Float like a butterfly, sting like a bee.
Hoopt dat Cambuur dit jaar degradeert..Lekkerboeie86 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:29:
Heeft Sjaak Swart al wat van zich laten horen?
okej.. nu is het genoeg
Bosz kan wel roepen dat dit elftal ook Eerste elftal waardig is, maar ik vind het behoorlijke onderschattting en minachting om je elftal zo compleet te wijzigen.
In de basis zat gewoon genoeg kwaliteit om te winnen, als ze dit dan niet laten zien is het logisch dat de trainer boos is.PWM schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:45:
Peter Bosz is boos. En dat is degene die een B elftal opstelt en dus indirect aangeeft het niet belangrijk tegen vinden cq Cambuur niet serieus te nemen. Klasbak
En als je op 3 fronten actief bent is het gewoon dom om elke wedstrijd grotendeels dezelfde spelers te laten spelen.
En de wedstrijd dit weekend is een stuk belangrijker dan deze.
Ik snap dit soort uitspraken echt niet. En tegen Panathinaikos en Standard dan?Prosac schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:06:
[...]
Hoopt dat Cambuur dit jaar degradeert..
Bosz kan wel roepen dat dit elftal ook Eerste elftal waardig is, maar ik vind het behoorlijke onderschattting en minachting om je elftal zo compleet te wijzigen.

Dit houd je gewoon met talenten. Ene wedstrijd een 8 en de volgende wedstrijd een 4.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Sparta-Feyenoord finale?Vos schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:21:
Jammer, had toch graag weer een klassieker gehad.
De enige echte Stadsderby.
En * Ramzzz zorgt wel dat hij daar dan kaartjes voor heeft!
Komt die seizoenskaart nog extra van pas...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Volgens mij stond er tegen die clubs weinig meer op het spel en stonden er tenminste nog meer dan 1 basisspelers op het veld. Vrijer voetballen dus. Daarnaast kwam het elftal tegen Standard uiteindelijk nog goed weg meen ik me te herinneren.hupske schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:13:
[...]
Ik snap dit soort uitspraken echt niet. En tegen Panathinaikos en Standard dan?![]()
Dit houd je gewoon met talenten. Ene wedstrijd een 8 en de volgende wedstrijd een 4.
Nu stond er wel wat op het spel en ga je alleen je komende zondag geschorste speler opstellen.. tja, dat noem ik onderschatting/minachting. "Och, die jonkies kunnen dit ook wel".
Dan mag je boos zijn. Maar hij geeft zelf genoeg signalen dat het een walkover/onbelangrijke pot is. Dan moet je ook niet zeuren als mensen er naar spelen.martinusz schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:48:
[...]
Want je mag niet boos zijn als je team slecht speeltWat een rare redenatie.
Vorig seizoen alleen maar ED clubs, nu ook al een paar gehad.
Edit: Nope dus. uit Gelredome. Moet te doen zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 15-12-2016 23:37 ]
Nee, natuurlijk niet. Maar niet eens een thuiswedstrijd valt helemaal tegen.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:23:
Nou, doe ons een keer de jupiler club aub...
Vorig seizoen alleen maar ED clubs, nu ook al een paar gehad.
Edit: Nope dus. uit Gelredome. Moet te doen zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 4% gewijzigd door MyUtd4Life op 15-12-2016 23:53 ]
FIFA Benelux Administrator
Precies. Ben niet erg blij met deze loting. Onderschatten is sowieso niet echt een goed idee. Uit bij Vitesse is niet makkelijk. Eerst zondag het jaar maar is goed afsluiten.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:38:
Wacht even. Dus zonder el Ahmadi en Vilhena. Dus weer een horror middenveld net zoals tegen GAE
Ik denk dat je beter Vitesse uit kan loten dan Heerenveen, Utrecht of AZ uit. Middenveld wordt inderdaad wel dingetje, maar kwaliteit van het hele team zal doorslag geven.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:41:
[...]
