Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
De ring op mijn S3 maakt tijdens het draaien een klikkend geluid. Is dat normaal?

S3 pas gisteren ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:42
Ja

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:53:
Zijn er gebruikers die - net als ik - problemen hebben met de voorgeïnstalleerde hoogtemeter? Afgaand op resultaten van weerstations in de buurt werkt de barometer naar behoren (zeer nauwkeurig zelfs), maar zit het horloge er veelal 10 tot zeker 20 meter naast qua hoogte.

Dat is het geval bij automatische kalibratie, dus ik zou denken dat ergens foutieve data op basis van GPS worden opgehaald als ijkpunt. Wanneer ik handmatig kalibreer met de juiste hoogte, gaat het horloge na verloop van tijd alsnog de fout in en lijk ik steeds dieper de grond in te zakken ;-)

Nog meer ervaringen, en/of oplossingen?
Ik heb exact hetzelfde probleem. Handmatig kalibreren helpt niet echt want na 3 uur zit is al weer op -10 meter terwijl mijn locatie 3-4 meter boven NAP is. Dit geeft ook een vertekend beeld wanneer ik een rondje gelopen of gefietst heb

Is hier al een oplossing voor?

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Hi mensen, ik kan tweedehands (helemaal nieuw) een S3 op de kop tikken voor 225. Denken jullie dat dit het waard is? Ben erg nieuwsgierig naar het feit of een smartwatch voor mij is. Ben erg blij met mijn S8 dus in combinatie zou het denk ik wel prettig moeten werken. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

dannelini schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:26:
Hi mensen, ik kan tweedehands (helemaal nieuw) een S3 op de kop tikken voor 225. Denken jullie dat dit het waard is? Ben erg nieuwsgierig naar het feit of een smartwatch voor mij is. Ben erg blij met mijn S8 dus in combinatie zou het denk ik wel prettig moeten werken. Tips?
Ik denk het wel. Ik heb zelf vorige week een nieuwe gehaald en icm met mijn S8+ werkt dat super! Moet wel even wennen want hiervoor had ik een Android Wear horloge, maar de meeste functionaliteiten kan ik ook met de S3 uitvoeren.

Ik vind vooral de S health koppeling goed in elkaar zitten. beter dan wat Google met hun Fit doet.
Overall vind ik het hele OS en de bediening op het horloge veel logischer in elkaar zitten. Veel rustiger..

Ik zeg doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:04

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:39
zit er verschil in de frontier en de classic software dan?
The smartwatch now supports vibration notifications for third-party messaging apps, which means notifications in apps like WhatsApp should be even easier to notice.
dit zit er toch al lang in? mijne trilt iig bij alle notificaties...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madzib
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 01:09
Hi Jabberwock

Ik heb al heel lang de LG G Watch. Ik twijfel nog tussen de S3 en de LG Watch Sport. Mis jij nog zaken op de S3? Bijvoorbeeld dingen die je wel op je wear watch had?
jabberwock schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:33:
[...]

Ik denk het wel. Ik heb zelf vorige week een nieuwe gehaald en icm met mijn S8+ werkt dat super! Moet wel even wennen want hiervoor had ik een Android Wear horloge, maar de meeste functionaliteiten kan ik ook met de S3 uitvoeren.

Ik vind vooral de S health koppeling goed in elkaar zitten. beter dan wat Google met hun Fit doet.
Overall vind ik het hele OS en de bediening op het horloge veel logischer in elkaar zitten. Veel rustiger..

Ik zeg doen!

madzib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Madzib schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:20:
Hi Jabberwock

Ik heb al heel lang de LG G Watch. Ik twijfel nog tussen de S3 en de LG Watch Sport. Mis jij nog zaken op de S3? Bijvoorbeeld dingen die je wel op je wear watch had?

[...]
Ik mis een paar apps. Ik gebruikte veel Stocard. Daarvoor heb ik in de plaats Fidme gevonden, maar die staat niet op hetzelfde niveau vind ik. Ik maak ook gebruik van SafinCloud voor mijn wachtwoorden en dat werkte op Android Wear ook goed. Op Tizen heb ik nog niet zoiets gevonden.
En wat ik ook mis is het ongoing notification scherm van Android. Als ik bijvoorbeeld muziek luister dan was op het scherm van mijn LG zichtbaar wat er speelde en ik kon de muziek bedienen. Op de S3 kan dat alleen maar als het scherm aanstaat. Zodra het AOD scherm inschakelt zie ik dat niet meer. Dat vind ik wel jammer.

Los daarvan vind ik de S3 veel fijner. Batterij gaat langer mee, de integratie met mijn S8+ is prima en het OS draait gewoon soepel. Dat was op mijn LG wel anders zeker na de komst van Wear 2.0.

• R2L
  • Laatst online: 04-10 00:51

R2L

jabberwock schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:34:
[...]

Ik mis een paar apps. Ik gebruikte veel Stocard. Daarvoor heb ik in de plaats Fidme gevonden, maar die staat niet op hetzelfde niveau vind ik. Ik maak ook gebruik van SafinCloud voor mijn wachtwoorden en dat werkte op Android Wear ook goed. Op Tizen heb ik nog niet zoiets gevonden.
En wat ik ook mis is het ongoing notification scherm van Android. Als ik bijvoorbeeld muziek luister dan was op het scherm van mijn LG zichtbaar wat er speelde en ik kon de muziek bedienen. Op de S3 kan dat alleen maar als het scherm aanstaat. Zodra het AOD scherm inschakelt zie ik dat niet meer. Dat vind ik wel jammer.

Los daarvan vind ik de S3 veel fijner. Batterij gaat langer mee, de integratie met mijn S8+ is prima en het OS draait gewoon soepel. Dat was op mijn LG wel anders zeker na de komst van Wear 2.0.
Wear 2.0 is op de LG inderdaad echt niet meer te doen. Denk er dan ook serieus over na om te switchen naar de Gear S3 of Gear sport.

