[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.149 views

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:33
Tete redt tot nu toe Ajax
Al meerdere malen

Die scheids lijkt wel bang om tegen Legia te fluiten

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 16-02-2017 22:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ziyech zit nog met zijn hoofd bij de Afrika cup ;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:23

Vos

AFCA

ph4ge schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:25:

Overigens gaf hij een heel licht tikje, maar volgens de regels kan je het als natrappen beoordelen.
Ik heb het niet gezien, maar de beweging is al voldoende. Je hoeft iemand niet te raken.

Ajax is echt slaapverwekkend zeg. Zo'n matige ploeg dat Legia, maar Ajax blijkbaar ook ;). Vroegah stapte je met 0-3 in het vliegtuig.

De scheids past zich ook prima aan aan het niveau.

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 16-02-2017 22:46 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
WOW wat een kansloze kut scheids is dit...gewoon weer genaaid.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
En het loopt weer uit op een drama. Dat tegendoelpunt komt zo direct ook nog wel.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Die gele kaart was wel heel makkelijk ja.
Tete deed het overigens de hele wedstrijd verdedigend geweldig.

Westermann... :o

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 16-02-2017 22:47 ]

• Terranova
Klaassen krijgt dus geel omdat hij wss zeer terecht de 1e helft ten sprake bracht.

• Vos

Vos

AFCA

Waarom niet Younes of Dolberg er af!? Raken geen pepernoot.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 16-02-2017 22:48 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Zo Kluivert zag er blij uit. Maakte wat weg werp gebaren als ik het goed zag. Geef 'm groot gelijk.
Scheids is trouwens ook weer zo'n pamper verslinder :(

• dutchgio
  • Nu online
Je moet toch een spits hebben. Youness eruit was logischer, Kluivert was net fit ingebracht.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46
dutchgio schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:49:
Je moet toch een spits hebben. Youness eruit was logischer, Kluivert was net fit ingebracht.
Dit. kluivert heeft meer snelheid. younes raakt het hele seizoen al geen pepernoot en kluivert was fit stond net binnen de lijnen.

• Vos

Vos

AFCA

dutchgio schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:49:
Maar Dolberg presteert toch totaal niet deze pot? Dan kan je ook prima met twee pingelaars voorin spelen.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Vond dit echt zo'n Dick Advocaat Robben wissel, haal dan idd die andere twee pepernoten eraf

discogs

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:33
Pffff snel vergeten deze pot

• Terranova
Aghanim schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:57:
Het begint wel erg droevig te worden hoeveel pech Ajax internationaal al jaren heeft met penalty's/afgekeurde goals etc. Vooral erg zuur als je hierdoor punten misloopt of een plek in de volgende ronde.
Het kan dus erger

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Damn, fuck dit ik ga zo toch lekker bestellen. :+

• dutchgio
  • Nu online
Dan thuis het maar afmaken, er zijn nog mogelijkheden,

• jaapstobbe
  • Nu online
Attractief voetbal is altijd in het nadeel, daarom zie je het nog maar zo weinig.

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Die wissel van kluivert snapte ik niet helemaal maar westermann had nog wel een goede verderging actie ondanks niet zoveel snelheid .

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Rezta schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:05:
Die wissel van kluivert snapte ik niet helemaal maar westermann had nog wel een goede verderging actie ondanks niet zoveel snelheid .
Ook lullig voor hem

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
VI is de nieuwe telegraaf?
Ajax wacht zware klus :? Hoezo? Thuis gewoon winnen en klaar :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Rezta schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:05:
Sneu voor die jongen natuurlijk. Had Bosz gesierd wanneer hij bijvoorbeeld Younes er uit had gehaald.

Verder viel de wedstrijd mij eigenlijk best wel een beetje tegen.

En AZ heeft een lesje in effectiviteit gekregen waar ik al bang voor was.

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:34:
[...]

Sneu voor die jongen natuurlijk. Had Bosz gesierd wanneer hij bijvoorbeeld Younes er uit had gehaald.

Verder viel de wedstrijd mij eigenlijk best wel een beetje tegen.

En AZ heeft een lesje in effectiviteit gekregen waar ik al bang voor was.
Vond ik ook hopelijk in de Arena wat meer minuten. Had er ook meer van verwacht.

AZ van wat ik gezien heb hadden wel een paar mooie kansen maar niet afgemaakt helaas.

