Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 22:24

zaadstra

Überprutser

Er wordt zowaar nieuwe firmware aangeboden voor de S3 Frontier (R760) in de telefoon app.

Nieuwe functies:
* GPS
Stabiliteit verbeterd.

Zijn er al ervaringen mee? Ik kan niets vinden tot dusver. Ik ben wat huiverig, de batterij is zo-zo, en wil niet met een update batterijtijd kwijtraken. Vorige updates reden bixby naar binnen, daar heb je ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Ik heb mijn Gear S3 Frontier een aantal jaar niet gebruikt, maar sinds kort weer wel (gepaird met een Pixel 6).

In het verleden kon ik de telefoon op 'do not disturb' zetten, maar gingen de notificaties wel af op het horloge (was toen met een Galaxy S9). Nu werkt dat niet meer; het horloge trilt niet en geeft geen geluid als DND aan staat op de telefoon. Uiteraard staat DND op het horloge uit. Als ik DND op de telefoon uit zet dan trilt het horloge wel.

Ik heb al behoorlijk wat instellingen geprobeerd, maar krijg dit niet voor elkaar. Iemand een idee hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Radiant schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:01:
Ik heb mijn Gear S3 Frontier een aantal jaar niet gebruikt, maar sinds kort weer wel (gepaird met een Pixel 6).

In het verleden kon ik de telefoon op 'do not disturb' zetten, maar gingen de notificaties wel af op het horloge (was toen met een Galaxy S9). Nu werkt dat niet meer; het horloge trilt niet en geeft geen geluid als DND aan staat op de telefoon. Uiteraard staat DND op het horloge uit. Als ik DND op de telefoon uit zet dan trilt het horloge wel.

Ik heb al behoorlijk wat instellingen geprobeerd, maar krijg dit niet voor elkaar. Iemand een idee hoe dit moet?
Das grappig, ik heb precies hetzelfde. Maar ik vind dat dat zo hoort, als ik mijn telefoon op DND zet moet mijn horloge ook DND zijn. Als ik mijn telefoon op stil zet (geen geluid, wel trillen) dan doet mijn horloge dat ook. In mijn ogen precies zoals het hoort :) (S3 met One+ 9pro)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Caveman schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:16:
[...]

Das grappig, ik heb precies hetzelfde. Maar ik vind dat dat zo hoort, als ik mijn telefoon op DND zet moet mijn horloge ook DND zijn. Als ik mijn telefoon op stil zet (geen geluid, wel trillen) dan doet mijn horloge dat ook. In mijn ogen precies zoals het hoort :) (S3 met One+ 9pro)
Voor jou heeft het horloge dus ook een DND optie ;) Er was ooit een instelling die dat synchroniseerde tussen de telefoon en het horloge maar om een of andere reden heeft Samsung dat verwijderd.

Ik heb het momenteel maar opgelost door de instelling om de telefoon stil te laten zijn als ik het horloge aan heb aan te zetten en met Tasker de DND te schakelen als het horloge zichtbaar wordt via Bluetooth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plus H
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-05 08:07
Ik heb sinds kort een gear s3 classic. Ik moest de accu wel vervangen, maar dat was best te doen. Ik vind het een prima ding, maar ik begrijp niet waarom de betaal functie niet te gebruiken is. De Samsung wallet app is negens te vinden, terwijl er ergens wel beweerd wordt dat de gear s3 hiermee kan werken.

Is dit nu echt niet mogelijk? Ook niet met een omweg of trucje?

Als iemand het weet, ik hoor het graag!
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen met de Gear S3, andere onderwerpen mogen besproken worden in:
- Accessoires: [Samsung Gear S3] Het grote Accessoires topic
- Levertijden, winkels & Prijzen: [Samsung Gear S3] Levertijd & Prijzen