[F1 2016] Race 19 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste
Acties:
  • 69.319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:41
Bensimpel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:46:
[...]

Bernie moet eens broodnodig met pensioen gaan, heeft die de race wel gezien? 8)7
Bernie gaat met pensioen denk ik na dit seizoen. Daarom ook een dergelijke politiek correcte uitspraak. Die wil de boel niet vergallen meer voor die knakker die zich heeft ingekocht. (ff zijn naam kwijt).

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:48:
[...]

Bernie gaat met pensioen denk ik na dit seizoen. Daarom ook een dergelijke politiek correcte uitspraak. Die wil de boel niet vergallen meer voor die knakker die zich heeft ingekocht. (ff zijn naam kwijt).
Benieuwd of die knakker zijn miljarden terug gaat verdienen, dat zal niet zomaar gebeuren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:33
Wanneer komen ze nou met de uitslagen van de stewards? Ik wil eigenlijk naar bed, maar eigenlijk ook niet... wil graag weten hoe deze soap afloopt 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:10
CrazyFool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:50:
Wanneer komen ze nou met de uitslagen van de stewards? Ik wil eigenlijk naar bed, maar eigenlijk ook niet... wil graag weten hoe deze soap afloopt 🙈
iPad in bed ogen vallen bijna dicht maar die uitslag hè.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
Mooie race heur.

Huge Max fan hier, maar zijn actie tegen Rosberg was eigenlijk een straf waard, was het niet dat het gebeurde in de drukte van de eerste bochten; dan geven de stewards minder snel een straf en dat is ook maar goed ook. Anders wordt het helemaal een saaie boel. Daarom kreeg HAM ook geen straf, ook al omdat hij zijn positie behield)

Daarentegen had VES dan wel weer geen (!) straf verdient bij zijn slippertje op het einde: hij behield zijn positie (toch ook?) immers.

Vettel verdient (sinds kort, want er zijn nu een heel duidelijke regels gesteld over sturen tijdens het remmen) zeker een straf. Persoonlijk (!) zou hij die van mij niet hoeven krijgen, want ik vind sturen tijdens remmen een goed idee.

Dus mijn uitslag zou zijn:
1 HAM (1e bocht scrimmage)
2 ROS (1e bocht scrimmage)
3 VES (1e bocht scrimmage)
4 RIC (vanwege het feit dat ie geblokt werd tijdens remmen)
5 VET (omdat hij onreglementair handelt, namelijk sturen in remzone)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:48:
[...]

Chase Carey ?
Edit: of Alejandro Agag..

[ Voor 3% gewijzigd door Tethtoril op 30-10-2016 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zie het morgen wel, moet er over zes uur weer uit. Kan nog wel een uur duren. Maar ik wil het wel op beeld hebben als RBR het wint en het Vettel verteld wordt :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:32
albino71 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:45:
[...]

Volgens mij moet Mercedes dan in een aparte klasse met z'n tweeën gaan rijden.....

Lauda had net zo goed kwaad kunnen zijn op Rosberg trouwens in dit geval.

Max had alle recht om voor Vertel te blijven, want er was niets vanuit de wedstrijdleiding gezegd/opgelegd.

Dat Vettel zich zo laat gaan als ervaren coureur zegt veel. Een smerig mannetje is het, dat bleek al in zijn RedBull periode en steekt nu weer regelmatig de kop op.

Ik denk dat je het met me eens was geweest als hij niet in de rode bolide had gereden.

Ja Max zet de boel op scherp, maar deed niets verkeerd door te blijven zitten, omdat hij dacht dat het geoorloofd was (lap 1, Mercedes).

Je gaat me toch niet proberen wijs te maken dat dat geen legitieme beweegreden was en nog steeds is?
Vettel gaat er net als ik en de wedstrijdleiding vanuit dat Max weet dat hij de plek moet teruggeven maar dit niet doet om in ieder geval nog op het podium te kunnen staan. Daarom was Vettel zo boos en daarom gaf de FIA ook direct voor het podium de straf.

Als Max daarentegen dacht dat zijn actie geoorloofd was is het inderdaad een legitieme beweegreden.

Wat mensen van Vettel als persoon vinden doet er verder weinig toe. Ik vind het een held, die zoals alle winnaars kinderachtig gedrag vertoont zodra het hem tegen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

wowly schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:51:
Huge Max fan hier, maar zijn actie tegen Rosberg was eigenlijk een straf waard, was het niet dat het gebeurde in de drukte van de eerste bochten; dan geven de stewards minder snel een straf en dat is ook maar goed ook. Anders wordt het helemaal een saaie boel. Daarom kreeg HAM ook geen straf, ook al omdat hij zijn positie behield)
Als dat de echte beweegreden is voor het niet straffen aan het begin van de race dan kunnen ze meteen alle straffen wel overboord gooien want dat klopt natuurlijk van geen kanten. ;)

Max tegen Rosberg en Hamilton terwijl weg loopt, guys I see you later. Aan heel zijn houding merk je al dat hij de uitkomst na de finish al zag aankomen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 30-10-2016 23:56 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Begrijp ik nu goed dat rijders ook elkaars gelul horen over de radio? Soort open kanaal?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:53:
[...]

Vettel gaat er net als ik en de wedstrijdleiding vanuit dat Max weet dat hij de plek moet teruggeven
Vettel had nog geen plek gewonnen en was er nog niet voorbij, dus valt er weinig terug te geven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Wat mensen van Vettel als persoon vinden doet er verder weinig toe. Ik vind het een held, die zoals alle winnaars kinderachtig gedrag vertoont zodra het hem tegen zit.
Dan is Alonso geen winnaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

martinusz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:54:
Begrijp ik nu goed dat rijders ook elkaars gelul horen over de radio? Soort open kanaal?
Volgensmij niet. Anders zouden alle coureurs gek worden van Vettel :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Wognummer schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:51:
[...]

iPad in bed ogen vallen bijna dicht maar die uitslag hè.....
Herkenbaar :D :O

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
[...]

Jim Clark ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arbraxas
[...]

Vettel gaat er net als ik en de wedstrijdleiding vanuit dat Max weet dat hij de plek moet teruggeven maar dit niet doet om in ieder geval nog op het podium te kunnen staan. Daarom was Vettel zo boos en daarom gaf de FIA ook direct voor het podium de straf.

Als Max daarentegen dacht dat zijn actie geoorloofd was is het inderdaad een legitieme beweegreden.

Punt is dat de Ferrari nooit de Red Bull van Max is voorbij geweest. Er valt niks terug te geven. Net als bij HAM in bocht 1. Exact hetzelfde.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nee alleen crew hoort wat er vrij geven word wat wij dus ook horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Je hebt Alonso nog nooit horen miepen? :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gelukkig niet :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
SideSwipe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:55:
[...]

Volgensmij niet. Anders zouden alle coureurs gek worden van Vettel :P
Misschien verkeerd genoteerd dan in een verslag, maar daarin stond dat Verstappen zei dat hij het gemekker van Vettel op de radio belachelijk vond. Neem aan dat hij dat nog niet heeft terug geluisterd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:56:
[...]

Je hebt Alonso nog nooit horen miepen? :0
GP2 Engine!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik vind die max zo mooi he, gewoon weer een Nederlander die de boel niet saai maakt. Helaas is ook bij deze sport het geval dat er met twee maten gemeten wordt. Maakt voor mij persoonlijk de aport kapot. Niet dat dit de eerste keer is..

Ik snap alleen iets niet, Vettel gaat de fout in met sturen en remmen, wat ik nog wel begrijp. Maar dan komt de race leiding met under investigation en dan hoor je daar niks meer over. Voor mij: Hamilton 1. 5 sec penalty erbij ligt hij volgens mij nog 1, dan Rosberg, dan ricciardo, dan max en dan vettel ( ook plus 5 sec ). Wel vermakelijk die laatste paar ronden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Aapie op 30-10-2016 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Laatst online: 15-09 18:45
sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:53:
[...]

Als dat de echte beweegreden is voor het niet straffen aan het begin van de race dan kunnen ze meteen alle straffen wel overboord gooien want dat klopt natuurlijk van geen kanten. ;)
Wat je dan krijgt is dat gedurende 15 rondes lang de stewards iedere move die gemaakt is in de start van de race, waar 18 wagen als mieren op elkaar lopen te duwen en trekken, gaan nalopen en dan een weging gaan toepassen voor iedere fout die er is gemaakt.
Daarnaast zeg ik niet dat ze geen straffen geven in de eerste ronden, maar vanwege bovenstaande (volgens mij) wel minder snel. Maar correct me if i'm wrong.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:51
Whahahah.... Je bedoelt dat Alonso nooit kinderachtig gedrag heeft vertoont na zijn kampioenschap??
"Waaah....G2 engine, GP2 engine" vergeten?
En ja, je partner (Honda) belachelijk maken vind ik kinderachtig...je wist waar je instapte.
Zeker als je zoveel miljoenen meekrijgt om met dat hok te rijden.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:55:
[...]

Punt is dat de Ferrari nooit de Red Bull van Max is voorbij geweest. Er valt niks terug te geven. Net als bij HAM in bocht 1. Exact hetzelfde.
Hij hoeft er ook niet voorbij te zijn, Max wint een onterecht voordeel door in een poging Vet voor te blijven de bocht afsnijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Edd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:54:
[...]

Vettel had nog geen plek gewonnen en was er nog niet voorbij, dus valt er weinig terug te geven.
Prima, noem het plek opgeven dan. Punt is dat zowel Hamilton als Max onterecht voordeel halen door de bocht niet te halen en de bocht af te steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arbraxas
fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:58:
[...]

Hij hoeft er ook niet voorbij te zijn, Max wint een onterecht voordeel door in een poging Vet voor te blijven de bocht afsnijdt.
Precies hetzelfde als HAM dus, die was anders in het racegedruis terechtgekomen. Nu lag ie er mooi 100 meter voor. Zelfs met de VSC had ie nog voordeel, want er rijd niemand voor hem. Als hij netjes de bocht had genomen dan denk ik toch wel een auto of 10 voor hem.

Punt is gewoon dat HAM geen straf krijgt en VES wel voor exact hetzelfde. Dat is niet te verkopen. Of ze krijgen beide straf of geen van beide.

[ Voor 12% gewijzigd door arbraxas op 31-10-2016 00:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

BastiaanNL schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:56:
Ik vind die max zo mooi he, gewoon weer een Nederlander die de boel niet saai maakt. Helaas is ook bij deze sport het geval dat er met twee maten gemeten wordt. Maakt voor mij persoonlijk de aport kapot. Niet dat dit de eerste keer is..

Ik snap alleen iets niet, Vettel gaat de fout in met sturen en remmen, wat ik nog wel begrijp. Maar dan komt de race leiding met under investigation en dan hoor je daar niks meer over. Voor mij: Hamilton 1. 5 sec penalty erbij ligt hij volgens mij nog 1, dan Rosberg, dan ricciardo, dan max en dan vettel ( ook plus 5 sec ). Wel vermakelijk die laatste paar ronden!
Over met twee maten meten: beide incidenten worden bekeken, de ene kon nog tijdens de race beslist worden, de andere is tot na de race uitgesteld.
Zolang daarover nog geen uitspraak is valt er dus nog niets te zeuren. De uitslag die er nu staat is nog niet definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:41:
Voordeel van HAM werd toch geneutraliseerd door VSC?
Vraag me af wat er gebeurt was als er geen VSC ten tonele verscheen/
Geen verschil, bij een VSC blijft de onderlinge afstand gelijk. Iedereen moet volgens mij gemiddeld 80km/h rijden. Dus na de VSC gingen ze verder met dezelfde verschillen en dus voordeel voor Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:11

Stoffel

Engineering the impossible

Is er nog steeds nergens iets bekend over het onderzoek naar VET/RIC? Dat duurt wel heel lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Het was een gewone SC hoor, gewoon met zo'n Mercedes bakkie ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Nuevocasa schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:02:
[...]

Geen verschil, bij een VSC blijft de onderlinge afstand gelijk. Iedereen moet volgens mij gemiddeld 80km/h rijden. Dus na de VSC gingen ze verder met dezelfde verschillen en dus voordeel voor Hamilton.
De VSC werd kort daarop een echte SC

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Stoffel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:03:
Is er nog steeds nergens iets bekend over het onderzoek naar VET/RIC? Dat duurt wel heel lang?
Krijg ook niks gevonden qua updates. Wil naar bed! :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:34
Als er wat te melden is staat het hier tussen zal Doc 37 worden.
http://www.fia.com/events...ent-timing-information-19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
soulcrusher schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:03:
[...]

