Samsung heeft tijdens zijn Unpacked-evenement op IFA de Gear S3 aangekondigd. Er komen twee varianten van de smartwatch: de Classic en de Frontier. Beide modellen zijn iets groter dan hun voorgangers en hebben een accu met een grotere capaciteit. De nieuwe S3-modellen hebben een 380mAh-accu, terwijl dat bij de voorganger 250mAh was. Volgens Samsung kan de Gear S3 daardoor drie tot vier dagen gebruikt worden op een volle lading; bij de S2 is dat twee tot drie dagen. Samsung voorziet de Gear S3-horloges van een 1,3"-amoledscherm. Dat is iets groter dan het 1,2"-display van de Gear S2, maar de resolutie is met 360x360 pixels ongewijzigd. Het always-on-scherm toont nu alle kleuren, in plaats van acht. Het display is afgewerkt met Gorilla Glass SR+, dat Corning eerder op woensdag aangekondigde. Volgens de fabrikant is dat materiaal bijna net zo krasvast als saffierglas. Net als de eerdere smartwatches van Samsung draait de Gear S3 op Tizen. Het gaat om versie 2.3.1 van het besturingssysteem van de Zuid-Koreaanse fabrikant. In de nieuwe wearables zit een Exynos 7270-soc, een dualcore met snelheid van 1GHz die gemaakt wordt op 14nm. Er is 768MB ram aanwezig en 4GB flashgeheugen voor opslag. Het verschil tussen de twee modellen zit in het uiterlijk en het gewicht. De Classic-uitvoering weegt 57 gram en de Frontier is met 62 gram iets zwaarder. Samsung zet de Frontier-uitvoering in de markt als een model voor met een wat 'sportiever' uiterlijk. De smartwatches zijn wat groter en zwaarder dan de Gear S2-modellen en zijn wederom waterdicht, volgens de ip68-norm. In de Gear S3 zijn ten opzichte van de S2 geen nieuwe sensors toegevoegd. De wearables beschikken onder andere over een accelerometer, gyroscoop, barometer en lichtsensor. De horloges kunnen verbinden met bluetooth 4.2, wifi, nfc en gps. De Samsung Gear S3 is vanaf het vierde kwartaal verkrijgbaar. Het classic-model is zilverkleurig en de Frontier is donkergrijs. Beide varianten krijgen een adviesprijs van 399 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
De Frontier pre-ordered met 10% korting op Samsung Usa waardoor hij uitkomt op 311 euro
Nu nog even wachten totdat ik in december naar de usa vlieg

Leverbaar in NL: 02-12 (bron: http://www.samsung.com/nl...alaxy-gear/SM-R760NDAAPHN)
Leverbaar in DE: 18-11 (bron: http://www.mediamarkt.de/...-s3-frontier-2173589.html)
Leverbaar in DE: 18-11 (bron: http://www.mediamarkt.de/...-s3-frontier-2173589.html)
[ Voor 65% gewijzigd door TakeAway op 11-11-2016 16:18 . Reden: Bron vermelding ]
zit er verschil in de duitse en nederlandse versie ??TakeAway schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:12:
Leverbaar in NL: 02-12 (bron: http://www.samsung.com/nl...alaxy-gear/SM-R760NDAAPHN)
ik overweeg nu hij ruim 2 weken later uitkomt de gear s3 frontier te halen net over de grens bij de mediamarkt.
maar weet alleen niet of dat verstandig is ???
Ik overweeg precies hetzelfdeCo1967 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:18:
[...]
zit er verschil in de duitse en nederlandse versie ??
ik overweeg nu hij ruim 2 weken later uitkomt de gear s3 frontier te halen net over de grens bij de mediamarkt.
maar weet alleen niet of dat verstandig is ???
Mijn Gear S2 is ook Duits..TakeAway schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:10:
[...]
Ik overweeg precies hetzelfde, de modellen zijn gelijk, lte is in Nederland niet leverbaar, in bijvoorbeeld US wel(provider en e-sim kwestie). Net over de grens is voor mij net een ding... (RTM gebied), maar overweeg het zeker wel... Ben in de beslissende fase om te pre-orderen of te halen in DE.
Maakt geen verschil.. updates zijn zelfs vaak eerder..
Gear S met Odin "omgeflasht".. niet spannend..
