[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.123 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Met Odegaard hebben ze natuurlijk een echte aanjager in huis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Ankona schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:04:
Mooi he? En uiteindelijk wordt tegen alle verwachtingen in Utrecht kampioen.
Die zitten serieus in een kampioenwaardige reeks btw, maar de achterstand zal wel te groot zijn. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ph4ge schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:21:
[...]

Die zitten serieus in een kampioenwaardige reeks btw, maar de achterstand zal wel te groot zijn. ;)
Ze moeten komend weekend in elk geval de punten pakken.

:P

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Family Guy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:10:
[...]

Al is dat laatste nog héél ver weg. Als Ajax en PSV de komende wedstrijden niets verspelen denk ik dat Feyenoord het heel lastig gaat krijgen met de druk.
Oh, nu weer de druk? De excuses worden nu veelvoud zeg.....
Altijd instorten eind van het jaar, januari traditiegetrouw instorten, smalle selectie, met enkel harde werkers kom je er niet, en nu weer de druk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:48:
[...]

Oh, nu weer de druk? De excuses worden nu veelvoud zeg.....
Altijd instorten eind van het jaar, januari traditiegetrouw instorten, smalle selectie, met enkel harde werkers kom je er niet, en nu weer de druk? 8)7
Excuses? Zijn gewoon facetten die van grote rol zijn in een kampioenschap. En excuses? Ik hoef geen excuses te bedenken aangezien Feyenoord niet mijn favoriete club is.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chim0 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:37:
Feyenoord is net als Leicester: slecht spelen en toch kampioen worden. :+
Ha!...het hoge woord is eruit nu? Het zelfvertrouwen is geankerd? En ik zeg dat Feyenoord het net weer niet wordt. Wie dan wel? Tja... ken je het gezegde; "moge de beste winnen?" Nou die dus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Family Guy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 17:55:
[...]

Excuses? Zijn gewoon facetten die van grote rol zijn in een kampioenschap. En excuses? Ik hoef geen excuses te bedenken aangezien Feyenoord niet mijn favoriete club is.
Nogal duidelijk dat je geen Feyenoord fan bent. Alleen de niet Feyenoorders zijn die punten ( excuses ) constant aan het aanhalen.... en elke keer als dat niet uitkomt is het wel weer wat anders. Misschien een mechanisme om wat hoop voor de eigen favo ploegen te houden?

Het is geen misdrijf hoor, om uit te spreken dat Feyenoord zoals het er nu voorstaat qua spel/stand gewoon de favoriet voor de titel is.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 17-01-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Laat Ajax nou maar eerst eens winnen van angstgegner Utrecht om angstzeit 12:30 en PSV van de nummer 4, daarna zullen we eens zien hoe "slecht" de kansen van Feyenoord zijn.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:29
Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:02:
[...]

Het is geen misdrijf hoor, om uit te spreken dat Feyenoord zoals het er nu voorstaat qua spel/stand gewoon de favoriet voor de titel is.
Qua spel dus absoluut niet want dat is niet om aan te gluren, maar dat is het van Ajax en PSV ook niet. De wind zit gewoon mee en ik gun ze het een keer na alle ellende, al is de weg nog lang. Maar qua spel dus absoluut niet want met alle respect, als je vroeger Roda - Feyenoord zei, kon je van tevoren 0 - 5 invullen, maar nogmaals dat is met die andere twee ook. Gisteren bij VI zei Gijpie het ook al, Dirk Kuyt kan echt niet meer. Dat ziet er echt niet meer uit. Hij maakt ze wel, maar dat zegt dus alles over de Nederlandse competitie maar dat wisten we al. Maar het mag een keer meezitten!

En nog een Gijpie: "Botteghin moet geel krijgen als ie over de middenlijn komt!" _O-

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 17-01-2017 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Botteghin kan je bij Ajax makkelijk vervangen door Viergever, echt wat een onkunde aan de bal elke keer :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
HeatWave schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:11:

Botteghin kan je bij Ajax makkelijk vervangen door Viergever, echt wat een onkunde aan de bal elke keer :').
Je bedoelt Viergever door Botteghin? Tja, die kan je ook vervangen door m'n schoonmoeder. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
chim0 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:07:
[...]

Qua spel dus absoluut niet want dat is niet om aan te gluren, maar dat is het van Ajax en PSV ook niet. De wind zit gewoon mee en ik gun ze het een keer na alle ellende, al is de weg nog lang. Maar qua spel dus absoluut niet want met alle respect, als je vroeger Roda - Feyenoord zei, kon je van tevoren 0 - 5 invullen, maar nogmaals dat is met die andere twee ook. Gisteren bij VI zei Gijpie het ook al, Dirk Kuyt kan echt niet meer. Dat ziet er echt niet meer uit. Hij maakt ze wel, maar dat zegt dus alles over de Nederlandse competitie maar dat wisten we al. Maar het mag een keer meezitten!

En nog een Gijpie: "Botteghin moet geel krijgen als ie over de middenlijn komt!" _O-
Maar als het van die andere 2 ook niet aan te gluren is, waarom verdient Feyenoord het qua spel dan niet? Beetje tegenstrijdig...... Zeker aangezien Roda uit tegenwoordig voor ploegen gewoon een lastige pot is, zeker met dat klote kunstgras. Zowel Ajax als PSV hebben er dit seizoen al punten verspeeld

Ben t ook niet helemaal eens over het niet aan te gluren. Feyenoord scoort over t algemeen uit best mooie aanvallen. Dat t middenveld er niet uitziet qua spel ben ik wel met je eens, dat zijn houthakkers die de bal zsm afgeven aan de flanken/Jorgensen die wel wat moois kan. En v/d Heijden kan ook mooie dingen met de bal.

