[F1 2016] Race 19 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:
  • 69.138 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-06 13:12

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

PauseBreak schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:24:
Max blokkeerde zijn rechtervoorwiel bij het aanremmen op het vuile deel van de baan en gleed daardoor tegen Rosberg aan. Dat Rosberg er daarna voor kiest om voor Max uit te komen kan ik helemaal begrijpen :P
Gé Brander schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:37:
[...]

Precies, dat is ook hetzelfde wat VES doet bij de aanval van VET :)
Nee ?! :?

Rosberg kreeg een tik WANT de auto's waren zij aan zij .. Rosberg stuurde wel direct mee en ging op het gas om alsnog er voorbij te komen en behaalde dus direct zichtbaar voordeel uit zijn ritje door het gras!

VES zat nipt vóór VET en verremde en zat na zijn uitstapje door het gras nog steeds nipt vóór VET .. enige voordeel is dat hij geen terrein heeft verloren. Hij heeft er geen meter mee gewonnen (i.t.t. Hamilton!) en stond direct weer onder druk! VET zat nooit NAAST VES. i.t.t. de ROS/VES manoeuvre.

[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 08:45 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:22
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:44:
[...]

[...]

Rosberg kreeg een tik WANT de auto's waren zij aan zij .. Rosberg stuurde wel direct mee en ging op het gas om alsnog er voorbij te komen en behaalde dus direct zichtbaar voordeel uit zijn ritje door het gras!

VES zat nipt vóór VET en verremde en zat na zijn uitstapje door het gras nog steeds nipt vóór VET .. enige voordeel is dat hij geen terrein heeft verloren. Hij heeft er geen meter mee gewonnen (i.t.t. Hamilton!) en stond direct weer onder druk! VET zat nooit NAAST VES. i.t.t. de ROS/VES manoeuvre.
Mee eens, maar Max had Rosberg ook uit de race kunnen kegelen in de 1e ronde. Hij remde echt van heel ver, nam veel risico en had meer geluk dan wijsheid dat het goed afliep. Ik vind het wel logisch dat Rosberg dan geen straf krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleP38
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Mooie woorden en nog waar ook:

"Als Max in Mexico niet had meegereden dan lag de helft van de mensen te slapen op de bank. Formule 1-baas Bernie Ecclestone zou hem een bonus van 100 miljoen euro moeten geven omdat hij de marktwaarde van de sport enorm heeft doen stijgen."

aldus Jan Lammers

http://www.nu.nl/formule-...-als-bedreiging-ziet.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Requiem19 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:55:
[...]

Mee eens, maar Max had Rosberg ook uit de race kunnen kegelen in de 1e ronde. Hij remde echt van heel ver, nam veel risico en had meer geluk dan wijsheid dat het goed afliep. Ik vind het wel logisch dat Rosberg dan geen straf krijgt.
klopt

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:26
Onderzoek naar de scheldpartijen van Vettel?
kan alleen deze bron vinden, voor mijn gevoel niet heel betrouwbaar:

http://sportnieuws.nl/for...j-vettel-wedstrijdleider/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

stijn1309 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:31:
Onderzoek naar de scheldpartijen van Vettel?
kan alleen deze bron vinden, voor mijn gevoel niet heel betrouwbaar:

http://sportnieuws.nl/for...j-vettel-wedstrijdleider/
In de tekst staat dat ze het van motorsport.com hebben:
http://nl.motorsport.com/...tirade-van-vettel-845703/

Waarin staat:
"Hoewel de FIA nog geen officieel bericht naar buiten heeft gebracht, is de verwachting dat de organisatie het incident serieus onderzoekt en kan sancties uitdelen."

[ Voor 16% gewijzigd door Nicap op 01-11-2016 09:36 ]

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 08:18
edit:

oops had gemist dat er al een nieuwe post onder aan stond.

wou stijn1309 quoten en zelfde reactie geven als Nicap

[ Voor 75% gewijzigd door hjvg op 01-11-2016 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

hjvg schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:35:
[...]

en in dat artikel word als bron motorsport.com aangegeven
Je quote net de verkeerde denk ik :)

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:26
Nicap schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:34:
[...]

In de tekst staat dat ze het van motorsport.com hebben:
http://nl.motorsport.com/...tirade-van-vettel-845703/

Waarin staat:
"Hoewel de FIA nog geen officieel bericht naar buiten heeft gebracht, is de verwachting dat de organisatie het incident serieus onderzoekt en kan sancties uitdelen."
Haha toch iets te selectief geweest met lezen 8)7
Merk wel vaker dat ik de dik gedrukte zinnen vaak even oversla om tot het bericht te komen.. maja dan mis je soms ook wel eens wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:44:
[...]

[...]

Oranje bril...

Max deed hetzelfde als een aantal races geleden, waar hij tegen RAI aanreed. Ik verwacht dat Max nog wel vaker start-ongelukken gaat veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

wat heeft dat nou weer met een oranje bril te maken?!?? :?

Ik geef alleen aan het VERSCHILLENDE situaties waren waarbij Ros meer voordeel behaald dan Max en dat ik het goed vind dat Ros er mee weg kwam omdat hij het niet heeft veroorzaakt.

verder zeg ik er niks over hier.
Max deed hetzelfde als een aantal races geleden, waar hij tegen RAI aanreed. Ik verwacht dat Max nog wel vaker start-ongelukken gaat veroorzaken.
ik hoop het .. dan probeert hij iig iets! En een ongeluk is hier wel een heel zwaar woord !! Ze zaten even met de wielen tegen elkaar aan .. dat kan gebeuren/hoort erbij .. beiden konden hun weg direct vervolgen en zijn heelhuids over de finish gekomen. Super toch ?!?!? :)

Maldonado/Kvyat deden ook wel eens dingen .. en verder gebeuren er bij een start wel vaker dingetjes ..
DAT HOORT ER BIJ !!

kamikaze acties en iemand er keihard uit kegelen is NIET akkoord maar dat was hier (net) niet aan de orde.

