Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-06 19:32
R2L schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:02:
Hoe ervaren jullie de "battery life" sinds de update? Hier lijkt ie sneller leeg te lopen. Voorheen 2 dagen en nu ongeveer anderhalf...
Wow... Zo extreem heb ik het niet, slechts 40 procent in 9 uur. _/-\o_ Voorheen ook 2-3 dagen.... Ga maar ff een factory reset uitvoeren...

Update: de factory reset is ook een beter geworden. Ik hoef op mijn grijze import s3 niet meer de taal in te stellen. Dat neemt hij automatisch over van mijn telefoon.

[ Voor 18% gewijzigd door kielkiel op 17-02-2019 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ten99
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-06 10:45
Ik heb een Gear S3 classic in combinatie met een Iphone. De update wordt voor mij nog niet aangeboden...

Heeft iemand anders de Tizen 4.0 update al wel met deze combi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

R2L

kielkiel schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:05:
[...]

Wow... Zo extreem heb ik het niet, slechts 40 procent in 9 uur. _/-\o_ Voorheen ook 2-3 dagen.... Ga maar ff een factory reset uitvoeren...

Update: de factory reset is ook een beter geworden. Ik hoef op mijn grijze import s3 niet meer de taal in te stellen. Dat neemt hij automatisch over van mijn telefoon.
Thnx voor de tip, maar ik wacht nog even met die factory reset, want verwacht dat ik binnen een maandje wel een S10 in gebruik ga nemen en dan moet ie sowieso opnieuw ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:54
ten99 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:52:
Ik heb een Gear S3 classic in combinatie met een Iphone. De update wordt voor mij nog niet aangeboden...

Heeft iemand anders de Tizen 4.0 update al wel met deze combi?
Ja hoor, vorige week update naar Tizen 4.0.0.2 gehad.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:00
En je hebt bij je stappenteller icoon in Shealth op je telefoon ook gewoon staan dat de Gear als bron is? Verder niks aparts ingesteld? Ik heb namelijk gewoon de Gear aangevinkt maar ik blijf verschil zien in het overal dashbord bericht. Soms zelfs tot 200 calorieen... 8)7 8)7

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:05
Juancho schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:32:
[...]

En je hebt bij je stappenteller icoon in Shealth op je telefoon ook gewoon staan dat de Gear als bron is? Verder niks aparts ingesteld? Ik heb namelijk gewoon de Gear aangevinkt maar ik blijf verschil zien in het overal dashbord bericht. Soms zelfs tot 200 calorieen... 8)7 8)7
Ik heb het op beide staan. Registratie is redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
wvkreg schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:43:
[...]

Ik heb het op beide staan. Registratie is redelijk goed.
Bijzonder, bij mij werkt het ook niet als ik beide aan heb als bron. Het verschil is nu bijv.

Gear Sport: 462 calorieën boven
S-Health mobiel: 303 calorieën boven

Waar zit het verschil dan in? Iig niet bi calorieën inname want die is netjes gelijk. Bij Verbr. calorieën zit het verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Oh calorieën doe ik niks mee, alleen hartslag en stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
wvkreg schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:58:
Oh calorieën doe ik niks mee, alleen hartslag en stappen.
Ik bedoel dus echt puur op wat er op het dashbord staat van beide bij S-Health... :)

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:13
Ik kreeg net de melding dat er een update voor mijn S3 klaar stond. Iets van 277MB uit mijn hoofd, heb alleen iets te snel op installeren geklikt. Maar inmiddels is ie bezig met het installeren/voltooien van de update.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:37
iemand een idee?

bij whats app heb ik sommige groepen op stil staan. Maar op mijn gear trilt hij nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 18:47
Ik krijg regelmatig een "slaaprapport" als ik even een uurtje op de bank lig tv te kijken of zo. Dat was voor de update nog niet zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Confronterend is dat hè _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Mijn Gear Sport helaas nog steeds geen update...

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 16:02

jabberwock

XBL:Jabberwocks

kwaazaar schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:54:
Ik krijg regelmatig een "slaaprapport" als ik even een uurtje op de bank lig tv te kijken of zo. Dat was voor de update nog niet zo.
Dat heb ik ook na de update. Lijkt wel wat gevoeliger te zijn. Daarentegen kreeg ik meestal binnen het half uur ontwaken mijn slaap rapport van de nacht. Nu krijg ik dat ergens gedurende de dag.

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:48
jabberwock schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:43:
[...]

Dat heb ik ook na de update. Lijkt wel wat gevoeliger te zijn. Daarentegen kreeg ik meestal binnen het half uur ontwaken mijn slaap rapport van de nacht. Nu krijg ik dat ergens gedurende de dag.
Ik heb dan niet de S3, wel gehad, maar mijn Watch geeft ook pas een paar uur later een rapport en soms ook nog met de eindtijd dat ik al in de auto zat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
Heb sinds kort de samsung gear sport maar nog geen update naar tizen 4.0 gehad , ben wel blij met mijn eerste smartwatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:30
chimera2 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:02:
iemand een idee?

bij whats app heb ik sommige groepen op stil staan. Maar op mijn gear trilt hij nog wel.
Deze issue had ik ook en ik ergerde me er kapot aan. Het kan echter opgelost worden.

De Gear lijkt getriggerd te worden door een melding op je telefoon, niet zozeer een 'geluid'. In WhatsApp kan je de meldingen op stil zetten, maar de melding wel weergeven.

Zet je meldingen even opnieuw op stil en zet dan 'meldingen weergeven' uit. Nu zal je Gear geen reactie meer geven op de meldingen van deze groepsapp. Let wel op dat je op je telefoon ook geen meldingen meer ziet. Je dient dus de WhatsApp applicatie te openen om te kijken of er berichten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyrck
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12-02-2024
Na de update naar Tizen 4 heb ik 's problemen met de vliegtuigmodus via het snelmenu.

's nacht ligt mijn telefoon aan een lader op de begane grond.
Om meldingen over disconnecten, appjes, berichten, e.d uit te zetten zette ik 'm s'nachts altijd op vliegtuigmode. Helaas werkt de snelkoppeling na de update niet meer.
Ik heb de nieuwe theater en/of nachtmode uitgeprobeerd, maar krijg toch nog steeds meldingen.
Afdoen is geen optie,omdat ik m'n S3 gebruik als wekker (Trilstand zonder geluid om m'n vrouw niet wakker te maken), maar wil graag van de ongewenste trillingen/ geluid af die van m'n telefoon komen.

Iemand een idee om via het snelmenu de verbinding te verbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Dyrck schreef op zondag 3 maart 2019 @ 08:37:
Na de update naar Tizen 4 heb ik 's problemen met de vliegtuigmodus via het snelmenu.

's nacht ligt mijn telefoon aan een lader op de begane grond.
Om meldingen over disconnecten, appjes, berichten, e.d uit te zetten zette ik 'm s'nachts altijd op vliegtuigmode. Helaas werkt de snelkoppeling na de update niet meer.
Ik heb de nieuwe theater en/of nachtmode uitgeprobeerd, maar krijg toch nog steeds meldingen.
Afdoen is geen optie,omdat ik m'n S3 gebruik als wekker (Trilstand zonder geluid om m'n vrouw niet wakker te maken), maar wil graag van de ongewenste trillingen/ geluid af die van m'n telefoon komen.

Iemand een idee om via het snelmenu de verbinding te verbreken?
Bij mij werkt de vliegtuigmodus prima. Misschien het horloge eens resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Ik heb sindskort problemen met de s3. Tot een paar weken geleden kon ik zonder problemen 3 dagen volhouden. Na de tizen 4 update was dit nog 1,5 dag. Inmiddels is dit hoogstens 10 uur. Ik heb het horloge al meerdere keren gereset, gear software opnieuw geïnstalleerd maar ook wat geëxperimenteerd met het horloge de hele dag op 'stand alone' of een andere watchface. Helaas het blijft ongeveer 10 uur.

Als ik naar het gebruik in de gear watch software kijk staat de healt software elke keer weer als grootste batterij eter genoemd. Maar die software kan ik weer niet verwijderen.

Zijn er nog andere dingen die ik kan doen? Heeft het zin als ik mijn horloge aanbied bij Samsung (als ik nog binnen de garantie val)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want dit is best 💩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-06 19:59
Had ik ook na de update. Omdat ik Health toch niet gebruik, alle sensoren en meldingen opnieuw uitgezet en nu weer een verbruik van 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Vraagje. Werkt het uurlijks trillen bij iemand? Ik krijg alleen maar een geluidje, maar geen trilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
kielkiel schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:30:
Ik heb sindskort problemen met de s3. Tot een paar weken geleden kon ik zonder problemen 3 dagen volhouden. Na de tizen 4 update was dit nog 1,5 dag. Inmiddels is dit hoogstens 10 uur. Ik heb het horloge al meerdere keren gereset, gear software opnieuw geïnstalleerd maar ook wat geëxperimenteerd met het horloge de hele dag op 'stand alone' of een andere watchface. Helaas het blijft ongeveer 10 uur.

Als ik naar het gebruik in de gear watch software kijk staat de healt software elke keer weer als grootste batterij eter genoemd. Maar die software kan ik weer niet verwijderen.

Zijn er nog andere dingen die ik kan doen? Heeft het zin als ik mijn horloge aanbied bij Samsung (als ik nog binnen de garantie val)

Na vele experimenten geen batterij verbeteringen. Morgen wordt ie opgehaald voor reparatie. Heb nog een half jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1193786

Tegenwoordig lijkt mijn gear s3 constant verbinding te verliezen met men gsm. Altijd wordt het bluetooth verbinding uitgeschakeld en dit moet handmatig via de app terug ingeschakeld worden. Nog iemand dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
kielkiel schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:30:

3 dagen is mogelijk op spaarstand :-). De Galaxy Watch ofwel de opvolger houdt het 3 dagen vol.
De S3 max 1,5 dag bij normaal gebruik en trackers allemaal aan. Dat is imho nooit anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Ik krijg sinds de update nu regelmatig "Breaking news" meldingen en ik kan nergens vinden waar dat uit te zetten is.

