Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Benieuwd of die knakker zijn miljarden terug gaat verdienen, dat zal niet zomaar gebeuren.arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:48:
[...]
Bernie gaat met pensioen denk ik na dit seizoen. Daarom ook een dergelijke politiek correcte uitspraak. Die wil de boel niet vergallen meer voor die knakker die zich heeft ingekocht. (ff zijn naam kwijt).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
iPad in bed ogen vallen bijna dicht maar die uitslag hè.....CrazyFool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:50:
Wanneer komen ze nou met de uitslagen van de stewards? Ik wil eigenlijk naar bed, maar eigenlijk ook niet... wil graag weten hoe deze soap afloopt 🙈
Huge Max fan hier, maar zijn actie tegen Rosberg was eigenlijk een straf waard, was het niet dat het gebeurde in de drukte van de eerste bochten; dan geven de stewards minder snel een straf en dat is ook maar goed ook. Anders wordt het helemaal een saaie boel. Daarom kreeg HAM ook geen straf, ook al omdat hij zijn positie behield)
Daarentegen had VES dan wel weer geen (!) straf verdient bij zijn slippertje op het einde: hij behield zijn positie (toch ook?) immers.
Vettel verdient (sinds kort, want er zijn nu een heel duidelijke regels gesteld over sturen tijdens het remmen) zeker een straf. Persoonlijk (!) zou hij die van mij niet hoeven krijgen, want ik vind sturen tijdens remmen een goed idee.
Dus mijn uitslag zou zijn:
1 HAM (1e bocht scrimmage)
2 ROS (1e bocht scrimmage)
3 VES (1e bocht scrimmage)
4 RIC (vanwege het feit dat ie geblokt werd tijdens remmen)
5 VET (omdat hij onreglementair handelt, namelijk sturen in remzone)
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Chase Carey ?arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:48:
[...]
Bernie gaat met pensioen denk ik na dit seizoen. Daarom ook een dergelijke politiek correcte uitspraak. Die wil de boel niet vergallen meer voor die knakker die zich heeft ingekocht. (ff zijn naam kwijt).
Edit: of Alejandro Agag..
[ Voor 3% gewijzigd door Tethtoril op 30-10-2016 23:52 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vettel gaat er net als ik en de wedstrijdleiding vanuit dat Max weet dat hij de plek moet teruggeven maar dit niet doet om in ieder geval nog op het podium te kunnen staan. Daarom was Vettel zo boos en daarom gaf de FIA ook direct voor het podium de straf.albino71 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:45:
[...]
Volgens mij moet Mercedes dan in een aparte klasse met z'n tweeën gaan rijden.....
Lauda had net zo goed kwaad kunnen zijn op Rosberg trouwens in dit geval.
Max had alle recht om voor Vertel te blijven, want er was niets vanuit de wedstrijdleiding gezegd/opgelegd.
Dat Vettel zich zo laat gaan als ervaren coureur zegt veel. Een smerig mannetje is het, dat bleek al in zijn RedBull periode en steekt nu weer regelmatig de kop op.
Ik denk dat je het met me eens was geweest als hij niet in de rode bolide had gereden.
Ja Max zet de boel op scherp, maar deed niets verkeerd door te blijven zitten, omdat hij dacht dat het geoorloofd was (lap 1, Mercedes).
Je gaat me toch niet proberen wijs te maken dat dat geen legitieme beweegreden was en nog steeds is?
Als Max daarentegen dacht dat zijn actie geoorloofd was is het inderdaad een legitieme beweegreden.
Wat mensen van Vettel als persoon vinden doet er verder weinig toe. Ik vind het een held, die zoals alle winnaars kinderachtig gedrag vertoont zodra het hem tegen zit.
Als dat de echte beweegreden is voor het niet straffen aan het begin van de race dan kunnen ze meteen alle straffen wel overboord gooien want dat klopt natuurlijk van geen kanten.wowly schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:51:
Huge Max fan hier, maar zijn actie tegen Rosberg was eigenlijk een straf waard, was het niet dat het gebeurde in de drukte van de eerste bochten; dan geven de stewards minder snel een straf en dat is ook maar goed ook. Anders wordt het helemaal een saaie boel. Daarom kreeg HAM ook geen straf, ook al omdat hij zijn positie behield)
Max tegen Rosberg en Hamilton terwijl weg loopt, guys I see you later. Aan heel zijn houding merk je al dat hij de uitkomst na de finish al zag aankomen.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 30-10-2016 23:56 ]
"When you grow up your heart dies"
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vettel had nog geen plek gewonnen en was er nog niet voorbij, dus valt er weinig terug te geven.Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:53:
[...]
