[F1 2016] Race 19 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:
  • 69.137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Destruction schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:01:
[...]

Villeneuve.. Waarom blijven ze zo'n figuur een podium geven :/ Kon vroeger al niet met Jos door een deur en is nu gefrustreerd dat Jos' zoon het tot de F1 schopt en daar dan ook nog eens de boel behoorlijk wakker schudt?
Is dat zo? Ze konden blijkbaar goed genoeg met elkaar opschieten om voor een "fun" race een auto te delen.

Afbeeldingslocatie: http://www.verstappen.nl/picture/2012/Azerbeidzjan/2012_CC_Bakoe_Vrijdag_03.jpg

Verder ben ik het wel met je eens over Villeneuve hoor. Enige wat ik mij kan bedenken voor zijn eeuwige negativiteit en gezeur, is dat hij gewoon vol frustratie zit. Want laten we eerlijk zijn, het is natuurlijk ook wel frustrerend als je wereldkampioen wordt en volgens vrijwel iedereen in alle opzichten nog niet eens in de schaduw van je vader die dat nooit werd mag staan :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kwam ik net tegen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwMh97fW8AA9jKZ.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Die laatste alinea is toch echt om te huilen...

Mr Vettel mag het wel maar als er ooit iemand anders dat doet nou nou dan kom je voor het tribunaal!

Of keur het af of keur het goed.

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 01-11-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Ach, kwestie van tijd. Volgens mij kan Vettel niet zich niet zo goed inhouden als het tegenzit.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:56:
RedBull vind ik prima te zuipen hoor :7 :Y). Nee maar even serieus. Je bent voor Ferrari omdat je het zo'n mooi automerk vindt? Maar niet voor iemand die uit hetzelfde land als jij komt (of je moet Belg of iets anders zijn. Dan snap ik het).
Altijd al Ferrari fan geweest sinds Gerhard Berger en Jean Alesi met die machtige V12 !! Geeft wel aan hoe oud ik ben denk ik .. tijd daarvoor met Alain Prost vs Senna heb ik helaas niet bewust meegekregen. Red Bull interesseert me geen biet .. zeker niet toen dat irritante vingertje steeds Ferrari een oor aannaaide ... en nu zit dat vingertje zelf in een Ferrari .. maargoed, hij wou de 2e schumacher worden .. laat het hem maar proberen!
Na Jos hebben de Nederlanders niet heel bijster gepresteerd.. toen kwam Max ... en vanaf dag 1 maakt hij spraakmakende moves, komt met een Torro Rosso op de 4e plek! Blanchimont was de bevestiging voor mij dat dit toch wel heel speciaal was .. de één na de ander lokt hij in de val met zijn flitsende moves .. en voor Ferrari valt al heel lang niet meer te juichen, dus laat me dan blij zijn voor Max!! Hij rijdt straks vanzelf in de goede auto oOo

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hij rijdt al in een goede auto. De motor blijft alleen een beetje achter nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Las het net ook inderdaad, echt beetje jammer van de FIA, ja het mag niet maar de eerste die het deed krijg geen straf de volgende wel. Ze moeten daar echt eens leren gewoon duidelijk te zijn zou veel schelen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gé Brander schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:16:
[...]

Ach, kwestie van tijd. Volgens mij kan Vettel niet zich niet zo goed inhouden als het tegenzit.
Het zou inderdaad goed kunnen dat er meer van dergelijke uitspraken komen. Dat is natuurlijk het probleem een beetje van die emotionele uitspraken in 'the heat of the moment'. Per definitie zijn die uitspraken niet te filteren of nuanceren. Het is niet alsof ie in alle rust van goh, laten we zeggen een post-race interview, andere drivers aan het afzeiken was.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:11
http://nl.motorsport.com/...olgens-ecclestone-845930/

Ecclestone heeft ook een mening die niet onverwacht is gezien zijn interview een week terug.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lekker Ventje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:44:
http://nl.motorsport.com/...olgens-ecclestone-845930/

Ecclestone heeft ook een mening die niet onverwacht is gezien zijn interview een week terug.
Vind je dat gek? Die is smoorverliefd...

Afbeeldingslocatie: http://cdn-4.motorsport.com/images/mgl/0Jb3ABB0/s8/f1-mexican-gp-2016-max-verstappen-red-bull-racing-talks-with-f1-supremo-bernie-ecclestone.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Maar het is gewoon waar, dit is de Koningsklasse van de racesport en de helden krijgen vele miljoenen .. laat ze dan gvd ook smerige handen krijgen en knokken en strijden tot ze er bij omvallen .. maar ze zijn onderhand niet veel meer dan een stel pubers die Pokemon vangen met een veel te dure iPhone!!! Waar zijn de gladiatoren!?!?

Aan de andere kant .. wie was die mongool die het brandstofverbruik aan banden legde?! :(

[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 19:56 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-06 07:38
Zag het op Facebook... in dezelfde groepen die voorgaande weken Bernie compleet aan het afzeiken waren als oude seniele mafkees... Diezelfde gasten vinden het nu een echte baas die nog jaren in de F1 mag blijven, omdat ie Max tof vind :p

Ga denk een groot aantal van die Max Verstappen fangroepen maar verlaten, gaat nergens over daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:05
Daarnaast is er in deze sport een wezenlijk verschil tussen fan zijn van een coureur of van een team:

Ik ben fan van het team en merk Ferrari in hart en nieren, coureurs zijn hieraan ondergeschikt. Tuurlijk heb ik wel mijn favorieten maar als Hamilton ooit voor Ferrari rijdt (god bewaar me! :+) zal ik daar ook voor juichen.

Maar veel vrienden van mij zijn juist echt fan van een coureur ongeacht het team, dit leidt altijd tot eindeloze discussies over en weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Ik ken dat soort mensen van verjaardagen ja :')

Gelukkig hoeven wij in onze vriendengroep geen eindeloze discussies te voeren maar respecteren wij dat een ieder een andere mening kan en mag hebben zonder dat iemand zijn mening aan anderen hoeft op te dringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Het zal wel, maar hoe kun je nu voor een auto zijn?

Het merk mooi vinden oké, maar verder snap ik 't niet.

Nee, ik ben niet voor de wielrenner, maar voor zijn fiets.

Nee ik ben niet voor de voetbalploeg, maar voor de grasmat en de bal (of de voetbalschoenen :))

Vul mij gerust aan met grappige analogieën. :)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Bijzonder dat ze de tirade van VET onbestraft laten. Komt over als het meten met twee maten. Volgens mij gaat hier vervolgens een precedent werking komen. Een rijder wordt heel boos en maakt dit kenbaar via de (openbare) radio.
Na afloop biedt deze rijder (in de achterkamers) excuses aan en stuurt nog een brief.

In andere sporten wordt dit gedrag ook niet geaccepteerd, dus waarom wel in de F1?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:05:

Nee ik ben niet voor de voetbalploeg, maar voor de grasmat en de bal (of de voetbalschoenen :))

Het mooie van deze sport is dat al je analogieen dus niet op gaan ;)

Het blijft altijd een mix tussen het beste materieel hebben en de beste coureurs, waarbij de nadruk ligt op het materieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Woudloper schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:07:
Bijzonder dat ze de tirade van VET onbestraft laten. Komt over als het meten met twee maten. Volgens mij gaat hier vervolgens een precedent werking komen. Een rijder wordt heel boos en maakt dit kenbaar via de (openbare) radio.
Na afloop biedt deze rijder (in de achterkamers) excuses aan en stuurt nog een brief.

In andere sporten wordt dit gedrag ook niet geaccepteerd, dus waarom wel in de F1?
Mwah, prima zo. Vettel wilde net als Max zijn eigen regels hebben... :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Dan vond jij A1 GP waarschijnlijk super!! Ik vind er geen bal!!!!!! aan!! Ik ben een petrolhead!! Italiaans vs VAG vs Amerikaans vs Scandinavisch ... ik zal nooit voor Mercedes zijn!! Wel voor BMW want Rwd en sportief!! Renault boeit me niet, Ford wel vanwege Cosworth!! Vond het super dat Jaguar mee ging doen, schitterende groene wagens!! Kleuren van Renault nu vind ik super, bijna zoals de Camel gele renaults van weleer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 23:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Grimmie187 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:08:
[...]

Het blijft altijd een mix tussen het beste materieel hebben en de beste coureurs, waarbij de nadruk ligt op het materieel.
Volgens jouw redenatie kun je elke heikneuter in een F1 wagen zetten en dat klopt dus ook niet. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

sjaool schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:10:
[...]

Volgens jouw redenatie kun je elke heikneuter in een F1 wagen zetten en dat klopt dus ook niet. ;)
Dat doet Ferrari nooit

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Grimmie187 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:08:
[...]

Jij wil zeggen dat de fiets, voetbalschoen en grasmat niet veranderd zijn?

Is toch net zo goed gereedschap.

Bij het zwemmen werden niet zo lang geleden flinke tijdswinsten behaald door de pakken.

Verder moet je het zelf weten uiteraard en had je er wmb niet zo serieus op in hoeven gaan.
Het was meer grappig bedoeld.

