[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Depay gaat ook nog niet lekker bij Lyon.
Ik hoop voor hem dat het nog beter gaat worden.
Anders moeten we gewoon constateren dat Depay gewoon een middelmatige speler is?
Als je het jaar in jaar uit niet laat zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Harribo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:52:
Anders moeten we gewoon constateren dat Depay gewoon een middelmatige speler is?
_/-\o_ na 2 wedstrijden :? :X :F

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Nou ja, hij heeft z'n transfer naar Lyon natuurlijk niet verdiend door z'n geweldige spel bij MU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:04:
Nou ja, hij heeft z'n transfer naar Lyon natuurlijk niet verdiend door z'n geweldige spel bij MU...
Nee, dus daarom meer reden om niet te verwachten dat hij in een nieuw team binnen 2 wedstrijden de sterren van de hemel speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Harribo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:52:
Los van dat het een nogal voorbarige conclusie is. Een Depay met zelfvertrouwen was overduidelijk een vrij lange periode de sterkste/beste voetballer in de Eredivisie.
Die heeft bij PSV zoveel laten zien dat ik hem niet middelmatig kan noemen.
Van vrije trappen tot aanvallende acties alles lukte toen. Ik denk dat een beetje ritme en vertrouwen hem goed zal doen.
Of hij ooit zo'n uitblinker zal worden als de (Engelse) pers/fans van hem maakte toen hij net binnen kwam is wat anders.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:19
Ach ja. Memphis heeft ook nog maar 2 wedstrijden in de basis gespeeld. Hij krijgt van één krant een '2' waar de rest van zijn teamgenoten ook vooral 3'en en 4'en krijgen. En blijkbaar had ie een mislukte omhaal (miste gewoon de bal, zoals ik spelers als Zlatan en Ronaldo ook zo vaak zie doen).
De eerste wedstrijd in de basis en bij zijn eerste minuten (invalbeurt) speelde hij beide keren niet goed en niet slecht. Kreeg niet echt kritiek.

Ik vind het wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Je kunt zeggen... Maar 2 wedstrijden..

Maar kijk eens naar de echte grote voetballers.. Sneijder, Robben, Seedorf... Die stonden er bijna altijd.
Dat is het verschil tussen top en subtop cq middelmaat volgens mij.

Zijn ook Jupiler League potten vanavond. Dacht ff kijken of ik die kan zien... Ja om 1:50 nachts! Pfff
King Kong is ook heel belangrijk natuurlijk

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 06-02-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
Ja, want daarom ging het bij Robben en Sneijder zo geweldig bij Madrid? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21

d0s

sssst

Leon Zwiers schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:07:
Uhh dat was gewoon keiharde politiek hoor destijds. Had niks met hun prestaties te maken.

Van der Vaart speelde ooit een geweldige reeks, maar moest op een gegeven moment zelfs meetrainen met het 2e. Moest gewoon weg.

[ Voor 18% gewijzigd door d0s op 06-02-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Harribo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:53:
Dat is het verschil tussen top en subtop cq middelmaat volgens mij.
Ik denk dat hier een beetje het probleem ligt, bij de definities. Want zo te lezen noem jij de subtop middelmaat, maar persoonlijk denk ik bij middelmaat aan nog slechter. Dat Depay geen top is kunnen we onderhand inderdaad wel concluderen, want dat is toch wat je bedoelt?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:07:
Verdiep je eerst eens in de materie ;)

Beetje het zelfde verhaal met de Nederlandse enclave bij Barcelona... verkiezingen, andere voorzitter, andere trainer, etc. In Spanje bepaald niet alleen de vorm niet wie er wel of niet speelt maar de politiek rondom een club. Robben en Sneijder waren daar het slachtoffer van.

http://m.sportskeeda.com/...rentino-perez-real-madrid
Apparently, despite the fact that Sneijder and Robben were determined to continue in Madrid, they were not ‘Galactico’ enough for Perez’s liking. Having sold them off to Inter Milan and Bayern Munich respectively, Perez may have felt that he was doing the right thing. However, he couldn’t be more wrong: the point was spectacularly driven home when Madrid’s Champions League campaign faltered in the round of 16 as usual, while Bayern Munich and Inter Milan went on to the final, to be played in the Santiago Bernabeu of all places. That Sneijder and Robben were the leading players for their teams would be a proper slap in the face of Florentino Perez, showing him exactly what he had missed.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Lol Petrovic alweer weg bij Ado, gaat lekker daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

martinusz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:59:
Lol Petrovic alweer weg bij Ado, gaat lekker daar.
Stuivertje wisselen met Pastoor / Anastasiou / Van der Gaag?

:/

Zo zinloos, alsof het zijn schuld is dat de spits al 3 maanden uit de running is, en ADO geen cent te makken heeft - en dus sterk omlaag valt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Heerlijk weekend, mooie overwinning van Feyenoord :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Gaat lekker bij ADO inderdaad, bij zo'n uitspraak weet je wel dat dat juist niet het geval is, zo blijkt maar weer:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C4DfyEBWMAEoNS9.jpg:large

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 07-02-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:55:
[...]

Stuivertje wisselen met Pastoor / Anastasiou / Van der Gaag?

:/

Zo zinloos, alsof het zijn schuld is dat de spits al 3 maanden uit de running is, en ADO geen cent te makken heeft - en dus sterk omlaag valt.
Tja dat zat er allang aan te komen als je tegen Ajax, als Wang op de tribune zit, demonstratief jeugdspelers gaat laten invallen "om te laten zien dat er echt nog iets bij moet".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:57:
Gaat lekker bij ADO inderdaad, bij zo'n uitspraak weet je wel dat dat juist niet het geval is, zo blijkt maar weer:

[afbeelding]
Gisterenavond? Ik ben geen spellingnasi, maar die doet toch pijn aan de ogen :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
gambieter schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:18:
[...]

Gisterenavond? Ik ben geen spellingnasi, maar die doet toch pijn aan de ogen :p
Ik heb hem gelukkig niet zelf gemaakt maar van Twitter geplukt. :+
Om in de spellingnasi te blijven: het mag dus wel zo, ook al leest het niet echt lekker. :)

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 07-02-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
Zodra het bestuur gaat melden dat ze achter je staan dan weet je dat het afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 08:41
Deadsy schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:22:
Zodra het bestuur gaat melden dat ze achter je staan dan weet je dat het afgelopen is.
Idd, achter je staan om je een extra zetje door de deur te geven. Wat een trieste bedoeling daar bij ADO. Alsof Petrovic er iets kan doen dat ie een waardeloze selectie heeft. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 20:47
Jammer voor Petro en ik snap ADO ook niet. Ik heb geen moment het idee gehad dat de trainer iets te verwijten valt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Met Maaskant gaat alles beter worden _O- wat een kwal van een vent is dat. (ja in real life meegemaakt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Afvalzak schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:20:
[...]

Los van dat het een nogal voorbarige conclusie is. Een Depay met zelfvertrouwen was overduidelijk een vrij lange periode de sterkste/beste voetballer in de Eredivisie.
Die heeft bij PSV zoveel laten zien dat ik hem niet middelmatig kan noemen.
Van vrije trappen tot aanvallende acties alles lukte toen. Ik denk dat een beetje ritme en vertrouwen hem goed zal doen.
Of hij ooit zo'n uitblinker zal worden als de (Engelse) pers/fans van hem maakte toen hij net binnen kwam is wat anders.
Alles lukte?
28 doelpunten in zijn beste seizoen bij PSV. Als je gaat bekijken hoe hij speelde in dat jaar is dat niet zo bijzonder. Als je vanuit alle hoeken op het doel schiet, constant zelf voor de actie gaat dan draag je niet het optimale bij aan het team. En ja, in het laatste jaar was dat al beter bij Depay maar nog niet op het niveau waar je het zou willen. Depay is nooit constant genoeg geweest in het afleggen van ballen bij andere spelers die er beter voor staan.

