Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Nolip schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:38:
[...]

Als je OSD uitzet gebeurd dat niet, althans zolang de display niet actief wordt door je pols beweging (anders moet je ook dat uitzetten)
Dat is inderdaad een oplossing. Probleem is dat het niet alleen met douchen is, wanneer je je armen overelkaar heen hebt wil hij ook nog wel eens activeren. Een optie om je scherm te locken, al dan niet automatisch en unlocken door bijv de ring een halve of hele draai te geven. Wanneer je dan de ring maar 1 of 2 tandjes draait gebeurt er niks. En notificaties verwijderen met de back button (dismiss), dat zou helemaal top zijn.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:22
Ik zoek nu al even naar een klein issue waar ik tegenaan loop. In de planner geeft hij alle afspraken weer, niet alleen die van mij (Ik heb drie agenda's; privé, gezamenlijk en die van mijn vrouw). Bij mijn Moto 360 v2 kon ik instellen welke agenda's ik kon zien, deze optie kan ik niet vinden, heeft iemand een tip?

[ Voor 11% gewijzigd door Tovenaar op 28-12-2016 16:21 ]

• Technoturk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-01-2024
wie heeft er nog meer last van wit beeld op de samsung galaxy apps.
mijn LG G5 kreeg een update naar android 7 en since dien krijg ik wit beeld .

Opnieuw instaleren helpt voor 2 dagen daarna kan je hem weer zieje weer wit beeld.
en elke keer waneer je hem opnieuw installeerd reset mijn gear s3 en kan je weer opnieuw beginnen met instaleren van all je watchfaces en apps :( zeer iritand. met android 6 was toen alles prima

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25

CWH

Heb de mijne gisteren teruggestuurd naar CoolBlue; de ene keer ging de accu drie dagen mee, de andere nog geen dag, en dat kwam vaker voor, terwijl ik alles uit had staan en 'm niet eens gebruikte. Bv 's avonds 100% na laden, 's morgens 47%! Scherm uit, geen BT, geen NFC, geen gps.Ik had 'm net 16 dagen maar ik hoop toch dat ik een nieuwe krijg.

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Dit wordt niet gewaardeerd. Maak een TR als je meent dat iets niet door de beugel kan.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 29-12-2016 22:44 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
*knip* zie hierboven.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 29-12-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 19:53
Mijn Altimeter is frequent van het padje. Na calibreren zit ik op 5m hoogte, een paar uurtjes later ben ik op dezelfde plek ineens op 21 meter en moet ik weer calibreren.

Ook vandaag, voor het eerst, heeft de floors meting ineens bedacht dat ik 38 floors gelopen heb tijdens mijn rondje hardlopen, wou dat het waar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Exact hetzelfde gedrag hier. Heb al 99 trappen gelopen tijdens het hardlopen haha
Nolip schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:26:
Mijn Altimeter is frequent van het padje. Na calibreren zit ik op 5m hoogte, een paar uurtjes later ben ik op dezelfde plek ineens op 21 meter en moet ik weer calibreren.

Ook vandaag, voor het eerst, heeft de floors meting ineens bedacht dat ik 38 floors gelopen heb tijdens mijn rondje hardlopen, wou dat het waar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technoturk
Bij mij ook het zelfde. Altijd na een calibratie 21 m en paar uur later 161m of soms -13m. Hoop snel op een betere update. Ook de mobiel app kan ik al dagen niet meer gebruiken door dat wit scherm bij de galaxy app store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johan.B
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:33
Ik gebruik mijn Gear S3 in combinatie met een Nexus 5X.
Sinds de Gear gekoppeld is met mijn Nexus, kan mijn Nexus niet meer verbinden met mijn wagen (bluetooth). Het gaat over een volvo V60.

Zijn er nog mensen die problemen hebben om met meerdere bluetooth "devices" te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 01:13
Ik gebruik mijn Gear S3 in combinatie met een Sony Z2,en heb daar soms ook last van en vebind dan niet meer met de Parrot in mijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-03-2024
Johan.B schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:35:
Sinds de Gear gekoppeld is met mijn Nexus, kan mijn Nexus niet meer verbinden met mijn wagen (bluetooth). Het gaat over een volvo V60.

Zijn er nog mensen die problemen hebben om met meerdere bluetooth "devices" te verbinden?
Het automatisch verbinden met de wagen lukt bij mij ook niet altijd meer.Handmatig in mijn Oneplus 3 verbinding maken met mijn wagen lukt wel en het automatisch verbinden gaat dan vaak weer een poosje goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phkba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:32
Johan.B schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:35:

Zelfde probleem(andere auto). Iemand al oplossing gevonden anders dan telefoon loskoppelen van de Gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technoturk
heb samsung maar het probleem vermelt hopelijk kunnen ze iets vinden anders word het afscheid nemen , mooi apparaat zonder app store heb ik weinig plezier aan. is het zelfde als vroeger pc zonder cdrom speler met een kapote diskette drive.
Klantenservice

• Kennisgeving van het klantencentrum.
Beste klant,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. We stellen het zeer op prijs u van dienst te kunnen zijn.
Wij hebben begrepen dat u een wit scherm krijgt te zien bij het openen van Samsung Gear Apps.
Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Wij hebben uw klacht ontvangen en zullen het doorsturen aan onze collega's van de technische afdeling. Dit naar aanleiding van hun bredere kennis over dit onderwerp.

Wij zullen u benaderen zodra wij een antwoord hebben ontvangen van de technische afdeling.

Als u onverwachte situaties tegenkomt, of verdere vragen heeft neem dan alstublieft nogmaals contact met ons op. Ons team staat voor u klaar met de benodigde informatie.

Wanneer u de Content & Services klantenservice bezoekt, http://help.content.samsung.com, zult u in staat zijn alle beschikbare Samsung Content & Services in uw land te vinden.

Bedankt dat u onze services gebruikt. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk.

Met vriendelijke groet,
Omar

Bezoek onze website: https://help.content.samsung.com

• Hier is uw vraag.

Wit beeld bij gear apps (2017-01-02)

* Geef de volgende informatie zo gedetailleerd mogelijk op zodat wij u effectiever kunnen ondersteunen.
1) OS-versie: android 7.0
2) Toegangstype: ?
3) Beschrijving van fout: wit beeld bij gear apps. Na opnieuw instaleren werkt hij even en dan weer wit beeld. Dit probleem verscheen na het update van android 6.1 naar android 7

* Deze e-mail is verzonden vanaf een adres dat alleen meldingen verzendt. Beantwoord deze e-mail niet.
Copyright 2017, Samsung Electronics Co., Ltd. All rights reserved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Heeft iemand de officiële iOS app al gevonden? In de Nederlandse store staat hij niet, misschien in de US app store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavel 128 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:38:
Heeft iemand de officiële iOS app al gevonden? In de Nederlandse store staat hij niet, misschien in de US app store?
Leuk dat de app eindelijk beschikbaar komt. Vind het een mooi horloge, maar ik mis 1 ding. Het reageren op berichten. Dat is een must have en de reden dat ik zo nu en dan mijn Apple Watch nog draag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:15:
[...]

Leuk dat de app eindelijk beschikbaar komt. Vind het een mooi horloge, maar ik mis 1 ding. Het reageren op berichten. Dat is een must have en de reden dat ik zo nu en dan mijn Apple Watch nog draag.
Vraag me af of dat geen beperking is binnen IOS. Pebble had dit toch ook nooit op iOS? Dat het met een AW wel werkt is natuurlijk logisch, maar misschien dat Apple het niet toe staat bij derden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Tada, hier is een van de eerste Apple fanboys die zijn Apple watch de deur heeft gewezen en tussen al zijn Apple spullen (en dat zijn er echt een hoop haha) een Samsung Gear S3 Frontier heeft besteld.

Ben sinds kort bezig voor mijn bedrijf om een aangepaste ultra secure ROM te maken en moest daarvoor een Android toestel aanschaffen. Zo kwam ik uit op de Nexus 5X en het verbaasde mij enorm hoe volwassen Android is geworden.

Zo snappy dat iOS is, zo snappy is Android inmiddels ook geworden. En heb ik met een open mind eens naar de S3 gekeken en boem, was meteen verkocht.

Dat wilt niet zeggen dat ik ineens om ben hoor. ben nog steeds gek op mijn Mac Pro, Macbook Pro etc.. maar sinds dat de Apple watch is uitgekomen is vind ik de innovatie bij Apple ver te zoeken.

Dus binnen 2 weken een 5X, S3 Frontier en vanavond nog even een 6P ophalen haha. Mijn vrouw snapt er niets van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag ook een s3 classic, geweldig horloge moet ik zeggen.
Wel een kleine opmerking, als ik aan de ring kom voel ik een speling, zelfs als ik lichtjes op de ring tik hoor je een tikkend geluid wat in mijn ogen toch niet zou mogen. Heb ook even de frontier gehad en die had dat namelijk niet, zijn er nog mensen met een classic die dit probleem onder vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Dat is normaal... Anders zou hij niet zo soepel kunnen draaien.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:42:
Dat is normaal... Anders zou hij niet zo soepel kunnen draaien.
Waarom is het dan niet bij de frontier, en die draaid ook soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Die heeft het ook, google maar eens. Misschien dat de één er meer last van heeft dan de ander.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:37
phkba schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:42:
[...]

Zelfde probleem(andere auto). Iemand al oplossing gevonden anders dan telefoon loskoppelen van de Gear?
Ik had dit ook, maar 1 bluetooth verbinding tegelijk vanaf mn oneplus x. Met gear dus geen carkit. Nogal vervelend gezien ik mn spotify gebruik in de auto (megane).

Gezien ik niet als Michael Knight bel met de gear, heb ik de telefoon verbinding in het bluetooth profiel van de gear op de telefoon uitgeschakeld. Nu krijg ik gewoon Notifications binnen op de gear en werkt mn carkit gewoon. Kan alleen niet meer bellen vanaf de gear, maar dat deed ik toch al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 17:42

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zijn hier mensen die de gear s3 gebruiken voor hardlopen? Of kan ik dan beter een garmin kopen?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
pdavie2311 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:37:
Zijn hier mensen die de gear s3 gebruiken voor hardlopen? Of kan ik dan beter een garmin kopen?
Ik heb hem paar dagen geleden voor het eerst me gelopen. Moet ik vaker doen kom van de MS Band 2 dus is nog effe wennen aan hoe samsung het allemaal weg zet in zijn app.
App zelf geeft veel info over de gelopen afstand, dat is fijn om te zien.

Waar ik wel ben tegen aan gelopen, dat hij wel de hele route heeft geregistreerd maar als ik in de app op het kaartje kijk dan heeft hij maar een klein stukje daar van op de kaart gezet.
Weet allen niet nu of dat aan mij ligt (setting) of de watch.

Wat betreft Garmin daar heb ik geen ervaringen mee.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

Ik ben na het lezen van deze topics ook overstag gegaan en gekozen voor de gear s3 classic.
Behalve het feit dat ik voornemens ben om het bandje te vervangen voor een ander exemplaar ben ik erg tevreden over gear.
Connectie ging perfect met mijn samsung galaxy s6 door middel van de gear app op mijn telefoon. Bijna plug en play te noemen. Emails en overige berichten komen binnen op de gear.

Ik zou graag nog navigatie op mijn gear ontvangen. Ik heb een betaalde licentie van sygic op mijn telefoon staan, die ook de mogelijkheid heeft om bijvoorbeeld head up display weer te geven op de telefoon
Is het ook mogelijk om dit te ontvangen op de gear s3.

Iemand een idee?

Groet JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mijn S3 maakt om de 10 minuten een hart check, maar zou dit graag naar 1 keer per uur willen hebben. Hoe kan ik dit regelen? In de watch schijn ik het niet in te kunnen stellen en de iPhone app is te beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsie1337
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-06 12:20
De app staat nu in de apple appstore! Weinig verschil overigens met de beta app, beide werken ze prima.
Ik blijf bij beide apps vaak zien dat ik geen connectie met internet kan maken met bepaalde apps (google maps, youtube). Zodra ik bluetooth uitzet werkt dit wel bijna altijd. Niemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Geen last van. En de supported app laat in ieder geval zien hoe vol de batterij nog is. Dat had ik bij mijn beta versie nog niet (wellicht een oude).

Maar weet iemand hoe ik de automatic heart rate check kan veranderen naar 1 keer per uur? Met een iphone dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
pdavie2311 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:37:
Hardlopen is waardeloos met dit horloge, ik heb ook een TomTom horloge resulaten van samung zijn echt slecht zie ook mijn post op de eerdere pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Poelie schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:23:
[...]

Hardlopen is waardeloos met dit horloge, ik heb ook een TomTom horloge resulaten van samung zijn echt slecht zie ook mijn post op de eerdere pagina's.
Eind december is afaik een softwareupdate uitgekomen met een gps-fix, heb je die al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Heb hem nu +/- 2 weken om mijn pols, en ben tot nu toe meer dan tevreden 😇 heb mijn review net online gegooit.. Momenteel is het enigste nadeel dat ik tijdens het track en van een wandeling de feedback / coaching niet uit krijg.

Welke watchface gebruiken jullie momenteel. ben er namelijk nog niet helemaal uit

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

skai21 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:33:
Welke watchface gebruiken jullie momenteel. ben er namelijk nog niet helemaal uit
Audi RS watchface met een geil AOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yzord schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:24:
Tada, hier is een van de eerste Apple fanboys die zijn Apple watch de deur heeft gewezen en tussen al zijn Apple spullen (en dat zijn er echt een hoop haha) een Samsung Gear S3 Frontier heeft besteld.

Ben sinds kort bezig voor mijn bedrijf om een aangepaste ultra secure ROM te maken en moest daarvoor een Android toestel aanschaffen. Zo kwam ik uit op de Nexus 5X en het verbaasde mij enorm hoe volwassen Android is geworden.

Zo snappy dat iOS is, zo snappy is Android inmiddels ook geworden. En heb ik met een open mind eens naar de S3 gekeken en boem, was meteen verkocht.

Dat wilt niet zeggen dat ik ineens om ben hoor. ben nog steeds gek op mijn Mac Pro, Macbook Pro etc.. maar sinds dat de Apple watch is uitgekomen is vind ik de innovatie bij Apple ver te zoeken.

Dus binnen 2 weken een 5X, S3 Frontier en vanavond nog even een 6P ophalen haha. Mijn vrouw snapt er niets van :+
Haha dit heb ik dus ook een beetje. Hier in huis is alles Apple. Ik gebruikte al ver voor de iPod introductie dit platform en zo is dat eigenlijk altijd gebleven.

Had wel eens een Android telefoon maar dat voelde toen nog als half werk. Inmiddels heb ik een 7+ maar dat valt allemaal toch wat tegen. Normaal kan ik na aanschaf van een nieuwe iPhone altijd wel 11 maanden mijn drang "naar iets anders" onderdrukken maar inmiddels Jeukt het hier na 3 maanden al weer.

Ik ben dus ook van plan mijn Apple Watch niet te vervangen voor een Applewatch2 maar er een Frontier naast te kopen en als dat bevalt ga ik voor een S8 denk ik.

Hoe zit het met de apps op Tizen. Installer ik die via de iOS app en zijn er dan geen beperkingen? Of is Tizen aan iOS het zelfde als AndroidWear aan iOS? Dat had ik namelijk eens een weekje op proef en stelde juist enorm teleur.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

De iPhone app is puur wat je kan verwachten van Apple. Strict en zakelijk. Oftewel, alleen apps die gratis zijn en omdat ze zo vast op de watch worden geinstalleerd durven ze deze app wel toe te laten.

Bellen ermee kan met je S3, maar antwoorden op je smsjes, WA, iMessage etc. kan je vergeten. En zal ook niet gaan gebeuren ook. Hiermee proberen ze mensen te pushen een Samsung toestel aan te schaffen. Best slim, want jij geeft al aan na te denken over een S8 haha.

En verwacht niet te veel van Tizen apps. gewoon niet doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Yzord op 09-01-2017 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Heeft iemand al een fix voor de hoogte meter? Hij verloopt bij mij ook geleidelijk aan terwijl ik op de zelfde locatie ben van -20 tot 50 meter (ik zit op 1 meter boven nap) Ik vind het wel bijzonder dat ik er op Engelse forums zo weinig over teruglees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 19:53
Dodgy_Bob schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:04:
Heeft iemand al een fix voor de hoogte meter? Hij verloopt bij mij ook geleidelijk aan terwijl ik op de zelfde locatie ben van -20 tot 50 meter (ik zit op 1 meter boven nap) Ik vind het wel bijzonder dat ik er op Engelse forums zo weinig over teruglees.
Wilde met dezelfde vraag stellen, zat zojuist ook weer 100m hoger ergens in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technoturk
vandaag mail trug gekregen van samsung.

van de week maar even uitvoeren en het logje opsturen hopelijk gaat het helpen.
Klantenservice

• Kennisgeving van het klantencentrum.
Beste klant,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. We stellen het zeer op prijs u van dienst te kunnen zijn.
Wij hebben een reactie ontvangen van de technische afdeling.
Zij verzoeken u ons het log bestand van uw toestel toe te sturen om u beter van dienst te kunnen zijn.

