Notificatie na verwijderen post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Ik heb gezocht, en weet dat er discussie over is geweest, maar kon het niet meer vinden :P

Maar zou ik een notificatie kunnen krijgen wanneer mijn bericht wordt verwijderd, net als dat ik een notificatie krijg wanneer mijn bericht aangepast wordt? Het liefst met de quote van mijn reactie erin, maar ik begrijp het wanneer dat niet gewenst is of 'teveel moeite' ;)

Thnx!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lijkt me inderdaad handig, maar een delete is natuurlijk geen delete (zeg ik even voor andere meelezers, weet jij als ex-mod natuurlijk wel).
F_J_K schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:40:
Replys worden in de regel niet hard verwijderd, maar verplaatst naar een eigen topic in het prullebak-subforum wat in de basis een subforum zoals ieder andere, maar dan een die alleen bepaalde crewleden zien.

Maar verplaatsen van een reply gebeurt niet alleen naar de prullenbak, ook naar andere topics of een eigen nieuw topic.
Dus geen (of niet alleen) signaal bij verwijderen, dat gebeurt amper, maar bij verplaatsen 'naar ergens waar men zelf geen toegang meer heeft (bijv. de prullenbak)'. En IMHO dan alleen wanneer individuele posts zijn verplaatst, niet bij een heel topic met 1000 reacties in een keer. En 1 bericht voor alle in 1 mod-actie verplaatste posts (anders wordt een user gek).
En ten slotte kan ik me voorstellen dat het wel erg handig is als de mod dan er voor kan kiezen dat er geen bericht wordt gestuurd. (Bv. als het alleen gaat om een tijdelijke opruim-actie).

Dan iig geen triviale request meer :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:47:
Lijkt me inderdaad handig, maar een delete is natuurlijk geen delete (zeg ik even voor andere meelezers, weet jij als ex-mod natuurlijk wel).
I know idd ;)
Dus geen (of niet alleen) signaal bij verwijderen, dat gebeurt amper, maar bij verplaatsen 'naar ergens waar men zelf geen toegang meer heeft (bijv. de prullenbak)'.
Volgens mij krijg je bij verplaatsen uberhaupt geen bericht, of ie nu naar (een topic in) TC gaat of elders waar je als gebruiker wel toegang toe hebt.
En ten slotte kan ik me voorstellen dat het wel erg handig is als de mod dan er voor kan kiezen dat er geen bericht wordt gestuurd. (Bv. als het alleen gaat om een tijdelijke opruim-actie).
Meh, die optie heb je nu ook niet als mod bij het wijzigen dus waarom dan wel bij het verwijderen?
offtopic:
Terwijl ik die soms wel had willen hebben :P Er zijn berichten van users die je wel wilt aanpassen, maar liever niet doet omdat je weet dat een dergelijke aanpassing bij die specifieke user sowieso reuring gaat opleveren waar je niet op zit te wachten. Maar da's off-topic in deze request denk ik :+ Net als dat het doorgaans weinig kwaad kan als er een mass-notificatie gestuurd wordt naar een topic die (te) laat verwijderd wordt. Zou een hoop vragen schelen van 'waar is dat topic gebleven' :)

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 23-07-2019 18:58 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

naitsoezn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:55:
[...]
Volgens mij krijg je bij verplaatsen uberhaupt geen bericht, of ie nu naar (een topic in) TC gaat
Dat zeg ik ook ;)
of elders waar je als gebruiker wel toegang toe hebt.
Dan moet je geen melding willen sturen, die posts zijn immers gewoon te vinden in de posthistorie - en dat zou m.i. resulteren in te veel berichten zodat het gaat worden genegeerd / uitgeschakeld. (Denk aan eerdere feature requests over bundelen van alerts)
[...]
Meh, die optie heb je nu ook niet als mod bij het wijzigen dus waarom dan wel bij het verwijderen?
Zoals ik zeg: tijdelijke opruimacties. Als een dergelijke alert er komt moet de default vooral zijn dat er wel een alert komt.
(Alternatief zou zijn: alert wordt ingetrokken als het terug wordt verplaatst maar dat lijkt me onzinnig complex, zeg ik zonder enig beeld vd code).
offtopic:
Terwijl ik die soms wel had willen hebben :P Er zijn berichten van users die je wel wilt aanpassen, maar liever niet doet omdat je weet dat een dergelijke aanpassing bij die specifieke user sowieso reuring gaat opleveren waar je niet op zit te wachten.
offtopic:
Meh, stiekem editen lijkt me nu ook weer niet nodig. Als ik een edit niet kan uitleggen aan de poster moet ik het niet editten

* F_J_K sluipt weg, wilde alleen de request wat aanvullen want vond het een interessant idee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

F_J_K schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:15:
Dan moet je geen melding willen sturen
Kan soms best handig zijn. Een "notificatie sturen" vinkje bij het verplaatsen zou niet misstaan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29

LankHoar

Langharig tuig

Het valt me op dat deze functie maar 1 plusje heeft (nu 2). Zou dat komen doordat er geen behoefte is aan deze functie? Of zou het kunnen dat mensen zich hier niet van bewust zijn, juist omdat ze geen notificatie krijgen wanneer een post van ze "verwijderd" wordt? ;)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

naitsoezn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:24:
Ik heb gezocht, en weet dat er discussie over is geweest, maar kon het niet meer vinden :P
Dat komt omdat die discussie intern plaatsvond. Er is toen een ticket gemaakt met drie verschillende soorten notificaties voor de verschillende modacties voor een reactie/topic. @Femme kan wellicht meer zeggen over de status :)
LankHoar schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:13:
Het valt me op dat deze functie maar 1 plusje heeft (nu 2). Zou dat komen doordat er geen behoefte is aan deze functie? Of zou het kunnen dat mensen zich hier niet van bewust zijn, juist omdat ze geen notificatie krijgen wanneer een post van ze "verwijderd" wordt? ;)
In de genoemde interne discussie waren er wel meer mensen fan van deze feature hoor :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29

LankHoar

Langharig tuig

Migrator schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:20:
In de genoemde interne discussie waren er wel meer mensen fan van deze feature hoor :)
En wat kwam er uit de discussie? Ik kan dat linkje niet bekijken, want intern :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

LankHoar schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:06:
[...]

En wat kwam er uit de discussie? Ik kan dat linkje niet bekijken, want intern :)
Er is een ticket voor gemaakt die ergens op de lange backlog staat en sowieso technisch eerst nog gerefined moet worden. Op dit moment heeft het volgens mij geen hoge prioriteit...

Intentionally left blank

Pagina: 1