Ik snap net als jij dat een gillende V12 die onmenselijk snel door een bocht kan kippenvel veroorzaakt (ook hier). Ik vind alleen degene aan het stuur zit wel de meest interessante factor, daar verschillen wij o.a.. :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
sjaool schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:10:
[...]

Nee, maar de verhouding in de F1 is zo dat materieel bijna altijd een grotere invloed heeft dan een coureur.

Dat betekent niet dat er geen coureurs rondlopen met exceptioneel talent die die verhouding iets rechter kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:10:
[...]

Dan vond jij A1 GP waarschijnlijk super!! Ik vind er geen bal!!!!!! aan!! Ik ben een petrolhead!! Italiaans vs VAG vs Amerikaans vs Scandinavisch ... ik zal nooit voor Mercedes zijn!! Wel voor BMW want Rwd en sportief!! Renault boeit me niet, Ford wel vanwege Cosworth!! Vond het super dat Jaguar mee ging doen, schitterende groene wagens!! Kleuren van Renault nu vind ik super, bijna zoals de Camel gele renaults van weleer!!
Waar zie jij mij zeggen dat de auto er niet toe doet?

Vond A1GP trouwens geinig, maar niet snel genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door albino71 op 01-11-2016 20:19 ]

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bij MotoGP kun je fan zijn van Repsol Honda of van Rossi
Bij F1 kun je fan zijn van Ferrari of van Button
Bij Voetbal ben je fan van een club, nooit echt van Zyech alleen
Bij Wielrennen ben je fan van een rijder, en nooit echt van team (Lotto)
Of Sven Kramer nu voor KPN schaatst of voor Lotto.....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:14:
[...]

Jij wil zeggen dat de fiets, voetbalschoen en grasmat niet veranderd zijn?

Is toch net zo goed gereedschap.

Bij het zwemmen werden niet zo lang geleden flinke tijdswinsten behaald door de pakken.

Verder moet je het zelf weten uiteraard en had je er wmb niet zo serieus op in hoeven gaan.
Het was meer grappig bedoeld.

Ik snap net als jij dat een gillende V12 die onmenselijk snel door een bocht kan kippenvel veroorzaakt (ook hier). Ik vind alleen degene aan het stuur zit wel de meest interessante factor, daar verschillen wij o.a.. :)
Ik ga altijd serieus op jou in.. ;)

Ik heb ook alle begrip voor jouw standpunt, er zijn echter niet zoveel sporten (eigenlijk alleen bepaalde motorsporten) waarbij er ook fans zijn van een team/merk/auto en niet de coureur. Daar doelde ik op :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Grimmie187 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:22:
[...]

Ik ga altijd serieus op jou in.. ;)

Ik heb ook alle begrip voor jouw standpunt, er zijn echter niet zoveel sporten (eigenlijk alleen bepaalde motorsporten) waarbij er ook fans zijn van een team/merk/auto en niet de coureur. Daar doelde ik op :)
Ik snap je wel. Als je de F1 behind de scenes een beetje volgt, snap je welke prestaties geleverd worden door die pak em beet 50 man in de garage. Allemaal multidiciplinair, omdat de FIA een max stelt aan de mensen in de pitbox. Lange lange dagen ver van huis, veel stres, grote spanningsboog en super korte pit-momenten die een race maken of breken. En dit alles in de schaduw van de coureur. De meesten al 10+ jaar verbonden aan het zelfde team. Ze zien techiek en coureurs komen en gaan, maar blijven altijd de beste auto in elkaar schroeven.

Edit: en dan heb je ook de fabriek nog. Als je er toch eens over na denkt dat ergens in Engeland iemand de hele dag naast de autoclaaf staat en voorvleugels in elkaar bakt. En dan in T1 zes dagen werk in een fractie van een seconde ziet verpulveren....

[ Voor 12% gewijzigd door JackBol op 01-11-2016 20:50 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:03

fynrd1

Fooled by Randomness

Een auto is hetzelfde als een team?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Leuk full transcript van al het radioverkeer...

http://www.f1fanatic.co.u...team-radio-transcript/#VL

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Precies. Een coureur alleen kan niets uitrichten. Het is echt een teamsport. Als het team de auto, de pitstops en de strategie niet voor elkaar hebben kan ook de beste coureur niet scoren. En tegelijk kan een exceptionele coureur net wat meer met die wagen dan de rest.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 17:00
Grimmie187 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:22:
[...]
Ach, veel mensen zijn ook fan van een voetbalteam. Daar spelen ook per seizoen andere spelers in, en dat maakt blijkbaar ook niks uit. Moet ieder voor zich weten.

Maar het een hoeft het ander toch ook niet uit te sluiten? Ook al ben je Ferrari fan, dan hoef je nog geen hekel te hebben aan andere coureurs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

fynrd1 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:59:
[...]

