Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is dus wat Verstappen kan doensjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
Wel grappig dat we het de hele tijd over P3 hebben... alsof P1 en P2 er niet toe doen.
Ze zeiden duidelijk "keep your position".Dennism schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:13:
[...]
Leek mij ook, maar zou ook keep kunnen zijn, was niet super duidelijk. Keep the position, i tink we have to give it back zou wel een vrij onduidelijke boodschap zijn.
Wat natuurlijk slim is, na de wedstrijd terug geven, ric dichterbij laten komen!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wie wat hoe?sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
Wel grappig dat we het de hele tijd over P3 hebben... alsof P1 en P2 er niet toe doen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Serieus?derpadin schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:13:
RIC: "I felt that Seb did what everyone's been complaining about lately, under-braking. He doesn't deserve to be on the podium"
Dit betekent einde 'smiles' in het RBR Team!
Hele jaar toch al niet met die net iets te goede merc?sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Juist wel kunnen we het er weer 6 pagina's over hebbenGrimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
Vettel moet zich inderdaad niet zo op laten winden op de radio.
nog nooit zo uitgezien naar de uren NA een race
Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:12:
[...]
Geloofwaardig? Zoals iedereen die hier moord en brand schreeuwt zodra een regel die 1 race oud is hun goed uitkomt? Een regel die moves betreft die het hele seizoen al verdedigd worden hier als het Max betreft?
Regels lezen (of uitleg lezen zoals the rules of racing) is moeilijk en dan consequent toepassen als het je niet goed uitkomt is lastig…
dude, hou op. VET heeft zijn plek, max heeft zijn plek verneukt maar heeft niks anders gedaan dan zijn team geholpen.Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:12:
[...]
Geloofwaardig? Zoals iedereen die hier moord en brand schreeuwt zodra een regel die 1 race oud is hun goed uitkomt? Een regel die moves betreft die het hele seizoen al verdedigd worden hier als het Max betreft?
Als rode fan heb jezelf ook wel eens deze momentjes gehad he.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
p1 & p2 zijn al een paar jaar gereserveerd voor MercedesAMGF1..sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
| Security Management |
Nee, dit is eigenlijk de tragedie van de F1 op dit ogenblik. Zonder gekke dingen is Merc 1 en 2. Pas bij plek 3 word het wat variabel. Niet goed voor de sport.sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
SEB, niet Ves heTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:15:
[...]
Serieus?
Dit betekent einde 'smiles' in het RBR Team!
Flickr PSN ID= cheironnl
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan nog geld strafje of niet dat is beter dan niks tis beetje een kneus. Hij loopt al maanden te zeuren.fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
[...]
Geldstrafje, heeft verder niets met de race te maken.
"When you grow up your heart dies"
Huh zijn auto bleef toch heel?bord4kop schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:16:
beelden van VET 'moving under breaking' zoek ik..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=a2-dfaLwI4Y]bord4kop schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:16:
beelden van VET 'moving under breaking' zoek ik..
En omdat een regel maar 1 race oud is telt hij niet? Vooral niet als de grootste voorstander van de regel nu zelf de overtreding pleegt?backupdevice schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:15:
[...]
dude, hou op. VET heeft zijn plek, max heeft zijn plek verneukt maar heeft niks anders gedaan dan zijn team geholpen.
Als rode fan heb jezelf ook wel eens deze momentjes gehad he.
En dan ga nog voorbij aan het feit dat Mercedes blijkbaar wel bochten mag afsnijden.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tja, ik begrijp ook niet waarom ze de Mercedes Racing League en F1 samengevoegd hebben. Zijn toch twee verschillende klassen.sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik zou wel eens beelden van de actie willen zien.
Dat VES rechtdoor gaat lijkt me duidelijk, maar VET die beweegt tijdens het remmen.. Dat wil ik wel eens terugzien.
Dan weten we of RIC alsnog op P3 komt
| Security Management |
Horner die gewoon zegt dat Ferrari niet niet zeuren en hij er nog lang niet langs was. Die moeten toch protest gaan indienen?Rivanov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:16:
Max radio na de race.
https://streamable.com/qo5y
Flickr PSN ID= cheironnl
"no debate about turn one "...Rivanov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:16:
Max radio na de race.
You sure ?
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Doet niks af aan de goede race van VET.
Team dus volledig overtuigd van het gelijk van MaxRivanov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:16:
Max radio na de race.
Lees. Ik zeg niet dat die regel niet telt. Ik zeg zelfs dat Max het verneukt. Ik geef alleen aan dat er over zeuren als rode fan niks helpt dan alleen stoken. En als rode fan zijn er genoeg momentjes met schaamte op te noemen.arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:18:
[...]
