De marketing van RB draait inmiddels overuren. Ondanks dat ze nooit eerste worden zijn ze elke dag in en uit in de belangstelling. Dan wel niet met een foute pitstop van hem dan is het wel een spraakmakende actie. Ze halen die jongen nu echt niet uit die auto.SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:12:
[...]
Alles kan, nu heeft hij achteraf de betere beslissing gemaakt, maar dit had compleet anders kunnen uitvallen. Stel dat RBR een teamorder gaf om plek terug te geven (ipv advice), dit negeerde, dan had dit best anders kunnen aflopen. We zagen hoe VES ook in RBR kwam, mede door opstootje van Kvyat.
Nou idd, stel dat hij Horner op z'n bek had geslagen, dan was ie ZEKER teruggezet naar Toro Rosso!SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:12:
[...]
Alles kan, nu heeft hij achteraf de betere beslissing gemaakt, maar dit had compleet anders kunnen uitvallen. Stel dat RBR een teamorder gaf om plek terug te geven (ipv advice), dit negeerde, dan had dit best anders kunnen aflopen. We zagen hoe VES ook in RBR kwam, mede door opstootje van Kvyat.
Natuurlijk niet zomaar, die gast is voor hun een lopend goudmijntje, nu nog een keertje winnen en het gaat helemaal los. Maar het is een scenario die een team met zo'n luxe (2 teams, 4 drivers) niet geheel onrealistisch is.Boinkie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:21:
[...]
De marketing van RB draait inmiddels overuren. Ondanks dat ze nooit eerste worden zijn ze elke dag in en uit in de belangstelling. Dan wel niet met een foute pitstop van hem dan is het wel een spraakmakende actie. Ze halen die jongen nu echt niet uit die auto.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Met de zekerstelling van plek 3 van RIC lijkt me dat RBR er alles aan gaat doen om Max hogerop te krijgen in het klassement.
Uiteraard moet het team ook op plek 2 blijven.
Denk niet dat ze dat werkelijk belangrijk vinden voor Max, en die tweede plek is al zo goed als binnen. Het moet al heel raar gaan lopen willen ze die gaan missen.albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:35:
Met de zekerstelling van plek 3 van RIC lijkt me dat RBR er alles aan gaat doen om Max hogerop te krijgen in het klassement.
Testing, one, two ...
Ze gaven aan dat ze verwachten dat hij de plek moest terug geven, maar dat hij voor nu de plek gewoon moest behouden. Hij deed dus precies wat het team hem vertelde.SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:12:
[...]
Verwijderd
Das het leuke van die media circus op tv. Ze knippen en plakken in alles dus ook in het radio bericht van rbr aan max...
Keep the position. We think you have to give it back.
wat zenden ze uit: We think you have to give back.
Dus de media heeft er ook nogal een handje van in het verdraaien van de werkelijkheid.
Dus de media heeft er ook nogal een handje van in het verdraaien van de werkelijkheid.
Ze zonden het gewoon volledig uit hoor, ik heb het zelf gehoordVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:45:
Das het leuke van die media circus op tv. Ze knippen en plakken in alles dus ook in het radio bericht van rbr aan max...
Neemt niet weg dat ze natuurlijk selectief andere berichten laten horen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
en laten we het ook niet gaan bagatelliseren .. buitenom in Blanchimont was gewoon Stuff-of-legends!fsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:14:
Overdrijven is ook een vak, zoals dat bericht van Lammers weer eens laat zien: Een Nederlander doet het eens een keer goed, en meteen worden we helemaal lyrisch. Elke mm die Max maakt is opeens "ongelofelijk briljant" en alleen te vergelijken met de grootste helden uit de geschiedenis van de sport. Hij wordt opgehemeld als de wedergeboorte van Jezus Christus zelf, maar dan eigenlijk nog een beetje beter. Als dan blijkt dat Max (/insert random andere sporter, Dafne Schippers etc.) dan toch niet overnight alles winnen (WK/Olympics/etc.) gaan we opeens weer twijfelen "Kan hij/zij het toch niet waarmaken?", "Hebben we te veel druk gezet", "Waren de verwachtingen te hoog?".
Men prijst zich graag als "nuchtere Hollanders", maar als het op sport aankomt gaat die nuchterheid heel snel overboord.
En ook hoe hij Hamilton, Rosberg, Raikkonen en Vettel al meermaals heeft gepiepeld zijn dingen waar over 10 jaar nog gesproken gaat worden, wat zeg ik 20 jaar! Dáár is gewoon -echt-iets-gebeurt- .. iets wat opzien baart en emoties opwekt .. zowel goed als fout, hier gebeurt wat. Fantastisch toch !!!
en vergeet ook niet dat het jochie pas 17/18/19 was/is .. dat alleen al is bewonderenswaardig!
owjah .. en dees zorgt ervoor dat het mogelijk ook nooit weer zal voorkomen ..
https://www.autobahn.eu/1669/rats-verstappen-kan-niet-meer-buitenom-in-blanchimont/
hjs schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:29:
OF je nu fan bent of niet van Max, dankzij hem gebeurd er wel wat op de baan.

