Haters everywhere but I don’t really care
Ehhmmm,Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:30:
Dit was de quote die ik hier(!) heb gelezen:
"RIC: "I felt that Seb did what everyone's been complaining about lately, under-braking. He doesn't deserve to be on the podium"
Staat niks over Seb!
Contact was er omdat ROS niet de ruimte laat die hij moet laten, VES had daar voorrang in de bocht en mag dus de goede lijn nemen. ROS had van het gas af moeten gaan en het asfalt naast de track limit moeten gebruiken om weer de baan op de te komen. Had hij genoeg ruimte voor.yorkick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:28:
[...]
Daar was contact dus dat vind ik al een moeilijkere beslissing, kon wat mij betreft best onbestraft blijven.
SEB = SEBASTIAAN VETTELTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:30:
"RIC: "I felt that Seb did what everyone's been complaining about lately, under-braking. He doesn't deserve to be on the podium"
Staat niks over Seb!
Misschien duidelijker zo?
Zet nu je bril op en dan nog een keer lezenTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:30:
Staat niks over Seb!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:30:
Staat niks over Seb!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vettel was ook emotioneel aan het "breaking"Stoffel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:28:
Van motorsport.com:
[...]
Dat is toch een Amerikaanse site? R.I.P. English...
wel toch in de rerun? of was dat pas na de race kan ook hoorANdrode schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:31:
[...]
Dat is minder duidelijk op TV geweest. Daardoor snap ik het dat die situatie, met het frame waarmee velen hier kijken, de schijn heeft dat het geen racing incident was
Die won helemaal niks want er was meteen een safety carSmultie schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:28:
[...]
Vergeet HAM ook niet, die won met afstand de meeste tijd met z'n actie.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
?Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:30:
Staat niks over Seb!
Flickr PSN ID= cheironnl
Ook Jordan King snapt het..Jordan King @42jordanking · 3m3 minutes ago
Things we learn from Mexico:
-HAM should have got a penalty for L1
- VES was the correct penalty
- VET probably should have got one for RIC
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat is niet relevant.Stefie2010 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:32:
[...]
Die won helemaal niks want er was meteen een safety car
Dat is achteraf, het gaat toch om de actie?Stefie2010 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:32:
[...]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
What???Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:30:
Edit: Mijn fout![]()
RIC op P3, Seb naar P55 dan maar..
Maak het nog wat verwarrender.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat is van Unilever, niks Italiaans aan

Waiting on the world to change
Dan de beide MERC coureurs ook maar even een jaartje terugzetten? Oh nee, dat is natuurlijk niet des FIA`s. Daar gelden de regels niet gelijk voor iedereen
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Mee eens, ik reageerde echter alleen maar op het tijdwinst argumentLekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:33:
[...]
Dat is achteraf, het gaat toch om de actie?
Dit dus. Helemaal eens. Mooie afsluiter voor mijErapaz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:26:
Eerlijk gezegd ben ik vooral aan het genieten om Max, ongeacht de uitslag van vandaag. Heerlijk dat sinds hij er is de regels herschreven / verduidelijkt moeten worden. Alsof F1 helemaal was ingekakt en men nu pas weer gaat nadenken.
Wat uiteindelijk ook de uitslag wordt, Max zaagt aan de poten van de gevestigte orde.
Om even de quote van Coronel erbij te halen:Stefie2010 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:32:
[...]
"Je berooft toch ook geen bank en brengt daarna het geld terug?"
Het incident zou gewoon individueel bekeken moeten worden.
Denk dat ze volgend jaar daar misschien wel wat broodjes neerleggen.
Hij had toch tijdwinst? Als de safetycar in ronde 30 was gekomen had het dan ook niks uitgemaakt?Stefie2010 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:34:
[...]
Mee eens, ik reageerde echter alleen maar op het tijdwinst argument
Dank dat ik het onder de knie krijg...
RIC vindt dat Seb geen P3 verdient maar hijzelf.
Max wordt niet genoemd (?)
Logisch als daardoor het podium verandert, maar dan hadden ze direct ook een beslissing moeten nemen over de actie van VET. De enige reden dat die "under investigation" kwam, is dat dat de regel is: Elke moving under braking komt under investigation.
Heb dan ook de ballen om daar direct van te zeggen dat er geen verdere actie wordt ondernomen.
Hoe je het ook went of keert... Dat ventje zorgt er toch maar weer voor dat de FIA zich in bochten moet gaan wringen.
En niet omdat hij op zijn 18e achterin het veld als jonge hond domme acties uithaalt, maar omdat hij vooraan meedoet om het podium en ze dwingt te kijken naar wat ze eigenlijk aan het doen zijn geweest de afgelopen jaren
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ok, Hamilton krijgt een 5 seconden straf. Wint de race nog steeds.......Ereaser schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:34:
[...]
Om even de quote van Coronel erbij te halen:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Zijn tijdwinst werd meteen geneutraliseerd door de safety car, dat bedoel ikMalt007 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:35:
[...]
