Wie is... de Mol? 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
l3art schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:40:
[...]
Ja, dus? Toen ik vorige week donderdag keek, kon ik het ook gewoon kijken. Toen was er geen gedoe met registreren. Je kon meteen de aflevering kijken. Gewoon legaal, gewoon streamen, gewoon kijken. Maar zoals reeds hier geconstateerd is, kan dat nu niet meer.

Ik snap je opmerking dus niet zo goed.
Bij mij draait ie nog steeds zonder problemen, zowel aflevering 1 als 2 is nog te bekijken. Nog steeds niets registreren of wat dan ook en ik kijk vanuit Nederland.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
RadioKies schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:37:
Als Nederlander kan ik de aflevering op Vier.be startten zonder problemen.
IK dus niet. Probeer jij vandaag aflevering twee maar eens.

Ik ga naar http://www.vier.be en klik op herbekijk.
Ik zie inmiddels twee kleine keuzes met afl.2 en afl 1
ik klik op afl 1 dat wordt groot beeld met het team voor een vliegtuig
Ik klik op de startknop en krijg een overlay: Nieuw op VIER ? Registreer.
Maak Uw gratis account aan zodat u deze volledige afleveringen kunt bekijken

Zowel in Chrome als in IE, in Windows8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:24
RadioKies schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:37:
Vergeten ze ook voor de grap even te melden dat bij het vinden van de extra enveloppe die Imma wel zag Sanne zei: pak dan maar de linker, in plaats van het op safe te spelen en ze te laten liggen.
Als ik er van uit ga dat elke envelop +100 of -100 bevatte en we evenveel van + en - hadden, dan is ze laten liggen statistisch net zo safe als willekeurig eentje meenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-07 15:46
stresstak schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:22:
[...]

Zowel in Chrome als in IE, in Windows8.1
Is het misschien een idee om een apart 'Wie is de Mol BE' topic te maken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Vanmiddag de aflevering eens terug gekeken, paar dingen vielen mij op.

- Jochem die 750 euro mist bij de laatste opdracht. Volgens mij zag ik weinig buttons dus bij elke button die je ziet zou je denken dat gekeken word of deze bij het spel hoort. Later vind ie dat bedrag wel
- immanuelle die gewoon twee keer een laag bedrag door belt? Er werd gezegd dat ze max 4 keer geld mochten door bellen en dan belt zij twee keer een bedrag onder de 50 euro door??? Mi een echte mol actie

De eerste twee opdrachten waren nogal mwah, wel vond ik dat Thomas "bewust" enkele briefjes niet zag liggen bij de kelder opdracht.

Dan het woord Molboekjes maaien in het gras, deden ze nog redelijk rap. Vond wel dat Jochem, alweer, als kip zonder kop wat ging doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
[quote]StevoMark10 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:41:
[...]
Sterker nog, dat is er. :) Maar Als iemand hier juichend beweert dat hij dat programma volgt moet ik toch even melden dat dat niet (meer) lukt.

-
Jochem is met alle gestuntel toch eigenlijk wel irritant. Het leidt enorm af en ik vind het een vreemde kronkel om een mol zo opvallend aandacht te laten trekken.
En wat mij nog immer bezig houdt is dat Diederik een etmaal niks heeft gedaan, behalve een verhaaltje uit het hoofd leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:47

swv

Mrjraider schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:44:
- immanuelle die gewoon twee keer een laag bedrag door belt? Er werd gezegd dat ze max 4 keer geld mochten door bellen en dan belt zij twee keer een bedrag onder de 50 euro door??? Mi een echte mol actie
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar als kandidaat heb je er belang bij om zoveel mogelijk bedragen door te bellen. Groot of klein maakt niet uit, want door meerdere bedragen door te bellen, verklein je de kans voor andere kandidaten om überhaupt een bedrag door te bellen welke misschien nog hoger kan zijn ook. En zo zie je maar dat zij daar slim aan had gedaan, omdat het bedrag van 750 euro niet meer doorgebeld kon worden omdat de eerste vier bedragen al waren ingediend. Aangezien zij al 500 euro had als hoogste bedrag pakte dit voor haar dus goed uit en won ze de 'vrijstelling' van het niet hoeven zien van haar scherm.

Natuurlijk wil je als mol dat er weinig geld in de pot komt, en als Immanuelle de mol is pakt dat dus dubbel zo gunstig uit voor haar in deze opdracht. Maar voor mij is het in ieder geval niet per se een mol actie omdat de prijs van het doorkomen naar de volgende ronde aflevering in deze fase meer waard kan zijn dan prijzengeld. Zo zou ik daar tegenaan kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:12
stresstak schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:58:
[quote]StevoMark10 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:41:
[...]

[...]

Sterker nog, dat is er. :) Maar Als iemand hier juichend beweert dat hij dat programma volgt moet ik toch even melden dat dat niet (meer) lukt.
Bij mij werkt het prima, heb me wel moeten registreren.

http://imgur.com/xDxAjHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

StevoMark10 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:41:
[...]
Ik wist het niet, maar ik had er ook niet naar gezocht of het zou bestaan :+

Voor de luiaard(s) onder ons een link:
Wie is de Mol? 2017 België
stresstak schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:22:
[...]

:/
U maakt een grap? Registreren != niet werken. Dit is een beetje zoals zeggen dat een spel niet werkt omdat je eerst een serial code moet invoeren.

Iedereen kan een account aanmaken op Vier ongeacht waar deze vandaan komt. Het deed het vanaf dag 1 bij mij en nu nog steeds als ik de video's bekijk.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
RadioKies schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:31:
[...]
Ik wist het niet, maar ik had er ook niet naar gezocht of het zou bestaan :+
Voor de luiaard(s) onder ons een link:
Wie is de Mol? 2017 België
Zie mijn reactie aldaar.

edit.
Voor NederMolfans: De Mol in Belgie is ook zeker de moeite waard. !

[ Voor 11% gewijzigd door stresstak op 14-02-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:53
P.K. schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:32:
Ik zit nog steeds op Jochem. Ook deze afleveringen weer zoveel hints in zijn richting.
- Art zei dat de Mol op bekend terrein kwam. Jochem is zeer bekend met patronen in gras maaien :P (en vertelde over het grasmaaien bij de buurman vroeger)
Een echtemol vind je toch bijna altijd onder het gras.