[ Voor 57% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 13:04 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik ben groot fan van Max, maar het feit dat hij spektakel brengt is natuurlijk geen argument.DoubleP38 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:25:
Mooie woorden en nog waar ook:
"Als Max in Mexico niet had meegereden dan lag de helft van de mensen te slapen op de bank. Formule 1-baas Bernie Ecclestone zou hem een bonus van 100 miljoen euro moeten geven omdat hij de marktwaarde van de sport enorm heeft doen stijgen."
aldus Jan Lammers
http://www.nu.nl/formule-...-als-bedreiging-ziet.html
Hij kan ook in de laatste ronde een paar donuts draaien en daarna tegen het verkeer inrijden. Spektakel gegarandeerd en iedereen zit thuis op het puntje van zijn stoel.
Beetje overdreven natuurlijk, maar dat te pas en onpas roepen dat het zo fijn is dat hij het spannend maakt is overdreven, zeker als het word gebruikt om regelovertredingen goed te praten.
Mjah, das ook een beetje zoeken natuurlijk.PWM schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:08:
[...]
Ik ben groot fan van Max, maar het feit dat hij spektakel brengt is natuurlijk geen argument.
Hij kan ook in de laatste ronde een paar donuts draaien en daarna tegen het verkeer inrijden. Spektakel gegarandeerd en iedereen zit thuis op het puntje van zijn stoel.
Beetje overdreven natuurlijk, maar dat te pas en onpas roepen dat het zo fijn is dat hij het spannend maakt is overdreven, zeker als het word gebruikt om regelovertredingen goed te praten.
Het is niet alsof ie spektakel maakt en onder de potentie van de auto presteert.
Hij maakt spektakel, en over het algemeen eindigt ie daarmee in de top6. En daar hoort de auto ook.
https://www.formule1.nl/n...-te-worden-door-red-bull/
No, you didn't.De teambaas is het volledig oneens met het besluit van de FIA om Vettel een tijdstraf van tien seconden te geven. “Ik ben verrast. We veroverden het podium op het circuit, en ze haalden het weg met hun bureaucratie. Fantastisch.”
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Italiaan he das een en al passie joh
Als wij als enige mensen nou zo zouden reageren; OK. Duidelijk verhaal en je hebt 100% gelijk.fsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:14:
[...]
Overdrijven is ook een vak, zoals dat bericht van Lammers weer eens laat zien: Een Nederlander doet het eens een keer goed, en meteen worden we helemaal lyrisch. Elke mm die Max maakt is opeens "ongelofelijk briljant" en alleen te vergelijken met de grootste helden uit de geschiedenis van de sport. Hij wordt opgehemeld als de wedergeboorte van Jezus Christus zelf, maar dan eigenlijk nog een beetje beter. Als dan blijkt dat Max (/insert random andere sporter, Dafne Schippers etc.) dan toch niet overnight alles winnen (WK/Olympics/etc.) gaan we opeens weer twijfelen "Kan hij/zij het toch niet waarmaken?", "Hebben we te veel druk gezet", "Waren de verwachtingen te hoog?".
Men prijst zich graag als "nuchtere Hollanders", maar als het op sport aankomt gaat die nuchterheid heel snel overboord.
Maar als je ziet wat er door de buitenlandse pers, kenners, wereldkampioenen, ex-rijders, teambazen en relevante mensen wordt geschreven, dan is het gewoon duidelijk; hier is iets heel bijzonders aan de hand.
Dit is niet geschreven over elk talent wat de sport binnenkwam. De echte groten zoeken de grens op en voor regelwijzigingen gezorgd; Hamilton bijvoorbeeld. En van andere zullen vast ook voorbeelden te vinden zijn (nu geen tijd voor). En dan nog op deze leeftijd ook!
Daar komt nog bij dat hij in zijn eerste RB-race direct de race won en nu ook gewoon heel erg veel teweeg brengt. Hier mogen en moeten wij als Nederlanders gewoon apetrots op zijn.
Ben het wel met je eens dat sites als de NOS en NU best wel wat minder fanboy achtig nieuws naar buiten mogen brengen. Hoewel het erg speciaal is wat Max neerzet op deze leeftijd.
Verwijderd
Nah..Horner lijkt mij zo iemand die dan gewoon terug hoekt. Kan Max altijd nog beroep op pa doen als hij het niet aan kan.Badeend schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:21:
[...]
Nou idd, stel dat hij Horner op z'n bek had geslagen, dan was ie ZEKER teruggezet naar Toro Rosso!
Maar djeez, wat een achterlijke aannames worden er gemaakt.
gambieter schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:16:
https://www.formule1.nl/nieuws/ferrari-weigert-de-les-gelezen-te-worden-door-red-bull/
De teambaas is het volledig oneens met het besluit van de FIA om Vettel een tijdstraf van tien seconden te geven. “Ik ben verrast. We veroverden het podium op het circuit, en ze haalden het weg met hun bureaucratie. ”
[...]
No, you didn't.

