Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Let op dat de voorraadinfo van de Mediamarkt op de site van geen kanten klopt. Amersfoort staat ie dat ie er is. Ik ben daar vandaag langsgeweest maar ze hebben er zelfs nog geen één ontvangen.
Als die zaak niet dicht was dan was ik je voor geweest Hèhè.Goopher schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:09:
Hoog Catherijne had er stiekem toch nog 1 op voorraad vandaag! (Nu dus niet meer ;p)
Let op dat de voorraadinfo van de Mediamarkt op de site van geen kanten klopt. Amersfoort staat ie dat ie er is. Ik ben daar vandaag langsgeweest maar ze hebben er zelfs nog geen één ontvangen.
Amazon heeft die van mij vanuit Spanje Verstuurd. Verwachte levertijd is donderdag aanstaande.
RandyJC
Ter info: MM Heerlen, heeft er eentje op voorraad. In eerste instantie zou het hier om een demo model gaan, maar blijkbaar was er toch nog "echte" voorraad.
Deze was eerst voor mij gereserveerd, maar 50 euries verschil en de reistijd maken het toch verstandiger om deze te laten schieten.
En wat nou als je door jou bestelde Gear S3 kaduuk gaat (wat niet te hopen is natuurlijk)?Pandorian schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:02:
Toch maar via amazon besteld, en niet voor die van de MM gegaan.
Ter info: MM Heerlen, heeft er eentje op voorraad. In eerste instantie zou het hier om een demo model gaan, maar blijkbaar was er toch nog "echte" voorraad.
Deze was eerst voor mij gereserveerd, maar 50 euries verschil en de reistijd maken het toch verstandiger om deze te laten schieten.
Als je die bij de MM gehaald had, had je gewoon NL garantie (2 jaar), een voor de Nederlandse markt bestemde Gear S3 etc...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Zojuist de Frontier uitvoering bested.
Seal alles zat er nog omheen. 06-12-2016 besteld via amazon spanje 08-12-2016 binnen in nederland
RandyJC
"Wij vinden het vervelend om het volgende aan u te moeten melden, maar wegens een diefstal bij DHL kunnen we de door u bestelde Samsung Gear S3 nog niet uitleveren. "
Frontier
Leeuwarden
Zaandam
Amsterdam Centrum
Cruquius
Hoofddorp
Almere
Deventer
Hengelo
Amersfoort
Utrecht The Wall
Utrecht Hoog Catharijne
Ede
Duiven
Zoetermeer
Rotterdam Alexandrium
Den Haag
Rijswijk
Dordrecht
Den Bosch
Breda
Maastricht
Classic
Niet op voorraad
Classic BALR
Leeuwarden
Assen
Emmen
Hoorn
Alkmaar
Zwolle
Zaandam
Amsterdam Centrum
Almere
Hengelo
Enschede
Cruquius
Leiden
Alphen aan den Rijn
Utrecht The Wall
Utrecht Hoog Catharijne
Amersfoort
Ede
Arnhem
Duiven
Den Haag
Rijswijk
Zoetermeer
Rotterdam Centrum
Rotterdam Zuid
Middelburg
Bergen op Zoom
Breda
Tilburg
Den Bosch
Venlo
Heerlen
Maastricht
Voordat je een "reisje" gaat maken: altijd raadzaam om even naar de desbetreffende MM te bellen!
[ Voor 44% gewijzigd door henklbr op 11-12-2016 11:38 ]
Redelijk vreemd dat die Classic nergens te krijgen is. Overigens hebben andere winkels em ook niet, beetje een matige uitrol van Samsung.henklbr schreef op zondag 11 december 2016 @ 11:28:
Voor de mensen die nog een Gear S3 willen kopen: dit is de voorraad bij de Mediamarkt 111130lt dec 16
RoD schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:36:
[...]
Redelijk vreemd dat die Classic nergens te krijgen is. Overigens hebben andere winkels em ook niet, beetje een matige uitrol van Samsung.

Inmiddels is de Gear S3 Classic (EN Gear S3 Classic BALR) op voorraad bij CoolBlue
Olaf1979 schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:58:
Weet iemand hoe het zit met de Gear S3 LTE nano sim editie? Deze staat al in Tweakers maar er is nog niks over prijzen etc bekend.