Botteghin is absoluut niet zo slecht als hier beweert wordt. Maakte tegen Roda in zijn 1tje een hele rits fouten van Karsdorp, die niet lekker in vorm is, goed. Zijn enige euvel is dat hij hierdoor denk dat ie kan voetballen en met de bal gaat lopen. Dat kan ie niet, hij moet die bal afpakken en afgeven. Dat kan ie als de beste. Net zoals Sanchez dit seizoen doet. En die wordt door iedereen de hemel ingeprezen.

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 17-01-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:09:
[...]

Maar als het van die andere 2 niet aan te gluren is, waarom verdient Feyenoord het qua spel dan niet?
Jij zegt qua spel. Als het qua spel verdient is, sta je tegen Roda en De Graafschap na een kwartier al met 3 - 0 voor maar dat gebeurt niet. Ik zeg dat het van niemand aan te zien is. Ik merk ook dat ik niet eens meer de motivatie heb om Ajax op te zetten. Kijk dan ook voornamelijk buitenlands voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
chim0 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:17:
[...]

Jij zegt qua spel. Als het qua spel verdient is, sta je tegen Roda en De Graafschap na een kwartier al met 3 - 0 voor maar dat gebeurt niet. Ik zeg dat het van niemand aan te zien is. Ik merk ook dat ik niet eens meer de motivatie heb om Ajax op te zetten. Kijk dan ook voornamelijk buitenlands voetbal.
En de 4-0 tegen AZ en de 5-0 tegen Groningen, de 6-1 tegen Sparta etc etc tellen niet? En in de beker 4-0 en 5-1 van Excelsior en ADO, waar vaak ook veel meer goals voor Feyenoord hadden gekund met een beetje meer geluk? In NL heb je nu eenmaal van die klote-uitwedstrijden waarin de tegenstander zich volledig ingraaft ( In Spanje/Engeland btw ook, maakt Barca/Madrid ook vaak genoeg maar 1 goal laat in de wedstrijd ). De thuiswedstrijd tegen Roda was ook gewoon 5-0, dus die argumenten gaan niet op

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 17-01-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:23:
[...]

En de 4-0 tegen AZ en de 5-0 tegen Groningen, de 6-1 tegen Sparta etc etc tellen niet? In NL heb je nu eenmaal van die klote-uitwedstrijden waarin de tegenstander zich volledig ingraaft ( In Spanje btw ook, maakt Barca/Madrid ook vaak genoeg maar 1 goal laat in de wedstrijd ). De thuiswedstrijd tegen Roda was ook gewoon 5-0, dus die argumenten gaan niet op
Tuurlijk hebben Madrid en Barca het ook af en toe moeilijk (zijn ook maar mensen). Het ging meer om je berichtje van "qua spel". Daar versta ik onder dat je iedere tegenstander van de mat speelt met goed voetbal en dat is er echt niet, bij niemand niet. Het is echt heel slecht. Maakt verder niet uit, maar is gewoon zo.

Je snapt best wat ik bedoel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

<knip>

Pffff... wat vermoeiend dit. Woord, weerwoord, mening, tegenmening, etc etc.

[ Voor 32% gewijzigd door Ramzzz op 17-01-2017 20:18 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Dan nog snap ik je "qua spel niet" opmerking niet. Als je het beste en meest effectieve spel op de mat legt van een matige competitie waar iedere tegenstander van de mat spelen met goed voetbal nu eenmaal niet voorkomt, dan verdien je qua spel toch gewoon de koppositie in die competitie?

Ben trouwens wel benieuwd welke competitie jij kijkt als je onder goed spel alle tegenstanders met goed voetbal van de mat vegen verstaat, want dat zie ik in geen enkele europese competitie voorbijkomen namelijk...

[ Voor 50% gewijzigd door LZ86 op 17-01-2017 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Het gaat hier niet om favorieten, het gaat om de hoop. Als je 5 punten achter staat heb je hoop nodig om je aan vast te houden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:02:
Ftfy, anders kan ik het ook niet meer serieus nemen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:48
Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:30:
Dan nog snap ik je "qua spel niet" opmerking niet. Als je het beste en meest effectieve spel op de mat legt van een matige competitie waar iedere tegenstander van de mat spelen met goed voetbal nu eenmaal niet voorkomt, dan verdien je qua spel toch gewoon de koppositie in die competitie?

Ben trouwens wel benieuwd welke competitie jij kijkt als je onder goed spel alle tegenstanders met goed voetbal van de mat vegen verstaat, want dat zie ik in geen enkele europese competitie voorbijkomen namelijk...
Je hebt gelijk ;) :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Grappig om te lezen dat PSV - Heerenveen als topper bestempeld wordt. Qua scorebordjournalistiek is dat natuurlijk waar, maar toch voelt het wel anders. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Inderdaad, gewoon een wedstrijdje in de subtop. :+ (Leuk om dat als Feyenoorder eens te kunnen zeggen! :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Vind het echt schande van Ziyech niet meegaat met Marokko. Die jongen maakt de keuze voor een minder goed voetballand dan Nederland, en krijgt nul. Voor Ajax is het positief, maar voor hemzelf een vernedering en voor Marokko zelf ook. Los van dit alles had ik hem het liefst voor Nederland zien kiezen. Eerder was het misschien niet duidelijk voor hem, maar hier had hij zeker gespeeld, al heeft Klaassen vaak een streepje voor. En ik denk dat hij dan op die positie zou komen? Of samen met Klaassen in het midden.

