Wat was F1 eigenlijk ingedut he zo zonder Max zeggen we over een paar jaar. Geweldig.
Precies wat er staat. Hij doet bijdehand tegen de interviewer niks meer en niks minder. Ik hoef hier geen transcript te gaan geven van interviews.martinusz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:51:
[...]
Zeg dan ook met welke woorden, zo irritant die oneliners over iets wat niet iedereen ziet.
"When you grow up your heart dies"
Helemaal mee eens. Ook het opzoeken van Max met zijn gebaar siert hem niet.RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:51:
VET is trouwens voor mij volledig door de mand gevallen vandaag. Hij klaagt het hele seizoen al over van alles en nog wat, en deze race ook weer met de blauwe vlaggen enzo. Maar dat akkefietje met VES is wel het toppunt. Of VES nou wel of geen straf verdient... Als je zo tekeer gaat omdat iemand niet als een mak schaap jou een positie geeft, dan heb je een bijzonder zielige persoonlijkheid.
Wat mij betreft is VET, zolang hij dergelijk negatief gedrag vertoont, niet iemand die je graag in de F1 ziet. Hij etaleert op het moment niet echt de mentaliteit van een racer.
Nogmaals dit los van of VES wel of geen straf verdient.
1e ronde wordt bijna altijd milder gedaan met straffen. FIA wilde Hamilton waarschijnlijk niet straffen omdat dit het kampioenschap minder spannend zou kunnen maken. Is in het verleden ook vaak tegen het eind van het seizoen.
Je kon door de actie van Hamilton goed zien hoeveel voordeel het afsnijden van de bocht gaf. Terechte straf voor VES.
Bocht 1 ROS aangetikt door VES. Had VES net zo goed een straf voor kunnen krijgen.
Je kon door de actie van Hamilton goed zien hoeveel voordeel het afsnijden van de bocht gaf. Terechte straf voor VES.
Bocht 1 ROS aangetikt door VES. Had VES net zo goed een straf voor kunnen krijgen.
Max reed een goede race, maar ik vond Vettel wel ietsje beter vandaag. Dus om het stuivertjewisselen van de 3e plek (en de straf van Max) kan ik me an sich niet druk maken, wel om de schijnbare willekeur van de wedstrijdleiding. Dat is slecht voor de sport.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Bensimpel
Positieve meneer
Max weegt zelf 71, dus hoezo opmerkelijk?J-M-T schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:52:
[...]
Mol noemde nog zoiets, 69 kilo inclusief helm. Vond het nog opmerkelijk.
😆 - Denk ook eens om ;)
Mij maakt het dus niks uit wat er gebeurd bij de wedstrijd leiding, maar wel wat zij NIET doen. Hamilton heeft al zovaak wat fout gedaan, wat ermee door mocht. En nu krijg je hetzelfde incident in dezelfde race op een presenteerblaadje. Precies een kopie. En dat mag dan niet. Om van te walgen.
...
Laten we hopen dat Mercedes en Red Bull echt gelijkwaardige auto's hebben dan gaan Hamilton en Verstappen ( 2 go for it rijders) voor geweldige duels zorgen.Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:52:
2017 wordt fantastisch!
Lekker nuttig dansjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:52:
[...]
Precies wat er staat. Hij doet bijdehand tegen de interviewer niks meer en niks minder. Ik hoef hier geen transcript te gaan geven van interviews.

Haters everywhere but I don’t really care

Hier stonden ze in ieder geval nog naast elkaar. Benieuwd wat er uit gaat komen nadat VET ook bij de Stewards is geweest om 16:00 uur (Local time). Kan nog zo voorkomen dat VET ook 5 Sec krijgt waardoor RIC naar 3 gaat, VES naar 4 en VET naar 5.
Werd de vorige race ook niet gegeven, toen werd er zelfs een plek gewonnen (Alonso uit mijn hoofd).Z___Z schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:53:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jta1pnk2WVA]
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 30-10-2016 22:55 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geniale foto, dat is het moment dat de vraag over Charlie aan VET werd gesteld.
Dat gebaar van Max naar Vet daarentegenalwaysleft schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:52:
[...]
Helemaal mee eens. Ook het opzoeken van Max met zijn gebaar siert hem niet.
Dus Rosberg kampioen, aangezien HAM en VES elkaar van de baan zullen rijden.alwaysleft schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:54:
[...]
Laten we hopen dat Mercedes en Red Bull echt gelijkwaardige auto's hebben dan gaan Hamilton en Verstappen ( 2 go for it rijders) voor geweldige duels zorgen.