Leuk dat je dribbels in Nederland lukken maar met alle respect is het niveau in de eredivisie nou niet echt representatief te noemen om iemand een topper te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Deadsy schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:22:
Dat is het zelfde met transfers.
als ze zeggen"wij weten er niks van of daar zijn we niet mee bezig"

dan weet je dat er wel degelijk iets speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Napo schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:57:
[...]

Alles lukte?
28 doelpunten in zijn beste seizoen bij PSV. Als je gaat bekijken hoe hij speelde in dat jaar is dat niet zo bijzonder. Als je vanuit alle hoeken op het doel schiet, constant zelf voor de actie gaat dan draag je niet het optimale bij aan het team. En ja, in het laatste jaar was dat al beter bij Depay maar nog niet op het niveau waar je het zou willen. Depay is nooit constant genoeg geweest in het afleggen van ballen bij andere spelers die er beter voor staan.

Leuk dat je dribbels in Nederland lukken maar met alle respect is het niveau in de eredivisie nou niet echt representatief te noemen om iemand een topper te noemen.
Precies dit. Depay speelde vaak matig, maar als je vaak genoeg op goal schiet vallen er vanzelf doelpunten, en wanneer je scoort denkt niemand meer aan hoe je de rest van de wedstrijd speelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Toch geen Maaskant naar Ado, maar Groenendijk.....
Zal lood om oud ijzer zijn, uiteindelijk zal hij het ook met dezelfde groep moeten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JST94 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:18:
[...]

Precies dit. Depay speelde vaak matig, maar als je vaak genoeg op goal schiet vallen er vanzelf doelpunten, en wanneer je scoort denkt niemand meer aan hoe je de rest van de wedstrijd speelde. :)
Dat is precies waarvoor ie in het veld staat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:12:
[...]

Ja en nee, als je blijft schieten terwijl een ander er beter ervoor staat dan moet je hem afleggen. Kansen maximaliseren ipv voor eigen succes gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
toolkist schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:12:
[...]

Hangt er van af. Continue zelf schieten terwijl doorvoetballen een betere optie is is mijn inziens kansloos. Dat geldt voor Ziyech dit seizoen. Ziyech heeft 68(!!) keer van buiten de zestien geschoten dit seizoen, dit leverde maar één doelpunt op. Dan vraag ik mijzelf af, waarom zo vaak van buiten de zestien schieten als het zo weinig oplevert? Dan kan je mijn inziens beter doorvoetballen en een andere oplossing zoeken, bijvoorbeeld door een kans te creëren voor een teamgenoot, daar is Ziyech veel beter in, hij heeft niet voor niets veruit de meeste key-passes in de Eredivisie.

Depay had in zijn beste seizoen maar liefst 163(!) keer op goal geschoten, 89 keer van buiten de 16 en 74 keer van binnen de zestien. Dit leverde 22 doelpunten op (8 buiten de 16, 14 binnen de 16). Betekend dus dat minder dan 10% van zijn schoten van buiten de zestien resulteren in een doelpunt.

Dan vraag ik mij af, kunnen spelers als Ziyech (dit seizoen) en Depay (14/15) niet beter doorvoetballen om in een betere scoringspositie te komen of een teamgenoot in scoringspositie te brengen?

Schieten van afstand kan een prima wapen zijn en is goed voor de afwisseling. Maar dan moeten spelers wel een betere schotlocatie proberen te vinden. :)

[ Voor 30% gewijzigd door JST94 op 08-02-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Maar een schot wat afketst en daarna ingetikt wordt? Of een corner oplevert?
En je triggert de verdediging om de volgende keer uit te komen om dat schot misschien te blokken. Levert misschien extra ruimte op.