Precies. Ben niet erg blij met deze loting. Onderschatten is sowieso niet echt een goed idee. Uit bij Vitesse is niet makkelijk. Eerst zondag het jaar maar is goed afsluiten.
FIFA Benelux Administrator
Als je die zaterdag a/s flink op hun donder geeft maak je alvast een stapje in de goede richting.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die denken dat het de finale is en het stadion voor de helft voor de tegenstander isdutchgio schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:23:
Vitesse is prima te doen, die hebben ook weinig thuisvoordeel.
Jep. Dat is nou eenmaal zo. Plus die talenten spelen wekelijks tegen clubs van het niveau Cambuur in de JL.hupske schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:13:
[...]
Ik snap dit soort uitspraken echt niet. En tegen Panathinaikos en Standard dan?![]()
Op zich dus niks mis mee om ze ook in de beker op te stellen, zeker niet gezien ze het goed deden tegen Panathinaikos en Luik. Je neemt echter wel een risico, en die pakt nu even verkeerd uit.
Maar ach, competitie en EL zijn beide belangrijker, dus er zullen weinig mensen wakker van liggen.
Wel jammer natuurlijk.
De beker is nooit echt prioriteit geweest. Winnen is leuk, maar ook niet meer dan dat.
De talenten kregen juist de kans om in de beker het in het eerste, op een hoger niveau, te laten zien. Ze hebben het dan ook aan zichzelf te danken dat die kansen nu heel beperkt worden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zou leuk zijn, en dan laten we ons hopelijk niet weer met 6-1 slachten
Ben in 1996 naar de finale Sparta - PSV geweest dus het is wel weer een keertje tijd.
Eerst maar eens even zien te winnen bij Volendam uit...
[ Voor 24% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-12-2016 12:24 ]
In de Kuip, 50/50 gevuld met Noord/Zuid?Vlassie1980 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:23:
[...]
Zou leuk zijn, en dan laten we ons hopelijk niet weer met 6-1 slachten![]()
Eerst maar eens even zien te winnen bij Volendam uit...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
West he
Noord is Kralingen, en daar heb ik vrij weinig mee kan ik je zeggen
[ Voor 43% gewijzigd door Ramzzz op 16-12-2016 12:28 ]
Ja, het contrast Noord / ~~ Maas ~~ / Zuid is toch meer mijn ding.Vlassie1980 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:25:
[...]
West he
Noord is Kralingen, en daar heb ik vrij weinig mee kan ik je zeggen
Sorry, [edit] in plaats van [quote]
De droomfinale voor de beker (en dat zegt een Hagenees ;-))Ramzzz schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:29:
[...]
Sparta-Feyenoord finale?
De enige echte Stadsderby.
En * Ramzzz zorgt wel dat hij daar dan kaartjes voor heeft!
Komt die seizoenskaart nog extra van pas...
Zeker als de echte club van Rotterdam wint natuurlijk (Sparta)rikoos schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:01:
[...]
De droomfinale voor de beker (en dat zegt een Hagenees ;-))
* Martinusz rent weg
Denk eerder 25/50/25.
[ Voor 10% gewijzigd door JST94 op 16-12-2016 16:32 ]
Worst-case: PSV en Vitesse winnen. In dat geval staat eigenlijk alles weer volledig open.
Zou het ze overigens van harte gunnenmartinusz schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:26:
[...]
Zeker als de echte club van Rotterdam wint natuurlijk (Sparta)![]()
* Martinusz rent weg
Willem ll wint thuis met 2-1 van Heerenveen. Dat zijn 3 dure punten om hun 4e plek te verstevigenHackus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:32:
Speelronde 17
16.12. 20:00 Willem II vs Heerenveen
17.12. 18:30 Roda vs Utrecht
17.12. 19:45 Feyenoord vs Vitesse
17.12. 20:45 Twente vs AZ
18.12. 12:30 Excelsior vs NEC
18.12. 14:30 ADO vs Sparta
18.12. 14:30 Groningen vs G.A. Eagles
18.12. 14:30 Heracles vs Zwolle
18.12. 16:45 Ajax vs PSV
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Feyenoord krijgt het niet lastig tegen Vitesse: 4-1.