[ Voor 50% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 10:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DoubleP38 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:25:

"Als Max in Mexico niet had meegereden dan lag de helft van de mensen te slapen op de bank. Formule 1-baas Bernie Ecclestone zou hem een bonus van 100 miljoen euro moeten geven omdat hij de marktwaarde van de sport enorm heeft doen stijgen."

aldus Jan Lammers

Jan Lammers is volgens mij een beetje verliefd op onze Max. De NOS quote hem ook te pas en te onpas. Na de race in Texas hadden ze een artikel waarin Lammers Verstappen weer eens de hemel in prees en het team de schuld van zijn uitvallen gaf, immers had hij "Verstappen nog nooit in z'n leven een fout zien maken" :F

De quote er even bijgehaald:
"Maar tot op de dag van vandaag heb ik Max nog nooit iets fout zien doen." seriously....
Een ander recent artikel kopt: "Lammers: voor de neutrale F1-fan is Max geweldig". Maw 'Als je Max niet fantastisch vindt, ben je bevooroordeeld'.

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 01-11-2016 10:22 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

fsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:15:
[...]

Jan Lammers is volgens mij een beetje verliefd op onze Max. De NOS quote hem ook te pas en te onpas. Na de race in Texas hadden ze een artikel waarin Lammers Verstappen weer eens de hemel in prees en het team de schuld van zijn uitvallen gaf, immers had hij "Verstappen nog nooit in z'n leven een fout zien maken" :F
Jan Lammers kun je vervangen door elk willekeurig persoon van Ziggo Sport, ieder ander F1 / auto programma, etc....

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:17:
[...]

Jan Lammers kun je vervangen door elk willekeurig persoon van Ziggo Sport, ieder ander F1 / auto programma, etc....
Naja op zich is het deels wel te begrijpen, die Nederlandse F1 'journalisten' speelden op de paddock nooit een rol van betekenis. Ze moesten hun uiterste best doen om twee woorden van een coureur af te krijgen en meestal zag je ze zonder veel success afdruipen na de driver interviews. Nu hebben ze met Max eindelijk iemand om mee te praten en kunnen ze hun programma's opeens zonder problemen vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-06 19:28
[...]

Ja want weg met ons Nederlanders mentaliteit is een groot Nederlands goed.

Het is toch logisch dat ieder Nederlands programma veel aandacht aan iemand besteed waarbij het Nederlands volkslied klinkt als hij een overwinning pakt. Dat dit over het algemeen zeer positief is is ook niet gek, aangezien we al zeer lang niet meer mee deden in de F1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:38

Destruction

(ex-)Automonteur

Over praten gesproken.. Gisteren een stuk van Peptalk terug gezien, waar Olav aangaf dat er een gesprek tussen hem en Vettel gepland stond het volgende raceweekend. Olav vroeg zich al een beetje af of dat nog wel doorgaat, hij verwacht niet dat Vettel veel zin zal hebben om met Nederlandse pers te praten :P

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
mathy_ schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:37:
[...]

Het is toch logisch dat ieder Nederlands programma veel aandacht aan iemand besteed waarbij het Nederlands volkslied klinkt als hij een overwinning pakt. Dat dit over het algemeen zeer positief is is ook niet gek, aangezien we al zeer lang niet meer mee deden in de F1.
Ik vind dat dit nog veel te weinig gebeurt zelfs. Alleen de F1 wordt breed uitgemeten in de media. We hebben niet eens een Nederlandse Grand Prix. Maar een Nederlander die 3e wordt in de Moto3 in een sport waar we wel een Nederlande Grand Prix van hebben krijgt een klein berichtje met niet veel info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:29
[...]

Volgens mij heeft Nederland nog nooit zo goed meegedaan in de F1 als nu. Je zou het bijna vergeten....het lijkt gewoon normaal te zijn dat Max vanaf P2/P3 start en op P2 en P3 eindigt...

Alle echte Nederlandse F1 fans zitten momenteel in een droom die werkelijkheid blijkt te zijn geworden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 17:06

PauseBreak

derp!

[...]

Dit zie ik mensen toch wel vaak zeggen, maar dat klopt gewoon echt niet. Doornbos, Frijns en Van der Garde zijn vrij objectief. De rest moet je gewoon je eigen vrachtwagen met zout voor meenemen, maar dat is op buitenlandse zenders echt niet anders.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

PauseBreak schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:42:
[...]

Dit zie ik mensen toch wel vaak zeggen, maar dat klopt gewoon echt niet. Doornbos, Frijns en Van der Garde zijn vrij objectief. De rest moet je gewoon je eigen vrachtwagen met zout voor meenemen, maar dat is op buitenlandse zenders echt niet anders.
True, true. Zeker zo'n Tom Coronel :+
[...]

Zo bedoel ik het niet, maar er zijn er ontzettend veel bij die niet meer objectief (kunnen) zijn.
Zahariac schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:40:
[...]

Ik vind dat dit nog veel te weinig gebeurt zelfs. Alleen de F1 wordt breed uitgemeten in de media. We hebben niet eens een Nederlandse Grand Prix. Maar een Nederlander die 3e wordt in de Moto3 in een sport waar we wel een Nederlande Grand Prix van hebben krijgt een klein berichtje met niet veel info.
Moto3, Dakar, Darts, ik heb het idee dat het alleen bij Max zo extreem opgehemeld wordt.

[ Voor 56% gewijzigd door TommyGun op 01-11-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
ruudonline schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:41:
[...]

Volgens mij heeft Nederland nog nooit zo goed meegedaan in de F1 als nu. Je zou het bijna vergeten....het lijkt gewoon normaal te zijn dat Max vanaf P2/P3 start en op P2 en P3 eindigt...

Alle echte Nederlandse F1 fans zitten momenteel in een droom die werkelijkheid blijkt te zijn geworden :P
Nee dat zeker niet, Jos is een x 3e geworden en dat is het dan wel.
Maar dat er weer een Nederlander mee doet en dan ook nog eens vooraan is helemaal geweldig.
Maar zoals ik al zei, gelukkig hebben we in Nederland een weg met ons mentaliteit en mag je niet trots zijn op een landgenoot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:44:
[...]