Volgens mij is de Gear S3 LTE alleen met virtuele sim, sommige providers (VS) bieden de Sim copy dienst, aan. Waardoor de sim van je mobiel gekopieerd word. Als dat niet ondersteund wordt in Nederland, dan kan ik volgens mij, veel beter de normale Gear S3 Frontier bestellen.bnieho schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:54:
Voor zover ik weet komt er geen met een nano sim. Wel is er in oa de VS een verkrijgbaar met een virtuele sim (e-sim), maar die sim wordt hier niet ondersteunt.
Woensdag besteld. Kreeg vandaag een email dat hij pas in de loop van week 51 geleverd word terwijl hij nog gewoon bij meerdere Media Markts in de winkel ligt.
Gaat om de Samsung Gear S3 Frontier.
Waarom ON-line bestellen als hij gewoon verkrijgbaar is in de winkel dan?SlideR NL schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:16:
Levertijd bij de Media Markt Online....:
Woensdag besteld. Kreeg vandaag een email dat hij pas in de loop van week 51 geleverd word terwijl hij nog gewoon bij meerdere Media Markts in de winkel ligt.
Gaat om de Samsung Gear S3 Frontier.

[ Voor 96% gewijzigd door Co1967 op 20-12-2016 12:31 . Reden: fout topic :-( ]
SM-R770NZSALUX (uitverkocht)
http://www.smartwatchshop...sung-gear-s3-classic.html
SM-R770NZSAPHN (beschikbaar)
Zou als ze allebei nog beschikbaar waren hoe dan ook voor het PHN-model gaan..zwittrooper schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:01:
Weet iemand toevallig of er een verschil is tussen deze 2 versies bij Coolblue?
SM-R770NZSALUX (uitverkocht)
SM-R770NZSAPHN (beschikbaar)
PHN staat voor Nederlands model.. LUX waarschijnlijk voor Luxemburg.. (zal zonder LTE en/of in Europa toch hetzelfde ding zijn)..
Verwachte leverdatum 10 januari
Verwijderd
Kan de frontier mee laten nemen uit Amerika. Iemand die hier ervaring mee heeft. Scheelt namelijk 70 Euro.
Dit is niet helemaal de bedoeling van dit topicVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:52:
Goede middag,
Kan de frontier mee laten nemen uit Amerika. Iemand die hier ervaring mee heeft. Scheelt namelijk 70 Euro.
Verwijderd
Sorry. Mijn vraag was al vanuit een ander topic naar deze verplaatst.RoD schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:08:
[...]
Dit is niet helemaal de bedoeling van dit topic
[ Voor 97% gewijzigd door henklbr op 25-01-2017 08:44 ]
Zou ik een andere firmware kunnen flashen of zou dat helemaal niet nodig zijn?
Edit: vandaag ontvangen, inclusief EU adapter :-)
[ Voor 8% gewijzigd door kwaazaar op 27-03-2017 17:52 ]
Ik weet niet waar ik dit moet vragen dus ik probeer het maar hier. (bericht mag verwijderd/verplaatst worden indien nodig
Gr. Stijn
Actievoorwaarden en deelnemende winkels:
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/NNHTMPATKTA25/
Amazon.de
€ 243,02
Maar dat is de prijs voor de Classic
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Je kunt gewoon kiezen voor de Frontier variant. In de bevestigings email en bestelling staat het ook.TommyGun schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:41:
pricewatch: Samsung Gear S3 Frontier Zwart (Zwart)
Amazon.de
€ 243,02
Maar dat is de prijs voor de Classic
Oh, gisteren stond er een veel hogere prijs bij de Frontier op AmazonThe White B.A. schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:39:
[...]
Je kunt gewoon kiezen voor de Frontier variant. In de bevestigings email en bestelling staat het ook.

[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 14-07-2017 13:17 ]
Is nog steeds te koop voor € 239,-. Zie hier https://www.amazon.de/dp/...U5HI?_encoding=UTF8&psc=1TommyGun schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:16:
[...]
Oh, gisteren stond er een veel hogere prijs bij de Frontier op Amazon
Lijkt de Classic maar zoals gezegd in bevestigingsmail en je account is het de Frontier.
Klopt, zojuist besteld en de mail staat;Morpheus2003 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:02:
[...]
Is nog steeds te koop voor € 239,-. Zie hier https://www.amazon.de/dp/...U5HI?_encoding=UTF8&psc=1
Lijkt de Classic maar zoals gezegd in bevestigingsmail en je account is het de Frontier.