U kunt het log bestand bemachtigen door middel van de onderstaande stappen:

1- Ga naar het keuze menu op uw toestel. (Waar u een nummer invoerd om te bellen)
2- Toets het volgende getal in * #9900# (sterretje, hekje, negen, negen, nul, nul, hekje)
3- ENABLE SECLOG(CURRENTLY DISABLED)
4- Herstart het toestel

De bovenstaande stappen horen het probleem te hebben verholpen.

Mocht het probleem niet zijn verholpen onderneemt u de volgende stappen:

1- *#9900# > "RUN DUMPSTATE/LOGCAT"
2- *#9900# > "COPY TO SDCARD(INCLUDE CP RAMDUMP"
3- Graag comprimeerd u het log bestand gemaakt op het repository van het
apparaat en stuur het aan ons.
4- *#9900# > "DISABLE SECLOG(CURRENTLY ENABLED) "
5- Start het toestel opnieuw op

U kunt deze mail beantwoorden met de benodigde informatie door middel van de volgende stappen:
- Ga naar: http://help.content.samsung.com
- log in met uw Samsung account en kies 1:1 vraag
- Kies 'status weergeven'
- Kies 'vraag toevoegen'
U zult uw eerder gestelde vragen zien staan.

Als u onverwachte situaties tegenkomt, of verdere vragen heeft neem dan alstublieft nogmaals contact met ons op. Ons team staat voor u klaar met de benodigde informatie.

Wanneer u de Content & Services klantenservice bezoekt, http://help.content.samsung.com, zult u in staat zijn alle beschikbare Samsung Content & Services in uw land te vinden.

Bedankt dat u onze services gebruikt. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk.

Met vriendelijke groet,
Omar

Bezoek onze website: https://help.content.samsung.com

• Hier is uw vraag.

Wit beeld bij gear apps (2017-01-02)

* Geef de volgende informatie zo gedetailleerd mogelijk op zodat wij u effectiever kunnen ondersteunen.
1) OS-versie: android 7.0
2) Toegangstype: ?
3) Beschrijving van fout: wit beeld bij gear apps. Na opnieuw instaleren werkt hij even en dan weer wit beeld. Dit probleem verscheen na het update van android 6.1 naar android 7

* Deze e-mail is verzonden vanaf een adres dat alleen meldingen verzendt. Beantwoord deze e-mail niet.
Copyright 2017, Samsung Electronics Co., Ltd. All rights reserved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Andere mogelijkheid die je niet hebt met een iPhone is een SOS instellen op je telefoon. Tenminste, ik kan het niet vinden in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

RoD schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:29:
[...]

Eind december is afaik een softwareupdate uitgekomen met een gps-fix, heb je die al geprobeerd?
Al beter geworden om mee hard te lopen? Heb nu een Garmin Forerunner 235, maar kan deze nog retour doen en voor de S3 Gear Frontier te gaan..Uiteraard is batterij van de Garmin stukken beter, maar het scherm van de Garmin is niet je van het.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
Het lijkt iets beter na een fabrieksreset, de afstanden en tijden zijn redelijk gelijk alleen kan je goed zien dat de Samsung minder samples neemt dan de tomtom. Daarnaast mis ik de functie dat het horloge wacht op een goede gps fix. Nu begin je met hardlopen en mis je vaak de 1e 200 tot 500 meter!(of je vliegt alle kanten op) De tomtom blijft wachten op een fix waarna je op start workout kan drukken.

Gps werkt alleen goed wanneer je basistraining kiest, bij het instellen van een afstand als target wordt de stappenteller ingezet en niet de gps (waardeloos dus). Inmiddels wel mijn tomtom te koop gezet met het vertrouwen dat het goed gaat komen.

Domper is dat mijn gear s3 bij Samsung ligt voor reparatie. De onderste toets blijft regelmatig hangen.
pdavie2311 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:21:
[...]

Al beter geworden om mee hard te lopen? Heb nu een Garmin Forerunner 235, maar kan deze nog retour doen en voor de S3 Gear Frontier te gaan..Uiteraard is batterij van de Garmin stukken beter, maar het scherm van de Garmin is niet je van het.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Poelie schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:26:
Het lijkt iets beter na een fabrieksreset, de afstanden en tijden zijn redelijk gelijk alleen kan je goed zien dat de Samsung minder samples neemt dan de tomtom. Daarnaast mis ik de functie dat het horloge wacht op een goede gps fix. Nu begin je met hardlopen en mis je vaak de 1e 200 tot 500 meter!(of je vliegt alle kanten op) De tomtom blijft wachten op een fix waarna je op start workout kan drukken.

Gps werkt alleen goed wanneer je basistraining kiest, bij het instellen van een afstand als target wordt de stappenteller ingezet en niet de gps (waardeloos dus). Inmiddels wel mijn tomtom te koop gezet met het vertrouwen dat het goed gaat komen.

Domper is dat mijn gear s3 bij Samsung ligt voor reparatie. De onderste toets blijft regelmatig hangen.

[...]
Aj, das minder! Ik heb een s3 frontier klaarliggen morgen om te halen! Ik loop standaard rondjes van 8-10-12 km..geen interval hoor, duurlopen...ik loop op hartslag dat is belangrijk voor me en average pace kun je wel zien?

Jij denkt dat ik dus geen spijt krijg van mijn aankoop en dat ik de Garmin retour stuur? Heb ook een s7 edge waarmee de s3 goed kan pairen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:11
Ik heb mijn S3 weer teruggestuurd, ik draag mijn Apple Watch weer. De beperkte integratie met iOS en de gebrekkige apps hebben mij doen besluiten hem weer terug te sturen. Ik hoop wel dat een Apple Watch ooit over de watchface mogelijkheden kan beschikken zoals de S3 deze heeft want dat vond ik eigenlijk het leukste om mee te experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
pdavie2311 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:32:
[...]

Aj, das minder! Ik heb een s3 frontier klaarliggen morgen om te halen! Ik loop standaard rondjes van 8-10-12 km..geen interval hoor, duurlopen...ik loop op hartslag dat is belangrijk voor me en average pace kun je wel zien?

Jij denkt dat ik dus geen spijt krijg van mijn aankoop en dat ik de Garmin retour stuur? Heb ook een s7 edge waarmee de s3 goed kan pairen natuurlijk..
Voor de hartslagmeting tijdens het lopen zou ik de s3 niet aanraden. Niet nauwkeurig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
Niet mee eens, Ik heb de S3 vergeleken met de TomTom & een Polar. Hartslag van de S3 is perfect, sporadisch laat hij een wat lagere hartslag zijn en corrigeert dit na een minuut of 7 naar de juiste waarde. Wanneer je uitlezing van je hartslag niet goed is adviseer ik je horloge van positie te veranderen en tijdens de workout het bandje een gaatje strakker te doen.

@pdavie2311 Avg. pace is zichtbaar evenals je cadans.
renzo4000 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:21:
[...]

Voor de hartslagmeting tijdens het lopen zou ik de s3 niet aanraden. Niet nauwkeurig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Dat mag... maar wat jij beschrijft beschouw ik als niet nauwkeurig. De s3 is een smartwatch met health features maar is daarin niet het sterkste. Net zo goed dat een Garmin een sportwatch is met "slechte" smartwatch capaciteiten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 20:35
ik heb een Gear S3, en als telefoon heb ik een Samsung S5 Neo van mn werk en prive een Nexus 6P, als ik op de Samsung naar de S3 Gear app ga dan kan ik daar bij "tab" info klikken op de link MEER WIJZERPLATEN WEERGEVEN en MEER APPS WEERGEVEN, echter er gebeurt niets op de S5 Neo terwijl ik op de Nexus 6P keurig naar de juiste pagina kan surfen. Ik krijg op mn werk telefoon de meeste berichten en telefoontjes dus die wil ik het liefst blijven gebruiken icm de Gear S3.

Heeft iemand een idee wat het probleem van de S5 Neo zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 11:22
Poelie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 07:02:
Niet mee eens, Ik heb de S3 vergeleken met de TomTom & een Polar. Hartslag van de S3 is perfect, sporadisch laat hij een wat lagere hartslag zijn en corrigeert dit na een minuut of 7 naar de juiste waarde. Wanneer je uitlezing van je hartslag niet goed is adviseer ik je horloge van positie te veranderen en tijdens de workout het bandje een gaatje strakker te doen.
Ik had ook zoiets, de eerste keer zat hij spot-on met de hartstlag tijdens het sporten (vergeleken met een Polar H7 borstband), de tweede keer gaf hij de eerste tien minuten een te lage hartslag aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb het juist andersom. Bij mij gaf hij in het begin een te hoge hartslag aan (vergeleken met de loopband).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Wie ervaart het loszitten van de ring op de Frontier ook als ergenis?

Of heb ik het alleen en komt dit door mijn OCD? :+

Ik zou ook graag willen weten hoe zo'n ring werkt, en dan de mechanische werking.
Hoe draait hij, waar zit hij aan vast enz enz.

Ik ben wel dit plaatje tegengekomen :

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/ejec9d.jpg

Hoop niet dat de ring steeds losser gaat zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door henkyyyyyyy op 17-01-2017 10:54 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:52:
Wie ervaart het loszitten van de ring op de Frontier ook als ergenis?

Of heb ik het alleen en komt dit door mijn OCD? :+

Ik zou ook graag willen weten hoe zo'n ring werkt, en dan de mechanische werking.
Hoe draait hij, waar zit hij aan vast enz enz.

Ik ben wel dit plaatje tegengekomen :

[afbeelding]

Hoop niet dat de ring steeds losser gaat zitten.
Maak je niet druk, er zijn heel veel meldingen dat de Gear S3 Frontier deze tekortkomingen heeft. Heb het zelf ook ondervonden en vind het ook best irritant, maar we moeten het accepteren het hoort erbij 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervm
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:43
Ik zit echt te twijfelen om een Gear S3 aan te schaffen maar ik heb een iPhone. Ik weet dat je niet kan reageren op de S3 op WhatsApp, iMessage etc. maar kan je die notificaties wel lezen? En kan je via de Gear - S Health het hardlopen tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-08 19:49
Blijkbaar is er een grote update onderweg?

http://www.express.co.uk/...-update-firmware-features

Laat maar, was al tijdje uit in Nederland 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Scorpinus op 20-01-2017 13:59 ]

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsie1337
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-06 12:20
jaspervm schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:15:
Ik zit echt te twijfelen om een Gear S3 aan te schaffen maar ik heb een iPhone. Ik weet dat je niet kan reageren op de S3 op WhatsApp, iMessage etc. maar kan je die notificaties wel lezen? En kan je via de Gear - S Health het hardlopen tracken?
Elke notificatie komt 1 op 1 naar je S3. Ik gebruik het met een iphone 7 plus en werkt prima allemaal! De S health app werkt ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb nu een s7 edge erbij gekocht, omdat het op mijn iphone7 maar matigjes was wat je krijgt. Het werkt wel hoor, maar met een samsung telefoon merk ik nu toch wel de vele voordelen die je er bij krijgt. Ook is de S-Health stukken beter dan op de iphone, al ben ik niet tevreden over de horloge zelf icm S-Health.