PS. Het is Ziyech zijn eigen keuze uiteindelijk geweest, daar was duidelijk een moment waar hij ging kiezen voor. En koos zelf voor Marokko, maar de verkeerde keuze heeft hij zelf gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Luxicon op 17-01-2017 23:21 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Eigen schuld dikke bult van Ziyech. Omdat je niet geselecteerd wordt maar boos voor Marokko kiezen en vervolgens daar ook niet op geroepen worden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:30:

Oké misschien niet altijd goed spel, maar ik zie gewoon teveel basisdingen die fout gaan dat ik denk hoe is het mogelijk op dit niveau. Nogmaals, bij Barca of Real of andere grote clubs gaat het ook niet altijd goed, maar in Nederland is het echt schrijnend wat je soms ziet en de meeste analisten op TV vinden dat ook. Echt balverlies en basisfouten dat je denkt van hoe is het mogelijk op dit niveau. Maar zoals je weet heb ik vrij hoge standaarden dus ik ben niet snel tevreden en zeker niet als je in het eerste van Ajax, Feyenoord of PSV speelt. Dan moet je toch echt wel iets extra's brengen en dat zie ik totaal niet. Je zit vaak echt naar niks te kijken.

Maar goed, genoeg gezeurd. Terug naar voetbal. Leuke potjes dit weekend! Ik ga proberen te kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij Marokko loopt het ook totaal niet, grote kans dat ze snel uit het toernooi liggen en de coach eruit wordt gezet. Dan liggen er weer kansen voor Ziyech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Weer genoeg roering rondom transfers bij Ajax als ik de media mag geloven... Zo zou VfL Wolfsburg hebben geinformeerd naar Riedewald maar heeft Ajax een 'nee' verkocht. Ajax is niet van plan Riedewald te laten gaan.

Daarnaast ziin er geruchten dat Chelsea Traoré wil terug halen. Zou mooi kloten zijn als dat zo is, de spoeling is al dun qua buitenspelers :|

Over buitenspelers gesproken; de overgang van de gewenste buitenspeler uit Brazilië, David Neres van Sao Paulo, lijkt af te ketsen (bod van 11 miljoen is afgewezen :X) en lijkt men de pijlen te richten op Gerard Deulofeu, een 22-jarige speler van Everton. AC Milan had ook interesse in een huur maar die is afgewezen omdat AC Milan niet kon voldoen aan de eisen van Everton (volgens de media wordt er een minimum aan speeltijd geëist.)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wordt ook genoemd dat ze niet willen verhuren, alleen verkoop. Dan lijkt hij me ook meteen onhaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
dutchgio schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:55:
Wordt ook genoemd dat ze niet willen verhuren, alleen verkoop. Dan lijkt hij me ook meteen onhaalbaar.
Zal toch wel meevallen, hij is voor 6 miljoen naar Everton gegaan en speelt daar niet/nauwelijks. Dus waarom zou dat niet haalbaar zijn?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Wat verdient hij bij Everton? En hij kan vast ook wel terecht bij ander PL clubs.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
jeka schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:06:
Wat verdient hij bij Everton? En hij kan vast ook wel terecht bij ander PL clubs.
Bij Barcelona 1 miljoen per jaar, maar dat zal wel wat geupgrade zijn.
Bij andere PL clubs zal hij ook niet/nauwelijks spelen, misschien dat hij juist zal kiezen voor een club waar hij bijna altijd zal spelen? Moet Ajax wel de 1 miljoen plafond loslaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Han schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:24:
Weer genoeg roering rondom transfers bij Ajax als ik de media mag geloven... Zo zou VfL Wolfsburg hebben geinformeerd naar Riedewald maar heeft Ajax een 'nee' verkocht. Ajax is niet van plan Riedewald te laten gaan.

Daarnaast ziin er geruchten dat Chelsea Traoré wil terug halen. Zou mooi kloten zijn als dat zo is, de spoeling is al dun qua buitenspelers :|

Over buitenspelers gesproken; de overgang van de gewenste buitenspeler uit Brazilië, David Neres van Sao Paulo, lijkt af te ketsen (bod van 11 miljoen is afgewezen :X) en lijkt men de pijlen te richten op Gerard Deulofeu, een 22-jarige speler van Everton. AC Milan had ook interesse in een huur maar die is afgewezen omdat AC Milan niet kon voldoen aan de eisen van Everton (volgens de media wordt er een minimum aan speeltijd geëist.)
Waar heb je dat gelezen dan :o

Ik ben het iig nog niet tegengekomen en op AN is't ook nog niet opgepikt. Hoop dat het niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Die Deulofeu is wel een leuke speler, maar Ajax is niet gelukkig met Barca afvallers. Van Cuenca en Bojan werd beide veel verwacht, totaal niet waargemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
martinusz schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:03:
[...]