Dacht al.. het verschil na de VSC tussen HAM en ROS was geen 100m ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arbraxas
fsfikke schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:02:
[...]

Over met twee maten meten: beide incidenten worden bekeken, de ene kon nog tijdens de race beslist worden, de andere is tot na de race uitgesteld.
Zolang daarover nog geen uitspraak is valt er dus nog niets te zeuren.
Dan hebben ze dat vlot gedaan na de race. Want VES had niet eens de tijd om de handdoek om zijn hoofd te wrijven en de uitslag stond al op de schermen.
Op de uitslag van VET wachten we nog steeds en HAM hebben ze gewoon laten lopen.

Er word hier niet met 2 maar met op zijn minst 3 verschillende maten gemeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrShady
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 11:07
Alleen Perez heeft de eerste bocht (nadat hij zich had verremt) goed en correct genomen, je moet gewoon met je wagen op het asfalt blijven. Dus een tijdstraf voor iedereen die dat niet "lukt" en volgend jaar kunnen ze daar mooi een grindbak installeren want dan hoef je ook niet die zielige tijdstraffen te geven.

Vettel volgens de nieuwe regels een tijdstraf en dan wordt het: p3 RIC, p4 VES en p5 VET

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwDSHCpWAAIcHqF.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwDSHCiWYAAn8R-.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

mrShady schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:06:

Vettel volgens de nieuwe regels een tijdstraf en dan wordt het: p3 RIC, p4 VES en p5 VET
Lijkt me prachtig :D Dan gaat die Vettel helemaal door het stof!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
JB schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:07:
[...]
Lijkt me prachtig :D Dan gaat die Vettel helemaal door hetmet stof huilen!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

mrShady schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:06:
Alleen Perez heeft de eerste bocht (nadat hij zich had verremt) goed en correct genomen, je moet gewoon met je wagen op het asfalt blijven. Dus een tijdstraf voor iedereen die dat niet "lukt" en volgend jaar kunnen ze daar mooi een grindbak installeren want dan hoef je ook niet die zielige tijdstraffen te geven.

Yep, of weg met dat suffe gras en gooi er asfalt neer met een rood pionneke er op waar de rijders dan omheen moeten (weg voordeel).

Voor de rest verlaat ik jullie met een quote van Mr. Bernie himself:
Wel i mean these things are opinions, to make a descision like that, you often make wrong descisions, so you don't realy look and see things properly.
So i think what happened is ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Was weer een mooie regen race...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

arbraxas schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:05:
[...]

Dan hebben ze dat vlot gedaan na de race. Want VES had niet eens de tijd om de handdoek om zijn hoofd te wrijven en de uitslag stond al op de schermen.
Ves had anders nog tijd genoeg om nog een paar rondjes op p3 rond te rijden in de hoop dat Vettel en Ric zich in de spaken zouden rijden. Dan zou het effect van een mogelijke straf teniet gedaan kunnen worden.
Op de uitslag van VET wachten we nog steeds en HAM hebben ze gewoon laten lopen.

Er word hier niet met 2 maar met op zijn minst 3 verschillende maten gemeten.
Ham was de eerste bocht, daar is meer flexibiliteit, terecht. Ze hebben 71 rondjes om dat in te halen. En doen alsof de actie van Vet genegeerd wordt is gewoon onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arbraxas
Hippocampus schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:08:
[...]

Yep, of weg met dat suffe gras en gooi er asfalt neer met een rood pionneke er op waar de rijders dan omheen moeten (weg voordeel).

Voor de rest verlaat ik jullie met een quote van Mr. Bernie himself:

[...]
Geen idee wat Bernie daar nou precies probeert te vertellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tethtoril
arbraxas schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:10:
[...]

Geen idee wat Bernie daar nou precies probeert te vertellen.
Bernie zegt: "Goed voor de kijkcijfers".. maar dan in het Engels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arbraxas
fsfikke schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:09:
[...]