Maar voorderest zijn het weer punten die mij duidelijk maken waarom ik nog steeds geen tunnel ben ingegaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

DoeEensGek schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:02:
[...]
<>
Maar voorderest zijn het weer punten die mij duidelijk maken waarom ik nog steeds geen tunnel ben ingegaan. ;)
Zoveel afleveringen zijn er niet meer dus uiteindelijk moet je toch meer keuzes gaan maken om echt punten te maken. De komende ronde zet ik sterk in op twee personen (70 provent van mijn punten) om zo toch mijn gevoel achterna te gaan. Zo hoop ik in de poules waarin ik meespeel toch een grote voorsprong te kunnen maken.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Vanavond weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:11

Quad

Doof

Portofoonopdracht.. Gaat natuurlijk compleet mis, plus dat ze in een cirkel met elkaar gekoppeld zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Deze opdracht is raar, en perfect om te mollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Au Art! Die is gemeen. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 16:45
Haha briljant! Het was lastig mollen bij deze opdracht.. Denk dat de mol in de auto zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja met de verrekijker die niet wou scherpstellen..?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
De mol was een van die lui die de ballonnen van hitte voorzien (hebben die lui een naam?) elke keer als er wat gezegd werd even de gaskraan open zetten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:47

swv

Mrjraider schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:13:
De mol was een van die lui die de ballonnen van hitte voorzien (hebben die lui een naam?) elke keer als er wat gezegd werd even de gaskraan open zetten :')
Nou, kan trouwens best dat de mol heeft afgesproken met de ballonvaarder om het gesprek te verstoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sanne is in ieder geval niet de Mol. Dat is nu onomstotelijk vast gesteld.

Maar Thomas wel, waarom de joker niet gewoon houden? En was de snelste en de enige die geen geld binnen heeft gehaald bij de derde proef.

[ Voor 49% gewijzigd door Jelte op 19-02-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Wait wut?
Ik had niet verwacht dat
spoiler:
zij
eruit moet

[ Voor 77% gewijzigd door Mrjraider op 18-02-2017 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:52
Titel van de aflevering "verblind", jochem werd verblind met zijn verrekijker. Beetje makkelijk maar hij was de enige die met de portofoons de mol uithing en waarvan niet in beeld gebracht werd dat er ontdekt werd dat het een cirkel opstelling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07 22:46
Dit kost me de helft van mn punten... Shit! Ik was er zo van overtuigd.

Nu alles op Thomas :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, jammer eigenlijk, had niet verwacht dat ze er uit zou liggen al dacht ik niet dat ze de mol was. Zit nog steeds op mijn naamgenoot overigens, Thomas begint vreemder en vreemder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalD
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-07 20:36
Ik was tot nu toe steeds vol op Jochem...maar de laatste 2 afleveringen begin ik steeds meer mijn twijfels te krijgen omdat er wat hem betreft eigenlijk niet zo gek veel gemold wordt. Thomas daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Dat gezicht van Jochem tijdens de executie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 11:27

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ok. We kunnen nu met bijna zekerheid zeggen dqt diederik niet de mol is.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

Op basis waarvan?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-07 18:15
Thomas moest zijn telescoop scherp stellen door er aan te draaien volgens eigen zegge, maar heeft niet 1 keer aan dat ding lopen draaien. De opdracht is gered door Jochem want de regie had niet verwacht dat het leesbaar zou zijn met een verrekijker vandaar dat telescoopding.

Aldus mijn visie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-07 14:13
Omdat Imma vol op Diederik zat en anderen niet. Als Diederik de Mol is dan zou er wel iemand anders uit zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
CopyCatz schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:36:
Titel van de aflevering "verblind", jochem werd verblind met zijn verrekijker.
Als de vijf op het bankje zitten om te beslissen wie in de cabrio gaan, wordt Jochem ook enigszins verblind.
Alsof hij in een volgspot zit.
Dat is ongeveer in de 23e minuut van de aflevering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-07 12:47

Mikromanic

Onder de titel

stresstak schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:35:
[...]

Als de vijf op het bankje zitten om te beslissen wie in de cabrio gaan, wordt Jochem ook enigszins verblind.
Alsof hij in een volgspot zit.
Dat is ongeveer in de 23e minuut van de aflevering.
Opvallend hier ook nadat ze beslist hebben wie de cabrio ingaan dat Diederik zegt: "Wij gaan waarschijnlijk met een zappelin, veel vetter."

Echt puur toeval of wat?

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
net teruggekeken, echt een gave opdracht met die porto's
ik heb nog steeds de volle verdenking op Jochem, maar Thomas begint ernstig in de buurt te komen...

[nerdmodus] cool t-shirt had Diederik aan met die hierarchie vanaf de NES, me want :9~ [/nerdmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-07 23:27
Oeps, heb mijn punten vergeten in te zetten, zat al 5 afleveringen op Diederik .. :'( Ik denk nog steeds dat Diederik of Thomas de mol is, ik zie Diederik wel in de finale staan dus vandaar dat ik op hem zit.

Leuke aflevering weer. Wel jammer dat Art niet een hint gaf over dat de porto's niet met iedereen communiceerden, nu is de helft van de tijd opgegaan aan het uitvinden van de werking van de cirkel. Snap wel dat dit het iets vermakelijker maakt, maar had wel wat antwoorden willen horen.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Vanal aflevering 2, gaat mijn geld naar Thomas. 99% zeker :+)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Aan de andere kant, hadden ze aan de hand van een spreek en een luister porto kunnen achterhalen dat ze in een cirkel stonden. Anders hadden ze er maar 1 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:14:
Aan de andere kant, hadden ze aan de hand van een spreek en een luister porto kunnen achterhalen dat ze in een cirkel stonden. Anders hadden ze er maar 1 gehad.
Volgens mij was het doel van 2 portofoons dat ze niet zowel konden luisteren en praten op dezelfde plek. Als je ging praten mistte je het luisteren en andersom.

Zit nog steeds op Jochem en Diederik, maar ben niet heel zeker. Thomas wordt veel verdacht, maar vind het er te dik bovenop liggen in de hints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:23:
[...]