Zal toch wel meevallen, hij is voor 6 miljoen naar Everton gegaan en speelt daar niet/nauwelijks. Dus waarom zou dat niet haalbaar zijn?
Transfersom wel, maar salaris niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Gelukkig wil elke speler salaris inleveren om bij Ajax te voetballen :+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Hij schijnt alleen in December een target te zijn geweest van Ajax volgens Mike Verweij(telegraaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 08:08
martinusz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:14:
[...]

Heerenveen zou nog best kunnen :P
Heerenveen staat over 5 competitie wedstrijden 7de of 8ste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ajax en AS Monaco bereiken overeenstemming over Francesco Antonucci

Ajax en AS Monaco hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Francesco Antonucci. De overgang naar de Franse club is per direct. De middenvelder werd op 20 juni 1999 geboren in La Louvière, België. De A-junior stond nog tot en met 30 juni 2018 onder contract bij Ajax.
Kent iemand deze speler? 17 jaar oud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
chim0 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:31:
[...]

Oké misschien niet altijd goed spel, maar ik zie gewoon teveel basisdingen die fout gaan dat ik denk hoe is het mogelijk op dit niveau. Nogmaals, bij Barca of Real of andere grote clubs gaat het ook niet altijd goed, maar in Nederland is het echt schrijnend wat je soms ziet en de meeste analisten op TV vinden dat ook. Echt balverlies en basisfouten dat je denkt van hoe is het mogelijk op dit niveau. Maar zoals je weet heb ik vrij hoge standaarden dus ik ben niet snel tevreden en zeker niet als je in het eerste van Ajax, Feyenoord of PSV speelt. Dan moet je toch echt wel iets extra's brengen en dat zie ik totaal niet. Je zit vaak echt naar niks te kijken.
Tis inderdaad soms schrijnend. Soms trouwens ook niet.
Maar als ik bijvoorbeeld een Dijks or who-ever een voorzet zie geven die 3x achter elkaar over iedereen heen zeilt, dan denk ik, dat kan ik beter als gemiddelde amateur. Ik begrijp daar echt weinig van. Zo slecht.

Ik heb eens jaren geleden live een oefenpot tussen fc Groningen en Southhampton gezien.
Het viel mij op dat dat Southhampton een veel betere balaanname had dan de Groningers. Dat was toen al de hoofdreden dat Groningen toen werd afgedroogd.
Gewoon inderdaad basis.
Bal aannemen, lopen, passen.... Dat soort dingen. Dat is toch allemaal te trainen?
Of kan men het in Nederland mentaal niet aan?
Nederland is natuurlijk stress land bij uitstek.
Ik blijf me er in elk geval over verwonderen.

Tis omdat ik fc Groningen supporter ben en daarom steeds kijk. Maar het tempo is veel te laag en het spel zo voorspelbaar. Steeds dezelfde dingen, het lijken wel trage robots soms.

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 19-01-2017 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

chim0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 05:06:
Kent iemand deze speler? 17 jaar oud!
Geldt als een groot talent, een creatieve middenvelder, tweebenig. Ajax heeft hem in 2016 voor een half miljoen overgenomen van Anderlecht. Opvallend was wel dat hij vorig seizoen de keuze had uit Chelsea, AC Milan, Manchester United, Juventus, FC Barcelona,OSC Lille en Paris Saint-Germain. Hij koos vorig seizoen bewust voor Ajax omdat volgens hem Ajax 'de beste opleiding ter wereld heeft'. Volgens eigen zeggen verkast hij na 1,5 seizoen al weer bij Ajax omdat hij geen vertrouwen voelde en te weinig speeltijd kreeg (slechts 2x 90 minuten bij JO19). Ben benieuwd of hij deze bij AS Monaco wel gaat voelen, daar is de jeugdopleiding stukken minder en een vaste waarde in het eerste lijkt mij nog te hoog gegrepen. Ik vermoed dat het grote geld ook erg verleidelijk is geweest en wellicht heeft Patrick Kluivert een grote rol gespeeld in deze transfer. Hij mag volgens eigen zeggen direct meetrainen met het eerste, maar of er ook een gedegen plan onder ligt valt te betwijfelen. AS Monaco is nou niet echt een club waar je als talent normaliter heen gaat als andere grote Europese clubs in het verleden ook interesse hebben getoond. Aan de andere kant, als het daadwerkelijk een groot talent is gebleken dan had hij volgens mij wel wat meer speeltijd gekregen, Ajax staat bekend om het snel doorschuiven van jonge spelers :)

[ Voor 13% gewijzigd door Han op 19-01-2017 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Han schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 06:44:
[...]
Aan de andere kant, als het daadwerkelijk een groot talent is gebleken dan had hij volgens mij wel wat meer speeltijd gekregen, Ajax staat bekend om het snel doorschuiven van jonge spelers :)
Nou het stikt tegenwoordig van de "talenten".
Soms denk ik wel dat die verhalen door de zaakwaarnemer de wereld in worden geholpen. Ik zie enorm veel talenten het niet redden. Wrs ook om verschillende redenen?

Ik denk... Denk... Dat als een speler echt goed is, dat dat vrij snel te zien is.
Kijk naar een Seedorf, Robben, Ziyech en ga zo maar door. Die presteerden overal tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Han schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 06:44:
[...]

