Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Tijd geleden ging het er hier ook al eens over: De S3 registreert pas dat je 'n trap opgelopen bent als 't of een, voor Nederlandse begrippen, bovengemiddeld lange trap is, of als je doorloopt naar de zolder. Toevallig daar al iets voor gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 16:02

jabberwock

XBL:Jabberwocks

JBS schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:20:
Tijd geleden ging het er hier ook al eens over: De S3 registreert pas dat je 'n trap opgelopen bent als 't of een, voor Nederlandse begrippen, bovengemiddeld lange trap is, of als je doorloopt naar de zolder. Toevallig daar al iets voor gewijzigd?
Zover ik weet niet. Bij mij thuis registreert hij niets, op het werk wel. (trap is daar langer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06 22:19
MarioMark1541 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:34:
Wat is de accuduur van de Gear de?

En trekt het ook de accu van je telefoon leeg ivm connectie met hrologe
(Nieuwe in de wereld met smartwatch es)
Ik heb de s3 nu ongeveer een jaar en doe er nog steeds ongeveer 3 dagen mee. Het hangt wel af van de wijzerplaat. Er zijn ook wijzerplaten die meer stroom eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:09
JBS schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:20:
Is ongewijzigd en nog steeds een beetje willekeur.

Op het werk zit ik op de derde verdieping en ga ik altijd met de trap. Dit zijn feitelijk zes "halve" trappen. Soms registreert hij er drie, soms ook minder.

Thuis pakt de S3 soms wel een enkele trap, maar soms ook geen trap als ik van de begane grond in 1x naar de zolder loop.

Leuke gimmick, maar er blind op vertrouwen kun je niet.

Qua accuduur zit ik vaak ook op dik drie dagen, maar meestal 2,5 dag omdat ik in die dagen dan ga trainen. Ik heb dan gedurende 1,5 uur Endomondo aan staan en dat kost natuurlijk wel wat van je batterij.
Opladen vanaf +/- 15% tot 100% duur dan grofweg twee uurtjes. Dat doe ik of 's avonds na het eten en dan voor het slapen gaan haal ik hem er weer vanaf, of hij blijft er een nacht op liggen.

Overigens zijn er een aantal horlogeskins die je batterijduur opvreten, dus het is even zoeken naar een skin die én mooi is én gunstig is voor je batterijduur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:03
B-Real schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:59:
[...]

Is ongewijzigd en nog steeds een beetje willekeur.

Op het werk zit ik op de derde verdieping en ga ik altijd met de trap. Dit zijn feitelijk zes "halve" trappen. Soms registreert hij er drie, soms ook minder.

Thuis pakt de S3 soms wel een enkele trap, maar soms ook geen trap als ik van de begane grond in 1x naar de zolder loop.

Leuke gimmick, maar er blind op vertrouwen kun je niet.
Vorig jaar was ik bij een klant aan het werk en moest daar een keer of 25 de trap op en af, en dat was een meter of 5 hoog, en als de S3 er 8 heeft geregistreerd is het veel. Een volgende keer heb je een normale "huis" trap en dan doet hij het wel. Raar ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:07

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Zijn er betaal apps van bijv. ABN, ING, Rabo?

Ik heb gelezen dat het op Tizen draait en bij artikelen dat de bankierapps (nog) niet beschikbaar waren.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 22:34
Dutchredgaming schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 17:09:
Zijn er betaal apps van bijv. ABN, ING, Rabo?

Ik heb gelezen dat het op Tizen draait en bij artikelen dat de bankierapps (nog) niet beschikbaar waren.
Helaas heeft geen van de grote banken een app voor de Samsung smartwatches uitgebracht.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Herkent iemand deze melding?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pjqif1Y.png

De back-up lijkt echter gewoon gelukt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SHG74PU.png

• J93
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-06 22:22

J93

Hallo allen,

Ik twijfel nu tussen een S3 Classic en een Gear Watch 46mm. Ik wil namelijk sowieso mijn whatsapp geschiedenis kunnen lezen en volgens een forumlid Beempje kan dit op de watch (nogmaals dank voor het delen). Kan iemand mij vertellen of dit ook op de S3 Classic kan? Dit is voor mij namelijk doorslaggevend!

Post van Beempje:

Even uit mijn hoofd (je zal net zien dat ik nu geen notificaties heb :P):
Als je een bericht bekijkt, druk dan één keer op de back knop (bovenste knop aan de zijkant). Als je meedere chats hebt zie je nu onderaan het scherm een groen vlakje met een cijfertje erin. Dat cijfertje is het aantal verschillende chats waarin je berichten hebt. Als je op dat cijferttje drukt dan krijg je de keuze uit de verschillende chats.

Als je maar één chat hebt dan zie je het cijfertje niet en zul je direct uit je whatsapp berichten gaan als je op de back knop drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:05
Op de S3 kun je alleen het laatste bericht van iemand lezen. Heb je van meedere personen dus een bericht, ze alleen het laatste bericht van die personen.
Maar....er is een app genaamd "Whats history" (wel betaald) en daarmee kun je wel per persoon de berichtengeschiedenis terug lezen voor zover ik weet, heb de app zelf niet.