Ik ga morgen naar Krefeld of Duisburg om er een te halen. Later vandaag eens bellen of ze er ook daadwerkelijk een op de plank hebben liggen.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik heb vorige week contact gehad met MM Nordhorn en die konden niet met zekerheid zeggen dat ze komende zaterdag op voorraad zouden zijn. Mij werd aangeraden te pre-orderen.Ballebek schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:47:
Ik ga morgen naar Krefeld of Duisburg om er een te halen. Later vandaag eens bellen of ze er ook daadwerkelijk een op de plank hebben liggen.
Daarom bel ik eerst en dan zie ik het wel. 
Ik ben geen fan van pre-order acties want dan kan ik m net zo goed in NL halen (of de UK als ik daar ben volgende week)...
Ik ben geen fan van pre-order acties want dan kan ik m net zo goed in NL halen (of de UK als ik daar ben volgende week)...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Net gebeld met de webshop van Mediamarkt Duitsland (en al in september daar gepre-ordered)..Ballebek schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:05:
Daarom bel ik eerst en dan zie ik het wel.
Hadden nog niks binnen gekregen.. wisten niet of het voor morgen zou lukken..
Vorig jaar kreeg ik op 30 oktober bericht dat bestelling verstuurd was (naar winkel) en op 2 november een mailtje dat S2 in winkel klaar lag.. (was toen idd net binnen)..
[ Voor 15% gewijzigd door _Nick__ op 17-11-2016 14:43 ]
Ik zie nu bij MM.de staan: beschikbaar voor afhalen vanaf de 18de._Nick__ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:41:
[...]
Net gebeld met de webshop van Mediamarkt Duitsland (en al in september daar gepre-ordered)..
Hadden nog niks binnen gekregen.. wisten niet of het voor morgen zou lukken..
Vorig jaar kreeg ik op 30 oktober bericht dat bestelling verstuurd was (naar winkel) en op 2 november een mailtje dat S2 in winkel klaar lag.. (was toen idd net binnen)..
"Im Media Markt Nordhorn zum Veröffentlichungsdatum 18.11.16 abholbar"
Staat er al bijna twee weken.. is toen gewijzigd van 15.11 naar 18.11, samen met bekendmaking van lancering op die datum in meer landen..TakeAway schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:47:
[...]
Ik zie nu bij MM.de staan: beschikbaar voor afhalen vanaf de 18de.
"Im Media Markt Nordhorn zum Veröffentlichungsdatum 18.11.16 abholbar"
Op Twitter meldt Samsung Duitsland dat hun webshop alweer uitverkocht is..
die Gear S3 wird laut Samsung erst frühestens Anfang / Mitte nächste Woche bei uns sein.
Gerne rufen wir Sie an sobald die Uhr da ist.
Dafür brauche ich allerdings Ihre Rückrufnummer und die gewünschte Farbe.
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Bereichsleiter Dienste
Media Markt TV-Hifi-Elektro GmbH Nordhorn
-------------
net binnen gekregen van media markt Nordhorn
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Bereichsleiter Dienste
-------------
Blijkbaar wel al te krijgen.larsol2 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:01:
die Gear S3 wird laut Samsung erst frühestens Anfang / Mitte nächste Woche bei uns sein.
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Bereichsleiter Dienste
-------------
Schat in via UK.
Androidworld.nl heeft er een..
Net bericht van Mediamarkt(.de).. mijn Gear S3 is onderweg..
[ Voor 5% gewijzigd door _Nick__ op 17-11-2016 21:41 ]
Verwijderd
Dit was ik van plan tot ik eerst bij Samsung om advies had gevraagd omtrent de garantie ivm aankoop buiten de EU.cliors schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:33:
De Frontier pre-ordered met 10% korting op Samsung Usa waardoor hij uitkomt op 311 euro![]()
Onderstaand antwoord van Samsung benelux.
Mensen hier ervaringen mee eventueel?
Hoor het graag.
Daarnaast is het zo dat indien u de smart watch in de Verenigde Staten koopt er geen garantie op wordt verleend vanuit Samsung Benelux. Dit omdat wij niet kunnen garanderen dat wij de smart watch kunnen repareren als er iets mis mee is. Daarom adviseren wij nooit een Samsung product aan te schaffen op een ander continent.