Geldt als een groot talent, een creatieve middenvelder, tweebenig. Ajax heeft hem in 2016 voor een half miljoen overgenomen van Anderlecht. Opvallend was wel dat hij vorig seizoen de keuze had uit Chelsea, AC Milan, Manchester United, Juventus, FC Barcelona,OSC Lille en Paris Saint-Germain. Hij koos vorig seizoen bewust voor Ajax omdat volgens hem Ajax 'de beste opleiding ter wereld heeft'. Volgens eigen zeggen verkast hij na 1,5 seizoen al weer bij Ajax omdat hij geen vertrouwen voelde en te weinig speeltijd kreeg (slechts 2x 90 minuten bij JO19). Ben benieuwd of hij deze bij AS Monaco wel gaat voelen, daar is de jeugdopleiding stukken minder en een vaste waarde in het eerste lijkt mij nog te hoog gegrepen. Ik vermoed dat het grote geld ook erg verleidelijk is geweest en wellicht heeft Patrick Kluivert een grote rol gespeeld in deze transfer. Hij mag volgens eigen zeggen direct meetrainen met het eerste, maar of er ook een gedegen plan onder ligt valt te betwijfelen. AS Monaco is nou niet echt een club waar je als talent normaliter heen gaat als andere grote Europese clubs in het verleden ook interesse hebben getoond. Aan de andere kant, als het daadwerkelijk een groot talent is gebleken dan had hij volgens mij wel wat meer speeltijd gekregen, Ajax staat bekend om het snel doorschuiven van jonge spelers :)
Kluivert zit toch bij PSG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Yep... maar Kluivert was erg close met Antonucci, vandaar ook de 'wellicht'. Kluivert -> Frankrijk <- Antonucci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan zou hij hem toch gewoon naar PSG halen en niet naar de concurrent...

Ajax maakt er ook winst op, dus niks mis mee. Al is het wel erg vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Antonucci begint een beetje een reputatie op te bouwen als het gaat om verlaten van clubs, ach ik zou er niet rouwig om zijn, Ajax maakt winst op hem, verder niet meer tijd aan verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Krijg een beetje de kriebels van al die talentjes die maar vinden dat ze recht hebben op dit of dat. Ga verdomme eerst gewoon eens voetballen en laat je voeten spreken.
Dit is gewoon weer een gevalletje money money money, waarbij papa een baan krijgt in Monaco. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

't Is niet zo gek, tegenwoordig krijgt iedereen met een beetje potentie al een contract in de angst ze anders voor niets de deur uit te zien lopen. Contract betekent een vals gevoel van groot talent en dat er zaakwaarnemers in het spel komen. De spelers worden steeds jonger vastgelegd maar daardoor is het ook steeds moeilijker om te zien of iemand het echt gaat halen. Pas na de puberteit kan je echt de mentaliteit een beetje zien stabiliseren. Met dit soort praktijken haal je feitelijk de kans op succes juist naar beneden omdat ze het veel sneller hoog in de bol krijgen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:33
Zaakwaarnemers staan er al voordat er een contract wordt gegeven. Ga eens bij een O15 wedstrijd kijken van een BVO, de ene helft is ouder, de andere helft zaakwaarnemer. Die jongens mogen pas op hun 16e een contract tekenen met een zaakwaarnemer, maar worden op hun 15e al overladen met cadeaus om ze alvast te paaien.

Kun je nagaan hoe hoog ze het al in hun bol hebben op hun 18e.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Tweaking Art schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:36:
Antonucci begint een beetje een reputatie op te bouwen als het gaat om verlaten van clubs, ach ik zou er niet rouwig om zijn, Ajax maakt winst op hem, verder niet meer tijd aan verspillen.
Maken ze echt winst? Vergeet niet zijn salaris de afgelopen perdiode en de kosten van begeleiding die hij heeft gehad. Een hogere verkoop betekent niet altijd direct winst ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:36
rikoos schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:42:
[...]

Maken ze echt winst? Vergeet niet zijn salaris de afgelopen perdiode en de kosten van begeleiding die hij heeft gehad. Een hogere verkoop betekent niet altijd direct winst ;-)
Hij heeft 16 maanden bij Ajax gezeten, als dat 2,5 miljoen aan begeleiding en salaris heeft gekost was hij met afstand de best betaalde voetballer in de NL competitie geweest. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 08:08
Als Suarez een arbitragezaak aanspant tegen FC Groningen om naar Ajax te gaan is het de normaalste zaak van de wereld.

Maar als een kindje van 17 voor het geld kiest terwijl Ajax er mee akkoord gaat. Is het opeens de ergste zaak van de wereld hij kiest alleen voor het geld.

Nederland is een opleidingsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Joostje123 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:58:
Als Suarez een arbitragezaak aanspant tegen FC Groningen om naar Ajax te gaan is het de normaalste zaak van de wereld.

Maar als een kindje van 17 voor het geld kiest terwijl Ajax er mee akkoord gaat. Is het opeens de ergste zaak van de wereld hij kiest alleen voor het geld.