Volgens mij was het doel van 2 portofoons dat ze niet zowel konden luisteren en praten op dezelfde plek. Als je ging praten mistte je het luisteren en andersom.
Volgens mij heb je echt twee portofoons per persoon nodig om een cirkel-opstelling te maken hoor. Anyway als ik er nu twee aangeboden zou krijgen heb ik 'm meteen door >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:23:
[...]

Zit nog steeds op Jochem en Diederik, maar ben niet heel zeker. Thomas wordt veel verdacht, maar vind het er te dik bovenop liggen in de hints.
Grappig, juist in de eerste afleveringen vond ik juist dat Thomas nauwelijks aan bod kwam. Hierdoor is hij juist bij mij gaan opvallen. Nu meer richting het einde zie je inderdaad Thomas meer 'mollen'.

Wat, gezien de tunnel waar ik in zit, Thomas voor mij nog verdachter maakt is dat hij die joker terug geeft. Waarom zou je als kandidaat zijnde die joker terug geven? Houden en inzetten zou ik zeggen. Maar nee Thomas krijgt zogenaamd last van zijn geweten.

Jochem heeft denk ik nog geluk dat hij er in zit. Zowel hij als Emmanuel zitten volledig op Diederik. Jochem heeft alleen zijn Joker ingezet. Zou me dus niet verbazen als hij de volgende is die er uit gaat als hij nog altijd op Diederik blijft zitten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:27:
[...]

Volgens mij heb je echt twee portofoons per persoon nodig om een cirkel-opstelling te maken hoor. Anyway als ik er nu twee aangeboden zou krijgen heb ik 'm meteen door >:)
Dat is ook zo. Maar kwam voor mij meer over om het lastiger te maken met het doorhebben van de opdracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:29:
[...]

Grappig, juist in de eerste afleveringen vond ik juist dat Thomas nauwelijks aan bod kwam. Hierdoor is hij juist bij mij gaan opvallen. Nu meer richting het einde zie je inderdaad Thomas meer 'mollen'.

Wat, gezien de tunnel waar ik in zit, Thomas voor mij nog verdachter maakt is dat hij die joker terug geeft. Waarom zou je als kandidaat zijnde die joker terug geven? Houden en inzetten zou ik zeggen. Maar nee Thomas krijgt zogenaamd last van zijn geweten.

Jochem heeft denk ik nog geluk dat hij er in zit. Zowel hij als Emmanuel zitten volledig op Diederik. Jochem heeft alleen zijn Joker ingezet. Zou me dus niet verbazen als hij de volgende is die er uit gaat als hij nog altijd op Diederik blijft zitten.
De Mol zou de joker sowieso niet stelen, want waarom zou hij?
En als hij hem steelt, zou hij hem gewoon weggooien. Heb al eerder een Mol de pot weg zien gooien :')
En Thomas als Mol had toch bij het maken van de joker veel meer lawaai gemaakt zodat ze betrapt werden?

Dat meegenomen is Diederik de beste verdachte nu, want Jochem en Thomas maakten de jokers...

Pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:32:
[...]

En als hij hem steelt, zou hij hem gewoon weggooien. Heb al eerder een Mol de pot weg zien gooien :')
En Thomas als Mol had toch bij het maken van de joker veel meer lawaai gemaakt zodat ze betrapt werden?

Dat meegenomen is Diederik de beste verdachte nu, want Jochem en Thomas maakten de jokers...

Pffff.
Ook weer waar. Alleen weet je nooit echt de gedachte er achter. Zoals je zegt kan een mol hem net zo goed weg gooien, anderzijds vind ik het vanuit een kandidaat oogpunt niet logisch om hem terug te geven.

En teveel lawaai maken zou hem weer meteen te verdacht gemaakt hebben. Dus daarom maar mee spelen. Als mol zijnde is het natuurlijk een balans zoeken tussen lopen klooien en mee spelen.

Ach dat is dan weer het leuke van wie is de mol, zoveel tegenstrijdige ideeën, theorieën, etc.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 19-02-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:36:
[...]

Ook weer waar. Alleen weet je nooit echt de gedachte er achter. Zoals je zegt kan een mol hem net zo goed weg gooien, anderzijds vind ik het vanuit een kandidaat oogpunt niet logisch om hem terug te geven.

En teveel lawaai maken zou hem weer meteen te verdacht gemaakt hebben. Dus daarom maar mee spelen. Als mol zijnde is het natuurlijk een balans zoeken tussen lopen klooien en mee spelen.

Ach dat is dan weer het leuke van wie is de mol, zoveel tegenstrijdige ideeën, theorieën, etc.
Ja, maar wel frustrerend dat wij 80% of meer niet zien dankzij de regie.

Lawaai maken bij die opdracht was niet moeilijk, uitglijden over een steen of de gloeiende pook bijna tegen je compagnon aanhouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
Ron!n schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:29:
Wel jammer dat Art niet een hint gaf over dat de porto's niet met iedereen communiceerden, nu is de helft van de tijd opgegaan aan het uitvinden van de werking van de cirkel. Snap wel dat dit het iets vermakelijker maakt, maar had wel wat antwoorden willen horen.
Zo vermakelijk vond ik het niet. Zonde van de tijd en ergerlijk. Ze hadden al niet te veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:25
Ik zat vol op Diederik, maar nu Imma eruit is kan dat haast niet, al zei ze door de porto's dat ze op Sanne zat juist, wat ook wel vreemd was..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
Gynnad schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:07:
Ik zat vol op Diederik, maar nu Imma eruit is kan dat haast niet, al zei ze door de porto's dat ze op Sanne zat juist, wat ook wel vreemd was..
Imma gaf aan dat ze op Diederik zat, wat Sanne overigens ook aangaf terwijl dat dus helemaal niet waar was (in de test gaf ze aan vorige keer op Jochem en 3 vragen op Thomas te hebben gedaan).