Vergeet Ferrari niet, die hebben de laatste maanden amper nog verbeteringen doorgevoerd dus ik verdenk ze ervan zaken achter te houden om straks ineens met een verrassing te komen.alwaysleft schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:54:
[...]
Laten we hopen dat Mercedes en Red Bull echt gelijkwaardige auto's hebben dan gaan Hamilton en Verstappen ( 2 go for it rijders) voor geweldige duels zorgen.
alles kan off-topic
Oude foto van gisteren gebruik je.Woudloper schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:55:
[afbeelding]
Hier stonden ze in ieder geval nog naast elkaar. Benieuwd wat er uit gaat komen nadat VET ook bij de Stewards is geweest om 16:00 uur (Local time). Kan nog zo voorkomen dat VET ook 5 Sec krijgt waardoor RIC naar 3 gaat, VES naar 4 en VET naar 5.
Och ja wat er ook al gebeurd is blijf van mening dat het voor de sport wel goed is zo frisse wind er door heen. Ja hij moet nog wat dingen leren, maar goed hij kan nog heel wat jaartjes mee
. Ik had op Perez gevote omdat hij zo ze best deed om er langs te komen.
Dat is de foto van gisteren he. Na de kwalificatie.Woudloper schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:55:
[afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat ie zn helm op had.Bensimpel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:53:
[...]
Max weegt zelf 71, dus hoezo opmerkelijk?
QFT. En ik moet wel zeggen dat er sinds Max weer een beetje leven in de brouwerij is bij de F1.RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:51:
VET is trouwens voor mij volledig door de mand gevallen vandaag. Hij klaagt het hele seizoen al over van alles en nog wat, en deze race ook weer met de blauwe vlaggen enzo. Maar dat akkefietje met VES is wel het toppunt. Of VES nou wel of geen straf verdient... Als je zo tekeer gaat omdat iemand niet als een mak schaap jou een positie geeft, dan heb je een bijzonder zielige persoonlijkheid.
Wat mij betreft is VET, zolang hij dergelijk negatief gedrag vertoont, niet iemand die je graag in de F1 ziet. Hij etaleert op het moment niet echt de mentaliteit van een racer.
Bij Sky F1 noemen ze Vettel overigens ook een hypocriet m.b.t. het zeuren over moving under braking van Max en wat hij zelf nu etaleert t.o.v. Ricciardo. Daarnaast vonden ze zijn gescheld ook zeer storend.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Alleen de gevestigde orde vindt iemand zoals Verstappen niet leuk, en dus gaan die zure babyboomers (en nog ouder) dus maar andere regels hanteren:Erapaz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:26:
Eerlijk gezegd ben ik vooral aan het genieten om Max, ongeacht de uitslag van vandaag. Heerlijk dat sinds hij er is de regels herschreven / verduidelijkt moeten worden. Alsof F1 helemaal was ingekakt en men nu pas weer gaat nadenken.
Wat uiteindelijk ook de uitslag wordt, Max zaagt aan de poten van de gevestigte orde.
- een minimumleeftijd + puntensysteem invoeren zodat er in de toekomst geen megatalenten snel de F1 in kunnen rollen
- de regels aanpassen zodat een "gentleman's agreement" over bewegingen binnen de remzone aanpassen, zodat inhaalacties nauwelijks of niet meer verdedigd mogen worden
- lekker inconsequent zijn met penalties: de een mag een bocht afsnijden, doet een jongeling dat dan volgt er direct een penalty "want zo'n jong broekie moet het wel leren!"
Oftewel: dat ouwelullengedoe @ Fia zal niet zomaar veranderen. Sterker nog: het zal aanleiding zijn om frisse winden zoals Verstappen nóg meer proberen in de kiem te smoren.
Alfonso deed de vorige race wel meer wat niet mocht, waar hij mee weg kwam. Track limits werd in de VS niet zo nauw genomen.PWM schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:55:
[...]
Werd de vorige race ook niet gegeven, toen werd er zelfs een plek gewonnen (Alonso uit mijn hoofd).
Juist daarom had HAM direct een straf moeten krijgen, omdat het zo overduidelijk zoveel voordeel gaf. Anders was hij in het racegedruis terechtgekomen en hadden we een heel andere wedstrijd gezien.Z___Z schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:53:
1e ronde wordt bijna altijd milder gedaan met straffen. FIA wilde Hamilton waarschijnlijk niet straffen omdat dit het kampioenschap minder spannend zou kunnen maken. Is in het verleden ook vaak tegen het eind van het seizoen.
Los daarvan, je positie in het kampioenschap moet niet terzake doen ivm regels. En dan zeker niet in 1 race 2 verschillende acties (of juist een gebrek daaraan in het geval van HAM) te doen.
Dan maak je jezelf als FIA zijnde totaal belachelijk en ongeloofwaardig.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Channel 4 heeft bij de uitslag, achter Vettels naam een huilende emicon geplaatstLuPo schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:56:
[...]
QFT. En ik moet wel zeggen dat er sinds Max er is weer een beetje leven in de brouwerij is bij de F1.![]()
Bij Sky F1 noemen ze Vettel overigens ook een hypocriet m.b.t. het zeuren over moving under braking van Max en wat hij zelf nu etaleert t.o.v. van Ricciardo. Daarnaast vonden ze zijn gescheld ook zeer storend.
Bensimpel
Positieve meneer
Dat is normaal om met helm enzo gewogen te worden
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik, als ouwe l*l, ben het met je eensBart-Willem schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:56:
[...]
Alleen de gevestigde orde vindt iemand zoals Verstappen niet leuk, en dus gaan die zure babyboomers (en nog ouder) dus maar andere regels hanteren:
- een minimumleeftijd + puntensysteem invoeren zodat er in de toekomst geen megatalenten snel de F1 in kunnen rollen
- de regels aanpassen zodat een "gentleman's agreement" over bewegingen binnen de remzone aanpassen, zodat inhaalacties nauwelijks of niet meer verdedigd mogen worden
- lekker inconsequent zijn met penalties: de een mag een bocht afsnijden, doet een jongeling dat dan volgt er direct een penalty "want zo'n jong broekie moet het wel leren!"
Oftewel: dat ouwelullengedoe @ Fia zal niet zomaar veranderen. Sterker nog: het zal aanleiding zijn om frisse winden zoals Verstappen nóg meer proberen in de kiem te smoren.
Vettel under investigation: "Gaining an advantage by complaining to racecontrol".
Rosberg vind ik niet van het kaliber Hamilton, Max, Ricciardo en Alonso.Z___Z schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:55:
[...]
Dus Rosberg kampioen, aangezien HAM en VES elkaar van de baan zullen rijden.
Als Rosberg dit jaar WK wordt, dan heeft het te maken met de technische problemen van Hamilton. Wat een pech heeft die gehad.
Verwijderd
Screenshot?PWM schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:57:
[...]
Channel 4 heeft bij de uitslag, achter Vettels naam een huilende emicon geplaatst
Interview staat nu in de thread, kun je het bekijken.
Hoe kan je dat in dit geval er los van zien? Haha..RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:51:
Feit is dat Max verkeerd zat, wijs mij maar eens een coureur aan die in deze situatie niet emotioneel reageert. Vettel etaleert hiermee imo juist wel de mentaliteit van een racer (net als Max overigens).
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Bij mij ook. Wat een kinderachtig gedrag was dit zeg.RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:51:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regels zijn regels, horen voor elke coureur te gelden en niet alleen voor wie het uitkomt. Ik vond het vreemd dat Rosberg en Hamilton zelfs niet onder "investigation" waren terwijl Hamilton echt het meeste voordeel had van wie dan ook...
Nja deze race krijgt geen staartje maar een behoorlijke staart
Hello darkness my old friend
Als je lang genoeg F1 hebt gekeken, weet je dat het kampioenschap altijd in overweging wordt genomen bij het uitdelen van straffen.arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:57:
[...]
Juist daarom had HAM direct een straf moeten krijgen, omdat het zo overduidelijk zoveel voordeel gaf. Anders was hij in het racegedruis terechtgekomen en hadden we een heel andere wedstrijd gezien.
Los daarvan, je positie in het kampioenschap moet niet terzake doen ivm regels. En dan zeker niet in 1 race 2 verschillende acties (of juist een gebrek daaraan in het geval van HAM) te doen.
Dan maak je jezelf als FIA zijnde totaal belachelijk en ongeloofwaardig.
Tja, Britten en Vettel gaan sowieso niet samen, dat heb ik wel gemerkt toen ik bij Williams werktePWM schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:57:
[...]
Channel 4 heeft bij de uitslag, achter Vettels naam een huilende emicon geplaatst

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
De stand in het kampioenschap zou geen invloed mogen hebben op wel of niet straffen.Z___Z schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:00:
[...]
Als je lang genoeg F1 hebt gekeken, weet je dat het kampioenschap altijd in overweging wordt genomen bij het uitdelen van straffen.
Coureurs zijnbij de leiding geroepen nu.
Denk dat het dat eigenlijk allemaal wel meevalt, zou me niks verbazen als we gewoon krijgen te zien no further action en dat het gewoon klaar is. FIA dekt zichzelf echt wel in (heb het dan over wat VET deed)isene schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:00:
Regels zijn regels, horen voor elke coureur te gelden en niet alleen voor wie het uitkomt. Ik vond het vreemd dat Rosberg en Hamilton zelfs niet onder "investigation" waren terwijl Hamilton echt het meeste voordeel had van wie dan ook...
Nice! Nog interessante inside stories?fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:00:
[...]
Tja, Britten en Vettel gaan sowieso niet samen, dat heb ik wel gemerkt toen ik bij Williams werkte

Omdat ik niet weet hoeveel iedere coureur weegt vond ik het opmerkelijk omdat ik het een laag gewicht vond. Niet te zwaar aan tillen, ik kan me voorstellen dat de meesten rond die koers of lager zitten. Hoeveel Max weegt wist ik ook niet, dus dat kon ik niet meenemen in de bewoording.Bensimpel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:53:
[...]
Max weegt zelf 71, dus hoezo opmerkelijk?
Vettel heeft zich dit seizoen nauwelijks als racer laten zien. Iedereen herinnert zich na dit seizoen alleen zijn gejank op de radio omdat ie gefrustreerd rond rijdt. Vettel is me dit seizoen erg tegengevallen.Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:59:
[...]
Hoe kan je dat in dit geval er los van zien? Haha..
Feit is dat Max verkeerd zat, wijs mij maar eens een coureur aan die in deze situatie niet emotioneel reageert. Vettel etaleert hiermee imo juist wel de mentaliteit van een racer (net als Max overigens).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:58:
Vettel under investigation: "Gaining an advantage by complaining to racecontrol".

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Huh?.. (Serieus?..)sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:58:
Vond Vettel geweldig toen hij Monza won maar de lolz is er nu een klein beetje vanaf..
Mee eens. Alleen gaat het de FIA uiteindelijk om de kijkcijfers. Die betalen uiteindelijk dit hele circus. Als het kampioenschap al beslist is kijken er minder mensen. Is slecht voor de sponsors, de FIA en de teams. Dat het competitievervalsing is, is jammer voor de fans.Baumans schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:01:
[...]
De stand in het kampioenschap zou geen invloed mogen hebben op wel of niet straffen.
Haha nee tuurlijk niet.Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:03:
[...]
Huh?.. (Serieus?..)
Vond Vettel geweldig toen hij Monza won maar de lolz is er nu een klein beetje vanaf..

Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:03:
[...]
Huh?.. (Serieus?..)

Waarom sprint Vettel er naar toe?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Meen je dat? Of had ik er eenTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:03:
[...]
Huh?.. (Serieus?..)
Hopelijk om zo snel mogelijk zijn excuses aan charlie aan te bieden en nederig zijn 5e plaats te accepteren.hupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
of A: Hij moet een Plasje doenhupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
of B: Hij wil perse als eerste zijn verhaaltje doen..
Verwijderd
Ik vermoed dat als jij een meisje was geweest je heel snel en heel vaak zwanger zou zijn.Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:03:
[...]
Huh?.. (Serieus?..)
Omdat hij bang is dat Max anders de deur voor hem dicht gooithupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
GoudTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:03:
[...]
Huh?.. (Serieus?..)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Waarschijnlijk zodat hij gelijk kan beginnen met huilen voor dat de rest er ishupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
Er is een verschil tussen emotioneel reageren en rondenlang huilen en schelden over de radio. Daarnaast is dit geen geïsoleerd incident, maar iets wat VET stelselmatig vertoont.Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:59:
[...]
Hoe kan je dat in dit geval er los van zien? Haha..
En het is toch echt alleen VET die op deze manier aan het huilen is. Vergelijk het eens met de anderen die achter VES vastgezeten hebben (HAM / RAI / ROS bijvoorbeeld).
Dat VET in zijn recht staat maakt het nog niet ok om zo tekeer te gaan.
Gaining an advantage from crying with the stewards.hupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We zien tegenwoordig veel een Nederlandse bierfirma complete Grand Prix's sponsoren dusZ___Z schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
[...]
Mee eens. Alleen gaat het de FIA uiteindelijk om de kijkcijfers. Die betalen uiteindelijk dit hele circus. Als het kampioenschap al beslist is kijken er minder mensen. Is slecht voor de sponsors, de FIA en de teams. Dat het competitievervalsing is, is jammer voor de fans.
En dan gaan je fans afhaken en verlies je dus weer inkomsten. Want laten we wel zijn, F1 kijken op het ogenblik is kijken of MERC de wedstrijd verliest, niet wie hem wint.Z___Z schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
[...]
Mee eens. Alleen gaat het de FIA uiteindelijk om de kijkcijfers. Die betalen uiteindelijk dit hele circus. Als het kampioenschap al beslist is kijken er minder mensen. Is slecht voor de sponsors, de FIA en de teams. Dat het competitievervalsing is, is jammer voor de fans.
Voor zijn klaagzang natuurlijkhupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
Vettel loopt dit seizoen zoveel te janken dat er een punt gaat komen dat iedereen op regenbanden moet rijden voor de veiligheid...
Ik had niet tegen op Vettel,, echter het laatste tijd is hij compleet verkeerd bezig....Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:02:
[...]
Vettel heeft zich dit seizoen nauwelijks als racer laten zien. Iedereen herinnert zich na dit seizoen alleen zijn gejank op de radio omdat ie gefrustreerd rond rijdt. Vettel is me dit seizoen erg tegengevallen.
Van mij mag hij punt aftrek krijgen na zijn uitlatingen op de boardradio...
de coureurs weten dat dit uitgezonden (kan) worden.... Dit is gewoon het in diskrediet brengen van de sport,
Cogitationis poenam nemo patitur
Haha ik heb smakelijk gelachen om jullie reacties.
Nu kan het wachten beginnen om te kijken of er zwarte rook uit de schoorsteen komt.
Nu kan het wachten beginnen om te kijken of er zwarte rook uit de schoorsteen komt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Uiteindelijk gaat het allemaal over het niet straffen van Hamilton door de FIA 
Hamilton tikt Rosberg van de baan in Canada 1e bocht, geen straf, Verstappen hier ook geen straf.
Hamilton snijdt Ricciardo van de baan in Monaco, geen straf. Sainz krijgt hier een straf voor zelfde geintje.
Hamilton snijdt "een halve ronde" af, geen straf. Verstappen krijgt een straf voor hetzelfde.
Hamilton tikt Rosberg van de baan in Canada 1e bocht, geen straf, Verstappen hier ook geen straf.
Hamilton snijdt Ricciardo van de baan in Monaco, geen straf. Sainz krijgt hier een straf voor zelfde geintje.
Hamilton snijdt "een halve ronde" af, geen straf. Verstappen krijgt een straf voor hetzelfde.
erutangiS
Verwijderd
HIj wilde vandaag in ieder geval een keer een RB inhalenhupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
Staat maar 1 doos met tissues.hupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
Ja dat zei Max al in zijn interview: Horner was naar de wedstrijdleiding. Ik zie morgen wel wat er uit gekomen is, maar ik vermoed dat de uitslag zo blijft staan.Formula one schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:06:
Heeft redbull al protest ingediend ?
Er komt vanavond een nieuwe regel, aanpassing op de boordradio communicatie verandering van eerder dit jaar.
Iedereen moet verplicht de radio open houden, behalve Vettel, die krijgt geen boordradio meer, wegens teveel gemekker en vooral vanwege het uitkafferen van Charlie Whiting. Zo, klaar. Bek dicht, zie maar hoe en wanneer je de pits in komt en je team informeert. DOEI!
Iedereen moet verplicht de radio open houden, behalve Vettel, die krijgt geen boordradio meer, wegens teveel gemekker en vooral vanwege het uitkafferen van Charlie Whiting. Zo, klaar. Bek dicht, zie maar hoe en wanneer je de pits in komt en je team informeert. DOEI!
In het interview met Ziggo zei Max dat het team bij de stewards was. Weet niet of dat voor VES of voor RIC was, maar denk beide.Formula one schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:06:
over een 5 seconden penalty kan je geen protest indienen. zie regels f1, Dit was eerder dit seizoen al met rosberg en VES met z'n 2e plek en toen konden ze ook geen protest indienen nadien.Formula one schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:06:
Alleen als de straf zwaarder is dan 10 seconden time penalty
[ Voor 8% gewijzigd door Catmandos op 30-10-2016 23:09 ]
Omdat ie daar wel aan iemand voorbij kan zonder blue flagshupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Schijnt dat Vettel nooit zonder drinken zit tijdens de race, hij vult het zelf bij met
Float like a butterfly, sting like a bee.