Als de threadmill aangeeft dat ik 650cals heb verbrand in een uur op de loopband met 7.2km/uur geeft S-Health vrolijk aan dat ik maar 115cals heb verbrand terwijl ik alles goed heb ingesteld. Ook doet de hsm het niet goed tijdens een workout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Niet online
Wat helaas met de Gear S3 in combinatie met iPhone niet kan is het koppelen van S Health aan Strava. Nu heb ik daar normaalgesproken een Polar horloge voor, maar via Android schijnt het wel te kunnen.

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik heb nu de iPhone 6s icm met de Gear S3 classic. Denk er af en toe wel eens aan om over te stappen naar Android (Samsung s7). Heeft het echt meerwaarde om over te stappen. Bedoel dan de samenwerking Gear s3> iPhone en Gear s3> Samsung s7. Op zich ben ik nu al zeer tevreden maar ben toch nieuwsschierig. Komen er echt meer functies bij en zo ja welke?`

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

psbb schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:53:
Ik heb nu de iPhone 6s icm met de Gear S3 classic. Denk er af en toe wel eens aan om over te stappen naar Android (Samsung s7). Heeft het echt meerwaarde om over te stappen. Bedoel dan de samenwerking Gear s3> iPhone en Gear s3> Samsung s7. Op zich ben ik nu al zeer tevreden maar ben toch nieuwsschierig. Komen er echt meer functies bij en zo ja welke?`
Ik heb die stap dus gezet ivm een eerdere ontevredenheid over Apple (zijn mobiele telefoons dan). Heb dus ook gewoon een s7 edge gekocht.
En ja, je krijgt veeeeeeeeeeeeel meer opties en als je ook nog eens into eigen roms flashen bent enzo dan gaat er (weer) een wereld voor je open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
In UK is een update voor S3 beschikbaar..

Wij zullen ook wel snel aan de beurt zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
_Nick__ schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:50:

Zou mooi zijn als Samsung Pay eindelijke uitgerold zou worden. Dat lijkt me toch wel ideaal met de S3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je de meegeleverde watchfaces van Samsung zelf kan verwijderen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
_Nick__ schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:50:

Heb je ook een bron? Ik heb vorige week gelinked naar een UK website die het inderdaad over een update had. Deze update was vorig jaar al in NL beschikbaar en draait al op mijn S3 bijv.

Check het nummer van de software update maar eens met de op je S3 draaiende software.
Raar, er stond vorige week nog een software versie bij, deze had ik al op mijn smartwatch...maar kan dat nu nergens terug vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Scorpinus op 24-01-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Scorpinus schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:53:
[...]

Heb je ook een bron? Ik heb vorige week gelinked naar een UK website die het inderdaad over een update had. Deze update was vorig jaar al in NL beschikbaar en draait al op mijn S3 bijv.

Check het nummer van de software update maar eens met de op je S3 draaiende software.
Raar, er stond vorige week nog een software versie bij, deze had ik al op mijn smartwatch...maar kan dat nu nergens terug vinden.
Bron was: http://www.express.co.uk/...-update-firmware-features

Volgens beschrijving lijkt het op versie, die wij al hebben, hoewel wordt gemeld dat eerder de Spotify-versie is uitgerold en die hebben wij volgens mij nu..

P.S.: Zie nu pas dat jij dezelfde link gedeeld hebt.. we wachten het maar weer af.. wordt langzaam tijd voor Samsung Pay.. hoewel de "nieuwe" modellen van HTC en Google al oud lijken af te steken tegen de S3.. :)

[ Voor 10% gewijzigd door _Nick__ op 24-01-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb sinds een weekje een Samsung Gear S3 (frontier) en een S7 Edge en nu loop ik tegen wat instel probleempjes aan.

Mijn watch komt nu continu met gezondheidsmeldingen en meet mijn hartslag. Kan ik dat ergens uitzetten? Kan het op de watch nergens vinden helaas.

Ik haal nu net geen 2 dagen met de batterij en zou dat graag wat opkrikken. Op mijn Apple watch heb ik dit een paar maanden geleden ook gedaan en hielp aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:42:
Ik heb sinds een weekje een Samsung Gear S3 (frontier) en een S7 Edge en nu loop ik tegen wat instel probleempjes aan.

Mijn watch komt nu continu met gezondheidsmeldingen en meet mijn hartslag. Kan ik dat ergens uitzetten? Kan het op de watch nergens vinden helaas.

Ik haal nu net geen 2 dagen met de batterij en zou dat graag wat opkrikken. Op mijn Apple watch heb ik dit een paar maanden geleden ook gedaan en hielp aanzienlijk.
Meldingen zijn uit te zetten in S-Health-app op GSM en onder S-Health-app op S3 (Instellingen>Gezondheidsprikkels)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_Nick__ schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Meldingen zijn uit te zetten in S-Health-app op GSM en onder S-Health-app op S3 (Instellingen>Gezondheidsprikkels)..
Oke thnx.

Stopt hij dan met melden, of stopt hij dan met het bijhouden?
Dat laatste lijkt mij het interessants voor je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:48:
[...]

Oke thnx.

Stopt hij dan met melden, of stopt hij dan met het bijhouden?
Dat laatste lijkt mij het interessants voor je accu.
Nooit geprobeerd..

Schat in op stoppen met melden..

Zie in batterijverbruik niet veel S-Health; zwarte wijzerplaat met AOD gebruikt het tien/twintigvoudige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_Nick__ schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:51:
[...]

Nooit geprobeerd..

Schat in op stoppen met melden..

Zie in batterijverbruik niet veel S-Health; zwarte wijzerplaat met AOD gebruikt het tien/twintigvoudige..
Zwarte wijzerplaat met AOD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpinus
Donstil schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:01:
[...]

Zwarte wijzerplaat met AOD?
Zwarte wijzerplaat (gebruikt dus vrijwel geen stroom) met Always On Display

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Scorpinus schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Zwarte wijzerplaat (gebruikt dus vrijwel geen stroom) met Always On Display
Ooh zo, ja ik heb al een zwarte wijzerplaat idd (vind ik persoonlijk het mooist op het schermpje).
OAD heb ik wel aanstaan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/24zBxh.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/4C3adO.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/ZZqkiO.jpg

Zijn er mensen die de "Gear S3 Classic BALR."-edition hebben, en geïnteresseerd zijn in een mooie BALR.-WatchFace?

Deze moet kan geïnstalleerd worden met "Gear Watch Designer"... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 25-01-2017 09:10 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

oe, dies geil. Heb je de .gwd voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Ik krijg met geen mogelijkheid GearWatchDesigner aan de praat met mn iMac. Heb de laatste versie van Java gedownload en versie Mac 1.3.0. Krijg onderstaande melding. Hoe krijg ik het werkend?

Applications/GearWatchDesigner/GearWatchDesigner.app/Contents/Eclipse/configuration/1485430669616.log

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Door eerst het plaatje juist weer te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
psbb schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:41:
Applications/GearWatchDesigner/GearWatchDesigner.app/Contents/Eclipse/configuration/1485430669616.log
We hebben standaard (gelukkig maar) geen toegang tot mappen op jou PC. Wil je dus de inhoud van het log bestand met ons delen, moet je dat even kopiëren en tussen code tags zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik gebruik mijn Gear S3 in cominbatie met een Galaxy S7 Edge en ik stoor me aan het feit dat ik bij Whatsapp notificaties altijd alleen het eerste bericht in een reeks kan zien op mijn horloge. Als ik dus vijf berichtjes van een persoon krijg zie ik bij elke notificatie op Gear het eerste bericht terugkomen.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Gebruiken jullie ook filtsmeister icm de S3? Ik heb de notificatie aanstaan en komt ook in het display (bijv. bij het naderen van een flitspaal) maar trillen doet hij niet. Dit doet hij wel bij alle andere notificaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 11:13
EnigmaNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:25:
Ik gebruik mijn Gear S3 in cominbatie met een Galaxy S7 Edge en ik stoor me aan het feit dat ik bij Whatsapp notificaties altijd alleen het eerste bericht in een reeks kan zien op mijn horloge. Als ik dus vijf berichtjes van een persoon krijg zie ik bij elke notificatie op Gear het eerste bericht terugkomen.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Het is niet ideaal (en helaas niet gratis..), maar het lijkt erop dat onderstaande app wel meerdere berichten laat zien.
Google Play: Notifications for Gear S 123

Ik heb deze net gekocht en de 1e indrukken zijn positief.

Wel zonde dat een zo'n "slim" apparaat deze functie niet standaard heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
niksie1981 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:55:
[...]

Het is niet ideaal (en helaas niet gratis..), maar het lijkt erop dat onderstaande app wel meerdere berichten laat zien.
Google Play: Notifications for Gear S 123

Ik heb deze net gekocht en de 1e indrukken zijn positief.

Wel zonde dat een zo'n "slim" apparaat deze functie niet standaard heeft.
Ja die heb ik gekocht maar het is voor mij niet veel anders, ik krijg wel een notificatie waar een getal bij staat maar hij laat gewoon meerdere keren hetzelfde zien.

Ik heb de Gear S3 ook al gereset maar het helpt niets, ik begrijp niet wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
rens-br schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:54:
[...]

We hebben standaard (gelukkig maar) geen toegang tot mappen op jou PC. Wil je dus de inhoud van het log bestand met ons delen, moet je dat even kopiëren en tussen code tags zetten.
Heb het op de iMac en Macbook pro. Dus denk dat het meer met Apple te maken heeft.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Laatst online: 11-09 23:21
Bij de MM ook maar een gear S3 aangeschaft. Toch wel een mooi speeltje. Zit alleen nog met Spotify remote controle.

Ik kan spotify op m'n gear app niet op 'remote' zetten, om zodoende de gear alleen te gebruiken als afstandsbediening op m'n HTC 10.

Iemand hier ook last van? Al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:21
Gisteren de Gear S3 classic binnengekregen. Gekocht als vervanger van mijn Pebble. Mooi horloge, alleen jammer dat die ring zo glad is. Je moet hem echt goed vasthouden wil je er een beetje fatsoenlijk mee kunnen draaien.
Ga er van uit dat het gewoon even wennen is. De frontier ring is een stuk stroever, zo leek het in ieder geval in de winkel. De classic uitvoering was niet aanwezig op dat moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Afgelopen donderdagavond zelf ook een Gear S3 Frontier besteld in de BTW actie van de MM. Er lijken wat leverproblemen te zijn zoals hier mogelijk al opgemerkt, dus ik heb 'm nog niet binnen. Ik heb 'm zonder 'm live te zien gekocht, afgaande op de foto's en doorgaans goede reviews, en het feit dat ie iig (tot m'n verrassing) niet dikker/groter/zwaarder is dan de G-Shock GA-1100 die ik nu meestal draag.

Vandaag zat ik nog even wat specs door te kijken en wat me opviel was dat de resolutie van het scherm met 360x360 pixels behoorlijk lager is dan bijvoorbeeld de smartwatches van Huawei (Watch) en Asus (Zenwatch 3) die beide 400x400 pixels hebben.

