[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.122 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Geen makkelijke wedstrijd van Ajax, veel te laag tempo, PEC bleef moeiteloos overeind in de eerste helft. Uiteindelijk terecht gewonnen. De 0-1 was uit een terechte penalty overigens. Vond Kluivert jr. erg goed invallen. Lekker behouden voor het eerste en hier en daar invalbeurten pakken :)

En met een beetje mazzel kan Ajax Veltman verkopen voor 9 miljoen aan West Ham United. Ik zeg strik er omheen en de Ligt er in :)
en uiteraard Viergever weer op de bank en Tete op rechts

[ Voor 25% gewijzigd door Han op 15-01-2017 16:42 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:28:

Natuurlijk is Zwolle geen goede ploeg, maar Ajax is er al vaker op de bek gegaan, dus ik zou niet met een Kluivert gaan spelen. Die jongen heeft nog helemaal niets gepresteerd.
U zei? :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
De 2e helft met Kluivert was wel wat beter ja. Ze hadden het al eerder moeten afmaken, maar de buit is binnen!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
Ziyech is uitstekend ingeburgerd in A'dam. Met z'n "wij zijn topfavoriet"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:24:
Ziyech in uitstekend ingeburgerd in A'dam. Met z'n "wij zijn topfavoriet"
Wat verwacht je dan? Dat hij gaat zeggen dat de aartsrivaal titelfavoriet is? :z

Af en toe jouw brilletje afzetten en het neutraal bekijken is geen schande hoor ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zo'n verslaggever dramt toch net zo lang door tot hij zo'n uitspraak op beeld heeft, desnoods citeert hij selectief. Kan je het beter maar gewoon meteen zeggen, kan je tenminste op tijd douchen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Han schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:32:
[...]

Wat verwacht je dan? Dat hij gaat zeggen dat de aartsrivaal titelfavoriet is? :z

Af en toe jouw brilletje afzetten en het neutraal bekijken is geen schande hoor ;)
Als je zegt dat je TOP favoriet bent, dan heb je het op zn minst in eigen hand of je kampioen kan worden. Volgende week mogen ze eerst tegen F.C. Utrecht. Gaat de laatste jaren uitstekend in die wedstrijd..

Prima dat je zelfverzekerd bent en tot de laatste speeldag gaat knokken voor de titel. Maar dit soort uitspraken vind ik gewoon typisch iets uit Amsterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:10:
[...]

Prima dat je zelfverzekerd bent en tot de laatste speeldag gaat knokken voor de titel. Maar dit soort uitspraken vind ik gewoon typisch iets uit Amsterdam.
In Amsterdam wordt ook het meeste gewonnen, dus niet meer dan normaal dat je dan de topfavoriet bent. Maar de meeste mensen die zelden wat winnen noemen dit dan arrogantie. Echter is het gewoon een feit!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:10:
Wellicht wordt die zelfverzekerdheid wel gehaald uit historische feiten... dat Feyenoord het vaak laat liggen in de tweede seizoenshelft. Op basis van wat zou Feyenoord in eens na al die jaren topfavoriet zijn? Vanwege die 5 punten voorsprong met nog 16 wedstrijden voor de boeg? Niet op basis van het verleden, daar hebben ze te vaak gefaald wanneer het er op aan kwam. Ik zie Ajax ook als topfavoriet en denk dat zelfs PSV meer kans maakt dan Feyenoord. Alleen al omdat Feyenoord een te smalle selectie heeft. Natuurlijk is Feyenoord een titelkandidaat, maar niet een topkandidaat, dat zijn PSV en Ajax. Feyenoord moet het allemaal nog maar eens bewijzen. Juist nu roepen dat je topkandidaat bent terwijl je al bijna 17 jaar geen kampioen meer bent geweest, dat zou vreemd zijn. Je zelf topkandidaat vinden omdat je de afgelopen 6 jaar 4x keer kampioen bent geweest en twee keer tweede vind ik niet vreemd, eerder logisch.

Dus op basis van de afgelopen jaren vind ook ik Ajax een topfavoriet en Feyenoord niet. Maar blijkbaar ben ik dan ook arrogant en 'Amsterdams' ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:01
Ik ben het eens dat wat meer nederigheid passend zou zijn. Je staat 5 punten achter en moet in de achtervolging, hebt niets in eigen hand. Dan ben je volgens de definitie niet topfavoriet. Dat is overigens ook Feyenoord met 5 punten voorsprong niet. Ajax met 5 punten voorsprong en de prestaties van de afgelopen jaren zou dat in mijn ogen weer wel zijn.

Het is een beetje zoals een aantal jaar geleden met die beslissende wedstrijd tussen Ajax en Twente. Ik heb me toen dood geërgerd aan het feit dat Ajax bleef roepen dat ze alles in eigen hand hadden (terwijl Twente in punten een voorsprong had) en ze bij Twente zo bescheiden bleven, ondanks de voorsprong en het feit dat ze al het hele seizoen beter voetbalden dan Ajax. Uiteindelijk zag je die vastberadenheid van Ajax en het timide van Twente wel terug op het veld en viel er voor Twente niets te halen. Dat was overigens een van de redenen dat Theo Janssen de overstap toen maakte. Om in die topsportcultuur te gaan spelen.

Net zoiets als dat ik baal dat Van Geel zegt dat de Europese uitschakeling Feyenoord wel goed uit komt. Je moet altijd op alle fronten mee willen strijden. Als je heel het jaar je best doet voor Europese plaatsing moet je na onnodige uitschakeling er gewoon flink de ziekte in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Han schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:43:
[...]

Wellicht wordt die zelfverzekerdheid wel gehaald uit historische feiten... dat Feyenoord het vaak laat liggen in de tweede seizoenshelft. Op basis van wat zou Feyenoord in eens na al die jaren topfavoriet zijn? Vanwege die 5 punten voorsprong met nog 16 wedstrijden voor de boeg? Niet op basis van het verleden, daar hebben ze te vaak gefaald wanneer het er op aan kwam. Ik zie Ajax ook als topfavoriet en denk dat zelfs PSV meer kans maakt dan Feyenoord. Alleen al omdat Feyenoord een te smalle selectie heeft. Natuurlijk is Feyenoord een titelkandidaat, maar niet een topkandidaat, dat zijn PSV en Ajax. Feyenoord moet het allemaal nog maar eens bewijzen. Juist nu roepen dat je topkandidaat bent terwijl je al bijna 17 jaar geen kampioen meer bent geweest, dat zou vreemd zijn. Je zelf topkandidaat vinden omdat je de afgelopen 6 jaar 4x keer kampioen bent geweest en twee keer tweede vind ik niet vreemd, eerder logisch.

Dus op basis van de afgelopen jaren vind ook ik Ajax een topfavoriet en Feyenoord niet. Maar blijkbaar ben ik dan ook arrogant en 'Amsterdams' ;)
Zal even mezelf quoten ;)
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:04:
Zoo we gaan weer beginnen met de competitie! Ik kijk er erg naar uit, maar ben ook bloednerveus. De media roept alleen maar dan Feyenoord kampioen gaat worden. Allerhande ex grootheden spreken zich uit over de kansen van Feyenoord.

Voorlopig vind ik dat we maar is normaal moeten doen en wedstrijd voor wedstrijd bekijken. 5 punten voorsprong is helemaal niets.

PSV heeft met van Ginkel een sterke speler erbij. Ziyech hoeft niet naar Marokko. Het is allemaal nog zo ver weg. Eerst zondag Roda. En dan zien we weer verder.
Je zal mij voorlopig niet horen roepen da Feyenoord (TOP) favoriet is. Ook niet na de overwinning van vandaag. Maar ik zie ook niet waarom Ajax of PSV meer favoriet is dan Feyenoord. Het is nog een lange weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:06
Yup, dat ben je zeker ;)

Feit is dat er uit Amsterdamse kringen al sinds de eerste paar wedstrijden zoiets wordt geroepen.
"Voor Oktober/November/de winterstop storten ze in en hebben we ze ingehaald"

Nou wordt dat iedere keer weer met een maandje verplaatst, maar feit is dat Ajax nog steeds 5 punten achterstaat, matig speelt ( terwijl ze echt wel beter moeten kunnen ) En die smalle selectie geld net zo goed voor Ajax als dat het voor Feyenoord telt dit seizoen. Ajax zonder Ziyech/Klaassen/Schöne zou geen schim zijn van de ploeg die het nu is.

Dus een beetje pas op de plaats mag zeker wel als Ajax zijnde. Natuurlijk is het seizoen nog 16 potjes, maar Feyenoord is het hele seizoen al het meest stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:12
Zat vanmiddag bij PEC - Ajax in het stadion, vlakbij de "harde kern" van PEC. Ik ben weer eens teleurgesteld in de medemens. Een aantal tokkies vond het nodig de andere vakken in de gaten te houden en wilden zelfs op de vuist gaan met Ajax supporters. Goed optreden van de beveiliging en Politie voorkwam eger. Wat ik dan niet snap is dat die idioten gewoon weer terug hun vak in mochten? 8)7
Leon Zwiers schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:52:
Yup, dat ben je zeker ;)

Feit is dat er uit Amsterdamse kringen al sinds de eerste paar wedstrijden zoiets wordt geroepen.

Nou wordt dat iedere keer weer met een maandje verplaatst, maar feit is dat Ajax nog steeds 5 punten achterstaat, matig speelt ( terwijl ze echt wel beter moeten kunnen ) En die smalle selectie geld net zo goed voor Ajax als dat het voor Feyenoord telt dit seizoen. Ajax zonder Ziyech/Klaassen/Schöne zou geen schim zijn van de ploeg die het nu is.

Dus een beetje pas op de plaats mag zeker wel als Ajax zijnde. Natuurlijk is het seizoen nog 16 potjes, maar Feyenoord is het hele seizoen al het meest stabiel.
Grotendeels met je eens, al komt die vermeende stabiliteit ook door de fikse wind in de rug, maar ook dat hoort erbij :)

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 15-01-2017 19:03 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Welke fikse wind in de rug bedoel je precies? Kan me 2 momenten voor de geest halen waarin een buitenspelgoal is goedgekeurd. Tegen manU en vandaag. Verder alles op eigen kracht, waar er punten volledig onnodig zijn verspeeld tegen o.a Ajax.

Verder ook nog maar 1 pingel gehad dit seizoen.

Ben wel benieuwd naar a/s weekend. Als Ajax zo voor de dag komt tegen Utrecht worden ze met huid en haar opgevreten

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 15-01-2017 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:12
Leon Zwiers schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:01:
Welke fikse wind in de rug bedoel je precies? Kan me 2 momenten voor de geest halen waarin een buitenspelgoal is goedgekeurd. Tegen manU en vandaag. Verder alles op eigen kracht, waar er punten onnodig zijn verspeeld tegen o.a Ajax.

Wel een aantal Houdini acts van Feyenoord door laat te scoren: NEC, Ajax en Utrecht komen zo in me op :> Om nog maar niet te spreken van de rode loper doe AZ had uitgelegd ;)

Maar he, dat is ook een kwaliteit.

[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 15-01-2017 19:05 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja, dat is ook een kwaliteit. Het was meer wind in de rug als we pingels voor kregen in die potjes in de laatste 5 minuten ofzo.

En wees eerlijk. Ajax heeft in die klassieker eigenlijk helemaal geen punt verdiend als je het spel en de situatie op t veld bekeek, was volledig aan de slordigheid van Feyenoord te danken dat je daar puntverlies hebt geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
Leon Zwiers schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:01:
Welke fikse wind in de rug bedoel je precies? Kan me 2 momenten voor de geest halen waarin een buitenspelgoal is goedgekeurd. Tegen manU en vandaag. Verder alles op eigen kracht, waar er punten volledig onnodig zijn verspeeld tegen o.a Ajax.

Ben wel benieuwd naar a/s weekend. Als Ajax zo voor de dag komt tegen Utrecht worden ze met huid en haar opgevreten
Niet te vergeten dat er ook genoeg momenten waren dat het tegen zat, maar het geheugen van een voetbalfan is altijd selectief.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:52:
Yup, dat ben je zeker ;)

Feyenoord was anders inderdaad gewoon ingestort en achterhaald hoor, dat Ajax het daarna weer verkloot staat daar los van. :P

Ik vind het maar weer overgevoelig geneuzel, was zeker een tijdje niets te klagen over Ajax?

Qua competitie geef ik PSV ook meer kans dan Feyenoord, daar ben ik serieus bang voor. Degene die nu alles wint is kampioen, want Feyenoord gaat gegarandeerd nog punten laten liggen. Als PSV nu weer makkelijk gaat scoren dan zijn ze zeer gevaarlijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja, zo is het makkelijk. Want Ajax en PSV gaan ook gegarandeerd nog punten laten liggen.
Het is gewoon nog compleet open, alleen heeft Feyenoord atm gewoon de beste papieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Zolang je er zelf maar in gelooft... :)

Net de samenvatting van PSV gezien. Luuk de Jong mag ook wel eens op de bank gezet worden, man man man wat een misser weer. Die raakt echt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
dutchgio schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:00:
Zolang je er zelf maar in gelooft... :)

Net de samenvatting van PSV gezien. Luuk de Jong mag ook wel eens op de bank gezet worden, man man man wat een misser weer. Die raakt echt helemaal niks.
Zeker. Snap echt niet dat die de Jong er nog in staat. Je hebt er werkelijk niets aan atm, heeft PSV al aardig wat punten gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Volgende ronde is sowieso weer erg intressant.

Feyenoord - Willem II
Utrecht - Toptitelfavoriet
PSV - Heerenveen

Ik denk dat niet dat de top 3 de volle buit gaat pakken. Maar we gaan het beleven. Lekker dat de competitie weer begonnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:50:
Het is gewoon nog compleet open, alleen heeft Feyenoord atm gewoon de beste papieren.
Qua selectie niet, dus het is maar net waar je naar kijkt. Sowieso eerst die transferperiode maar afwachten. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Waarom qua selectie dan niet? PSV heeft de sterkste selectie, maar staan 8 punten achter. Ajax is atm niet veel beter dan de selectie van Feyenoord. Dun bezet allemaal.

Ajax wil talenten halen, maar krijgen van betreffende clubs nog 0 op het rekest. Wie hebben ze dan op het oog deze transferperiode die de dunne spoeling direct kan versterken?

[ Voor 34% gewijzigd door LZ86 op 15-01-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:01
Ik snap het ook niet hoor. Als je de selecties objectief bekijkt staat er bij Feyenoord gewoon een beter basiselftal. Alleen Sanchez, Klaassen en Ziyech zou ik graag er bij hebben ipv Van Der Heyden, Vilhena en Kuyt/Toornstra. Ajax heeft nu wat meer goede jeugd die doorkomt en een wat betere bank, maar zolang de elftallen fit en intact blijven doet Feyenoord absoluut niet onder voor Ajax. Dat was ook duidelijk te zien in de eerste Klassieker, waar Ajax voor de zoveelste keer op rij tegen de verhoudingen in een punt pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben het op zich wel met je eens hoewel ik me afvraag welke 3 spelers van Feyenoord Ajax beter zouden maken terwijl de 3 die jij noemt wel echt versterkingen zijn voor Feyenoord.
Sanchez is overkill voor de eredivisie, die doet je zelfs vergeten dat Viergever meedoet en hoe slecht die is.
Oh kijk, daar is zelfs v/d Heyden een versterking voor Ajax. :P

De gunfactor is voor mij het hoogst voor Feyenoord hoewel Bosz toch wel in een rap tempo iets neergezet heeft in Amsterdam wat ik eerlijk gezegd niet verwacht had.
Jammer dat Cocu niet diezelfde ballen toont en de falende de Jong en de immer duizelige Willems eens een tijdje op de bank zet.
Overigens laat je natuurlijk Lammers 10-15 minuten voor tijd invallen bij 2-0 om aan het grote werk te ruiken ipv Siem die daar niet veel aan heeft.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
LoneRanger schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:29:
Ik ben het op zich wel met je eens hoewel ik me afvraag welke 3 spelers van Feyenoord Ajax beter zouden maken terwijl de 3 die jij noemt wel echt versterkingen zijn voor Feyenoord.
Botteghin (Viergever), Karsdorp (Veltman) en ff denken, Elia of Berghuis voor Younes of El Ghazi. Middenveld denk ik aan Vilhena, maar het middenveld van Ajax zit op zich wel goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergissen is menselijk, kan de besten overkomen, ook Blom lijkt het: http://i.imgur.com/YdmMvbS.jpg

Op het moment van spelen staat Kuijt niet buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 06:29
Die goal van Kuyt was volgens mij geen buitenspel want er stak nog een arm uit van die verdediger, maar het is lastig te zien want de camera staan schuin.

[ Voor 83% gewijzigd door chim0 op 16-01-2017 06:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
chim0 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 03:53:
Die goal van Kuyt was volgens mij geen buitenspel want er stak nog een arm uit van die verdediger, maar het is lastig te zien want de camera staan schuin.
Voor mij had je je bericht niet hoeven aanpassen hoor ;)

Heb er geen probleem mee om Ajax uit te spreken oid. En je hoeft zeker geen rekening te houden met gevoelens. Ga er gerust met gestrekt been in. En laat je bericht lekker staan.

Alleen maar politiek correct gepeupel in een voetbal topic lijkt mij geen hol aan. Ziyech heeft mij allang overtuigd dat hij met afstand de beste speler van de Eredivisie is. En Dolberg had die kansen van Jorgensen gisteren 2x wel afgemaakt.

Dat ik erna Ziyech voor de camera zie met z'n praatjes doet niets af van zijn kwaliteiten op het veld. Maar ik heb niets met die arrogantie uit de hoofdstad. Ik kan me daarom uitstekend vermaken als het flink mis gaat daar. Die kop van de Boer na de Graafschap uit zal ik niet snel vergeten. Ook Sjakie Swart is een erg komisch figuur.

Qua prijzenkast is Ajax de beste club van het land. Maar bij lange na niet de mooiste. Kwestie van smaak waarschijnlijk. Maar ik ben op dat punt niet meer van mening te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Lekkerboeie86 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 07:02:
[...]

Voor mij had je je bericht niet hoeven aanpassen hoor ;)
Mja, laat maar heeft geen zin. Ben een beetje oververmoeid en geprikkeld. Laten we het vriendelijk houden. :)

El Ghazi. Leuke speler, maar ik zie elke keer maar één ding bij die jongen: rennen en schieten. Het is geen intelligente voetballer. Denk ook niet dat het ooit een grote wordt. Kluivert Jr. daarentegen laat geweldige dingen zien. Oké weliswaar tegen Zwolle maar toch. Van hem verwacht ik wel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 16-09 08:51
Volgens mij is het zo dat voor buitenspel alleen de lichaamsdelen meetellen waar je mee kan scoren. Een arm telt dus niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
Jwlb schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:02:
[...]

Volgens mij is het zo dat voor buitenspel alleen de lichaamsdelen meetellen waar je mee kan scoren. Een arm telt dus niet mee.
Met een arm of hand kun je ook gewoon scoren hoor.. :+
chim0 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 07:43:
[...]

Mja, laat maar heeft geen zin. Ben een beetje oververmoeid en geprikkeld. Laten we het vriendelijk houden. :)

El Ghazi. Leuke speler, maar ik zie elke keer maar één ding bij die jongen: rennen en schieten. Het is geen intelligente voetballer. Denk ook niet dat het ooit een grote wordt. Kluivert Jr. daarentegen laat geweldige dingen zien. Oké weliswaar tegen Zwolle maar toch. Van hem verwacht ik wel meer!
Ik heb eerder dit jaar PSV A1 - Ajax A1 gezien en toen viel het me ook wel op dat er veel dreiging uitgaat van Kluivert, de vraag is natuurlijk kan hij dit vasthouden. Je ziet bij veel jonge jongens dat ze de eerste wedstrijden het leuk doen bij Ajax 1 maar daarna flink terugvallen (Lukoki, Kishna, Özbiliz, Ebecilio, de Sa, etc).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 01:23:
Vergissen is menselijk, kan de besten overkomen, ook Blom lijkt het: http://i.imgur.com/YdmMvbS.jpg

Op het moment van spelen staat Kuijt niet buitenspel.
Hey, dit beeld had ik eerder nog niet gezien. In de samenvatting lijkt het inderdaad dat het buitenspel is, maar hier lijkt het weer net niet? Ach. Als het aan de hand van stilstaande beelden is begrijp ik wel dat de grensrechter het niet goed (of juist wel :9 ) zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Laten we niet te snel Kluivert de hemel in prijzen. Hij heeft gisteren een leuke pot gespeeld en maakte voor Ajax echt wel het verschil. Maar vergeet niet dat PEC zo traag als stront was en iedere keer als een speler van Ajax even de moeite nam om wat meer energie in het spel te leggen werd PEC helemaal zoek gespeeld. De reden dat Kluivert opviel was vooral omdat hij bleef gaan waar anderen vaak gas terug namen.

Laten we maar eens kijken of Kluivert ook overeind blijft tegen een echte verdediging.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Inderdaad, zelfs met beelden kom je er niet echt aan uit, oftewel gewoon accepteren wat de keuze van de grens was. Naar mijn idee was het geen buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Laten we het erop houden dat het moeilijk te zien was en verder geen zak meer uitmaakt. Het was een doelpunt, dat telt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik stoorde mij gister erg aan het feit dat veel spelers voor hun eigen kans gingen, terwijl andere er veel beter voor stonden.

Gelukkig wel 0-2 dat dan weer wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Bij twijfel voordeel aan de aanvallende partij en het was alsnog knap afgemaakt en dik verdiend. Ze hadden bij studio sport ook deze camera kunnen laten zien...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:33
Ankona schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:37:
Laten we niet te snel Kluivert de hemel in prijzen. Hij heeft gisteren een leuke pot gespeeld en maakte voor Ajax echt wel het verschil. Maar vergeet niet dat PEC zo traag als stront was en iedere keer als een speler van Ajax even de moeite nam om wat meer energie in het spel te leggen werd PEC helemaal zoek gespeeld. De reden dat Kluivert opviel was vooral omdat hij bleef gaan waar anderen vaak gas terug namen.

Laten we maar eens kijken of Kluivert ook overeind blijft tegen een echte verdediging.
Vroeg is het sowieso wel, maar wat Kluivert hier doet is wel behoorlijk goed. Er zijn veel goede spelers die het nog niet eens tegen PEC kunnen. Als die jongen veelzijdig in zijn acties blijft (en hij is 2 benig) kan er niet op hem ingespeeld worden zoals bij Younes (of je naam is Robben :+).
Denk dat het voor Kluivert belangrijk is dat hij dus gewoon geen maniertjes gaat aanwennen, want dat is niet te verdedigen. Zag Dolberg & Ziyech ook acties maken die de verdediger niet verwachtte en dan zie je toch dat het erg simpel is :)

Vraag me stiekem wel eens af welke jongens van Ajax in het NL elftal komen. Ziet er toch een beetje hoop gevend uit. Mooi om te zien dat hij geen druk van naam lijkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:30

Baseman77

We move

dutchgio schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:00:
Een samenvatting zegt niet alles.
Luuk speelde namelijk een prima wedstrijd, tot die gigantische misser. Daarna was het helaas niets meer, dat moment deed zijn vertrouwen overduidelijk geen goed.
LoneRanger schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:29:
Overigens laat je natuurlijk Lammers 10-15 minuten voor tijd invallen bij 2-0 om aan het grote werk te ruiken ipv Siem die daar niet veel aan heeft.
Dezelfde Lammers die ondertussen al een tijd niet weet te scoren bij Jong PSV?
En dezelfde Siem die de laatste 2 wedstrijden voor de winterstop met zijn 2 goals 4 punten verdiende voor PSV?
Oftewel, zo vreemd waren de wissels niet. Maar het is wel fijn dat na de wedstrijd de belangrijkste klacht gaat over de wissels van de laatste 10 minuten, een keer wat anders :D
Gynnad schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:14:
Ik heb eerder dit jaar PSV A1 - Ajax A1 gezien en toen viel het me ook wel op dat er veel dreiging uitgaat van Kluivert, de vraag is natuurlijk kan hij dit vasthouden. Je ziet bij veel jonge jongens dat ze de eerste wedstrijden het leuk doen bij Ajax 1 maar daarna flink terugvallen (Lukoki, Kishna, Özbiliz, Ebecilio, de Sa, etc).
Kluivert viel prima in d:)b
Al was het dan wel weer typisch dat de verslaggever zo ongeveer extatisch was over elk balcontact en elke actie van hem...alsof de nieuwe Messi erin gekomen was, oftewel het was nogal overdreven. Maar dit is een kwaal waar meer jeugdspelers van Ajax mee te maken hebben, vaak al voor hun debuut worden ze opgehemeld en vergeleken met de grootste Ajacieden uit de geschiedenis, waarna ze goed debuteren en die verhalen alleen maar toenemen, totdat het standaard dipje komt en ze er ineens niets meer van kunnen. Ze worden veel te snel omhoog geschreven en ook weer veel te snel naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Han schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:32:
[...]

Han schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:43:
[...]

Over brilletje gesproken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wederom een uitstekende bijdrage van jouw kant d:)b

Nogmaals, wat een calimero gedrag om over de uitspraak van Ziyech uit dat interview te vallen en het arrogant en Amsterdams te bestempelen. Wat had Ziyech moeten antwoorden dan? Hij gaf als topsporter van een club het enige en juiste antwoord... de letterlijke vragen:
Interviewer: Velen zeggen 'Feyenoord topfavoriet'... hoe zie jij dat?
Ziyech: Nee, Feyenoord is geen topfavoriet
Interviewer: Wie is dat dan wel?
Ziyech: Wij zijn topfavoriet
Interviewer: Oh? Waarom?
Ziyech: Omdat ik denk dat wij zeker niet onder doen voor Feyenoord en PSV en voetballend wel een beter team hebben.
Gevalletje 'wij van WC Eend adviseren WC Eend' :z

Maar goed, als je dan toch een topfavoriet aanwijst, niet alleen op club voorkeur maar op basis van de prestaties uit het verleden dan krijg je ook de opmerking "Over brilletje gesproken ;-)". Feyenoord is een titel favoriet, maar geen topfavoriet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Gynnad schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:14:
[...]

Met een arm of hand kun je ook gewoon scoren hoor.. :+
Precies! Maradona, Henry. Je kan ze op één hand tellen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Baseman77 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:30:
[...]

Dezelfde Lammers die ondertussen al een tijd niet weet te scoren bij Jong PSV?
En dezelfde Siem die de laatste 2 wedstrijden voor de winterstop met zijn 2 goals 4 punten verdiende voor PSV?
Oftewel, zo vreemd waren de wissels niet. Maar het is wel fijn dat na de wedstrijd de belangrijkste klacht gaat over de wissels van de laatste 10 minuten, een keer wat anders :D
Siem had er prima in kunnen komen voor v Ginkel maar het gaat er mij meer om dat Lammers op de bank mag blijven zitten terwijl de Jong al het hele seizoen loopt te voetballen als een natte dweil.
Natuurlijk is het niet echt de beste manier om een talent te brengen als het niet loopt en daarom was het tegen Excelsior met 2-0 voor de uitgelezen kans natuurlijk.
Vertel mij maar wat het nut van Jozefzoon 10 minuten laten spelen is en zelfs voor Siem maakt het niet veel uit anders dan iemand rust te geven o.i.d.
Vertel mij nou eens waarom Willems nog steeds een onbetwiste keuze is voor Cocu terwijl hij als alternatief Brenet en Poulsen heeft?
Ongetwijfeld heeft dat te maken met het oog op een mogelijke transfer, Bosz doet niet moeilijk en zet dat soort figuren gewoon op de bank en dat is wat ik bedoel met ballen.
Bij PSV zitten talenten als Lammers, Lundqvist en de Wijs de bank warm te houden waar Kluivert, de Ligt, Nouri, Clement en v/d Beek gewoon hun minuten krijgen.
Alsof Isimat, de Jong en Pröpper nu zo geweldig staan te ballen om er maar eens 3 te noemen.
Bij 2-0 voor breng je Lammers en/of Lundqvist, als je dat met 2-0 voor thuis tegen Excelsior nog niet aandurft dan vraag ik me af wanneer dan wel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

JST94 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:18:
[...]

Hey, dit beeld had ik eerder nog niet gezien. In de samenvatting lijkt het inderdaad dat het buitenspel is, maar hier lijkt het weer net niet? Ach. Als het aan de hand van stilstaande beelden is begrijp ik wel dat de grensrechter het niet goed (of juist wel :9 ) zag.
Elia stond overigens ook op een manier voor de keeper, die volledig voldoet aan de omschrijving van hinderlijk buitenspel, oftewel dubbel buitenspel...

[ Voor 31% gewijzigd door Ramzzz op 17-01-2017 09:01 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bon...en hoe denken de GoT'ers dat de vaderlandse competitie gaat eindigen dit seizoen. Ik zeg:

AFC Ajax
Feyenoord
PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ramzzz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:07:
[...]

Elia stond overigens ook op een manier voor de keeper, die volledig voldoet aan de omschrijving van hinderlijk buitenspel, oftewel dubbel buitenspel...
Klopt, ik zie het wekelijks. Maar heel vaak wordt het doelpunt gewoon goedgekeurd. Ook weer zo'n grijs gebied. Net zoals een penalty wanneer een speler de keeper omzeilt en de keeper naar z'n benen duikt en hem onderuit schoffelt. Negen van de tien keer gaat die speler van het goal af en is niet sprake van een scoringskans, maar wordt de penalty toch gegeven. Nog vaker is dat ze bijna al op de achterlijn zijn en je niet eens meer kan scoren. Hij kan nergens heen met die bal en toch wordt een penalty gegeven. Ook weer zo'n grijs gebied zoals velen in dit geweldige spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

De NOS trekt het boetekleed aan:

http://www.ad.nl/utrecht/...echt-supporters~ae408072/
De NOS heeft er spijt van hoe ze de spreekkoren van FC Utrecht–supporters afgelopen zaterdag onder de aandacht heeft gebracht tijdens de uitzending van Studio Sport. ,,We hebben het te dik aangezet en de context waarin het gebeurde hebben we niet goed weergegeven’’, zegt een woordvoerder van de omroep.

FC Utrecht-supporters zongen in het stadion van Sparta onder meer ‘’Wie niet springt die is een Jood’’ en ''Joden gaan eraan olé, olé’’, verwijzend naar de beladen wedstrijd FC Utrecht-Ajax van komende zondag. De NOS bracht de teksten van de supporters in beeld en maakte er melding van. Daarop ontstond veel ophef. Algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht, zei de spreekkoren te betreuren. FC Utrecht distantieert zich nadrukkelijk van dergelijke kwetsende teksten, reageerde Van Schaik.

FC Utrecht-supporters vonden de ophef overdreven. De liedjes die ze zongen worden volgens sommige supporters van FC Utrecht in vrijwel alle Nederlandse stadions gezongen, zelfs door Ajax-supporters zelf, die Joden als hun eigen geuzennaam gebruiken. De verontwaardigde supporters van FC Utrecht maakten een compilatie van supporters van andere clubs (onder meer die van FC Twente, PEC Zwolle, PSV, NEC, FC Groningen en Feyenoord) die massaal precies dezelfde liedjes zingen. "Kleine compilatie van sfeerbeelden die niet door de NOS werden gezien als antisemitisme, of waarover in ieder geval niet werd bericht. Vooral zo doorgaan NOS! Lekker objectief! ,,Waarom was er geen berichtgeving toen dit gebeurde? Of is het alleen erg als Utrecht-fans dit zingen? Stop met deze belachelijke stemmingmakerij of word objectief; jullie behoren immers tot de publieke omroep'', aldus de FC Utrecht-supporters.

De NOS trekt nu het boetekleed aan. “Wij hebben dit niet goed gedaan’’, zegt woordvoerder Anja van Ginhoven. ,,De wedstrijd was laat, de uitzending liep al en er is onvoldoende over nagedacht, maar dat doet er allemaal niet toe. We hebben het te zwaar aangezet en we hebben de context weggelaten. We hadden die tekst niet moeten losknippen en letterlijk moeten nemen. En als je dit onderwerp aansnijdt moet je er bij vertellen dat de Utrecht-fans dezelfde geuzennaam gebruikten die vol trots door Ajax-supporters wordt gehanteerd. Dit was selectieve verontwaardiging van onze kant. Een misser.”

Overigens trekt FC Utrecht zijn eerdere verklaring niet in. ,,Wij blijven ons uitspreken tegen kwetsende spreekkoren’’, zegt woordvoerder Perry Hendriks. ,,In het voetbal mogen dergelijke teksten misschien gewoon zijn, maar wij hebben ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Er zijn ook mensen die misschien nooit in een stadion komen en dit als kwetsend ervaren. Met die mensen willen we ook rekening houden. Wel is het voor de beeldvorming fijn dat de NOS hier de eigen misstap toegeeft, omdat wij volgens alle geldende protocollen hebben gehandeld om de kortstondige leuzen tegen te gaan.’’’’

Komende zondag blijft FC Utrecht dan ook alert op kwetsende speekkoren. Er is een protocol gemaakt waarin precies staat wat wel en niet door de beugel kan. ‘Wie niet springt die is een Jood’’, valt daarbij onder de gedoogcategorie. ,,Maar we zullen ter plekke beoordelen of het wel of niet kan.’’ Wat zeker niet wordt getolereerd zijn spreekkoren als: ‘Joden gaan eraan olé olé’ en discriminerende teksten zoals ‘Hamas Hamas Joden aan het gas’, sisgeluiden en oerwoudgeluiden. Maar ook als er uit het uitvak ‘Kanker FC Utrecht’ klinkt, wordt er opgetreden. Er zal eerst door de speaker worden gewaarschuwd en als de spreekkoren aanhouden, gaan de spelers het veld af en is aan de arbitrage en eventueel de burgemeester om te beslissen of de wedstrijd word vervolgd.

FC Utrecht houdt met camera’s en speciale geluidssystemen de supporters op de Bunnikside en die van Ajax in het uitvak in de gaten.

Donderdag is er nog een overleg tussen de supportersclubs van beide clubs en de leiding van FC Utrecht. Voorzitter Teun den Hartog van de Supportersvereniging FC Utrecht vindt alle ophef over de spreekkoren jammer en overdreven. ,,We zijn al een jaar bezig met de supportersclubs van FC Utrecht en Ajax om deze wedstrijd in goede banen te leiden. Het doel is om deze wedstrijd in 2020 weer op volledig normale manier te spelen. Dat betekent zonder grote politie inzet en extra veiligheidsmaatregelen. De relatie met de supportersvereniging van Ajax is goed. ‘’

Daniël Dekker, voorzitter van de grootste supportersvereniging van Ajax, wil eigenlijk niet veel woorden kwijt over de kwestie. ,,Zonde van de tijd. Het helpt niet en ik snap ook niet waarom de NOS dit doet. Het is verkeerde spanning waar niemand iets aan heeft. Als wij inhoudelijk reageren komt het spel weer op de wagen en dat gun ik de NOS niet.”

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:12:
[...]
Feyenoord is een titel favoriet, maar geen topfavoriet.
Wat vind jij het verschil dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 23:19
Prosac schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:49:
[...]

Botteghin (Viergever), Karsdorp (Veltman) en ff denken, Elia of Berghuis voor Younes of El Ghazi. Middenveld denk ik aan Vilhena, maar het middenveld van Ajax zit op zich wel goed in elkaar.
Botteghin en Viergever zijn gelijkwaardig. Allebei niks bijzonders. Ik zou oprecht niemand van Feyenoord bij ons willen zien. Vind het allemaal hard werken en weinig met echt voetbal te maken hebben. Elia is af en toe nog wel friviool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 00:22
Robehr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:59:
[...]

Botteghin en Viergever zijn gelijkwaardig. Allebei niks bijzonders. Ik zou oprecht niemand van Feyenoord bij ons willen zien. Vind het allemaal hard werken en weinig met echt voetbal te maken hebben. Elia is af en toe nog wel friviool.
"hard werken" is weer zo denigrerend. Die Jorgensen is gewoon een prima aanspeelpunt hoor. En El Ahmadi en Vilhena zijn technisch echt niet hulpeloos. En Karsdorp en Kongolo zijn in mijn ogen beter dan Veltman en Sinkgraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Robehr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:59:
[...]
Vind het allemaal hard werken en weinig met echt voetbal te maken hebben.
Net zoals de Ajaxflanken en Klaassen bedoel je?
Ik heb atm liever hardwerkende, stabiele lui in het elftal staan dan al die grillige jeugdspelers. Het huidige Ajax met 2-3 jaar ervaring extra is denk in onverslaanbaar in de ED. Maar nu is het allemaal net niet.

Verdediging en de flanken zijn gewoon te slecht voor Ajaxbegrippen. Als Ajax tegen Utrecht net zo speelt als tegen PEC krijgen ze een oorwassing. Elftal mist ervaring. Valt me ook wel op dat er slecht geanticipeerd wordt op het vertrek van spelers door het technisch hart. Als je zo dun in de flankspelers hebt, haal je toch veel eerder versterking ( Ja versterking, geen Braziliaanse tienertalenten die eerst moeten wennen etc etc ), zeker met het naderende vertrek van Ghazi?

Het enige waar ik jaloers op ben van dit Ajax is het middenveld. Ziyech, Schöne zijn heerlijke spelers die we goed kunnen gebruiken.

Irriteer me trouwens ook flink aan de media. Die Kluivert wordt echt als een reincarnatie/combinatie van Jezus/Messi/Maradona/Zidane omhoog geschreven...... na 1 redelijk potje tegen een PEC wat 3 schorsingen had. Laat m dat eerst maar eens vaker doen.

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 16-01-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:09:
[...]

Ik heb atm liever hardwerkende, stabiele lui in het elftal staan dan al die grillige jeugdspelers. Het huidige Ajax met 2-3 jaar ervaring extra is denk in onverslaanbaar in de ED. Maar nu is het allemaal net niet.