Eerlijk gezegd was het wachten op een straf voor VES gezien de reacties...
Zelfs van 'neutrale' Nederlanders.
Point made!
VET reed trouwens sinds lange tijd weer eens een goeie race, moet gezegd worden.
Zelfs van 'neutrale' Nederlanders.
Point made!
VET reed trouwens sinds lange tijd weer eens een goeie race, moet gezegd worden.
Nou, ik ga mij er niet druk om maken. Deze discussie zal wel lang voortduren. Maar iedere kijker kan zelf wel zien wat er gebeurde. Ik denk dat mensen het eens zijn dat Vettel beweegt onder het remmen, maar dat het dubieus is om hem te straffen, terwijl Verstappen wat verkeerd deed. En juist Verstappen al vaker wegkwam daarmee, voor die regel er was. Als Red Bull zijnde klaag je dan niet. Zeker niet tegen Vettel.
...
Misschien niet voor die 5 sec van VES idd, maar ze kunnen wel eens bij hem langs gaan voor dat braking gebeuren met RICCatmandos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:08:
[...]
over een 5 seconden penalty kan je geen protest indienen. zie regels f1, Dit was eerder dit seizoen al met rosberg en VES met z'n 2e plek en toen konden ze ook geen protest indienen nadien.
Nog een stapje erger, de FIA zet zichzelf hier compleet te kakken.MrOleo schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:07:
Ze houden zich niet aan hun eigen regels en de man die het hardst heeft gehuild over het "moving while breaking" word niet bestraft. Gewoon een zielige vertoning.
Deze al voorbij gekomen?!
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/792843268836958208
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/792843268836958208
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
HAM is dit jaar gewoon niet zo goed als ROS. ROS heeft als leider in het kampioenschap al aardig wat straffen geïncasseerd, waarvoor HAM waarschijnlijk niet gestraft zou worden.MrOleo schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:07:
Dan hebben ze Max bewust meteen vijf seconden gegeven, die smeerlappen bij FIA.Catmandos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:08:
[...]
over een 5 seconden penalty kan je geen protest indienen. zie regels f1, Dit was eerder dit seizoen al met rosberg en VES met z'n 2e plek en toen konden ze ook geen protest indienen nadien.
Hopelijk gaan ze de formule 1 deze winter professionaliseren want met elke keer dezelfde winnaar al jaren lang is het al niet echt aantrekkelijk om te kijken. En die klassejustitie helpt niet echt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Topic kan op slot, hij wint hem met deze uitspraakVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:07:
[...]
HIj wilde vandaag in ieder geval een keer een RB inhalen
Nog een reactie van max op vettel
https://twitter.com/F1/status/792851340527403008
https://twitter.com/F1/status/792851340527403008
Komt een nieuwe regel vanaf volgende wedstrijd.
No crying during braking.
No crying during braking.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Uiteraard hebben ze dat bewust gedaan, omdat VES ook bewust zijn plek niet opgaf zodat hij alsnog op het podium kon staan.Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:11:
[...]
Dan hebben ze Max bewust meteen vijf seconden gegeven, die smeerlappen bij FIA.
Hopelijk gaan ze de formule 1 deze winter professionaliseren want met elke keer dezelfde winnaar al jaren lang is het al niet echt aantrekkelijk om te kijken. En die klassejustitie helpt niet echt.
Verstappen Regel #2.. of is het inmiddels #3 na deze race?
Leuke stukje op gpupdate zonet
Oja, wie deed dat nog meer?Opvallend genoeg was Rosberg niet de enige Mercedes die rechtdoor schoot in bocht één. Hetzelfde overkwam teamgenoot Lewis Hamilton en hoewel sommigen van mening waren dat de Brit hiervoor een straf had moeten krijgen, gaat Rosberg daar niet in mee. "Vooropgesteld: Lewis heeft dit weekend beter werk geleverd. Hij ging als eerste de eerste bocht in en kwam er ook als eerste uit, dus dat is prima."
Ik hoop wel dat RBR Max nu wel binnen houd. Hij heeft nu wel genoeg op Vettel ingehakt.
rosberg zij dat zelf ook in een interview dat lewis er als eerste in ging en als eerste uit ging dus dan was het geen probleemFastFred schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:13:
Leuke stukje op gpupdate zonet
[...]
Oja, wie deed dat nog meer?
FIA gaat over de regels, FOM over de kijkcijfers en over het geld.Z___Z schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:
[...]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1