[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.109 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Zo langzaam maar eens de spullen gaan pakken. Om 15:30 rijden we richting Zwolle. Wel erg handig dat we gewoon bij het stadion de kaartjes mogen omwisselen. Dan kunnen we iig onderweg nog ergens eten. Wij missen Strieder en Haller. Ik ga dus voor een 2-2 en winst voor Utrecht in de verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Succes er mee, vanavond Feyenoord op tv kijken, verwacht een 3-0 overwinning.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

snmght

imho dan he

martinusz schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:12:
Viergever trouwens 'onterecht' geschorst voor de wedstrijd tegen PSV, Higler zou gewoon rood hebben moeten geven in dit geval.

Trouwens ook wel raar dat er verschil zit tussen die schorsingen, bij direct Rood mag je hem uitzingen in een beker duel, bij 2x geel alleen competitieduel :?
Is het niet inmiddels zo dat er geen direct rood meer gegeven mag worden in zulke situaties? Omdat je dan drie keer gestraft wordt: penalty, met 10 man verder en een schorsing. Ik meen dat de regels daarop zijn aangepast. (Al heeft een tweede gele kaart natuurlijk ook alledrie de genoemde effecten. ;) )

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
snamgaah schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:32:
[...]
(Al heeft een tweede gele kaart natuurlijk ook alledrie de genoemde effecten. ;) )
Tja, de eerste gele kaart heeft daar in deze situatie weinig mee te maken natuurlijk.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:39
snamgaah schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:32:
[...]

Is het niet inmiddels zo dat er geen direct rood meer gegeven mag worden in zulke situaties? Omdat je dan drie keer gestraft wordt: penalty, met 10 man verder en een schorsing. Ik meen dat de regels daarop zijn aangepast. (Al heeft een tweede gele kaart natuurlijk ook alledrie de genoemde effecten. ;) )
Of je leest het bericht even uit mijn link :P
Een opzettelijke handsbal in het zestienmetergebied is een van de uitzonderingen in de nieuwe triple punishment-reglementen, zodat Higler direct rood had moeten geven aan Viergever.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:26
Higler zal dan wel niet overtuigd zijn geweest van opzet. Die ziet geen10 herhalingen, alleen een keer een vallende Viergever die de bal met de hand beroerd. Vanavond wel weer een videoscheids geloof ik. Bem benieuwd of er weer een discutabel moment voorkomen wordt (of juist ontstaat).

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
T-MOB schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:20:
Higler zal dan wel niet overtuigd zijn geweest van opzet. Die ziet geen10 herhalingen, alleen een keer een vallende Viergever die de bal met de hand beroerd. Vanavond wel weer een videoscheids geloof ik. Bem benieuwd of er weer een discutabel moment voorkomen wordt (of juist ontstaat).
Ik heb geen 10 herhalingen nodig om te zien dat het een duidelijke hands is. Hij raakt niet per ongeluk de bal, maar....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Het kan toch prima zijn dat Higler en co de slaande beweging gemist hebben? Alleen hun lage standpunt al maakt het beoordelen van situaties heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:29
Leuke pot feyenoord ado. Feyenoord speelt erg goed, alleen niet de scherpte voor de goal die er in t weekend wel was. Paar schitterende passjes gezien. In de 2e helft kansen benutten en t is zo weer een grote score. Ook wel nodig om t geloof van ado onderuit te halen. Die spelen niet gek voor hun doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Leon Zwiers schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:35:
Leuke pot feyenoord ado. Feyenoord speelt erg goed, alleen niet de scherpte voor de goal die er in t weekend wel was. Paar schitterende passjes gezien. In de 2e helft kansen benutten en t is zo weer een grote score. Ook wel nodig om t geloof van ado onderuit te halen. Die spelen niet gek voor hun doen
Volgens mij zie je het verkeerd. Ado speelt gewoon heel slecht..

ooh wacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:25
Wat een scorend vermogen heeft dat Feyenoord zeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Scoren gaat iig weer lekker zo. En dan te bedenken dat als ze wat scherper waren het flink verder jad kunnen uitlopen

[ Voor 59% gewijzigd door LZ86 op 14-12-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Is dat een penalty? Hij laat zich gewoon vallen alvorens hij aangeraakt wordt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Beentje gaat aardig omhoog, niet gek dat Kuyt daar niet overheen kan springen

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Geen pingel natuurlijk.