En omdat een regel maar 1 race oud is telt hij niet? Vooral niet als de grootste voorstander van de regel nu zelf de overtreding pleegt?
En dan ga nog voorbij aan het feit dat Mercedes blijkbaar wel bochten mag afsnijden.
MAW, move on nothing to see.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
haha... wellicht wat eigenwijs, maar ik vind zo'n interview geweldighupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:19:
Max nu interview op Sky.
Volgens mij doet VET niks fout..
Helaas
| Security Management |
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Is dit een échte quote?derpadin schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:13:
RIC: "I felt that Seb did what everyone's been complaining about lately, under-braking. He doesn't deserve to be on the podium"
(Heb alleen Ziggo)
Als RIC dit zegt over Max is het einde relatie.
Over Max? Hij heeft het over VET.Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
Hij zegt het over VET...niet VESTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
RIC bedoelt dat Vettel daar niet hoort te staan he..Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
Uhh dit gaat over Vettel...Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
Jawel, de inconsequentie van de FIA. Die is te zien.backupdevice schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:20:
[...]
Lees. Ik zeg niet dat die regel niet telt. Ik zeg zelfs dat Max het verneukt. Ik geef alleen aan dat er over zeuren als rode fan niks helpt dan alleen stoken. En als rode fan zijn er genoeg momentjes met schaamte op te noemen.
MAW, move on nothing to see.
En dat is nog wel het meest kwalijke van deze hele zaak. Ves deed wat goed was voor RB, Terecht dat VET daarover zeurt en ook terecht dat RIC denkt dat VET ook bestraft had moeten worden.
Het is de FIA de geen steken, maar hele truien heeft laten vallen in de GP.
Hij zegt dit over Seb(astien) VettelTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
Dat gaat over VettelTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Gaat over VET...niet VES.Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
Volgens mij neemt RIC het juist voor VES op...
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Een gentleman rijd niet, die wordt gereden door zijn eigen chauffeur terwijl hij zelf op de achterbank zit, golftas achterin.lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Als niet-Nederlander en niet-Duitser even een onafhankelijk commentaar :
VES staat terecht NIET op het podium. Hij maakt een remfout, gaat van de baan, snijdt af en gaat dan rondenlang Vettel ophouden tot Riciardo in het zog van Vettel geraakt. Zo rijdt een gentleman niet, zo simpel is het.
Tzal wachten worden op Stoffel.
Dit is racen, geen cricket.
RIC had hier P3 moeten hebben, VES 4, VET 5.
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 30-10-2016 22:24 ]
Vettel maakt zich zo ontzettend kwaad, omdat ze weten dat hij op pure racesnelheid Max al zo ontzettend sterk is. En Max, die lacht zich rot. Hij weet heel stiekem al dat hij de komende 20 jaar de sport gaat domineren. Prachtige wedstrijd.
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 30-10-2016 22:25 ]
haha ja viel mij ook al opsjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:23:
Het valt Sky ook al op dat ze het wéér over Verstappen hebben.
Precies, RIC nam het hier op voor VES en niet zo'n klein beetje ook.max schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:23:
[...]
Gaat over VET...niet VES.
Volgens mij neemt RIC het juist voor VES op...
SEBTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
SEBastien Vettel
niet VES
Doet hij ook direct tijdens de persconferentie.Exocet schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:24:
Vettel zou op z'n minst zich moeten verontschuldigen voor zijn gevloek
https://twitter.com/F1/status/792835324082880512?lang=nlTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
Wat bedoel je? Hij heeft het over Vettel niet over Max
wat een gekkies op twitter
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Sorry hoor maar in de quote staat duidelijk Seb, lezen is ook wel een kunstTethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Is dit een échte quote?
(Heb alleen Ziggo)
Wat uiteindelijk ook de uitslag wordt, Max zaagt aan de poten van de gevestigte orde.
[ Voor 5% gewijzigd door Erapaz op 30-10-2016 22:26 ]
...
Ja, dat zei VEShupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:25:
Zei Max nou ook nog dat moving under braking alleen hij zelf kan en Vettel dat gewoon niet kan?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
WAHAHAHAHAHA Geniaal
Dit ja, feitelijk heeft VES hetzelfde gedaan als HAM. Afsnijden, doorrijden en vervolgens inhouden om weer binnen de juiste tijd te komen. VET was er nog niet voorbij.PWM schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:20:
VES is fout, maar Race Control heeft het indirect toegestaan door ronde 1. Zo gek is het toch niet? Hands is hands, buitenspel is buitenspel. HAM remt te laat en neemt die route, VES doet hetzelfde. Jammer dat F1 zo is geworden.
Doet niks af aan de goede race van VET.