Ik denk dat er juist in de ballonnen gemold kon worden. Volgens mij zijn ze best veel tijd kwijt geraakt tussen het bereiken van Imma en het terugbellen van Dierderik. In principe kon Dierderik ook gewoon 5 minuten niks doen voordat hij weer naar beneden belde, niemand die dat door kan hebben dmv de regie. Ook opvallend dat Dierderik geen vragen goed had met de test en dat hij vrij snel met dat paard rondging; eerlijk gezegd zou ik verwachten dat hij als "nerd" niet zo snel met zo'n beest kan omgaan (ik zou dat iig niet kunnen) het lijkt bijna alsof hij als 1 na snelste binnen wilde komen om niet op te vallen maar wel weinig tijd te hebben en dat hij van tevoren al wat oefening had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
frankyboy707 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:24:
[...]

Imma gaf aan dat ze op Diederik zat, wat Sanne overigens ook aangaf terwijl dat dus helemaal niet waar was (in de test gaf ze aan vorige keer op Jochem en 3 vragen op Thomas te hebben gedaan).

Ik denk dat er juist in de ballonnen gemold kon worden. Volgens mij zijn ze best veel tijd kwijt geraakt tussen het bereiken van Imma en het terugbellen van Dierderik. In principe kon Dierderik ook gewoon 5 minuten niks doen voordat hij weer naar beneden belde, niemand die dat door kan hebben dmv de regie. Ook opvallend dat Dierderik geen vragen goed had met de test en dat hij vrij snel met dat paard rondging; eerlijk gezegd zou ik verwachten dat hij als "nerd" niet zo snel met zo'n beest kan omgaan (ik zou dat iig niet kunnen) het lijkt bijna alsof hij als 1 na snelste binnen wilde komen om niet op te vallen maar wel weinig tijd te hebben en dat hij van tevoren al wat oefening had gehad.
Imma kon Diederik volgens mij wel aardig in de gaten houden. De controle was gewoon net te veel om opzichtig te kunnen mollen. De enige die weinig gedaan heeft was Thomas. Iets met z'n telescoop/verrekijker.

Mollen was bij de andere opdracht met de walkies veel makkelijker. Zulke opdrachten zijn gedoemd om slecht te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:43
Thomas moest zijn telescoop scherp stellen door er aan te draaien volgens eigen zegge, maar heeft niet 1 keer aan dat ding lopen draaien. De opdracht is gered door Jochem want de regie had niet verwacht dat het leesbaar zou zijn met een verrekijker vandaar dat telescoopding.
DoeEensGek schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:40:
[...]

De enige die weinig gedaan heeft was Thomas. Iets met z'n telescoop/verrekijker.
De aflevering heette: 'Verblind'. Tijdens de vraag van Art wie er in de cabrio wilde scheen het zonnetje recht in het gezichtje van ... Jochem. Dit staat dus los van de teleschoop/verrekijker.

Daarnaast zit er op elke portofoon een geel plakkertje. Iemand opgevallen dat Jochem altijd een horloge draagt met een gele wijzerplaat?

Ga er maar vanuit dat het Jochem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:24
Is het ook niet zo dat je in deze fase als niet-mol je *juist* mollerig wil overkomen? Zodat je collega's vol op jou gaan inzetten en ze daardoor hun test gaan falen?

Als die redenering klopt, dan zouden Jochem en Thomas door hun mol-acties juist geen mol zijn... arghhghh! te ingewikkeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
CuBras schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:51:
[...]

[...]

De aflevering heette: 'Verblind'. Tijdens de vraag van Art wie er in de cabrio wilde scheen het zonnetje recht in het gezichtje van ... Jochem. Dit staat dus los van de teleschoop/verrekijker.

Daarnaast zit er op elke portofoon een geel plakkertje. Iemand opgevallen dat Jochem altijd een horloge draagt met een gele wijzerplaat?

Ga er maar vanuit dat het Jochem is.
Ik ga er zeker niet vanuit dat het Jochem is. Maar je quote een stukje en hebt het vervolgens over de titel en Jochem. Zie even niet hoe je dit bedoeld?

Vind trouwens Sanne ook opvallend kandidaat zijn. Lijkt me dat je dat niet tot de laatste aflevering brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:27
Ik denk nu nog steeds dat Sanne de mol is. Ook als je het dagboek va de mol weer doorleest: spannend bij het paard rijden en dan toch weer in het spel opgaan. Volgens mij was Sanne ook diegene die verontwaardigd was dat over het feit dat de opbrengst bij de walky talky opdracht zo laag was. Daarnaast zit zij nu echt vol op Jochem en ze zit er nog steeds in.

Jochem zit vol op Diederik. net zoals Imanuelle. Nu geloof ik niet dat Imanuelle haar test te sloom heeft ingevuld: Jochem zegt altijd dat zij zo veel aantekeningen maakt. Ze is dus echt goed met het spel bezig , dus dan zou ze veel dingen dus ook wel snel kunnen invullen. Mijn theorie is dat Jochem volgende week uit het spel ligt als hij weer vol inzet op Diederik. Als hij er niet uit ligt, dan is Jochem de mol.

Ik ga dus vol inzetten op Sanne, in de hoop dat zij de mol is of dat zij de mol ook juist aanwijst. Wordt weer een spannende aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

RedFox

Heb je een OV ofzo?

AMD1800 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:47:
Ik denk nu nog steeds dat Sanne de mol is. Ook als je het dagboek va de mol weer doorleest: spannend bij het paard rijden en dan toch weer in het spel opgaan. Volgens mij was Sanne ook diegene die verontwaardigd was dat over het feit dat de opbrengst bij de walky talky opdracht zo laag was. Daarnaast zit zij nu echt vol op Jochem en ze zit er nog steeds in.

Jochem zit vol op Diederik. net zoals Imanuelle. Nu geloof ik niet dat Imanuelle haar test te sloom heeft ingevuld: Jochem zegt altijd dat zij zo veel aantekeningen maakt. Ze is dus echt goed met het spel bezig , dus dan zou ze veel dingen dus ook wel snel kunnen invullen. Mijn theorie is dat Jochem volgende week uit het spel ligt als hij weer vol inzet op Diederik. Als hij er niet uit ligt, dan is Jochem de mol.