Samsung SM-R760NDAADBT Gear S3 frontier Smartwatch (3,3 cm (1,3 Zoll) Display, NFC, Bluetooth, WLAN, Tizen OS, mit Silikon-Armband)
TommyGun schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:03:
[...]
Klopt, zojuist besteld en de mail staat;
[...]
Ik ben vanaf dinsdag op vakantie dus tjaMorpheus2003 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:03:
[...]
Ik heb em gister besteld en hij is vanochtend verzonden. Dinsdag binnen
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Levert geen problemen op zo te zien...Thepierce86 schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:17:
Voor de geïnteresseerden, heb vrijdag avond mijn Classic kunnen ophalen in MM Rheine te Duitsland. Eerder die dag gereserveerd en binnen 2 uur de melding dat die voor me klaar lag. Voorraad kun je via de site checken en komt gelukkig overeen met de werkelijkheid.
horloge startte in het Duits op maar zodra je hem koppelt met je telefoon past die alle taalinstellingen gelijk aan en is het dus net alsof hij in nederland gekocht word. Geen gekke compatible issues gezien.
Zeker een aanrader, heb hem (Classic) 3 weken geleden bij de MM in Nordhorn opgehaald voor 279 (extra angebod). De prijs is nu wat hoger op ik geloof 314,-- (http://www.mediamarkt.de/...r-s3-classic-2173588.html)MisterChaoSs schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 20:47:
Als ik hem bij de Duitse mediamarkt wilt bestellen, 130euro goedkoper dan de hollandse, kan ik het land om te bezorgen niet van Duitsland naar Nederland veranderen. Iemand ervaring met de Duitse MM?
Super horloge trouwens!
"It's not whether you get knocked down; it's whether you get up."
Heb hem maar gewoon bestelt (Frontier). Prima horloge inderdaad maar ik mis het doorscrollen van je whatsapp berichten e.d.foxkuil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:27:
[...]
Zeker een aanrader, heb hem (Classic) 3 weken geleden bij de MM in Nordhorn opgehaald voor 279 (extra angebod). De prijs is nu wat hoger op ik geloof 314,-- (http://www.mediamarkt.de/...r-s3-classic-2173588.html)
Super horloge trouwens!
je kan alleen de eerste berichten van diverse chats zien, maar bijvoorbeeld niet alle 5 de berichten van een chat. Dat verdient nog wel wat aandacht
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/#/3F46JL8GUGPT4/
Dank je! Mocht het morgen nou enorm tegenvallen of wellicht dat deze smartwatch helemaal nergens met mooie korting te vinden is, dan is dit altijd een goed alternatief! De actie duurt immer tot einde van het jaar.speedstar83 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:29:
Via Samsung België kun je nu 50€ cashback krijgen:
https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/#/3F46JL8GUGPT4/
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-gear-s3-frontier-zwart-1482483.html
+ €50,- cashback is €227,-
[ Voor 56% gewijzigd door hitmetomaat op 27-11-2017 13:21 ]
Die 50€ cashback waar ik naar refereerde is enkel geldig voor Belgische en Luxemburgse EAN nummers. Dit gaat dus niet werken waarschijnlijk met een horloge uit mediamerkt Nederland.hitmetomaat schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:26:
De Gear S3 Frontier is nu voor €277,- bij mediamarkt.nl:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-gear-s3-frontier-zwart-1482483.html
+ €50,- cashback is €227,-
Er is nu ook een cashback actie in Nederlandspeedstar83 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:56:
[...]
Die 50€ cashback waar ik naar refereerde is enkel geldig voor Belgische en Luxemburgse EAN nummers. Dit gaat dus niet werken waarschijnlijk met een horloge uit mediamerkt Nederland.
En het wordt helemaal een koopje want ik heb gebeld met Samsung Promotions met de vraag als ik toch nog gebruik kan maken van deze actie vanwege een te late uitlevering van MM en die hebben de coulante regel toegepast waardoor ik ook die €50 korting krijg.B-Real schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:49:
Jammer dat er net geen overlap in zit qua Black Friday actie en cashback actie, anders was het helemaal een koopje geweest
I'm Happy.
Die van mij kwam ook pas gisteren binnen i.p.v. zaterdag (via bol.com), dan kan ik misschien ook een poging wagen natuurlijk!