Verwijderd

Rezta schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:37:
[...]

Vond ik ook hopelijk in de Arena wat meer minuten. Had er ook meer van verwacht.

AZ van wat ik gezien heb hadden wel een paar mooie kansen maar niet afgemaakt helaas.
Met AZ tegen Warschau en Ajax tegen Lyon had ik beide Nederlandse clubs meer kans gegeven om door te gaan.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
jaapstobbe schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:56:
Attractief voetbal is altijd in het nadeel, daarom zie je het nog maar zo weinig.
Hoe bedoel je dat? Dat de scheids altijd tegen zit of dat het verspilde energie is?

Overigens zat ik nog een stukje naar Gladbach te kijken die met 0-1 onderuit gingen, maar dat begint een Schalke 2.0 te worden. Begint erger en erger te worden met hun. Alhoewel Schalke zich vaker goed weet te herpakken nu!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
martinusz schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:18:
VI is de nieuwe telegraaf?
Ajax wacht zware klus :? Hoezo? Thuis gewoon winnen en klaar :?
Dat is het punt een beetje, dat Europees winnen is niet zo gewoon. Kan best lastig worden, zeker als Legia scoort. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:37
Mja, dat Legia gaat natuurlijk de bus parkeren en op de counter loeren. Ajax heeft het daar momenteel met de matig in vorm stekende voorhoede niet makkelijk mee. Die Polen hoeven maar 1 goaltje te maken en dan mag Ajax er 2 gaan maken.

Hoop dat Ajax doorgaat, maar dat is niet 1.2.3 zo geregeld vrees ik.
Eerst dit weekend maar eens punten verspelen tegen Vitesse SVP =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zlatan een hattrick. Moet toch één van de lelijkste hattricks ooit zijn: vrije trap van richting veranderd, intikker na rebound, en een makkelijk gegeven penalty. Eigenlijk had die penalty ook nog in de rebound gescoord moeten zijn om het echt af te maken, maar goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Doellijntechnologie... zo moeilijk hoeft het niet te zijn toch?
Ook wel sneu dat Bosz er voor kiest om Kluivert er dan weer uit te halen. Laat hem, als fitte invaller, lekker staan en haal Younes naar de kant.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 03:29:
Mja, dat Legia gaat natuurlijk de bus parkeren en op de counter loeren. Ajax heeft het daar momenteel met de matig in vorm stekende voorhoede niet makkelijk mee. Die Polen hoeven maar 1 goaltje te maken en dan mag Ajax er 2 gaan maken.

Hoop dat Ajax doorgaat, maar dat is niet 1.2.3 zo geregeld vrees ik.
Eerst dit weekend maar eens punten verspelen tegen Vitesse SVP =p
Gonadan schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:58:
[...]

Dat is het punt een beetje, dat Europees winnen is niet zo gewoon. Kan best lastig worden, zeker als Legia scoort. :P
Als ze wat scherper waren geweest, hadden ze uit gewoon met 2 of 3-0 kunnen winnen, ik zie niet in waarom het thuis dan ineens zwaarder is als je uit met 0-0 gelijk speelt :?
Als ze nu met 1 of 2-0 hadden verloren, ja dan kun je zeggen dat het lastig wordt, maar nu totaal niet vind ik. Ajax was beter, ondanks dat ze niet top speelden, stuk of 5, 6 kansen waar er zeker 2 in hadden gemoeten en een doelpunt dat niet gezien is. Dat moet thuis wel goed komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax heeft een doelpunt gemaakt maar die werd helaas niet toegekend. Het veld daar hielp ook niet echt mee en was een nadeel voor de voetballende ploeg. Echter moet er volgende week echt geconcentreerd worden gespeeld, één effectieve counter en je hebt grote problemen. Ik acht de kans hoog dat Ajax na volgende week door gaat, heb er vertrouwen in.

Alleen heb ik mij gisteren echt geërgerd aan de tactiek, het stond helemaal verkeerd waardoor er constant lange ballen moesten worden gespeeld en die vervolgens stuk voor stuk verloren gingen. Doordat Legia in de tweede helft van tactiek veranderde kwam er veel meer druk op de achterhoede en was het gat tussen het middenveld en de verdediging te groot waardoor de bal niet over de grond kon. Zoiets kan gebeuren maar er werd niet op geanticipeerd, dat baart mij zorgen.