Als ik het goed gelezen heb, is dit op de Galaxy Watch precies zo.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:52
Je kan alle ongelezen berichten op je horloge lezen. Als iemand tien berichten stuurt, kun je ze alle tien lezen.
Mijn vrouw heeft een gear fit2 en die kan alleen het laatste bericht lezen.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:13
De Gear watch verschilt toch alleen qua hardware en niet qua software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93

J93

frumper schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:49:
Je kan alle ongelezen berichten op je horloge lezen. Als iemand tien berichten stuurt, kun je ze alle tien lezen.
Mijn vrouw heeft een gear fit2 en die kan alleen het laatste bericht lezen.
Kan jij mij vertellen hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:18
J93 schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:33:
[...]

Kan jij mij vertellen hoe?
Ben ook benieuwd. Krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frumper
als ik naar links ga met mijn rand, kom ik bij mijn ongelezen berichten.
Dan staat er een getal onder van het aantal ongelezen berichten, een keer erop tikken en dan kun je dmv omhoog swipen alle berichten lezen...

even een oud plaatje herposten:
[ Voor 32% gewijzigd door frumper op 26-11-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

frumper schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:55:
Dan staat er een getal onder van het aantal ongelezen berichten, een keer erop tikken en dan kun je dmv omhoog swipen alle berichten lezen...

[Afbeelding: berichten]
Dat werkt helaas alleen wanneer je van (in dit geval) 5 personen één berichtje krijgt. Krijg je van één persoon twee of meer berichten, dan kun je enkel de laatste van elke persoon lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93

J93

JBS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:36:
[...]
Dat werkt helaas alleen wanneer je van (in dit geval) 5 personen één berichtje krijgt. Krijg je van één persoon twee of meer berichten, dan kun je enkel de laatste van elke persoon lezen.
Blijft het enorm vreemd vinden dat je niet van 1 persoon bijvoorbeeld 2 berichten kan lezen, maar op het moment jij 2 gesprekken hebt en van elk gesprek 1 nieuw bericht, je dat wel kan zien. Is helaas niet anders, dank voor jullie antwoorden:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93

J93

frumper schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:55:

[Afbeelding: berichten]
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
JBS schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:36:
[...]
Nee hoor, ik krijg alle ongelezen berichten te zien, kan dus alles lezen en niet alleen de laatst binnengekomen.

Misschien is dat een afwijking met Samsung en iPhone? Ik zal mijn schoonmoeder eens vragen of ze alles kan lezen of alleen de laatste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
kwaazaar schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:16:
De Gear watch verschilt toch alleen qua hardware en niet qua software?
Volgens mij verschilt het ook qua software.
Ik heb ergens gelezen, weet niet meer waar, dat juist WhatsApp wel beter werkt op de Gear Watch.
Met name dat je dan wel de hele historie van een gesprek van een persoon kunt zien.
Of het waar is, weet ik niet.
Ik heb geen Gear Watch.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Er zit verschil in koppeling met Android en iOS telefoons...
Schoonmoeder en ik hebben allebei de Gear S3 Classic.
Ik iOS, zij Android. Ik kan alle berichten lezen die ik nog niet op de telefoon gezien heb, en mijn schoonmoeder kan van bijv. groepsgresprekken alleen het laatste bericht lezen.

Is er dan verdorie toch 1 feature die beter werkt icm iPhone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

kunnen jullie wel inloggen op spotify met de watch? ik kom er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

spinnenman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:59:
kunnen jullie wel inloggen op spotify met de watch? ik kom er niet in.
Ik weet het niet meer zeker, maar gaat dit niet via de sync met je telefoon?

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

mswp schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:13:
[...]

Ik weet het niet meer zeker, maar gaat dit niet via de sync met je telefoon?
dat doet hij dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1164794

Weet iemand of het leer van de S3 classic goed blijft ivm water hitte en weet ik veel wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Zit nog steeds te dubben welk horloge ik wil. Ik wil geen zilveren maar alleen een zwarte. Dan blijft deze over maar dan weer 2 jaar terug al gelanceerd. Lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
DavidR schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:27:
Zit nog steeds te dubben welk horloge ik wil. Ik wil geen zilveren maar alleen een zwarte. Dan blijft deze over maar dan weer 2 jaar terug al gelanceerd. Lastig.
Ha ha. Ik zit met hetzelfde! De gear sport is in de aanbieding en de huawei is ook niet verkeerd. Ik denk dat de vraag eigenlijk moet zijn: is hij zijn geld waard 2 jaar na datum. En ik hoop dat mensen die hem al even hebben en misschien zelfs andere smart watches daarop kunnen antwoorden.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Tja als ik per se geen zilver wil en weel een 46 mm geef ik eigenlijk al het antwoord :)
Ik denk dat ik voor deze ga. Scheelt een stuk en ik wil hem vooral voor berichtjes etc. Ik zal weinig doen met die sportmetingen erop.

[ Voor 4% gewijzigd door DavidR op 07-01-2019 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

weszz schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:32:
[...]