Samsung Promotion:B-Real schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:08:
Oh, waarmee heb je precies gebeld?
Die van mij kwam ook pas gisteren binnen i.p.v. zaterdag (via bol.com), dan kan ik misschien ook een poging wagen natuurlijk!
''Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via
telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info''
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik heb de Gear S3 Frontier op 25 november gekocht bij de mediamarkt via de zelfde actie. Ik kreeg ook bericht dat hij in week 48 geleverd zou worden. Ik heb nog niks binnen en heb ook geen verdere informatie over de status van het product gekregen.mak09 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:28:
Oooh, wat een pech! Heb deze Gear S3 op 24 nov besteld bij MM voor €277 maar tot op heden nog niet geleverd vanwege geen voorraad. Net bericht gekregen van MM dat het in WK 48 geleverd wordt en de voorwaarden van de samsung actie €50 retour is van toepassing op aankopen tussen 27 nov. en 31 dec. 2017 dus kom ik waarschijnlijk niet in aanmerking voor deze samsung actie.
Ik heb een bericht naar de klantenservice gestuurd, maar die hebben ook nog niet gereageerd.
Zijn er meer mensen die hem hebben besteld tijdens black friday maar nog niks binnen hebben?
Ik heb hem op 27 november besteld bij de mediamarkt, hij was toen nog op voorraad stond er.Rbbro7 schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:39:
Ik heb de Gear S3 Frontier op 25 november gekocht bij de mediamarkt via de zelfde actie. Ik kreeg ook bericht dat hij in week 48 geleverd zou worden. Ik heb nog niks binnen en heb ook geen verdere informatie over de status van het product gekregen.
Ik heb een bericht naar de klantenservice gestuurd, maar die hebben ook nog niet gereageerd.
Zijn er meer mensen die hem hebben besteld tijdens black friday maar nog niks binnen hebben?
Maar de 28e kreeg ik een mailtje met: "Je bent niet de enige met interesse in GEAR S3 FRONTIER DARK GREY met artikelnummer 1482483. Velen gingen je voor en helaas is het product nu uitverkocht."
En dat de levertijd onbekend is, maar zodra hij verzonden is informeren ze daarover per e-mail.
Toen heb ik de 29e via Messenger gevraagd of ze weten wat ongeveer de levertijd is.
1 december kreeg ik pas antwoord dat hij 30 november is binnen gekomen in het magazijn, maar dat het een aantal dagen kan duren voor dat hij naar de vervoerder verzonden kan worden. Als ik na 3 werkdagen nog niks had gehoord moest ik weer contact op nemen.
Dus 6 december weer contact opgenomen, kreeg ik 7 december antwoord dat hij 8 december binnen komt en dat ik hem begin van deze week kan verwachten.
Begin van deze week is al bijna voorbij en ondertussen nog niks vernomen, ook geen mailtje dat hij verzonden is.
Heb maar weer een berichtje verstuurd, want voordat ze antwoorden is het waarschijnlijk al weer eind van deze week.
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Ik heb vandaag eindelijk een notificatie gekregen van postNL dat hij donderdag binnen komt.hitmetomaat schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:34:
[...]
Ik heb hem op 27 november besteld bij de mediamarkt, hij was toen nog op voorraad stond er.
Maar de 28e kreeg ik een mailtje met: "Je bent niet de enige met interesse in GEAR S3 FRONTIER DARK GREY met artikelnummer 1482483. Velen gingen je voor en helaas is het product nu uitverkocht."
En dat de levertijd onbekend is, maar zodra hij verzonden is informeren ze daarover per e-mail.
Toen heb ik de 29e via Messenger gevraagd of ze weten wat ongeveer de levertijd is.
1 december kreeg ik pas antwoord dat hij 30 november is binnen gekomen in het magazijn, maar dat het een aantal dagen kan duren voor dat hij naar de vervoerder verzonden kan worden. Als ik na 3 werkdagen nog niks had gehoord moest ik weer contact op nemen.
Dus 6 december weer contact opgenomen, kreeg ik 7 december antwoord dat hij 8 december binnen komt en dat ik hem begin van deze week kan verwachten.
Begin van deze week is al bijna voorbij en ondertussen nog niks vernomen, ook geen mailtje dat hij verzonden is.