Voor de rest was ik absoluut niet onder de indruk van Tete. Hij brengt geen rust achterin en alhoewel hij enkele prima verdedigende acties had vond ik hem niet sterk, ik snap echt wel waarom hij niet in de basis staat en Veldman wel. Je ziet het ook bij de tweede gele kaart, die zag je aankomen. En of het wel of geen geel is, terecht of niet, hij oogt op dat moment te onbehouwen. De tegenstander hoeft alleen maar te gaan liggen om een vrije trap mee te krijgen.

En ondanks dat ik veel kritiek lees over Younes vond ik hem gisteren redelijk tot prima spelen. Er ging dreiging van hem uit en trok continue twee spelers met zich mee. Dat had veel voordeel moeten opleveren voor Ziyech maar die had gisteren echt een off-day, net als Dolberg. Beide spelers hadden veel meer profijt kunnen halen uit de dubbele dekking van Younes. Hun dipje is hopelijk snel over want de voorhoede is op deze manier echt machteloos.

Ik begreep overigens wel de wissel van Kluivert. Younes hield twee spelers constant bezig en er ging echt dreiging van hem uit, dat hij bleef staan vond ik logica. De spits er uit halen doe je ook niet, helemaal omdat je net de back-up voor de spits positie er uit hebt gehaald. Dan blijft Kluivert over, de minst ervaren speler en fysiek het minst sterk. Kluivert kan prima spelen in een aanvallend elftal maar plots werd verdedigen de hoofdzaak. Kluivert er uit halen was ook in mijn ogen de enige juiste beslissing.

[ Voor 13% gewijzigd door Han op 17-02-2017 09:00 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Eerste helft redelijk, tweede helft was niet om aan te gluren zo slecht. Ok, veld was niet best, maar dan nog moet je tegen zo'n team waar de beste speler een 34 jarige Pool is en een wat dikkige Belg gewoon winnen. Dit leek helemaal nergens op.
Gaius schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:18:
Zlatan een hattrick. Moet toch één van de lelijkste hattricks ooit zijn: vrije trap van richting veranderd, intikker na rebound, en een makkelijk gegeven penalty. Eigenlijk had die penalty ook nog in de rebound gescoord moeten zijn om het echt af te maken, maar goed. :P
De "overtreding" op Zlatan waaruit hij die eerste goal scoorde. Als scheids zie je dat toch? Staat er bovenop :X
https://streamable.com/l4u1h

[ Voor 51% gewijzigd door JanW op 17-02-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Han schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:54:
Ajax heeft een doelpunt gemaakt maar die werd helaas niet toegekend. Het veld daar hielp ook niet echt mee en was een nadeel voor de voetballende ploeg. Echter moet er volgende week echt geconcentreerd worden gespeeld, één effectieve counter en je hebt grote problemen. Ik acht de kans hoog dat Ajax na volgende week door gaat, heb er vertrouwen in.

Alleen heb ik mij gisteren echt geërgerd aan de tactiek, het stond helemaal verkeerd waardoor er constant lange ballen moesten worden gespeeld en die vervolgens stuk voor stuk verloren gingen. Doordat Legia in de tweede helft van tactiek veranderde kwam er veel meer druk op de achterhoede en was het gat tussen het middenveld en de verdediging te groot waardoor de bal niet over de grond kon. Zoiets kan gebeuren maar er werd niet op geanticipeerd, dat baart mij zorgen.

Voor de rest was ik absoluut niet onder de indruk van Tete. Hij brengt geen rust achterin en alhoewel hij enkele prima verdedigende acties had vond ik hem niet sterk, ik snap echt wel waarom hij niet in de basis staat en Veldman wel. Je ziet het ook bij de tweede gele kaart, die zag je aankomen. En of het wel of geen geel is, terecht of niet, hij oogt op dat moment te onbehouwen. De tegenstander hoeft alleen maar te gaan liggen om een vrije trap mee te krijgen.

En ondanks dat ik veel kritiek lees over Younes vond ik hem gisteren redelijk tot prima spelen. Er ging dreiging van hem uit en trok continue twee spelers met zich mee. Dat had veel voordeel moeten opleveren voor Ziyech maar die had gisteren echt een off-day, net als Dolberg. Beide spelers hadden veel meer profijt kunnen halen uit de dubbele dekking van Younes. Hun dipje is hopelijk snel over want de voorhoede is op deze manier echt machteloos.