Ha ha. Ik zit met hetzelfde! De gear sport is in de aanbieding en de huawei is ook niet verkeerd. Ik denk dat de vraag eigenlijk moet zijn: is hij zijn geld waard 2 jaar na datum. En ik hoop dat mensen die hem al even hebben en misschien zelfs andere smart watches daarop kunnen antwoorden.
Ja! Ik heb hem nu 1,5 jaar en hoe doet het nog perfect. Heb mijn horloge eens uitgebreid langs de nieuwe kunnen testen, maar zag niet echt een verschil eerlijk gezegd. Of dit horloge nog een echte update gaat krijgen weet ik niet, maar gezien de huidige prijs is het nog steeds geen achterhaalde techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
jabberwock schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 01:41:
[...]

Ja! Ik heb hem nu 1,5 jaar en hoe doet het nog perfect. Heb mijn horloge eens uitgebreid langs de nieuwe kunnen testen, maar zag niet echt een verschil eerlijk gezegd. Of dit horloge nog een echte update gaat krijgen weet ik niet, maar gezien de huidige prijs is het nog steeds geen achterhaalde techniek.
Thanks! Laatste vraag. Zit beetje terug te lezen maar is het nu mogelijk meerdere berichten in whatsapp te lezen of alleen de laatste van een bepaald persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Alleen de laatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ok dank je. Een whatsapp dat goed werkt is voor mij het meest belangrijk. Nog even denken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Het werkt ook goed, maar alleen het laatse berichtje. Voor mij werkt dat prima, ben toch mijn Whatsapp gebruik aan het uitfaseren. Maar dat is een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:26
Dat Whatsapp nog altijd geen goede integratie heeft met de Samsung smartwatches (ik heb de gear sport) vind ik toch wel opmerkelijk, zeker in deze tijd. Daar daar geen app voor is of gewoon niet is ingebouwd. Bijzonder...

Ik heb een vraagje, er is een app "samsung health" en deze kan je wel op 1 van je schermen zetten als snelkoppeling (logo is een hardloper). Als je daar op klikt krijg je een mooi overzicht en tevens scherm waar je eigenlijk alles kan invullen zoals water/koffie inname, voeding etc.

Ik zou heel graag dat dashboard (letterlijke naam) direct op 1 van de schermen willen maar dat lukt mij maar niet. Behalve dan dus op een scherm met meerdere snelkoppelingen. Iemand een idee?

En nog een tweede vraag,

stel ik heb een training gedaan, ongeveer 500 calorieën verbrand. Hoe kan ik dat snel invoeren op de Gear? Dus niet via de telefoon via de app maar echt op de gear sport zelf.

[ Voor 12% gewijzigd door Juancho op 08-01-2019 20:12 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:03
Juancho schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:32:
Dat Whatsapp nog altijd geen goede integratie heeft met de Samsung smartwatches (ik heb de gear sport) vind ik toch wel opmerkelijk, zeker in deze tijd. Daar daar geen app voor is of gewoon niet is ingebouwd. Bijzonder...
Ik gebruik de app Whatshistory en daarmee zie je de ontvangen berichten die je van de andere persoon hebt ontvangen. Als je het bericht hebt gelezen en je krijgt weer een nieuw bericht staat het hele verhaal er weer in. Maar alleen de ontvangen tekst, niet je eigen getypte tekst. Ontvang je van meerdere personen een bericht staat er een cijfer onder het bericht op je horloge en die kan je aanklikken, dan openen de andere discussies ook.
Is wel een betaalde app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ok ja ik ken die wel van verhalen maar dan nog blijft staan dat er blijkbaar nog geen integratie is. Blijft toch vreemd.
Verder nog een inhoudelijke vraag, meer over de health app. Als ik minder beweeg dan ik zou moeten volgens mijn plan, dan is het idd logisch dat er aangegeven wordt dat ik boven mijn calorieën zit op dat moment. Echter, als ik op datzelfde moment ook veel minder calorieën ingenomen heb, dan moet dat één en ander toch compenseren? Anders geeft het een wat vertekent beeld vind ik want voor zover ik het weet is het altijd een combinatie van beide die je beeld op dat moment bepaald.

Dus voorbeeldje:

Je moet 2500 calorieën verbranden volgens je schema maar je verbrand er 1100. Te kort van 1000.
De inname is 2100 terwijl je op dat moment 1500 hebt. Vermindering van 600 calorieën.

Ik zou dan verwachten dat er aangeven werd dat ik boven mijn doel zit met 400 calorieën. Maar de gear zegt dan toch die 1000. Misschien snap ik het dan niet goed hoor, wellicht kan iemand dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Heeft een van jullie problemen met de laatste updates en snel leeggaan van de batterij. Lees daar veel over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Bij bol nu 179. Ik heb hem iets duurder besteld helaas recentelijk. Mooi ding. Niet te groot. Wilde geen zilveren dus de galaxy watch viel af voor mij want ik wilde wel 46 mm. Krijg de helft terug via een bruto netto verhaal van de baas dus al met al zo'n 100 euro. Vind dat wel de moeite voor deze klok. Ziet er gaaf uit. Moet alles nog wat uitproberen maar werkt prima met mijn samsung tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 22:16
DavidR schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:04:
Heeft een van jullie problemen met de laatste updates en snel leeggaan van de batterij. Lees daar veel over?
Laatste update is al even geleden en nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

JBS schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:22:
Herkent iemand deze melding?

