Precies dit. Ik vind het sowieso raar om te zeggen dat je als kandidaat niks over hebt voor een joker. Overigens waren Jochem en Imanuelle degenen die 0 euro boden.
Het belang van de mol is enkel een zo laag mogelijk gemiddelde. De positie van Jeroen (verzekeringbepaler) is ook interessant, maar ik denk toch een stuk minder boeiend. Jeroen mocht namelijk niet mee bieden en kon het gemiddelde dus ook niet verder omlaag brengen. En welk bedrag een kandidaat ook kiest als verzekering, het gaat hoe dan ook een flink bedrag kosten: een hoge verzekering kost hoe dan ook de helft van de pot, een laag bedrag kost vrijwel de gehele pot
Ik zat de vorige aflevering gespreid over Imanuelle en Sanne, maar ik ga denk ik Sanne wisselen met Jochem. Ik zou Jochem echt veel te obvious vinden om de mol te zijn, maar hij heeft inmiddels toch wel zo ontzettend veel geld gekost dat ik 'm echt niet meer vertrouw

Thomas is ook zo iemand die op de achtergrond wat dingen verpest, trouwens...
Desalniettemin ben ik er van overtuigd dat Ima de mol is dit seizoen. Ze zit eigenlijk altijd op de positie waarin een mol het meeste schade kan aanrichten. Bij de vuurwerktekeningen bijjvoorbeeld, al was Sigrid haar daar te slim af. Houd zich stil als het toch al mis loopt, zoals de stemming in de rechtszaal. Was in een positie waarin het mogelijk was om het geld uit de duin-opdracht weg te spelen. Bij het bieden op de jokers bood ze in het begin heel snel: om het 'verwachtingsbedrag' bij de volgende twee jokers hoger te spelen, de rest doen de kandidaten toch wel.
Dat ze in de afgelopen afleveringen totaal 750 euro heeft binnengehaald (500 kermis + 250 cowboy, al had ze vast het vermoeden dat Thomas het niet zou redden) is erg weinig en daarbij inmiddels allang teniet gedaan door de biedingen. Maar bovenal zorgt het voor een hele sterke dekmantel voor de komende afleveringen ('maar zij is zo fanatiek!') - zie de landelijke statistieken.
[
Voor 21% gewijzigd door
Richh op 30-01-2017 15:03
]