Ves had anders nog tijd genoeg om nog een paar rondjes op p3 rond te rijden in de hoop dat Vettel en Ric zich in de spaken zouden rijden. Dan zou het effect van een mogelijke straf teniet gedaan kunnen worden.

[...]

Ham was de eerste bocht, daar is meer flexibiliteit, terecht. Ze hebben 71 rondjes om dat in te halen. En doen alsof de actie van Vet genegeerd wordt is gewoon onzin.
Ik zei ook dat die van HAM word genegeerd, niet die van VET. Maar gezien het enorme voordeel wat HAM door zijn eigen fout heeft gekregen totaal onzin. Hij is door niemand van de weg gedrukt oid. Hij verremd zich een steekt een enorm stuk af met dito voordeel. Anders had hij midden in het gedrang gezeten als hij die bocht had genomen. Je kunt zeggen dat die fout de basis was voor zijn overwinning.
Was hij nou door iemand van de baan gereden had ik er nog mee kunnen leven, maar hier was maar 1 persoon de schuldige en dat was HAM zelf.
En daarmee exact hetzelfde als wat Max word verweten. Het enigste verschil wat ik zie is inderdaad het rondenummer. Maar beiden verremmen zich in een poging om de concurrentie achter zich te houden. En steken hetzelfde stuk gras af en hebben hetzelfde voordeel.

[ Voor 11% gewijzigd door arbraxas op 31-10-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Max heeft ook een strafpunt gehad trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
Tethtoril schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:12:
[...]

Bernie zegt: "Goed voor de kijkcijfers".. maar dan in het Engels.
Ik hoor voornamelijk een onsamenhangend verhaal over mensen die niet objectief zijn tegenover mensen die dat wel zijn en dat hij dat wel goed vind. En nog wat geneuzel over Vettel zijn rands waar hij heel verstandig niet al te veel op in gaat. En iets over de plaatsing van zijn muurtjes.
Maar vooral politiek correcte antwoorden die niets zeggen en waar ze je niet op vast kunnen pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
arbraxas schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:26:
[...]

Ik hoor voornamelijk een onsamenhangend verhaal over mensen die niet objectief zijn tegenover mensen die dat wel zijn en dat hij dat wel goed vind. En nog wat geneuzel over Vettel zijn rands waar hij heel verstandig niet al te veel op in gaat. En iets over de plaatsing van zijn muurtjes.
Maar vooral politiek correcte antwoorden die niets zeggen en waar ze je niet op vast kunnen pinnen.
Bernie PC?
Verder kan ik hem wel begrijpen.
Zonder Ferrari geen F1 etc..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Tethtoril schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:29:
[...]

Bernie PC?
Verder kan ik hem wel begrijpen.
Zonder Ferrari geen F1 etc..
Hoop nogsteeds dat Alfa Romeo ooit terug in F1 komt imho :x

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

martinusz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:15:
Max heeft ook een strafpunt gehad trouwens.
Totaal 4 in de afgelopen 12 maanden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Bensimpel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:31:
[...]

Hoop nogsteeds dat Alfa Romeo ooit terug in F1 komt imho :x
Met welk geld? Ze hebben zichzelf ternauwernood van de ondergang kunnen redden.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
soulcrusher schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:03:
[...]

8)7 blijkbaar dat net gemist, er kwam bezoek binnen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Duurt knap lang...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Omdat de FIA niet weet hoe ze dit alles moeten verkopen aan het publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:15
Probleem zit m hier echt in regelgeving. Zovaak al over gehad dit seizoen dat de regels gewoon grijs gebied zijn en dat je alles anders kan interpreteren.

Verstappen zorgt voor buzz in de F1 en dat is goed, maar hij moet wel uitkijken dat niet alle teams nu de zwaarden slijpen en achter hem aangaan voor arrogant gedrag. Vettel voelt zich bestolen, echter zo'n wangedrag is ook niet te rechtvaardigen van zijn kant. Geschreeuw heen en weer, maar wie staat nu in z'n recht? gewoon totaal onduidelijk omdat er geen consistentie is in de handhaving van regelgeving.. nu zijn we alweer uren verder en nog steeds geen duidelijkheid.

Hier zijn geen winnaars, alleen maar frustratie naar de sport in zn algemeenheid.