Verdediging en de flanken zijn gewoon te slecht voor Ajaxbegrippen. Als Ajax tegen Utrecht net zo speelt als tegen PEC krijgen ze een oorwassing. Elftal mist ervaring. Valt me ook wel op dat er slecht geanticipeerd wordt op het vertrek van spelers door het technisch hart. Als je zo dun in de flankspelers hebt, haal je toch veel eerder versterking ( Ja versterking, geen Braziliaanse tienertalenten die eerst moeten wennen etc etc ), zeker met het naderende vertrek van Ghazi?

Het enige waar ik jaloers op ben van dit Ajax is het middenveld. Ziyech, Schöne zijn heerlijke spelers die we goed kunnen gebruiken.

Irriteer me trouwens ook flink aan de media. Die Kluivert wordt echt als een reincarnatie/combinatie van Jezus/Messi/Maradona/Zidane omhoog geschreven...... na 1 redelijk potje tegen een PEC wat 3 schorsingen had. Laat m dat eerst maar eens vaker doen.
Verdediging slecht? Dan is die van Feyenoord ook slecht, scheelt maar 2 tegendoelpunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
oor Ajaxbegrippen he. Die hebben een veel en veel grotere begroting dan Feyenoord, dan moet je gewoon beter nastreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik, als Ajacied, zie ook niet in waarom Ajax wel "even" kampioen zal worden. Het spel was gewoon belabberd zondag en de instelling verschrikkelijk. Tegen PEC red je het nog net met "aanzetten als het echt moet" maar tegen betere tegenstanders leg je het kansloos af met zo'n opvatting.

De eerste helft was belachelijk slecht, een speler van dezelfde kleur vinden was onmogelijk. En je zag dat ze in de rust (voor de zoveelste keer) op hun lazer hadden gekregen. Wat voor dweil ben je als je dat elke wedstrijd nodig hebt om het een klein beetje te kunnen opbrengen, en na de 0-2 gingen ze weer in slaapstand voetballen. Zonder Ziyech die nog iets leuks kan doen had je gewoon verloren denk ik.

En ik ben het ook eens met het verschrikkelijke ophemelen, Dolberg heeft het leuk gedaan tegen (met alle respect ;)) NEC dat half lam was en daarna was het de nieuwe Bergkamp, jammer dat ie daarna geen knikker meer geraakt heeft. Kluivert deed het echt heel goed hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hoeveel spelers waren er niet werelds bij hun debuut om vervolgens na een jaar bij Willem 2 te spelen?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Leon Zwiers schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:09:
[...]

Hard werken is niet denigrerend hoor maar ik houd meer van technisch vernuft. Gudelj, Bazoer, Klaassen, Kuyt, Vilhena, El Ahmadi (in mindere mate). Dat soort spelers. Ziyech, Schone, Berghuis, Elia, Younes, Sinkgraven, Dolberg en Nouri. Meer mijn ding. Jorgensen is zeker prima, veel beter dan Kramer.

Jij vindt Younes, Cerny en Traore harde werkers? Wil niet beweren dat ze voldoen maar ze zijn technisch meer dan redelijk begaafd. Klaassen is wel een aanjager idd maar scoort daarbij veel.

Veltman vind ik tekort komen en is laks en ongeïnteresseerd tegen mindere tegenstanders. Sánchez is geweldig. Viergever is solide en heeft ervaring maar mist kwaliteit. Volgend jaar hopelijk weer Riedewald. Sinkgraven is een verademing op linksback. Kan echt wat worden. Alle toppers op die positie waren middenvelders of aanvallers. Heeft nog wat uren nodig wel.

Over het aankoopbeleid. Mee eens, slecht. Hopen dat er nog twee directe versterkingen voorin bij komen en dikke Anwar verkopen.

Beeldvorming in de media is stuitend ja mbt nieuwe talenten. Voor die kinderen zelf ook vervelend. De doorstroming is wel iets waar ik trots op ben. Blij ook dat Bazoer en Gudelj weg zijn zodat Nouri en Donny kunnen doorgroeien.

Kwaliteit > ervaring trouwens. Kijk naar Westermann. 17 jarige De Ligt is kwalitatief nu al veel beter. Er wordt vaak zoveel middelmaat gehaald die zogenaamd stabieler zijn en dat de ervaring de doorslag geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Marokko btw achter tegen Congo lol. El Ahmadi is denk ik heel snel weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Leon Zwiers schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:22:
Marokko btw achter tegen Congo lol. El Ahmadi is denk ik heel snel weer terug
YES! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hahahahahaha, Marokko verliest van 10 man Congo.
Wat een gepruts die Afrika cup :p niet om aan te gluren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 21:17
Leon Zwiers schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:55:
Heerlijk toch? _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Heurlijk. Zelfs de Jupiler league doen ze het beter, maar ik heb smakelijk gelachen om deze pot. Vliegende tackels, rare keepercapriolen, maffe scheidsen.... en dat alles begeleid door onophoudende sambamuziek en vuvuzela's PWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:55:
Hahahahahaha, Marokko verliest van 10 man Congo.
Altijd hetzelfde liedje, hoewel ze op papier prima teams hebben in Afrika komt er zelden wat van terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JST94 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:18:
[...]

Was zo goed als niet te zien voor Blom of zijn grensrechter. Om dan achteraf op basis van een bepaald beeldje Blom voor schut te zetten vind ik eigelijk een beetje flauw van diegene die dat beeldje heeft geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robehr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:31:
[...]

Hard werken is niet denigrerend hoor maar ik houd meer van technisch vernuft.
Dat onderscheid zou je aan kunnen brengen in de jaren 70 en wellicht nog een gedeelte van de jaren 80 maar tegenwoordig is het volgens mij toch echt zo dat je als speler zowel technisch vaardig als 100% inzet dient te hebben wil je nog een loopbaan als profvoetballer kunnen hebben.

Alle spelers bij Feyenoord, Ajax en PSV zijn zowel technisch vaardig als hebben een inzet die 100% is. Diegenen die dat niet hebben deselecteren zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ramzzz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:07:
[...]

[...]

Waar hindert hij hem dan? Keeper heeft volledig vrij zicht op de bal.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/o6nkmcwckik6z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

JST94 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:12:
[...]

[afbeelding]
Hij staat toch echt op zo'n manier hinderlijk dat er voor hinderlijk buitenspel zou moeten worden gefloten.

Verwijderd in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2"

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Gaat het niet om het moment van schieten en niet op het moment van de pass? ;)

Ik vind het in ieder geval begrijpelijk dat er niet is gefloten voor buitenspel. Het moment waar voornamelijk om gesproken wordt (de pass naar Kuyt) is aan de hand van beelden al niet geheel duidelijk. Is het trouwens ook niet zo dat bij twijfel het voordeel naar de aanvallende ploeg gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Naja als je niet vlagt heeft de aanvallende partij voordeel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
martinusz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:23:
Naja als je niet vlagt heeft de aanvallende partij voordeel ja :P
Herinner mij dat de regel voorschrijft dat bij twijfel de aanvallende partij voordeel krijgt. Ach, dit is weer zo'n typisch moment dat je de arbitrage niet als 'schuldige' kan aanwijzen. Soms heb je van die momenten die zelfs met beelden erbij nog lastig te beoordelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik vind het ook geen discussie waardig eerlijk gezegd, als je ziet hoe vaak die gasten wel gelijk hebt, waarbij wij eerst denken dat het buitenspel is, maar op de beelden te zien is dat het net niet zo is, dan hoor je niemand zeggen goh wat knap dat de grensrechter dat kon zien zeg.
Kijk als het er dik bovenop ligt dat het wel buitenspel was, dan is dat heel vervelend, maar bij dit soort gevallen moet je gewoon door voetballen en niet als verdediger denken het is buitenspel, ik ga met mijn armen wapperen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Ramzzz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:14:
Hij staat toch echt op zo'n manier hinderlijk dat er voor hinderlijk buitenspel zou moeten worden gefloten.

Verwijderd in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2"
Er is 2 jaar geleden veel discussie geweest over hinderlijk buitenspel bij PSV - Feyenoord, toen kreeg PSV het voordeel terwijl er duidelijker gehinderd werd. De officiele lezing (dus na het uitgebreid bestuderen van de regels en de beelden) van Kuipers en de KNVB was dat dit niet hinderlijk buitenspel was:

Afbeeldingslocatie: http://amz02.plzcdn.com/158e93b6506cf9f47bffba15bd0aef17.jpg

Als dit al niet hinderlijk is dan stond Elia dat natuurlijk helemaal niet. Gewoon een goede beslissing dus en een geldig doelpunt.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 17-01-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ph4ge schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:35:
[...]

Er is 2 jaar geleden veel discussie geweest over hinderlijk buitenspel bij PSV - Feyenoord, toen kreeg PSV het voordeel terwijl er duidelijker gehinderd werd. De officiele lezing (dus na het uitgebreid bestuderen van de regels en de beelden) van Kuipers en de KNVB was dat dit niet hinderlijk buitenspel was:

[afbeelding]

Als dit al niet hinderlijk is dan stond Elia dat natuurlijk helemaal niet. Gewoon een goede beslissing dus en een geldig doelpunt.
En dat was, imho, gelul. Hinderlijk is hinderlijk. Nota bene 2 armen om hem heen (Was daar discussie over? Wat vond ik toen? :+ ).

Het is ook nog in het keepersvak/doelgebied, waar de keeper in bescherming genomen zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ramzzz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:40:
En dat was, imho, gelul. Hinderlijk is hinderlijk. Nota bene 2 armen om hem heen.

Het is ook nog in het keepersvak/doelgebied, waar de keeper in bescherming genomen zou moeten worden.
Ik vind het ook gelul, maar blijkbaar is dat hoe hinderlijk buitenspel werkt. Bovendien zit er nog een enorm gat in de mate waarop Narsingh toen hinderlijk was en Elia dat zondag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dan zou het er dus om gaan dat de keeper de bal moet kunnen zien op moment van schieten/koppen, terwijl wellicht daarna de keeper de bal even kwijt is door de persoon voor hem die buitenspel staat. Kromme regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:52
ze kunnen wat dat betreft die hele regel beter afschaffen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Sja, dat krijg je met al die regels die open staan voor interpretatie van de scheids. Hinderlijk buitenspel ipv gewoon buitenspel, hands maar armen niet richting bal ipv altijd hands. Je legt in mijn ogen teveel "macht" bij een scheidsrechter. Iemand die naar mijn mening helemaal geen recht heeft op een mening, die moet gewoon de regels uitvoeren zoals ze in het boekje staan.

Dat geldt ook voor "het is nog vroeg in de wedstrijd dus ik geef je maar geen geel ook al was dat het wel". Hoevaak zie je niet dat club X 4 keer gewaarschuwd wordt in het begin en club Ykrijgt dan geel, want hij heeft al 4 keer gewaarschuwd, dat het de andere ploeg was is meneer even "vergeten"

Helemaal wegnemen dat recht, liever nog (kan nog niet weet ik) alles laten overnemen door een computer. Hoeveel potten worden er niet beslist door de bui van een scheids?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
JST94 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:12:
[...]

[afbeelding]
Hij hindert alleen al door daar aanwezig te zijn en dus aandacht van de keeper/verdedigers te eisen.

Van mij mag die hele buitenspel regel wel weer terug naar hoe het was. Buitenspel is buitenspel, ongeacht of een speler de bal krijgt of hinderlijk is etc. Geen discussies meer, gewoon affluiten.

(En voor de goede orde, ik ben beslist niet voor het afschaffen van de buitenspelregel. Het is juist een mooie regel om de verdedigers de mogelijkheid te geven van het doel af te verdedigen ipv alles noodgedwongen altijd vol te moeten bouwen en brengt snelheid in het spel)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik wil de terugspeelbalregel terug, lekker de bal oppakken :P bizar dat dat ooit mocht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 01:43:
[...]

Dat onderscheid zou je aan kunnen brengen in de jaren 70 en wellicht nog een gedeelte van de jaren 80 maar tegenwoordig is het volgens mij toch echt zo dat je als speler zowel technisch vaardig als 100% inzet dient te hebben wil je nog een loopbaan als profvoetballer kunnen hebben.

Alle spelers bij Feyenoord, Ajax en PSV zijn zowel technisch vaardig als hebben een inzet die 100% is. Diegenen die dat niet hebben deselecteren zichzelf.
Ben ik niet met je eens. Genoeg spelers die er technisch weinig van kunnen en dat compenseren met inzet en uithoudingsvermogen. Ze spelen zelfs in de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
In ander nieuws, je zal fan zijn van Juventus en er komt ineens zo'n logo...

Afbeeldingslocatie: http://www.voetbalcentraal.nl/upload/images/crop/75991.jpg

Spuuglelijk en breekt met een mooie traditie. En waarom 2 'J's'? Vieren ze in Italie 1 paril op 17 januari? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
ph4ge schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:35:
[...]

[afbeelding]

Dat had met de regel destijds te maken. Tegenwoordig ligt het wat anders. Destijds was die dus ook terecht goedgekeurd.
Ankona schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:02:
[...]

Hij hindert alleen al door daar aanwezig te zijn en dus aandacht van de keeper/verdedigers te eisen.

Van mij mag die hele buitenspel regel wel weer terug naar hoe het was. Buitenspel is buitenspel, ongeacht of een speler de bal krijgt of hinderlijk is etc. Geen discussies meer, gewoon affluiten.

(En voor de goede orde, ik ben beslist niet voor het afschaffen van de buitenspelregel. Het is juist een mooie regel om de verdedigers de mogelijkheid te geven van het doel af te verdedigen ipv alles noodgedwongen altijd vol te moeten bouwen en brengt snelheid in het spel)
Dit is dus het grijze gebied. Wanneer ben je echt aanwezig en hinder je de keeper? Lastig om dat te beoordelen in een splitsecond door de arbitrage. Verder, buitenspel is buitenspel, ongeacht of een speler een bal krijgt of hinderlijk is? Dus als ik een pass geeft naar de linkercornervlag naar Elia, maar Berghuis staat bij de rechtercornervlag 'buitenspel' dan zou jij het spel afvlaggen. Want Berghuis staat buitenspel? Lijkt mij raar. :9

[ Voor 45% gewijzigd door JST94 op 17-01-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
ph4ge schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:27:
In ander nieuws, je zal fan zijn van Juventus en er komt ineens zo'n logo...

[afbeelding]

Spuuglelijk en breekt met een mooie traditie. En waarom 2 'J's'? Vieren ze in Italie 1 paril op 17 januari? :+
Dat is toch niet anders dan een logo met een standaard font F voor 2 kleurtjes :+

Maar serieus, echt een walgelijk logo zeg. Ik kan mij ook niet anders voorstellen dat het een grapje is. Dit kan toch gewoon niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Feyenoord is net als Leicester: slecht spelen en toch kampioen worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
JST94 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:14:

Dit is dus het grijze gebied. Wanneer ben je echt aanwezig en hinder je de keeper? Lastig om dat te beoordelen in een splitsecond door de arbitrage. Verder, buitenspel is buitenspel, ongeacht of een speler een bal krijgt of hinderlijk is? Dus als ik een pass geeft naar de linkercornervlag naar Elia, maar Berghuis staat bij de rechtercornervlag 'buitenspel' dan zou jij het spel afvlaggen. Want Berghuis staat buitenspel? Lijkt mij raar. :9
Heel simpel: Ja!