Vettel gaat er net als ik en de wedstrijdleiding vanuit dat Max weet dat hij de plek moet teruggeven
-
Dan is Alonso geen winnaar?Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:53:
[...]
Wat mensen van Vettel als persoon vinden doet er verder weinig toe. Ik vind het een held, die zoals alle winnaars kinderachtig gedrag vertoont zodra het hem tegen zit.
Volgensmij niet. Anders zouden alle coureurs gek worden van Vettelmartinusz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:54:
Begrijp ik nu goed dat rijders ook elkaars gelul horen over de radio? Soort open kanaal?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
HerkenbaarWognummer schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:51:
[...]
iPad in bed ogen vallen bijna dicht maar die uitslag hè.....

Mijn boefje is liev!
Jim Clark ?Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:53:
[...]
Punt is dat de Ferrari nooit de Red Bull van Max is voorbij geweest. Er valt niks terug te geven. Net als bij HAM in bocht 1. Exact hetzelfde.Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:53:
[...]
Vettel gaat er net als ik en de wedstrijdleiding vanuit dat Max weet dat hij de plek moet teruggeven maar dit niet doet om in ieder geval nog op het podium te kunnen staan. Daarom was Vettel zo boos en daarom gaf de FIA ook direct voor het podium de straf.
Als Max daarentegen dacht dat zijn actie geoorloofd was is het inderdaad een legitieme beweegreden.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Nee alleen crew hoort wat er vrij geven word wat wij dus ook horen.martinusz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:54:
Begrijp ik nu goed dat rijders ook elkaars gelul horen over de radio? Soort open kanaal?
Je hebt Alonso nog nooit horen miepen? :0
Gelukkig nietmartinusz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:54:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Misschien verkeerd genoteerd dan in een verslag, maar daarin stond dat Verstappen zei dat hij het gemekker van Vettel op de radio belachelijk vond. Neem aan dat hij dat nog niet heeft terug geluisterd al.SideSwipe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:55:
[...]
Volgensmij niet. Anders zouden alle coureurs gek worden van Vettel
GP2 Engine!Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:56:
[...]
Je hebt Alonso nog nooit horen miepen? :0
Ik snap alleen iets niet, Vettel gaat de fout in met sturen en remmen, wat ik nog wel begrijp. Maar dan komt de race leiding met under investigation en dan hoor je daar niks meer over. Voor mij: Hamilton 1. 5 sec penalty erbij ligt hij volgens mij nog 1, dan Rosberg, dan ricciardo, dan max en dan vettel ( ook plus 5 sec ). Wel vermakelijk die laatste paar ronden!
[ Voor 99% gewijzigd door Aapie op 30-10-2016 23:57 ]
Wat je dan krijgt is dat gedurende 15 rondes lang de stewards iedere move die gemaakt is in de start van de race, waar 18 wagen als mieren op elkaar lopen te duwen en trekken, gaan nalopen en dan een weging gaan toepassen voor iedere fout die er is gemaakt.sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:53:
[...]
Als dat de echte beweegreden is voor het niet straffen aan het begin van de race dan kunnen ze meteen alle straffen wel overboord gooien want dat klopt natuurlijk van geen kanten.
Daarnaast zeg ik niet dat ze geen straffen geven in de eerste ronden, maar vanwege bovenstaande (volgens mij) wel minder snel. Maar correct me if i'm wrong.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Whahahah.... Je bedoelt dat Alonso nooit kinderachtig gedrag heeft vertoont na zijn kampioenschap??
"Waaah....G2 engine, GP2 engine" vergeten?
En ja, je partner (Honda) belachelijk maken vind ik kinderachtig...je wist waar je instapte.
Zeker als je zoveel miljoenen meekrijgt om met dat hok te rijden.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Hij hoeft er ook niet voorbij te zijn, Max wint een onterecht voordeel door in een poging Vet voor te blijven de bocht afsnijdt.arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:55:
[...]
Punt is dat de Ferrari nooit de Red Bull van Max is voorbij geweest. Er valt niks terug te geven. Net als bij HAM in bocht 1. Exact hetzelfde.
Prima, noem het plek opgeven dan. Punt is dat zowel Hamilton als Max onterecht voordeel halen door de bocht niet te halen en de bocht af te steken.Edd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:54:
[...]