Een auto is hetzelfde als een team?
Nee, je hebt gelijk....is wat kort door de bocht.

Ach, als je voor een coureur bent, ben je ook voor een team (de helft althans) en andersom ook.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Twynn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:02:
[...]

Ach, veel mensen zijn ook fan van een voetbalteam. Daar spelen ook per seizoen andere spelers in, en dat maakt blijkbaar ook niks uit. Moet ieder voor zich weten.

Maar het een hoeft het ander toch ook niet uit te sluiten? Ook al ben je Ferrari fan, dan hoef je nog geen hekel te hebben aan andere coureurs?
Ik heb ook zeker geen hekel aan andere coureurs hoor, ik vind Hamilton misschien een beetje een bojo maar niets ernstigs.

En verder, zelfs ik ben door mijn Nederlandse roots gevoelig voor de unieke prestaties van Max.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Grappige is dat als Verstappen zich zo had gedragen er (terecht) het verwijt was gekomen dat een kind dus niet in de F1 hoort.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:11
Woudloper schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:07:

Omdat in de Formule 1 commerciële belangen boven sportieve belangen gaan. De Formule 1 heeft weinig op met rechtsgelijkheid en duidelijke regels. Hypocritie en marchanderen is tot kunst verheven.
Het is dat er een Nederlander meerijdt, anders had ik deze optocht met vrijwel altijd hetzelfde winnende team zoals afgelopen jaren links laten liggen. Er zijn spannendere raceklassen te vinden. En dan gek vinden dat de publieke belangstelling afneemt. Hoe naïef kun je zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, geen straf dus voor Vettel. Moet wel lachen om de FIA:
An FIA statement issued on Tuesday said: "Immediately following this incident, Sebastian Vettel spontaneously sought out Charlie Whiting to express his regrets for his behaviour in person.

"He then, again on his own initiative, sent letters to each of the FIA president Jean Todt and Charlie Whiting, in which he apologised profusely for his actions.

"He also indicated that he would likewise be contacting Max Verstappen and vowed that such an incident would never occur again."
Een PR campagne spontaan noemen, muhahaha.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:36:
Goed, geen straf dus voor Vettel. Moet wel lachen om de FIA:

[...]

Een PR campagne spontaan noemen, muhahaha.
Occam's razor: Hij is oprecht.
Door de timing (direct) geloof ik het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

ANdrode schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:42:
[...]

Occam's razor: Hij is oprecht.
Door de timing (direct) geloof ik het wel.
Tuurlijk is hij oprecht. Vettel heeft een goed stel hersenen en toen de adrenaline eenmaal zijn lijf uit was, had hij ook wel door dat hij over de streep was gegaan en dat hij door moet met deze mensen als hij in F1 wil blijven.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
JackBol schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:43:
[...]

Tuurlijk is hij oprecht. Vettel heeft een goed stel hersenen en toen de adrenaline eenmaal zijn lijf uit was, had hij ook wel door dat hij over de streep was gegaan en dat hij door moet met deze mensen als hij in F1 wil blijven.
Inderdaad, dat merk je ook aan zijn post race interview. Hij is vrij neergeslagen ook al heeft hij op dat moment zijn 3e plek alsnog behaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:11
Dat soort links moet je voorzichtig mee zijn, ik dacht ik kijk even voor een paar seconden en zie dat ik aandachtig alles lees en al een kwartier lang de race opnieuw meemaak.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

hjs schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:24:
[...]

Dus als VES over twee jaar in een Ferrari zit en dan VET benadeeld in de verrassend sterke Williams, wat dan? :+
Ja, dat is een lastige :D Dat issue ga ik ook krijgen zodra Honda (Alonso) meestrijdt om de winst ;)
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:29:

[...]

Dat je zo vurig en butthurt reageert, snap ik wel, aan je signature te zien. Ik vraag op een normale manier wat de reden is, en meteen krijg je chagrijnige en aanvallende antwoorden. Het kan toch ook op een normale manier..? 8)7 :?

Hoezo "ten koste van hen"? Alsof het hele Ferrari F1 team nachten wakker ligt omdat er 1 fan niet meer geïnteresseerd is.
Nou zeg, mijn comment viel toch wel mee? :?
Hackus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:53:
[...]

Nee hoor, Ferrari tijd komt wel weer.

je hebt ook mensen die alleen fan zijn van welk team er wint, of nu net sinds Max F1 rijdt
Exact :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 17:11
Goede mensen, dit gaat al lang niet meer over Mexico. Het is ook nog eens woensdag, mooi op tijd voor een slotje. Hier verder: [F1] Seizoen 2016 - Deel 3

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1