Ajax pakt, met de normale basisspelers, ook 3 punten: 2-1.
Twente-AZ zou zo maar eens de leukste pot van het weekend kunnen worden: 3-2.
Al hoop ik dat mijn bolletje er wat Feyenoord betreft naast zit
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ajax moet de laatste weken elke keer al zo laat.
PSN: Finally_Chris
Karsdorp vergelijken met Willems? Welk spul heb je gebruikt en waar kan ik dat kopen? Karsdorp speelt soms matige wedstrijden maar je kan niet op basis van 2 wedstrijden zeggen dat hij niet kan verdedigen. Hij staat juist bekend om het feit dat hij goed meeverdedigd.Fleximex schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:24:
Moet natuurlijk ook wel gezegd worden dat Feyenoord gewoon heel matig verdedigt bij de tegengoal. Karsdorp, zo is inmiddels vaker gebleken, valt verdedigend toch wel in de categorie Willems. Zijn inzet verbloemt veel, maar bij de goal gaat ie als een mak lammetje onder de bal door.
Die goal van Vitesse was een zeer snelle omschakeling.
Feyenoord veel sterker! Nog ff een 3-1 erin in de 2e helft en een gele kaart voor El Ahmadi. Dan kan de winterstop beginnen
PSN: Finally_Chris
De voorzet was ook wel erg goed. Dat is moeilijk te verdedigen. En met rechts, van Elia. Knap.CR1691 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:30:
Verdediger van Vitesse staat ook lekker te slapen. We staan weer voor! Berghuis slaat weer toe.
Zo, lekker minachtendRedHat schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:32:
[...]
Karsdorp vergelijken met Willems? Welk spul heb je gebruikt en waar kan ik dat kopen? Karsdorp speelt soms matige wedstrijden maar je kan niet op basis van 2 wedstrijden zeggen dat hij niet kan verdedigen. Hij staat juist bekend om het feit dat hij goed meeverdedigd.
Willems heeft 1,5 seizoen bij PSV een zeer hoog niveau gehaald. Mede omdat hij weinig terug hoefde sprinten want Guardado nam altijd zijn plek over.
Ik zeg het ook niet op basis van 2 wedstrijden. Ik heb er toch al minimaal 4 wedstrijden gezien dat hij verdedigend een erg matige indruk maakt.
Karsdorp is na zijn NL-elftal optreden ook alleen maar opgehemeld door zijn rushes naar voren. Verdedigen hoefde hij amper. Als hij nu al zijn verdedigende momentjes heeft, dan wil ik wel eens zien hoe hij zich houdt in een team met een vorm dip.
Ik vergelijk hem juist met Willems omdat hij nu in een team speelt waar het lekker loopt. Aanvallend met die grote passen lijkt het meer Brenet.
Haps ook niet, die valt tegen de wat betere tegenstanders aardig door de mandCR1691 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:42:
Haps moeten we halen. Buttner gaat je ook niet sterker maken.
Kom de familie Butner nog wel eens tegen in Doetinchem. Grappige vader heeft hij ook. Jammer dat hij voor het geld gekozen heeft.
[ Voor 30% gewijzigd door RedHat op 17-12-2016 20:49 ]
Kongolo daar straks weer gewoon opstellen en Woudenberg als reserve (waarom krijgt hij zo weinig kansen?).Leon Zwiers schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:40:
Met die kaats op Higler bewijst Nelom trouwens ook wel weer dat ie absoluut ongeschikt is. Kom maar op met die vervanger in de winter! Die man vertraagt het spel fors. Alles gaat Ajax style tikkie terug
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Omdat Woudenberg ook dramatisch is over het algemeenph4ge schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:50:
[...]
Kongolo daar straks weer gewoon opstellen en Woudenberg als reserve (waarom krijgt hij zo weinig kansen?).
Vitesse helemaal nergens nu, wachten op de 3-1.
Pfff Nelom weer, die krijgt straks nog rood Gio, wisselen!
Edit:
Ondanks die reeks fouten van Higler weer een goaltje erbij. Lekker. Mooi afgemaakt ook
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 17-12-2016 21:01 ]
Net mooie aanval werd alleen niet afgerond door Unal.
Oh god, daar komt die bilal weer
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 17-12-2016 21:26 ]
En dan ook nog geen penalty gegeven, het zit ze niet mee.
[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 17-12-2016 21:58 ]
Verwijderd
Unaldutchgio schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:51:
AZ direct na rust op 0-1 voor, door Weghorst die notabene bij het nemen van de aftrap na de rust al op de helft van Twente stond...
En dan ook nog geen penalty gegeven, het zit ze niet mee.

Scheidsrechterlijke dwalingen dit seizoen kosten je al een punt of 6-9.
Toch trots op de club, 11 wedstrijden op rij niet verloren en dat terwijl er gedacht werd dat na de verkoop van Ramselaar en Letschert het niks zou worden.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
En zelfs zonder goals/assists van Jørgensen (alt 0248Leon Zwiers schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:22:
Jorgensen ( Hoe doe je die streep eigenlijk) nog niet gescoord of assist gemaakt. Wtf.
Tenzij het 1-1 was gebleven, dan was het de schuld van de scheidsJST94 schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:16:
Gio gaf ook aan dat het niet nodig was dat hij zijn excuses aanbood.
Aan alle Feyenoorders hier: gefeliciteerd met het winterkampioenschap
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee, dan was het de schuld van Nelom die geen fatsoenlijke pass kan geven en van Karsdorp omdat hij lucht stond te dekken bij de tegentreffer. Niet omdat de arbiter ongelukkig een bal tegen zich aan krijgt geschoten.dvdkiwi schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:27:
[...]
Tenzij het 1-1 was gebleven, dan was het de schuld van de scheids
Karsdorp moest kiezen want er stonden 2 mannen vrij, vanwege de door de scheidsrechter ingezette counter. Erg makkelijk om achteraf te zeggen dat hij Tighadouini had moeten dekken. Nu dekte hij beide opties af en als de bal net niet helemaal op maat was geweest had hij hem gehad.JST94 schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:38:
[...]
Nee, dan was het de schuld van Nelom die geen fatsoenlijke pass kan geven en van Karsdorp omdat hij lucht stond te dekken bij de tegentreffer. Niet omdat de arbiter ongelukkig een bal tegen zich aan krijgt geschoten.
Anderzijds snap ik dat ie m zo gaf. Higlers lichaamsbeweging liet aan alles zien dat ie naar voor gign sprinten, maar hij stopt plots en gaat als een gek achteruit rennen, net terwijl Nelom die pass geeft.
Vitesse heeft verder ook geen kans gehad.
Zal druk zijn op de Coolsingeldvdkiwi schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:27:
[...]
Tenzij het 1-1 was gebleven, dan was het de schuld van de scheids
Aan alle Feyenoorders hier: gefeliciteerd met het winterkampioenschap
Karsdorp dekte diegene waar Botteghin ook al bijstond. Stond ook op 1 meter afstand van hem. Had twee meter naar achter gestaan en er was niks aan de hand geweest. Maar ach , shit happens. Nelom moet gewoon de bal niet zo knullig verspelen.ph4ge schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:42:
[...]
Karsdorp moest kiezen want er stonden 2 mannen vrij, vanwege de door de scheidsrechter ingezette counter. Erg makkelijk om achteraf te zeggen dat hij Tighadouini had moeten dekken. Nu dekte hij beide opties af en als de bal net niet helemaal op maat was geweest had hij hem gehad.
ØØØ dank u!JST94 schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:30:
[...]
En zelfs zonder goals/assists van Jørgensen (alt 0248) nog met 3-1 winnen. Heerlijk dat er andere spelers 'opstaan'.
Schakel laat in. En ik zie de Japanners rondrennen alsof de wedstrijd net begonnen isVos schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:19:
Niemand die WK voor clubteams finale kijkt? Vermakelijke pot!
Real komt goed weg met 2-2 zo te zien. Zal Barca wel blij mee zijn dat Real hier moet verlengen.
Leuk ook zo'n videoref als je dan toch nog zo gaat schipperen. Ramos had gewoon zn 2e gele moeten krijgen, scheidsrechter stond aan z'n zak te frummelen en ineens toch geen geel. Duidelijker krijg je het niet.Fleximex schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:21:
[...]
Schakel laat in. En ik zie de Japanners rondrennen alsof de wedstrijd net begonnen is
Real komt goed weg met 2-2 zo te zien. Zal Barca wel blij mee zijn dat Real hier moet verlengen.
Er kwam nog iemand de 16 inlopen helemaal vrij. Karsdorp ging tussen die 2 man staan. We kunnen bij elke tegengoal wel individuen afbranden, maar dit was gewoon pech gevolgd door een hele knappe aanval. Die voorzet was precies op maat en hij maakt hem knap af.JST94 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:24:
[...]
Karsdorp dekte diegene waar Botteghin ook al bijstond. Stond ook op 1 meter afstand van hem. Had twee meter naar achter gestaan en er was niks aan de hand geweest. Maar ach , shit happens. Nelom moet gewoon de bal niet zo knullig verspelen.
[ Voor 37% gewijzigd door ph4ge op 18-12-2016 13:28 ]
Je gunt het die Japanners sowieso want het zijn de underdogs. Maar door die weifelende scheids krijg je gewoon een aversie tegen Real.
Eh: 4-2. Ik had het wel willen zien als Ramos zijn 2de geel had gekregen.
[ Voor 20% gewijzigd door Fleximex op 18-12-2016 13:40 ]
Nelom wilde gewoon de laatste twijfelaar over de streep trekken over het feit dat Feyenoord echt snel een vervanger voor hem moet zoeken.PWM schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:32:
Higler heeft gisteren zijn excuses aangeboden. Lijkt mij wat overdreven. Hij stond gewoon goed en Vilhena heeft gezien dat hij er ook liep. Het was gewoon een slechte blinde pass. Higler kon geen kant op.
Hij was de hele wedstrijd de opvallende zwakste schakel. En met deze aktie ging hij twee keer als een pupil in de fout. Eerst door die bal strak in de voeten van Higler te spelen (die er echt niets anders mee kon dan hem terug kaatsen). Daarna door met zijn handen in de lucht te gaan zwaaien om de tegenstander de tijd te geven de bal te pakken en bij hem weg te lopen.
Feyenoord doet het ontzettend leuk dit seizoen en met een aantal punten voorsprong (hoeveel wordt vanmiddag duidelijk en verreweg het beste doelsaldo zijn ze natuurlijk terecht winterkampioen.
Maar een selectie die zo smal is dat bij een beetje tegenslag teruggrepen moet worden op spelers als Nelom en Tapia is natuurlijk wel een gigantisch risico voor de rest van het seizoen. Er moeten gewoon snel twee of drie verdedigers/middenvelders bij komen die het niveau wel aankunnen.
alles kan off-topic
Verder was Feyenoord eigenlijk elke wedstrijd die gespeeld is veruit de bovenliggende partij. Denk dat zolang Jørgensen fit blijft het wel goed komt in die 2e seizoenshelft. Tapia kan prima el Ahmadi vervangen die 4 potjes, zolang Gio de rest van het middenveld maar intact laat. Ajax stort aardig in atm nu Dolberg niet meer scoort en wat andere jonkies in een dipje zitten, zal ook wel weer goed komen, maar stel dat we met 6 punten voorsprong en dat enorme doelsaldo de winterstop ingaan zal t lastig zijn te achterhalen als we zo blijven spelen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Of je gaat er even inhoudelijk op in in plaats van over 1 woordje te vallencarpebios schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:42:
Jij speelt ook mee?

Wat?Leon Zwiers schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:34:
mwoh ik weet niet hoor. De enige wedstrijd in de competitie die echt een wanprestatie was, GAE, was onder invloed van het missen van je hele middenveld ( Beetje de schuld van Gio die Toornstra rust ging geven ). Utrecht nog punt weten te redden, maar toen zat alles ook wel een beetje tegen, want Feyenoord was ook in die wedstrijd wel de betere het laatste stuk, kan gebeuren.
Verder was Feyenoord eigenlijk elke wedstrijd die gespeeld is veruit de bovenliggende partij. Denk dat zolang Jørgensen fit blijft het wel goed komt in die 2e seizoenshelft. Tapia kan prima el Ahmadi vervangen die 4 potjes, zolang Gio de rest van het middenveld maar intact laat. Ajax stort aardig in atm nu Dolberg niet meer scoort en wat andere jonkies in een dipje zitten, zal ook wel weer goed komen, maar stel dat we met 6 punten voorsprong en dat enorme doelsaldo de winterstop ingaan zal t lastig zijn te achterhalen als we zo blijven spelen.
Ajax heeft 1 wedstrijd verloren door een penalty in de laatste minuten. Een bijna volledig B-team speelde daarvoor gelijk tegen Standard en hetzelfde B team verlies van Cambuur. Maar dat was gewoon een compleet ander team dan dat er vandaag speelt. Totaal geen instorting dus.
Maar goed, Dolberg zit in een dipje en scoort niet, de flanken zijn zwaar uit vorm en Traore mis je gewoon enorm. Het middenveld speelt ook niet geweldig de laatste tijd, al blijft Schöne wel een enorme baas met zijn schitterende traptechniek. Revelaties Nouri en Cenry zijn niet de beloofde verlossers. Ajax speelt al een flink aantal weken matig in de competitie. Enkel levert dat nu pas een paar verliespartijen op die al eerder hadden kunnen/moeten komen.
We zullen zien of Ajax wat haalt in de winterstop, maar die flanken moeten echt wel versterkt worden, een extra spits kan geen kwaad ( die Cassiera is het tot nu toe echt niet ) en je mist Ziyech en Traore straks door die Afrika cup bij lastige uit wedstrijden.
Of vond jij het spel de laatste 1,5 maand wel goed?
Edit: Opstelling PSV beetje vreemd? Guardado er meteen weer in ten koste van Zinchenko? Dat was juist de beste man op t veld bij psv de laatste tijd. Had dan Pröpper eruit gehaald. En 4 verdedigers waarvan 1 Willems? En Narsingh erin

Bij Ajax de verwachte namen.
heb er zin in. Laat maar beginnen die pot!
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 18-12-2016 16:23 ]
Ben het niet helemaal eens met je punten en beredeneringen en conclusiesLeon Zwiers schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:02:
Eerder n het seizoen werdt nog geopperd dat de zogenaamde B keus beter was dan het A elftal.
![]()
Traore mis je gewoon enorm.
![]()
Revelaties Nouri en Cenry zijn niet de beloofde verlossers.

XXXVI
Narsingh - Sinkgraven net zoTerranova schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:48:
El Ghazi - Willems gaat een mooi duel worden. Een buitenspeler die geen mannetje kan passeren en een back die niet kan verdedigen
Lijkt me bewust, ging niet naar de bal in ieder gevalTerranova schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:52:
Ok het was het al dan niet bewuste knietje van Guardado dus

XXXVI

XXXVI

Dit topic is gesloten.