Is geen melding van de nu.nl of nos app, maar echt een systeem/Samsung melding. Iemand enig idee hoe dat uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27
Dat is waarschijnlijk Samsung Upday.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Dank, die stond niet tussen de apps wel tussen de meldingen. Nu uitgezet, we zullen zien of dit het is.

Fijn dat ze dit er zomaar tussen zetten en je nergens makkelijk kan vinden wat het doet etc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
wvkreg schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:47:
[...]

3 dagen is mogelijk op spaarstand :-). De Galaxy Watch ofwel de opvolger houdt het 3 dagen vol.
De S3 max 1,5 dag bij normaal gebruik en trackers allemaal aan. Dat is imho nooit anders geweest.
Ha ha daar lijkt het wel op (3 dgn spaarstand) Ik heb gisteren mijn horloge weer terug gekregen van de reparatie. Batterij en moederbord zijn vervangen en inmiddels zit ik na 20 uur batterij op 70%. Das prima dus tov wat ik gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1108893

Hallo,

Ik heb sinds gisteren de S3 Gear Frontier. Ik kan alleen in de app store de Spotify app niet vinden, Weet iemand hoe ik deze wel kan downloaden op mijn S3?
Ik heb de gear namelijk vooral gekocht voor het hardlopen en wil niet langer mijn telefoon daarvoor hoeven te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aanvulling op onderstaand bericht is dat ik dit nog voorbij zag komen.

https://eu.community.sams...Store/td-p/975687/page/2#
Anoniem: 1108893 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 15:04:
Hallo,

Ik heb sinds gisteren de S3 Gear Frontier. Ik kan alleen in de app store de Spotify app niet vinden, Weet iemand hoe ik deze wel kan downloaden op mijn S3?
Ik heb de gear namelijk vooral gekocht voor het hardlopen en wil niet langer mijn telefoon daarvoor hoeven te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Anoniem: 1108893 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 16:46:
Aanvulling op onderstaand bericht is dat ik dit nog voorbij zag komen.

https://eu.community.sams...Store/td-p/975687/page/2#

[...]
Kan je hen via de store niet vinden?

http://apps.samsung.com/g...pId=com.spotify.w-spotify

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de link. Zover was ik zelf nog niet.
Ik kan echter de app niet downloaden. Krijg dan een foutmelding dat de vertificatie mislukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijf wat in mijn maag zitten met dit probleem.
S3 gekoppeld aan een samsung smartphone, ook dan vind ik in de Galaxy Store geen spotify, echter via bovenstaande link kan ik Spotify wel downloaden en gebruiken,
Koppel ik mijn iPhone aan de s3 dan kan ik via de link Spotify niet downloaden. Hier krijg ik foutcode: fail_get_download_url/4002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

Anoniem: 1108893 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:16:
Blijf wat in mijn maag zitten met dit probleem.
S3 gekoppeld aan een samsung smartphone, ook dan vind ik in de Galaxy Store geen spotify, echter via bovenstaande link kan ik Spotify wel downloaden en gebruiken,
Koppel ik mijn iPhone aan de s3 dan kan ik via de link Spotify niet downloaden. Hier krijg ik foutcode: fail_get_download_url/4002
Raar probleem! Ik ken het probleem niet.. Heb je de Gear al een keet gereset? Nieuwste software versie?

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raar, ja ik heb de gear gereset. Geprobeerd te updaten (gear geeft aan meest recente versie te hebben) app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
mswp schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:19:
[...]

Raar probleem! Ik ken het probleem niet.. Heb je de Gear al een keet gereset? Nieuwste software versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Heb je een gewoon Nederlands model? Het zal me niets verbazen als er landen zijn waarbij bepaalde content niet beschikbaar is. En als je toevallig een grijs import model hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Deed vanochtend mijn S3 om, liep één trap op en de S3 gaf direct een melding van een record aantal trappen. Vandaag maar liefst 35. Dat is wat enthousiast. Iemand die dat ook eens meegemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

JBS schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:10:
Deed vanochtend mijn S3 om, liep één trap op en de S3 gaf direct een melding van een record aantal trappen. Vandaag maar liefst 35. Dat is wat enthousiast. Iemand die dat ook eens meegemaakt heeft?
Nee, nog niet meegemaakt. De mijne is dan ook de gehele dag door mijn slaap aan het monitoren. De laatste update naar Tizen 4 is op zich leuk, maar qua sensor gevoeligheid is het een groot drama wat mij betreft.