Het enige wat me nog tegenhoud is het beperkte aantal Apps. Zo gebruik ik voor het wandelen Runkeeper. Alternatieven zijn er wel, maar die zijn meer voor hardlopen.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53
Je wandelingen kan je gewoon tracken op je gear s3 en synchroniseren met shealth die een koppeling kan maken met runkeeper

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• jabberwock

jabberwock

Sterker nog, runkeeper is zover ik kan zien niet eens nodig. Ik krijg een prima overzicht van mijn wandelingen zowel op de S3 als op mijn smartphone

• R2L

R2L

jabberwock schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:09:
Sterker nog, runkeeper is zover ik kan zien niet eens nodig. Ik krijg een prima overzicht van mijn wandelingen zowel op de S3 als op mijn smartphone
Ook met kaart, zodat ik kan zien welke route ik gelopen heb met de daarbij behorende gegevens zoals hartslag en snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

R2L schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:56:
[...]

Ook met kaart, zodat ik kan zien welke route ik gelopen heb met de daarbij behorende gegevens zoals hartslag en snelheid?
Ja. Ik heb vorige week een aantal korte wandelingen gemaakt. Ik heb daarbij niet de GPS en HR monitor aangehad dus ik zie alleen in welk gebied ik heb gelopen en geen HR, maar ik zal straks eens proberen met GPS & HR aan als ik naar huis fiets, kijken of ik dan wel een maptracking zie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XhT1Fy7qU6dLh0RjyUpVkf3I/thumb.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door jabberwock op 01-09-2017 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

jabberwock schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:51:
[...]

Ja. Ik heb vorige week een aantal korte wandelingen gemaakt. Ik heb daarbij niet de GPS en HR monitor aangehad dus ik zie alleen in welk gebied ik heb gelopen en geen HR, maar ik zal straks eens proberen met GPS & HR aan als ik naar huis fiets, kijken of ik dan wel een maptracking zie.
[afbeelding]
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
R2L schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:56:
[...]

Ja dat kan ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mrV6ki2PDxSKp1mKqGfIG79c/thumb.png

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ja dat kan dus...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Tge1bJhfb1HgUTLMSQA8Z22T/thumb.jpg

Edit:ik zie dat ik net te laat ben.. :)

[ Voor 11% gewijzigd door jabberwock op 01-09-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

Heel netjes! Dank voor het uitproberen... _/-\o_ Mijn LG wordt nu dus snel vervangen. Twijfel alleen of ik nu gelijk voor de Gear S3 moet gaan of nog even wachten op de Gear Sport... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

jabberwock schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:52:
Ja dat kan dus...
[afbeelding]

Thnx anyway... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb sinds een aantal dagen de S3, wat een prachtige ervaring/aanvulling is alleen heb ik een probleem met de calibratie van de gelopen afstand. Wanneer ik een sessie instel "getimed", dan meet hij de afstand foutief. Ik heb hier een voorbeeld van:

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/afett5.png

Als ik via Google maps even nakijk wat de werkelijke afstand is, dan kom ik uit op:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/fpc7df.png

Heeft iemand een idee waar het probleem zit? Via de instellingen van het toestel heb ik geen oplossing kunnen vinden zoals het callibreren..

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
jabberwock schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:52:
Ja dat kan dus...
[afbeelding]

Hoe stel je dit in als ik vragen mag. Als mijn horloge om heb tijdens voetbal training, start hij een "andere training". Klopt het dat hij dan geen hartslag meeneemt. Want er is altijd een "gat" de tijdlijn van metingen wanneer ik aan het trainen ben. Ik zou dit graag willen zien.

Moet ik misschien dan handmatig een voetbal actie starten? Die staat er wel tussen zie ik.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Tranzy schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:53:
[...]

Hoe stel je dit in als ik vragen mag. Als mijn horloge om heb tijdens voetbal training, start hij een "andere training". Klopt het dat hij dan geen hartslag meeneemt. Want er is altijd een "gat" de tijdlijn van metingen wanneer ik aan het trainen ben. Ik zou dit graag willen zien.

Moet ik misschien dan handmatig een voetbal actie starten? Die staat er wel tussen zie ik.
Het is inderdaad een handmatige start van de juiste actie. Ik heb die automatische detectie uitgezet. Ik kreeg de meest bizarre training resultaten. Zo herkende hij het wandelen met de kinderwagen als een fietstochtje. Waarschijnlijk door het trillen van mijn pols terwijl ik een handvat vasthoudt o.i.d.

Zo te zien is bij de handmatig gestarte activiteit ook de HRM gestart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
jabberwock schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:19:
[...]

Het is inderdaad een handmatige start van de juiste actie. Ik heb die automatische detectie uitgezet. Ik kreeg de meest bizarre training resultaten. Zo herkende hij het wandelen met de kinderwagen als een fietstochtje. Waarschijnlijk door het trillen van mijn pols terwijl ik een handvat vasthoudt o.i.d.

Zo te zien is bij de handmatig gestarte activiteit ook de HRM gestart wordt.
Klopt, zo krijg ik met grasmaaien ook de melding dat ik aan het fietsen ben 8)7

Wat ik wel irritant vind is dat hij bij de activiteiten als boodschappen doen, lopen met een buggy, etc... dus de stappen niet goed bijhoudt.

Voor hardlopen heb ik gister de app Run4Gear S3Free gebruikt, bevalt prima, alleen geen kilometertijden / notificaties, dat is jammer...

[ Voor 8% gewijzigd door frumper op 04-09-2017 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

frumper schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:51:
[...]

Klopt, zo krijg ik met grasmaaien ook de melding dat ik aan het fietsen ben 8)7
Dan zit er maar 1 ding op! Een grasmaai-robot aanschaffen! Het kan natuurlijk niet zijn dat je trainingsschema in de war raakt door het grasmaaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
jabberwock schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:54:
[...]

Dan zit er maar 1 ding op! Een grasmaai-robot aanschaffen! Het kan natuurlijk niet zijn dat je trainingsschema in de war raakt door het grasmaaien!
kunstgras >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ja dat kan ook.