[Afbeelding]

De back-up lijkt echter gewoon gelukt:

[Afbeelding]
Ik kwam er van de week achter dat deze back-ups alleen gemaakt worden wanneer de S3 verbonden is met een WiFi netwerk. En juist dat is uitgeschakeld wanneer de S3 met mijn telefoon verbonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Pff lang zitten zoeken op die klok naar hoe ik trillingen aan kon zetten. Stond aan bij de instellingen maar geen trillingen. Als je op je tel trillingen uit hebt staan krijg je die dus ook nooit op je tel ook al stel je dat wel zo in. Maar goed. Ding werkt prima volgens mij zo.
Ben er wel tevreden mee. Niet al te veel apps maar ik gebruik het alleen voor de meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Iemand een idee hoe je snel via de Gear het aantal calorieën van een training kan toevoegen die je niet uitgevoerd hebt met de watch? Dus bijv. ik doe een krachttraining sessie, ik weet dat ik rond de 500 calorieën heb verbrand, hoe kan ik dat in godsnaam handmatig invoeren op de Gear of destijds in de S-Health app? Wat ik nu zie is dat ik alleen trainingen kan starten en dat wil ik dus niet. Ik wil net zoals met voeding dat je via een snelle keuze je verbrande calorieën kan toevoegen die niet geregistreerd zijn via de app of gear.

Nu moet ik dat nog doen via Myfitnesspall maar ik wil helemaal van die app af eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Juancho schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:32:......

Ik heb een vraagje, er is een app "samsung health" en deze kan je wel op 1 van je schermen zetten als snelkoppeling (logo is een hardloper). Als je daar op klikt krijg je een mooi overzicht en tevens scherm waar je eigenlijk alles kan invullen zoals water/koffie inname, voeding etc.

Ik zou heel graag dat dashboard (letterlijke naam) direct op 1 van de schermen willen maar dat lukt mij maar niet. Behalve dan dus op een scherm met meerdere snelkoppelingen. Iemand een idee?

En nog een tweede vraag,

stel ik heb een training gedaan, ongeveer 500 calorieën verbrand. Hoe kan ik dat snel invoeren op de Gear? Dus niet via de telefoon via de app maar echt op de gear sport zelf.
Voor je eerste vraag: je kunt de widget "food" daarvoor gebruiken. Dan kun je gewoon een x aantal calorieen invullen.

Je tweede vraag: volgens mij kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Dat eerste had ik idd zelf ook eindelijk gezien :). Werkt prima als je weet hoeveel calorieën je inneemt! Dat 2de is erg jammer, dan blijf je dus afhankelijk van een app als Myfitnesspall. Toch apart dat je dat niet gewoon handmatig kan invoeren hoor. Big fail wat mij betreft!

Nog een ander vraagje, mijn Gear Sport en S-Health geven andere cijfers aan. Bij de Gear sta ik bijv. in het rood terwijl S-Health aangeeft dat ik goed zit. Qua inname is alles gelijk alleen zie ik een afwijking bij het aantal verbrande calorieën. Uiteraard heb ik beide gesynct met elkaar. Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinFgX
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-04 15:44
Juancho schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:31:
...
Nog een ander vraagje, mijn Gear Sport en S-Health geven andere cijfers aan. Bij de Gear sta ik bijv. in het rood terwijl S-Health aangeeft dat ik goed zit. Qua inname is alles gelijk alleen zie ik een afwijking bij het aantal verbrande calorieën. Uiteraard heb ik beide gesynct met elkaar. Iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen dan met de ingenomen calorieën, in plaats van met de verbrande calorieën. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet gelijk. Ook telefoon en het horloge zelf meermaals opnieuw opgestart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
RobinFgX schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:01:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen dan met de ingenomen calorieën, in plaats van met de verbrande calorieën. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet gelijk. Ook telefoon en het horloge zelf meermaals opnieuw opgestart...
Het gekke is, ik weet 100% zeker dat ik dit voorheen niet had. Mits ik Gear en telefoon in sync had was het EXACT gelijk. Aangezien mijn gear geen update heeft gehad moet het wellicht een Samsung S-health update zijn geweest die ergens op de achtergrond (of het zat in de lijst updates die ik altijd 1x per zoveel tijd aanklik)?

Iig heel vervelend want welke moet je nu aanhouden? En hoe valt het natuurlijk op te lossen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Er komt een nieuwe update aan....

https://www.sammobile.com...r-s3-update-new-features/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Thanks. Ziet er goed uit als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Hopelijk draait alles dan weer wat soepeler en nauwkeuriger. Mijn vrouw heeft de gear fit2 pro, en die stappenteller wijkt toch aardig af van mijn s3. Getest door ze een keer een dag beide om te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Mooi dat er eindelijk weer eens een update komt voor de Gear (sport)! Ik hoop dat ik dan ook gelijk af ben van de melding op de gear dat de gear bijgewerkt moet worden.

Wel jammer dat Whatsapp wederom niet meegenomen wordt. Toch bizar dat Samsung dat niet even kan regelen met ze. Zeker in deze tijd zijn dat toch wel dingen die een Smartwatch aan moet kunnen.

Weet iemand trouwens welke watchface het is die de Gear uit het artikel heeft? Die zou ik heel graag willen hebben namelijk..

[ Voor 15% gewijzigd door Juancho op 22-01-2019 14:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Juancho schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:40:

Wel jammer dat Whatsapp wederom niet meegenomen wordt. Toch bizar dat Samsung dat niet even kan regelen met ze. Zeker in deze tijd zijn dat toch wel dingen die een Smartwatch aan moet kunnen.
Dat is nog niet zeker, zie Kappade in 'nieuws: Samsung geeft oudere Gear 3- en Gear Sport-smartwatch ste...
Bevestiging dat het wel werkt, zie CyberJohn in 'nieuws: Samsung geeft oudere Gear 3- en Gear Sport-smartwatch s...

[ Voor 21% gewijzigd door JBS op 22-01-2019 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ok dat wist ik niet, apart dat zo'n belangrijk verbeterpunt dan niet vermeld wordt. Is het al 100% zeker dan (waar komen de fotos vandaan van mensen die het blijkbaar al hebben?). Zou echt een absolute verplichte verbetering zijn wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:51
Voor iedereen die niet kan wachten op de reguliere update is er ook een manier om dit handmatig te doen:XDA

Ik heb op deze manier mijn Duitse Gear S3 (SM-R760) geupdate met de Canadese software.Wel wat puntjes om rekening mee te houden:
- Je verliest alle data na de update, je begint dus alsof je het horloge net uit de verpakking haalt. Data vanuit S Health is niet terug te halen naar de S3. Ik had zelf geen backup dus weet niet of je hiermee makkelijk de data terug krijgt.
- Pas op dat de juiste versie gebruikt, voor Nederlandse en Duitse S3's weet ik dat je de SM-R760 moet hebben.

Was bij mij binnen 10 minuten klaar en na een half uurtje instellen kan ik zeggen dat de gebruikersinterface vloeiender is geworden (of in ieder geval aanvoelt) en er best wat leuke functies bij zijn gekomen (veel nieuwe workouts, uursignaal (hourly chime), theater- en nachtmodus, lezen van meerdere whatsappberichten).

Eerste nadeel dat ik vanochtend tegenkwam is dat de notitifcatie-instellingen van S Health niet meer gegroepeerd staan maar per activiteit moeten worden ingesteld. Daarnaast is het 24-uurs activiteiten-overzicht verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Verlies je ook alles als je wacht op de officiële uitrol?

Iemand overigens een idee welke watchface dit is: https://www.sammobile.com...r-s3-update-new-features/

Of is dit een van de nieuwe standaard meegeleverde faces? Ik zou deze heel graag willen namelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Juancho schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:10:

Iemand overigens een idee welke watchface dit is: https://www.sammobile.com...r-s3-update-new-features/

Of is dit een van de nieuwe standaard meegeleverde faces? Ik zou deze heel graag willen namelijk :)
Die is standaard meegeleverd. Je verliest geen gegevens als je wacht op de officiele uitrol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:51

Nee, bij een officiële update verlies je als het goed is geen data maar ik vond het te lang duren dus heb handmatig de update gedaan.

Net even gekeken en deze watchface zit standaard in de nieuwe update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ok thanks! Dan wacht ik maar even. Wel super tof dat de Whatsapp berichten terug te lezen zijn, werd tijd ook!! Of is het alleen zo dat je meerdere berichten kan lezen die binnenkomt? Kortom, is er een overzichtje met al je berichten zichtbaar en kan je die aanklikken? Of kan dat na de update nog steeds niet? Net als op je telefoon zeg maar.

[ Voor 45% gewijzigd door Juancho op 23-01-2019 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Je kunt alleen de berichten teruglezen die je nog niet hebt gelezen op je telefoon. Eenmaal gelezen op je telefoon kun je ze niet meer terug zien op je watch.

Ik vind het overall een fijne upgrade met toch wat handige nieuwtjes. Wat ik echter niet begrijp is waarom ik die slaapstand niet gescheduled kan instellen net zoals de normale niet storen stand. Juist die slaapstand lijkt me bij uitstek de stand die je moet schedulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Iemand al een idee wanneer de update in NL komt?
Ik weet dat er een optie is om een buitenlandse versie te installeren, maar wanneer de NL versie spoedig komt, bespaar ik me die moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
@jabberwock , dus je hebt nog steeds geen soort van Whatsapp geschiedenis app op de Gear. Jammer, ik dacht dat het daarom ging. Maar ok, de eerste verbeterstap, meerdere berichten kunnen lezen die nieuw binnenkomen, is gezet en wie weet gaan Samsung en Whatsapp ooit nog een keer de samenwerking aan en komt er gewoon een app voor de Gear.