True, true. Zeker zo'n Tom Coronel :+
Dat klopt, maar die is dan weer zó bizar fanatiek dat ik dat wel weer grappig vind :P

Iets relevanter voor de afgelopen race :+

Als je goed kijkt zie je dat Hamilton besluit om rechtdoor te rijden. Hoe vaker ik dit zie, hoe raarder ik het vind dat de regels verschillend zijn uitgelegd. Let wel, ik heb geen probleem met het bestraffen van Max, maar dit had ook echt wel bestraft moeten worden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Over Jan gesproken, net geplaatst op fb
Max Verstappen, What about him?
Much has been said and will be said about this amazing young man! I am Dutch and I used to drive in Formula One, Max is Dutch and drives in Formula One so I have every reason to admire him. However I am not a fan because most fans can't handle any form of criticism aimed at their idol. If anything I am a big fan of objectivity! Now with that in mind I need to get something of my chest. Max has been hailed and criticized for his achievements so far, I have been complimenting him all along, why, well because it makes sense. Now I can already see you critics get agitated and you probably feel the urge to start replying before you read further, please yourself. Following the logic of 'trying to understand, before being understood' I thought about the criticism and looked back at what Verstappen did that was so terrible? Looking back from when he started his first F1 GP in 2015, I conclude that it was nothing, absolutely nothing!! Yes you blabbermouths out there, NOTHING!! Yes he did upset a few people, why, simply because he passed them in a brilliant way or they couldn't pass him because he was clever and skillful in defending! Yes of course he 'nearly' touched people or they 'nearly' touched him, well that's the skill part of it! How many girls have you F1 drivers 'nearly' made pregnant? So those are the facts, deal with it. He also NEVER (in caps lock so Mr. Lauda can also read it without reading glasses) ran into anybody on the track, never even damaged anybody's car (Romain Grosjean in Monaco 2015 could finish the race in twelfth position on the same lap as the leader). So how many of you Formula one drivers can say that over the last two years? Certainly not your two choir boys Mr. Lauda! Btw they are two awesome drivers and characters, but this is in reply to how Mr. Lauda makes them out to be.. By now we can write a book about all the things that Lauda said in anger and took back so even and icon of the stature of Niki Lauda, my own great example in the seventies loses credibility for talking nonsense just to cover his own interest. Also I challenge all the other F1 drivers to come up with a record like that! And now what? Well overtaking and defending used to be an art but not anymore, all the smart ass wingers have achieved that everybody can overtake now because you can't move under braking, effectively you're not aloud to defend yourself other than pressing a button on the steering wheel for extra power. (Good job their not in charge of the World Boxing Association) so remember he never drove anybody off the track, so when he will do at some point in the future, bless him and the other driver because it will be his first time!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

PauseBreak schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:49:
[...]

Dat klopt, maar die is dan weer zó bizar fanatiek dat ik dat wel weer grappig vind :P

Iets relevanter voor de afgelopen race :+

[video]

Als je goed kijkt zie je dat Hamilton besluit om rechtdoor te rijden. Hoe vaker ik dit zie, hoe raarder ik het vind dat de regels verschillend zijn uitgelegd. Let wel, ik heb geen probleem met het bestraffen van Max, maar dit had ook echt wel bestraft moeten worden.
Ernstig al die mensen met hun telefoontjes |:( Ik geniet gewoon van de race als ik er ben :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mathy_
TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:51:
[...]

Ernstig al die mensen met hun telefoontjes |:( Ik geniet gewoon van de race als ik er ben :P
Ja ik ook, zag in spa wel iemand met een gopro op z'n hoofd zitten.
Dat is wel slim, heb je toch de beelden maar kan je het wel normaal zien en niet door een telefoon scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

fsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:15:
[...]

De quote er even bijgehaald:
"Maar tot op de dag van vandaag heb ik Max nog nooit iets fout zien doen." seriously....
Een ander recent artikel kopt: "Lammers: voor de neutrale F1-fan is Max geweldig". Maw 'Als je Max niet fantastisch vindt, ben je bevooroordeeld'.
Jan Lammers is een RACER en zal dus ook als RACER zijn hart laten spreken.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mathy_ schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:47:
[...]
Maar zoals ik al zei, gelukkig hebben we in Nederland een weg met ons mentaliteit en mag je niet trots zijn op een landgenoot.
Overdrijven is ook een vak, zoals dat bericht van Lammers weer eens laat zien: Een Nederlander doet het eens een keer goed, en meteen worden we helemaal lyrisch. Elke mm die Max maakt is opeens "ongelofelijk briljant" en alleen te vergelijken met de grootste helden uit de geschiedenis van de sport. Hij wordt opgehemeld als de wedergeboorte van Jezus Christus zelf, maar dan eigenlijk nog een beetje beter. Als dan blijkt dat Max (/insert random andere sporter, Dafne Schippers etc.) dan toch niet overnight alles winnen (WK/Olympics/etc.) gaan we opeens weer twijfelen "Kan hij/zij het toch niet waarmaken?", "Hebben we te veel druk gezet", "Waren de verwachtingen te hoog?".

Men prijst zich graag als "nuchtere Hollanders", maar als het op sport aankomt gaat die nuchterheid heel snel overboord.
backupdevice schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:10:
[...]

Jan Lammers is een RACER en zal dus ook als RACER zijn hart laten spreken.
Hij mag zeggen wat ie wil, op z'n FB wall, maar van mij hoeven zijn emoties niet perse bijv. bij de NOS een podium krijgen als zogenaamde 'expert' waarbij alles wat hij zegt als feiten gepresenteerd worden.

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 01-11-2016 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:45
Ik zou voortaan geen azijn meer in je koffie doen ;)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

OF je nu fan bent of niet van Max, dankzij hem gebeurd er wel wat op de baan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
hjs schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:29:
Klopt. Max heeft iets losgemaakt in de F1 wat ik zelden heb meegemaakt. Prachtige tijden. En Max speelt nu al een spelletje met the minds van de gevestigde orde, allemaal in aanloop naar het 2017 seizoen waarin Max gewoon moet gaan knallen. Slimme gast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 09:29
fsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:14:
[...]

Overdrijven is ook een vak, zoals dat bericht van Lammers weer eens laat zien: Een Nederlander doet het eens een keer goed, en meteen worden we helemaal lyrisch. Elke mm die Max maakt is opeens "ongelofelijk briljant" en alleen te vergelijken met de grootste helden uit de geschiedenis van de sport. Hij wordt opgehemeld als de wedergeboorte van Jezus Christus zelf, maar dan eigenlijk nog een beetje beter. Als dan blijkt dat Max (/insert random andere sporter, Daphne Dekkers etc.) dan toch niet overnight alles winnen (WK/Olympics/etc.) gaan we opeens weer twijfelen "Kan hij/zij het toch niet waarmaken?", "Hebben we te veel druk gezet", "Waren de verwachtingen te hoog?".

Men prijst zich graag als "nuchtere Hollanders", maar als het op sport aankomt gaat die nuchterheid heel snel overboord.

[...]