sorry hoor maar hij moest even
ow .. en ik ben voor Ferrari hoor .. maar dan moeten ze eerst wel weer normaal mee gaan doen en niet steeds hun eigen glazen ingooien
[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 13:27 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
De kans wordt steeds groter dat Arrivabene en Vettel nog meer zullen moeten slikken... de roep dat Vettel bestraft zou moeten worden voor al z'n scheldkanonnades van afgelopen weekend wordt stilaan groter.
En helemaal terecht mijns inziens. Het is volgens mij volkomen normaal (als het al geen regel is) dat incidenten in de laatste ronden van de race die niet direct klip-en-klaar zijn pas na de race bekeken zullen worden. In dit geval was het zeker niet klip-en-klaar aangezien HAM en ROS voor hetzelfde vergrijp eerder in de race niet bestraft zijn. Dat de wedstrijdleiding dan even de tijd wil hebben om het geval goed te bekijken is dus niet meer dan logisch.
Het is net zo logisch dat Verstappen niet uit eigener beweging Vettel er zo maar voorbij laat. Hij reed immers ten allen tijde voor de Duitser.
Waarom Vettel het dan nodig vindt om zo te lopen foeteren op de radio, de wedstrijdleider uitscheldt en direct na de finish zoveel misbaar maakt richting Verstappen is dan ook niet helemaal duidelijk. Hij had rustig af moeten wachten, dan was het allemaal vanzelf goed gekomen. Voor wat betreft zijn incident met Verstappen is dit ook gebeurd, dus al dat geschreeuw en theater was voor niks.
Zal wel de frustratie zijn dat Ferrari steeds verder achterop raakt bij Red Bull, en dat hij zich zo langzamerhand realiseert dat de kans dat hij ooit nog een keer WDC zal worden snel kleiner wordt.
Maar dat dit gedrag bestraft moet worden lijkt me zonneklaar.
En helemaal terecht mijns inziens. Het is volgens mij volkomen normaal (als het al geen regel is) dat incidenten in de laatste ronden van de race die niet direct klip-en-klaar zijn pas na de race bekeken zullen worden. In dit geval was het zeker niet klip-en-klaar aangezien HAM en ROS voor hetzelfde vergrijp eerder in de race niet bestraft zijn. Dat de wedstrijdleiding dan even de tijd wil hebben om het geval goed te bekijken is dus niet meer dan logisch.
Het is net zo logisch dat Verstappen niet uit eigener beweging Vettel er zo maar voorbij laat. Hij reed immers ten allen tijde voor de Duitser.
Waarom Vettel het dan nodig vindt om zo te lopen foeteren op de radio, de wedstrijdleider uitscheldt en direct na de finish zoveel misbaar maakt richting Verstappen is dan ook niet helemaal duidelijk. Hij had rustig af moeten wachten, dan was het allemaal vanzelf goed gekomen. Voor wat betreft zijn incident met Verstappen is dit ook gebeurd, dus al dat geschreeuw en theater was voor niks.
Zal wel de frustratie zijn dat Ferrari steeds verder achterop raakt bij Red Bull, en dat hij zich zo langzamerhand realiseert dat de kans dat hij ooit nog een keer WDC zal worden snel kleiner wordt.
Maar dat dit gedrag bestraft moet worden lijkt me zonneklaar.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik hoop niet dat Vettel een race geschorst wordt, juist nu wordt het prachtig.
Gevecht tussen de Redbulls en de Ferrari 's wordt nog machtig mooi laatste paar races.
Gevecht tussen de Redbulls en de Ferrari 's wordt nog machtig mooi laatste paar races.
Vettel zal ook wel niet worden geschorst. Hij zal eerder een forse geldboete krijgen ofzoiets.Bloodclot schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:48:
Ik hoop niet dat Vettel een race geschorst wordt, juist nu wordt het prachtig.
Nee, merp!
Briljante foto, maar waarom ben je voor Ferrari?Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:26:
[afbeelding]
sorry hoor maar hij moest even
ow .. en ik ben voor Ferrari hoor .. maar dan moeten ze eerst wel weer normaal mee gaan doen en niet steeds hun eigen glazen ingooien
Ach, alsof Vettel dat wat uitmaakt. Die boetes zijn voor die coureurs kattenpis.PauseBreak schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:03:
Hij zal eerder een forse geldboete krijgen ofzoiets.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Idd, een meervoudig wereldkampioen zal niet geschorst worden, misschien 3 puntjes voor zun license of 10 gridplaatsen straf.PauseBreak schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:03:
[...]
Vettel zal ook wel niet worden geschorst. Hij zal eerder een forse geldboete krijgen ofzoiets.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Als het naar een goed doel gaat heeft het toch nog wat nutAnonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:10:
[...]
Ach, alsof Vettel dat wat uitmaakt. Die boetes zijn voor die coureurs kattenpis.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Geldboete of gridstraf heeft geen zin.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Waarom ben je voor een blikje mierzoetetandenverslindende-energiedrank!?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:10:
[...]
Briljante foto, maar waarom ben je voor Ferrari?
Geef mij dit dan maar

ach .. eigenlijk heb je het hier ook wel mee gehad
etcetera..
[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 14:56 ]
Precies, Ferrari heeft tenminste historieAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:29:
[...]
Waarom ben je voor een blikje mierzoetetandenverslindende-energiedrank!?
Geef mij dit dan maar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[video]
etcetera..
[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 01-11-2016 14:45 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Alfa Romeo zelfs nog iets meer sinds 1910 maarja €€€ ..TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:33:
[...]
Precies, Ferrari heeft tenminste historie
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 14:47 ]
Verwijderd
Hoezo geven?! Koop er maar één. Een Red Bull is gewoon betaalbaar.
http://www.supermarktaanb...duct/red-bull-energy-blue
Gridstraf zou ik ook jammer vinden, wil de redbulls en ferrari's voor in het veld zien!YakuzA schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:13:
[...]
Idd, een meervoudig wereldkampioen zal niet geschorst worden, misschien 3 puntjes voor zun license of 10 gridplaatsen straf.
vettel heeft al 6pnten op zijn licentie en 12 punten is wedstrijd schorsing (?)
Die punten neem je niet mee naar het volgende seizoen toch?Bloodclot schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:27:
[...]
Gridstraf zou ik ook jammer vinden, wil de redbulls en ferrari's voor in het veld zien!
vettel heeft al 6pnten op zijn licentie en 12 punten is wedstrijd schorsing (?)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jawel..Jasphur schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:30:
[...]
Die punten neem je niet mee naar het volgende seizoen toch?
Penalty points will remain on a driver’s Super Licence for a period of 12 months after which they will be respectively removed on the 12 month anniversary of their imposition.
Article 4.2 of the 2016 FIA Sporting Regulations
https://www.formula1.com/...otocol_and_penalties.html
[ Voor 11% gewijzigd door Feihcretsam op 01-11-2016 15:32 ]
VES heeft in totaal 4 punten. hij heeft er 3 opgelopen bij AbuDabi vorig jaar. Deze 3 punten vervallen eind volgende maand, dan staat hij weer op 1.Feihcretsam schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:32:
[...]
Jawel..
Penalty points will remain on a driver’s Super Licence for a period of 12 months after which they will be respectively removed on the 12 month anniversary of their imposition.
Of als je ze alle 12 bij elkaar weet de sparen, dan zijn ze na je 1 race schorsing ook weg.Feihcretsam schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:32:
[...]
Jawel..
Daar ben ik het zeker mee eens. Als ik dan ook van mijn moeder hoor hoe iedereen meteen weer die grote bek open trekt op Facebookfsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:23:
Als het naar een goed doel gaat heeft het toch nog wat nutZo dramatisch was het ook allemaal niet op dat moment. Als Verstappen het had gezegd zouden we er trots op zijn hoe onze jongen geen blad voor de mond neemt en zegt wat iedereen denkt