Hoop dat er binnenkort nog een update komt die de stabiliteit terugbrengt zoals voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik ben opeens bijna al mijn contacten kwijt. Ik zie er nog 2
1 heb ik als laatste toegevoegd en de andere staat er al jaren in.
Horloge al een keer opnieuw opgestart en helemaal opnieuw ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

R2L

JBS schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:10:
Ja dit herken ik! Had ik een paar weken terug. Gaf toen ook een onwaarschijnlijkheid aan aantal trappen op. Volgens mij ergens in de 70... >:) Daarna is dit niet meer voorgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

chimera2 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 06:59:
ik ben opeens bijna al mijn contacten kwijt. Ik zie er nog 2
1 heb ik als laatste toegevoegd en de andere staat er al jaren in.
Horloge al een keer opnieuw opgestart en helemaal opnieuw ingesteld.
Ik heb dat een tijd geleden ook gehad. Ik heb mijn contacten in Google staan. Ik heb ze verhuisd naar mijn telefoon. Daarna mijn horloge opnieuw ingesteld (reset). Na de reset heb ik mijn contacten terug verplaatst naar Google. Toen werden al mijn contact ook weer gesynced met mijn horloge. Sindsdien geen issues meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Spotify probleem is opgelost! Staat sinds gisteren weer in de Galaxy Store. Probleem was inmiddels bij Samsung ook bekend.

Weet iemand hoe de calorie teller werkt? Ik start standaard elke dag al op een paar 100 verbrande calorieën, ook als ik de Watch niet draag s nachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
jabberwock schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:35:
[...]

Ik heb dat een tijd geleden ook gehad. Ik heb mijn contacten in Google staan. Ik heb ze verhuisd naar mijn telefoon. Daarna mijn horloge opnieuw ingesteld (reset). Na de reset heb ik mijn contacten terug verplaatst naar Google. Toen werden al mijn contact ook weer gesynced met mijn horloge. Sindsdien geen issues meer.
opgelost. niet door jou oplossing maar door mijn nieuwe S10 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:54
R2L schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:33:
[...]

Ja dit herken ik! Had ik een paar weken terug. Gaf toen ook een onwaarschijnlijkheid aan aantal trappen op. Volgens mij ergens in de 70... >:) Daarna is dit niet meer voorgekomen.
Bij mij stond hij laatst een keer op -26 dat was ook apart... ik eindigde die dag op -13.

Maar in het overzicht stond het wel weer goed aangegeven.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:02
Sinds de update klopt heel die S3 niet meer.
-meldingen komen veel later (of niet) binnen.
-wanneer ik rustig zit, denkt ie dat ik slaap.
-geen melding (of halve dag later) van slaapanalyse

Ronduit slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

patrickt35 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:34:
Sinds de update klopt heel die S3 niet meer.
-meldingen komen veel later (of niet) binnen.
-wanneer ik rustig zit, denkt ie dat ik slaap.
-geen melding (of halve dag later) van slaapanalyse

Ronduit slecht
Is allemaal al gemeld. Je kunt naar Samsung Support melden in de hoop dat er wat mee wordt gedaan. Zoals je het nu hier zet, zal het in ieder geval niets helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
ik heb opeens dat Spotify niet meer werkt op de Gear Sport. Niet in offline mode maar ook niet als ik WIFI verbinding heb. Ik krijg dan steeds de melding: the operation is not supported if the device is not the active playback device

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Op de watch heb ik standalone mode aanstaan in de spotify app. Maar wat mij ook opvalt, ondanks dat ik WIFI verbinding heb kan ik geen muziek downloaden voor offline gebruikt, dan staat er please go online. Maar ik ben online!!!! 8)7 8)7

Er staat netjes een wifi verbonden icoontje als ik naar beneden swipe maar er staat echter ook standalone mode. Er klopt dus opeens helemaal geen zak meer van mijn Gear... :X :? |:(

Edit: uitloggen en inloggen deed wonderen....

[ Voor 18% gewijzigd door Juancho op 24-04-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdf25
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-12-2024
Al een paar weken synchroniseert mijn samsung health niet meer met overige apps, iemand een oplossing? Ben het wel een beetje beu om constant alles handmatig in te moeten kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
Mijn S3 is nu geüpdatet..

Nieuwe UI, ziet er beter uit.
Voelt sneller aan.
Een e-mail app waar je alle mail account van je telefoon kunt lezen (of heb ik die de hele tijd gemist :P )

Dit is een snelle conclusie maar de horloge voelt goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Hier ook de update doorgevoerd, tot nu toe voelt ie beter aan. Ook heel erg benieuwd naar de batterij duur.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ben vooral benieuwd of de detectie van het slapen verbeterd is. Sinds de update van Tizen is deze veel te gevoelig. Als ik een uurtje stil op de bank tv aan het kijken ben, begint hij al te tracken.

ik heb zelf een Duitse variant, daar is de update nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

Uhmm.. ben ik de enigste die nog geen wijzigingen kan vinden? Voor mijn idee was die al een tijdje zo? Ik zit nu op 4.0.0.2.

Edit: fout gelezen, vervangt "4.0.0.2". Mijn horloge vind geen updates 😥

[ Voor 24% gewijzigd door mswp op 21-05-2019 20:29 ]

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 16:45
Hier in België nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:29
Ik zit ook nog op 4.0.0.2. Las wel op verschillende plekken dat het even kan duren voordat het bij iedereen wordt aangeboden

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
Ik heb een vraag met betrekking op beruik met een samsung telefoon.

Als ik mijn S3 nu op stil zet dan gaat mijn telefoon ook op stil.
Met mij vorige telefoons had ik dit niet maar moet zeggen dit is mijn eerste samsung telefoon.

Weet iemand waar ik kan instellen dat alleen mijn S3 op stil gaat en niet ook mijn telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:48
SpiriTNL schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:25:
Ik heb een vraag met betrekking op beruik met een samsung telefoon.

Als ik mijn S3 nu op stil zet dan gaat mijn telefoon ook op stil.
Met mij vorige telefoons had ik dit niet maar moet zeggen dit is mijn eerste samsung telefoon.

Weet iemand waar ik kan instellen dat alleen mijn S3 op stil gaat en niet ook mijn telefoon ?
Als je je horloge op stil zet moet je telefoon niet meedoen. Die moet geluid blijven geven. En wat gebeurd er als je het geluid van de telefoon weer aanzet, gaat dan het horloge ook weer geluid weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
mike123 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:39:
[...]

Als je je horloge op stil zet moet je telefoon niet meedoen. Die moet geluid blijven geven. En wat gebeurd er als je het geluid van de telefoon weer aanzet, gaat dan het horloge ook weer geluid weergeven?
Mijn beltoon, meldingen en systeem geluiden worden gedempt.
Alleen mijn beltoon kan ik weer omhoog zetten de andere twee zijn geblokkeerd.

Dit zit dus blijkbaar ergens in de galaxy wearable software maar kan het niet vinden.

Vind het uiterst irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-06 09:40
Ik heb nog geen update ontvangen. Zit nog op 4.0.0.2.
Deze update destijds gekregen door CSC te veranderden naar XAR (USA).

Zou nu de update ook automatisch binnen moeten komen? Of moet dit nu ook door de CSC te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
ik heb 4.0.0.4 een tijdlang getest maar met AOD was de batterij zo slecht geworden dat ik moest downgraden.
Ik denk dat het horloge niet meer naar de slaapstand gaat als AOD wordt geactiveerd.
Ik heb een clean install met en zonder herstel van een back-up geprobeerd maar niet hielp. Heb ook met de instellingen lopen klooien maar niets hielp tegen de gigantische drain.

Dit is voor mij de 2de update dat samsung in 2 weken verknalt op de s10(+) is met de laatste update ook veel mis, terwijl ik op mijn s7edge nooit problemen had met updates.

Ik ga voorlopig heeeeel voorzichtig zijn met updates van samsung want er is daar precies iets aan de hand.

Hieronder even een vergelijking tussen 4.0.0 2 en 4.0.0.4

op 4.0.0.2 48u met AOD(zonder powersave)

op 4.0.0.4 6u met AOD(zonder powersave)

op 4.0.0.4 48u* met powersave maar gestopt op 58% met monitoren voor een downgrade
totaal niet representatief omdat alle apps worden uitgeschakeld

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ik deel je mening niet. Heb er geen last van namelijk. Kan het niet zijn dat de watch face die je gebruikt veel batterij vreet. Ik heb ook wel eens watchfaces gebruikt die mijn batterij leegtrokken.

Wat ook nog kan helpen: zet meldingen alleen aan voor de apps waarvan je ook daadwerkelijk iets wil ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

De update rolt inmiddels in Nederland uit voor de Galaxy Watch en Gear Sport aldus https://www.galaxyclub.nl...watch-gear-s3-gear-sport/

Nog even geduld voor de S3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
jabberwock schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:21:
[...]

Ik deel je mening niet. Heb er geen last van namelijk. Kan het niet zijn dat de watch face die je gebruikt veel batterij vreet. Ik heb ook wel eens watchfaces gebruikt die mijn batterij leegtrokken.

Wat ook nog kan helpen: zet meldingen alleen aan voor de apps waarvan je ook daadwerkelijk iets wil ontvangen.
Ik heb het geprobeerd met 3 watchfaces 2 waren preinstalled en 1 heb ik zelf gemaakt voor privégebruik, omdat ik geen watchface vond die perfect was voor mij (in samsung galaxy watch designer ). de drain was wel enkel als aod aanstond. op xda is daar een draadje over bij gear s3=> may update wil wel een link posten maar ben niet zeker of het mag

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:46
Update is er nu ook voor S3 classic in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-06 13:41
LAPJENL70 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:20:
Update is er nu ook voor S3 classic in NL.
Ook voor de Frontier, nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 16:45
Hier ook bezig met installeren op me S3 Frontier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

Ik heb hem nu ook 3 dagen op mn Frontier maar wat een drama met de batterij!

De batterij daalt emt zo'n 15% per uur.. vanochtend precies 10 uur van de lader 100% en nu is hij nog maar 47%

Hij geeft aan dat 13% voor meldingen is 8)7, ik heb zelf nagenoeg niet aan het toestel gezeten nog..