Klopt, in de UK is ie al geleverd. Ben benieuwd hoe hij bevalt. Heb je via de website van MM besteld?_Nick__ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:21:
[...]
Blijkbaar wel al te krijgen.
Schat in via UK.
Androidworld.nl heeft er een..
Net bericht van Mediamarkt(.de).. mijn Gear S3 is onderweg..
Ja..TakeAway schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 07:10:
[...]
Klopt, in de UK is ie al geleverd. Ben benieuwd hoe hij bevalt. Heb je via de website van MM besteld?
Rond 12 uur bij MM Nordhorn langsgeweest. Hij zou vandaag binnenkomen maar ze wisten niet hoe laat.. iemand al wat meer geluk gehad?
Heb een Frontier van Mediamarkt Herzogenrath, maar wel al meer dan een maand geleden gepre-ordered (ophalen in filiaal)..Thepierce86 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:08:
Rond 12 uur bij MM Nordhorn langsgeweest. Hij zou vandaag binnenkomen maar ze wisten niet hoe laat.. iemand al wat meer geluk gehad?
Super speeltje trouwens..
Ik ben even aan het neuzen geweest op de site van samsung :
De leverdatum van de S3 frontier is van de site af, deze stond vorige week nog op 2-12-2016.
Begin nu wel nieuwsgierig te worden wanneer de S3 nu echt gaat uitkomen
De leverdatum van de S3 frontier is van de site af, deze stond vorige week nog op 2-12-2016.
Begin nu wel nieuwsgierig te worden wanneer de S3 nu echt gaat uitkomen
Wat ik begrepen heb: onbekend (helaas)
Samsung Duitsland geeft nu aan dat vanaf 5 december a.s. GS3 weer wordt uitgeleverd..Ballebek schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:05:
Wat ik begrepen heb: onbekend (helaas)
Zal in Nederland dan ook wel het geval zijn..
Ik heb 'm maar bij Coolblue besteld; geen zijn om naar andere winkels te gaan komende weken dus mocht ie dan leverbaar zijn dan is het mooi meegenomen.
Edit: Coolblue vermeldt dat de bestelling volgende week zaterdag geleverd zou moeten worden.
Edit: Coolblue vermeldt dat de bestelling volgende week zaterdag geleverd zou moeten worden.
[ Voor 24% gewijzigd door Uberprutser op 24-11-2016 15:56 ]
Hier hetzelfde, bij CB in pre-order, kan niet wachten! Misschien houden ze met 3 december "een slag om de arm" en bestaat de kans dat hij eerder verstuurd gaat worden. Om net als bij de iphone 7 een grote teleurstelling te voorkomen.
ik heb de pre-order bij Bol.com staan.Ballebek schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:21:
Ik heb 'm maar bij Coolblue besteld; geen zijn om naar andere winkels te gaan komende weken dus mocht ie dan leverbaar zijn dan is het mooi meegenomen.
daar stond de datum 2-12-2016 heel lang tot afgelopen maandag.
nu staat er net als op de samsungsite geen datum meer

Bestellen bij Samsung zelf is bezorging op 2 december.
http://www.samsung.com/nl/gear-s3/
399 euro zoals elders, maar met een cashback krijg je 33 euro terug.
Referral verwijderd.
Referral verwijderd.
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 02-11-2017 14:14 ]
Ik zit stiekem ook te kijken naar de s3 classic ... maar man man wat een prijs zeker als je ziet dat ze in Amerika €280 kost. Zijn er nog ergens mooie aanbiedingen? Die cashback van €33 zie ik ook niet (meer)?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De prijzen die je in amerika ziet zijn meestal ex btw (ongeveer 10%). Het blijft hoe dan ook goedkoper uiteraard : )
In Amerika kopen en hierheen laten verschepen kost je ook geld. En dan heb je eventueel ook nog problemen met evt garantie. Dat wordt em dus niet...
Goeie tip, done. Ik ga voor de classic...cliors schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:38:
Mijn bol.com order geannuleerd...
En bij alle webshop's is hij weer uitgesteld..
Behalve bij Samsung zelf.
Gaat weer dezelfde kant als toen met de Note 7.
ik weet niet welke webshop jij kijkt maar bij CB wordt hij morgen uitgeleverd.038Robijno schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:46:
En bij alle webshop's is hij weer uitgesteld..
bij Bol is de 3-12 altijd de datum geweest.
en samsung heeft v/d week de datum van 2-12 er weer bij gezet.