Maar goed. Je hebt inderdaad gelijk. Zo bedoelde ik het ook niet hoor
RedBull vind ik prima te zuipen hoorAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:29:
[...]
Waarom ben je voor een blikje mierzoetetandenverslindende-energiedrank!?
Geef mij dit dan maar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[video]
etcetera..
Dolle boel was het in Mexico...
Marshall bowling show voor de pacecar...
https://twitter.com/EduGunner4/status/792927030132080643
edit:
LOL
edit:
LOL

[ Voor 23% gewijzigd door albino71 op 01-11-2016 16:13 ]
Cunt, Fuck, Wanker en T??talbino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:57:
Dolle boel was het in Mexico...
edit:
LOL
[afbeelding]
/edit: nu alleen nog wachten op een echt nieuwsbericht ipv een photoshop
[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 01-11-2016 16:29 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Twat
Meh
Wel leuk in elkaar geshopt
Maar dat van Vettel was geen passie meer natuurlijk, die flipte hem gewoon compleet

[ Voor 41% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2016 16:27 ]
De grote fiat group baas vind dit ok spijtig en vond dat Alfa inderdaad zou moeten terugkeren in de F1. Al zou ik het ook geen slecht idee vinden om nu in het gat te springen welk Audi achterlaat nu ze stoppen met de WECVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:01:
[...]
Hoezo geven?! Koop er maar één. Een Red Bull is gewoon betaalbaar.
http://www.supermarktaanb...duct/red-bull-energy-blue
Edit,
Oeps verkeerde ge-qoute xD Moest over Ferrari Alfa gaan.
Maar hierbij ook, ja, Redbull kun je in de supermarkt kopen. Best niet doen tis behoorlijk slecht voor je lichaam
[ Voor 30% gewijzigd door Daniel_Elessar op 01-11-2016 16:33 ]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Screenshots van webpagina's delen op Twitter...
Bovendien heeft de FIA niets geplaatst, dus leuke photoshop weer...
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 01-11-2016 16:34 ]
zucht.....CH40S schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:32:
[...]
Screenshots van webpagina's delen op Twitter...Tweet dan het linkje naar de pagina gewoon...

Check dan eerst zelf de 'echte' website, voordat je zo'n post de wereld instuurt....
ninja edit noted
Wat denk je wat ik gedaan heb?albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:35:
[...]
zucht.....![]()
Check dan eerst zelf de 'echte' website, voordat je zo'n post de wereld instuurt....
ninja edit noted

Klopt trouwens ook wel; in de screen, zie je in de lichtblauwe balk 'F1 - THREE DRIVERS WITH A GOOD REASON TO SMILE' staan. Dat is een artikel die wel op de FIA website staat, maar een totaal andere tekst heeft, zie ook http://www.fia.com/news/f1-three-drivers-good-reason-smile.
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 01-11-2016 16:39 ]
Moet dat?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:56:
Maar niet voor iemand die uit hetzelfde land als jij komt (of je moet Belg of iets anders zijn. Dan snap ik het).
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ze zijn alleen de $5.000 boete voor 'honestly' nog vergeten
For surealexbl69 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:38:
Ze zijn alleen de $5.000 boete voor 'honestly' nog vergeten
€ 50.000,00 per vingertje. Al is die straf de laatste jaren niet meer relevant gelukkig
Dit dusScrooLoose schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:37:
Ik ben meer benieuwd wat Villeneuve nu weer te zeggen heeft
Wat blijft dat een naar mannetjeVerstappen is slecht voor de sport en gelukkig is hij eindelijk eens bestraft

Smiling as the shit comes down...
Dat is mijn vraag niet. Je hoort mij toch niet zeggen dat dat moet? Ik vraag waarom. Om dat meteen zo te reageren is een beetje overdreven..
Waarom zou iemand zich überhaupt moeten verantwoorden voor wie hij fan is? Je neemt het hem door middel van jou vraagstelling, indirect kwalijk, dat hij als Nederlander 'vermoedelijk' geen fan is van zijn landgenoot.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:15:
[...]
Dat is mijn vraag niet. Je hoort mij toch niet zeggen dat dat moet? Ik vraag waarom. Om dat meteen zo te reageren is een beetje overdreven..
Omdat, in mijn geval, ik al tig jaar fan ben van (ex-)Ferrari rijders, en dan echt niet ineens ten koste van hen voor Max ga juichen. Helaas krijg je dan zulke vragen "waarom ben je niet voor een Nederlander". Ga toch weg...Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:15:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 01-11-2016 17:21 ]
Dus als VES over twee jaar in een Ferrari zit en dan VET benadeeld in de verrassend sterke Williams, wat dan?TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:21:
[...]
Omdat, in mijn geval, ik al tig jaar fan ben van (ex-)Ferrari rijders, en dan echt niet ineens ten koste van hen voor Max ga juichen. Helaas krijg je dan zulke vragen "waarom ben je niet voor een Nederlander". Ga toch weg...
Omdat ik benieuwd ben wat de achterliggende gedachte is waarom je als Nederlander niet eens voor de Nederlander bent, maar bijvoorbeeld voor een Duitser. Daarom was ik benieuwd. Maar goed. Ik ga er natuurlijk niet op aandringen. Iedereen moet lekker zelf weten voor wie je bent natuurlijk. Ik vroeg het me alleen af. Meer niet.fynrd1 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:20:
Waarom zou iemand zich überhaupt moeten verantwoorden voor wie hij fan is? Je neemt het hem door middel van jou vraagstelling, indirect kwalijk, dat hij als Nederlander 'vermoedelijk' geen fan is van zijn landgenoot.
Dat je zo vurig en butthurt reageert, snap ik wel, aan je signature te zien. Ik vraag op een normale manier wat de reden is, en meteen krijg je chagrijnige en aanvallende antwoorden. Het kan toch ook op een normale manier..?TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:21:
Omdat, in mijn geval, ik al tig jaar fan ben van (ex-)Ferrari rijders, en dan echt niet ineens ten koste van hen voor Max ga juichen. Helaas krijg je dan zulke vragen "waarom ben je niet voor een Nederlander". Ga toch weg...

