winux schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:04:
Zijn er mensen die persoonlijke ervaringen met de gear s3 hebben, en juist heel positief zijn en ervaren dat ze de smartphone minder gebruiken? Of mensen die zeggen spijt te hebben dat ze er nu een hebben aangeschaft.
Ik twijfel om de gear s3 aan te schaffen of te wachten of de s4...
Was voorheen erg sceptisch over het nut van een SmartWatch. Een goede vriend van me heeft de S2. Hij heeft me van te voren uitgelegd wat je ervan kunt verwachten en dat klopt tot nu toe voor mij.
Ik beschouw een SmartWatch als een tool om fit te blijven en je wordt op de hoogte gehouden van praktisch alles wat op mijn mobiel gebeurd. Als ik mijn telefoon nu pak, is dat omdat mijn horloge iets aangeeft, waar ik op dat moment ook iets mee wil doen, "even kijken of iets heb gemist" is er niet meer bij.
Mijn gebruik van een mobiel in gezelschap (of eigenlijk zelfs over het algemeen) is drastisch verminderd.
Ik heb gekeken naar "activity trackers" zoals FitBit, maar deze missen toch een stukje "flair" en klasse in mijn opinie.
Heb ook stevig onderzoek gedaan naar de concurrentie en ik heb geen dag spijt van mijn besluit om voor de S3 te gaan.
Ja, er zijn weinig apps, ja de Galaxy App store is mediocre at best, maar daarvoor in de plaats krijg je wel (in mijn opinie) 1 van de meest mooie Smartwatches met een accuduur waar de rest nog een puntje aan kan zuigen (4 dagen is voor mij haalbaar).