Do more

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Stewards decision: Vettel given 10-second time penalty and two penalty points. Ricciardo now P3, Verstappen P4 #F1
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwDbtsnWgAEeXiS.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 31-10-2016 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Adam Cooper @adamcooperF1 10s11 seconds ago
Stewards decided that Vettel's change of direction was "abnormal", and considered to be "potentially dangerous."
Andrew Benson @andrewbensonf1 10s11 seconds ago
Ten-second penalty for Vettel & two penalty points for change of direction under braking. Ricciardo third, Verstappen fourth, Vettel fifth
Adam Cooper @adamcooperF1 2m2 minutes ago
FIA has penalised Vettel with a 10 seconds penalty and 2 penalty points for RIC incident - so now it's 3rd RIC 4th VES 5th VET
Is mijn wens (gambieter in "[F1 2016] Race 19 - GP van Mexico") uitgekomen :+

[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 31-10-2016 00:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Ik denk dat je droomt :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En intussen een tweet van Olav:
Olav Mol @Olav_Mol 2m2 minutes ago
Redbull teammanager lost ricciardo nu net af bij de steward. Gaat nog even duren dus. We liepen langs kantoor stewards. Wattenkoppen
Loopt een beetje achter, wachten op vertaling? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:27
DOTD pakken ze hem iig niet af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
fsfikke schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:02:
[...]

Zolang daarover nog geen uitspraak is valt er dus nog niets te zeuren. De uitslag die er nu staat is nog niet definitief.
Mijn 'zeuren' bleek toch wel terecht, nu hoef ik niet meer te 'zeuren'. Zie uitkomst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Het is een FIA geen FOM beslissing..

Hier moet je zoeken,...

http://www.fia.com/events...ent-timing-information-19

En nee de beslissing staat nog niet op deze fia pagina..

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 31-10-2016 00:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanderb
het nieuws begint langzaam op meer plekken door te komen ....of wordt het overal overgenomen van een tweet? ;)
http://www.motorsport.com...ium-after-penalty-845325/

Is dit weer een record? 3 rijders die een derde plek krijgen in 1 race :p
VES bij het vallen van de vlag
VET op het podium zelf
RIC na de race
8)7 |:( :+ }:O

[ Voor 30% gewijzigd door sanderb op 31-10-2016 00:56 ]

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
sanderb schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:54:
het nieuws begint langzaam op meer plekken door te komen ....of wordt het overal overgenomen van een tweet? ;)
Zou me niks verbazen als dat gewoon lutraak overgenomen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

ach we zien het morgen wel, nu slapen :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:57

pinda powerrr

Slow down...

Bensimpel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:56:
ach we zien het morgen wel, nu slapen :+
Niks slapen! Breaking (of braking :+) news:

The FIA verdict is in...

Sebastian Vettel is given a 10-second time penalty for causing the collision with Daniel Ricciardo.

Daniel Ricciardo therefore ends up in third, with Max Verstappen back into fourth. Vettel finishes fifth.

Bron: SKY website

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sanderb schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:54:

Is dit weer een record? 3 rijders die een derde plek krijgen in 1 race :p
VES bij het vallen van de vlag
VET op het podium zelf
RIC na de race
8)7 |:( :+ }:O
Eerste keer volgens mij :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
https://twitter.com/F1/status/792878668737490945 Hoppaaaaa officeel

[ Voor 7% gewijzigd door Aapie op 31-10-2016 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
@F1
Confirmed: Vettel penalised 10s for "potentially dangerous" driving. New #MexicoGP order:

3 – Ricciardo
4 – Verstappen
5 – Vettel

[ Voor 8% gewijzigd door yorkick op 31-10-2016 01:01 ]

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
WeAreLegion schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:56:
[...]

Zou me niks verbazen als dat gewoon lutraak overgenomen wordt.
ook https://twitter.com/F1/status/792878668737490945 stuurt bericht de wereld in.. Lijkt mij dat ze daar geen stagair aan de twitterfoon hebben zitten...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwDfTNCUAAEt9Hx.png

[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 31-10-2016 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
nachtnet schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:01:
[...]

ook https://twitter.com/F1/status/792878668737490945 stuurt bericht de wereld in.. Lijkt mij dat ze daar geen stagair aan de twitterfoon hebben zitten...
Hehe zag het net idd. Nou mooi dat ze die jankerd aanpakken ben het er mee eens dat ves een straf verdiende maar wat vet deed was om te huilen. Kennen we nu lekker slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het zou pas echt vermaak zijn geweest als ze na Verstappen ook Vettel voor het podium hadden weggehaald ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Dus, wat doet dit met het puntentotaal? Ik denk dat Verstappen nu toch wat meer kans heeft om Vettel en Kimi te verslaan voor het einde van dit seizoen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Welterusten :D

[ Voor 3% gewijzigd door MisteRMeesteR op 31-10-2016 01:04 ]

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:03:
Dus, wat doet dit met het puntentotaal? Ik denk dat Verstappen nu toch wat meer kans heeft om Vettel en Kimi te verslaan voor het einde van dit seizoen?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwDfTNCUAAEt9Hx.png
https://twitter.com/F1/status/792879408671404032

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 01:04 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• sanderb
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwDfqhgWcAAoy-3.jpg:large

Ik vind het WEL poetic justice dat degene met de grootste bezwaren tegen de acties van VES en de grootste bek, dan uiteindelijk de eerste is die aan die regel gehouden wordt.

[ Voor 55% gewijzigd door sanderb op 31-10-2016 01:07 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Best karma ever! _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:57

pinda powerrr

Slow down...

Wow, karma is a bitch...

Ik dacht echt dat VES direct ergens deze regels in de praktijk zou gaan brengen, maar kijk eens, de grootste klager over VES krijgt hem nu zelf om de oren.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

:D

Epic backfire!

:w Vettel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is een 10 seconden penalty. Kan Ferrari hier eigenlijk nog tegen in beroep gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
sjaool schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:08:
Het is een 10 seconden penalty. Kan Ferrari hier eigenlijk nog tegen in beroep gaan?
Mijn vraag / idee is eigenlijk of RBR (of een ander team) nog in beroep kan gaan tegen ronde 1 HAM &/of ROS.. (of kan vragen om een beslissing?) Dat zou helemaal een bak zijn..

iig. doe mij maar doorspoelen naar donderdag 10 November, je kunt er op rekenen dat VES, VET en RIC op de 1e rij zitten bij de persco..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:48
sjaool schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:08:
Ferrari kan verder huilen, wat een stelletje jankerds.

Max zorgt teminste voor sensatie en dat is wat f1 nodig had.

Vettel die tegen de regel was met het afremmen voor een bocht krijgt nu lekker een koekje van eigen deeg.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

WTF. Ik heb net de race pas bekeken, en wat een einde :D Ik begrijp wel geheel waarom op dat moment door RB besloten is om Max voor Seb te houden, het kon voor hun er enkel beter op worden dan het alternatief. En op deze manier is RB zeker de winnaar van de situatie geworden, al levert het een berg zure gezichten op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

sanderb schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:04:
[afbeelding]

Ik vind het WEL poetic justice dat degene met de grootste bezwaren tegen de acties van VES en de grootste bek, dan uiteindelijk de eerste is die aan die regel gehouden wordt.
Mooi, valt die jankert mooi in z'n eigen zwaard. Ik zou z'n gezicht wel willen zien wanneer hij die vaas aan Ricciardo moet geven.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Beide RBR's hadden een nieuwe versnellingsbak zie ik in de stukken: http://www.fia.com/file/49753/download?token=BjODLtvU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Jeetje, sorry maar ik moest heel hard gniffellen. Een 10sec penalty vanwege een de regel waar Vettel het hardst om schreeuwde. :D

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
PcDealer schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:18:
Beide RBR's hadden een nieuwe versnellingsbak zie ik in de stukken: http://www.fia.com/file/49753/download?token=BjODLtvU
Klopt, vorige week hadden ze er al 6 races opzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Om in de termen van Olaf te blijven....

Vettel.... bye bye zwaai zwaai....

Karma is a Bitch....lol

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Max: I am not here to finish fourth.

Yes he is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
gambieter schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:24:
Max: I am not here to finish fourth.

Yes he is :+
Technisch gezien is hij gewoon derde gefinisht toch?

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Interviews van Ricciardo, Verstappen en Horner op Channel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1