Bij bol.com staat hij nog steeds op: nog niet verschenen, reserveer een exemplaar'
Dus daar staat helemaal geen datum bij.
En bij wehkamp staat hij op 5-10 dagen.
En bij coolblue staat voor de classic: 10-12-2016.
Dus ja, weinig shops hebben ze hem.
Dus daar staat helemaal geen datum bij.
En bij wehkamp staat hij op 5-10 dagen.
En bij coolblue staat voor de classic: 10-12-2016.
Dus ja, weinig shops hebben ze hem.
Coolblue heeft de Frontier staan op morgen in huis.
Samsung zelf geeft voor beide versies 2 december (morgen) bezorging aan.
Genoeg keuze lijkt mij en met de cashback is de keuze snel gemaakt.
Samsung zelf geeft voor beide versies 2 december (morgen) bezorging aan.
Genoeg keuze lijkt mij en met de cashback is de keuze snel gemaakt.
Welke cashback? Bij samsung zelf of?
Vandaag al binnen 
http://prntscr.com/de1slz
http://prntscr.com/de2jr9
http://prntscr.com/de2k3n
http://prntscr.com/de1slz
http://prntscr.com/de2jr9
http://prntscr.com/de2k3n
[ Voor 34% gewijzigd door darkmushy1995 op 01-12-2016 15:44 ]
En waar besteld?
Edit: Zojuist een verzend bevestiging gehad van CB, bezorging morgen.
[ Voor 13% gewijzigd door TakeAway op 01-12-2016 16:35 ]
En hij is alweer uitverkocht bij CoolBlueTakeAway schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:07:
[...]
En waar besteld?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
net een mail gehad dat mijn gear s3 frontier morgen binnen komt
Hij lijkt overal uitverkocht te zijn inmiddels. Iemand nog een adresje waarmee je hem morgen in huis hebt? Hebben MM en dergelijke de Gear S3 ook fysiek in de winkels denken jullie?
Duitsland misschien nog als dat een mogelijkheid is
Goopher schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:47:
Hij lijkt overal uitverkocht te zijn inmiddels. Iemand nog een adresje waarmee je hem morgen in huis hebt? Hebben MM en dergelijke de Gear S3 ook fysiek in de winkels denken jullie?
Voor de zekerheid anders even klantenservice bellen?cliors schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:38:
Samsung
088-9090100 (lokaal tarief)
Maandag - vrijdag: 8:00 - 21:00 uur
Misschien in de fysieke winkel van Cool blue?Goopher schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:47:
Goeie tip! Coolblue zou ik inderdaad ook nog kunnen checken.cliors schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:50:
[...]
[...]
Voor de zekerheid anders even klantenservice bellen?
Samsung
088-9090100 (lokaal tarief)
Maandag - vrijdag: 8:00 - 21:00 uur
Samsung shopTakeAway schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:07:
[...]
En waar besteld?
Slechte zaak weer van Samsung.. weer niet genoeg voorraad. Net als de meeste webshop's die gisteren al aangaven dat ze pas vanaf +/- 10 december kunnen gaan leveren.
Gaat met het leverbetrouwbaarheid van Samsung zeker niet goed!
Cool
Kreeg net een mailtje dat de mijne is verzonden (Coolblue) dus morgen heb ik wat te doen.
Als je geen pre order hebt vind ik het ook niet raar, bij de iphone 7+ met pre order moest je nog 2 maanden wachten...038Robijno schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:25:
Slechte zaak weer van Samsung.. weer niet genoeg voorraad. Net als de meeste webshop's die gisteren al aangaven dat ze pas vanaf +/- 10 december kunnen gaan leveren.
Bij Bol.com is de zwarte gewoon op voorraad. De mijne wordt morgen geleverd. Ik had een preorder geplaatst maar blijkbaar hebben ze voldoende voorraad
Dank!!kritjuu schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:28:
Bij Bol.com is de zwarte gewoon op voorraad. De mijne wordt morgen geleverd. Ik had een preorder geplaatst maar blijkbaar hebben ze voldoende voorraad
Ook besteld, mij benieuwen hoe groot die nou werkelijk is.