Vettel had nog geen plek gewonnen en was er nog niet voorbij, dus valt er weinig terug te geven.
Precies hetzelfde als HAM dus, die was anders in het racegedruis terechtgekomen. Nu lag ie er mooi 100 meter voor. Zelfs met de VSC had ie nog voordeel, want er rijd niemand voor hem. Als hij netjes de bocht had genomen dan denk ik toch wel een auto of 10 voor hem.fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:58:
[...]
Hij hoeft er ook niet voorbij te zijn, Max wint een onterecht voordeel door in een poging Vet voor te blijven de bocht afsnijdt.
Punt is gewoon dat HAM geen straf krijgt en VES wel voor exact hetzelfde. Dat is niet te verkopen. Of ze krijgen beide straf of geen van beide.
[ Voor 12% gewijzigd door arbraxas op 31-10-2016 00:02 ]
Over met twee maten meten: beide incidenten worden bekeken, de ene kon nog tijdens de race beslist worden, de andere is tot na de race uitgesteld.BastiaanNL schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:56:
Ik vind die max zo mooi he, gewoon weer een Nederlander die de boel niet saai maakt. Helaas is ook bij deze sport het geval dat er met twee maten gemeten wordt. Maakt voor mij persoonlijk de aport kapot. Niet dat dit de eerste keer is..
Ik snap alleen iets niet, Vettel gaat de fout in met sturen en remmen, wat ik nog wel begrijp. Maar dan komt de race leiding met under investigation en dan hoor je daar niks meer over. Voor mij: Hamilton 1. 5 sec penalty erbij ligt hij volgens mij nog 1, dan Rosberg, dan ricciardo, dan max en dan vettel ( ook plus 5 sec ). Wel vermakelijk die laatste paar ronden!
Zolang daarover nog geen uitspraak is valt er dus nog niets te zeuren. De uitslag die er nu staat is nog niet definitief.
Geen verschil, bij een VSC blijft de onderlinge afstand gelijk. Iedereen moet volgens mij gemiddeld 80km/h rijden. Dus na de VSC gingen ze verder met dezelfde verschillen en dus voordeel voor Hamilton.Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:41:
Voordeel van HAM werd toch geneutraliseerd door VSC?
Vraag me af wat er gebeurt was als er geen VSC ten tonele verscheen/
De VSC werd kort daarop een echte SCNuevocasa schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:02:
[...]
Geen verschil, bij een VSC blijft de onderlinge afstand gelijk. Iedereen moet volgens mij gemiddeld 80km/h rijden. Dus na de VSC gingen ze verder met dezelfde verschillen en dus voordeel voor Hamilton.
Krijg ook niks gevonden qua updates. Wil naar bed!Stoffel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:03:
Is er nog steeds nergens iets bekend over het onderzoek naar VET/RIC? Dat duurt wel heel lang?
Mijn boefje is liev!
http://www.fia.com/events...ent-timing-information-19
Dacht al.. het verschil na de VSC tussen HAM en ROS was geen 100m ..
Dan hebben ze dat vlot gedaan na de race. Want VES had niet eens de tijd om de handdoek om zijn hoofd te wrijven en de uitslag stond al op de schermen.fsfikke schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:02:
[...]
Over met twee maten meten: beide incidenten worden bekeken, de ene kon nog tijdens de race beslist worden, de andere is tot na de race uitgesteld.
Zolang daarover nog geen uitspraak is valt er dus nog niets te zeuren.
Op de uitslag van VET wachten we nog steeds en HAM hebben ze gewoon laten lopen.
Er word hier niet met 2 maar met op zijn minst 3 verschillende maten gemeten.
Vettel volgens de nieuwe regels een tijdstraf en dan wordt het: p3 RIC, p4 VES en p5 VET
Lijkt me prachtigmrShady schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:06:
Vettel volgens de nieuwe regels een tijdstraf en dan wordt het: p3 RIC, p4 VES en p5 VET
Mijn boefje is liev!
JB schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:07:
[...]
Lijkt me prachtigDan gaat die Vettel helemaal door hetmet stof huilen!
Yep, of weg met dat suffe gras en gooi er asfalt neer met een rood pionneke er op waar de rijders dan omheen moeten (weg voordeel).mrShady schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:06:
Alleen Perez heeft de eerste bocht (nadat hij zich had verremt) goed en correct genomen, je moet gewoon met je wagen op het asfalt blijven. Dus een tijdstraf voor iedereen die dat niet "lukt" en volgend jaar kunnen ze daar mooi een grindbak installeren want dan hoef je ook niet die zielige tijdstraffen te geven.
Voor de rest verlaat ik jullie met een quote van Mr. Bernie himself:
Wel i mean these things are opinions, to make a descision like that, you often make wrong descisions, so you don't realy look and see things properly.
So i think what happened is ok.
Ves had anders nog tijd genoeg om nog een paar rondjes op p3 rond te rijden in de hoop dat Vettel en Ric zich in de spaken zouden rijden. Dan zou het effect van een mogelijke straf teniet gedaan kunnen worden.arbraxas schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:05:
[...]
Dan hebben ze dat vlot gedaan na de race. Want VES had niet eens de tijd om de handdoek om zijn hoofd te wrijven en de uitslag stond al op de schermen.
Ham was de eerste bocht, daar is meer flexibiliteit, terecht. Ze hebben 71 rondjes om dat in te halen. En doen alsof de actie van Vet genegeerd wordt is gewoon onzin.Op de uitslag van VET wachten we nog steeds en HAM hebben ze gewoon laten lopen.
Er word hier niet met 2 maar met op zijn minst 3 verschillende maten gemeten.
Geen idee wat Bernie daar nou precies probeert te vertellen.Hippocampus schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:08:
[...]
Yep, of weg met dat suffe gras en gooi er asfalt neer met een rood pionneke er op waar de rijders dan omheen moeten (weg voordeel).
Voor de rest verlaat ik jullie met een quote van Mr. Bernie himself:
[...]
Bernie zegt: "Goed voor de kijkcijfers".. maar dan in het Engels.arbraxas schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:10:
[...]
Geen idee wat Bernie daar nou precies probeert te vertellen.
Ik zei ook dat die van HAM word genegeerd, niet die van VET. Maar gezien het enorme voordeel wat HAM door zijn eigen fout heeft gekregen totaal onzin. Hij is door niemand van de weg gedrukt oid. Hij verremd zich een steekt een enorm stuk af met dito voordeel. Anders had hij midden in het gedrang gezeten als hij die bocht had genomen. Je kunt zeggen dat die fout de basis was voor zijn overwinning.fsfikke schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:09:
[...]
Ves had anders nog tijd genoeg om nog een paar rondjes op p3 rond te rijden in de hoop dat Vettel en Ric zich in de spaken zouden rijden. Dan zou het effect van een mogelijke straf teniet gedaan kunnen worden.
[...]
Ham was de eerste bocht, daar is meer flexibiliteit, terecht. Ze hebben 71 rondjes om dat in te halen. En doen alsof de actie van Vet genegeerd wordt is gewoon onzin.
Was hij nou door iemand van de baan gereden had ik er nog mee kunnen leven, maar hier was maar 1 persoon de schuldige en dat was HAM zelf.
En daarmee exact hetzelfde als wat Max word verweten. Het enigste verschil wat ik zie is inderdaad het rondenummer. Maar beiden verremmen zich in een poging om de concurrentie achter zich te houden. En steken hetzelfde stuk gras af en hebben hetzelfde voordeel.
[ Voor 11% gewijzigd door arbraxas op 31-10-2016 00:22 ]
Ik hoor voornamelijk een onsamenhangend verhaal over mensen die niet objectief zijn tegenover mensen die dat wel zijn en dat hij dat wel goed vind. En nog wat geneuzel over Vettel zijn rands waar hij heel verstandig niet al te veel op in gaat. En iets over de plaatsing van zijn muurtjes.Tethtoril schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:12:
[...]
Bernie zegt: "Goed voor de kijkcijfers".. maar dan in het Engels.
Maar vooral politiek correcte antwoorden die niets zeggen en waar ze je niet op vast kunnen pinnen.
Bernie PC?arbraxas schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:26:
[...]
Ik hoor voornamelijk een onsamenhangend verhaal over mensen die niet objectief zijn tegenover mensen die dat wel zijn en dat hij dat wel goed vind. En nog wat geneuzel over Vettel zijn rands waar hij heel verstandig niet al te veel op in gaat. En iets over de plaatsing van zijn muurtjes.
Maar vooral politiek correcte antwoorden die niets zeggen en waar ze je niet op vast kunnen pinnen.
Verder kan ik hem wel begrijpen.
Zonder Ferrari geen F1 etc..
Bensimpel
Positieve meneer
Hoop nogsteeds dat Alfa Romeo ooit terug in F1 komt imho :xTethtoril schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:29:
[...]
