Nee, dit is juist het complotdenken dat we dus niet willen zien. Jij pakt nu een aantal losstaande elementen en veranderd dit in algemene incompetentie. Alsof het RIVM maar twee dingen doet. Die doen heel veel zaken en mensen kunnen fouten maken, al helemaal met zoiets complex als virologie. Omdat er fouten in het verleden zijn gemaakt, is het RIVM niet opeens helemaal incompetent. Dat is namelijk jou redenatie en daar mag je heel wat meer bewijsvoering voor gaan leveren dan een simpele opsomming van een paar fouten uit het verleden en wat dubieuze relaties. Aangezien je die systematisch niet levert, worden je reacties ook verwijderd. Je draagt namelijk helemaal niks inhoudelijks bij aan het topic.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:45:
Het zal me wat, eerlijk. RIVM heeft zelf erkend dat het griepvaccin niet werkt. Zie hiervoor ook de Zembla aflevering waarin zij dit zelf zeggen. Ab heeft banden met de industrie. Fact. Teveel vaccins ingekocht voor de Mex. griep terwijl dat niet nodig was. Fact. Ab die het hele land op de kop heeft gezet met loze woorden als 'meer doden dan de Spaanse griep'. Fact.
En nu is het RIVM weer in het nieuws waarin ze aangeven kinderen niet te willen controleren welke terugkomen uit Italië in de getroffen gebieden. Daarom hebben de scholen van die kinderen het wél geadviseerd. En zo is het RIVM wel vaker in het nieuws en ja dan kan je je afvragen in hoeverre het RIVM betrouwbaar is in wat zij zeggen, willen, doen, adviseren.
Je doet teveel aannames over mij terwijl ik met feiten kom.
Maar soit.
Ik heb nu hopelijk weer een echt stabiele internetverbinding. Ik zag het al, ben weer even bezig.Bensimpel schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:13:
De mods mogen wel eens wat serieuzer gaan drukken op het covid-19 topic, het is nu gewoon een slowchat dat lekker oftopic aan het gaan is geworden... Tijd voor onderhoud..

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.