Had Berghuis maar op moeten letten en niet buitenspel moeten lopen. Zo moeilijk is dat niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Vind ik de grootste onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

chim0 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:37:
Feyenoord is net als Leicester: slecht spelen en toch kampioen worden. :+
Al is dat laatste nog héél ver weg. Als Ajax en PSV de komende wedstrijden niets verspelen denk ik dat Feyenoord het heel lastig gaat krijgen met de druk.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Family Guy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:10:
[...]

Al is dat laatste nog héél ver weg. Als Ajax en PSV de komende wedstrijden niets verspelen denk ik dat Feyenoord het heel lastig gaat krijgen met de druk.
Moet eerst maar eens zien of Ajax tegen Utrecht wel gaat winnen, daar hebben zet het altijd vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:12:
[...]

Moet eerst maar eens zien of Ajax tegen Utrecht wel gaat winnen, daar hebben zet het altijd vrij lastig.
Ja ach, dat geldt toch nog voor Feyenoord en PSV toch ook. We zijn pas op de helft dus ze krijgen allemaal nog tegenstanders waar ze het lastig tegen hebben.
Het heeft allemaal weinig zin om nu al met nog zoveel wedstrijden te gaan hierover te gaan nadenken, bij nog 5 wedstrijden te gaan wordt het interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Family Guy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:10:
[...]

Daarentegen staan Ajax en PSV voor een onmogelijke opgave als Feyenoord niets gaat verspelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Dit kan voor Feyenoord een best lekker weekend worden. Ze zijn gewoon verplicht thuis te winnen van Willem II, dag later moet Ajax naar Utrecht en krijg PSV bezoek van Heerenveen, beide geen makkelijke wedstrijden.

Eerst zelf maar eens op zaterdagavond winnen, leg je die druk meteen weer terug bij Ajax en PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

En hoe groot schat je de kans in dat Feyenoord niets meer gaat verspelen? Ik denk dat Ajax en PSV meer ervaring hebben in titelraces en omgaan met druk. Of die ervaring een voordeel van 5 (Ajax) of 8 (PSV) punten oplevert is de vraag.

Persoonlijk denk ik dat Feyenoord het niet gaat halen. Voor de winterstop verspeelden ze ook plots een handvol punten tegen Heerenveen, Go Ahead (!!!) en Utrecht.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Maar ze pakten wel de volle winst tegen Twente en Willem II.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
En hoe groot schat je de kans in dat Ajax en PSV niets meer gaan verspelen? Vorig seizoen riep men ook het gehele seizoen: 'Maar Leicester krijgt nog wel een dipje! Die kunnen de druk niet aan!'.

Waarom zou Feyenoord niet kunnen omgaan met de druk? Wanneer de druk het hoogst was (AZ-uit, Coolsingel of Crisis?) kwam Feyenoord namelijk enorm sterk voor de dag en AZ op ieder front totaal overklastte.

Nou, Feyenoord verspeelde punten tegen Heerenveen, GAE en Utrecht. Ajax speelde gelijk tegen Roda, verloor van Willem II en verspeelde ook punten bij AZ. PSV idem dito, verspeelde punten tegen Groningen, Heerenveen en Roda. Geen reden waarom ze geen kampioen kunnen worden toch?

Feyenoord heeft dit seizoen een redelijk oude selectie, daarbij zitten spelers die echt wel weten wat presteren onder druk is. Jones heeft jaren bij Liverpool gezeten, Elia heeft een WK-finale gespeeld, Kuyt heeft meerdere WK's/EK's gespeeld, in een CL-finale gescoord en een berg aan ervaring vanuit Liverpool en Fenerbahce, Jorgensen heeft kampioenschappen meegemaakt in Denemarken. El Ahmadi heeft in de loop der jaren enorm veel ervaring opgebouwd.

Ik vraag mijzelf dan af, waarom zouden ze onder de druk bezwijken? Natuurlijk, ze gaan nog punten verspelen, maar dat doen Ajax en PSV ook nog.

Feyenoord is een team vol vechtlust en voetballend vermogen, met op iedere linie wel een speler met erg veel ervaring die weet wat er komt kijken in het topvoetbal. Daarbij nog eens een coach die in de absolute wereldtop heeft gespeeld.

Wat mij vaak opvalt is dat de 'buitenwacht' wel eens geprobeerd heeft de druk op te voeren op Feyenoord, zie voor AZ - Feyenoord, of voor Roda JC - Feyenoord. Feyenoord gaf telkens het beste antwoord, de drie punten behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Family Guy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:49:
En hoe groot schat je de kans in dat Feyenoord niets meer gaat verspelen? Ik denk dat Ajax en PSV meer ervaring hebben in titelraces en omgaan met druk. Of die ervaring een voordeel van 5 (Ajax) of 8 (PSV) punten oplevert is de vraag.

Persoonlijk denk ik dat Feyenoord het niet gaat halen. Voor de winterstop verspeelden ze ook plots een handvol punten tegen Heerenveen, Go Ahead (!!!) en Utrecht.
Tja, Ajax en PSV hebben nog iets vaker 'plots' punten verspeeld. Natuurlijk zal Feyenoord niet alles winnen, maar Ajax en PSV ook niet. Er kan nog van alles gebeuren maar op dit moment staat Feyenoord er gewoon het beste voor.

En dat slechte spel valt ook wel mee. Ajax en PSV spelen ook niet de pannen van het dak tegen Roda uit die de bus parkeert. Gewoon een degelijke overwinning, er was eigenlijk maar 1 moment vlak voor rust dat Feyenoord wankelde.

Dit weekend is weer interessant, Feyenoord op papier het makkelijkste programma.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 17-01-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Family Guy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:49:

Deden PSV en Ajax dat dan ook niet? Ik kan mij een stand herinneren dat Ajax en Feyenoord beide gedeeld op één stonden. Daarna heeft Ajax ook veel verspeeld (einde eerste helft seizoen). Dus jouw opmerking geldt natuurlijk net zo goed voor Ajax om maar niet van PSV te spreken. Feyenoord zal ongetwijfeld punten verliezen (Ajax uit zal bv heel moeilijk worden) maar die zelfde problemen hebben de andere 2 ook.

Qua leeftijd van de spelers heeft Feyenoord een veel beter uitgangspunt qua ervaring dan Ajax en PSV. Dus je zou JUIST verwachten dat de ervaren spelers veel beter met druk omgaan. Zeker de spelers als Kuijt, Elia en El Ahmadi zijn spelers waar je juist op dit moment veel van mag verwachten.

Edit: ik moet vaker refreshen want mijn opmerkingen zijn hierboven ook al door anderen aangegeven 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door rikoos op 17-01-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Voor Ajax geldt ook dat ze onder de druk kunnen bezwijken. En dan hebben we het over jonge gastjes die nog weinig meegemaakt hebben en nog eens extra de druk zullen voelen van het falen onder druk vorig jaar.

Op dit moment staat Feyenoord 5 punten los. Ik zeg niet dat ze kampioen worden, maar ze mogen wel wat extra punten verspelen. Ik verwacht dat PSV Ajax nog wel gaat kloppen, Ajax speelt leuk maar erg wisselvallig. Dus als Feyenoord toch teveel laat liggen zal de schaal in Eindhoven blijven.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Zijn de glazen bollen nu nog niet op, sjonge jongen, we kunnen nog wel 30 pagina's voltypen met als dit als dat als zus als zo, maar zullen we gewoon eerst eens nog wat speelrondes kijken hoe het loopt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Mooi he? En uiteindelijk wordt tegen alle verwachtingen in Utrecht kampioen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:04:
Mooi he? En uiteindelijk wordt tegen alle verwachtingen in Utrecht kampioen.
Heerenveen zou nog best kunnen :P

Pagina: 1 ... 26 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.