heb neit echt het idee dat PSV zoveel beter is. Eerder erg effectief. AZ doet mi niet onder voor ze
Ik zeg het maar weer:
4 goals gevallen, geen extra tijd. Volgens mij was het toch zo'n 30 sec per goal.
4 goals gevallen, geen extra tijd. Volgens mij was het toch zo'n 30 sec per goal.
AZ voetbalt vrijuit, daardoor kan PSV ook af en toe komen en in de afwerking is PSV vandaag eens dodelijk voor de verandering.Leon Zwiers schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:32:
heb neit echt het idee dat PSV zoveel beter is. Eerder erg effectief. AZ doet mi niet onder voor ze
alles kan off-topic
idd, bij de jeugd willen ze zonder scheidsrechter spelen. Het zou beter zijn om de scheidsrechter bij de eredivisie af te schaffen. Deze rode kaart (twee keer licht geel) laat zien dat die SR er alleen maar is om wedstrijden te verpesten.Leon Zwiers schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:15:
Rood, wedstrijd voorbij.
alles kan off-topic
ergste is nog dat er ook best een PSV-er met rood af had gemogen
. Maar ach.
Zelfs Luuk de Jong scoort......jammer hoor AZ
Zelfs Luuk de Jong scoort......jammer hoor AZ
En over scheidsrechters gesproken, deze bolle al gezien?
YouTube: Samenvatting De Leeuw-RKHBS 29-01-2017
alles kan off-topic
Probeer je grappig te zijn? Die beste man is vrijwilliger en dankzij deze vrijwilligers kunnen amateurs voetballen. Je lijkt wel een brugpieper met dergelijke uitspraken...Ankona schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:23:
En over scheidsrechters gesproken, deze bolle al gezien?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Omdat hij vrijwilliger is moet je alles accepteren? Die man heeft een ego nog groter dan zijn pens en totaal geen gevoel voor het spel.Han schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:28:
[...]
Probeer je grappig te zijn? Die beste man is vrijwilliger en dankzij deze vrijwilligers kunnen amateurs voetballen. Je lijkt wel een brugpieper met dergelijke uitspraken...
Hij staat in zijn eentje te genieten maar snapt er niets van van wat er op het veld gebeurt. En de spelers snappen niets van hem.
Sorry hoor, maar deze man loopt echt de boel te verpesten. Vrijwilliger of niet, ze hadden hem van het veld moeten halen.
alles kan off-topic
kan me niet herinneren ooit een regel gezien te hebben dat een goal extra tijd oplevert... wissels wel... 30 sec per wissel... (weet niet of dubbele wissel nog anders telt)... en daar houden ze zich ook niet echt consequent aan....Fleximex schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:32:
Ik zeg het maar weer:
Welke dan? Ik vond de scheids maar een mierenneuker vandaag. Veel te veel gele kaarten in een eigenlijk vrij fair potje.Leon Zwiers schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:22:
ergste is nog dat er ook best een PSV-er met rood af had gemogen. Maar ach.
Arias liep na zijn kaart een paar keer iemand op de hielen, waar eerder al wel een kaart voor was gegeven. Scheids was weinig consequent vandaag. Maarja, daar klaagt half NL al een tijd over 
Verder gewoon een terechte overwinning voor PSV hoor, AZ zakte volledig in elkaar na de rode kaart en de 3e goal.
Verder gewoon een terechte overwinning voor PSV hoor, AZ zakte volledig in elkaar na de rode kaart en de 3e goal.
[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 04-02-2017 21:44 ]
Het vreemde aan de scheids is dat hij een periode veel liet gaan en dan ineens weer voor weinig een kaart trok.Fleximex schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:40:
[...]
Welke dan? Ik vond de scheids maar een mierenneuker vandaag. Veel te veel gele kaarten in een eigenlijk vrij fair potje.
Het domme is dat je jezelf als scheidsrechter het dan moeilijker maakt dan nodig, want zoals al gezegd, die eerste gele van de 2x geel was niet nodig daar geel voor te trekken.
Ik zag ook een 2e gele kaart voor Manu voorbij komen vanwege een vermeende schwalbe welke echt niet opzichtig was.
Wellicht hoort het niet zo maar je zou je er als scheids ook even af moeten vragen of het zo'n belangrijk feit is dat dat leidt tot een rode kaart.
Geef gewoon een doeltrap en lach even naar die speler dat je het gezien hebt ofzo.
Verder ook nog een penalty rood situatie waarbij twijfel genoeg was of rood terecht was, doe het dan gewoon niet of neem even 2 minuten met je assistent.
3 niemendalletjes waar niemand het over zou hebben als daar geen 2e geel of rood werd getrokken.
Only fools are enslaved by time and space.
Nee dat is alleen bij wissels en blessuresFleximex schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:32:
Ik zeg het maar weer:
Doelpunt is gewoon reguliere tijd, net als de tijd die gewoon doorloopt bij corners/ingooien/doeltrappen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat wou ik net vragenDeadsy schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:30:
Hoe was Krul?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
4 keer moeten vissen, al kun je dat niet volledig op het conto van Krul afschuiven, de hele verdediging van AZ was matig.
Verder niet echt hele spectaculaire reddingen of iets dergelijks gezien (althans in de samenvatting).
Verder niet echt hele spectaculaire reddingen of iets dergelijks gezien (althans in de samenvatting).
Verwijderd
Kortom PSV doet ook nog keurig mee om de landstitel door weer te winnen. Kijken wat de top 2 morgen doet in hun uitwedstrijden en of ze slippertjes maken.
Heb hele wedstrijd gezien. Prima overwinning van PSV. De wedstrijd in de Kuip komt er al snel aan. Daar zal beslist worden of ze echt nog mee doen. Met van Ginkel hebben ze weer een bak kwaliteit erbij. Ben eerlijk gezegd best wel fan van hem.
Ben benieuwd hoe de spelers van Roda elkaar gaan vinden. Eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat ze gaan degraderen (waar ken ik dat van?)
Kan me niet voorstellen dat Ajax daar in de problemen komt.
Feyenoord is op volle sterkte. Ben blij dat El Ahmadi er weer bij is. Zal denk een harde gemene wedstrijd worden. Met de nodige kaarten. Hopelijk blijven en Elia en Berghuis staan. En kiest Gio voor Kuyt of Toornstra. Kan zelf ook niet kiezen. Beide spelers verdienen het ook te spelen.
Toch moet Feyenoord dit kunnen winnen. Verdedigend vind ik Twente niet sterk. Zeker die keeper niet. Zowel over de grond als door de lucht zijn we beter. Gewoon 0-2 vanmiddag!
Goeie wedstrijd!
Ben benieuwd hoe de spelers van Roda elkaar gaan vinden. Eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat ze gaan degraderen (waar ken ik dat van?)
Kan me niet voorstellen dat Ajax daar in de problemen komt.
Feyenoord is op volle sterkte. Ben blij dat El Ahmadi er weer bij is. Zal denk een harde gemene wedstrijd worden. Met de nodige kaarten. Hopelijk blijven en Elia en Berghuis staan. En kiest Gio voor Kuyt of Toornstra. Kan zelf ook niet kiezen. Beide spelers verdienen het ook te spelen.
Toch moet Feyenoord dit kunnen winnen. Verdedigend vind ik Twente niet sterk. Zeker die keeper niet. Zowel over de grond als door de lucht zijn we beter. Gewoon 0-2 vanmiddag!
Goeie wedstrijd!
Goeie grens.. Als je daar al niet ziet dat t buitenspel is, dan zie ik nog wel een Wambertootje gebeuren deze wedstrijd
Edit: die aan de andere kant is al net zo scheel, dat wordt nog wat
[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 05-02-2017 13:15 ]
denk dat hij dacht dat bal van ajax speler afkwamtoolkist schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:11:
Goeie grens.. Als je daar al niet ziet dat t buitenspel is, dan zie ik nog wel een Wambertootje gebeuren deze wedstrijd
1-0 is niet genoeg want dat late tegendoelpunt moet ook nog komen.
Snap niet dat ze Kluivert wisselen en Younes niet. Kluivert zat tenminste dreiging in Younes is zo voorspelbaar met telkens binnendoor en raakt geen pepernoot
Met Younes is het alsof je met 10 man speelt, man man man. Had die eruit gehaald voor Nouri.
Voor Riedewald, dan heb je tenminste ook een linksback.dutchgio schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:03:
Met Younes is het alsof je met 10 man speelt, man man man. Had die eruit gehaald voor Nouri.
ongelooflijk...
gemiddeld 2 keer lat/paal per wedstrijd voor Ajax
gemiddeld 2 keer lat/paal per wedstrijd voor Ajax
[ Voor 65% gewijzigd door jaapstobbe op 05-02-2017 14:17 ]
Leuk, flipperkastvoetbal
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarom speelde Van De Beek (?) uit die counter ook Younes in? Die scoort toch niet... Dolberg op rechts was een betere optie.
Daarna die kansen zegt ook alles.
Daarna die kansen zegt ook alles.
Hahaha, al staan ze voor een open goal lukt het ze nog niet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
T was geen meters zoals bij Wamberto bij de 2-0, maar toch..toolkist schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:11:
Gun het hem wel
Daar gaan ze! Kom op Feyenoord! Het is duidelijk dat alleen winnen een optie is.
Pffff, echt een ajax opmerking. Het is dat Roda niet weet wat scoren is en dat de wissels verneukt worden anders had Ajax hier dik verloren. Maar dat wordt natuurlijk nu na deze moeizame zege niet erkend.carpebios schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:21:
Mooi doelpunt, tegen een zwak RJC.
Pff echt een anti Ajax opmerking.Incognitum schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:33:
[...]
Pffff, echt een ajax opmerking. Het is dat Roda niet weet wat scoren is en dat de wissels verneukt worden anders had Ajax hier dik verloren. Maar dat wordt natuurlijk nu na deze moeizame zege niet erkend.
Ik heb niets gezien, maar ik lees op neutrale (
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 05-02-2017 14:36 ]
Hahaha dik verloren nog wel....Incognitum schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:33:
[...]
Pffff, echt een ajax opmerking. Het is dat Roda niet weet wat scoren is en dat de wissels verneukt worden anders had Ajax hier dik verloren. Maar dat wordt natuurlijk nu na deze moeizame zege niet erkend.
Vergeet je dan voor het gemak al die ballen tegen de lat?Incognitum schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:33:
[...]
Dat Feyenoord werd wel weer even flink gematst ja.
Tomorrow is not today!
Heeft niks met anti wie dan ook te maken. Maar er moet niet gedaan worden alsof ajax oppermachtig was, integendeel. En de ballen op de lat (1x???) kun je wegstrepen tegen de open kansen aan de andere kant.Vos schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:35:
[...]
Pff echt een anti Ajax opmerking.
Ik heb niets gezien, maar ik lees op neutrale () sites dat het moeizaam maar verdiend was. Dik verloren lijkt me dus een rare statement.
Jij bent diegene die reacties uitlokt met jouw rare blik op de wedstrijd. Jij overdrijft, dus kun je een tegenreactie verwachten. Ajax speelde moeizaam, maar heeft verdiend gewonnen. 2x tegen de lat trouwens!
Tomorrow is not today!
Dan heb je inderdaad dus dingen gemist, Younes was niet de enige van Ajax die de lat geraakt heeft.Incognitum schreef op zondag 5 februari 2017 @ 15:01:
[...]
Heeft niks met anti wie dan ook te maken. Maar er moet niet gedaan worden alsof ajax oppermachtig was, integendeel. En de ballen op de lat (1x???) kun je wegstrepen tegen de open kansen aan de andere kant.
Op een paar momenten in de tweede helft na heeft Roda het Ajax nou niet bepaald lastig gemaakt.
En weer.. deze grens is nog erger dan die bij roda-ajaxSpacey23 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:54:
Dat Feyenoord werd wel weer even flink gematst ja.
[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 05-02-2017 15:06 ]
Verwijderd
Ajax was inderdaad beter, maar sprankelend was het vandaag niet. Diegene die zegt dat Roda dik had moeten winnen kan beter een bril gaan kopen of een andere sport gaan volgen.
Net de herhaling gezien van de onterecht afgevlagde aanval van Twente... onbegrijpelijk zeg, daar werd Twente behoorlijk genaaid, zouden anders met twee spelers voor de keeper staan.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
KNFB 
Ik ben weer skiën, hopelijk wint Twente
Ik ben weer skiën, hopelijk wint Twente
XXXVI
Gelijk spelletje is ook al goed, maar we zullen zien, zal niet de eerste keer zijn dat ze laat scoren
Jammer. Had Twente graag de 0 zien houden.
Hing al lang in de lucht. Twente verdedigd alleen nog maar.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voorlopig creëeren we niets. Valt me erg tegen.
Feyenoord wint ook de lastige wedstrijden. Ik zie geen reden waarom ze geen kampioen zouden worden.
Ze staan 6 punten voor op de concurrentie (5 punten + doelsaldo).
Ze staan 6 punten voor op de concurrentie (5 punten + doelsaldo).
[ Voor 26% gewijzigd door jaapstobbe op 05-02-2017 16:03 ]
Yessss!! 1-0!
PSN: Finally_Chris
0-1 bedoel je.
miereneuker
allang blij dat Feyenoord heeft gescoord
Dat is geen mierenneuken. Iemand die de wedstrijd niet ziet denk dan dat de thuisploeg voorstaat.
Ik denk dat iedereen hier inmiddels wel zijn clubvoorkeuren kent
Nog ff volhouden. Hoewel de pijp bij Twente wel leeg is zie ik liever nog een 0-2
Daar is de 0-2. Twente is op
0-2 ;)! Topspits!!
Terecht, al was die tweede wel heel makkelijk. Hoek van de keeper en verdediger loopt (zoals gewoonlijk) alleen maar naar achteren.
Omdat ze niks beters hebben waarschijnlijk. Het blijft een belabberde competitie die eredivisie.
Weer een stapje dichter bij. Hoewel de weg nog lang is.
Ik had verwacht dat die weekend wel eens gekke dingen konden gebeuren met AZ, Roda en Twente uit. Maar niets is minder waar.
Blij dat we Twente uit gehad hebben
Gewoon erg lelijke pass. Die gast speelt op een medespeler die letterlijk achter de scheidsrechter staatephymerous schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:14:
Assist van scheidsrechter hoor ik hier?
[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 05-02-2017 16:21 ]
Lekker hoor, nauwelijks in de problemen bij Twente uit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jones toch ook weer goud waard. Wat mij betreft gaat ie na dit seizoen weg. Maar blijft hij tot de laatste minuut onder de lat dit seizoen.
idem, maar dan blij dat we Roda uit gehad hebbenPWM schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:19:
Ik had verwacht dat die weekend wel eens gekke dingen konden gebeuren met AZ, Roda en Twente uit. Maar niets is minder waar.
Beter om in de onderlinge wedstrijden het verschil te gaan maken
Prima, Feyenoord mag beide met 1-0 verliezenmartinusz schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:30:
Beter om in de onderlinge wedstrijden het verschil te gaan maken
Van Ajax en psv? Weet niet hoor maar volgens mij misreken je jezelf
Mooie overwinning Feyenoord!
Ik ga er vanuit dat PSV van Ajax wintmartinusz schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:38:
[...]
Van Ajax en psv? Weet niet hoor maar volgens mij misreken je jezelf
maarja, ik maakte misrekening
Naja, PSV zwak spel, maar AZ volledig onmachtig met die gatenkaas verdediging
Ajax zwak spel, maar verdiende overwinning
Feyenoord zwak spel tegen erg stugge ploeg, maar ook verdiende, herkenbare ( tegenstander kapot laten spelen en dan zelf toeslaan ) overwinning.
Had toch ook wel puntverlies van PSV of Ajax verwacht. Je zal zien dat alle 3 de ploegen alles nog winnen buiten de potjes tegen elkaar. Hoewel PSV echt aan een soort lucky wederopstanding is begonnen met die v Ginkel in de gelederen
Die had ik al wel afgeschreven, maar die ene verliespartij die ze in theorie kansloos zal maken valt maar niet
Ajax zwak spel, maar verdiende overwinning
Feyenoord zwak spel tegen erg stugge ploeg, maar ook verdiende, herkenbare ( tegenstander kapot laten spelen en dan zelf toeslaan ) overwinning.
Had toch ook wel puntverlies van PSV of Ajax verwacht. Je zal zien dat alle 3 de ploegen alles nog winnen buiten de potjes tegen elkaar. Hoewel PSV echt aan een soort lucky wederopstanding is begonnen met die v Ginkel in de gelederen

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 05-02-2017 17:31 ]
Pfffff... Sparta verliest van een concurrent in eigen huis. Hoe Spartaans wil je het hebben zeg.... 
Ik was aan het begin van het seizoen erg te spreken over het vertoonde spel maar alles zakt nu als een kaartenhuis in elkaar. Dat wordt sowieso playoffs...
Leuk dat we in de halve finale van de beker staan maar als dit zo doorgaat spelen we weer elke vrijdagavond in de JL
Ik was aan het begin van het seizoen erg te spreken over het vertoonde spel maar alles zakt nu als een kaartenhuis in elkaar. Dat wordt sowieso playoffs...
Leuk dat we in de halve finale van de beker staan maar als dit zo doorgaat spelen we weer elke vrijdagavond in de JL
Verwijderd
Verschil in punten tussen de eerste drie en de rest begint wel erg groot te worden. Weet niet of je daar als neutrale voetballiefhebber nu echt blij mee moet zijn.
Aangezien niemand het erover hebt, ga ik het maar doen: Utrecht vierde! Vandaag een vermakelijke pot gezien in de Galgenwaard. Echt goed was het bijna nooit, maar wel strijd aan beide kanten, spanning en twee rode kaarten (hoewel ik na de beelden gezien te hebben, zit te twijfelen over de rode kaart van - vraag me af of het écht expres was of dat hij gewoon ongelukkig stapte door zijn beweging er vlak voor).
Had tien (!) Heerenveensupporters meegenomen naar de Galgenwaard, dat was ook heerlijk
Volgende week mogen we uit naar PSV, dat wordt dus weer zakken op de ranglijst. Ach, deze week zijn we vierde, daar ben ik al blij mee!
Had tien (!) Heerenveensupporters meegenomen naar de Galgenwaard, dat was ook heerlijk
Volgende week mogen we uit naar PSV, dat wordt dus weer zakken op de ranglijst. Ach, deze week zijn we vierde, daar ben ik al blij mee!
Uit bij PSV pakken we minimaal een punt. Utrecht heeft maar 1 keer verloren in de laatste 15(!) uitwedstrijden.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Resultaten in het verleden.....bieden geen garantie voor de toekomst!On_E schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:59:
Uit bij PSV pakken we minimaal een punt. Utrecht heeft maar 1 keer verloren in de laatste 15(!) uitwedstrijden.
Zat even naar het speelschema te kijken vooruit bij Ajax en Feyenoord en ze krijgen nog aardige reeksen achter elkaar. Daar gaan we zien wie het gaat redden tot het eind van het seizoen, al zegt mijn gevoel dat Feyenoord het weleens vol gaat houden.
We staan er goed voor, maar we zijn net over de helft, alles kan nog gebeuren. Ajax en PSV hebben qua spel een dip, maar zitten nog wel in de buurt. Feyenoord zit in een flow, maar 1 mispeer en dat kan weg zijn. Blessures, schorsingen, scheidsrechterlijke dwalingen etc zijn nooit ver weg. De kampioensstress zal ook pas echt toeslaan als je er 5 wedstrijden voor het einde nog steeds zo goed voor staat.martinusz schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:17:
Resultaten in het verleden.....bieden geen garantie voor de toekomst!![]()
Zat even naar het speelschema te kijken vooruit bij Ajax en Feyenoord en ze krijgen nog aardige reeksen achter elkaar. Daar gaan we zien wie het gaat redden tot het eind van het seizoen, al zegt mijn gevoel dat Feyenoord het weleens vol gaat houden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Feyenoord houdt het toch al langer vol dan ik van te voren had verwacht (en ook gehoopt natuurlijk haha).
Mochten ze het tot het eind volhouden, dan gun ik ze het ook wel. Maar stiekem reken ik nog op een mindere periode met wat puntverlies
Mochten ze het tot het eind volhouden, dan gun ik ze het ook wel. Maar stiekem reken ik nog op een mindere periode met wat puntverlies
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Zo zonde dat je een stormram in huis hebt, maar die pas inzet wanneer het water je aan de lippen staat...Vlassie1980 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:17:
Pfffff... Sparta verliest van een concurrent in eigen huis. Hoe Spartaans wil je het hebben zeg....
Alle ballen op Pogba!!!!!1111 Gekkenhuis op de tribune! Nieuwe cultheld!
En op weg naar een zuivere hattrick in 5 minuten!

Slechte keuze van Pastoor, vind ik. Overigens was Cabral al binnen 5 minuten ook effectiever dan zijn voorganger.
Onnodig puntverlies.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Eens.. Feyenoord komt goed uit de startblokken deze tweede helft van het seizoen en oogt stabieler dan ooit te voren. Uiteraard valt er genoeg aan te merken op het spel en zijn niet alle overwinningen 'groots' en 'oogstrelend'. Maar dat geldt ook zeker voor de achtervolgers. En dat Feyenoord uiteindelijk met 0-2 wint in Enschede is veelzeggend. Ik had voorspeld dat wanneer Feyenoord punten zou gaan laten liggen (de toppers buiten beschouwing gelaten) dan was het wel uit tegen Twente, daar winnen vind ik erg knap. Uiteraard zegt het weinig over de komende wedstrijden waar ze onverwachts tegen een kleine ploeg punten kunnen morsen, maar Feyenoord verkeerd in een zeer goede vorm en ze hebben aangetoond ook zonder El Ahmadi te kunnen winnen, iets wat ik niet had verwacht.MarvinG schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:15:
Feyenoord houdt het toch al langer vol dan ik van te voren had verwacht (en ook gehoopt natuurlijk haha).
Feyenoord zal absoluut nog wat punten laten liggen, wellicht ook tegen de directe concurrenten, maar dat geldt in hogere mate voor Ajax. PSV acht ik uiteindelijk misschien nog wel een grotere concurrent voor Feyenoord dan Ajax, ondanks hun grotere achterstand. Ajax gaat nog Europees spelen door de weeks en er zit in mijn ogen te veel verschil tussen de wedstrijden; het is of erg goed of erg slecht, weinig stabiliteit voor als nog. PSV zou wel eens in een flow kunnen komen en gezien hun vorm-dip vind ik een achterstand van 8 punten nog acceptabel en niet onoverbrugbaar. Dat zou na de 26e zo maar eens nog maar 5 punten kunnen zijn en een spannend slot van de competitie opleveren
Pogba is inderdaad een stormram. Mocht helaas niet meer baten.Ramzzz schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:41:
[...]
Zo zonde dat je een stormram in huis hebt, maar die pas inzet wanneer het water je aan de lippen staat...
Alle ballen op Pogba!!!!!1111 Gekkenhuis op de tribune! Nieuwe cultheld!
En op weg naar een zuivere hattrick in 5 minuten!![]()
Slechte keuze van Pastoor, vind ik. Overigens was Cabral al binnen 5 minuten ook effectiever dan zijn voorganger.
Onnodig puntverlies.
Pastoor kan nu gewoon niet meer om hem heen, 3 doelpunten in 3 wedstrijden. Klein lichtpuntje maar wat gaat het nu moeilijk worden...
Dat is waar, de weg is nog langph4ge schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:13:
[...]
We staan er goed voor, maar we zijn net over de helft, alles kan nog gebeuren. Ajax en PSV hebben qua spel een dip, maar zitten nog wel in de buurt. Feyenoord zit in een flow, maar 1 mispeer en dat kan weg zijn. Blessures, schorsingen, scheidsrechterlijke dwalingen etc zijn nooit ver weg. De kampioensstress zal ook pas echt toeslaan als je er 5 wedstrijden voor het einde nog steeds zo goed voor staat.
Paar gelijke spelen kan natuurlijk ook funest zijn, maar gezien de scoringsdrift zal dat niet snel gebeuren denk ik. Top 3 zit dicht bij elkaar, PSV heeft paar keer te veel gelijk gespeeld in de 1ste helft van het seizoen. Hopelijk worden de onderlinge wedstrijden geen gelijke spelen, dan kan het namelijk nog weleens heel spannend worden
Qua verdediging zit het Feyenoord goed in elkaar. Ze geven bijna niets weg, en anders staat Jones er altijd nog. Op het middenveld en aanval hebben we zat mogelijkheden. Diverse spelers op meerdere plaatsen inzetbaar. Toch is de bank matig. Het is wat dat betreft fijn dat we Europees uitgeschakeld zijn. Kunnen we volgende jaar Champions League in! Ik ga er steeds meer in geloven. Maar de weg is nog lang.
Plek 2 is dan een mooie richtlijn, kun je ook nog eens extra vroeg de Champions League in.
Wat is dat Studio Voetbal toch tenenkrommend slecht geworden. Verschrikkelijk programma.
Met Van Gelder vond ik het nog wel prima, maar nu..Leon Zwiers schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:50:
Dat was het al een hele tijd hoor. Met v Gelder was t al slecht. Nu hij weg is.........![]()
Dit topic is gesloten.