Beide aan het begin van de week gepreorderd en komen morgen binnen
Het zou zinvol zijn als je meldt om welke winkel het gaatMatsjanssen schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:32:
Beide aan het begin van de week gepreorderd en komen morgen binnen
Ik krijg hem morgen ook binnen..
- Gear S3 frontier
- bol.com
- vanavond 21.30 besteld.
- Gear S3 frontier
- bol.com
- vanavond 21.30 besteld.
Ik zou graag eerst beide horloges willen zien om mijn pols om te beslissen welke ik wil nemen...maar zit vanaf het begin al te denken aan de frontier...
Iemand enig idee waar ik ze zou kunnen bekijken?
Iemand enig idee waar ik ze zou kunnen bekijken?
Who is General Failure and why is he reading my disk?
Ik had de frontier besteld bij coolblue en de classic bij samsung zelf. Kan nu niet wachten tot ze binnen zijn.
Argh, kon het wachten ook niet meer aan lol. De frontier bij bol.com besteld, wordt vanavond afgeleverd als het goed is....die 1,99 extra...
Heeft er iemand bij CB in België besteld ? en zo ja wanneer ?
Ik heb al een pre-order voor de classic sinds 31/10 staan en nu is de leverdatum plots 17/12 geworden
Ik heb al een pre-order voor de classic sinds 31/10 staan en nu is de leverdatum plots 17/12 geworden
pre order geplaatst bij CoolBlue op 11/11 leverdatum wordt steeds uitgesteld??
eerst 18/11 dan 3/12 nu staat hij op 10/12... pfffff
CB België of Nederland ?Wikkez schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:20:
pre order geplaatst bij CoolBlue op 11/11 leverdatum wordt steeds uitgesteld??
Hoe bizar allemaal ! Jou pre-order is later dan de mijne maar jou (jammer genoeg voorlopige) leverdatum is dan weer wel sneller !
Ik heb twee uur geleden de frontier bij bol.com besteld. Net bericht ontvangen dat hij verzonden is...
De frontier blijkt inderdaad bij Bol.com op voorraad te zijn, de Classic niet. (ik had de classic besteld)Scorpinus schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:27:
Ik heb twee uur geleden de frontier bij bol.com besteld. Net bericht ontvangen dat hij verzonden is...
toch maar even twijfelen of ik niet de stap zou zetten naar de frontier dan !
gisteren mail ontvangen dat de bestelling eruit ging van Bol.
net afgeleverd en ga hem nu rustig uitpakken ( geniet nog steeds van het pakketje voor mijn neus :-) )
net afgeleverd en ga hem nu rustig uitpakken ( geniet nog steeds van het pakketje voor mijn neus :-) )
ik heb wel de frontier besteld, misschien is de classic idd laterVipermania schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:26:
[...]
Hoe bizar allemaal ! Jou pre-order is later dan de mijne maar jou (jammer genoeg voorlopige) leverdatum is dan weer wel sneller !
Helaas niet meer op voorraad bij Bol.com, iemand nog tips waar hij wel nu leverbaar is??!
Wachten is niet leuk
Wachten is niet leuk

Zelfde hier... zit elke website die ik onder ogen krijg met de S3 classic scherp in de gaten te houden.. Mocht iemand de gouden tip hebben waar ik hem vandaag of morgen kan ophalen, lees ik dat graag
Rondje naar Duitsland?Thepierce86 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:07:
Zelfde hier... zit elke website die ik onder ogen krijg met de S3 classic scherp in de gaten te houden.. Mocht iemand de gouden tip hebben waar ik hem vandaag of morgen kan ophalen, lees ik dat graag
https://www.mobiflip.de/s...lvr.it&utm_medium=twitter
Wil hem graag hebben... Maar Twente - München is wel wat overdreven
Heb 'm net uitgepakt, bandje is op het laatste gaatje en dan past ie net
Grr krijg net bericht van PostNL dat hij toch pas morgen komt...daar betaal je dan extra voor...
Kreeg trouwens van bol.com een cadeaubon, dus dat is in elk geval goed geregeld.
Kreeg trouwens van bol.com een cadeaubon, dus dat is in elk geval goed geregeld.