Ik ga dus vol inzetten op Sanne, in de hoop dat zij de mol is of dat zij de mol ook juist aanwijst. Wordt weer een spannende aflevering.
Enige wat ik opvallend vind aan Sanne is dat ze steeds op mensen zit die er uit vliegen, voor de rest zie ik weinig molacties van haar (of het valt mij niet op). Bij het paardrijden+schieten heeft ze bijvoorbeeld het meeste geld binnengebracht.

Ik zit nog steeds op Thomas, ook deze keer weer aardig aan het mollen geweest.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@RedFox, ze doet inderdaad niet veel molacties. Maar dat hoeft ook niet altijd. Persoonlijk denk ik dat de mol zich in deze fase beter gedeist kan houden. Zeker als andere mensen toch al molacties uitvoeren en daarom zichzelf verdacht maken bij de anderen. Het werk van de mol wordt dan voor hem/haar gedaan.

Het kan best zijn dat ze het meeste geld heeft binnengebracht. Je moet niet vergeten dat de manier waarop precies past bij hoe ze haar persoonlijkheid presenteert, minus het feit dat ze normaal eerst uit de boom kijkt bij dingen die ze spannend vindt: Ze gaf voordat ze te paard ging al aan dat ze het spannend vond, maar toch doet zij als eerste de opdracht. Dit had ze normaal niet gedaan. Misschien deed ze dat juist omdat ze dan mensen liet zien hoe snel het iig kan, waardoor zij het parcours allemaal op hoge snelheid zouden afleggen.

Overigens nog een reden waarom Diederik niet de mol is. Hij doet bij de luchtballon-opdracht de suggestie om de auto stil te zetten, waarna dit ook gebeurt. Niemand in de auto denkt daar aan. Dit sluit ook mooi aan op mijn theorie dat Jochem er uit moet de volgende aflevering.

Thomas vond ik dit keer ook wel verdacht, vooral omdat hij bij de luchtballonopdracht totaal geen moeite deed om windgeruis tegen te gaan. Daarnaast was er natuurlijk de paard+schiet opdracht, waarbij hij het ook verknalde. Dat laatste kan nog een foutje zijn, maar dat eerste niet wat mij betreft.

Maar, hoe vind je dat de titel van deze aflevering bij Thomas past dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 10:12
AMD1800 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:23:

Maar, hoe vind je dat de titel van deze aflevering bij Thomas past dan?
Thomas zei volgens mij letterlijk dat de zon zijn zicht verduisterde, achterin de auto.

Afbeeldingslocatie: http://molgraphic.jimshart.nl/wp-content/uploads/2017/02/gif6-2.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Ryan_ op 20-02-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ryan_ schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:28:
[...]

Thomas zei volgens mij letterlijk dat de zon zijn zicht verduisterde, achterin de auto.

[afbeelding]
Niet in dat plaatje dan. Daar komt ze zon compleet ergens anders vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-07 19:18
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Pffff.
Waarom zou de Mol? Die weet echt wel wie op hem/ haar zitten qua stemming, en wie niet. Het loont dan juist als Mol om anderen ook aan Jokers te helpen waarvan jij weet dat zij niet op jou zitten.
Het leuke aan het teruggeven van de Joker is ook dat Jochem ws ook vermoede dat Thomas dit moest zijn, zij hebben de jokers in het geheim gemaakt, dus Thomas wist van de Joker. Jochem kan met zijn Joker denken dat het toch echt Diederik is die de mol is, maar omdat hij en Ima informatie delen, dat hij dankzij zijn joker door is en wel op de goede mol zit.
Het is iig niet zo simpel als het lijkt om als Mol een joker dan maar weg te gooien. Nu gebruikt de mol (Thomas als voorbeeld hier) heel sterk een psychologisch spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Ik denk dat die reflecties van de zon iets te vaag zijn. Want dat zou dan op meerdere personen kunnen wijzen.
Volgens mij ging de titel 'verblinden' er eerder over dat het leek alsof er niet zoveel gemold werd deze aflevering en er best wat geld in de pot kwam. En dat de mol deze aflevering dus iets wat terughoudend was om zo zand in de ogen te gooien van de kandidaten (en de kijkers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Dit is misschien wel een interessant stukje uit het dagboek van de mol:
Ik ben wel vaker verontwaardigd in het openbaar, maar natuurlijk weet ik precies hoe het zit. Ik ben menselijk, sociaal. En bezwijk alleen op de juiste momenten voor de verleidingen. Die er voor mij natuurlijk anders uitzien dan voor de rest. Cowboytje spelen? Spannend, maar ik doe het. En verlies me volledig in het spel. Volgens de normen en waarden van een Mol gerechtvaardigd. Het doel is toch dat niemand me verdenkt.
De eerste aan wie ik moet denken als ik dit zo lees is Sanne. Sanne was wel erg verontwaardigd bij het spel met de portofoons. Daarbij vond zij het paard rijden ook eng, maar ging ze er wel vol voor en haalde veel binnen....
Hmmm zit ik dan toch verkeerd met Thomas als mol? Dit stukje brengt me wel wat aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:48
Jammer van de afvaller, zorgde toch wel voor een goede sfeer en komische noot volgens mij (zo kwam het op beeld iig over)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:51

Ankh

|true

Opmerking van mijn vrouw was dat Thomas zei nog nooit op een paard had gezeten, maar hij zat juist relaxed op het paard (en dus al eerder heeft gereden). Daarnaast heeft hij snel gereden en was hij net te laat met het schieten (en dus niets verdiend). Dat gebeurd wel vaker bij Thomas...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:07
l3art schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:56:

[...]

De eerste aan wie ik moet denken als ik dit zo lees is Sanne. Sanne was wel erg verontwaardigd bij het spel met de portofoons. Daarbij vond zij het paard rijden ook eng, maar ging ze er wel vol voor en haalde veel binnen....
Hmmm zit ik dan toch verkeerd met Thomas als mol? Dit stukje brengt me wel wat aan het twijfelen.
En hij was de eerste afleveringen amper in beeld. Ook een tactiek de laatste jaren omtrent de mol.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-07 22:01
l3art schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:56:

[...]

Ik weet eigenlijk niet of het bekend is, maar ik ga er vanuit dat die dagboek stukjes niet door de mol, maar door de productie worden geschreven. Als dat zo is, kunnen ze daar natuurlijk wat 'hints' in zetten die niet naar de echte mol verwijzen..