Bernie PC?
Verder kan ik hem wel begrijpen.
Zonder Ferrari geen F1 etc..
😆 - Denk ook eens om ;)
Totaal 4 in de afgelopen 12 maanden.martinusz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:15:
Max heeft ook een strafpunt gehad trouwens.
Met welk geld? Ze hebben zichzelf ternauwernood van de ondergang kunnen redden.Bensimpel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:31:
[...]
Hoop nogsteeds dat Alfa Romeo ooit terug in F1 komt imho :x
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro

Omdat de FIA niet weet hoe ze dit alles moeten verkopen aan het publiek.xven0mxz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:38:
Duurt knap lang...
Verstappen zorgt voor buzz in de F1 en dat is goed, maar hij moet wel uitkijken dat niet alle teams nu de zwaarden slijpen en achter hem aangaan voor arrogant gedrag. Vettel voelt zich bestolen, echter zo'n wangedrag is ook niet te rechtvaardigen van zijn kant. Geschreeuw heen en weer, maar wie staat nu in z'n recht? gewoon totaal onduidelijk omdat er geen consistentie is in de handhaving van regelgeving.. nu zijn we alweer uren verder en nog steeds geen duidelijkheid.
Hier zijn geen winnaars, alleen maar frustratie naar de sport in zn algemeenheid.
Do more
Stewards decision: Vettel given 10-second time penalty and two penalty points. Ricciardo now P3, Verstappen P4 #F1

[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 31-10-2016 00:48 ]
Adam Cooper @adamcooperF1 10s11 seconds ago
Stewards decided that Vettel's change of direction was "abnormal", and considered to be "potentially dangerous."
Andrew Benson @andrewbensonf1 10s11 seconds ago
Ten-second penalty for Vettel & two penalty points for change of direction under braking. Ricciardo third, Verstappen fourth, Vettel fifth
Is mijn wens (gambieter in "[F1 2016] Race 19 - GP van Mexico") uitgekomenAdam Cooper @adamcooperF1 2m2 minutes ago
FIA has penalised Vettel with a 10 seconds penalty and 2 penalty points for RIC incident - so now it's 3rd RIC 4th VES 5th VET
[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 31-10-2016 00:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geloof het pas als het echt zo is hèhènachtnet schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:49:
[...]
https://twitter.com/ChrisMedlandF1/status/792875355308568576
https://twitter.com/F1Racing_mag/status/792875430206251008
https://twitter.com/tonydizinno/status/792875492856717312
https://twitter.com/adamcooperF1/status/792875526943674368
genoeg?
Ik denk dat je droomtgambieter schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:49:
[...]
[...]
[...]
Is mijn wens (gambieter in "[F1 2016] Race 19 - GP van Mexico") uitgekomen
-
Loopt een beetje achter, wachten op vertaling?Olav Mol @Olav_Mol 2m2 minutes ago
Redbull teammanager lost ricciardo nu net af bij de steward. Gaat nog even duren dus. We liepen langs kantoor stewards. Wattenkoppen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hier nog niet:nachtnet schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:49:
[...]
https://twitter.com/ChrisMedlandF1/status/792875355308568576
https://twitter.com/F1Racing_mag/status/792875430206251008
https://twitter.com/tonydizinno/status/792875492856717312
https://twitter.com/adamcooperF1/status/792875526943674368
genoeg?
http://www.formula1.com/e...016/races/955/mexico.html
Mijn 'zeuren' bleek toch wel terecht, nu hoef ik niet meer te 'zeuren'. Zie uitkomstfsfikke schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:02:
[...]
Over met twee maten meten: beide incidenten worden bekeken, de ene kon nog tijdens de race beslist worden, de andere is tot na de race uitgesteld.
Zolang daarover nog geen uitspraak is valt er dus nog niets te zeuren. De uitslag die er nu staat is nog niet definitief.
Het is een FIA geen FOM beslissing..
Hier moet je zoeken,...
http://www.fia.com/events...ent-timing-information-19
En nee de beslissing staat nog niet op deze fia pagina..
[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 31-10-2016 00:55 ]
http://www.motorsport.com...ium-after-penalty-845325/
Is dit weer een record? 3 rijders die een derde plek krijgen in 1 race
VES bij het vallen van de vlag
VET op het podium zelf
RIC na de race

[ Voor 30% gewijzigd door sanderb op 31-10-2016 00:56 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Zou me niks verbazen als dat gewoon lutraak overgenomen wordt.sanderb schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:54:
het nieuws begint langzaam op meer plekken door te komen ....of wordt het overal overgenomen van een tweet?