Ik begreep overigens wel de wissel van Kluivert. Younes hield twee spelers constant bezig en er ging echt dreiging van hem uit, dat hij bleef staan vond ik logica. De spits er uit halen doe je ook niet, helemaal omdat je net de back-up voor de spits positie er uit hebt gehaald. Dan blijft Kluivert over, de minst ervaren speler en fysiek het minst sterk. Kluivert kan prima spelen in een aanvallend elftal maar plots werd verdedigen de hoofdzaak. Kluivert er uit halen was ook in mijn ogen de enige juiste beslissing.
Bijna helemaal eens :) de tactiek was niet verkeerd, de uitvoering echter wel ;)
doordat Ziyech en Dolberg een offday hadden, was het heel moeilijk om van achteruit via het midden naar voren te komen. Dat zag je dus ook gebeuren bij die paar foutjes met terugspelen of dat verdediger helemaal klem staat zonder afspeel mogelijkheid. Daar zijn de middenvelders voor, die moeten aanspeelbaar zijn, en waren dat heel vaak niet.

De wissel van Kluivert was juist logisch, grappig om te zien dat zoveel mensen het stom vinden. Jongste speler op het veld, een aanvaller, die ineens in een verdedigende opstelling moet gaan spelen en discipline moet houden in formatie. Dat doe je liever met de wat ervaren speler op links, die samen met Sinkgraven die kant onder controle hebben. Waar op rechts en een nieuwe rechtsback en aanvaller staat, dat is niet zo goed idee!

Desalniettemin waren er genoeg kansen om een overwinning mee te nemen, als het thuis wat beter valt allemaal win je gewoon met 2 of 3-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Speelronde 23
17.02. 20:00 Roda jc v G.A. Eagles
18.02. 18:30 FCTwente v scHeerenveen
18.02. 19:45 Heracles v Excelsior
18.02. 19:45 PSV v NEC
18.02. 20:45 FCUtrecht v PECZwolle
19.02. 12:30 Willem II v AZ
19.02. 14:30 Sparta v FCGroningen
19.02. 14:30 Vitesse v Ajax
19.02. 16:45 ADO Den Haag v Feyenoord

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Voor Ajax wellicht nog lastig na een Europees duel en tegen Vitesse, al kampt Vitesse wel met wat problemen qua beschikbaarheid van de verdediging.
PSV en Feyenoord zullen wel moeiteloos winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
De schorsing van Gustafson is teruggebracht naar 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Dat is toch 7 wedstrijden minder (in de praktijk), de aanklager heeft gewoon weer veel te hoog ingezet bij een speler van Feyenoord.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:24:
De schorsing van Gustafson is teruggebracht naar 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Dat is toch 7 wedstrijden minder (in de praktijk), de aanklager heeft gewoon weer veel te hoog ingezet bij een speler van Feyenoord.
Ja ze zater er weer eens behoorlijk naast, niet dat het beschikbaar zijn van Gustafson nu zo belangrijk voor Feyenoord is voor het eerste elftal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:24:
;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
martinusz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:37:
[...]

[...]

Als ze wat scherper waren geweest, hadden ze uit gewoon met 2 of 3-0 kunnen winnen, ik zie niet in waarom het thuis dan ineens zwaarder is als je uit met 0-0 gelijk speelt :?
Als ze nu met 1 of 2-0 hadden verloren, ja dan kun je zeggen dat het lastig wordt, maar nu totaal niet vind ik. Ajax was beter, ondanks dat ze niet top speelden, stuk of 5, 6 kansen waar er zeker 2 in hadden gemoeten en een doelpunt dat niet gezien is. Dat moet thuis wel goed komen.
Omdat dat "scherper zijn" al weken een probleem is bij Ajax. Je kan de interviews voorafgaand aan de wedstrijden al zowat invullen.

Als die Polen in de Arena hadden moeten komen, hadden ze Ajax mooi in de kaart gespeeld, dat is nu niet nodig, dus kunnen ze mooi busje parkeren en lekker op de counter loeren. Op die manier hebben ze een kans, want voetballend leggen ze het gewoon af tegen Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Hackus schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:20:
Speelronde 23
17.02. 20:00 Roda jc v G.A. Eagles
18.02. 18:30 FCTwente v scHeerenveen
18.02. 19:45 Heracles v Excelsior
18.02. 19:45 PSV v NEC
18.02. 20:45 FCUtrecht v PECZwolle
19.02. 12:30 Willem II v AZ
19.02. 14:30 Sparta v FCGroningen
19.02. 14:30 Vitesse v Ajax
19.02. 16:45 ADO Den Haag v Feyenoord
Hopen op een gelijkspel tussen Roda en Go Ahead en dat wij winnen van Groningen. Degredatiespook heeft het Kasteel inmiddels gevonden... En wij hebben geen rijke eigenaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Vlassie1980 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:27:
[...]

Hopen op een gelijkspel tussen Roda en Go Ahead en dat wij winnen van Groningen. Degredatiespook heeft het Kasteel inmiddels gevonden... En wij hebben geen rijke eigenaar :+
Vliegt tussen Sparta en Excelsior ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:59
[...]

GaE ook niet ;) Maar ik snap wel je punt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Als je het mij vraagt, liever JL dan een rijke eigenaar. Als er buitenlands geld in een club komt is m.i. de identiteit weg.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ankona schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:07:
[...]

Als je het mij vraagt, liever JL dan een rijke eigenaar. Als er buitenlands geld in een club komt is m.i. de identiteit weg.
http://www.ad.nl/home/spa...-overnamebod-af~a85c32ae/

Toch blij dat er bij ons mensen zitten die hiervoor waken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:17
Zo, belangrijke zege voor Roda. In één klap van plek 17 naar 14. Champions League komt steeds dichterbij! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Ik vond dat GAE wel een punt verdiende, als je ziet hoe Hendriks die bal nog naast krijgt dat verdiend gewoon extra amusement punten

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Gynnad schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:42:
Ik vond dat GAE wel een punt verdiende, als je ziet hoe Hendriks die bal nog naast krijgt dat verdiend gewoon extra amusement punten
Net de samenvatting teruggekeken. De Eagles hadden ook nog 3x dat iemand best makkelijk vrij voor goal gezet had kunnen worden en twee 1 op 1 kansen met de keeper.
Ik zei halverwege de samenvatting tegen mijzelf: Het lijkt wel alsof ik naar PSV van de eerst seizoenshelft kijk. Maar na de hele samenvatting gezien te hebben kan ik zeggen dat dit toch nog wel veel erger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zo, en de volgende arbitrale blunder...

Unal schwalbe --> penalty/kaart voor Mulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
serdar gözübüyük......

Meester in de onbegrijpelijke beslissingen. Veel duidelijker kan een schwalbe niet zijn en recht voor zijn neus.
Ik hoop dat de KNVB die gele kaart van de week omboekt naar Unal, veel meer zullen ze wel niet meer kunnen doen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wow wat is dit PSV slecht. En toch nog niet verloren. Dat is echt een wonder.

Zal je zien dat ze volgende week vlammen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ze hadden bijna weer gelijk gestaan. Deze keer zag de scheids het goed helaas =p

Maar dat ze het zo damn moeilijk hebben tegen NEC zegt genoeg. Het is al maanden kommer en kwel, en in de 2e seizoenshelft al 3 potjes met veel geluk onterecht 3 punten. Normaal zou je als Feyenoord een erg erg erg moeilijk pot tegemoet gaan, maar iets in me zegt dat dit PSV totaal geen probleem moet zijn volgend weekend

[ Voor 67% gewijzigd door LZ86 op 18-02-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Alle overwinningen van PSV na de winterstop zijn gewoon terecht. Kijk eens naar de kansenverhouding van elke wedstrijd. PSV is elke keer de betere. Dat ze het moeilijk hebben, ok. Maar het is niet al maanden kommer en kwel.
Tegen Heerenveen, bijvoorbeeld, speelden ze echt goed. Alleen krijg je daar 3 schoten op goal tegen: 3 goals. Dat zegt meer iets over de verdediging die een speler in een 1 op 1 positie met de keeper laat schieten.
Ook vandaag is PSV beter dan NEC. Kommer en kwel is het pas als je slechter dan je tegenstander bent. Of als je beter bent, maar wel punten verspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:57

Quad

Doof

Samenvatting van PSV, Arias met een bewuste klap naar een gezicht en van Ginkel met een zware tackle, wat mij betreft twee overtredingen die met rood bestraft konden worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Fleximex schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:06:
Alle overwinningen van PSV na de winterstop zijn gewoon terecht. Kijk eens naar de kansenverhouding van elke wedstrijd. PSV is elke keer de betere. Dat ze het moeilijk hebben, ok. Maar het is niet al maanden kommer en kwel.
Tegen Heerenveen, bijvoorbeeld, speelden ze echt goed. Alleen krijg je daar 3 schoten op goal tegen: 3 goals. Dat zegt meer iets over de verdediging die een speler in een 1 op 1 positie met de keeper laat schieten.
Ook vandaag is PSV beter dan NEC. Kommer en kwel is het pas als je slechter dan je tegenstander bent. Of als je beter bent, maar wel punten verspeelt.
Laat Feyenoord ze maar lekker onderschatten joh, wint PSV gewoon en is het weer lekker spannend. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Geloof me, er zit geen greintje onderschatting in. Die staan er echt wel van de week. Maar de afgelopen weken was gewoon echt slecht (e n zeker niet altijd verdiend).

Maar goed, eerst ADO uit maar eens overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PWM schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:49:
Geloof me, er zit geen greintje onderschatting in. Die staan er echt wel van de week. Maar de afgelopen weken was gewoon echt slecht (e n zeker niet altijd verdiend).

Maar goed, eerst ADO uit maar eens overleven
Ben ook bang dat het meer bij de supporters leeft dan bij de spelers zelf. Maar hoop doet leven. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Gonadan schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:24:
[...]

Ben ook bang dat het meer bij de supporters leeft dan bij de spelers zelf. Maar hoop doet leven. :P
offtopic:
Meer? Ajax-supporters worden wel eens arrogant genoemd. Maar hier op GoT lopen een paar Feyenoord-supporters rond die er ook wat van kunnen hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet ;)

Ik heb iig nog niet alle kampioenschappen in mijn sig gezet :p

Edit: lekker arbitraal weekend. Nu Willem 2 weer genaaid. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 19-02-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:32:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet ;)

Ik heb iig nog niet alle kampioenschappen in mijn sig gezet :p

Want dat is arrogant? De term is bij velen niet bekend blijkt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 19-02-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Op zijn minst uitdagend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 15:31

Polycom

Poes van goud

Niet helemaal eerlijk die hoge ballen van AZ. Daar kan die kleine Griek nooit bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Leon Zwiers schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:32:
Overduidelijke overtreding van Weghorst. Raar dat je dat als arbiter of grensrechter ook niet ziet. Kostas werd gewoon omver gelopen in de 16 door die lompe boer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
Toen Krul naar AZ ging waren er mensen die dit een slecht idee vonden van Ajax en dat ze Onana met Krul moesten vervangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 11:02
Deadsy schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:28:
Toen Krul naar AZ ging waren er mensen die dit een slecht idee vonden van Ajax en dat ze Onana met Krul moesten vervangen....
Krul die we kennen van voor zn blessure is wereldklasse, een versterking voor elke Nederlandse club. Deze Krul hadden we natuurlijk niet gezien, maar blijkbaar was bij Ajax op de training al duidelijk dat hij nog ver van zn oude niveau zit.
JST94 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:18:
Overduidelijke overtreding van Weghorst. Raar dat je dat als arbiter of grensrechter ook niet ziet. Kostas werd gewoon omver gelopen in de 16 door die lompe boer. 8)7
Ze moeten het wel gezien hebben, maar ze beoordeelden het verkeerd.

[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 19-02-2017 14:31 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:28:
Achteraf je gelijk halen is altijd makkelijk hoewel Onana vanaf het begin wel potentie liet zien.
Krul heeft natuurlijk wel heel veel meer potentie, Onana deed nog wel eens iets geks dus die gedachte is helemaal niet zo gek.
AZ heeft natuurlijk wel veel blessures achterin, denk niet dat Onana daar wekelijks de 0 zou hebben gehouden, het verschil wbt tegendoelpunten zit hem veel meer in het ontbreken van Vlaar b.v.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
ik krijg zo'n jeuk van Younes

[ Voor 6% gewijzigd door groggy op 19-02-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
LoneRanger schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Achteraf je gelijk halen is altijd makkelijk hoewel Onana vanaf het begin wel potentie liet zien.
Krul heeft natuurlijk wel heel veel meer potentie, Onana deed nog wel eens iets geks dus die gedachte is helemaal niet zo gek.
AZ heeft natuurlijk wel veel blessures achterin, denk niet dat Onana daar wekelijks de 0 zou hebben gehouden, het verschil wbt tegendoelpunten zit hem veel meer in het ontbreken van Vlaar b.v.
Aan het begin van het seizoen vond ik het ook een logische stap. Maar dat hij in de winter weg mocht bij Ajax vond ik volstrekt logisch als je naar de ontwikkeling van Onana kijkt en zag hoe slecht Krul bij Jong Ajax bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zie het btw niet zo vaak vol in die Arnhemse friteuse. Ook wel grappig eens te zien :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat komt omdat die ploeg met al die landstitels op bezoek is, zie mijn sig :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Speelt veltman in het Nederlandse elftal? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Volgens mij speelt Ajax nu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:47
Dit kan echt niet blom

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gokje: de Ajax-fans vinden Blom opeens een uitstekende scheids :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik vond het niks, die knakker schiet zelf in de grond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Blom zit er lekker in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Waar blijft die video ref. Al 3e discutabele moment van het weekend die mogelijk het potje al beslist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Bij twijfel doorspelen, dus een goede beslissing. Vond zelf dat die vitessenaar wel erg makkelijk viel.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gelukkig doen ze dat bij Ajax nooit!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:51
Broer van Humberto Tan aan het vlaggen?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:00

Hupske

AFCA

Was niks aan de hand. Hij schiet zelf in de grond.
Heb even teruggespoeld met Fox Sports.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Vitesse speler gaat zelf te makkelijk naar de grond, beetje naief om dan met z'n allen te verzaken en te roepen naar de scheids.
Mooi effectief van Ajax om er zo snel uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ondanks dat ik echt hoop dat ajax verliest, was het wel een hele dikke strakke pass van klaasen vanaf middenveld. In een keer en perfect. Knap. En dan ook nog zelf afmaken erna. Goeie speler.
Maar vitesse speelt met veel spanning... Veel balverlies, rare knallen naar voren...
Wordt makkelijke middag voor ajax vrees ik..

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 19-02-2017 15:02 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
dutchgio schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:59:
Vitesse speler gaat zelf te makkelijk naar de grond, beetje naief om dan met z'n allen te verzaken en te roepen naar de scheids.
Mooi effectief van Ajax om er zo snel uit te komen.
Logisch toch, want rivaal wordt "bevoordeeld". Zulke reacties kom je altijd en overal tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ajax mag in zn handen wrijven met deze ref. Alles in t voordeel van Ajax. En met twee maten meten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een paar Vitesse spelers vliegen bij iedere scheet ook gelijk naar Blom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
Net momentje even teruggekeken. Vitessenaar gaat na wat herhalingen zelf op zijn bek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Die video-arbiter moet écht snel komen. Gister Heerenveen - Twente, eerder vandaag Willem 2 - AZ en nu Vitesse - Ajax (al zit hier nog discussieruimte in)..

[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 19-02-2017 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

carpebios schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:00:
Ajax mag in zn handen wrijven met deze ref. Alles in t voordeel van Ajax. En met twee maten meten
Lucky Ajax, je weet toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:01:
[...]

nee nee nee, we waren er al over uit dat t lucky PSV is dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
Vos schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:01:
[...]

Inderdaad, zie afgelopen donderdag met die bal over de lijn van Legia die afgekeurd werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

jorank schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:59:
Broer van Humberto Tan aan het vlaggen?
Ja, de oom van Room ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Terranova schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:00:
[...]

Logisch toch, want rivaal wordt "bevoordeeld". Zulke reacties kom je altijd en overal tegen.
Klopt, alleen niet heel tactisch om dat allemaal te doen terwijl het spel gewoon doorgaat.
Het gevolg is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
nee, Dwight 'The Voice' ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ajax genaaid, discutabel moment. Waar is die video ref? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 19-02-2017 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja Blom is echt voor Ajax ;). Bal spelen is geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Dat was nooit geel voor Viergever 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nu Viergever fors onterechte kaart. Man man man Blom, wat ben je weer aan het klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 15:31

Polycom

Poes van goud

Viergever vult de linksbuiten positie goed in
Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.