Daarnaast weet ik ook niet zo goed of de titels van de afleveringen wel altijd op de identiteit van de mol slaan. Weet iemand dit?

Ik zit btw ook wel redelijk op Thomas de laatste weken. Voor zover ik me kan herinneren heeft hij persoonlijk erg weinig geld opgebracht en doet ook niet zijn uiterste best tijdens groepsopdrachten.
Ondanks dat ik denk dat Jochem het niet is, denk ik dat hij de pot het meeste geld heeft gekost met al zijn acties. Het is alleen allemaal zo obvious in beeld gebracht ent ik me niet kan voorstellen dat de productie dit bij de echte mol zou doen.
Diederik heeft de laaste weken goed zijn best gedaan en dingen gedaan die de mol nooit zou doen. Bijvoorbeeld bij de veiling opdracht had de mol er totaal geen baat bij om het gemiddelde bedrag per joker hoog te maken, maar diederik zorgde ervoor dat dit wel het geval was. Daarnaast leek hij bij de laatste portofoon opdracht oprecht te balen toe hij hoorde dat ze in een cirkel stonden.
Sanne heeft ook zo haar verdachte momenten, maar bij de paarden opdracht was ze dan weer totaal niet aan het mollen, ze haalde zelfs het meeste geld op..

[ Voor 18% gewijzigd door ruurd v. op 20-02-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Ankh schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:54:
Opmerking van mijn vrouw was dat Thomas zei nog nooit op een paard had gezeten, maar hij zat juist relaxed op het paard (en dus al eerder heeft gereden). Daarnaast heeft hij snel gereden en was hij net te laat met het schieten (en dus niets verdiend). Dat gebeurd wel vaker bij Thomas...
Ik vond juist dat hij wel erg achterover gebogen zat. Dat is dus normaal? Rijd of reed jouw vrouw paard? Ik namelijk niet ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:51

Ankh

|true

AMD1800 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:11:
[...]

Ik vond juist dat hij wel erg achterover gebogen zat. Dat is dus normaal? Rijd of reed jouw vrouw paard? Ik namelijk niet ...
Mijn vrouw :+ Vond dat ook, maar blijkbaar gaan mensen die nog nooit hebben gereden veel slechter zitten op een paard ;)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ankh schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:23:
[...]

Mijn vrouw :+ Vond dat ook, maar blijkbaar gaan mensen die nog nooit hebben gereden veel slechter zitten op een paard ;)
Dat idee had ik juist bij Sanne. Ze vind alles en eng en doet het dan toch maar. Maar de manier waarop zij op dat paard zat verbaasde mij wel enigszins.

Moet ik wel zeggend dat ik het idee had dat ze allemaal eerst een masterclass paardrijden hadden gehad. Het ging allemaal zo soepel bij alle kandidaten. En zo makkelijk met een paard galopperen en ook nog sturen lijkt me wel erg onmogelijk zonder enige ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:45
Ankh schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:23:
[...]

Ga er maar vanuit dat ze even hebben mogen oefenen en wat tips hebben gekregen om het paard te 'besturen'. Mensen zonder enige ervaring zomaar even op een paard zetten en laten rijden kan nog best gevaarlijk zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

The_Ghost16 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:27:
[...]
Moet ik wel zeggend dat ik het idee had dat ze allemaal eerst een masterclass paardrijden hadden gehad. Het ging allemaal zo soepel bij alle kandidaten. En zo makkelijk met een paard galopperen en ook nog sturen lijkt me wel erg onmogelijk zonder enige ervaring.
Het is ook een paard dat niet schrikt als er iemand op de rug een pistool afschiet... Ik gok dat ze een mak paardje hebben gekozen voor de kandidaten.

Ik zit al sinds aflevering 1 in de Thomas-tunnel en ik blijf het alleen maar bevestigd zien. Zelfs het eruit gaan van Immanuel had ik goed voorspeld. Immanuel en Jochem zitten beiden op Diederik en ze denken dat de rest dat ook zit. Dus die vullen alles heel goed en snel in, Jochem heeft een joker dus gaat Immanuel weg. Sanne begint het langzaam door te hebben dat het Thomas wel eens kan zijn.

Ik ben benieuwd of Jochem het licht gaat zien bij de volgende test of dat hij er keihard uitvliegt. Ik hoop het eerste, maar ik ben bang voor het laatste.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-07 19:31

The Inquisitor

Greetings weaklings

Alhoewel ik ook continu wat punten op Sanne heb staan, geloof ik niet echt dat zij de Mol is. Ze had bij de cowboy opdracht makkelijk wat minder geld kunnen verdienen zonder op te vallen. En de mol weet het spel al, dus waarom zou ze dan zó langzaam de eerste ronde rijden? Het zou makkelijk zijn om er 1 of meerdere keren naast te schieten, en niemand zou het raar vinden, want ze zou alsnog het meeste geld binnenhalen. Maar alles raak? Mwah, dat geloof ik niet.

De meeste vrienden van mij hebben al hun punten op Diederik, en ook in dit topic lees ik dat regelmatig. Al vanaf het begin vind ik hem te overduidelijk 'mollen', waardoor ik, net zoals meerdere hier, meer het idee heb dat hij zichzelf verdacht probeert te maken, maar het niet is.

Dan blijven Jochem en Thomas over. Ik denk dan toch aan Thomas, Jochem gaat er dan aankomende ronde uit... Maar door de reacties hier blijf ik ook weer twijfelen :) Zo blijft het leuk.

Iemand hier, weet even niet meer wie, vertelde ook iets leuks over Thomas in de opdracht van de buttons (bij de paardenraces). Thomas die met zijn flirtpoging van "volgens mij kennen wij elkaar al?" aan iedereen laat weten dat hij de mol is, zonder dat we er te veel over na denken. Als dat echt is wat hij deed, dan vind ik dat achteraf geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
The Inquisitor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:07:
Alhoewel ik ook continu wat punten op Sanne heb staan, geloof ik niet echt dat zij de Mol is. Ze had bij de cowboy opdracht makkelijk wat minder geld kunnen verdienen zonder op te vallen. En de mol weet het spel al, dus waarom zou ze dan zó langzaam de eerste ronde rijden? Het zou makkelijk zijn om er 1 of meerdere keren naast te schieten, en niemand zou het raar vinden, want ze zou alsnog het meeste geld binnenhalen. Maar alles raak? Mwah, dat geloof ik niet.