Nederland is een opleidingsland.
Lekkere vergelijking, een speler die zich bewezen had en voor de basis gehaald werd vs een jeugdspeler die ook bij Monaco in de jeugd zal gaan spelen. Geen idee overigens waar het de ergste zaak van de wereld vandaan komt, volgens mij heb ik hier niet veel meer dan /shrug voorbij zien komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:14
Langzaam aan komt het weekend weer in zicht! Gaat gehele top 3 winnen? Of zit er ook ergens een gelijkspel in? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:24:
Langzaam aan komt het weekend weer in zicht! Gaat gehele top 3 winnen? Of zit er ook ergens een gelijkspel in? Wat denken jullie?
Feyenoord = 3 punten
PSV = 1 of 0 punten
Ajax = 3 of 1 punten

:P dus mijn enige zekerheidje is Feyenoord op dit moment -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
Feyenoord = 3
PSV = 3
Ajax = 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Royston Drenthe naar Fortuna Sittard. :o

Feyenoord 3
Ajax 0
PSV 0

Dat is wat ik hoop dan. Maar zolang Feyenoord wint maakt de rest mij niet veel uit.

[ Voor 59% gewijzigd door JST94 op 19-01-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Die jongen die zich als veredelde tiener te goed voelde voor Feyenoord? Heeft zich lekker ontwikkeld!

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
We hebben toch een mooie zak geld voor hem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor de spanning zou een verlies voor Feyenoord, een gelijkspel voor Ajax en een overwinning voor PSV wel mooi zijn.
Doe dat dan maar 2 speelrondes gevolg door een gelijkspel van Feyenoord en overwinningen voor Ajax en PSV.

Feyenoord 46
PSV 46
Ajax 45

Realistisch gezien heeft Ajax de moeilijkste opgave maar ik verwacht toch 3 punten voor de top 3.
Volgende week normaal gesproken ook maar het weekend daarop AZ-PSV en Twente-Feyenoord.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:27

Vos

AFCA

JST94 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:36:
Royston Drenthe naar Fortuna Sittard. :o
Bron? Of geloof je alles dat op Twitter staat? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 19-01-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik mis nog het wekelijkse overzichtje met de wedstrijden deze speelronde. Of komt die morgen pas?:+
Dus ik heb de tegenstanders van Feyenoord en PSV maar even opgezocht. :)

Willem II voor Feyenoord lijkt me geen probleem, dat worden gewoon 3 punten. Zet ik PSV tegen Heerenveen op gelijk en Ajax gaat ondanks de zwaardere tegenstander ('wedstrijd van het jaar voor Utrecht') ook winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb bij Utrecht altijd het gevoel als ze konden kiezen tussen winst tegen Ajax of degradatie, dat ze dan nog voor het 1e gingen ;). Als Ajax zo speelt als afgelopen pot, dan is 1 punt het maximaal haalbare.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Vos schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:01:
Ik heb bij Utrecht altijd het gevoel als ze konden kiezen tussen winst tegen Ajax of degradatie, dat ze dan nog voor het 1e gingen ;). Als Ajax zo speelt als afgelopen pot, dan is 1 punt het maximaal haalbare.
Kan me ook weinig voorstellen bij een club die voor degradatie zou kiezen. :+

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ankona schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:02:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

LoneRanger schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:51:
Voor de spanning zou een verlies voor Feyenoord, een gelijkspel voor Ajax en een overwinning voor PSV wel mooi zijn.
Doe dat dan maar 2 speelrondes gevolg door een gelijkspel van Feyenoord en overwinningen voor Ajax en PSV.
[...]

Realistisch gezien heeft Ajax de moeilijkste opgave maar ik verwacht toch 3 punten voor de top 3.
Volgende week normaal gesproken ook maar het weekend daarop AZ-PSV en Twente-Feyenoord.
Ik hoef geen spanning hoor. O-)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
Vos schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:58:
[...]

Bron? Of geloof je alles dat op Twitter staat? ;)
Lijkt mij wel dat de officiële supportersvereniging te vertrouwen is. Niet goed gekeken. Laat maar :+

[ Voor 7% gewijzigd door JST94 op 19-01-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:16:
[...]

Lijkt mij wel dat de officiële supportersvereniging te vertrouwen is. Niet goed gekeken. Laat maar :+
Hij wordt trainer van Roda? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ankona schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:02:
[...]

Grapjas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 20:36

On_E

Housemusic

Vos schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:01:
Grappig toch altijd dat niet-Utrechters dat denken.... Al dat gelul over 'de wedstrijd van het jaar' wordt vooral door de media in stand gehouden.

Natuurlijk wordt er naar uitgekeken, geografisch gezien is Ajax nou eenmaal onze grootste rivaal,maar het wordt altijd zo enorm opgeblazen. Gek ook, gezien de resultaten de laatste jaren zou het eerder als een tussendoortje gezien moeten worden.

3-1.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

On_E schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 18:50:
[...]

Grappig toch altijd dat niet-Utrechters dat denken.... Al dat gelul over 'de wedstrijd van het jaar' wordt vooral door de media in stand gehouden.

Natuurlijk wordt er naar uitgekeken, geografisch gezien is Ajax nou eenmaal onze grootste rivaal,maar het wordt altijd zo enorm opgeblazen. Gek ook, gezien de resultaten de laatste jaren zou het eerder als een tussendoortje gezien moeten worden.

3-1.
Ik zie vaak een instelling die je in de voorgaande of volgende pot niet ziet. Dat is toch vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax won voor het laatst in 2009 van Utrecht! Voor PSV en Feyenoord een goede kans dit weekend dus om in/uit te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Exocet schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:15:
Ajax won voor het laatst in 2009 van Utrecht! Voor PSV en Feyenoord een goede kans dit weekend dus om in/uit te lopen.
In 2012 won Ajax nog in de KNVB beker van Utrecht, maar inderdaad de statistieken zijn niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vos schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 18:54:
[...]

