Maverick schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:20:
[...]
Ik denk, als hij de mol is, dat het verhaal wat hij vertelde helemaal niet gelogen was. Dat je in de laatste aflevering hem idd in de natuur ziet en dat hij die bevertjes (waren het bevers) echt gezien heeft en daarom het verhaal zo overtuigend was. Perfecte molactie natuurlijk.
Dit zou ik echt te triest voor woorden vinden. Het ging er om wie er over zijn/haar verhaal loog. Als hij vervolgens niet heeft gelogen dan is het echt een te domme opdracht omdat de vraag zou moeten zijn wie is de mol en niet wie liegt er aangezien er geen leugen verteld is.
Ik kan het mij daarom ook niet voorstellen. Diederik is toch ook wel een verhalen verteller? Waarom zou iemand niet dat kunnen vertellen? Eventueel heeft hij het ooit gedaan of het verhaal ergens gelzen ofzo. Vergeet niet dat hij geen domme man is.
Vorige aflevering viel niet veel te mollen. Dat schieten weet je niet wie wat heeft gedaan. De opdracht met de posters kon je alleen vermollen als je op de positie van Diederik stond, aangezien de poster uit zo veel stukjes bestond dat je zelfs met missende delen prima de poster er alsnog uit kon halen.
Ik ben brildrager, s avonds zonder bril zie je echt niet wat men aan het doen is aan de andere kant van een kampvuur. De combinatie van nacht en enorme felheid van het vuur helpt niet mee te zien wat ze doen. De vrijstelling makers konden niet eens heel goed zien wat ze zelf deden.
Diederik liep achter de huifkarren aan na zijn "misselijkheid", maar ze lieten niet zien of hij nu wel of niet een joker had gevonden. Van Jeroen lieten ze een fragment zien dat hij zei niks gevonden te hebben ondanks kijken, van Diederik weten we niks.
Imo een slechte aflevering waarbij we door de directie niks zagen dan wat ik wilde zien of horen.
Wat ik alleen niet snap uit de comments in dit topic, waarom zou een mol niet voor een joker gaan als hij deze weg kan kapen voor anderen? Zo ver ik weet mag en kan een mol toch ook gewoon voor jokers gaan (om hem zo voor anderen te ontzeggen)?
Awesome!
Vorig seizoen heb ik echt heel erg genoten van de Belgische variant, vooral na de domper die wij in NL hadden. Ook allemaal leuke mensen die er tussen zaten en geen BN/BBers is ook leuk! alhoewel.. Ik zou wel een seizoen willen zien met Herman Brusselmans, Philippe Geubels, Tom Waes, Jeroom, Wim Helsen, Henk Rijckaert, Erika Van Tielen, Ianka Fleerackers, Clara Cleymans, Goedele Liekens en nog wat Vlaamse dames