Hij mag zeggen wat ie wil, op z'n FB wall, maar van mij hoeven zijn emoties niet perse bijv. bij de NOS een podium krijgen als zogenaamde 'expert' waarbij alles wat hij zegt als feiten gepresenteerd worden.
Sinds wanneer doet Daphne Dekkers aan de Olympische spelen? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SnowDude schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:28:
[...]

Ik zou voortaan geen azijn meer in je koffie doen ;)
Tja dat is ook typisch, als je niet meedoen met de hysterie ben je een landverrader :p
Boinkie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:42:
[...]

Sinds wanneer doet Daphne Dekkers aan de Olympische spelen? :+
Zou toch leuk zijn d:)b

[ Voor 28% gewijzigd door fsfikke op 01-11-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

[...]

Overdrijven is ook een vak, zoals dat bericht van Lammers weer eens laat zien: Een Nederlander doet het eens een keer goed, en meteen worden we helemaal lyrisch. Elke mm die Max maakt is opeens "ongelofelijk briljant" en alleen te vergelijken met de grootste helden uit de geschiedenis van de sport. Hij wordt opgehemeld als de wedergeboorte van Jezus Christus zelf, maar dan eigenlijk nog een beetje beter. Als dan blijkt dat Max (/insert random andere sporter, Dafne Schippers etc.) dan toch niet overnight alles winnen (WK/Olympics/etc.) gaan we opeens weer twijfelen "Kan hij/zij het toch niet waarmaken?", "Hebben we te veel druk gezet", "Waren de verwachtingen te hoog?".

[...]

Jij reageerd als een typische Nederlander, Jan als een racer.

Let it go.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:17
fsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:42:
[...]

Tja dat is ook typisch, als je niet meedoen met de hysterie ben je een landverrader :p
Sommige mensen worden gewoon iets te fanatiek met idolen. Heeft op zich niks met Max te maken, is gewoon een algemeen gebeuren.

Er zitten naar mijn idee ook wel twee kanten aan het verhaal. Ik denk dat niemand kan ontkennen dat Max de F1 wereld wakker schud. Hij is ook door veel oud gedienden en kenners op een voetstuk geplaatst, ook op internationaal niveau. Dus ja, er is wel een reden dat hij zoveel fans heeft, en zeker natuurlijk hier in Nederland.

De andere kant van het verhaal is natuurlijk dat hij de grenzen op zoekt, en er soms ook over heen gaat. Dan krijg je natuurlijk het fan gedrag om dat weer goed te praten. Als een andere coureur hetzelfde zou doen is het opeens een probleem. En daar hoef je natuurlijk niet in mee te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

alwaysleft schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:31:
[...]

Klopt. Max heeft iets losgemaakt in de F1 wat ik zelden heb meegemaakt. Prachtige tijden. En Max speelt nu al een spelletje met the minds van de gevestigde orde, allemaal in aanloop naar het 2017 seizoen waarin Max gewoon moet gaan knallen. Slimme gast.
Of hij volgend jaar gaat knallen, weet ik niet, kan ook swap met kvyt of saints worden, maar inderdaad, dit maakt f1 weer echt f1. Spannend, discussiewaardig, verassend. Bijna geen race waar VES niet in het nieuws is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 09:09
vosss schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:59:
[...]

Ze hadden gewoon de ceremonie een half uurtje uit moeten stellen en orde op zaken. Klaar. Zo moeilijk was dat allemaal niet.
Je vergeet 1 ding, tv verbindingen en huur op diverse sats, ze huren zoiets voor bepaalde uren in, ga je daar over kan je x keer meer doken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 10:01
Voor de mensen die niet op Reddit kijken is dit nog wel een mooie vid van aldaar gejat:
https://streamable.com/08am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:58:
[...]

Of hij volgend jaar gaat knallen, weet ik niet, kan ook swap met kvyt of saints worden, maar inderdaad, dit maakt f1 weer echt f1. Spannend, discussiewaardig, verassend. Bijna geen race waar VES niet in het nieuws is.
Als in dat ze Ves weer terug zetten naar torro? dat denk ik niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

WeAreLegion schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:10:
[...]

Als in dat ze Ves weer terug zetten naar torro? dat denk ik niet hoor :)
Alles kan, nu heeft hij achteraf de betere beslissing gemaakt, maar dit had compleet anders kunnen uitvallen. Stel dat RBR een teamorder gaf om plek terug te geven (ipv advice), dit negeerde, dan had dit best anders kunnen aflopen. We zagen hoe VES ook in RBR kwam, mede door opstootje van Kvyat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:12:
[...]

Alles kan, nu heeft hij achteraf de betere beslissing gemaakt, maar dit had compleet anders kunnen uitvallen. Stel dat RBR een teamorder gaf om plek terug te geven (ipv advice), dit negeerde, dan had dit best anders kunnen aflopen. We zagen hoe VES ook in RBR kwam, mede door opstootje van Kvyat.
Ze hebben zelf al aangegeven dat Kvyat bij TR blijft. En van Sainz wisten we ook al dat hij naar alle waarschijnljkheid aanblijft bij TR. Ik zie niet in waarom ze Sainz nu ineens zouden kiezen voor RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:45
[...]

Stel dat RBR een teamorder gaf om plek terug te geven (ipv advice), dit negeerde, dan had dit best anders kunnen aflopen.
Wat is dat nou voor een veronderstelling????? 8)7

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Snowdog schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:06:
Voor de mensen die niet op Reddit kijken is dit nog wel een mooie vid van aldaar gejat:
https://streamable.com/08am
Lol

Kan hier nog protest tegen worden ingediend eigenlijk of is dit nu verder klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 09:29
[...]

De marketing van RB draait inmiddels overuren. Ondanks dat ze nooit eerste worden zijn ze elke dag in en uit in de belangstelling. Dan wel niet met een foute pitstop van hem dan is het wel een spraakmakende actie. Ze halen die jongen nu echt niet uit die auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:43
[...]

Nou idd, stel dat hij Horner op z'n bek had geslagen, dan was ie ZEKER teruggezet naar Toro Rosso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Boinkie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:21:
[...]

De marketing van RB draait inmiddels overuren. Ondanks dat ze nooit eerste worden zijn ze elke dag in en uit in de belangstelling. Dan wel niet met een foute pitstop van hem dan is het wel een spraakmakende actie. Ze halen die jongen nu echt niet uit die auto.
Natuurlijk niet zomaar, die gast is voor hun een lopend goudmijntje, nu nog een keertje winnen en het gaat helemaal los. Maar het is een scenario die een team met zo'n luxe (2 teams, 4 drivers) niet geheel onrealistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Met de zekerstelling van plek 3 van RIC lijkt me dat RBR er alles aan gaat doen om Max hogerop te krijgen in het klassement.

Uiteraard moet het team ook op plek 2 blijven.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:35:
Met de zekerstelling van plek 3 van RIC lijkt me dat RBR er alles aan gaat doen om Max hogerop te krijgen in het klassement.

Uiteraard moet het team ook op plek 2 blijven.
Denk niet dat ze dat werkelijk belangrijk vinden voor Max, en die tweede plek is al zo goed als binnen. Het moet al heel raar gaan lopen willen ze die gaan missen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:37
[...]

Ze gaven aan dat ze verwachten dat hij de plek moest terug geven, maar dat hij voor nu de plek gewoon moest behouden. Hij deed dus precies wat het team hem vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Das het leuke van die media circus op tv. Ze knippen en plakken in alles dus ook in het radio bericht van rbr aan max...

Keep the position. We think you have to give it back.

wat zenden ze uit: We think you have to give back.

Dus de media heeft er ook nogal een handje van in het verdraaien van de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-06 20:22
Anoniem: 217290 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:45:
Das het leuke van die media circus op tv. Ze knippen en plakken in alles dus ook in het radio bericht van rbr aan max...

Keep the position. We think you have to give it back.

wat zenden ze uit: We think you have to give back.

Dus de media heeft er ook nogal een handje van in het verdraaien van de werkelijkheid.
Ze zonden het gewoon volledig uit hoor, ik heb het zelf gehoord :)
Neemt niet weg dat ze natuurlijk selectief andere berichten laten horen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

en laten we het ook niet gaan bagatelliseren .. buitenom in Blanchimont was gewoon Stuff-of-legends! _O_
En ook hoe hij Hamilton, Rosberg, Raikkonen en Vettel al meermaals heeft gepiepeld zijn dingen waar over 10 jaar nog gesproken gaat worden, wat zeg ik 20 jaar! Dáár is gewoon -echt-iets-gebeurt- .. iets wat opzien baart en emoties opwekt .. zowel goed als fout, hier gebeurt wat. Fantastisch toch !!! :9
en vergeet ook niet dat het jochie pas 17/18/19 was/is .. dat alleen al is bewonderenswaardig!

owjah .. en dees zorgt ervoor dat het mogelijk ook nooit weer zal voorkomen ..
https://www.autobahn.eu/1669/rats-verstappen-kan-niet-meer-buitenom-in-blanchimont/

hjs schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:29:
*O*

[ Voor 57% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 13:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

DoubleP38 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:25:

aldus Jan Lammers

Ik ben groot fan van Max, maar het feit dat hij spektakel brengt is natuurlijk geen argument.

Hij kan ook in de laatste ronde een paar donuts draaien en daarna tegen het verkeer inrijden. Spektakel gegarandeerd en iedereen zit thuis op het puntje van zijn stoel.

Beetje overdreven natuurlijk, maar dat te pas en onpas roepen dat het zo fijn is dat hij het spannend maakt is overdreven, zeker als het word gebruikt om regelovertredingen goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

PWM schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:08:
[...]

Ik ben groot fan van Max, maar het feit dat hij spektakel brengt is natuurlijk geen argument.

Hij kan ook in de laatste ronde een paar donuts draaien en daarna tegen het verkeer inrijden. Spektakel gegarandeerd en iedereen zit thuis op het puntje van zijn stoel.

Beetje overdreven natuurlijk, maar dat te pas en onpas roepen dat het zo fijn is dat hij het spannend maakt is overdreven, zeker als het word gebruikt om regelovertredingen goed te praten.
Mjah, das ook een beetje zoeken natuurlijk.
Het is niet alsof ie spektakel maakt en onder de potentie van de auto presteert.

Hij maakt spektakel, en over het algemeen eindigt ie daarmee in de top6. En daar hoort de auto ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.formule1.nl/n...-te-worden-door-red-bull/
De teambaas is het volledig oneens met het besluit van de FIA om Vettel een tijdstraf van tien seconden te geven. “Ik ben verrast. We veroverden het podium op het circuit, en ze haalden het weg met hun bureaucratie. Fantastisch.”
No, you didn't.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Italiaan he das een en al passie joh :) Gewoon op naar de volgende race en daar mogen ze weer strijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 13:12
[...]

Als wij als enige mensen nou zo zouden reageren; OK. Duidelijk verhaal en je hebt 100% gelijk.

Maar als je ziet wat er door de buitenlandse pers, kenners, wereldkampioenen, ex-rijders, teambazen en relevante mensen wordt geschreven, dan is het gewoon duidelijk; hier is iets heel bijzonders aan de hand.

Dit is niet geschreven over elk talent wat de sport binnenkwam. De echte groten zoeken de grens op en voor regelwijzigingen gezorgd; Hamilton bijvoorbeeld. En van andere zullen vast ook voorbeelden te vinden zijn (nu geen tijd voor). En dan nog op deze leeftijd ook!

Daar komt nog bij dat hij in zijn eerste RB-race direct de race won en nu ook gewoon heel erg veel teweeg brengt. Hier mogen en moeten wij als Nederlanders gewoon apetrots op zijn.

Ben het wel met je eens dat sites als de NOS en NU best wel wat minder fanboy achtig nieuws naar buiten mogen brengen. Hoewel het erg speciaal is wat Max neerzet op deze leeftijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

210667

Badeend schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:21:
[...]

Nou idd, stel dat hij Horner op z'n bek had geslagen, dan was ie ZEKER teruggezet naar Toro Rosso!
Nah..Horner lijkt mij zo iemand die dan gewoon terug hoekt. Kan Max altijd nog beroep op pa doen als hij het niet aan kan.

Maar djeez, wat een achterlijke aannames worden er gemaakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

gambieter schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:16:
https://www.formule1.nl/nieuws/ferrari-weigert-de-les-gelezen-te-worden-door-red-bull/

De teambaas is het volledig oneens met het besluit van de FIA om Vettel een tijdstraf van tien seconden te geven. “Ik ben verrast. We veroverden het podium op het circuit, en ze haalden het weg met hun bureaucratie. ”

[...]

No, you didn't.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/14936976_10202472373967556_2016223547_n.jpg?oh=0cbe21b2dd1cf64b71f95f91dcde8078&oe=581A9E1D

sorry hoor maar hij moest even :+

ow .. en ik ben voor Ferrari hoor .. maar dan moeten ze eerst wel weer normaal mee gaan doen en niet steeds hun eigen glazen ingooien :')

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 09:47
De kans wordt steeds groter dat Arrivabene en Vettel nog meer zullen moeten slikken... de roep dat Vettel bestraft zou moeten worden voor al z'n scheldkanonnades van afgelopen weekend wordt stilaan groter.

En helemaal terecht mijns inziens. Het is volgens mij volkomen normaal (als het al geen regel is) dat incidenten in de laatste ronden van de race die niet direct klip-en-klaar zijn pas na de race bekeken zullen worden. In dit geval was het zeker niet klip-en-klaar aangezien HAM en ROS voor hetzelfde vergrijp eerder in de race niet bestraft zijn. Dat de wedstrijdleiding dan even de tijd wil hebben om het geval goed te bekijken is dus niet meer dan logisch.

Het is net zo logisch dat Verstappen niet uit eigener beweging Vettel er zo maar voorbij laat. Hij reed immers ten allen tijde voor de Duitser.

Waarom Vettel het dan nodig vindt om zo te lopen foeteren op de radio, de wedstrijdleider uitscheldt en direct na de finish zoveel misbaar maakt richting Verstappen is dan ook niet helemaal duidelijk. Hij had rustig af moeten wachten, dan was het allemaal vanzelf goed gekomen. Voor wat betreft zijn incident met Verstappen is dit ook gebeurd, dus al dat geschreeuw en theater was voor niks.

Zal wel de frustratie zijn dat Ferrari steeds verder achterop raakt bij Red Bull, en dat hij zich zo langzamerhand realiseert dat de kans dat hij ooit nog een keer WDC zal worden snel kleiner wordt.

Maar dat dit gedrag bestraft moet worden lijkt me zonneklaar.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 22-06 21:08

Bloodclot

Jawier!

Ik hoop niet dat Vettel een race geschorst wordt, juist nu wordt het prachtig.

Gevecht tussen de Redbulls en de Ferrari 's wordt nog machtig mooi laatste paar races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Bloodclot schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:48:
Ik hoop niet dat Vettel een race geschorst wordt, juist nu wordt het prachtig.

Gevecht tussen de Redbulls en de Ferrari 's wordt nog machtig mooi laatste paar races.
Vettel zal ook wel niet worden geschorst. Hij zal eerder een forse geldboete krijgen ofzoiets.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:26:
[afbeelding]

sorry hoor maar hij moest even :+

ow .. en ik ben voor Ferrari hoor .. maar dan moeten ze eerst wel weer normaal mee gaan doen en niet steeds hun eigen glazen ingooien :')

Briljante foto, maar waarom ben je voor Ferrari?
PauseBreak schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:03:
Hij zal eerder een forse geldboete krijgen ofzoiets.
Ach, alsof Vettel dat wat uitmaakt. Die boetes zijn voor die coureurs kattenpis.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

PauseBreak schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:03:
[...]
Vettel zal ook wel niet worden geschorst. Hij zal eerder een forse geldboete krijgen ofzoiets.
Idd, een meervoudig wereldkampioen zal niet geschorst worden, misschien 3 puntjes voor zun license of 10 gridplaatsen straf.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:10:
[...]

Ach, alsof Vettel dat wat uitmaakt. Die boetes zijn voor die coureurs kattenpis.
Als het naar een goed doel gaat heeft het toch nog wat nut :) Zo dramatisch was het ook allemaal niet op dat moment. Als Verstappen het had gezegd zouden we er trots op zijn hoe onze jongen geen blad voor de mond neemt en zegt wat iedereen denkt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 17:11
Geldboete of gridstraf heeft geen zin. O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.users.on.net/~garyd/SebMovie2.jpeg

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:10:
[...]

Briljante foto, maar waarom ben je voor Ferrari?
Waarom ben je voor een blikje mierzoetetandenverslindende-energiedrank!?

Geef mij dit dan maar O+

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/74/ab/a4/74aba43c258b4256bc23e1274211f951.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/aa/c1/d5/aac1d543f794702266ce284ed5ccfc8d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/06/22/article-2163187-13BBEFF1000005DC-306_634x476.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/61/03/e7/6103e7c8fd25f77d41de3b4f75e660af.jpg

ach .. eigenlijk heb je het hier ook wel mee gehad :+

etcetera.. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:29:
[...]

Geef mij dit dan maar O+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[video]

etcetera.. _/-\o_
Precies, Ferrari heeft tenminste historie _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 01-11-2016 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:33:
[...]

Precies, Ferrari heeft tenminste historie _/-\o_
Alfa Romeo zelfs nog iets meer sinds 1910 maarja €€€ .. :'( .. dus dan maar Ferrari :P

[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-11-2016 14:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

210667

Hoezo geven?! Koop er maar één. Een Red Bull is gewoon betaalbaar.

http://www.supermarktaanb...duct/red-bull-energy-blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

YakuzA schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:13:
[...]

Idd, een meervoudig wereldkampioen zal niet geschorst worden, misschien 3 puntjes voor zun license of 10 gridplaatsen straf.
Gridstraf zou ik ook jammer vinden, wil de redbulls en ferrari's voor in het veld zien! :D
vettel heeft al 6pnten op zijn licentie en 12 punten is wedstrijd schorsing (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:13
Bloodclot schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:27:
[...]

Gridstraf zou ik ook jammer vinden, wil de redbulls en ferrari's voor in het veld zien! :D
vettel heeft al 6pnten op zijn licentie en 12 punten is wedstrijd schorsing (?)
Die punten neem je niet mee naar het volgende seizoen toch?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Jasphur schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:30:
[...]

Die punten neem je niet mee naar het volgende seizoen toch?
Jawel..

Penalty points will remain on a driver’s Super Licence for a period of 12 months after which they will be respectively removed on the 12 month anniversary of their imposition.
Article 4.2 of the 2016 FIA Sporting Regulations

https://www.formula1.com/...otocol_and_penalties.html

[ Voor 11% gewijzigd door Feihcretsam op 01-11-2016 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Feihcretsam schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:32:
[...]

Jawel..

Penalty points will remain on a driver’s Super Licence for a period of 12 months after which they will be respectively removed on the 12 month anniversary of their imposition.

VES heeft in totaal 4 punten. hij heeft er 3 opgelopen bij AbuDabi vorig jaar. Deze 3 punten vervallen eind volgende maand, dan staat hij weer op 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Feihcretsam schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:32:
[...]

Jawel..

Of als je ze alle 12 bij elkaar weet de sparen, dan zijn ze na je 1 race schorsing ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

fsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:23:
Als het naar een goed doel gaat heeft het toch nog wat nut :) Zo dramatisch was het ook allemaal niet op dat moment. Als Verstappen het had gezegd zouden we er trots op zijn hoe onze jongen geen blad voor de mond neemt en zegt wat iedereen denkt :p
Daar ben ik het zeker mee eens. Als ik dan ook van mijn moeder hoor hoe iedereen meteen weer die grote bek open trekt op Facebook :F. Mensen vergeten vaak vanaf een ander perspectief te kijken. Zolang het in hun voordeel is (en misschien wel volledig onterecht). Zodra het niet in hun voordeel is, dan gaat meteen de grote mond open en is het "ja hallo dat is toch niet eerlijk bla bla bla"..

Maar goed. Je hebt inderdaad gelijk. Zo bedoelde ik het ook niet hoor :).
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:29:
[...]

Geef mij dit dan maar O+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[video]

etcetera.. _/-\o_
RedBull vind ik prima te zuipen hoor :7 :Y). Nee maar even serieus. Je bent voor Ferrari omdat je het zo'n mooi automerk vindt? Maar niet voor iemand die uit hetzelfde land als jij komt (of je moet Belg of iets anders zijn. Dan snap ik het).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dolle boel was het in Mexico...

Marshall bowling show voor de pacecar... :)

https://twitter.com/EduGunner4/status/792927030132080643

edit:

LOL
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwKqtiuWAAA3yqq.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door albino71 op 01-11-2016 16:13 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:57:
Dolle boel was het in Mexico...

Marshall bowling show voor de pacecar... :)

https://twitter.com/EduGunner4/status/792927030132080643

edit:

LOL
[afbeelding]
Cunt, Fuck, Wanker en T??t

/edit: nu alleen nog wachten op een echt nieuwsbericht ipv een photoshop ;)

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 01-11-2016 16:29 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

YakuzA schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:25:
[...]

Twat?

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:15

AzzKickah

06-CENSORED

YakuzA schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:25:
[...]

Twat

Meh :P te laat :+
Wel leuk in elkaar geshopt :P Zou op zich niet verkeerd zijn, alhoewel ik ook wel passie wil horen :)
Maar dat van Vettel was geen passie meer natuurlijk, die flipte hem gewoon compleet 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2016 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
210667 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:01:
[...]

Hoezo geven?! Koop er maar één. Een Red Bull is gewoon betaalbaar.

http://www.supermarktaanb...duct/red-bull-energy-blue
De grote fiat group baas vind dit ok spijtig en vond dat Alfa inderdaad zou moeten terugkeren in de F1. Al zou ik het ook geen slecht idee vinden om nu in het gat te springen welk Audi achterlaat nu ze stoppen met de WEC :)

Edit,

Oeps verkeerde ge-qoute xD Moest over Ferrari Alfa gaan.
Maar hierbij ook, ja, Redbull kun je in de supermarkt kopen. Best niet doen tis behoorlijk slecht voor je lichaam :| Daarnaast is Infinity best een betaalbaar auto merk en Renault ook. Maar Ferrari heeft historie en ja dat geeft een extra iets. Natuurlijk moet je ergens beginnen. Maar Ferrari, Williams, Mercedes, Mclraren hebben wel een streepje voor bij mij

[ Voor 30% gewijzigd door Daniel_Elessar op 01-11-2016 16:33 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Screenshots van webpagina's delen op Twitter... :') Tweet dan het linkje naar de pagina gewoon... :')

Bovendien heeft de FIA niets geplaatst, dus leuke photoshop weer... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 01-11-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

CH40S schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:32:
[...]
Screenshots van webpagina's delen op Twitter... :') Tweet dan het linkje naar de pagina gewoon... :')
zucht..... :F

Check dan eerst zelf de 'echte' website, voordat je zo'n post de wereld instuurt....

ninja edit noted

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

albino71 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:35:
[...]

zucht..... :F

Check dan eerst zelf de 'echte' website, voordat je zo'n post de wereld instuurt....

ninja edit noted
Wat denk je wat ik gedaan heb? :? Iets met assumtions... 8)7 Anders stond ook de link er wel in de tweet ipv het screenie... Dus blijft het desondanks... :')

Klopt trouwens ook wel; in de screen, zie je in de lichtblauwe balk 'F1 - THREE DRIVERS WITH A GOOD REASON TO SMILE' staan. Dat is een artikel die wel op de FIA website staat, maar een totaal andere tekst heeft, zie ook http://www.fia.com/news/f1-three-drivers-good-reason-smile. :)

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 01-11-2016 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:57

fynrd1

Fooled by Randomness

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:56:
Maar niet voor iemand die uit hetzelfde land als jij komt (of je moet Belg of iets anders zijn. Dan snap ik het).
Moet dat? :?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Ze zijn alleen de $5.000 boete voor 'honestly' nog vergeten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 08:03
alexbl69 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:38:
Ze zijn alleen de $5.000 boete voor 'honestly' nog vergeten ;)
For sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-06 21:55
€ 50.000,00 per vingertje. Al is die straf de laatste jaren niet meer relevant gelukkig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

ScrooLoose schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:37:
Ik ben meer benieuwd wat Villeneuve nu weer te zeggen heeft :p
Dit dus :p
Verstappen is slecht voor de sport en gelukkig is hij eindelijk eens bestraft
Wat blijft dat een naar mannetje :/

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Dat is mijn vraag niet. Je hoort mij toch niet zeggen dat dat moet? Ik vraag waarom. Om dat meteen zo te reageren is een beetje overdreven..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:57

fynrd1

Fooled by Randomness

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:15:
[...]

Dat is mijn vraag niet. Je hoort mij toch niet zeggen dat dat moet? Ik vraag waarom. Om dat meteen zo te reageren is een beetje overdreven..
Waarom zou iemand zich überhaupt moeten verantwoorden voor wie hij fan is? Je neemt het hem door middel van jou vraagstelling, indirect kwalijk, dat hij als Nederlander 'vermoedelijk' geen fan is van zijn landgenoot.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:15:
[...]