Eigenlijk ook hetzelfde probleem met mailtjes. Als ik het goed begrijp kan je de mail app alleen gebruiken op je watch als je ook een Samsung telefoon heb. Ik heb een LG en kan helaas dus niet door meerdere mailtjes scrollen. Ik zie dus net als Whatsapp alleen de binnenkomende mail.

Nog een vraag voor alle Gear gebruikers. Ik ben op zoek naar een hele fijne watchface met voornamelijk handige info en klikbare linkjes op gebied van gezondheid en voeding. Iemand tips voor watchfaces om eens te checken? Mogen ook betaalden zijn, mits die echt top zijn. Ik heb er wel een aantal waartussen ik nu vaak switch, maar ik heb nog niet echt die ene topper kunnen vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Juancho op 24-01-2019 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
JBS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:35:
Iemand al een idee wanneer de update in NL komt?
Ik weet dat er een optie is om een buitenlandse versie te installeren, maar wanneer de NL versie spoedig komt, bespaar ik me die moeite.
In de komende weken they say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Meer mensen die problemen hebben met het kcal syncen? Ik zie op m'n gear sport afwijkingen met de shealth app. Ik heb geen sync proberen verder, maar er zit gewoon verschil in data. De 1 zegt dat ik bijv 80 cal boven zit en de ander 100 cal onder. Dat werkt natuurlijk voor geen meter...

Edit: net even een hard reset gedaan (dus terug naar fabrieksinstellingen en backup terugezet) en nu lijkt het weer gelijk te zijn... Hooguit soms dat het 1 of 2 calorieën scheelt. Ik zal het even in de gaten houden komende week maar mochten mensen dit ook hebben (als ik me niet vergis had ik het probleem pas na de laatste update), een reset doet de trick... Bijkomend voordeel is dat ik ook eindelijk van de melding af ben dat er een Gear Software update beschikbaar is.

[ Voor 45% gewijzigd door Juancho op 01-02-2019 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Helaas, het gaat vanzelf weer helemaal scheef lopen. De gear Sport verschilt bij verbrande calorieen (behoorlijk) met de Samsung S-Health app... iemand een idee hoe dit te fixen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Werner85
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-06 23:56
De watchface heet 4-in-1en heb ik onder 3.0.0.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Werner85 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:16:
De watchface heet 4-in-1en heb ik onder 3.0.0.2
[...]
Klopt! Ik had hem bij toeval ook gevonden toen ik keek naar wat nieuwe watchfaces. Mooi ding, alleen jammer dat er geen zwart/wit AOD op zit, maar ok...

Ik ben erg benieuwd wanneer de nieuwe 4.0 update beschikbaar komt NL en op mijn Gear Sport! Zitten een paar toffe toevoegingen bij en hopelijk is het vreselijk irritante probleem met S-health dan ook opgelost want dit frustreert mij enorm. Elke dag weer... |:( 8)7 |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Ja, update duurt wel lang, maar coming weeks is dan ook ruim :(

[ Voor 38% gewijzigd door wvkreg op 10-02-2019 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Duurt inderdaad erg lang, had er al lang moeten zijn.
Zou moet niets verbazen dat Samsung de update stil gelegd heeft vanwege problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
speedme schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:07:
Duurt inderdaad erg lang, had er al lang moeten zijn.
Zou moet niets verbazen dat Samsung de update stil gelegd heeft vanwege problemen.
Of dat hij überhaupt niet komt. Voor mijn S6 zijn ze ook een tijd met Android Pie update bezig geweest en uiteindelijk kwam die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
kwaazaar schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:52:
[...]

Of dat hij überhaupt niet komt. Voor mijn S6 zijn ze ook een tijd met Android Pie update bezig geweest en uiteindelijk kwam die niet.
Hij is al uit in de USA, dus kunnen s.v.p. zonder enige bronvermelding eens ophouden met dit nepnieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
kwaazaar schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:52:
[...]

Heb 4.0 al een paar dagen op mijn S3 staan, dus dit is onzin. Heb gewoon de CSC veranderd naar XAR (USA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjbuitenga
  • Laatst online: 21-04 10:01
Arn0uDz schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:31:
[...]

Heb 4.0 al een paar dagen op mijn S3 staan, dus dit is onzin. Heb gewoon de CSC veranderd naar XAR (USA).
Mag ik vragen hoe je dit hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
kjbuitenga schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:50:
[...]

Mag ik vragen hoe je dit hebt gedaan?
Met wipe, daarom wacht ik liever:

https://forum.xda-develop...gear-s3-r760-csc-t3784226

[ Voor 4% gewijzigd door wvkreg op 10-02-2019 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjbuitenga
  • Laatst online: 21-04 10:01
Ah, duidelijk. Alle gegevens worden dus gewist. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:53
Arn0uDz schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:31:
[...]

en hoe is de update? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
Ik ben er positief over, accu duur is gelijk. Gebruik zelf de Health functies niet dus kan daar niet over oordelen. Belangrijkste voor mij is dat ik nu eindelijk meerdere Whatsapp berichten kan lezen en niet alleen de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

kjbuitenga schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:49:
[...]