Ik zie vaak een instelling die je in de voorgaande of volgende pot niet ziet. Dat is toch vreemd?
Nee, want elke club schakelt een tandje bij tegen de top-3 en/of een rivaal.

Maar doen alsof de overige wedstrijden qua instelling stukken minder zijn vind ik wel vreemd, dat is nml. onzin.

Natuurlijk is het zo dat de wedstrijdinstelling niet elke pot precies hetzelfde is, maar ook dat gebeurt bij elke andere club op de wereld. Het blijven mensen, die voetballers. ;)
Exocet schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:15:
Ajax won voor het laatst in 2009 van Utrecht!
Dus wordt de kans dat Ajax weer een keer een competitiewedstrijd wint in De Galgenwaard wel groter. :+

Maar, dit seizoen nog even niet.

[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 19-01-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je druk maken over 1 wedstrijd van dit weekend. De prijzen worden in mei verdeeld en elke club heeft zijn mee of tegenvallende weekend aan komende wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

On_E schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:27:
[...]

Nee, want elke club schakelt een tandje bij tegen de top-3 en/of een rivaal.
Dat bedoel ik dus ;)
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:00:
Je druk maken over 1 wedstrijd van dit weekend. De prijzen worden in mei verdeeld en elke club heeft zijn mee of tegenvallende weekend aan komende wedstrijden.
Dus moet je die potten juist zien te winnen!

[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 19-01-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Maar dat is dus niet specifiek aan Utrecht verbonden en het verschil tussen de instelling in deze wedstrijd tov anderen wordt ook vaak overdreven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:42:
[...]
Maar dat is dus niet specifiek aan Utrecht verbonden en het verschil tussen de instelling in deze wedstrijd tov anderen wordt ook vaak overdreven. ;)
Dat de spelers enkel inzet tonen bij de wedstrijden tegen Ajax is overdreven, maar dat ze extra gemotiveerd zijn mede dankzij de supporters is overduidelijk.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:13:
[...]

Dat de spelers enkel inzet tonen bij de wedstrijden tegen Ajax is overdreven, maar dat ze extra gemotiveerd zijn mede dankzij de supporters is overduidelijk.
Persoonlijk vind ik de wedstrijd van woensdag tegen Cambuur (kwartfinale beker) belangrijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:43:
[...]
Persoonlijk vind ik de wedstrijd van woensdag tegen Cambuur (kwartfinale beker) belangrijker. :)
De beker zal altijd speciaal blijven voor Utrecht-supporters.
De spelers worden in ieder geval wel warm gemaakt voor morgen;
Richairo Zivkovic voelt de rivaliteit tussen FC Utrecht en Ajax voorafgaand aan de wedstrijd van aanstaande zondag. De spits gaat in de Galgenwaard op jacht naar doelpunten tegen de club waardoor hij verhuurd is.
Ook Utrecht-verdediger Ramon Leeuwin merkt aan alles dat de wedstrijd van zondag anders is dan alle andere. "Je hoort het om je heen als je supporters tegenkomt of de berichten op social media leest. Ik speel nu een paar jaar in Utrecht en ik weet dat deze wedstrijd altijd leeft."

Voor Leeuwin is alle aandacht van de supporters alleen maar goed voor de motivatie. "Het is een aparte wedstrijd. Je wordt meegenomen door de supporters op de tribune. De wedstrijd van het jaar, uitverkocht huis. Daar krijg je automatisch meer energie van."
Bron: http://www.nu.nl/voetbal/...ters-rivaliteit-ajax.html

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..morgen om 14:25 uur weten we of Utrecht de druk heeft kunnen waarmaken tegen Ajax met een winstpartij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:27:
Nou..morgen om 14:25 uur weten we of Utrecht de druk heeft kunnen waarmaken tegen Ajax met een winstpartij.
Geh, Utrecht gaat er gewoon vol op. En die hebben echt niets met druk te maken. Reken maar dat de druk voor Ajax veel hoger is. Uit Bosz zijn interviews blijkt wel dat hij geen idee heeft wat hem morgen te wachten staat.

Een hand vol spelers zoals Klaassen weet wat er morgen verwacht wordt. De rest kan alleen maar hopen dat de scheidsrechter snel voor het einde van de wedstrijd fluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Wil de tweede helft van het seizoen via Fox kijken, echter hoe kun je nu Fox Go afnemen wanneer je geen TV abonnement hebt? Dienst is niet beschikbaar voor nieuwe abonnees...

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

Quad schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:53:
Wil de tweede helft van het seizoen via Fox kijken, echter hoe kun je nu Fox Go afnemen wanneer je geen TV abonnement hebt? Dienst is niet beschikbaar voor nieuwe abonnees...
Fox Go is niet meer beschikbaar zonder Ziggo oid. Kwam ik begin van dit seizoen achter. Slechte zaak van Fox Sports.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:49: Uit Bosz zijn interviews blijkt wel dat hij geen idee heeft wat hem morgen te wachten staat.