Trouwens is er binnen Samsung Health ook de optie om de stappen van alleen de telefoon, Gear of allebei te registreren. In het geval van niet registreren als je iets vast hebt zou de registratie van de telefoon dit wellicht beter kunnen doen. Ik weet alleen niet of hij alles gewoon optelt of een soort gemiddelde of zo.
Misschien eens een dagje proberen om te kijken wat het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Dat zou kunnen, maar ik heb geen android/samsung telefoon maar een iPhone, dus die optie heb ik niet helaas...
dat blijft het nadeel van die smartwatches, je bent verplicht eenzelfde merk telefoon te hebben als je van alle functies gebruik wil kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

Zojuist aangeschaft ter vervanging van mijn LG Watch R en wat een mooi ding! Had ook nog een meevaller, want Samsung geeft nu bij aanschaf van een Gear S3 € 75 retour... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

R2L schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:19:
Zojuist aangeschaft ter vervanging van mijn LG Watch R en wat een mooi ding! Had ook nog een meevaller, want Samsung geeft nu bij aanschaf van een Gear S3 € 75 retour... :)
Ja dat was een beetje jammer. Ik was speciaal naar Duitsland gereden omdat hij daar 76 euro goedkoper was. 2 dagen later begint die 75 euro actie in NL....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:56

TommyGun

Stik er maar in!

jabberwock schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:00:
[...]

Ja dat kan ook.

Trouwens is er binnen Samsung Health ook de optie om de stappen van alleen de telefoon, Gear of allebei te registreren. In het geval van niet registreren als je iets vast hebt zou de registratie van de telefoon dit wellicht beter kunnen doen. Ik weet alleen niet of hij alles gewoon optelt of een soort gemiddelde of zo.
Misschien eens een dagje proberen om te kijken wat het verschil is.
Ik snap daar overigens helemaal niets van. Vaak zat meegemaakt dat ik heel de dag zowel de telefoon bij me draag alswel de smartwatch om heb, maar eind van de dag heeft de telefoon bijv. 5000 stappen geregistreerd en de smartwatch 10000. Kijk ik dan bij het totaal dan staat er een heel ander getal, en niet de optelsom van beiden... Ook wisselt het aantal stappen heel vaak (behoorlijk!) met de Health app op de telefoon van mijn vriendin, terwijl we in zo'n geval vrijwel de hele dag samen gelopen hebben...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

TommyGun schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:10:
[...]

Ik snap daar overigens helemaal niets van. Vaak zat meegemaakt dat ik heel de dag zowel de telefoon bij me draag alswel de smartwatch om heb, maar eind van de dag heeft de telefoon bijv. 5000 stappen geregistreerd en de smartwatch 10000. Kijk ik dan bij het totaal dan staat er een heel ander getal, en niet de optelsom van beiden... Ook wisselt het aantal stappen heel vaak (behoorlijk!) met de Health app op de telefoon van mijn vriendin, terwijl we in zo'n geval vrijwel de hele dag samen gelopen hebben...
Hmm, dat klinkt niet hoopvol. Ik denk dat we die stappen ook echt als een indicatie moeten zien.

Toen ik nog een Android Wear horloge droeg weken de stappen ook altijd af van hetgeen wat ik op mijn telefoon aan stappen had. Mijn vrouw heeft een Fitbit en de stappen die daar worden geregistreerd komen ook niet in de buurt van hetgeen ik had als we eenzelfde stuk hadden gelopen.

Het zal eigenlijk een beetje hetzelfde zijn als met weegschalen. Je moet gewoon geen verschillende weegschalen door elkaar gebruiken, je zult dan in de meeste gevallen een ander gewicht zien.

Ik gebruik dus nu alleen maar de smartwatch om te tracken en mijn doelen te halen. Dat apparaat draag ik namelijk altijd bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-10 19:58
Hallo,

sinds enkele dagen eigenaar van de s3 frontier.
Kan iemand mij een (gratis)wijzerplaat aandragen die voor sport/fitness te gebruiken is?
Ik bedoel die gelijk bij de klok een sneltoets(en) heeft naar bijv S-Health activiteiten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Jacques112 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:18:
Hallo,

sinds enkele dagen eigenaar van de s3 frontier.
Kan iemand mij een (gratis)wijzerplaat aandragen die voor sport/fitness te gebruiken is?
Ik bedoel die gelijk bij de klok een sneltoets(en) heeft naar bijv S-Health activiteiten
Zo'n beetje elke wijzerplaat in de store heeft deze optie. Daarnaast kun je natuurlijk ook de dubbelklik op je home button instellen naar Health.

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-10 19:58
jabberwock schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:47:
[...]

Zo'n beetje elke wijzerplaat in de store heeft deze optie. Daarnaast kun je natuurlijk ook de dubbelklik op je home button instellen naar Health.
dank je, over bijna elke wijzerplaat verschillen we van mening, maar de 2x op home knop doet het ook goed. Was ik zelf nog niet opgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:38
Ik gebruik de Gear S3 met mijn iPhone 7 op iOs11 en merk dat er ontzettend veel disconnects plaats vinden. Vooral bij het in en uitstappen in de auto als er dus extra verbinding wordt gebruikt (carkit), maar ook over de dag heen zijn er zomaar disconnects, zonder dat er weer geconnect wordt. Meer mensen last van en hebben al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:25
Ik heb sinds een paar dagen een s3. Fantastisch ding tot nu toe, echter de werking van de stappenteller is mij een raadsel. Soms telt echt elke stap incl. de stappen achter de grasmaaier, dan weer even niet. Het lijken vooral de korte stukjes die hij niet meetelt en slenterstappen.

Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Soms zit er bij mij ook vertraging op, en uiteindelijk staan ze er later toch bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:39
Is er voor de S3 ook een losse achterkant te verkrijgen? Mijn achterkant van het horloge is gebarsten. Horloge werkt wel normaal.
Ik heb een rvs bandje met snelsluiting en als je je horloge in de achterzak van je broek stopt om beschadiging te voorkomen tijdens een klusje moet je er dan niet mee gaan zitten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb momenteel een fitbit charge en zit er aan te denken een S3 te nemen omdat deze net even wat meer kan. Op de Charge gebruik ik vooral de hartslagmeter (hele dag), stappenteller en slaapmonitor.

Vooral over de slaapmonitor lees ik op internet nogal wat negatiefs zoals het slecht tracken er van en gaten tussen nachtrust. Hoe is jullie ervaring hiermee?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

FireFoz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:34:
Ik heb momenteel een fitbit charge en zit er aan te denken een S3 te nemen omdat deze net even wat meer kan. Op de Charge gebruik ik vooral de hartslagmeter (hele dag), stappenteller en slaapmonitor.

Vooral over de slaapmonitor lees ik op internet nogal wat negatiefs zoals het slecht tracken er van en gaten tussen nachtrust. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ik heb geen vergelijking met andere watches, maar bij werkt het best aardig. Start en Stoptijd klopt altijd. Of het inhoudelijk ook klopt weet ik niet, want ik slaap. Maar ik heb nog geen gaten in de tracking gezien tot dusver.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f3aShEVDplumHZmLdx2fIhCn/thumb.png

[ Voor 15% gewijzigd door jabberwock op 03-10-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels een twee maanden mijn Gear3 Frontier aan het gebruiken.
Toch kan deze sinds enkele dagen nog maar 8 uur op een volle accu.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvanzal
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 15:01
Is de duur dat je hem kan gebruiken langzaam terug gelopen of was het ineens?
Als het ineens was heb je iets van instellingen veranderd?
Of is er iets gebeurd rond die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 16:03:
Heb je toevallig auto HR aan staan in de health app? Die scant elk half uur je ritme en dat is echt een batterijslurper. Of misschien je GPS aan?

In de gear app op je telefoon kun je zien of er een app is die veel batterij verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik heb altijd de automatische HR aan en doe dan een dag of 3 a 4 met een volle batterij. 's nachts heb ik hem niet om en overdag veel in beweging. Horloge krijgt dus niet veel de tijd om te meten. Hij meet volgens mij pas als het horloge een bepaald aantal minuten niet bewogen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Heb de Frontier besteld voor 234,- via eglobalcentral.nl. Lijkt me een goede deal, want daar koop je 'm over het algemeen nog niet eens 2e hands voor.

Weet iemand waar mooie bruin lederen bandjes te bestellen zijn? Ik zie veel horlogebandjes sites, maar het is moeilijk om de kwaliteit te beoordelen adhv kleine fotootjes. En moet ik er 2 normale pushpins bijbestellen?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 16:03:
Even herstarten. Of een standaard watch face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
FaceDown schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:53:

Weet iemand waar mooie bruin lederen bandjes te bestellen zijn? Ik zie veel horlogebandjes sites, maar het is moeilijk om de kwaliteit te beoordelen adhv kleine fotootjes. En moet ik er 2 normale pushpins bijbestellen?
Ali Express. Duurt even, maar kost bijna niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

kwaazaar schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:22:
[...]

Ali Express. Duurt even, maar kost bijna niets.
Verkopen ze wel echt leer of alleen namaakleer?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Heb deze nu een paar dagen, echt leer en mooie kwaliteit. Wordt geleverd met quick release pinnetjes en binnen twee dagen geleverd:

https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
In de Gear Watch Designer zitten nog een aantal geinige watchfaces van Samsung. Met wat moeite kun je die op je device deployen (niet geprobeerd): http://developer.samsung.com/gear/design/watch-designer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:50
FaceDown schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:53:
Heb de Frontier besteld voor 234,- via eglobalcentral.nl. Lijkt me een goede deal, want daar koop je 'm over het algemeen nog niet eens 2e hands voor.

Is dit een betrouwbare website? Ik heb zelf ook interesse (ik twijfel nog tussen de Gear S3 Frontier en de Gear Sport) en ik zie dat beide horloges echt FORS goedkoper (beide rond de €265) zijn dan bij een Coolblue of Bol.com. Dat maakt het voor mij vaak toch wel verwacht, maar wellicht in dit geval niet nodig?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Juancho schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Is dit een betrouwbare website? Ik heb zelf ook interesse (ik twijfel nog tussen de Gear S3 Frontier en de Gear Sport) en ik zie dat beide horloges echt FORS goedkoper (beide rond de €265) zijn dan bij een Coolblue of Bol.com. Dat maakt het voor mij vaak toch wel verwacht, maar wellicht in dit geval niet nodig?
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=168927

Als een site al is genoemd bij Radar o.i.d. is dat voor mij al voldoende aanleiding om er met een boog omheen te lopen. Hoeft natuurlijk perse fout te zijn... maar ik zou het niet doen.
Aangezien het bedrijf dus in HongKong is gevestigd zullen er hoogstwaarschijnlijk ook nog inklaringskosten bijkomen.

Aan de andere kant gaan er ook bestellingen mis bij de welbekende NL webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ok dank je. Bij twijfel doe ik het ook zeker niet. Dan maar wat meer betalen. Ik hecht ook wel waarde aan een betrouwbare NL zaak waar je bij problemen terug kan. Zeker als het om dit soort dingen/bedragen gaan. Ik wacht sowieso nog even Black friday af in NL. Hopelijk zijn deze beide horloges dan ook te verkrijgen met flinke korting...

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

jabberwock schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:49:
[...]

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=168927

Als een site al is genoemd bij Radar o.i.d. is dat voor mij al voldoende aanleiding om er met een boog omheen te lopen. Hoeft natuurlijk perse fout te zijn... maar ik zou het niet doen.
Aangezien het bedrijf dus in HongKong is gevestigd zullen er hoogstwaarschijnlijk ook nog inklaringskosten bijkomen.

Aan de andere kant gaan er ook bestellingen mis bij de welbekende NL webshops.
Onzin. Heb er al meerdere bestellingen gedaan. De Frontier was binnen een dag of 8 binnen. Nooit problemen met douane/bijbetaling etc gehad en ook niets gevonden hierover icm de betreffende webshop. Tijd terug ook een DJI drone daar gekocht voor eur 200 minder dan NL shops.
Zeikerds bij Radar heb je altijd. Je betaald 50% minder dan in NL, natuurlijk heb je minder goede service dan. Iets over dubbeltjes en eerste rang...

[ Voor 8% gewijzigd door FaceDown op 27-10-2017 00:32 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Juancho schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:53:
Ok dank je. Bij twijfel doe ik het ook zeker niet. Dan maar wat meer betalen. Ik hecht ook wel waarde aan een betrouwbare NL zaak waar je bij problemen terug kan. Zeker als het om dit soort dingen/bedragen gaan. Ik wacht sowieso nog even Black friday af in NL. Hopelijk zijn deze beide horloges dan ook te verkrijgen met flinke korting...
Had 'm in een dag of 8 binnen. Ik ga geen 100 euro meer betalen voor een iets betere garantieafhandeling die je waarschijnlijk nooit nodig hebt.
Overigens kun je garantie waarschijnlijk ook wel claimen bij Samsung NL.
234 euro vind ik trouwens niet echt een enorm bedrag.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen19
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:07
Even een vraagje waarvan ik hoop dat mensen hier het antwoord hebben. Ik heb een Iphone 7 en wil graag een smartwatch, Lang verhaal kort: Ik vind de Samsung Gear S3 of sport mooi. De apple watch foeilelijk.

Ik weet dat compatibiliteit een issue is en ik ben aan het uitzoeken of dat voor mij ook vervelend is, maar ik kan nergens het antwoord vinden op de volgende vraag. Voor het hardlopen gebruik ik de Nike+ app, als ik een Gear S3 of Sport koppel, krijg ik dan hartslaggegevens in de app of is dat ook beperkt tot S Health?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvaltena81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-06 13:56
Sinds vandaag kan ik ineens geen apps meer installeren op mijn Gear S3. Als ik een app wil installeren krijg ik de melding: "Kan app niet installeren. Kan geen verbinding maken met uw Gear. Controleer uw Bluetooth-verbinding en verbind uw Gear opnieuw."

Nu heb ik natuurlijk van alles geprobeerd: Opnieuw verbinden, telefoon herstarten, Gear herstarten... Niks helpt. Bovendien is de verbinding gewoon in orde, want krijg berichten door, telefoontje komen door op m'n Gear. Ik kan ook gewoon foto's naar m'n Gear sturen of apps verwijderen vanaf mijn telefoon. Maar een app installeren lukt dus NIET.

Wie weet wat er aan de hand kan zijn??? Anders zal ik de Gear helaas terug moeten sturen....

HELP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:25
@nvaltena81 Harde reset van je gear (met toetsen) en dan je gear opnieuw installeren? Ff googlen hoe dit moet.

[ Voor 15% gewijzigd door kielkiel op 03-11-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
nvaltena81 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:37:
Sinds vandaag kan ik ineens geen apps meer installeren op mijn Gear S3. Als ik een app wil installeren krijg ik de melding: "Kan app niet installeren. Kan geen verbinding maken met uw Gear. Controleer uw Bluetooth-verbinding en verbind uw Gear opnieuw."

Nu heb ik natuurlijk van alles geprobeerd: Opnieuw verbinden, telefoon herstarten, Gear herstarten... Niks helpt. Bovendien is de verbinding gewoon in orde, want krijg berichten door, telefoontje komen door op m'n Gear. Ik kan ook gewoon foto's naar m'n Gear sturen of apps verwijderen vanaf mijn telefoon. Maar een app installeren lukt dus NIET.

Wie weet wat er aan de hand kan zijn??? Anders zal ik de Gear helaas terug moeten sturen....

HELP!
Had hetzelfde na laatste update van de Gear Manager..

Het enige dat hielp is backup maken en reset van de S3 (op S3 onder Settings > Info Gear) en dan backup herstellen..

Paar instellingen zullen handmatig moeten worden ingesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Tiemen19 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:40:
Even een vraagje waarvan ik hoop dat mensen hier het antwoord hebben. Ik heb een Iphone 7 en wil graag een smartwatch, Lang verhaal kort: Ik vind de Samsung Gear S3 of sport mooi. De apple watch foeilelijk.

Ik weet dat compatibiliteit een issue is en ik ben aan het uitzoeken of dat voor mij ook vervelend is, maar ik kan nergens het antwoord vinden op de volgende vraag. Voor het hardlopen gebruik ik de Nike+ app, als ik een Gear S3 of Sport koppel, krijg ik dan hartslaggegevens in de app of is dat ook beperkt tot S Health?
kun je een gear s3 aan de nike+ app koppelen dan? Nee toch? Dus ben je inderdaad redelijk beperkt tot de S Health helaas.

Bovenstaande was voor mij ook een dingetje, de compabiliteit met iPhone, tegenover de (ook in mijn ogen) lelijke iWatch en de mooie S3. Uiteindelijk toch voor de S3 gekozen, en krijg nog regelmatig complimenten over hoe mooi het horloge is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelweeda
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11-2017
Ben in de markt voor een Frontier. Voorwaarde is dat ik de data naar Strava kan exporteren. Heb een iPhone, heb al uitgevonden dat de IOS app van Samsung de connecties met derden niet biedt. Iemand ervaring met de native app op de S3 die zeggen direct te kunnen koppelen met Strava?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
marcelweeda schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:17:
Ben in de markt voor een Frontier. Voorwaarde is dat ik de data naar Strava kan exporteren. Heb een iPhone, heb al uitgevonden dat de IOS app van Samsung de connecties met derden niet biedt. Iemand ervaring met de native app op de S3 die zeggen direct te kunnen koppelen met Strava?
Als je S-health op de iphone kan draait dan kan je van daaruit synchroniseren met Strava.
In S-health moet ik klikken op de 3 punjes rechts bovenin, instellingen,verbonden services. En daar kan ik kiezen voor Strava.
Ik heb een Android telefoon dus weet niet of de instellingen op de zelfde plek zitten op een Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelweeda
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11-2017
mike123 schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:43:
[...]

Als je S-health op de iphone kan draait dan kan je van daaruit synchroniseren met Strava.
In S-health moet ik klikken op de 3 punjes rechts bovenin, instellingen,verbonden services. En daar kan ik kiezen voor Strava.
Ik heb een Android telefoon dus weet niet of de instellingen op de zelfde plek zitten op een Iphone.
Ik heb begrepen dat die functie alleen op Android bechikbaar is. Heb de app net even gedownloaded op mijn iPhone, en vindt die functie niet. Wellicht wel na het koppelen met de S3 die ik nog niet heb, maar dat betwijfel ik. Iemand met een iPhone en S3 andere ervaringen?

Ik heb op een Engels forum gezien dat er native apps zijn die je direct kan installeren op de S3 en dan kunnen syncen met Strava. Vindt echter geen reviews of gebruikservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 19:37
Sinds de laatse update werkt mijn Gear niet goed meer. Ik krijg geen meldingen meer door. Ik heb geen Samsung telefoon, maar een Asus. Is hier een fix voor bekend?

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Dit had ik ook vorige week. Reboot van zowel horloge als telefoon zorgde er bij mij voor dat alles weer werkt zoals voorheen.

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:22
Heb nu 2 dagen de s3 Frontier en dat bevalt erg goed.
Ik gebruik hem i.c.m. OnePlus 5, alles werkt naar behoren en zoals verwacht.
Op aanraden van iemand in het topic heb ik ook een (zwart metalen) bandje besteld via Amazon.

Wat is de ervaring van de meeste met de batterij, hij is bij mij na ongeveer 1 dag leeg. (zonder spaarstand en altijd het scherm aan op helderheid 5.
Ben nog aan het proberen en vind het wel jammer dat ik nog geen optie heb gevonden om het scherm uit te hebben staan en alleen wanneer je erop kijkt hij aangaat dus hij geeft nu constant licht.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
marcelweeda schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:17:
Koppeling tussen SHealth en Strava is hardstikke ruk. Er klopt niets van de tijden in Strava (wel in SHealth). Overigens vind ik dit ook weer geen ramp. SHealth werkt best wel goed.

• Rasmalluin
Ithric schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:28:
Heb nu 2 dagen de s3 Frontier en dat bevalt erg goed.
Ik gebruik hem i.c.m. OnePlus 5, alles werkt naar behoren en zoals verwacht.
Op aanraden van iemand in het topic heb ik ook een (zwart metalen) bandje besteld via Amazon.

Wat is de ervaring van de meeste met de batterij, hij is bij mij na ongeveer 1 dag leeg. (zonder spaarstand en altijd het scherm aan op helderheid 5.
Ben nog aan het proberen en vind het wel jammer dat ik nog geen optie heb gevonden om het scherm uit te hebben staan en alleen wanneer je erop kijkt hij aangaat dus hij geeft nu constant licht.
Na een dag is de batterij van mijn Gear S3 Classic nog rond de 30-40% (gebruik van 07:30 tot 23:00 uur). Uiteraard is dit afhankelijk van het gebruik, maar over het algemeen heb ik totaal geen problemen met de batterij. Standaard heb ik Always On aan staan met een helderheid van 7. De spaarstand gebruik ik bijna nooit, alleen wanneer ik vergeten ben het horloge volledig op te laden en ik de tweede dag dus niet genoeg batterij heb om het einde te halen :X

Zou je mij een linkje kunnen sturen van het bandje van Amazon? Ik ben benieuwd of dit ook iets voor mij is. Bvd!

• Ithric
Rasmalluin schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:00:
[...]

Na een dag is de batterij van mijn Gear S3 Classic nog rond de 30-40% (gebruik van 07:30 tot 23:00 uur). Uiteraard is dit afhankelijk van het gebruik, maar over het algemeen heb ik totaal geen problemen met de batterij. Standaard heb ik Always On aan staan met een helderheid van 7. De spaarstand gebruik ik bijna nooit, alleen wanneer ik vergeten ben het horloge volledig op te laden en ik de tweede dag dus niet genoeg batterij heb om het einde te halen :X

Zou je mij een linkje kunnen sturen van het bandje van Amazon? Ik ben benieuwd of dit ook iets voor mij is. Bvd!
Bij deze de link, krijg hem zaterdag binnen is de planning.

Batterij zal ook komen doordat ik nachtdienst had en veel mee heb gespeeld. :+
Tevens had ik een achtergrond die best veel licht gaf, nu heb ik er 1 die enkel de wijzers weergeeft als hij na 15 sec. dimt.

iRacing Profiel

• jabberwock

jabberwock

Ithric schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:28:
.....vind het wel jammer dat ik nog geen optie heb gevonden om het scherm uit te hebben staan en alleen wanneer je erop kijkt hij aangaat dus hij geeft nu constant licht.
Instellingen->Apparaat->Wekgebaar.

Als je nu je horloge kantelt om naar te kijken gaat het scherm aan. Als je weer wegkantelt gaat het scherm weer uit.

• Boraprince
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-09 21:22
wat zijn de ervaringen om zo'n watch te verbinden met een niet-samsung telefoon? sommige zaken werken niet volledig maar zijn dit essentiele zaken? mss zijn er work-arounds die werken.

zelf heb ik een LG G6 phone en zou graag de Samsung gear S3 of gear sports mee koppelen. dient vooral voor het sporten, horloge & notificaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
jabberwock schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:07:
[...]
Instellingen->Apparaat->Wekgebaar.

Als je nu je horloge kantelt om naar te kijken gaat het scherm aan. Als je weer wegkantelt gaat het scherm weer uit.
Bedankt, kijken of dit is wat ik zoek. d:)b
Boraprince schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:07:
wat zijn de ervaringen om zo'n watch te verbinden met een niet-samsung telefoon? sommige zaken werken niet volledig maar zijn dit essentiele zaken? mss zijn er work-arounds die werken.

zelf heb ik een LG G6 phone en zou graag de Samsung gear S3 of gear sports mee koppelen. dient vooral voor het sporten, horloge & notificaties.
Ik weet zo niet wat er niet werkt, zover ik kan zien werken de dingen die je aangeeft.
-Notificaties, kan je zelf bepalen wat wel en niet weergegeven wordt. (WA/Hangouts/FB/e-mail (meerdere accounts))
-Wekker
-Hardslag
-Stappenteller
-hoogte meter (Heb het niet echt getest, maar lijkt te werken)

Zoals gezegd ik heb een One Plus 5.
Mocht ik iets specifiek moeten testen, dan zal ik dat eens testen voor je.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Boraprince schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:07:

Zelfde hier! Ik heb ook een LG G6 en twijfel nog enorm tussen de Gear S3 of Gear Sport. Kan ook niet echt een duidelijke keuze maken op basis van reviews/specs... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Gear S3 en deze heb ik gekoppeld aan mijn Galaxy S6.

Vanaf het moment dat ik de horloge gebruik krijg ik een melding van WhatsApp op mijn horloge, echter werkt dit sinds afgelopen maandag niet meer.

Na verschillende instellingen te hebben geprobeerd lukt het mij niet op dit weer voor elkaar te krijgen. Wie kan mij helpen zodat ik mijn berichten weer op mijn horloge ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Rasmalluin schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:19:
Dit had ik ook vorige week. Reboot van zowel horloge als telefoon zorgde er bij mij voor dat alles weer werkt zoals voorheen.
Zie mijn voorgaande bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boraprince
Ik weet zo niet wat er niet werkt, zover ik kan zien werken de dingen die je aangeeft.
-Notificaties, kan je zelf bepalen wat wel en niet weergegeven wordt. (WA/Hangouts/FB/e-mail (meerdere accounts))
-Wekker
-Hardslag
-Stappenteller
-hoogte meter (Heb het niet echt getest, maar lijkt te werken)

Zoals gezegd ik heb een One Plus 5.
Mocht ik iets specifiek moeten testen, dan zal ik dat eens testen voor je.
*Met mijn oude mio sport band heb ik soms problemen met het verbinden via bluetooth. Gaat soms niet automatisch en dan moet ik mio app en fitness app geforceerd stoppen en dan telefoon opnieuw opstarten en dan lukt het. Heb je problemen met verbinden? Soms problemen als je switch tussen twee toestellen? Bv. Switchen tss auto en telefoon. In weet niet dat je zoiets doet maar is maar voorbeeld.
* de app kan automatisch herkennen welke sport/ activiteit je doet. Lukt doet goed. Op fitbit werkt dit zeer goed. Zeker met normale activiteiten zoals wandelen, fietsen. Basketbal of hockey herkent hij niet zelf maar dat vind in geen probleem. Een Apple watch herkent zelfs niets automatisch.
* hoeveel dagen kan je de watch gebruiken alvorens op te laden.
* het gebruik van de draaiende bezel lijkt wel heel goed te werken.
* facewatches veranderen zal wel lukken zeker.
* heb je de s health app nodig of kan dit ook goed met een andere app?

Hoe meer previews ik lees/ zie ben ik steeds met overtuigd om deze sports te kopen. De classic of de frontier lijken mij iets te groot.

[ Voor 4% gewijzigd door Boraprince op 19-11-2017 17:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Firmware-update Samsung GearS3 R760XXU2CQK3 (Tizen 3.0.0.1) beschikbaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FsIsv8O7XMZIWN4lOZ16J37J/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n61lnM489oBxFyZkPcdsFwUs/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B5Tvou4Se5WVOywNLGyRkTDF/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jbt0WEopLsIF8GQNSJzbuWrk/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oYsWdoqreZF8Kq7V1IztQGkn/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4e14Cfg2XNWuYaYmwnaBdpaM/thumb.jpg

Meer info: https://news.samsung.com/...twitter&utm_medium=Social

[ Voor 6% gewijzigd door henklbr op 20-11-2017 11:33 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 17:12
The swipe up vanaf het scherm om terug te gaan of iets af te sluiten werkt nu anders. Nu moet je knopje rechts boven gebruiken om terug te gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Zojuist geüpdatet, ziet er goed uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Boraprince schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:34:
[...]
*Met mijn oude mio sport band heb ik soms problemen met het verbinden via bluetooth. Gaat soms niet automatisch en dan moet ik mio app en fitness app geforceerd stoppen en dan telefoon opnieuw opstarten en dan lukt het. Heb je problemen met verbinden? Soms problemen als je switch tussen twee toestellen? Bv. Switchen tss auto en telefoon. In weet niet dat je zoiets doet maar is maar voorbeeld.
Heb maar 1 toestel en gebruik hem niet voor in de auto (die heeft geen BT), heb nog geen 1x gehad dat mijn watch of telefoon moest herstarten.
Ook niet als ik BT uit zet op de telefoon of horloge, zelfs niet als ik hem een nacht aan laat staan of ver uit de buurt ga.
* de app kan automatisch herkennen welke sport/ activiteit je doet. Lukt doet goed. Op fitbit werkt dit zeer goed. Zeker met normale activiteiten zoals wandelen, fietsen. Basketbal of hockey herkent hij niet zelf maar dat vind in geen probleem. Een Apple watch herkent zelfs niets automatisch.
Heb er nog niet mee gefietst, maar (trap)lopen herkend hij gewoon goed.
* hoeveel dagen kan je de watch gebruiken alvorens op te laden.
Ik zet hem s'nachts uit, ik zit nu op 13:22 gebruik en hij staat op 61%.
Daarmee is hij constant met BT verbonden aan de telefoon en heb ik regelmatig het scherm aan. (deze gaat na 30s op dimmode.
Wat ik wel merk is dat de dimmode van jou Face wel echt uitmaakt, sommige gebruiken veel energie.
* het gebruik van de draaiende bezel lijkt wel heel goed te werken.
Ja dat werkt erg goed, heb ook geen andere smartwatch gehad dus kan het niet vergelijken voor je.
Maar hij reageert snel en nauwkeurig bij mij.
* facewatches veranderen zal wel lukken zeker.
Geen enkel probleem mee gehad, je kan via je telefoon de faces beschikbaar maken en daarna op het horloge ingedrukt houden en dan naar links of rechts swipe. Je kan zelfs zelf de volgorde bepalen.
* heb je de s health app nodig of kan dit ook goed met een andere app?
Niet echt gebruikt, maar hij draaid gewoon op de achtergrond. Als ik een stappen doel ofsow haal dan krijg ik daar een melding van, wat ik ook eventueel uit kan zetten,
Hoe meer previews ik lees/ zie ben ik steeds met overtuigd om deze sports te kopen. De classic of de frontier lijken mij iets te groot.
Hopelijk heb je er wat aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Eindelijk synchronisatie met gsm-app van reminders na firmware update..

Da's pas handig.. ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boraprince
Ithric schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:33:
[...]

Hopelijk heb je er wat aan.
Super, bedankt voor de info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Gisteren de firmware ook geupdate van mijn S3. Nog niet zo heel veel mee gedaan en ook nog geen opties aan of uit gezet maar vanmorgen van de lader afgehaald en vandaag, nu, melding dat ik nog 13% over heb.
Toch maar snel weer een hoop opties uitzetten, oa health spul, hopelijk doe ik er dan weer ongeveer 3 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:00

Cidious

The Bloody Gent

I have the Gear S3 too. but I'm located in China.. I can only get access to the Chinese gear app store and no update available also. I tried clearing app date on OP5 and using VPN but I can't get it going. Some apps not available in Chinese Gear app store like UA Record..

Any ideas what I can do?

UPDATE:

Ho sorry voor mn Engels. moest even terug schakelen.

Heb dus de Gear S3 maar kan geen toegang krijgen to andere Gear app stores dan de Chinese zelfs niet met VPN.

[ Voor 23% gewijzigd door Cidious op 22-11-2017 05:49 ]

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 17:12
Ik heb "wake on gesture/wekgebaar" aanstaan. Maar als ik in de auto zit een een minuutje nadat een melding binnenkwam mijn pols draai, dan is de nitification weg en moet ik swipen. Weet iemand of er een mogelijkheid is de notificayie langer op het scherm/actief te houden zodat je niet hoeft te swipen? Veel dank vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb sinds gisteren een S3 Classic en gebruik hem i.c.m. een iPhone (iOS 10). Vooralsnog helemaal blij met het horloge, precies wat ik zocht qua design en in de basis al voldoende functies.

Echter nieuwsgierig naar andere watch faces en evt. apps, loop ik er tegenaan dat ik in de Gear S app allemaal grijze vlakken zie bij "suggested faces" en "suggested apps" en als ik ze allemaal wil zien, dat ik alleen maar een wit scherm zie en de app moet afsluiten om weer in het begin scherm te komen.

Iemand anders hier bekend mee? Ben redelijk nieuw v.w.b. Samsung, dus geen idee of er goede website is voor dit soort info. Google komt met hits over de afgelopen 2 jaar en Android en iOS door elkaar ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 12:39
Blijkbaar is die update 3.0 er nog niet voor iedereen. Kreeg maandag wel een kleine update binnen (was zo klaar)

Compjoeters... hu?

• Knorretje-
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-08 20:15

Knorretje-

How do you spell love – Piglet

olson schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:49:
Blijkbaar is die update 3.0 er nog niet voor iedereen. Kreeg maandag wel een kleine update binnen (was zo klaar)
Bij mij inderdaad ook nog niets binnen. Kan via de Gear-app zo vaak als ik wil zoeken naar updates,maar helaas..

Verwijderd

kan ik weer terug naar Tizen 3.0 nu ik een update 4.0 heb gehad?
Ik moet nu een knopje indrukken om de tijd te zien en een pincode intoetsen om notificaties van mijn werk te zien. Er zal wel een reden achter zitten maar voor mij is dit eigenlijk idioterie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:51
De Gear S3 is nu vanwege Black Friday in de aanbieding voor 277eu (OP=OP) en geld alleen voor de Frontier niet de Classic

https://www.bol.com/nl/s/.../sc/s_elec_all/index.html

Net eentje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitmetomaat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-04 17:39
Bij amazon.de is de Gear S3 voor €249,-:

https://www.amazon.de/gp/product/B01LF0T51I/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02

S913

Abusus non tollit usum

Grrr ... probleem met de app is terug te leiden naar mijn Wifi ... via mijn eigen Wifi werkt de app niet, via 4G en andere Wifi punten wel ...

Maar door alle suggesties op internet heb ik ook op een gegeven moment mijn Gear opnieuw laten verbinden met een "nieuwe" telefoon ... maar dan gooit hij alle apps, updates en faces ook weg van de Gear zelf!

Moet ik weer opnieuw alles installeren en dat is al zo "snel" (update van Hoogte meter app duurde een install 3-4 uur, gemiddelde watch face 5-10 minuten). Is er een manier op de connectie te "resetten" of een nieuwe telefoon te contacten zonder dat de Gear zichzelf ook helemaal reset?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:52
B-Real schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:21:
De Gear S3 is nu vanwege Black Friday in de aanbieding voor 277eu (OP=OP) en geld alleen voor de Frontier niet de Classic

https://www.bol.com/nl/s/.../sc/s_elec_all/index.html

Net eentje besteld :)
Ik ook maar dan bij mediamarkt. Die was ermee begonnen en later in de ochtend kwam bol er ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 12:39
TobiasHD_ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:38:
[...]

Bij mij inderdaad ook nog niets binnen. Kan via de Gear-app zo vaak als ik wil zoeken naar updates,maar helaas..
Update komt nu binnen hier... 8) _/-\o_

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitmetomaat
Nu weer bij mediamarkt.nl de Gear S3 Frontier voor €277,-:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-gear-s3-frontier-zwart-1482483.html

+ €50,- cashback is €227,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 09:32
hitmetomaat schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:22:
Nu weer bij mediamarkt.nl de Gear S3 Frontier voor €277,-:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-gear-s3-frontier-zwart-1482483.html

+ €50,- cashback is €227,-
Waar heb je dat gezien van die €50,00 cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitmetomaat
Lelyuser schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:24:
[...]

Waar heb je dat gezien van die €50,00 cashback?
Stond er bij op de mediamarkt site, hier is de pagina van Samsung: €50,- retour bij aankoop Gear S3

Maar ik zie nu dat hij al uitverkocht is bij mediamarkt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
hitmetomaat schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:32:
[...]

Stond er bij op de mediamarkt site, hier is de pagina van Samsung: €50,- retour bij aankoop Gear S3

Maar ik zie nu dat hij al uitverkocht is bij mediamarkt.nl
Ik heb vrijdag nacht één besteld via de webshop, maar vrijdag laat er één opgehaald bij Mediamarkt Arena. Ik probeer nu die cashback in te vullen maar pagina geeft een fout melding/storing.

Bedankt voor de tip in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Lijkt me meer iets voor [Samsung Gear S3] Levertijd & Prijzen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lelyuser
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen met de Gear S3, andere onderwerpen mogen besproken worden in:
- Accessoires: [Samsung Gear S3] Het grote Accessoires topic
- Levertijden, winkels & Prijzen: [Samsung Gear S3] Levertijd & Prijzen