Hij had toch tijdwinst? Als de safetycar in ronde 30 was gekomen had het dan ook niks uitgemaakt?
Gewoon weer grindbakken ipv asfalt en gras naast de baan.Ereaser schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:34:
[...]
pinda powerrr schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:33:
[...]
Dat is van Unilever, niks Italiaans aan
Het gaat om consequent straffen. Daar is nu geen sprake van!PjotrStroganov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:35:
[...]
Ok, Hamilton krijgt een 5 seconden straf. Wint de race nog steeds.......
Verwijderd
Nee, dat had hij dan bij een pitstop moeten doen. Daardoor hadden best veel dingen anders kunnen worden.PjotrStroganov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:35:
[...]
En waar staat dat hijzelf die plaats moet hebben dan?Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:35:
[...]
Dank dat ik het onder de knie krijg...
RIC vindt dat Seb geen P3 verdient maar hijzelf.
Max wordt niet genoemd (?)
Ik wou graag dat je gelijk had, maar in deze race is vooral de FIA die zich in een op een zeer negatieve manier zichzelf in de spotlights zet.
Max ging er vanuit dat wat voor MERC geldt ook voor hem van toepassing is. Maar blijkbaar mag MERC dingen doen die andere teams niet mogen. Net zoals moving under breaking oftewel de Verstappenregel. Blijkbaar is dat letterlijk de VESregel en geldt hij alleen voor de nederlander.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
eens dan bedenken ze zich echt wel 5 keer voordat ze afsnijden hahaLekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:36:
[...]
Gewoon weer grindbakken ipv asfalt en gras naast de baan.
Nee, Hamilton zou dat moeten hebben gehad bij zijn pitstop en dan zag zijn race er waarschijnlijk anders uit. Dat had waarschijnlijk nog meer impact gehad.PjotrStroganov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:35:
[...]
-- shadow was me voor
[ Voor 3% gewijzigd door fredkroket op 30-10-2016 22:37 ]
"When you grow up your heart dies"
https://twitter.com/MrAlexF1/status/792839214966661120Gekkenhuis schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:35:
Heeft er iemand het interview met Max van Sky?
Max zijn tijdwinst werd geneutraliseerd door einde race? Net zo'n goed argument mijns inziens.Stefie2010 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:36:
[...]
Zijn tijdwinst werd meteen geneutraliseerd door de safety car, dat bedoel ik
Interview: https://twitter.com/MrAlexF1/status/792839214966661120Gekkenhuis schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:35:
Heeft er iemand het interview met Max van Sky?
Actie van Vettel: https://twitter.com/MrAlexF1/status/792837118221582336
Er had inderdaad op zijn minst een Under Investigation mogen komen voor HAM in T1. Ook al was daaruit gekomen No Further Actions had men later kunnen uitleggen dat dit kwam omdat er direct erna een VSC kwam en daarna een SC waardoor een evt voordeel weg was (of dat echt zo is zou je nog over kunnen discussieren).Ereaser schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:34:
[...]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
De actie van Rosberg was toch echt anders... er was vrij weinig plek meer..sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:37:
In de herhaling bij de start zie je Rosberg het circuit verlaten en een plek winnen! Die had daar dus ook een straf voor verdient want Max zat er daar echt naast!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Omdat hij vindt dat VET een illegale manoeuvre heeft uitgevoerd?Malt007 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:36:
[...]
En waar staat dat hijzelf die plaats moet hebben dan?
ZUCHT(je)
https://my.mixtape.moe/gzvunt.mp4
Are you a one or a zero
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat wel maar hij stak net als Max het gras over om de plek te winnen.SideSwipe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:38:
[...]
De actie van Rosberg was toch echt anders... er was vrij weinig plek meer..
Begrijpend lezen is ook een vak. Kijk anders even hoeveel mensen je verbeteren.Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:38:
[...]
Omdat hij vindt dat VET een illegale manoeuvre heeft uitgevoerd?
ZUCHT(je)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max raakt Rosberg.sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:37:
In de herhaling bij de start zie je Rosberg het circuit verlaten en een plek winnen! Die had daar dus ook een straf voor verdient want Max zat er daar echt naast!
Even dimmenMalt007 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:39:
[...]
Begrijpend lezen is ook een vak. Kijk anders even hoeveel mensen je verbeteren.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-10-2016 22:41 ]
hoe staat reddit hier in dan voor vet of voor vesRivanov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:40:
Reddit gaat ook weer lekker.
HAM z'n achtervolgers werden geholpen door de safety car om het gat weer dicht te rijden. VET moest het gat op eigen kracht dicht rijden plus dat einde race juiste in het voordeel van VES was aangezien VET nu juist geen tijd meer had om er voorbij te rijden...Malt007 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:37:
[...]
Max zijn tijdwinst werd geneutraliseerd door einde race? Net zo'n goed argument mijns inziens.