Ik heb in de reviews echter niet echt opmerkingen kunnen vinden over een gebrekkige resolutie van het scherm, maar ik maak me toch wat zorgen dat het scherm nogal pixelig is gezien de relatief lage pixeldichtheid van 278 PPI.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee, ook vergeleken met andere smartwatches die jullie misschien vooraf bekeken hebben? Valt het op, stoor je je eraan, had je een andere keuze gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Nee hoor, geen last van korrelige weergave of iets. Ben er wel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
met vergrootglas of als je je heel erg inspant op 5 CM afstand kan je misschien individuele pixels zien, maar op functionele afstand zie je er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
Weemism schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:58:

Vandaag zat ik nog even wat specs door te kijken en wat me opviel was dat de resolutie van het scherm met 360x360 pixels behoorlijk lager is dan bijvoorbeeld de smartwatches van Huawei (Watch) en Asus (Zenwatch 3) die beide 400x400 pixels hebben.

Ik heb in de reviews echter niet echt opmerkingen kunnen vinden over een gebrekkige resolutie van het scherm, maar ik maak me toch wat zorgen dat het scherm nogal pixelig is gezien de relatief lage pixeldichtheid van 278 PPI.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee, ook vergeleken met andere smartwatches die jullie misschien vooraf bekeken hebben? Valt het op, stoor je je eraan, had je een andere keuze gemaakt?
Dit zal voornamelijk komen door de "Anti-aliasing" die Samsung heeft toegepast op deze klokjes. Hier merk ik ook heel weinig van deze "lagere" resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Lijkt geen issue te zijn dan dus, dank voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
EnigmaNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:23:
[...]

Ja die heb ik gekocht maar het is voor mij niet veel anders, ik krijg wel een notificatie waar een getal bij staat maar hij laat gewoon meerdere keren hetzelfde zien.

Ik heb de Gear S3 ook al gereset maar het helpt niets, ik begrijp niet wat er aan de hand is.
Je zou ook nog eens naar Google Play: W-History kunnen kijken. Ook niet gratis, maar misschien wel wat je zoekt. (ben deze nu ook aan het testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
niksie1981 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:24:
[...]

Je zou ook nog eens naar Google Play: W-History kunnen kijken. Ook niet gratis, maar misschien wel wat je zoekt. (ben deze nu ook aan het testen).
Dus daarmee kan ik meerdere notificaties ontvangen van een whatsapp conversatie en ze allemaan los van elkaar lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
EnigmaNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:54:
[...]

Dus daarmee kan ik meerdere notificaties ontvangen van een whatsapp conversatie en ze allemaan los van elkaar lezen?
Ik denk dat dit voor nu "as good as it's gets" is als het gaat om WhatsApp op Tizen.
De app op de horloge laat een lijst zien van alle chats (groepen en personen) die berichten hebben ontvangen sinds de installatie. Jouw reacties zijn hierin helaas niet zichtbaar.

Ook notificaties zien er redelijk/goed uit.
Afbeeldingen zijn helaas (voor zover ik kon zien) geen optie om te zien.
Antwoorden kan ook gewoon via het klokje.

Ik heb de app "Notifications for Gear S" en WhatsApp in de Gear S manager zelfs stopgezet en gebruik alleen deze nu.

Zo te zien is de App ook nog steeds in active development aangezien ik net weer een update heb gekregen vanuit de PlayStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ah, jammer. Ik zal hem gaan proberen dan.

Weten we of Whatsapp uberhaupt bezig is met een Tizen app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
EnigmaNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:35:
Ah, jammer. Ik zal hem gaan proberen dan.

Weten we of Whatsapp uberhaupt bezig is met een Tizen app?
Ik weet dat er een dedicated Whatsapp Tizen App is, maar deze is ontwikkeld voor de "Tizen telefoons". Voor zover ik heb kunnen vinden, loopt er niets voor de Gear S lijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Laatst online: 22-08 18:31
Hoe groot mag de pols zijn voor het bijgeleverde bandje? Cool blue zegt 13 cm voor de L band?

[ Voor 9% gewijzigd door angelico66 op 31-01-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
angelico66 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:05:
Hoe groot mag de pols zijn voor dat bandje? Cool blue zegt 13 cm voor de L band?
Ik heb helaas geen meetlint bij me, maar de Classic leren band is op de grootste stand even ruim als de bovenkant van een plastic bekertje, dat volgens verschillende sites, zo''n 70mm in diameter is :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samka
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-07 15:01
Mijn S6 is in reparatie. Nu wil ik de Gear S3 stand alone gebruiken, maar de tijd is om een of andere reden onjuist. Terwijl de S3 wel op de wifi is aangesloten. Ik zie niet dat ik zonder telefoon de tijd kan aanpassen. Het lijkt mij toch vrij elementair voor een horloge dat dat wel kan. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:21
Ik kwam iets tegen op mijn Gear S3 classic maar kan niet vinden wat ik er mee kan/moet.
Menu instellingen, Info Gear, Info apparaat, Softwareversie en dan 5x tikken op dit scherm.
Dan komt er een soort rekenmachine scherm te voorschijn.
Had het hier nog niet gelezen. Gemist waarschijnlijk.

Ben er al uit. Als je nu bv *#06# invult krijg ik nu in beeld SN. Als ik daar op klik krijg ik een qr code met mijn serienummer te zien.
Er is vast al iemand die diverse codes heeft verzameld. Net als voor de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
=deleted=

[ Voor 105% gewijzigd door henklbr op 06-02-2017 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dank je! Was ik vorige keer vergeten te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Had sinds woensdag ineens waanzinnige batterydrain, ergens rond een uurtje of zes in de avond kreeg ik telkens de melding dat ie opgeladen moest worden.

Dacht eerst dat het wel over zou gaan, maar goed niet dus, vanavond maar eens een reset gedaan en hopelijk dat het probleem nu wegblijft. Ben benieuwd...
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen met de Gear S3, andere onderwerpen mogen besproken worden in:
- Accessoires: [Samsung Gear S3] Het grote Accessoires topic
- Levertijden, winkels & Prijzen: [Samsung Gear S3] Levertijd & Prijzen