Als hij hem geeft is het wel rood (ook met de nieuwe regels). Dubbele faal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Video ref niet bij de kuip vamdaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Lekker man. Sterkste Feyenoord in jaren. Hopen dat we dit weekend de eerste seizoenshelft sterk af kunnen sluiten.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

81ste minuut hoor je dat Schaken gewisseld word. En dan denk je Schaken :? Speelde die vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Btje dubieus deze penalty. Maar lekker voor Dirk om weer een grote rol in deze wedstrijd te spelen. Ik weet niet of er nog zoveel ruimte in de prijzenkast is, maar de double gaan we natuurlijk niet meer weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Al met al, Feyenoord de terechte winterkampioen. En als ze geen dip krijgen, ook de kampioen van seizoen 2016/2017.

Off-topic, weet iemand waarom die Elia altijd zo boos kijkt / is? Zou het gedwongen arbeid zijn zonder vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:25:
Btje dubieus deze penalty. Maar lekker voor Dirk om weer een grote rol in deze wedstrijd te spelen. Ik weet niet of er nog zoveel ruimte in de prijzenkast is, maar de double gaan we natuurlijk niet meer weg geven.
Die was bijna vol. Vandaar dat we de zeker EL winst hebben opgegeven voor de NL dubbel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Potdorie. Slordig zeg. Beetje jammer.

Maar goed. Jorgensen weer een goal en een assist. Lekker hoor

[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 14-12-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Blijf me verbazen dat Jorgensen niet de status begint te krijgen zoals een Graziano. Topscorer van Feyenoord naar wordt nog lang niet zo op voeten gedragen. Zal zijn temperament wel zijn. Een rustige jongen maar wat ben ik blij met deze aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:25:
Iets met hoogmoed en een val... :+
Die prijzenkast valt toch best mee, volgend mij hoef je die niet eerder dan het stadion te vervangen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
15 goals in 3 potjes. Paar jaar geleden mocht je al blij zijn al ze dat in een seizoenhelft haalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:03:
15 goals in 3 potjes. Paar jaar geleden mocht je al blij zijn al ze dat in een seizoenhelft haalden.
Ik hoop vooral voor ze dat Jorgensen niet geblesseerd raakt, dan is 75% van de productie afwezig.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
PWM schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:22:
Geen pingel natuurlijk.

Als hij hem geeft is het wel rood (ook met de nieuwe regels). Dubbele faal
De reden dat hij geen rood gaf was omdat de bal bijna over de achterlijn ging denk ik. Ach, maakt verder niet heel veel uit. Anders werd het wel heel sneu voor ADO.
Leon Zwiers schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:03:
In 19 wedstrijden (beker + eredivisie) heeft Feyenoord al 57(!) keer gescoord. Ongekend (voor Feyenoord).
martinusz schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:30:
[...]