Omdat, in mijn geval, ik al tig jaar fan ben van (ex-)Ferrari rijders, en dan echt niet ineens ten koste van hen voor Max ga juichen. Helaas krijg je dan zulke vragen "waarom ben je niet voor een Nederlander". Ga toch weg...

[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 01-11-2016 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:21:
[...]

Omdat, in mijn geval, ik al tig jaar fan ben van (ex-)Ferrari rijders, en dan echt niet ineens ten koste van hen voor Max ga juichen. Helaas krijg je dan zulke vragen "waarom ben je niet voor een Nederlander". Ga toch weg...
Dus als VES over twee jaar in een Ferrari zit en dan VET benadeeld in de verrassend sterke Williams, wat dan? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

fynrd1 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:20:
Waarom zou iemand zich überhaupt moeten verantwoorden voor wie hij fan is? Je neemt het hem door middel van jou vraagstelling, indirect kwalijk, dat hij als Nederlander 'vermoedelijk' geen fan is van zijn landgenoot.
Omdat ik benieuwd ben wat de achterliggende gedachte is waarom je als Nederlander niet eens voor de Nederlander bent, maar bijvoorbeeld voor een Duitser. Daarom was ik benieuwd. Maar goed. Ik ga er natuurlijk niet op aandringen. Iedereen moet lekker zelf weten voor wie je bent natuurlijk. Ik vroeg het me alleen af. Meer niet.
TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:21:
Dat je zo vurig en butthurt reageert, snap ik wel, aan je signature te zien. Ik vraag op een normale manier wat de reden is, en meteen krijg je chagrijnige en aanvallende antwoorden. Het kan toch ook op een normale manier..? 8)7 :?

Hoezo "ten koste van hen"? Alsof het hele Ferrari F1 team nachten wakker ligt omdat er 1 fan niet meer geïnteresseerd is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-06 17:08
Het is nogal pijnlijk voor de ferrarifans op het moment... Beloofd ook niet veel beter te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Malt007 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:31:
Het is nogal pijnlijk voor de ferrarifans op het moment... Beloofd ook niet veel beter te worden.
Misschien dat het met Ferrari op het moment niet zo goed gaat, maar waarom zouden Ferrari fans/insert ander team zich moeten schamen? 8)7 |:( TommyGun zat volgens mij afgelopen weekend niet in die wagen?

Mensen vergeten soms dat ze totaal geen partij zijn in dit hele spelletje Dus ook al zou je Hamilton fan zijn, je hebt afgelopen weekend helemaal niets gepresteerd behalve lui op de bank zitten :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Malt007 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:31:
Nee hoor, Ferrari tijd komt wel weer.

je hebt ook mensen die alleen fan zijn van welk team er wint, of nu net sinds Max F1 rijdt

[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 01-11-2016 17:54 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

ScrooLoose schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:15:
[...]

Dit dus :p

[...]

Wat blijft dat een naar mannetje :/
Villeneuve.. Waarom blijven ze zo'n figuur een podium geven :/ Kon vroeger al niet met Jos door een deur en is nu gefrustreerd dat Jos' zoon het tot de F1 schopt en daar dan ook nog eens de boel behoorlijk wakker schudt?

Ben trouwens benieuwd of en hoe Vettel evt. nog gestraft wordt voor z'n gemekker op de radio. Het leek wel of-ie psychotisch werd. 4x WK onwaardig. Ik snap het "heat of the moment" effect maar als je je zo slecht kan beheersen vraag ik me af of je uberhaubt achter het stuur van een (Formule 1-) auto thuis hoort :')

En Arrivabene die roept dat anderen zich niet met hen moeten bemoeien en ze op het circuit de 3e plaats veroverden... Vettel is nooit voor Max geweest, buiten dat overtrad Vettel zelf de Verstappen-regel. Er is dus geen sprake van een veroverd podium. Vettel belandde op het podium door een fout van de wedstrijdleiding.

En wat fan-schap betreft.. Ik ben een neutraal kijker zonder echte favoriet, wat Max doet en teweeg brengt.. Natuurlijk volg ik het en is het prachtig, maar de mensen die zich fan noemen hebben vaak (vaak, niet altijd, wel vaak) wel een erg oranje bril op. Jan Lammers, Rob Kamphues, etc. Allemaal is het continue Max, Max, Max. Like.. Er rijden nog 21 andere coureurs rond, iets neutraler mag wel..

Ook kan Max uiteraard nooit iets fout doen. Nou, ik vind (voor zover ik me de incidenten nu nog herinner) niet dat Max ooit onterecht is bestraft. Ik vind het wel jammer dat men met 2 maten meet, Verstappen vs Grosjean bestraffen, Alonso vs Gutierrez niet. Verstappen vs Vettel bestraffen, Hamilton vs Rosberg/Verstappen weer niet, etc. Maar een wedstrijdleiding die de regels per geval uitleggen zoals het ze uit komt is een ziekte waarde sport zelf aan te lijden heeft. Kijk naar Hamilton, de hele wereld ziet dat hij gigantisch voordeel behaalde, maar als je als steward Hamilton graag ziet winnen ga je dat evt. voordeel natuurlijk helemaal weg bagatelliseren, roepen dat je de telemetrie van Hamiltons auto hebt ingezien en hij gas los liet... Daar moet eens wat aan gedaan worden.

En dan natuurlijk de geruchten dat Brawn terug zou keren als 'baas' van de F1.. Nou is het natuurlijk de vraag wat hij als hoge oom bij de FOM nou echt kan doen, hij heeft op de regelgeving waarschijnlijk niet zoveel invloed. Het zou wel mooi zijn als er eens een frisse wind doorheen zou gaan, laat maar wat koppen rollen. Gewoon een sport waarin consequent gestraft wordt en men verder wat minder zeikerig elk gaatje in de regels probeert te dichten. Dan zijn we al een heel eind.

[ Voor 41% gewijzigd door Destruction op 01-11-2016 18:15 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Destruction schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:01:
[...]

Vettel is nooit voor Max geweest, buiten dat overtrad Vettel zelf de Verstappen-regel.
Interessant punt! Apart dat dat nog niet eerder langsgekomen is zeg :z

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

fsfikke schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:14:
[...]

Interessant punt! Apart dat dat nog niet eerder langsgekomen is zeg :z
Intressant punt! Ik wist niet dat als iemand er al een scheet over gelaten heeft, een onderwerp absoluut niet meer besproken mag worden :w

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1