Maar ben wel met je eens, teveel afstandschoten zijn relatief redelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik ga er van uit dat het grootste deel van die schoten niet alsnog in een doelpunt wordt omgezet. Maar ik vind dat bijvoorbeeld Ziyech minder van afstand moet schieten en meer moet proberen kansen te creëren voor zijn medespelers. Hij is daarin namelijk ongelofelijk goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Lol grappig om te lezen:

https://www.telesport.nl/...en-vrouw-kent-wiekens-nog

Zegt wat over de "fans" van Man. City :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
JST94 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:40:
Maar ik vind dat bijvoorbeeld Ziyech minder van afstand moet schieten en meer moet proberen kansen te creëren voor zijn medespelers. Hij is daarin namelijk ongelofelijk goed.
Dat vind ik dus niet, want hij is daarin namelijk ongelofelijk goed. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Ankona op 08-02-2017 17:33 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Ik ken ook heel die vent niet :P Maar wel schandalig ja voor een voormalig speler van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Petro ontslagen ??
Wat een zootje daar zeg, die man heeft met hart en ziel zijn werk gedaan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
chim0 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 04:58:
[...]

Idd, achter je staan om je een extra zetje door de deur te geven. Wat een trieste bedoeling daar bij ADO. Alsof Petrovic er iets kan doen dat ie een waardeloze selectie heeft. :S
Anastasiou zal er binnenkort ook wel uitliggen terwijl hij absoluut niets te maken heeft met al die waardeloze spelers die Caanen haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Tjah o.a. City, Chelsea, PSG hebben nu een schare fans door al die miljoenen. Toch jammer dat de echte fans Wiekens niet kennen en ik wel. Of ik ben te oud ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
JST94 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:46:
[...]

Hangt er van af. Continue zelf schieten terwijl doorvoetballen een betere optie is is mijn inziens kansloos. Dat geldt voor Ziyech dit seizoen. Ziyech heeft 68(!!) keer van buiten de zestien geschoten dit seizoen, dit leverde maar één doelpunt op. Dan vraag ik mijzelf af, waarom zo vaak van buiten de zestien schieten als het zo weinig oplevert? Dan kan je mijn inziens beter doorvoetballen en een andere oplossing zoeken, bijvoorbeeld door een kans te creëren voor een teamgenoot, daar is Ziyech veel beter in, hij heeft niet voor niets veruit de meeste key-passes in de Eredivisie.

Depay had in zijn beste seizoen maar liefst 163(!) keer op goal geschoten, 89 keer van buiten de 16 en 74 keer van binnen de zestien. Dit leverde 22 doelpunten op (8 buiten de 16, 14 binnen de 16). Betekend dus dat minder dan 10% van zijn schoten van buiten de zestien resulteren in een doelpunt.

Dan vraag ik mij af, kunnen spelers als Ziyech (dit seizoen) en Depay (14/15) niet beter doorvoetballen om in een betere scoringspositie te komen of een teamgenoot in scoringspositie te brengen?

Schieten van afstand kan een prima wapen zijn en is goed voor de afwisseling. Maar dan moeten spelers wel een betere schotlocatie proberen te vinden. :)
Zag je die goal gisteren van Atletico, waarbij Griezzman iets deed wat ik helemaal niet verwachtte. Hij kon zelf scoren, maar had (ik kom even niet op de naam) de spits al gezien en speelt hem af.
Denk dat jongens als Depay & Ziyech voor hun eigen succes willen gaan, dat is niet per se een slecht iets, maar het blijft wel een discussie punt ja. Zelf denk ik dat het een kwaliteit is, om te weten wanneer je hem aflegt en wanneer je zelf schiet. Precies hetzelfde met Younes die toch acties maakt, maar helemaal niet in de wedstrijd zit.

EDIT: Laat die Neres ook maar fijn thuis. Die gaat met zijn gedrag nu al geen punten scoren bij Bosz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Royston Drenthe (29) zet punt achter loopbaan

Royston Drenthe keert definitief niet meer terug als voetballer. De 29-jarige Rotterdammer kiest voor een toekomst in de muziek.

"Ik ben gestopt met voetballen", bevestigt hij donderdag tegenover Voetbal International. "Ik heb mijn keuze gemaakt."

Drenthe stond voor het laatst onder contract bij Baniyas in de Verenigde Arabische Emiraten. Nadat zijn verbintenis daar afgelopen zomer afliep was de middenvelder clubloos.

Eerder kwam hij uit voor Feyenoord, Real Madrid, Hercules Alicante, Everton, Alania Vladikavkaz, Reading, Sheffield Wednesday en Eciyesspor.