De meeste vrienden van mij hebben al hun punten op Diederik, en ook in dit topic lees ik dat regelmatig. Al vanaf het begin vind ik hem te overduidelijk 'mollen', waardoor ik, net zoals meerdere hier, meer het idee heb dat hij zichzelf verdacht probeert te maken, maar het niet is.

Dan blijven Jochem en Thomas over. Ik denk dan toch aan Thomas, Jochem gaat er dan aankomende ronde uit... Maar door de reacties hier blijf ik ook weer twijfelen :) Zo blijft het leuk.

Iemand hier, weet even niet meer wie, vertelde ook iets leuks over Thomas in de opdracht van de buttons (bij de paardenraces). Thomas die met zijn flirtpoging van "volgens mij kennen wij elkaar al?" aan iedereen laat weten dat hij de mol is, zonder dat we er te veel over na denken. Als dat echt is wat hij deed, dan vind ik dat achteraf geniaal.
Jochem (Willem Wever!) is juist degene die duidelijk zit te mollen. Niet Diederik (die stevige kerel met bril).

Sanne kon juist vrij weinig doen bij die cowboy opdracht. Ze moest haar personage goed spelen, omdat ze bang is voor alles. Daardoor had ze een hoge eerste tijd. Vervolgens rent ze wel binnen 35 seconden met dat paard over het circuit, terwijl ze in totaal een minuut de tijd had. Ze had dus juist geen excuus om het zo snel te doen of dingen te missen.

Heeft iemand overigens enig idee wie heeft voorgesteld om proef te schieten met die pistolen? Dat scheelde toch weer een kogel per persoon. Perfecte molactie :) Of was dit de bedoeling bij het spel.

[ Voor 5% gewijzigd door AMD1800 op 22-02-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

AMD1800 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:25:
[...]

Jochem (Willem Wever!) is juist degene die duidelijk zit te mollen. Niet Diederik (die stevige kerel met bril).

Sanne kon juist vrij weinig doen bij die cowboy opdracht. Ze moest haar personage goed spelen, omdat ze bang is voor alles. Daardoor had ze een hoge eerste tijd. Vervolgens rent ze wel binnen 35 seconden met dat paard over het circuit, terwijl ze in totaal een minuut de tijd had. Ze had dus juist geen excuus om het zo snel te doen of dingen te missen.

Heeft iemand overigens enig idee wie heeft voorgesteld om proef te schieten met die pistolen? Dat scheelde toch weer een kogel per persoon. Perfecte molactie :) Of was dit de bedoeling bij het spel.
Ik vind Jochem niet overduidelijk mollen? Ik lees hier en daar wel wat, maar valt me zelf niet zo op. Bijvoorbeeld de extra O rijden met de grasmaaier, mjah, vind ik niet heel raar want vanaf zijn gezichtsveld wilt hij gewoon een goede letter neerzetten en kon twijfelen over of het wel zichtbaar was van een afstand.

Diederik is juist zo overduidelijk dat je het niet gelooft, in dezelfde opdracht waarbij hij er een letter probeerde af te snoepen, of dat hij geen mensen durfde aan te spreken bij de button opdracht, of dat hij hoog ging bieden bij de veiling.... Genoeg 'wannebe mol' acties.

Als Sanne de mol was kon ze toch wel wat sneller door de opdracht de eerste keer. Ze zou dan immers de opdracht al kennen en niet als langzaamste eindigen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:04
AMD1800 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:25:
Ik neem aan dat ze van tevoren rustig de tijd kregen om te oefenen. Het lijkt me best gevaarlijk om mensen die nog nooit met een revolver hebben geschoten voor het eerst te laten schieten terwijl ze op een paard zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
The Inquisitor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:29:
[...]

Ik vind Jochem niet overduidelijk mollen? Ik lees hier en daar wel wat, maar valt me zelf niet zo op. Bijvoorbeeld de extra O rijden met de grasmaaier, mjah, vind ik niet heel raar want vanaf zijn gezichtsveld wilt hij gewoon een goede letter neerzetten en kon twijfelen over of het wel zichtbaar was van een afstand.

Diederik is juist zo overduidelijk dat je het niet gelooft, in dezelfde opdracht waarbij hij er een letter probeerde af te snoepen, of dat hij geen mensen durfde aan te spreken bij de button opdracht, of dat hij hoog ging bieden bij de veiling.... Genoeg 'wannebe mol' acties.

Als Sanne de mol was kon ze toch wel wat sneller door de opdracht de eerste keer. Ze zou dan immers de opdracht al kennen en niet als langzaamste eindigen imo.
Goed dat je Jochem wel meekrijgt. Volgens mij vindt hier iedereen hem juist erg obvious.

Dat Diederik niet op mensen is afgestapt bij de button opdracht wist ik nog niet. Dat past niet echt bij hem lijkt mij en is dus verdacht. Het hoog bieden bij de veiling deed iedereen wel. Iig Jochem, Imanuelle en Thomas ook. Dus, dat vind ik zelf niet echt verdacht.

@FoxLenny : Volgens mij heeft iedereen voor de wedstrijd 1 kogel afgeschoten. Want er zaten maar 5 kogels in die pistolen, terwijl er 6 inpassen. Dus, er zijn denk ik twee opties:
- ze hebben ieder een kogel uit hun eigen pistool gebruikt als testschot en hebben dus maar een keer geschoten met dat pistool voordat ze voor het echie moesten.
- Ze hebben inderdaad uitgebreid geoefend en het was de bedoeling van het spel dat ze maar 5 kogels hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is dat de Diederik die regelmatig een portofoon krijgt (in de duinen, bij allemaal reclameborden) en dan feilloos alle informatie doorgeeft, helder en duidelijk?

Dan is Thomas geloofwaardiger, die heeft letterlijk zijn molstempel gedrukt. (alhoewel diederik daar zat te kijken.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Delerium schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:56:
Is dat de Diederik die regelmatig een portofoon krijgt (in de duinen, bij allemaal reclameborden) en dan feilloos alle informatie doorgeeft, helder en duidelijk?

Dan is Thomas geloofwaardiger, die heeft letterlijk zijn molstempel gedrukt. (alhoewel diederik daar zat te kijken.....)
Yup, dat is precies weer de andere kant, Diederik doet juist heel veel opdracht goed. Daarom geloof ik ook niet dat hij de mol is.

maar ik pak even de Mol app erbij... en wat zie ik; 28% Diederik, en staat daarmee op de 2e plaats van verdachte mollen. Hij stond, tot afgelopen week, continu op plaats 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik neem aan dat men ook niet zal stemmen op de mol maar op degene die er in blijft zitten, zo stem ik elke keer weer Diederik. Thomas is mijn mogelijke mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Bij die veiling opdracht was Thomas constant aan het mee bieden, maar heeft geen joker gewonnen. Dat vind ik best mollerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

RadioKies schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:30:
Ik neem aan dat men ook niet zal stemmen op de mol maar op degene die er in blijft zitten, zo stem ik elke keer weer Diederik. Thomas is mijn mogelijke mol.
De mol blijft er sowieso in, dus waarom zul je niet stemmen op de mol?

Of bedoel je dat men niet zeker is wie de mol is, en dan op safe speelt door de speler te kiezen waarvan ze denken dat deze er wel in blijft.

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

The Inquisitor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:37:
[...]
Of bedoel je dat men niet zeker is wie de mol is, en dan op safe speelt door de speler te kiezen waarvan ze denken dat deze er wel in blijft.
ja, letterlijk wat ik zei ;)

Als ik steeds op mijn hoofdmol zou stemmen was ik nu al punten kwijt omdat Roos dat voor mij kon zijn (ik had niet gelezen over haar vervroegde social media activiteit en dergelijke, alleen de info uit de afleveringen zelf. Imanuelle kon in de aflevering zonder scherm ook een prima mol zijn.

Ik heb een paar keer voor de lol op Jochem een paar punten gezet, maar als hij uiteindelijk de mol zal zijn dan ga ik naar t scherm schreeuwen. Hij is een lolbroek/joker, geen mol, echt niet :+

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

RadioKies schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:03:
[...]

ja, letterlijk wat ik zei ;)

Als ik steeds op mijn hoofdmol zou stemmen was ik nu al punten kwijt omdat Roos dat voor mij kon zijn (ik had niet gelezen over haar vervroegde social media activiteit en dergelijke, alleen de info uit de afleveringen zelf. Imanuelle kon in de aflevering zonder scherm ook een prima mol zijn.

Ik heb een paar keer voor de lol op Jochem een paar punten gezet, maar als hij uiteindelijk de mol zal zijn dan ga ik naar t scherm schreeuwen. Hij is een lolbroek/joker, geen mol, echt niet :+
Mjah oke, dat snap ik.

Ik vind het juist de lol om in te zetten op mijn mogelijke mol, en als ik dan alle punten kwijt raak is het pech.

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

The Inquisitor schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:36:
[...]
Mjah oke, dat snap ik.

Ik vind het juist de lol om in te zetten op mijn mogelijke mol, en als ik dan alle punten kwijt raak is het pech.
Há, het lijkt net alsof je het als een spelletje ziet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Diederik moet een webshop beginnen met T-shirts. Ook deze week wil ik het shirt dat hij draagt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Titel van de aflevering is: raam taal.
Andersom is laat maar.

Hint?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

mr_obb schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:36:
Diederik moet een webshop beginnen met T-shirts. Ook deze week wil ik het shirt dat hij draagt hebben.
Pak nen t-shirt mee ne print da veu te lachen is

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
GGS_206 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:42:
Andersom is laat maar.

Hint?
Duidelijk wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

GGS_206 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:42:
Andersom is laat maar.

Hint?
Zeker, de mol tweete dat ook in et #WIDM tag kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OImLFinuublSKiCvhKw3C0HP/thumb.png

Jochem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:55
Maar naar wie verwijst laat maar dan als hint?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Qosmic schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:51:
Maar naar wie verwijst laat maar dan als hint?
Sanne net in gespek met Sanne, Zij ziet het voordeel van een bondje niet in want . (Laat Maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 27-07 15:54
Ik zit in mijn thomastunnel maar dat is natuurlijk wel makkelijk mollen.

Gewoon een foto weg laten waaien.

Sowieso hebben Jochem en Diederik de spreekwoorden erg goed uitgebeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Thomas en Jochem zijn beide wat passief bij het raden van de spreekwoorden i.t.t. Sanne en Diederik.

Nogmaals btw:
Erg goede editing. Ik hoor zelfs de soundtrack van Arrival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Nu WestWorld. Grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:04
Westworld muziek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Raidohead + paranoid toch nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:32

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Ik denk dat Thomas er uit gaat vanwege de editing:
Diederik heeft gezegd dat hij op Sanne zit.
Sanne heeft gezged dat ze op Jochem zit.
Jochem zegt dat hij op Diederik zit.
Alleen Thomas is niet uitgesproken geweest...

Alleen Thomas weten we niet zeker(hij kan op Diederik zitten), dus als hij er uit gaat weten we het nog niks. Alleen wie op wie zit in de finale wat het alleen maar ingewikkelder maakt.

radiohead is nice

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 27-07 15:54
Wtf ik mag hopen dat we nu volgende week wel de finale zien. Als ze die ook al gaan uistellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
voor niks snel naar jochem geswitcht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-07 16:03
SuperKneus schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:25:
Wtf ik mag hopen dat we nu volgende week wel de finale zien. Als ze die ook al gaan uistellen
De finale is volgende week, de uitslag de week erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

In de landelijke statistieken in de App staat 1 van de 4 kandidaten op 0%. Foutje of geeft dit aan wie er de volgende keer uitgaat?

Edit: inmiddels is het aangepast.

[ Voor 12% gewijzigd door mr_obb op 25-02-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07 22:46
Het kan niet anders dan dat de afvaller van 'deze' aflevering, zo goed als verklapt wie de mol is... Wel een beetje flauw zo :p

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste