Die autopauze werkt best prima. Ik weet echter niet wat de interval is wanneer het geen pauze meer is en wanneer het als einde wordt gezien, maar als ik bijvoorbeeld stilsta voor een stoplicht (dat zal maximaal 2 minuten zijn gok ik) wordt netjes de meting gepauzeerd. Als ik vergeet een handmatige training te stoppen, dan wordt ik met een trilling geattendeerd dat er een training loopt. Ik krijg die trilling bijvoorbeeld als ik een fietstraining lopende heb en de sensoren registreren geen fiets beweging meer, dan trilt het horloge en staat de training op pauze.
Er zit een verschil in de automatisch gestarte meting en de handmatig gestarte meting. De automatische logt alleen het type activiteit, duur en de verbande calorieen. De handmatig gestarte training logt de volgende dingen (in mijn geval fietsen)
- Duur
- snelheid
- afstand
- hartslag
- verhoging (hoogteverschillen)
- calorieen
- gps track
Al deze gegevens staan in een mooi overzicht met daarbij allerlei gemiddelden etc.
Er zit een verschil in de automatisch gestarte meting en de handmatig gestarte meting. De automatische logt alleen het type activiteit, duur en de verbande calorieen. De handmatig gestarte training logt de volgende dingen (in mijn geval fietsen)
- Duur
- snelheid
- afstand
- hartslag
- verhoging (hoogteverschillen)
- calorieen
- gps track
Al deze gegevens staan in een mooi overzicht met daarbij allerlei gemiddelden etc.