Ah, duidelijk. Alle gegevens worden dus gewist. Nog even geduld dus.
Als je van te voren een backup maakt met de Gear app heb je alle gegevens na een restore binnen 5 minuten weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
ik heb de update net binnen, bezig met installeren....

uitrol is dus hier ook begonnen

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 12:50

Reley

Simply Clever

Ik kan dit bevestigen.. komt nu binnen bij mij...
de R770XXU2DSA1 301,34MB groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
waar is nou die theater mode?
ik zie alleen bij niet storen opties om een x aantal uren te kiezen
geen sleep/theater mode?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

JarlSX schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:19:
waar is nou die theater mode?
ik zie alleen bij niet storen opties om een x aantal uren te kiezen
geen sleep/theater mode?
Die kun je toevoegen door één van de icoontjes(bijvoorbeeld de niet-storen) ingedrukt te houden en op het plusje te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:29
LoL, heb ik net gisteren mijn gear naar USA gezet voor de update, komt hij nu in Nederland uit 8)7

Berichten zijn nu wel handiger om te bekijken te beantwoorden. En de berichten in Whatsapp worden nu in de app als gelezen gemarkeerd.
Voorheen bleef in Whatsapp het ongelezen berichten icoontje zichtbaar.

Healt heeft een iets ander uiterlijk gekregen, ik moet nog testen of hij beter is geworden.
Ik had vaak last van geen GPS verbinding.

Accu nog niet lang genoeg getest.

[ Voor 17% gewijzigd door SpiriTNL op 12-02-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb het nog niet binnen, even afwachten dus! Zal één deze dagen wel binnen komen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Voor de mensen die de update al hebben, ondervinden jullie problemen met verschil in data tussen de S-health app op de watch en de S-health app op de telefoon? Ik hoop echt van harte dat dat met de update is opgelost. Bijzonder irritant nu namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Laatst online: 00:12
Wanneer ik een Whatsapp bericht met foto op mijn Samsung S3 frontier ontvang kan ik de foto niet op mijn horloge openen. Kan dit überhaupt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
Yazoo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:40:
Wanneer ik een Whatsapp bericht met foto op mijn Samsung S3 frontier ontvang kan ik de foto niet op mijn horloge openen. Kan dit überhaupt wel?
Ik zie soms wel plaatjes voorbij komen, hangt van het format af.
Ik weet alleen niet welk format er ondersteund word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 18:13
Nl update is gearriveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Installed...ervaring goed, niet schokkend

[ Voor 7% gewijzigd door wvkreg op 12-02-2019 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik zie soms in de nieuwe meerdere-WhatsApp-berichten weergave 'U' boven berichten staan die ik van iemand ontvangen heb. Meer mensen die dit is opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
JBS schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:01:
Ik zie soms in de nieuwe meerdere-WhatsApp-berichten weergave 'U' boven berichten staan die ik van iemand ontvangen heb. Meer mensen die dit is opgevallen?
Ja dat is bij mij ook :) ik dacht al Heb ik dat gestuurd

• SpiriTNL
Juancho schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:19:
Voor de mensen die de update al hebben, ondervinden jullie problemen met verschil in data tussen de S-health app op de watch en de S-health app op de telefoon? Ik hoop echt van harte dat dat met de update is opgelost. Bijzonder irritant nu namelijk...
Je bedoelt het verschil in stappen of alles ?
Als het alleen om stappen gaat dan heb je waarschijnlijk stappentellinggegevens je mobiel en gear aanstaan.

• Juancho
SpiriTNL schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:03:
[...]

Je bedoelt het verschil in stappen of alles ?
Als het alleen om stappen gaat dan heb je waarschijnlijk stappentellinggegevens je mobiel en gear aanstaan.
Nee, ik heb al aanstaan dat de Gear gebruikt moet worden. Het gaat mij om de algemene data die zegt of je boven/binnen/onder je doelstelling ziet. Die doelstelling wordt dus bepaald door diverse gegevens en aangevuld met wat je dus zelf invult aan voeding, evt. sporten, je stappen etc. etc. etc.

Die totale overview, tis als een dashboard meter, die klopt niet. Zegt de Gear dat ik bijv. 100 calorieën boven mijn doel zet, zegt S-health op de telefoon dat ik er juist 100 calorieën onder zit. Zelfs als ik handmatig nog een keer sync.

Kijk ik waar dan het het verschil zit, dan zit het in het verbrande calorieën die automatisch berekent wordt op basis van je ingevulde gegevens. Heel vervelend en voor irritant natuurlijk want je weet niet welke nu klopt en gewoon omdat het niet geljk is..

Dus had ik voorheen overigens niet, als ik me niet vergis is dit pas zo sinds de laatste update van S-Health.