Niks slapen! Breaking (of braking
The FIA verdict is in...
Sebastian Vettel is given a 10-second time penalty for causing the collision with Daniel Ricciardo.
Daniel Ricciardo therefore ends up in third, with Max Verstappen back into fourth. Vettel finishes fifth.
Bron: SKY website
Waiting on the world to change
Eerste keer volgens mijsanderb schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:54:
het nieuws begint langzaam op meer plekken door te komen ....of wordt het overal overgenomen van een tweet?
Is dit weer een record? 3 rijders die een derde plek krijgen in 1 race
VES bij het vallen van de vlag
VET op het podium zelf
RIC na de race
![]()
![]()
![]()
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 7% gewijzigd door Aapie op 31-10-2016 01:01 ]
ook https://twitter.com/F1/status/792878668737490945 stuurt bericht de wereld in.. Lijkt mij dat ze daar geen stagair aan de twitterfoon hebben zitten...WeAreLegion schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:56:
[...]
Zou me niks verbazen als dat gewoon lutraak overgenomen wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 31-10-2016 01:03 ]
Hehe zag het net idd. Nou mooi dat ze die jankerd aanpakken ben het er mee eens dat ves een straf verdiende maar wat vet deed was om te huilen. Kennen we nu lekker slapen!nachtnet schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:01:
[...]
ook https://twitter.com/F1/status/792878668737490945 stuurt bericht de wereld in.. Lijkt mij dat ze daar geen stagair aan de twitterfoon hebben zitten...
Testing, one, two ...
[ Voor 3% gewijzigd door MisteRMeesteR op 31-10-2016 01:04 ]
www.google.nl
Verwijderd
Martinspire schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:03:
Dus, wat doet dit met het puntentotaal? Ik denk dat Verstappen nu toch wat meer kans heeft om Vettel en Kimi te verslaan voor het einde van dit seizoen?

https://twitter.com/F1/status/792879408671404032
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 01:04 ]

Ik vind het WEL poetic justice dat degene met de grootste bezwaren tegen de acties van VES en de grootste bek, dan uiteindelijk de eerste is die aan die regel gehouden wordt.
[ Voor 55% gewijzigd door sanderb op 31-10-2016 01:07 ]
Ik dacht echt dat VES direct ergens deze regels in de praktijk zou gaan brengen, maar kijk eens, de grootste klager over VES krijgt hem nu zelf om de oren.
Waiting on the world to change
Epic backfire!

Mijn vraag / idee is eigenlijk of RBR (of een ander team) nog in beroep kan gaan tegen ronde 1 HAM &/of ROS.. (of kan vragen om een beslissing?) Dat zou helemaal een bak zijn..sjaool schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:08:
Het is een 10 seconden penalty. Kan Ferrari hier eigenlijk nog tegen in beroep gaan?
iig. doe mij maar doorspoelen naar donderdag 10 November, je kunt er op rekenen dat VES, VET en RIC op de 1e rij zitten bij de persco..
Ferrari kan verder huilen, wat een stelletje jankerds.sjaool schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:08:
Het is een 10 seconden penalty. Kan Ferrari hier eigenlijk nog tegen in beroep gaan?
Max zorgt teminste voor sensatie en dat is wat f1 nodig had.
Vettel die tegen de regel was met het afremmen voor een bocht krijgt nu lekker een koekje van eigen deeg.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mooi, valt die jankert mooi in z'n eigen zwaard. Ik zou z'n gezicht wel willen zien wanneer hij die vaas aan Ricciardo moet geven.sanderb schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:04:
[afbeelding]
Ik vind het WEL poetic justice dat degene met de grootste bezwaren tegen de acties van VES en de grootste bek, dan uiteindelijk de eerste is die aan die regel gehouden wordt.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Klopt, vorige week hadden ze er al 6 races opzitten.PcDealer schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:18:
Beide RBR's hadden een nieuwe versnellingsbak zie ik in de stukken: http://www.fia.com/file/49753/download?token=BjODLtvU
Vettel.... bye bye zwaai zwaai....
Karma is a Bitch....lol
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Yes he is
Technisch gezien is hij gewoon derde gefinisht toch?gambieter schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:24:
Max: I am not here to finish fourth.
Yes he is
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1