[ Voor 30% gewijzigd door Scorpinus op 02-12-2016 20:08 ]
Vandaag gebeld met klantenservice van Samsung. Mijn bestelling zou vandaag waarschijnlijk geleverd worden, maar geen bevestiging gehad of melding van vertraging. Enige wat de zeer slecht Nederlands sprekende medewerker kon vertellen is, dat de classic niet vandaag, niet morgen, maar ook niet maandag of dinsdag verstuurd zal worden. Top samsung, jullie hebben het weer super voor elkaar. Ik snap dat de vraag soms groter is dan gedacht, maar de klant in het ongewisse laten, dat zijn jullie erg goed in...
En die mensen op de klanten service kun je beter ontslaan, slecht Nederlands, zeer ongeïnteresseerd en niet sympathiek...
En die mensen op de klanten service kun je beter ontslaan, slecht Nederlands, zeer ongeïnteresseerd en niet sympathiek...
Gisterenmiddag besteld bij Bol.com, vanmorgen om 10:00 had ik hem binnen, en tot nu toe bevalt hij goed
Bij sommige MediaMarkten hebben ze hem op dit moment in de winkel op voorraad zie ik op hun site.
Helaas niet in Groningen, waar ik woon. Ik heb ook Coolblue gevraagd, en die hebben hem ook niet. Even afwachten dus noghenkyyyyyyy schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:50:
[...]
Bij sommige MediaMarkten hebben ze hem op dit moment in de winkel op voorraad zie ik op hun site.
Rond gekeken online...nergens gevonden. Iemand rnig idee waar gear online op voorraad is?
Mediamarkt heeft hem inderdaad op diverse plaatsen gewoon in de winkel liggen, in Venlo heb ik hem net nog zelf zien liggen
Liggen idd op display, maar niet beschikbaar. Als zelfs de samsung Experience store hem hier niet heeft is het een behoorlijk geflopte launch
De draai ring van de frontier, beschadigd snel!
Zelfs met de nagel..
Zelfs met de nagel..
Zou je een foto kunnen posten?038Robijno schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:26:
De draai ring van de frontier, beschadigd snel!
Zelfs met de nagel..
Misschien meer iets voor het ervaringentopic
Mediamarkt Alkmaar heeft een (beperkte) voorraad in de winkel.
Gear S3 Frontier is bij de volgende MM (nog) op voorraad (1645lt):
Eindhoven Ekkersrijt
Venlo
Heerlen
Maastricht
Rotterdam Alexandrium
Zoetermeer
Rijswijk
Den Haag
Utrecht Hoog Catharijne
Ede
Deventer
Hengelo
Enschede
Almere
Hoofddorp
Amsterdam Centrum
Alkmaar
Assen
Gear S3 Classic is nergens op voorraad!
Eindhoven Ekkersrijt
Venlo
Heerlen
Maastricht
Rotterdam Alexandrium
Zoetermeer
Rijswijk
Den Haag
Utrecht Hoog Catharijne
Ede
Deventer
Hengelo
Enschede
Almere
Hoofddorp
Amsterdam Centrum
Alkmaar
Assen
Gear S3 Classic is nergens op voorraad!
[ Voor 63% gewijzigd door henklbr op 03-12-2016 17:10 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
vrd Venlo zou ik niet zo op vertrouwen. Gisteren avond nog geweest 2 stuks op vrd. maar nix in het magazijn!
Roermond was vanmorgen ook nog op vrd, tot dat ik een afhaal order plaatste, en weg was ie....
Toch nog een afhaalorder geplaats op Venlo vanmorgen, maar hier is nix mee gedaan.
Roermond was vanmorgen ook nog op vrd, tot dat ik een afhaal order plaatste, en weg was ie....
Toch nog een afhaalorder geplaats op Venlo vanmorgen, maar hier is nix mee gedaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Pandorian op 03-12-2016 20:05 ]
Waar?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ook in de UK is hij gewoon verkrijgbaar...die van mij komt bij Amazon UK vandaan.
Voorraad Samsung Gear S3 Frontier bij de MediaMarkt (actuele stand 04 dec16 1200lt):
Assen
Alkmaar
Hoofddorp
Hengelo
Enschede
Deventer
Den Haag
Rijswijk
Zoetermeer
Utrecht Hoog Catharijne
Ede
Eindhoven Ekkersrijt
Venlo
Heerlen
Samsung Gear S3 Classic is niet op voorraad in de winkels van MM
Assen
Alkmaar
Hoofddorp
Hengelo
Enschede
Deventer
Den Haag
Rijswijk
Zoetermeer
Utrecht Hoog Catharijne
Ede
Eindhoven Ekkersrijt
Venlo
Heerlen
[ Voor 4% gewijzigd door henklbr op 04-12-2016 12:11 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Zojuist toch besloten om de s3 classic te bestellen, gewoon nog beschikbaar bij amazon Frankrijk:
https://www.amazon.fr/dp/..._sms_awd_xs_yRerybMH4208E
Inclusief snelle verzending €385
Ik ben benieuwd!
https://www.amazon.fr/dp/..._sms_awd_xs_yRerybMH4208E
Inclusief snelle verzending €385
Ik ben benieuwd!
Voorraad Samsung Gear S3 Frontier bij de MediaMarkt (actuele stand 05 dec16 0900lt):
Assen
Alkmaar
Deventer
Den Haag
Rijswijk
Zoetermeer
Utrecht Hoog Catharijne
Ede
Heerlen
Assen
Alkmaar
Deventer
Den Haag
Rijswijk
Zoetermeer
Utrecht Hoog Catharijne
Ede
Heerlen
Voor de geïnteresseerden, heb vrijdag avond mijn Classic kunnen ophalen in MM Rheine te Duitsland. Eerder die dag gereserveerd en binnen 2 uur de melding dat die voor me klaar lag. Voorraad kun je via de site checken en komt gelukkig overeen met de werkelijkheid.
horloge startte in het Duits op maar zodra je hem koppelt met je telefoon past die alle taalinstellingen gelijk aan en is het dus net alsof hij in nederland gekocht word. Geen gekke compatible issues gezien.
horloge startte in het Duits op maar zodra je hem koppelt met je telefoon past die alle taalinstellingen gelijk aan en is het dus net alsof hij in nederland gekocht word. Geen gekke compatible issues gezien.
Ik heb Zoetermeer net gebeld, die hebben alleen nog een showmodel, Den Haag Spui heeft hem ook niet meer.henklbr schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:04:
Voorraad Samsung Gear S3 Frontier bij de MediaMarkt (actuele stand 05 dec16 0900lt):
Assen
Alkmaar
Deventer
Den Haag
Rijswijk
Zoetermeer
Utrecht Hoog Catharijne
Ede
Heerlen
Edit: ook Rijswijk niet.
Edit2: Ook hoog catherijne alleen showmodel.
[ Voor 10% gewijzigd door KoningsGap op 05-12-2016 14:55 ]
Gear S3 voor €349 (korting van €50 staat onderaan de pagina.
https://www.amazon.es/Sam...6&sr=8-1&keywords=gear+s3
Edit3: Heerlen is ook een showmodelGoopher schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:34:
[...]
Ik heb Zoetermeer net gebeld, die hebben alleen nog een showmodel, Den Haag Spui heeft hem ook niet meer.
Edit: ook Rijswijk niet.
Edit2: Ook hoog catherijne alleen showmodel.
Wat ben ik ook een ongelooflijke dwaas. Pak ik de trein van Zwolle naar Utrecht voor de MM. Sta ik om 20.00 voor een gesloten deur. Het is natuurlijk sinterklaas.
Morgen maar een nieuwe poging haha
Morgen maar een nieuwe poging haha
RandyJC
Nog beter, 299 is de werkelijke prijs na korting (wordt automatisch meegenomen bij afrekenen). Inclusief 1 day shipment komt het uit op 311 Euro!!!! En op voorraad.. thx henkyyy
renzo4000 schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:00:
Gear S3 voor €349 (korting van €50 staat onderaan de pagina.
Wow nice, heb ik er net €375 voor betaald
... maar wel echt een goede deal en nog op voorraad. De mijne wordt vandaag geleverd dus je hoeft het ook niet voor de snelheid te laten iig.
Heb de gear net ook hier besteld, voor 362 euro inclusief verzendkosten. Levering 8 december.mvoosten schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:11:
Nog beter, 299 is de werkelijke prijs na korting (wordt automatisch meegenomen bij afrekenen). Inclusief 1 day shipment komt het uit op 311 Euro!!!! En op voorraad.. thx henkyyy
[...]
Thnx voor de tip.
RandyJC