Hoezo "ten koste van hen"? Alsof het hele Ferrari F1 team nachten wakker ligt omdat er 1 fan niet meer geïnteresseerd is.
Het is nogal pijnlijk voor de ferrarifans op het moment... Beloofd ook niet veel beter te worden.
Misschien dat het met Ferrari op het moment niet zo goed gaat, maar waarom zouden Ferrari fans/insert ander team zich moeten schamen?Malt007 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:31:
Het is nogal pijnlijk voor de ferrarifans op het moment... Beloofd ook niet veel beter te worden.

Mensen vergeten soms dat ze totaal geen partij zijn in dit hele spelletje Dus ook al zou je Hamilton fan zijn, je hebt afgelopen weekend helemaal niets gepresteerd behalve lui op de bank zitten
Nee hoor, Ferrari tijd komt wel weer.Malt007 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:31:
je hebt ook mensen die alleen fan zijn van welk team er wint, of nu net sinds Max F1 rijdt
[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 01-11-2016 17:54 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Villeneuve.. Waarom blijven ze zo'n figuur een podium gevenScrooLoose schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:15:
[...]
Dit dus
[...]
Wat blijft dat een naar mannetje

Ben trouwens benieuwd of en hoe Vettel evt. nog gestraft wordt voor z'n gemekker op de radio. Het leek wel of-ie psychotisch werd. 4x WK onwaardig. Ik snap het "heat of the moment" effect maar als je je zo slecht kan beheersen vraag ik me af of je uberhaubt achter het stuur van een (Formule 1-) auto thuis hoort
En Arrivabene die roept dat anderen zich niet met hen moeten bemoeien en ze op het circuit de 3e plaats veroverden... Vettel is nooit voor Max geweest, buiten dat overtrad Vettel zelf de Verstappen-regel. Er is dus geen sprake van een veroverd podium. Vettel belandde op het podium door een fout van de wedstrijdleiding.
En wat fan-schap betreft.. Ik ben een neutraal kijker zonder echte favoriet, wat Max doet en teweeg brengt.. Natuurlijk volg ik het en is het prachtig, maar de mensen die zich fan noemen hebben vaak (vaak, niet altijd, wel vaak) wel een erg oranje bril op. Jan Lammers, Rob Kamphues, etc. Allemaal is het continue Max, Max, Max. Like.. Er rijden nog 21 andere coureurs rond, iets neutraler mag wel..
Ook kan Max uiteraard nooit iets fout doen. Nou, ik vind (voor zover ik me de incidenten nu nog herinner) niet dat Max ooit onterecht is bestraft. Ik vind het wel jammer dat men met 2 maten meet, Verstappen vs Grosjean bestraffen, Alonso vs Gutierrez niet. Verstappen vs Vettel bestraffen, Hamilton vs Rosberg/Verstappen weer niet, etc. Maar een wedstrijdleiding die de regels per geval uitleggen zoals het ze uit komt is een ziekte waarde sport zelf aan te lijden heeft. Kijk naar Hamilton, de hele wereld ziet dat hij gigantisch voordeel behaalde, maar als je als steward Hamilton graag ziet winnen ga je dat evt. voordeel natuurlijk helemaal weg bagatelliseren, roepen dat je de telemetrie van Hamiltons auto hebt ingezien en hij gas los liet... Daar moet eens wat aan gedaan worden.
En dan natuurlijk de geruchten dat Brawn terug zou keren als 'baas' van de F1.. Nou is het natuurlijk de vraag wat hij als hoge oom bij de FOM nou echt kan doen, hij heeft op de regelgeving waarschijnlijk niet zoveel invloed. Het zou wel mooi zijn als er eens een frisse wind doorheen zou gaan, laat maar wat koppen rollen. Gewoon een sport waarin consequent gestraft wordt en men verder wat minder zeikerig elk gaatje in de regels probeert te dichten. Dan zijn we al een heel eind.
[ Voor 41% gewijzigd door Destruction op 01-11-2016 18:15 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Interessant punt! Apart dat dat nog niet eerder langsgekomen is zegDestruction schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:01:
[...]
Vettel is nooit voor Max geweest, buiten dat overtrad Vettel zelf de Verstappen-regel.

Intressant punt! Ik wist niet dat als iemand er al een scheet over gelaten heeft, een onderwerp absoluut niet meer besproken mag wordenfsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:14:
[...]
Interessant punt! Apart dat dat nog niet eerder langsgekomen is zeg

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Is dat zo? Ze konden blijkbaar goed genoeg met elkaar opschieten om voor een "fun" race een auto te delen.Destruction schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:01:
[...]
Villeneuve.. Waarom blijven ze zo'n figuur een podium gevenKon vroeger al niet met Jos door een deur en is nu gefrustreerd dat Jos' zoon het tot de F1 schopt en daar dan ook nog eens de boel behoorlijk wakker schudt?