• AW_Bos
  • Laatst online: 12:16

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Update uitgevoerd. Echter raad ik wel aan om hem helemaal op te laden.
Ik had nog 35% accu over, maar na een update van +/- 25 minuten bleek dater opeens nog maat 5% in zat :+
Ik kreeg althans geen waarschuwing, dus de upgrade zou mogelijk fataal kunnen zijn als je te weinig stroom hebt. ;)

Straks ga ik even ontdekken wat de vernieuwingen allemaal zijn, en ook ben ik benieuwd of hij nog zuiniger is in het batterijgebruik.

[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 14-02-2019 11:01 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• chimera2
iemand een idee?

bij whats app heb ik sommige groepen op stil staan. Maar op mijn gear trilt hij nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
AW_Bos schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:00:
Update uitgevoerd. Echter raad ik wel aan om hem helemaal op te laden.
Ik had nog 35% accu over, maar na een update van +/- 25 minuten bleek dater opeens nog maat 5% in zat :+
Ik kreeg althans geen waarschuwing, dus de upgrade zou mogelijk fataal kunnen zijn als je te weinig stroom hebt. ;)

Straks ga ik even ontdekken wat de vernieuwingen allemaal zijn, en ook ben ik benieuwd of hij nog zuiniger is in het batterijgebruik.
Ik heb niet opgeladen na de update. Hij bleef daarna nog wel een uur op 1% staan. Ik heb hem maar uit laten vallen in de hoop dat daarmee de batterij-stats weer gecorrigeerd worden (als dat uberhaupt zo werkt). Na opladen dit gedrag niet meer gezien.

Zijn er mensen die Strava gebruiken? Op m'n oude Moto 360 (AW) waren de watch-app en de phone-app altijd in sync, dus een run starten op de watch was daarna direct op de telefoon zichtbaar en vice versa. Op de S3 blijkt dat niet te werken. Bij handmatig beide starten en naderhand stoppen worden er ook doodleuk 2 runs geregistreerd waarbij Strava constateert dat ik samen met iemand anders heb gelopen, namelijk mezelf... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Gebruiken jullie bij de nieuwe update ook S-health? Loopt de data gelijk tussen gear en telefoon? Dus dat uiteindelijk de overall dashboard conclusie (boven/onder/goed) gelijk is...

Ik heb overigens de Gear Sport, ik las al dat die nog even moet wachten op de update...

[ Voor 20% gewijzigd door Juancho op 15-02-2019 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Heb de update op een Gear S3 Frontier gezet en was verrast door één feature waar ik mezelf altijd dood aan ergerde. Als je een timer zet en laat lopen, vervolgens het horloge in standby ging en je hem weer activeerde kwam je altijd op het homescreen terecht en moest je weer naar de timer navigeren om de voortgang te zien.

Nu kom je dus direct op het timer screen terecht. Werkt dat met andere apps nu ook beter?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

R2L

Hoe ervaren jullie de "battery life" sinds de update? Hier lijkt ie sneller leeg te lopen. Voorheen 2 dagen en nu ongeveer anderhalf...

[ Voor 5% gewijzigd door R2L op 16-02-2019 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Juancho schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:16:
Gebruiken jullie bij de nieuwe update ook S-health? Loopt de data gelijk tussen gear en telefoon? Dus dat uiteindelijk de overall dashboard conclusie (boven/onder/goed) gelijk is...

Ik heb overigens de Gear Sport, ik las al dat die nog even moet wachten op de update...
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

j-phone schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:16:
Heb de update op een Gear S3 Frontier gezet en was verrast door één feature waar ik mezelf altijd dood aan ergerde. Als je een timer zet en laat lopen, vervolgens het horloge in standby ging en je hem weer activeerde kwam je altijd op het homescreen terecht en moest je weer naar de timer navigeren om de voortgang te zien.

Nu kom je dus direct op het timer screen terecht. Werkt dat met andere apps nu ook beter?
Ja. Je hebt nu de mogelijkheid om in te stellen dat hij de laatst gebruikte app voor X tijd "actief" houdt. Zo kom je dus binnen die tijd altijd terug in het laatst gebruikte scherm.

Nu is eindelijk de muziekspeler nuttig te gebruiken op de fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
R2L schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:02:
Hoe ervaren jullie de "battery life" sinds de update? Hier lijkt ie sneller leeg te lopen. Voorheen 2 dagen en nu ongeveer anderhalf...
Nog steeds hetzelfde hier. Een dag of 3 - 4. Ik gebruik het horloge dan puur als notification relaying toestel waar ik ook nog wat email op lees en WA op beantwoord.

Hij gaat in ieder geval langer mee dan mijn S7 edge.
jabberwock schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:02:
[...]

Ja. Je hebt nu de mogelijkheid om in te stellen dat hij de laatst gebruikte app voor X tijd "actief" houdt. Zo kom je dus binnen die tijd altijd terug in het laatst gebruikte scherm.

Nu is eindelijk de muziekspeler nuttig te gebruiken op de fiets.
Heh, dat kan je instellen nu?

Tnx voor de info :)

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen met de Gear S3, andere onderwerpen mogen besproken worden in:
- Accessoires: [Samsung Gear S3] Het grote Accessoires topic
- Levertijden, winkels & Prijzen: [Samsung Gear S3] Levertijd & Prijzen