Alhoewel ik ook continu wat punten op Sanne heb staan, geloof ik niet echt dat zij de Mol is. Ze had bij de cowboy opdracht makkelijk wat minder geld kunnen verdienen zonder op te vallen. En de mol weet het spel al, dus waarom zou ze dan zó langzaam de eerste ronde rijden? Het zou makkelijk zijn om er 1 of meerdere keren naast te schieten, en niemand zou het raar vinden, want ze zou alsnog het meeste geld binnenhalen. Maar alles raak? Mwah, dat geloof ik niet.
De meeste vrienden van mij hebben al hun punten op Diederik, en ook in dit topic lees ik dat regelmatig. Al vanaf het begin vind ik hem te overduidelijk 'mollen', waardoor ik, net zoals meerdere hier, meer het idee heb dat hij zichzelf verdacht probeert te maken, maar het niet is.
Dan blijven Jochem en Thomas over. Ik denk dan toch aan Thomas, Jochem gaat er dan aankomende ronde uit... Maar door de reacties hier blijf ik ook weer twijfelen

Zo blijft het leuk.
Iemand hier, weet even niet meer wie, vertelde ook iets leuks over Thomas in de opdracht van de buttons (bij de paardenraces). Thomas die met zijn flirtpoging van "volgens mij kennen wij elkaar al?" aan iedereen laat weten dat hij de mol is, zonder dat we er te veel over na denken. Als dat echt is wat hij deed, dan vind ik dat achteraf geniaal.