That's racing. Contact hoort daar bij. Zie de actie van Vettel op Ricciardo.
Over Vettel: He is always so frustated on the radio, maybe he should go back to shool.
Max draait er niet omheen. Wauw https://reddit.com/r/form...ppens_postrace_interview/

Heel mature idd...alwaysleft schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:41:
Dit interview bij Sky Sports van Max.
Over Vettel: He is always so frustated on the radio, maybe he should go back to shool.
Max draait er niet omheen. Wauw
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
* nachtnet heeft niet eens gekeken wie waar gefinished is..
hoeft niet gepost te worden.. ga ik zo zelf wel opzoeken
Reddit is altijd anti ves, vandaar dat ik altijd pas een paar dagen later op reddit kijk om acties in het achter veld te bekijkenCatmandos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:40:
[...]
hoe staat reddit hier in dan voor vet of voor ves
Rivanov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:40:
Reddit gaat ook weer lekker.
Reddit is zo'n verschrikkelijk circle jerk. Natuurlijk is het hier een Max Verstappen circle jerk, maar op Reddit heb je nu meerdere tegengestelde meningen die geupvote worden. Dus in de ene thread is het terecht dat Hamilton niet gestraft werd, in een andere thread weer niet etc etc.Catmandos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:40:
[...]
hoe staat reddit hier in dan voor vet of voor ves
Je hebt de Hamilton fans, de Max Verstappen fans, de anti Max Verstappen fans, ook veel gematigden en ook trolls die maar wat zeggen. Reddit was eventjes heel anti Verstappen. Maar nu is het echt een mix waar de ene keer de ene mening populair is en een week later de andere. Volgens mij is de consensus nu dat Ric het meest gelijk heeft. Vooral door zijn interview na de race.
Ach. Ik vind het leuk al die drama. Ik zat met een big smile het einde en aftermath van de race te bekijken. En ik zit nu met een big smile alle fora door te lezen
[ Voor 22% gewijzigd door Fleximex op 30-10-2016 22:57 ]
Fan-tas-tisch!!

SAUCE?Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:45:
Ricciardo naar drie, Vettel gestraft
ik bedoel source ofc
Are you a one or a zero
Bron??Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:45:
dat ze VET een babyfles photo shoppen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Max heeft dan als verdediging zijn leeftijd. En dat kon je verwachten natuurlijk na de actie op RIC, waar hij VES zou voor verguist heeft en vervolgens dat vingertje na de finish.
Dan moet ik zeggen dat VES nog de meest volwassen van de 2 heeft gehandeld.
Nee is geen racing. Rosberg staat al helemaal op de uiterste plekje asfalt.sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:41:
[...]
That's racing. Contact hoort daar bij. Zie de actie van Vettel op Ricciardo.
Max raakt vervolgens met beide banden hem aan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zit hier op tweakers om hier van alles te lezen en niet om te lezen hoe het er op Reddit, Facebook, nu.nl en twitter aan toe gaat.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Niet de meest voor de hand liggende eerste bron...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Huub Huub Barbatruc!
Tja... Ik lees het nergens anders dan in een Limburgs huis-aan-huis krantje
Ik geloof het nog niet helemaal.
ik heb nog geen officiele bron kunnen vinden maar het zou geweldig zijn idd dan is max 4deVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:45:
Waarom niet? Iedereen wordt gewogen he, niet alleen de top drie.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
how did he get away with that....
(Sorry mods voor m'n middelvinger(s))
Jep, gaf hij in de kamer voor het podium meteen aan toen iemand hem aangaf wat er nog zou moeten gebeuren.
69.0 zei Vettel volgens mij
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Zeg dan ook met welke woorden, zo irritant die oneliners over iets wat niet iedereen ziet.
Float like a butterfly, sting like a bee.
ja hij is gewogen waar de andere buiten de top 3 is gewogenfsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:50:
[...]
Waarom niet? Iedereen wordt gewogen he, niet alleen de top drie.
Disqualification by technicality.
I like your thinking.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Even geduld hebben.. post zo wel het filmpje zodra die online staat.martinusz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:51:
[...]
Zeg dan ook met welke woorden, zo irritant die oneliners over iets wat niet iedereen ziet.
Was een grapje he. DAarna zei hij 'hij ging als eerste de bocht in en ging als eerste de bocht weer uit, niks aan de hand dus'.Catmandos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:50:
wow die reactie van ros over HAM turn 1.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat mij betreft is VET, zolang hij dergelijk negatief gedrag vertoont, niet iemand die je graag in de F1 ziet. Hij etaleert op het moment niet echt de mentaliteit van een racer.
Nogmaals dit los van of VES wel of geen straf verdient.
Dat is dus de hele vraag hier, hoe kan de wedstrijdleiding het toestaan voor HAM, maar VES zijn podium voor exact hetzelfde afpakken.Catmandos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:50:
wow die reactie van ros over HAM turn 1.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1