Ik moest lachen
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
XDLekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:26:
Lol, Max over dat bewegen onder het remmen. "Ik doe het teminste goed"
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat dus.alwaysleft schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:24:
Heel fout misschien, maar ik ben nog meer pro Max geworden deze race. Max brengt nu al zoveel controverse met zich mee die ik zelden gezien heb in zo een korte tijd. Het is alles of niets bij Max. Dat zit in zijn DNA en dat gaat niet verdwijnen.
Als Ferrari het van deze trucjes moet hebben om het podium te bereiken, vuile Italianen
ROS had ook een penalty moeten krijgen voor zijn actie.yorkick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:26:
Vettel beweegt in de braking-zone terwijl RIC er al een beetje naast zit. Die kon dus niks anders dan blokkeren omdat hij uit moest wijken, of er nou ruimte was of niet. Verstappen deed het soms voordat iemand naast hem zat, ook dat mag nu niet meer, maar VET verdient hier wel een penalty. VES zijn penalty vind ik wel terecht, al had HAM die ook moeten krijgen. Dat soort fouten mogen niet te corrigeren zijn zonder tijdverlies.
Dat is toch een Amerikaanse site? R.I.P. English...Max Verstappen has been dropped from third to fifth in the Mexican Grand Prix, thanks to a five-second penalty for gaining an advantage during his fight with Sebastian Vettel in the closing stages of the race.
Vettel's podium, however, is also in doubt, as the Ferrari driver is under investigation for moving under breaking when defending from Daniel Ricciardo.
Vergeet HAM ook niet, die won met afstand de meeste tijd met z'n actie.Eli3l schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:27:
[...]
ROS had ook een penalty moeten krijgen voor zijn actie.
Amen
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In de quote (hier) stond niet Seb!The_Scarabial schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:25:
[...]
Sorry hoor maar in de quote staat duidelijk Seb, lezen is ook wel een kunst
Lezen is idd een kunst.
Daar was contact dus dat vind ik al een moeilijkere beslissing, kon wat mij betreft best onbestraft blijven.Eli3l schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:27:
[...]
ROS had ook een penalty moeten krijgen voor zijn actie.
Niemand is er over uit of de tijdstraf terecht was of niet.
Nee joh! Emotie is juist mooi!Exocet schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:24:
Vettel zou op z'n minst zich moeten verontschuldigen voor zijn gevloek
Wait, what.alwaysleft schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:24:
Heel fout misschien, maar ik ben nog meer pro Max geworden deze race. \
* wontcachme checkt 20x de naam van de poster
* wontcachme ziet toch echt iets positiefs over VES staan
* wontcachme gaat toch maar eens buiten kijken want blijkbaar "hell froze over"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
eens die werd aangetikt en zou je goed als race incident kunnen wegzettenyorkick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:28:
[...]
Daar was contact dus dat vind ik al een moeilijkere beslissing, kon wat mij betreft best onbestraft blijven.
Verwijderd
Eens...uit wraak eet ik geen pasta deze weekFastFred schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:27:
[...]
Dat dus.
Als Ferrari het van deze trucjes moet hebben om het podium te bereiken, vuile Italianen
#BoycotGrandItaliaVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:29:
[...]
Eens...uit wraak eet ik geen pasta deze week
"RIC: "I felt that Seb did what everyone's been complaining about lately, under-braking. He doesn't deserve to be on the podium"
Edit: Mijn fout

RIC op P3, Seb naar P55 dan maar..
[ Voor 13% gewijzigd door Tethtoril op 30-10-2016 22:32 ]
?Tethtoril schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:30:
Dit was de quote die ik hier(!) heb gelezen:
"RIC: "I felt that Seb did what everyone's been complaining about lately, under-braking. He doesn't deserve to be on the podium"
Staat niks over Seb!
Bookmarken, inlijsten en uitprinten. Als alwaysleft zich weer eens minder positief uitlaat over VES, hier aan herinnerenwontcachme schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:29:
[...]
Wait, what.
-
Nu staat de FIA al voor lulCubic X schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:30:
Het zou geweldig zijn als de straf wordt teruggedraaid, dan staat de FIA voor lul.
Dat is minder duidelijk op TV geweest. Daardoor snap ik het dat die situatie, met het frame waarmee velen hier kijken, de schijn heeft dat het geen racing incident wasWognummer schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:29:
[...]
eens die werd aangetikt en zou je goed als race incident kunnen wegzetten
[ Voor 3% gewijzigd door ANdrode op 30-10-2016 22:31 ]
Haha, Max is de enige dit seizoen die echt Mercedes onder druk heeft gezet tot nu toe. In een dominante wagen. Dan doe je het uitstekend.wontcachme schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:29:
[...]
Wait, what.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1