Ik hoop vooral voor ze dat Jorgensen niet geblesseerd raakt, dan is 75% van de productie afwezig.
14 goals + 9 assists ongeveer. Dat zijn bij elkaar 23 goals, terwijl Feyenoord 57 goals heeft gemaakt in die wedstrijden. Dus dan is ongeveer 40% van de productie afwezig. :+ Verder hoop ik niet dat Nicolai geblesseerd raakt, buiten zijn productiviteit raak je enorm veel voetballend vermogen kwijt voorin.
GovertNL schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:47:
Blijf me verbazen dat Jorgensen niet de status begint te krijgen zoals een Graziano. Topscorer van Feyenoord naar wordt nog lang niet zo op voeten gedragen. Zal zijn temperament wel zijn. Een rustige jongen maar wat ben ik blij met deze aankoop!
Jorgensen moet eerst wat langer blijven presteren wil hij dezelfde status als Pellè krijgen. Pellè had 50 goal in 55 duels. Jorgensen is hard op weg, maar moet nog even door blijven gaan. :)
dutchgio schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:50:
[...]
Iets met hoogmoed en een val... :+
Die prijzenkast valt toch best mee, volgend mij hoef je die niet eerder dan het stadion te vervangen. >:)
Als ze zo doorgaan met de plannen voor een nieuw stadion schat ik de kans groter in dat de prijzenkast eerder vervangen moet worden. :+

[ Voor 70% gewijzigd door JST94 op 15-12-2016 07:55 ]

• Mars18
SuperKneus schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:52:
Zo langzaam maar eens de spullen gaan pakken. Om 15:30 rijden we richting Zwolle. Wel erg handig dat we gewoon bij het stadion de kaartjes mogen omwisselen. Dan kunnen we iig onderweg nog ergens eten. Wij missen Strieder en Haller. Ik ga dus voor een 2-2 en winst voor Utrecht in de verlenging.
Wat zal jij blij zijn :o :o

Heerlijke pot weer van Feyenoord _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Martinusz
JST94 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 07:48:
[...]

In 19 wedstrijden (beker + eredivisie) heeft Feyenoord al 57(!) keer gescoord. Ongekend (voor Feyenoord).
Jorgensen + Kuyt dan :+
Nee voor je gevoel zijn er niet zoveel doelpuntenmakers bij Feyenoord, maar schijn bedriegd dus. Zelfs El Hamani is aan het scoren dit seizoen :o

• JST94
martinusz schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:39:
[...]

Jorgensen + Kuyt dan :+
Nee voor je gevoel zijn er niet zoveel doelpuntenmakers bij Feyenoord, maar schijn bedriegd dus. Zelfs El Hamani is aan het scoren dit seizoen :o
Schijn bedriegt inderdaad. Voor de Eredivisie:

Jorgensen: 12 goals en 8 assists.
Kuyt: 6 goals en 3 assists.
Bilal: 0 goals en 5 assists.
Kramer: 2 goals en 0 assists.
Berghuis: 2 goals.
Elia: 4 goals en 4 assist.
Toornstra: 5 goals en 7 assists.
El Ahmadi: 4 goals en 1 assist.
Vilhena: 3 goals en 2 assists.
Karsdorp: 1 goal en 3 assists.
Baco Arie: 1 goal en 2 assists.
Botteghin: 2 goals.
Kongolo: 1 goal.

Zie je toch dat veel verschillende spelers bij goals betrokken zijn!

• Martinusz
Jorgensen en Toornstra de rode draad bij Feyenoord :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

martinusz schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:48:
Jorgensen en Toornstra de rode draad bij Feyenoord :)
Als het gaat om goals en assists, maar in mijn ogen is El Ahmadi de rode draad bij Feyenoord.
Ik vind het als Ajacied wel fijn om te zien dat Feyenoord het goed doet. Een geduchte concurrent in de top 3 is fijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Mars18 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:27:
[...]

Wat zal jij blij zijn :o :o

Heerlijke pot weer van Feyenoord _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hahah was een leuke avond. Wel een matige wedstrijd.

Ik snap nog steeds niet hoe ze die penalty hebben kunnen geven. Ik heb de beelden vanochtend terug gekeken en ik blijf er bij dat het een fopduik was. Maar goed Blom zal wel wat anders hebben zitten doen.........

• JST94
Jep, al kan aantal assists wat misleidend zijn. Berghuis heeft 21 kansen gecreëerd(in zo weinig speeltijd!) en heeft hieruit 0 assists, terwijl Toornstra 26 kansen heeft gecreëerd en 7 assists hieruit heeft.