Verder ben ik het wel met je eens over Villeneuve hoor. Enige wat ik mij kan bedenken voor zijn eeuwige negativiteit en gezeur, is dat hij gewoon vol frustratie zit. Want laten we eerlijk zijn, het is natuurlijk ook wel frustrerend als je wereldkampioen wordt en volgens vrijwel iedereen in alle opzichten nog niet eens in de schaduw van je vader die dat nooit werd mag staan
Die laatste alinea is toch echt om te huilen...
Mr Vettel mag het wel maar als er ooit iemand anders dat doet nou nou dan kom je voor het tribunaal!
Of keur het af of keur het goed.
Mr Vettel mag het wel maar als er ooit iemand anders dat doet nou nou dan kom je voor het tribunaal!
Of keur het af of keur het goed.
[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 01-11-2016 19:17 ]
Ach, kwestie van tijd. Volgens mij kan Vettel niet zich niet zo goed inhouden als het tegenzit.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Altijd al Ferrari fan geweest sinds Gerhard Berger en Jean Alesi met die machtige V12 !! Geeft wel aan hoe oud ik ben denk ik .. tijd daarvoor met Alain Prost vs Senna heb ik helaas niet bewust meegekregen. Red Bull interesseert me geen biet .. zeker niet toen dat irritante vingertje steeds Ferrari een oor aannaaide ... en nu zit dat vingertje zelf in een Ferrari .. maargoed, hij wou de 2e schumacher worden .. laat het hem maar proberen!Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:56:
RedBull vind ik prima te zuipen hoor![]()
. Nee maar even serieus. Je bent voor Ferrari omdat je het zo'n mooi automerk vindt? Maar niet voor iemand die uit hetzelfde land als jij komt (of je moet Belg of iets anders zijn. Dan snap ik het).
Na Jos hebben de Nederlanders niet heel bijster gepresteerd.. toen kwam Max ... en vanaf dag 1 maakt hij spraakmakende moves, komt met een Torro Rosso op de 4e plek! Blanchimont was de bevestiging voor mij dat dit toch wel heel speciaal was .. de één na de ander lokt hij in de val met zijn flitsende moves .. en voor Ferrari valt al heel lang niet meer te juichen, dus laat me dan blij zijn voor Max!! Hij rijdt straks vanzelf in de goede auto

Hij rijdt al in een goede auto. De motor blijft alleen een beetje achter nog
Las het net ook inderdaad, echt beetje jammer van de FIA, ja het mag niet maar de eerste die het deed krijg geen straf de volgende wel. Ze moeten daar echt eens leren gewoon duidelijk te zijn zou veel schelen denk ik.
Het zou inderdaad goed kunnen dat er meer van dergelijke uitspraken komen. Dat is natuurlijk het probleem een beetje van die emotionele uitspraken in 'the heat of the moment'. Per definitie zijn die uitspraken niet te filteren of nuanceren. Het is niet alsof ie in alle rust van goh, laten we zeggen een post-race interview, andere drivers aan het afzeiken was.Gé Brander schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:16:
[...]
Ach, kwestie van tijd. Volgens mij kan Vettel niet zich niet zo goed inhouden als het tegenzit.
http://nl.motorsport.com/...olgens-ecclestone-845930/
Ecclestone heeft ook een mening die niet onverwacht is gezien zijn interview een week terug.
Ecclestone heeft ook een mening die niet onverwacht is gezien zijn interview een week terug.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vind je dat gek? Die is smoorverliefd...Lekker Ventje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:44:
http://nl.motorsport.com/...olgens-ecclestone-845930/