Drenthe kwam in zijn loopbaan één keer uit voor het Nederlands elftal. Op 17 november 2010 kwam hij in de slotfase als invaller in het veld in een oefeninterland tegen Turkije (1-0).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wat een donkere dag voor het voetbal, Drenthe stopt en word rapper, wahahahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:38:
[...]

Tjah o.a. City, Chelsea, PSG hebben nu een schare fans door al die miljoenen. Toch jammer dat de echte fans Wiekens niet kennen en ik wel. Of ik ben te oud ;).
Dus jij had hem wel herkend op dat plaatje O-) ?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C4I1QR7XUAAt1vT.jpg

Vergelijk die met bijv. https://twitter.com/mancity/status/661966913384263681 en https://twitter.com/manci...03629824237510656?lang=uk

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 09-02-2017 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:28:
EDIT: Laat die Neres ook maar fijn thuis. Die gaat met zijn gedrag nu al geen punten scoren bij Bosz.
Wat heeft hij gedaan dan? Heb nog geen nieuws gezien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mooi zwabber armpje heeft die verdediger, en dan gauw liggen. :D

Nothing to see here...

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 19:47
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=8016
Bloed zat er al, maar als je de hele tijd maar van die handige dingen doet :9
We zullen we zien wat het wordt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 10-02-2017 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Payt nieuwe hoofdsponsor FC Groningen

Foto: Sportphotoagency.com
Het incassobedrijf Payt wordt de nieuwe shirtsponsor van FC Groningen. Dat heeft de club donderdagmiddag bekendgemaakt.

Het contract geldt voor twee jaar met een optie voor nog een jaar. De sponsorovereenkomst levert FC Groningen in het eerste jaar 1,1 miljoen euro op en in het tweede jaar 1,3 miljoen euro. Het bedrag kan door bonusregelingen oplopen. Dat heeft niets te maken met de resultaten van FC Groningen, maar met de groei van Payt als bedrijf.

Payt volgt Essent op als hoofdsponsor.
Prima bedrag! Bonus kan verschillen tussen de 1 ton en 1 miljoen.
Ik ben tevreden. d:)b

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Er stond vandaag een kort interview met iemand van de KNVB door Sjoerd Mossou in het ED (ook in het AD wss (soort van zelfde krant)). Hij stelt welgeteld 3 vragen:
- Waarom iets veranderen aan de huidige competitieopzet? Het is toch prima zo?
- Is een competitie opzet met een kampioenspoule van pakweg 6 team niet alleen voordelig voor de grote team?
- Waarom zouden kleinere clubs (a.k.a. middenmoot en lager) instemmen met een competitie van 16 teams?

Misschien had je moeten vragen waarom een supporter een seizoenskaart van (bijna) 300 euro koopt als alle wedstrijden tot de kampioenspoule er amper toe doen. Een nummer 6 heeft in de Eredivisie meestal maar 60% van de punten behaald t.o.v. van de nummer 1. Die kan dan doodleuk nog kampioen worden om de eenvoudige reden dat de Eredivisie meer geld moet opbrengen. Top plan :')

Op vraag 3 antwoordde de KNVB dat de lagere team instemmen met een kleinere competitie omdat het meer geld opbrengt. Dus de KNVB vraagt de lagere teams eigenlijk om te gokken of ze in een Eredivisie kunnen blijven met 16 teams en dus iets meer geld krijgen, of dat ze degraderen naar de Eerste divisie en dus slechter af zijn.

Misschien is het heel simpel en staat Nederland gewoon Europees waar het hoort te staan. Ik bedoel je kunt wel leuk Turkije voorbij willen op die ranglijst, maar dat is gewoon het China van Europa. Koop maar genoeg Van Persies, Nani's, etc en de individuele kwaliteit wint het 8/10 keer gewoon van een leuk Eredivisie top 3 team.

Een vraag aan iedereen in dit topic:
De Eredivisie is toch een leuke competitie? Hebben jullie net zoals mij plezier in het kijken naar de Eredivisie?