Een hand vol spelers zoals Klaassen weet wat er morgen verwacht wordt. De rest kan alleen maar hopen dat de scheidsrechter snel voor het einde van de wedstrijd fluit.
Ik heb zelfden zo een hoop onzin in één post gezien :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Han schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:32:
[...]
Ik heb zelfden zo een hoop onzin in één post gezien :')
Het is inderdaad wat overdreven als ik het zo terug lees, maar het komt er op neer dat Ajax naar mijn mening niet met dezelfde instelling het veld in gaat als Utrecht. En dat maakt al jaren het verschil. Ajax zal blij zijn dat Ziyech erbij is. Hij is een speler die het verschil kan maken.

Ondertussen heeft Feyenoord ook nog niet gewonnen. Willem II stunt wel vaker tegen de top 3 niet waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Mwah, Feyenoord is veel beter. 16 kansen om 2 ofzo? Het is weer wat slordig, vooral Kuyt, maar er had al wel een 2-0 op t bord moeten staan gezien de kansen. Zo even 5 minuten kut spelen na de rust, en dan in het laatste kwartier er 2 bij voor een 3-0 overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je zal toch als grensrechter 1 echte taak hebben, en dat zelfs niet kunnen uitvoeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Nog iemand die vind dat Feyenoord veel geluk heeft dit seizoen? Wat een kutarbitrage zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:11:
Nog iemand die vind dat Feyenoord veel geluk heeft dit seizoen? Wat een kutarbitrage zeg.
Eens kijken of ze er bij Studio Sport nu ook in slagen om het beeld zo te manipuleren dat het wel buitenspel was, net als vorige week toen het ook geen buitenspel was. :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:11:
Dat wordt toch niet bepaald in 1 wedstrijd? :+

(Ik kijk niet)

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 21-01-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Haha. 3 spelers van Willem II spelen de bal zonder problemen met de hand, bij Tapia letten ze wel op :+

Edit

Echt een afgrijselijk schandalige westrijd van de arbitrage. Belachelijk

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 21-01-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
"Hij kan hem geven" zou Gijp zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg het niet vaak...
Maar vanavond heb ik tijdens Feyenoord - Willem 2 de slechtste scheidsrechter(en die half kale grensrechter) gezien.
Wat een drama zeg... fout na fout na fout(aan beide kanten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jezus VI app stuurt een notificatie dat Feyenoord nog op titelkoers is...come on begint dat nu al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Had gewoon 3-0 moeten zijn zonder die prutser met die fluit en zijn idiote compaan met dat vlaggetje.
Zuivere pingel niet geven en een zuivere goal afkeuren.....

Onnodig lastige pot geweest door die prutsers en doordat Feyenoord na die afgekeurde goal een soort inkakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
De scheids was idd dramatisch, maar laten we eerlijk zijn. Als Feyenoord in het begin wat scherper was geweest was het na 10 minuten al 2-0 en was de wedstrijd gelopen.

Wat me wel opviel was dat ik Kuyt de hele tijd zwak vond spelen, maar nadat hij gewisseld was donderde het spel van het hele team in elkaar. Misschien doet hij dus toch wel meer dan wat we zien als we alleen naar de bal kijken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:53:
Had gewoon 3-0 moeten zijn zonder die prutser met die fluit en zijn idiote compaan met dat vlaggetje.
Zuivere pingel niet geven en een zuivere goal afkeuren.....

Onnodig lastige pot geweest door die prutsers en doordat Feyenoord na die afgekeurde goal een soort inkakte
Gelukkig had het geen consequenties. Bouwen we weer wat karma op voor in de wedstrijden die wel spannend zijn. ;)
Ankona schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 22:06:
De scheids was idd dramatisch, maar laten we eerlijk zijn. Als Feyenoord in het begin wat scherper was geweest was het na 10 minuten al 2-0 en was de wedstrijd gelopen.

Wat me wel opviel was dat ik Kuyt de hele tijd zwak vond spelen, maar nadat hij gewisseld was donderde het spel van het hele team in elkaar. Misschien doet hij dus toch wel meer dan wat we zien als we alleen naar de bal kijken.
Even los van dat Kuyt statistisch prima presteert denk ik ook dat hij veel "onzichtbare" waarde heeft. Blijkt eigenlijk elke keer dat het er niet beter op wordt zonder hem.

[ Voor 40% gewijzigd door ph4ge op 21-01-2017 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
En je mist natuurlijk el Ahmadi. De spirit was volledig uit t elftal weg na de afgekeurde goal.

Maar goed, dit zijn van die typische potjes die het Feyenoord van de afgelopen seizoenen gewoon verloor. Nu win je m, ondanks dat je tegen 12 man speelt.

Verdediging was redelijk solide. Jammer dat de scherpte voor de goal ontbrak, want het had echt niet zo lang spannend hoeven zijn.

Edit: had die handsbal van die Willem 2 verdediger die voorkwam dat Jorgensen 1 op 1 naar de keeper kon niet eens gezien. Wat een schande die scheids.

[ Voor 76% gewijzigd door LZ86 op 21-01-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:16
Ajax gaat punten verspelen tegen Utrecht vandaag al hoop ik van niet. Utrecht heeft het momentum.

[ Voor 74% gewijzigd door jaapstobbe op 22-01-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
jaapstobbe schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:17:
Ajax gaat punten verspelen tegen Utrecht vandaag al hoop ik van niet. Utrecht heeft het momentum.
Weet je ook of het een gelijkspel of een verliespartij wordt, dan kan ik misschien nog wat geld verdienen.. :+

Pagina: 1 ... 27 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.