Testing, one, two ...
Maar het is gewoon waar, dit is de Koningsklasse van de racesport en de helden krijgen vele miljoenen .. laat ze dan gvd ook smerige handen krijgen en knokken en strijden tot ze er bij omvallen .. maar ze zijn onderhand niet veel meer dan een stel pubers die Pokemon vangen met een veel te dure iPhone!!! Waar zijn de gladiatoren!?!?
Aan de andere kant .. wie was die mongool die het brandstofverbruik aan banden legde?!
Aan de andere kant .. wie was die mongool die het brandstofverbruik aan banden legde?!
[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 19:56 ]
Zag het op Facebook... in dezelfde groepen die voorgaande weken Bernie compleet aan het afzeiken waren als oude seniele mafkees... Diezelfde gasten vinden het nu een echte baas die nog jaren in de F1 mag blijven, omdat ie Max tof vind 
Ga denk een groot aantal van die Max Verstappen fangroepen maar verlaten, gaat nergens over daar.
Ga denk een groot aantal van die Max Verstappen fangroepen maar verlaten, gaat nergens over daar.
Daarnaast is er in deze sport een wezenlijk verschil tussen fan zijn van een coureur of van een team:
Ik ben fan van het team en merk Ferrari in hart en nieren, coureurs zijn hieraan ondergeschikt. Tuurlijk heb ik wel mijn favorieten maar als Hamilton ooit voor Ferrari rijdt (god bewaar me!
) zal ik daar ook voor juichen.
Maar veel vrienden van mij zijn juist echt fan van een coureur ongeacht het team, dit leidt altijd tot eindeloze discussies over en weer
Ik ben fan van het team en merk Ferrari in hart en nieren, coureurs zijn hieraan ondergeschikt. Tuurlijk heb ik wel mijn favorieten maar als Hamilton ooit voor Ferrari rijdt (god bewaar me!
Maar veel vrienden van mij zijn juist echt fan van een coureur ongeacht het team, dit leidt altijd tot eindeloze discussies over en weer
Ik ken dat soort mensen van verjaardagen ja
Gelukkig hoeven wij in onze vriendengroep geen eindeloze discussies te voeren maar respecteren wij dat een ieder een andere mening kan en mag hebben zonder dat iemand zijn mening aan anderen hoeft op te dringen.
Gelukkig hoeven wij in onze vriendengroep geen eindeloze discussies te voeren maar respecteren wij dat een ieder een andere mening kan en mag hebben zonder dat iemand zijn mening aan anderen hoeft op te dringen.
Het zal wel, maar hoe kun je nu voor een auto zijn?
Het merk mooi vinden oké, maar verder snap ik 't niet.
Nee, ik ben niet voor de wielrenner, maar voor zijn fiets.
Nee ik ben niet voor de voetbalploeg, maar voor de grasmat en de bal (of de voetbalschoenen
)
Vul mij gerust aan met grappige analogieën.
Nee ik ben niet voor de voetbalploeg, maar voor de grasmat en de bal (of de voetbalschoenen
Bijzonder dat ze de tirade van VET onbestraft laten. Komt over als het meten met twee maten. Volgens mij gaat hier vervolgens een precedent werking komen. Een rijder wordt heel boos en maakt dit kenbaar via de (openbare) radio.
Na afloop biedt deze rijder (in de achterkamers) excuses aan en stuurt nog een brief.
In andere sporten wordt dit gedrag ook niet geaccepteerd, dus waarom wel in de F1?
Na afloop biedt deze rijder (in de achterkamers) excuses aan en stuurt nog een brief.
In andere sporten wordt dit gedrag ook niet geaccepteerd, dus waarom wel in de F1?
Het mooie van deze sport is dat al je analogieen dus niet op gaanalbino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:05:
Nee ik ben niet voor de voetbalploeg, maar voor de grasmat en de bal (of de voetbalschoenen)
Het blijft altijd een mix tussen het beste materieel hebben en de beste coureurs, waarbij de nadruk ligt op het materieel.
Mwah, prima zo. Vettel wilde net als Max zijn eigen regels hebben...Woudloper schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:07:
Bijzonder dat ze de tirade van VET onbestraft laten. Komt over als het meten met twee maten. Volgens mij gaat hier vervolgens een precedent werking komen. Een rijder wordt heel boos en maakt dit kenbaar via de (openbare) radio.
Dan vond jij A1 GP waarschijnlijk super!! Ik vind er geen bal!!!!!! aan!! Ik ben een petrolhead!! Italiaans vs VAG vs Amerikaans vs Scandinavisch ... ik zal nooit voor Mercedes zijn!! Wel voor BMW want Rwd en sportief!! Renault boeit me niet, Ford wel vanwege Cosworth!! Vond het super dat Jaguar mee ging doen, schitterende groene wagens!! Kleuren van Renault nu vind ik super, bijna zoals de Camel gele renaults van weleer!!albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:05:
Nee ik ben niet voor de voetbalploeg, maar voor de grasmat en de bal (of de voetbalschoenen)
Volgens jouw redenatie kun je elke heikneuter in een F1 wagen zetten en dat klopt dus ook niet.Grimmie187 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:08:
[...]
Het mooie van deze sport is dat al je analogieen dus niet op gaan
Het blijft altijd een mix tussen het beste materieel hebben en de beste coureurs, waarbij de nadruk ligt op het materieel.
"When you grow up your heart dies"
Dat doet Ferrari nooitsjaool schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:10:
[...]
Volgens jouw redenatie kun je elke heikneuter in een F1 wagen zetten en dat klopt dus ook niet.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Jij wil zeggen dat de fiets, voetbalschoen en grasmat niet veranderd zijn?Grimmie187 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:08:
[...]
Het mooie van deze sport is dat al je analogieen dus niet op gaan
Is toch net zo goed gereedschap.
Bij het zwemmen werden niet zo lang geleden flinke tijdswinsten behaald door de pakken.
Verder moet je het zelf weten uiteraard en had je er wmb niet zo serieus op in hoeven gaan.
Het was meer grappig bedoeld.
Ik snap net als jij dat een gillende V12 die onmenselijk snel door een bocht kan kippenvel veroorzaakt (ook hier). Ik vind alleen degene aan het stuur zit wel de meest interessante factor, daar verschillen wij o.a..
Nee, maar de verhouding in de F1 is zo dat materieel bijna altijd een grotere invloed heeft dan een coureur.sjaool schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:10:
[...]
Volgens jouw redenatie kun je elke heikneuter in een F1 wagen zetten en dat klopt dus ook niet.
Dat betekent niet dat er geen coureurs rondlopen met exceptioneel talent die die verhouding iets rechter kunnen trekken.
Waar zie jij mij zeggen dat de auto er niet toe doet?Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:10:
[...]
Dan vond jij A1 GP waarschijnlijk super!! Ik vind er geen bal!!!!!! aan!! Ik ben een petrolhead!! Italiaans vs VAG vs Amerikaans vs Scandinavisch ... ik zal nooit voor Mercedes zijn!! Wel voor BMW want Rwd en sportief!! Renault boeit me niet, Ford wel vanwege Cosworth!! Vond het super dat Jaguar mee ging doen, schitterende groene wagens!! Kleuren van Renault nu vind ik super, bijna zoals de Camel gele renaults van weleer!!
Vond A1GP trouwens geinig, maar niet snel genoeg.
[ Voor 4% gewijzigd door albino71 op 01-11-2016 20:19 ]
Bij MotoGP kun je fan zijn van Repsol Honda of van Rossi
Bij F1 kun je fan zijn van Ferrari of van Button
Bij Voetbal ben je fan van een club, nooit echt van Zyech alleen
Bij Wielrennen ben je fan van een rijder, en nooit echt van team (Lotto)
Of Sven Kramer nu voor KPN schaatst of voor Lotto.....
Bij F1 kun je fan zijn van Ferrari of van Button
Bij Voetbal ben je fan van een club, nooit echt van Zyech alleen
Bij Wielrennen ben je fan van een rijder, en nooit echt van team (Lotto)
Of Sven Kramer nu voor KPN schaatst of voor Lotto.....
Ik ga altijd serieus op jou in..albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:14:
[...]
Jij wil zeggen dat de fiets, voetbalschoen en grasmat niet veranderd zijn?
Is toch net zo goed gereedschap.
Bij het zwemmen werden niet zo lang geleden flinke tijdswinsten behaald door de pakken.
Verder moet je het zelf weten uiteraard en had je er wmb niet zo serieus op in hoeven gaan.
Het was meer grappig bedoeld.
Ik snap net als jij dat een gillende V12 die onmenselijk snel door een bocht kan kippenvel veroorzaakt (ook hier). Ik vind alleen degene aan het stuur zit wel de meest interessante factor, daar verschillen wij o.a..
Ik heb ook alle begrip voor jouw standpunt, er zijn echter niet zoveel sporten (eigenlijk alleen bepaalde motorsporten) waarbij er ook fans zijn van een team/merk/auto en niet de coureur. Daar doelde ik op
Ik snap je wel. Als je de F1 behind de scenes een beetje volgt, snap je welke prestaties geleverd worden door die pak em beet 50 man in de garage. Allemaal multidiciplinair, omdat de FIA een max stelt aan de mensen in de pitbox. Lange lange dagen ver van huis, veel stres, grote spanningsboog en super korte pit-momenten die een race maken of breken. En dit alles in de schaduw van de coureur. De meesten al 10+ jaar verbonden aan het zelfde team. Ze zien techiek en coureurs komen en gaan, maar blijven altijd de beste auto in elkaar schroeven.Grimmie187 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:22:
[...]
Ik ga altijd serieus op jou in..
Ik heb ook alle begrip voor jouw standpunt, er zijn echter niet zoveel sporten (eigenlijk alleen bepaalde motorsporten) waarbij er ook fans zijn van een team/merk/auto en niet de coureur. Daar doelde ik op
Edit: en dan heb je ook de fabriek nog. Als je er toch eens over na denkt dat ergens in Engeland iemand de hele dag naast de autoclaaf staat en voorvleugels in elkaar bakt. En dan in T1 zes dagen werk in een fractie van een seconde ziet verpulveren....
[ Voor 12% gewijzigd door JackBol op 01-11-2016 20:50 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Een auto is hetzelfde als een team?albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:05:
Leuk full transcript van al het radioverkeer...
http://www.f1fanatic.co.u...team-radio-transcript/#VL
Precies. Een coureur alleen kan niets uitrichten. Het is echt een teamsport. Als het team de auto, de pitstops en de strategie niet voor elkaar hebben kan ook de beste coureur niet scoren. En tegelijk kan een exceptionele coureur net wat meer met die wagen dan de rest.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ach, veel mensen zijn ook fan van een voetbalteam. Daar spelen ook per seizoen andere spelers in, en dat maakt blijkbaar ook niks uit. Moet ieder voor zich weten.Grimmie187 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:22:
[...]
Maar het een hoeft het ander toch ook niet uit te sluiten? Ook al ben je Ferrari fan, dan hoef je nog geen hekel te hebben aan andere coureurs?
Nee, je hebt gelijk....is wat kort door de bocht.
Ach, als je voor een coureur bent, ben je ook voor een team (de helft althans) en andersom ook.
Ik heb ook zeker geen hekel aan andere coureurs hoor, ik vind Hamilton misschien een beetje een bojo maar niets ernstigs.Twynn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:02:
[...]
Ach, veel mensen zijn ook fan van een voetbalteam. Daar spelen ook per seizoen andere spelers in, en dat maakt blijkbaar ook niks uit. Moet ieder voor zich weten.
Maar het een hoeft het ander toch ook niet uit te sluiten? Ook al ben je Ferrari fan, dan hoef je nog geen hekel te hebben aan andere coureurs?
En verder, zelfs ik ben door mijn Nederlandse roots gevoelig voor de unieke prestaties van Max..
Grappige is dat als Verstappen zich zo had gedragen er (terecht) het verwijt was gekomen dat een kind dus niet in de F1 hoort.albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:00:
Omdat in de Formule 1 commerciële belangen boven sportieve belangen gaan. De Formule 1 heeft weinig op met rechtsgelijkheid en duidelijke regels. Hypocritie en marchanderen is tot kunst verheven.Woudloper schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:07:
Het is dat er een Nederlander meerijdt, anders had ik deze optocht met vrijwel altijd hetzelfde winnende team zoals afgelopen jaren links laten liggen. Er zijn spannendere raceklassen te vinden. En dan gek vinden dat de publieke belangstelling afneemt. Hoe naïef kun je zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Goed, geen straf dus voor Vettel. Moet wel lachen om de FIA:
Een PR campagne spontaan noemen, muhahaha.An FIA statement issued on Tuesday said: "Immediately following this incident, Sebastian Vettel spontaneously sought out Charlie Whiting to express his regrets for his behaviour in person.
"He then, again on his own initiative, sent letters to each of the FIA president Jean Todt and Charlie Whiting, in which he apologised profusely for his actions.
"He also indicated that he would likewise be contacting Max Verstappen and vowed that such an incident would never occur again."
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Occam's razor: Hij is oprecht.gambieter schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:36:
Goed, geen straf dus voor Vettel. Moet wel lachen om de FIA:
[...]
Een PR campagne spontaan noemen, muhahaha.
Door de timing (direct) geloof ik het wel.
Tuurlijk is hij oprecht. Vettel heeft een goed stel hersenen en toen de adrenaline eenmaal zijn lijf uit was, had hij ook wel door dat hij over de streep was gegaan en dat hij door moet met deze mensen als hij in F1 wil blijven.ANdrode schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:42:
[...]
Occam's razor: Hij is oprecht.
Door de timing (direct) geloof ik het wel.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Inderdaad, dat merk je ook aan zijn post race interview. Hij is vrij neergeslagen ook al heeft hij op dat moment zijn 3e plek alsnog behaald.JackBol schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:43:
[...]
Tuurlijk is hij oprecht. Vettel heeft een goed stel hersenen en toen de adrenaline eenmaal zijn lijf uit was, had hij ook wel door dat hij over de streep was gegaan en dat hij door moet met deze mensen als hij in F1 wil blijven.
Dat soort links moet je voorzichtig mee zijn, ik dacht ik kijk even voor een paar seconden en zie dat ik aandachtig alles lees en al een kwartier lang de race opnieuw meemaak.albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:00:
at your service
Ja, dat is een lastigehjs schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:24:
[...]
Dus als VES over twee jaar in een Ferrari zit en dan VET benadeeld in de verrassend sterke Williams, wat dan?
Nou zeg, mijn comment viel toch wel mee?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:29:
[...]
Dat je zo vurig en butthurt reageert, snap ik wel, aan je signature te zien. Ik vraag op een normale manier wat de reden is, en meteen krijg je chagrijnige en aanvallende antwoorden. Het kan toch ook op een normale manier..?![]()
Hoezo "ten koste van hen"? Alsof het hele Ferrari F1 team nachten wakker ligt omdat er 1 fan niet meer geïnteresseerd is.
ExactHackus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:53:
[...]
Nee hoor, Ferrari tijd komt wel weer.
je hebt ook mensen die alleen fan zijn van welk team er wint, of nu net sinds Max F1 rijdt
Goede mensen, dit gaat al lang niet meer over Mexico. Het is ook nog eens woensdag, mooi op tijd voor een slotje. Hier verder: [F1] Seizoen 2016 - Deel 3
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1