Heb maar weer een berichtje verstuurd, want voordat ze antwoorden is het waarschijnlijk al weer eind van deze week.
Ik heb gister avond een berichtje kregen dat hij vandaag geleverd wordtRbbro7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:31:
Ik heb vandaag eindelijk een notificatie gekregen van postNL dat hij donderdag binnen komt.
Ik zie nu ook dat hij bij MM weer op voorraad is, maar bij bijna alle andere winkels is hij nu juist niet meer op voorraad ...
[ Voor 18% gewijzigd door hitmetomaat op 22-12-2017 10:34 ]
https://shop.samsung.com/nl/gear-s3-cashback
Het zal aan mij liggen, maar wat nodeloos onduidelijk. Direct de prijs van 299 in je winkelmandje zichtbaar wanneer je hem bij Samsung bestelt - zodra deze weer op voorraad is althans. Waarom dan nog overal die blauwe 50 euro korting stickers? Nu komt het op mij over alsof je 50 krijgt en allerlei ongein uit moet halen om de tweede 50 euro korting ook te krijgen. Wat haaks staat op "direct de prijs van 299 zichtbaar in je winkelmandje".krakendmodem schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:37:
Kreeg een mailtje van Samsung dat de Gear S3 voor 299 wordt aangeboden.
https://shop.samsung.com/nl/gear-s3-cashback
Afijn je zou zeggen dat zo'n actie gewoon ook via resellers wordt uitgerold. Nu heeft MM hem weer op voorraad en heb je geen garantie dat je extra korting kunt krijgen.
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Klopt, die stickers snapte ik ook al niet (en natuurlijk uitverkocht).geelers schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:26:
[...]
Het zal aan mij liggen, maar wat nodeloos onduidelijk. Direct de prijs van 299 in je winkelmandje zichtbaar wanneer je hem bij Samsung bestelt - zodra deze weer op voorraad is althans. Waarom dan nog overal die blauwe 50 euro korting stickers? Nu komt het op mij over alsof je 50 krijgt en allerlei ongein uit moet halen om de tweede 50 euro korting ook te krijgen. Wat haaks staat op "direct de prijs van 299 zichtbaar in je winkelmandje".
Afijn je zou zeggen dat zo'n actie gewoon ook via resellers wordt uitgerold. Nu heeft MM hem weer op voorraad en heb je geen garantie dat je extra korting kunt krijgen.
Lijkt me namelijk wel een interessant horloge, alleen gaat 400 euro mij nog net wat te ver.
https://nl.hardware.info/...-samsung-gear-s3-frontier
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
https://www.amazon.de/Sam...rmband-Grau/dp/B01LF0T51I
[ Voor 72% gewijzigd door linkje op 22-06-2018 14:23 ]
Je kan met Paypal betalen dus, ietwat safe.https://heyriola.myshopify.com/products/b00ac7eeab
Samsung Gear S3 Frontier SmartWatch - Black €211,84
https://www.scamadviser.c...te/heyriola.myshopify.com
Verkoop Support Budel B.V.
Adr. Groenewegenlaan 32
6021 JM, Budel
KVK-nummer: 17103839
Evt creditkaart, heeft weinig zin om hun aan te schrijven of ze legit zijn denk ik
Kent iemand ze?
edit:
Mooie villa.
Schijnbaar ook Vlasco vastgoed.
Ik laat het maar zo lol, te shady voor mij.
[ Voor 32% gewijzigd door Bad Brains op 28-07-2018 13:23 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Gisteren stond de Classic op Amazon.de voor 209. Geen idee voor hoe lang, maar vanmorgen was het ineens 299, en verkocht door een shop ipv Amazon zelf (wat bij de prijs van 209 gisteren nog wel door Amazon zelf was).
Het leek me al goedkoop dus heb ik hem (vanuit vakantie) maar besteld
Wellicht een iets te vroeg ingezette actie (met de release van de Galaxy Watch binnenkort) die door het weekend niet direct is opgemerkt? Overigens denk ik dat zulke prijzen binnenkort normaal zullen worden voor de S3 wanneer de Galaxy Watch er eenmaal is.
[ Voor 13% gewijzigd door johnwoo op 06-08-2018 15:08 ]
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
https://www.eglobalcentra...018_08_29)#/product/19490
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
https://www.bol.com/nl/p/...qdO3JChg.1.2.ProductImage