De Amusementswaarde van de Eredivisie ligt wat mij betreft gewoon hoog. Qua niveau is het geen Engeland, Spanje of Duitsland. Maar dat komt voor mij pas op 2. Als het een leuke wedstrijd is dan is het voor mij al voor 80% goed. En als het niveau dan ook nog een hoog is, is dat mooi meegenomen.

Verder heeft PSV gewoon de eerste ronde van de CL gehaald vorig jaar en pas na strafschoppen verloren. Daar kan ik (natuurlijk als PSV supporter, maar ook als Nederlander) trots op zijn. Als Barca of Bayern de CL wint zullen die supporters vast blij zijn. Maar heel speciaal is het niet. Want als ze die niet winnen is het Europees een gefaald seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Deze?
http://www.ad.nl/sport/er...-belgisch-model~a84d808d/
Deze krant stelt zes relevante vragen - en beantwoordt ze zelf.
Daar komt geen KNVB aan te pas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Oeps. Er iets te snel doorheen gelezen. Er staat in het ED een verkorte versie.
Neemt niet weg dat hij niet de juiste vragen 'aan zichzelf' stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PSV komt goed weg dit weekend. Half Utrecht geblesseerd, ziek of geschorst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Speelronde 22
10.02. 20:00 PEC Zwolle v NEC
11.02. 18:30 Heracles v Roda jc
11.02. 19:45 Feyenoord v FC Groningen
11.02. 19:45 G.A. Eagles v ADO Den Haag
11.02. 20:45 Vitesse v Willem II
12.02. 12:30 Excelsior v FCTwente
12.02. 14:30 Ajax v Sparta
12.02. 14:30 Heerenveen v AZ
12.02. 16:45 PSV v FC Utrecht

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
R.I.P Piet Keizer.
Icoon voor het Nederlands voetbal, niet alleen voor Ajax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Tethtoril schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 09:02:
R.I.P Piet Keizer.
Icoon voor het Nederlands voetbal, niet alleen voor Ajax!
Dat is zeker een grote naam... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pffff wat wordt je toch moedeloos als fc Groningen supporter...
Er is maar 1 speler die kan scoren en dat is Mahi.
Jensen maakte dat weer zeer pijnlijk duidelijk.
Dat moet gewoon 100% goal zijn.

Enfin nu zal feyenoord het wel winnen, eigen schuld

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 11-02-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Grongingen had al met tien man moeten staan... mazzel voor ze. Feyenoord terecht op 1-0 :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Han schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:36:
Grongingen had al met tien man moeten staan... mazzel voor ze. Feyenoord terecht op 1-0 :)
Heb ik dat moment dan niet mee gekregen?
Ik zeg ook niet dat het terecht is maar als je nog als fc Groningen een punt wil pakken zul je toch echt zo'n kans erin moeten schieten.
2 meter voor de doellijn en geen keeper voor je.... Tja...

Ik hoop dat van Weert snel weer erbij komt, die prikt er ook nog wel eens in want bijna niemand van Groningen schijnt te durven scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Harribo schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:43:
Heb ik dat moment dan niet mee gekregen?
In de 17e minuut; Jørgensen ging alleen op Padt af maar werd lomp door Reijnen van de bal gezet. Had imho een penalty mogen zijn, en dus rood voor Reijen... scheids had hem zeker kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Han schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:54:
[...]

In de 17e minuut; Jørgensen ging alleen op Padt af maar werd lomp door Reijnen van de bal gezet. Had imho een penalty mogen zijn, en dus rood voor Reijen... scheids had hem zeker kunnen geven.
Ik kijk de wedstrijd niet, maar de regel is tegenwoordig dat als het in het strafschopgebied plaatsvindt dat het geel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[...]

Nou in mijn ogen niet. Achteraf. Reynen tikte hem aan met zijn arm, maar Jorgensen bleef staan. Als hij toen was gevallen was het een overtreding en rood geweest. Maar omdat hij niet viel, kan de scheids er niet voor fluiten want zo zwaar was dat niet. Scheids liet doorspelen. Daarna tikte Reynen de bal weg bij Jorgensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:25
Wat zijn ze goed hé.. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Harribo schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:05:
[...]

Nou in mijn ogen niet. Achteraf. Reynen tikte hem aan met zijn arm, maar Jorgensen bleef staan. Als hij toen was gevallen was het een overtreding en rood geweest. Maar omdat hij niet viel, kan de scheids er niet voor fluiten want zo zwaar was dat niet. Scheids liet doorspelen. Daarna tikte Reynen de bal weg bij Jorgensen.
Volgens mij is er geen regel dat je moet vallen wil het een overtreding zijn. Dan benadeel je bovendien juist de spelers die niet als een stervende zwanen vallen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Rood? Haha, totaal geen rode kaart dit!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Spacey23 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:20:
Ik zag niet eens geel hierin. Maar gelukkig is deze pot allang beslist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Spacey23 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:20:
Hier word nooit rood voor gegeven. Maar wat mij betreft zou dat wel altijd moeten. Gaat gewoon voor de enkel/voet.

Los daarvan speelt Feyenoord Groningen volledig kapot. Werkelijk een kansloze pot voor de groenen. De 2-0 is dat wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
1 kans voor Groningen gezien. Verder een aardige sloot kansen voor Feyenoord. Verdiende overwinning. Jammer dat ze niet wat meer goals maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Ik denk niet dat Feyenoord dit kampioenschap op doelsalso gaat verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Neuh, dat niet. Maar is wel leuker om naar te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens de statistieken heeft Groningen 24% balbezit gehad. Misschien dat ze de bal hebben meegenomen in de rust in de kleedkamer, maar ik zie het niet. Heb echt het idee dat het 85/15 is.

Edit

Morgen tikt Ajax er 6 in. Die 2 is dus echt jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 11-02-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zou Ado nu de volgende trainer ook maar ontslaan? 3-1 afgaan tegen go ahead, inmiddels dus je directe concurrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:36:
Volgens de statistieken heeft Groningen 24% balbezit gehad. Misschien dat ze de bal hebben meegenomen in de rust in de kleedkamer, maar ik zie het niet. Heb echt het idee dat het 85/15 is.

Edit

En een andere site zegt weer 28%.

En Ajax 6x, heb je ze dit seizoen wel al zien spelen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
och och die Kuyt in z'n interview, hij mag toch wel inzien dat Toornstra (niet alleen vandaag) een grotere inbreng heeft gehad in Feyenoord dit seizoen dan Dirk. Misschien miet Dirk maar gewoon stoppen aan het eind van het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
martinusz schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:58:
och och die Kuyt in z'n interview, hij mag toch wel inzien dat Toornstra (niet alleen vandaag) een grotere inbreng heeft gehad in Feyenoord dit seizoen dan Dirk. Misschien miet Dirk maar gewoon stoppen aan het eind van het seizoen?
Nee, als super sub en 'in de groep' heeft hij voorlopig nog wel zn waarde. Toornstra is hem inmiddels voorbij, maar met maar 11 spelers word je ook geen kampioen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
[...]

Nee, duwen en trekken van twee kanten en vervolgens Reijnen die de bal prima wegtikt voor Jorgensen. Hoe hard Leo Oldenburger ook schreeuwde, dit was niks.

Verder verdiende overwinning voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Prosac schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:13:
[...]

Nee, duwen en trekken van twee kanten en vervolgens Reijnen die de bal prima wegtikt voor Jorgensen. Hoe hard Leo Oldenburger ook schreeuwde, dit was niks.

Was geen duwen en trekken van beide kanten, Jorgensen was los en Reijnen pakt hem beet. De tackle was goed maar wat daaraan vooraf ging had afgefloten kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ADO genaaid, wat mij betreft, en ik denk dat de (onterechte) rode kaart voor de keeper geseponeerd gaat worden.

Die spits speelt de bal te ver voor zich uit om de keeper heen, en valt al voordat er sprake is van contact.

Waar blijft die video-arbitrage? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ramzzz schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:48:
ADO genaaid, wat mij betreft, en ik denk dat de (onterechte) rode kaart voor de keeper geseponeerd gaat worden.

Die spits speelt de bal te ver voor zich uit om de keeper heen, en valt al voordat er sprake is van contact.

Waar blijft die video-arbitrage? :F
Idd!! Ik zag het meteen en ja hoor in herhaling overduidelijk, speler valt zelf al en daardoor tegen de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Feyenoord cruiset fijn naar de titel. Moet wel zeggen dat Psv toch niet uitgevlakt moet worden, Ajax ook niet, maar als je ziet wat voor "ramp-najaar" Psv had, doen ze nog verdomd knap mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Prosac schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:13:
[...]

Dus had Feyenoord een indirecte vrije trap mogen hebben, want als Reijnen de bal wegtikt bij Jorgensen en Padt hem oppakt is het een terugspeelbal.

Achteraf maakt het niet uit, 3 punten behaald. Helaas maar twee keer gescoord. Nu beentjes omhoog en kijken of Sparta en Utrecht een puntje (of drie :+ ) kunnen pakken. Ik verwacht dat PSV en Ajax gewoon zullen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Zou Ziyech en mijn Amsterdamse vrienden nogsteeds van mening zijn dat Ajax Toptitelfavoriet favoriet is? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:47

Investig8or

What goes up, could come down

Vraag het ze?

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Hier denken ze dat ik altijd aan het trollen ben, maar dit is nog best een serieuze vraag. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:34:
[...]

Hier denken ze dat ik altijd aan het trollen ben, maar dit is nog best een serieuze vraag. ;)
Je brengt die serieuze vraag dan toch als een behoorlijke troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 20:51
JST94 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 10:29:
[...]

Dus had Feyenoord een indirecte vrije trap mogen hebben, want als Reijnen de bal wegtikt bij Jorgensen en Padt hem oppakt is het een terugspeelbal.
LOL, nee dus. Alleen als het een bewuste terugspeelbal is en dat was dit ook niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
PWM schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:36:

Ajax is goed op weg, nog 6 te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ze hebben in ieder geval de 0 gehouden :+ Het schiet allemaal niet op, maar ga nog wel voor de grote score. Alleen die eerste moet er even in, daarna gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:31

Hupske

AFCA

Sparta staat ook met zijn alle op de 16 te wachten. Is niet makkelijk. Als de eerste valt, valt daarna ook wel de 2e en de 3e. Tenzij Sparta echt geen enkele ambitie heeft en zelfs na 1-0 achter nog steeds gewoon op de 16 blijft hangen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:31

Hupske

AFCA

Ah daar is die. 1-0 :) Leuke actie van Traore. Is wel een effectieve speler.

[ Voor 55% gewijzigd door Hupske op 12-02-2017 15:19 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Briljante goal _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
leuk dribbel goaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
slechtste man van het veld... was net een ticket naar Londen voor hem aan het boeken... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Staat leuk zo'n goal, maar had hem eigenlijk al moeten voorzetten. Nou ja, 1-0 voor is mooi in ieder geval.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pas wanneer Ajax de 2-0 maakt zal Sparta de geparkeerde bus van de plek halen. Ze zullen blijven gokken op een snelle counter voor een 1-1. En geef ze eens ongelijk. Alleen geen bal aan om naar te kijken. Ajax valt mij tegen, veel te slordig in de korte passings, daarmee spelen ze Sparta niet uit elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
nou daar is de 2-0 dan. Goed gedaan van Ziyech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Het veldmannetje krijgt nu een andere betekenis haha

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:21:
slechtste man van het veld... was net een ticket naar Londen voor hem aan het boeken... :o
Die titel is toch echt voor Younes. Al mag je die van mij ook wel richting Londen sturen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Scoren vlak na rust hebben ze patent op zo lijkt het :) nu ff doelsaldo opkrikken aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Inderdaad Sparta. Krik je doelsaldo eens op. 2-3 moet makkelijk kunnen tegen dit Ajax ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:34:
[...]

Ik gun je echt wat zelfreflectie :> ;)

XXXVI

Pagina: 1 ... 35 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.