Komende zaterdag moet Karim maar even bewust een gele prent pakken. Dat zou betekenen dat hij geschorst is tegen Roda, maar dan is hij op de Afrika cup, dus hij doet sowieso niet mee. })

[ Voor 31% gewijzigd door JST94 op 15-12-2016 10:44 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

SuperKneus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:22:
[...]

Ik snap nog steeds niet hoe ze die penalty hebben kunnen geven. Ik heb de beelden vanochtend terug gekeken en ik blijf er bij dat het een fopduik was. Maar goed Blom zal wel wat anders hebben zitten doen.........
Marcellis was gewoon dom. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
On_E schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:01:
[...]
Marcellis was gewoon dom. :+
Idd dom om op die plek en op dat moment in de wedstrijd dat te doen!!! (al was het wel een swalbe want hij zocht hem heel duidelijk op en NIET elk contact is een penalty).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Speelronde 17
16.12. 20:00 Willem II vs Heerenveen
17.12. 18:30 Roda vs Utrecht
17.12. 19:45 Feyenoord vs Vitesse
17.12. 20:45 Twente vs AZ
18.12. 12:30 Excelsior vs NEC
18.12. 14:30 ADO vs Sparta
18.12. 14:30 Groningen vs G.A. Eagles
18.12. 14:30 Heracles vs Zwolle
18.12. 16:45 Ajax vs PSV

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Ga je dit nou elke week doen, Hackus, speelrondes posten? :D

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

chim0 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:47:
Teletekst bot 2.0 :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
chim0 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:47:
Informatievoorziening :9

Zwaar weer voor ADO, 1 febr. magische datum voor ADO

http://www.nu.nl/voetbal/...-ado-haag.html?redirect=1
http://nos.nl/artikel/214...-verscherpt-toezicht.html

[ Voor 37% gewijzigd door Hackus op 15-12-2016 15:08 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Best handig hoor, ga er mee door!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
SuperKneus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:22:
[...]

Ik snap er niets van... ik zat precies recht voor het gebeuren (dus naast het uitvak) en samen met de mensen naast mij concludeerden wij dat het een 100% strafschop was... dan kom je buiten het stadion en hoor je overal mensen vloeken... daar deden we een beetje lacherig over... vervolgens lees je overal het woord "discutabel" e.d. over de strafschop en dat het busje van Blom ontzet moest worden...heb geen tv-beelden terug gezien, maar heb ik het dan zo slecht gezien? (ik had de perfecte hoek, namelijk geen hoek... Marcellis en Zivkovic kwamen echt precies recht op me af).

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
P.O. Box schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:32:
[...]

Ik snap er niets van... ik zat precies recht voor het gebeuren (dus naast het uitvak) en samen met de mensen naast mij concludeerden wij dat het een 100% strafschop was... dan kom je buiten het stadion en hoor je overal mensen vloeken... daar deden we een beetje lacherig over... vervolgens lees je overal het woord "discutabel" e.d. over de strafschop en dat het busje van Blom ontzet moest worden...heb geen tv-beelden terug gezien, maar heb ik het dan zo slecht gezien? (ik had de perfecte hoek, namelijk geen hoek... Marcellis en Zivkovic kwamen echt precies recht op me af).
Ik vond het ook absoluut geen penalty, alleen al de manier waarop Zivkovic naar de grond springt en achteraf met een ondeugende glimlach zegt dat hij het contact voelde aankomen.
Ja.. er was contact en ja Marcellis zo stom om een excuus te geven aan de scheidsrechter.. maar dan nog had Blom moeten zeggen: Niks aan de hand, ging al voordat er contact was.

• Martinusz
Hackus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:32:
Speelronde 17
16.12. 20:00 Willem II vs Heerenveen
17.12. 18:30 Roda vs Utrecht
17.12. 19:45 Feyenoord vs Vitesse
17.12. 20:45 Twente vs AZ
18.12. 12:30 Excelsior vs NEC
18.12. 14:30 ADO vs Sparta
18.12. 14:30 Groningen vs G.A. Eagles
18.12. 14:30 Heracles vs Zwolle
18.12. 16:45 Ajax vs PSV
16.12. 20:00 Willem II vs Heerenveen 0-2
17.12. 18:30 Roda vs Utrecht 1-3
17.12. 19:45 Feyenoord vs Vitesse 2-0
17.12. 20:45 Twente vs AZ 1-1
18.12. 12:30 Excelsior vs NEC 2-1
18.12. 14:30 ADO vs Sparta 0-2
18.12. 14:30 Groningen vs G.A. Eagles 3-1
18.12. 14:30 Heracles vs Zwolle 2-0
18.12. 16:45 Ajax vs PSV 2-1

Ik ben slecht in TOTO dus let er niet te veel op :+

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
De basis van deze hele discussie mis ik een beetje. Kan iemand mij die uitleggen ?

Voor zover ik het zie heeft meneer Wang een bedrijf gekocht. Daar heeft hij centjes voor betaald aan de vorige eigenaar. Van een bedrijf mag je verwachten dat het resultaat boekt en dat meneer Wang winst kan cashen. Maar wat is de reden dat ADO verwacht dat meneer Wang de geldstroom de andere kant op openzet?

alles kan off-topic

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:13

Hupske

AFCA

Zo Ajax speelt bijna met het zelfde elftal tegen Cambuur als paar weken geleden met Jong Ajax :+

Nee, toch behoorlijke andere selectie. 2 december SC Cambuur - Ajax 1-3.

Krul - Dankerlui - Savastano - Bergsma - Mazraoui - Eiting - De jong - Kluivert - De light - Serero - Walian - Sierhuis - Clement.

Dus nu staan er maar 3 spelers in de basis, die toen ook speelde :) Valt mee dus.

[ Voor 61% gewijzigd door Hupske op 15-12-2016 18:34 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ankona schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:26:
De basis van deze hele discussie mis ik een beetje. Kan iemand mij die uitleggen ?

Voor zover ik het zie heeft meneer Wang een bedrijf gekocht. Daar heeft hij centjes voor betaald aan de vorige eigenaar. Van een bedrijf mag je verwachten dat het resultaat boekt en dat meneer Wang winst kan cashen. Maar wat is de reden dat ADO verwacht dat meneer Wang de geldstroom de andere kant op openzet?
Omdat meneer Wang bepaalde investeringen heeft toegezegd en de lonen van de medewerkers ook betaald moeten worden. Als een werkgever geld benodigd voor de dagelijkse gang van zaken niet vrij geeft dan is dat gewoon wanbeleid.

Los daarvan snap ik meneer Wang ook heel goed. Hij heeft veel centjes voor een bedrijf neergelegd maar de medewerkers willen niet naar hem luisteren. Zij willen wel dat meneer Wang zijn centjes komt brengen maar hij mag geen beslissingen nemen, omdat zij meer verstand hebben van zaken en voetbal dan meneer Wang.

Dat zie je namelijk terug aan het ongeëvenaarde zakelijke en sportieve succes wat ADO voor de komst van meneer Wang had. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:26
[...]

\

Volgens ADO is er afgesproken dat er meer geld naar Den Haag zou komen. Naar die afspraak heeft de club gehandeld, maar het geld is nooit gekomen. (Mede) daardoor zit ADO in de financiele shit.

Regeren is vooruitschuiven

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Volgens mij vertelde Kees Jansma in VI dat Wang wilde dat contracten van de spelers werden opengebroken en verlengd, dat kost geld en mnr Wang zou dat bedrag overboeken wat tot op heden niet is gebeurd.
Er was iets gefaxed wat Wang volgens afspraak zou tekenen en die handtekening klopte niet of zou van iemand anders zijn, weet niet meer precies hoe Kees dat vertelde.
Grote poppenkast dus en hoe het precies zit zullen wel 2 versies van zijn.

Only fools are enslaved by time and space.

• Vos

Vos

AFCA

Lekker nonchalant gespeeld. Goed binnengeschoten.

Laat het maar zien kinderen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 15-12-2016 18:52 ]

• dutchgio
Ach het is - met alle respect - maar Cambuur en er is nog genoeg tijd nog om het recht te zetten. Wel leuk voor de wedstrijd, nu moeten ze het nog iets meer laten zien. :)

• Lekkerboeie86
Pas bij 2-0 ga ik heel hard lachen ;)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

dutchgio schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:53:
Ach het is - met alle respect - maar Cambuur en er is nog genoeg tijd nog om het recht te zetten.
Dat werd 20 jaar geleden ook gezegd :+

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Doe je ding.

• Hupske

Hupske

AFCA

Begin maar met lachen :9

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

2-0.. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• dutchgio
Toe maar >:)

• Vos

Vos

AFCA

Ze laten de beker gewoon lopen net als PSV :+

• Han
  • Niet online

Han

Mooi.... misplaatste arrogantie om met een b-elftal op te komen draven. Totaal onzinnige actie van Bosz wat gelukkig wordt afgestraft :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Vos schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:10:
Ze laten de beker gewoon lopen net als PSV :+
Maar PSV laat ook Europa en de competitie lopen.

• Vos

Vos

AFCA

Han schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:10:
Mooi.... misplaatste arrogantie om met een b-elftal op te komen draven. Totaal onzinnige actie van Bosz wat gelukkig wordt afgestraft :o
Inderdaad, Feyenoord trad gisteren ook gewoon aan met een sterk team. Op papier weliswaar een sterkere tegenstander maar wel thuisvoordeel.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Doet cassiera het wel goed op de training?

• Hupske

Hupske

AFCA

Han schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:10:
Nouja anderzijds, ik poste stuk hierboven de selectie van de wedstrijd op 2 december. Cambuur - Jong Ajax. Op papier leek mij die selectie nog een stuk minder :9

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Het zijn gewoon te veel wisselingen en veel te licht.

Na rust 2 middenvelders en aanvaller wisselen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Die doen ook nooit aan doorselecteren in de beker, mede daardoor wonnen ze m ook vorig jaar.
Zo rigoreus als Bosz nu doet gaat nog wel een stuk verder, maar wisselspelers speeltijd geven in de beker is vrij normaal.

• Lekkerboeie86
Ik heb het vermoeden dat niet alle neuzen dezelfde kant op staan.

• dutchgio
groggy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:13:
Doet cassiera het wel goed op de training?
Hij had laatst bij Jong Ajax wel een hattrick, maar in Ajax 1 loopt hij er bij alsof hij het niveau totaal niet aan kan. En dat is ook zo.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 15-12-2016 19:18 ]

• Vos

Vos

AFCA

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:17:
Ik heb het vermoeden dat niet alle neuzen dezelfde kant op staan.
Dat is nog maar de 34e keer dat je die plaatst of niet? Soms vraag ik me wel eens af hoe oud je bent.

• Lekkerboeie86
Vos schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:19:
[...]

Dat is nog maar de 34e keer dat je die plaatst of niet? Soms vraag ik me wel eens af hoe oud je bent.
Sorry maar hij is gewoon te makkelijk.

• Vos

Vos

AFCA

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:21:
[...]

Sorry maar hij is gewoon te makkelijk.
En te kinderachtig?

• Mars18
Haha heerlijk Cambuur !

• dutchgio
Ach laat hem even genieten, hoe vaak hebben we dat ook niet om Feyenoord kunnen doen, om maar op een zelfde manier te reageren... :)

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Aub de Jong er uit voor Ziyech en ook Dolberg er in voor Cassierra

• Hupske

Hupske

AFCA

Het is niet best he? O-)

• Martinusz
Focus op competitie en Europees :p

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Een driedubbele wissel in aantocht.

Edit: Hm, 2? Ik dacht naast Schöne en Dolberg een 3e wissel te zien staan.

[ Voor 55% gewijzigd door Quad op 15-12-2016 19:51 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• dutchgio
Ze stonden al 5 minuten klaar. :)

• Hupske

Hupske

AFCA

Spannend! Zo een klein mannetje zie je wel snel over het hoofd natuurlijk.

[ Voor 78% gewijzigd door Hupske op 15-12-2016 19:54 ]

• dutchgio
10! 10! 10! :+

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Nou. Kom maar op met die verlenging >:)

• Hupske

Hupske

AFCA

Euh Blom?

• dutchgio
Blom durft geen penalty meer te geven. :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37

Superkiwi

Hoi doei

Wat een zwak Ajax vanavond. Zo veel foute aannames en passes, alsof ze denken een trainingspartijtje te spelen.
2-2 zou leuk zijn maar totaal onverdiend. Waarom kan Cambuur het wél opbrengen?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

The_Scarabial

MTB for life!

dvdkiwi schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:15:
Wat een zwak Ajax vanavond. Zo veel foute aannames en passes, alsof ze denken een trainingspartijtje te spelen.
2-2 zou leuk zijn maar totaal onverdiend. Waarom kan Cambuur het wél opbrengen?
Iedereen is altijd gemotiveerd tegen Ajax, staat altijd leuk op je resultatenlijstje :)

• dutchgio
Ploegen kunnen het allemaal wel opbrengen als ze tegen Ajax voetballen...

Vanavond loot Cambuur Feyenoord thuis in de volgende ronde en dan is het bekertoernooi daarna ook weer voorbij. :+

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Geen prijzen voor Ajax dit jaar. Feyenoord de dubbel.

• Vos

Vos

AFCA

Jammer, had toch graag weer een klassieker gehad.

• dutchgio
jaapstobbe schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:20:
De dubbel kan nog steeds hoor. >:)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37

Superkiwi

Hoi doei

jaapstobbe schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:20:
:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martinusz
Zo das mooi, scheelt weer aantal nutteloze wedstrijden in het drukke programma :+

• Lekkerboeie86
Het is maar de beker in 3,2,1 ..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:00
Het is maar de beker

• Han
  • Niet online

Han

Troostprijzen doen wij niet aan :P :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Sommige clubs hebben nog wat vulling nodig voor de prijzenkast, succes d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 15-12-2016 20:29 ]

• Lekkerboeie86
Heeft Sjaak Swart al wat van zich laten horen?

okej.. nu is het genoeg :)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
martinusz schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:56:
[...]

16.12. 20:00 Willem II vs Heerenveen 0-2
17.12. 18:30 Roda vs Utrecht 1-3
17.12. 19:45 Feyenoord vs Vitesse 2-0
17.12. 20:45 Twente vs AZ 1-1
18.12. 12:30 Excelsior vs NEC 2-1
18.12. 14:30 ADO vs Sparta 0-2
18.12. 14:30 Groningen vs G.A. Eagles 3-1
18.12. 14:30 Heracles vs Zwolle 2-0
18.12. 16:45 Ajax vs PSV 2-1

Ik ben slecht in TOTO dus let er niet te veel op :+
Je zit aardig denk ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mars18
Sjaak swart: cambuur moet degraderen

• Hupske

Hupske

AFCA

Achja prima leerschool voor de jongens dit. Dit seizoen zullen ze zo een fout niet gauw meer maken :)

Heracles is ook gezellig aan het voetballen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Geweldig dat Jonge Ajax, allemaal toppers in wording! :9

• PWM
  • Niet online

PWM

Peter Bosz is boos. En dat is degene die een B elftal opstelt en dus indirect aangeeft het niet belangrijk tegen vinden cq Cambuur niet serieus te nemen. Klasbak
Pagina: 1 ... 17 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.