Al is het minder dan het ooit was, er loopt nog steeds een aantal users rond die ik dat soort kul zie blijven herhalen. Of nieuwe users die even zo'n bommetje droppen. Ook de reden dat ik aanwas van nieuwe gebruikers van een sterretje wil voorzien: het zou zonde zijn als die nieuwe ruimte alleen gaat naar zulk soort discussies.hoevenpe schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:42:
[...]
Volgens mij hadden we het over het forum, PVV retoriek is hier nog steeds erg zeldzaam juist omdat het zo makkelijk door te prikken is...
Dat is geen stropop, in praktijk heb ik heb velen malen minder moeite met wat jij nodeloos complex taalgebruik noemt dan wat ik opzettelijk provocerend a-subtiel en oninformatief zou willen noemen.incaz schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:43:
[...]
Dat kan inderdaad, maar dat aanhalen is een stropop omdat het niets zegt over de wenselijkheid van nodeloos complex taalgebruik. Dat er andere manieren zijn om ook de discussie te verstoren / minder toegankelijk te maken zegt niets over dit punt.
De beste posts zijn juist posts waar je even over na moet denken.
Dat lijkt mij in dit geval dan iets aan de mensen zelf. Zoals @D-e-n schreef, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, en laat dat vooral zo blijven. Je kunt een Limburger niet tot een Jordanees accent dwingen[...]
Jawel hoor, er zit wel degelijk wat anders op: ook aandacht aan de vorm besteden, juist zodat de inhoud beter begrepen en beoordeeld kan worden.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos