met een 'statement'. Bosz had het tijdens de wedstrijd niet goed gezien/beoordeeld en vindt nu dat een Ajax speler dat niet hoort te doen.

Sterk staaltje damage control. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 19:47
gambieter schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:31:
Humor in Schotland:
[afbeelding]
Voetbalveldje gebruikt om bomen te planten. Excuus: het werd zo weinig gebruikt :+
Lijkt net op hier in Nederland. Leuke veldjes maken, maar geen netten plaatsen :/
In de binnenstad heb je natuurlijk weer de leuke pannetje veldjes waar je moet vechten voor je plek he :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

dutchgio schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:35:
Ondertussen komt Ajax m.b.t. het Veltman incident ook met een 'statement'. Bosz had het tijdens de wedstrijd niet goed gezien/beoordeeld en vindt nu dat een Ajax speler dat niet hoort te doen.

Ik vind het dikke flauwekul.

Bal wegtrappen, zware overtredingen, gevaarlijk spel, etc. zijn veel erger.

Dit is een slimmigheidje dat ik wel kan waarderen. Lange tenen overal. Waarom zou je een tegenstander zo niet mogen foppen? Om er maar één te noemen, Queensy Menig vorige week bij Sparta, vele malen erger.

Waar vrijwel geen enkele speler en een been in ziet om 1, 2, 5, 10, 20 meter te pikken bij een inworp / vrije trap, de bal duidelijk buiten het cornervakje wordt gelegd, duwen, trekken, ellebogen, 'Wilhelm screamend' ter aarde zijgen, de hand op te steken voor 'nep' overtredingen, wanneer de bal overduidelijk niet voor zijn team is bij een inworp / achterbal, schwalbes aan de lopende band worden gemaakt, wordt dit nu ineens als het 'toppunt van onsportief' gezien?

Een voetbalwereld waar Pepe's, Ramossen, (komt-ie dan...) Suárez etc. als topspelers worden geëerd?

Ga toch tafelvoetballen,

/en ik was voor Sparta.
gambieter schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:18:
Tja, het enige wat je nu krijgt is dat de volgende keer dat er wel een noodzaak is voor een bal buiten, men het niet meer gelooft. Het zou wel "poetic justice" zijn als Veltman de volgende keer degene is voor wie de bal buiten getrapt zou moeten worden, en men dat niet doet :p
Uiteraard: karma is a bitch!

[ Voor 16% gewijzigd door naitsoezn op 14-02-2017 11:18 . Reden: belediging verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, het enige wat je nu krijgt is dat de volgende keer dat er wel een noodzaak is voor een bal buiten, men het niet meer gelooft. Het zou wel "poetic justice" zijn als Veltman de volgende keer degene is voor wie de bal buiten getrapt zou moeten worden, en men dat niet doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Terecht ook. Spel stopt pas als de scheidsrecht het ook daadwerkelijk stil legt. Alles wat er in de tussentijd gebeurt, gebeurt in de reguliere speeltijd. Dat die linksbuiten van Sparta zo dom is om erin te trappen. Ik kon er wel om lachen, maar als het andersom was gebeurt ook. Wat moet je dan verwachten van Veltman, dat ie een schaar doet om er vervolgens op snelheid langs te flitsen? Hij denkt gewoon in zijn beperkingen en ziet dan een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Van mij had die scheids gewoon een indirecte vrije trap en geel mogen geven. Duidelijk onsportief gedrag. Dat die Sparta speler "er in trapt" is niet meer dan logisch, als hij wel door was blijven voetballen zou hij uitgefloten worden omdat hij zo onsportief zou zijn....

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik ben met Ramzzz. Voetbal is al een sport die voornamelijk uit naaierij bestaat en dan is het ineens een rel als het opzichtig gebeurt?

Nee, ik vind de actie absoluut onsportief, maar binnen het voetbal niet zo bijzonder.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
dutchgio schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:35:

Ik vond het wel humor, moet je maar opletten, net als hands aangeven terwijl er gewoon doorgespeeld word.
Je moet gewoon vol doorspelen en je hoort vanzelf wel een fluitje ;)

Zit nu ff voor het eerst dit seizoen VI te kijken, het is wel lachen tot nu.
(ik ben ook in zo'n bui :9 )

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gustafson in het tweede van Feyenoord tegen Heerenveen afgelopen avond een rode kaart voor natrappen gekregen die ook mee telt voor de eredivisie.

Weet niet wat van die jongen te denken. Heeft aangetoond wel zicht op het spelletje te hebben maar lijkt wel behept te zijn met dat virus wat spelers hebben die koste wat kost zich willen bewijzen en zwaar gefrustreerd raken wanneer het even niet gaat zoals gewenst en zich vervolgens afreageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ook "kikkers" in Rotterdam gespot? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Ik vond de actie van Veltman wel grappig.Hoe werd er in het stadion gereageerd?
Kan me voorstellen dat de meeste supporters hun lach niet konden onderdrukken.

FCG

Pagina: 1 ... 36 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.