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/6rcdin8i.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door mswp op 02-06-2019 13:35 ]

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:29
Ik heb de update ook 3 dagen op de frontier. Ik heb iets meer batterijverbruik: ongeveer 4% per uur ipv ongeveer 3%. WiFi uit, BT aan, Hartslagmeter altijd aan, AOD aan, brightness 7. Voor mij acceptabel omdat ik hem toch elke nacht aan de stekker heb.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58
Ik heb de update ook sinds een paar dagen, maar naar mijn gevoel gaat de batterij juiste langer mee !

Wel heb ik, zodra ik de update geinstalleerd heb, de watch gereset naar factory defaults en opnieuw opgezet.

Normaal laad ik de watch op vrijdag ochtend op en hoef deze pas dinsdag ochtend weer opnieuw op te laden.
Daarbij is alles uit, behalve BT. Dus ook GPS, Wifi, NFC, en AOD.
Zelfs zet ik de watch 's nachts uit, want ik hoef toch niet gealarmeerd te worden van berichten ofzo.

Vrijdag ochtend (met nieuwe update) dus opgeladen en heb nu nog 54% over.
Best netjes, al zeg ik het zelf.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

Ik heb hem nu ook een reset gegeven, ik zal eens kijken of het dan beter gaat.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Laatst online: 06:58
mswp schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:25:
Ik heb hem nu ook een reset gegeven, ik zal eens kijken of het dan beter gaat.
Ik heb geen backup restored ofzo, dus heel de watch opnieuw geconfigureerd.
Alleen Gear Wear app heb ik gelaten voor wat hij was.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

speedme schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:34:
[...]

Ik heb geen backup restored ofzo, dus heel de watch opnieuw geconfigureerd.
Alleen Gear Wear app heb ik gelaten voor wat hij was.
Ik ook niet, weer vanaf 0 ingsteld. Ik doe buiten Samsung Health niet zoveel spannends met de GS3.

Hij heeft nu 14% verloren op 8 uurtjes in slaap modus. We gaan het zien vandaag.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 15:47

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om muziek te kunnen streamen naar mijn horloge? Je kan wel leuk je telefoon ermee bedienen, maar het zou tof zijn als je muziek ook kon streamen. Just interesting.
Iemand?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

mswp schreef op maandag 3 juni 2019 @ 06:25:
[...]

Ik ook niet, weer vanaf 0 ingsteld. Ik doe buiten Samsung Health niet zoveel spannends met de GS3.

Hij heeft nu 14% verloren op 8 uurtjes in slaap modus. We gaan het zien vandaag.
Ik heb nog 20% over na 23uur en 20 minuten incl. een uur sporten. Het gaat de goede kant op!

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Ik heb net de update geïnstalleerd. Er verschijnt echter geen oranje stip meer bij nieuwe meldingen. Wellicht helpt het om die functie ff uit en aan te zetten. Waar zit die oranje stip functionaliteit eigenlijk? Weet niet hoe dat heet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

kielkiel schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:42:
Ik heb net de update geïnstalleerd. Er verschijnt echter geen oranje stip meer bij nieuwe meldingen. Wellicht helpt het om die functie ff uit en aan te zetten. Waar zit die oranje stip functionaliteit eigenlijk? Weet niet hoe dat heet.
Kijk even onder Wijzerplaten en dan bij indicator meldingen.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
mswp schreef op maandag 3 juni 2019 @ 06:25:
[...]

Als je AOD gebruikt, probeer dan is Touch to wake op aan te zetten en hem opnieuw op te starten, heeft het bij mij merkbaar verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

suljo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:55:
[...]

Als je AOD gebruikt, probeer dan is Touch to wake op aan te zetten en hem opnieuw op te starten, heeft het bij mij merkbaar verbeterd.
Kan het eens testen maar ik wil eigenlijk juist AOD aan houden. Of heb je die uiteindelijk nog wel aan staan?

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
mswp schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:05:
[...]

Kan het eens testen maar ik wil eigenlijk juist AOD aan houden. Of heb je die uiteindelijk nog wel aan staan?
mij mij staat het momenteel zo
AOD=> aan
Rotate to wake=>uit
Touch to wake=> AAN
Gesture to wake=> uit
vergeet zeker niet opnieuw op te starten na de instellingen te veranderen mijn drain ging van 20 tot 30% per uur naar 4% dit is niet zo goed als op de vorige versie daar was de drain 2 tot 3% maar ook niet slecht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp

mswp

Wie Niet?

suljo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:11:
[...]

mij mij staat het momenteel zo
AOD=> aan
Rotate to wake=>uit
Touch to wake=> AAN
Gesture to wake=> uit
vergeet zeker niet opnieuw op te starten na de instellingen te veranderen mijn drain ging van 20 tot 30% per uur naar 4% dit is niet zo goed als op de vorige versie daar was de drain 2 tot 3% maar ook niet slecht 8)
Ik zal het eens testen.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Hallo,

Weet iemand hoe je de food app van virtuagym kan koppelen aan s-Health? Dus dat die data in S-Health komt? Ik weet dat Google Fit en Virtuagym wel gekoppeld kunnen worden en via de 3th party app Health Sync kan je weer data uitwisselen tussen S-Health en Google Fit. dat werkt prima als ik bijv. een training toevoeg.

Alleen ik krijg de voeding maar niet in door in S-Health... Helaas zit ik vast aan de Food app dus daar moet ik mijn voeding in noteren.... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 22:34
AW_Bos schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:24:
Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om muziek te kunnen streamen naar mijn horloge? Je kan wel leuk je telefoon ermee bedienen, maar het zou tof zijn als je muziek ook kon streamen. Just interesting.
Iemand?
Je kan geen muziek streamen naar de watch maar je kan er wel muziek naartoe kopieeren.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27
Ligt eraan wat je onder streamen verstaat natuurlijk. Je kan namelijk wel een dedicated spotify client installeren en streamen vanaf je gear zonder telefoon, mits je wifi hebt natuurlijk.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 19:33

Caveman

whahoehaha

Nog steeds geen update :| Zijn er meer mensen die nog geen update voor de Gear S3 hebben ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-06 19:26
Hier een spaanse variant (als dat iets zou uitmaken) en kreeg de update vorige week binnen.

Streamen kan wel, vond onlangs een radio app. iGear, hiermee kun je radio stations streamen. (de gratis versie heeft alleen 100%NL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

SpiriTNL schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:10:
[...]

Mijn beltoon, meldingen en systeem geluiden worden gedempt.
Alleen mijn beltoon kan ik weer omhoog zetten de andere twee zijn geblokkeerd.

Dit zit dus blijkbaar ergens in de galaxy wearable software maar kan het niet vinden.

Vind het uiterst irritant.
In de Wear app -> telefooninstellingen synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
jabberwock schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:33:
[...]

In de Wear app -> telefooninstellingen synchroniseren.
Gevonden, en eigenlijk zo eenvoudig :X
Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-06 21:47
Ik ben sinds zondag (vaderdag 😁) ook in het bezit van een Samsung gear S3. Hartstikke leuk horloge met fijne mogelijkheden.

Echter zit ik met het volgende probleem. Mijn telefoon draait op Android (Xiaomi pocophone F1)

Ik heb altijd, sinds het begin der tijden, de tik om bij het wegstoppen van mijn telefoon al mijn openstaande applicaties te sluiten. Nu sluit ik dus ook de Galaxy wearable App af en verlies ik altijd de verbinding met mijn horloge.

Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor, of moet ik aan mijn "tik" gaan werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-06 21:26
Tuupie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:39:
Ik ben sinds zondag (vaderdag 😁) ook in het bezit van een Samsung gear S3. Hartstikke leuk horloge met fijne mogelijkheden.

Echter zit ik met het volgende probleem. Mijn telefoon draait op Android (Xiaomi pocophone F1)

Ik heb altijd, sinds het begin der tijden, de tik om bij het wegstoppen van mijn telefoon al mijn openstaande applicaties te sluiten. Nu sluit ik dus ook de Galaxy wearable App af en verlies ik altijd de verbinding met mijn horloge.

Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor, of moet ik aan mijn "tik" gaan werken?
Met Android 9 kan je apps vergrendelen zodat deze niet afsluiten als je de recent geopende apps leegt. Hiervoor open je het scherm met recent geopende apps en druk je op het icoontje van de gewenste app die je wil vergrendelen, vervolgens "deze app vergrendelen" kiezen. Zou dit het gewenste effect hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Tuupie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:39:

Ik adviseer je aan je Tik te werken. Android heeft een prima memory management en het afsluiten van apps is al enkele versies niet meer "nodig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-06 21:47
Hi-Sintar schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:22:
[...]

Met Android 9 kan je apps vergrendelen zodat deze niet afsluiten als je de recent geopende apps leegt. Hiervoor open je het scherm met recent geopende apps en druk je op het icoontje van de gewenste app die je wil vergrendelen, vervolgens "deze app vergrendelen" kiezen. Zou dit het gewenste effect hebben?
Jaa, dat is de oplossing, bedankt.👍
jabberwock schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:05:
[...]

Ik adviseer je aan je Tik te werken. Android heeft een prima memory management en het afsluiten van apps is al enkele versies niet meer "nodig".
Misschien moet ik dat eens gaan doen ja.... 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swalker66
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-02 18:29
+1 Caveman

Bijna dagelijks check ik even maar "U gebruikt al de meest recente software"..... (Tizen 4.0.0.2)

Doe ik iets fout (of niet?) of is het een kwestie van geduld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 19:33

Caveman

whahoehaha

Swalker66 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:33:
+1 Caveman

Bijna dagelijks check ik even maar "U gebruikt al de meest recente software"..... (Tizen 4.0.0.2)

Doe ik iets fout (of niet?) of is het een kwestie van geduld?
Mja, sinds dat ik het gepost heb, check ik ook elke dag.... en nog steeds zonder resultaat :? Of we zijn erg onfortuinlijk dat we in de allerlaatste batch zitten of er is idd iets mis.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boraprince
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-03 18:02
Hier update al wel een tijdje binnen. Eerst mijn vriendin en twee dagen later was ik aan de beurt.
* Tizen versie 4.0.0.4
* version One IU 1.0

Vooral layout verandert. Meer kleur. Automatische detectie van activiteit is beter nu. Hartslag registratie is iets beter. Vroeger had ik tijdens het fietsen meestal maar 30% van een training een gemeten hartslag. De andere tijd had ik een flatline. Nu is dit gestegen naar 65%, soms zelfs een ganse rit een gemeten hartslag. Heeft volgens mij te maken met positie handen op stuur en het bewegen van de fiets als door putten en zo rijd. Je schokt toch altijd wel een beetje tijdens het fietsen en dan verliest de watch je hartslag. Of dat is toch hetgeen ik er van denk.

Met lopen, wandelen of cross trainen heb ik geen problemen.

Batterijleven lijkt met hetzelfde gebleven. 2,5 dagen. Maar even opladen als je id zetel zit en je kan er weer tegen voor een tijdje. Laad mijn watch zelden tot 100%.

Nog altijd tevreden van mijn gear sport.

[ Voor 6% gewijzigd door Boraprince op 27-06-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob simonis
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Rob simonis

Stormgtf

Beste allen,

Ook ik ben sinds vandaag in het bezit van de Samsung Gear S3. Maar misschien een aparte vraag: ik wil juist NIET dat hij mijn hartslag doet meten.....hoe stel ik dat in?

Hopelijk kunnen jullie me helpen hiermee.

Mvg Storm

Stormgtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Rob simonis schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:36:
Beste allen,

Ook ik ben sinds vandaag in het bezit van de Samsung Gear S3. Maar misschien een aparte vraag: ik wil juist NIET dat hij mijn hartslag doet meten.....hoe stel ik dat in?

Hopelijk kunnen jullie me helpen hiermee.

Mvg Storm
Dat is toch heel eenvoudig te vinden? Shealth, hartslag, instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:25
Vorige week de Gear S3 gekocht voor een mooi prijsje. Over het algemeen erg tevreden.

De compatibiliteit met mijn Nokia 8 valt helaas tegen. Ik had gedacht: bluetooth is bluetooth, dus dat zal wel los lopen.

- eerste keer verbinden (via Galaxy Wearable software) bleef hangen. Ik moest handmatig via bluetooth settings verbinding maken met de S3.
- bij bluetooth out of range (ik loop weg van de Nokia), verliest hij (logisch) verbinding. Bij weer in-range komen, verbindt hij niet automatisch.
- ik kan vanaf de S3 geen media op mobiel afspelen / pauzeren / volgende / vorige.

Deze problemen kom ik vaker tegen op internet en schijnt bij Nokia te liggen, ik heb ze hierover al gemaild. Ik kwam er achter dat de S3 officieel niet compatibel is met Nokia 8 :( (https://www.samsung.com/g...-s3/device-compatibility/)

Verder vind ik de wake-gesture soms niet goed werken, en vind ik het erg jammer dat spraak naar tekst niet werkt (NL niet ondersteund in s-voice / bixby). Het inspreken van een reminder gaat een stuk makkelijker dan dat T9 toetsenbord 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Pred op 15-07-2019 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boraprince
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-03 18:02
Wat jammer dat je problemen hebt met het linken van je apparaten. Gelukkig heb ik er geen last van. Ik loop al een jaar rond met een Samsung gear sport gelinkt met een Nokia 7 plus. En het werkt feilloos samen. Alle meldingen worden weergegeven op mijn watch, stap, slaap- en trainingsgegevens van mijn watch kan ik aflezen op mijn N7+. Mijn vriendin met dezelfde configuratie heeft geen problemen.

sinds update naar Android 9.0 Pie krijg ik wel steeds een melding op mijn N7+ dat de verbinding verbroken is dus ik heb zo de indruk dat de verbinding wat happert maar hij connecteert gewoon terug vanzelf. De meldingen op de N7+ heb ik gewoon uitgeschakeld en ondanks deze 'foutmelding' merk geen verschil in batterijduur van watch en phone.

heb je alle nodige plugins geinstalleerd en de nodige toegangen gegeven?
* Galaxy Wearable app
* Galaxy Watch plugin
* Gear S plugin
* Samsung health app (S health)

mijn Nokia staat ook niet op de comptability linkt die je vervmeld maar het werk bij mij wel. mss dat het er toch een aanpassing is doorgevoerd bij Nokia in de tijd van de release van de verschillende toestellen.
Nokia 7 plus releasedate = maart 2018
Nokia 8 releasedate = aug 2017
Nokia 8.1 releasedate = juli 2019
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen met de Gear S3, andere onderwerpen mogen besproken worden in:
- Accessoires: [Samsung Gear S3] Het grote Accessoires topic
- Levertijden, winkels & Prijzen: [Samsung Gear S3] Levertijd & Prijzen