PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nee, het gaat hier om HOE de regels toegepast worden. Het is Max, ROS en HAM krijgen allen straf voor het afsnijden of geen. Ook voor VET geldt dat bij het aanremmen, dat mag sinds vorige race niet meer.fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:56:
Nee het laat zien hoe hypocriet mensen hier zijn. Wat Max deed vond dernet iedereen helemaal binnen de regels, nu blijkt dat hij toch bestraft wordt gaat iedereen huilen van 'ja maar Vettel!!! En Ricardo!!'. Als je niet snapt hoe debiel dat is...
Als de rollen omgedraaid waren tussen Max en Vet had iedereen het geweldig gevonden.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Eerlijk gezegd vind ik dat ook.Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:00:
Vettel staat gewoon 100% terecht op het podium..
Avantiii!!
Dat Max gestraft is wordt hier niet echt veel tegengesproken volgens mij.Stefie2010 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:01:
gut gut gut al die reacties hier, facebook is er niks bij... Alhoewel ikzelf wel heel benieuwd ben naar de uitleg van de Fia omtrent het rechtdoor schieten van allen hier benoemd en het verschil in beoordeling...
Maar bij deze, het niveau hier op tweakers is om te janken en de objectiviteit is ver te zoeken als het om onze geliefde Maxje gaat.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 30-10-2016 22:03 ]
Verwijderd
Ja op dit moment.DutchCrownNL schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:02:
Benieuwd of RBR nog in protest gaat of niet. Hoe dan ook, het was een mooie race met leuke en hilarische momenten.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Lees ff al die tientallen reacties terugVos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:02:
[...]
Dat Max gestraft is wordt hier niet echt veel tegengesproken volgens mij.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Het had voor het team juist goed uit kunnen pakken doordat RIC er nog voorbij had kunnen komen.Cubic X schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:01:
Ben wel benieuwd wat dit doet met verstappen binnen het team...hij negeerde teamorders en maakt alles lastig...goed gesprek binnenkort?
Wat er gebeurde was precies waar zowel RBR als Ferrari op aanstuurden met hun strategien. Dat een actie mislukt is ook niet gek.
En ik denk dat ze na elke race een gesprekje met Max hebben om uit te leggen dat je soms iets rustiger aan moet doen en niet alle grenzen van de regels hoeft op te zoeken
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Als zelfs Race Control er niet uitkomt zal dat ook niet helpen
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee, zijn er te veelStefie2010 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:03:
[...]
Lees ff al die tientallen reacties terug
Geloof niet dat het helemaal vrijwillig was.RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:00:
[...]
Het alternatief was zich niet verremmenDat hij de plek vasthield was natuurlijk logisch, maar toen was het kwaad al geschied.
Maar ik meen toch dat het team zei dat ie de plek niet terug moest geven
Dus geen straf, dus terecht podium.
Doe dat zelf eerst even voordat je anderen gaat beschuldigen. Er wordt hier een punt gemaakt van inconsistentie.Stefie2010 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:03:
[...]
Lees ff al die tientallen reacties terug
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Straf voor Ham had er allang moeten zijn en hij had 5sec bij zijn pitstop moeten stil staan. Daarmee hadden zij alsnog 1 en 2 geworden. Ros werd van de baan 'getikt' en al onderzocht. Daar heb ik wel vrede mee.
[ Voor 88% gewijzigd door dr.lowtune op 30-10-2016 22:05 ]
Ik denk dat ze hem high-fiven achter de schermen en dat RIC en VES zich stuk lachen om Vettel.Cubic X schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:01:
Ben wel benieuwd wat dit doet met verstappen binnen het team...hij negeerde teamorders en maakt alles lastig...goed gesprek binnenkort?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Als je de race ook kijkt zonder commentaar van hem uit de cockpit ook zeker, en ik snap ook wel dat ie over de zeik was omdat Max hem volgens de regels voorbij moest laten.
Snap de actie van Max ook wel, mits die aan het team dacht zoals het leek, Vettel verder richting Ricciardo duwen, dat zou mogelijk nog besproken kunnen zijn met het team.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 30-10-2016 22:06 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verstappen dacht gewoon net iets verder door. Team zegt: "We think you're going to have to give up the position" of woorden van gelijke strekking. Verstappen denkt: "think"? Dan doe ik mooi niks, Ricciardo komt dichterbij, misschien maakt Vettel wel een fout en dan zien we na de race wel hoe het valt.Cubic X schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:01:
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
VES staat terecht NIET op het podium. Hij maakt een remfout, gaat van de baan, snijdt af en gaat dan rondenlang Vettel ophouden tot Riciardo in het zog van Vettel geraakt. Zo rijdt een gentleman niet, zo simpel is het.
Tzal wachten worden op Stoffel.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Geen idee wat jij prutsen noemt, maar wat betreft voor red bull had hij het niet beter kunnen doen. Plek aan Vettel geven was hij sowieso P3 kwijt. Nu kreeg Riciardo nog een kans. Zijn ze nog steeds 4 en 5. Voor RB maakt dat geen fuck uit in welke volgorde VES en RIC over de streep komen.MikeyMan schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:59:
[...]
En het alternatief was?
Hij was anders die plek sowieso kwijt geweest. En het team vertelde hem volgens mij zelfs dat ie de plek niet moest terug geven. Waarschijnlijk om ricciardo een kans te geven.
Al met al gegokt en niks verloren uit het oogpunt van RB.
. De verremactie op het vuil, tja dat kan gebeuren op het vuil als je zo op het randje rijd.
De enigste miskleun die hij gemaakt heeft was die pitstop. 100% zijn fout.
Maar om nou te zeggen dat Verstappen de laatste tijd een prutser is? Dat gaat wel heel erg ver.
[ Voor 3% gewijzigd door arbraxas op 30-10-2016 22:06 ]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Eindelijk, iemand die breaking schrijftMalt007 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:04:
Wie jankte er eigenlijk het meeste om een regel voor moving under braking?
Edit: lol, de doorstreep tag doet niets met een e
[ Voor 12% gewijzigd door ANdrode op 30-10-2016 22:07 ]
Nee, hij stond onder druk natuurlijk. Ik snap het ook wel, maar dit heeft ie wel eens beter gedaan, om het maar eens zo uit te drukken.MikeyMan schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:04:
[...]
Geloof niet dat het helemaal vrijwillig was.
Als hij de deur nog een poosje dicht had kunnen houden, had RIC met VET kunnen knokken om die plek, om zo weer wat los te komen. Dat gebeurde uiteindelijk ook, maar toen had VES z'n fout al gemaakt.
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 30-10-2016 22:07 ]
Sorry dat ik het zo bot zeg, maar je hebt echt een plaat voor je hoofd. Max zat fout, maar Seb daarna minimaal net zo.Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:04:
Zoals gezegd, Vettel laat prima ruimte aan de binnenkant voor Ricciardo. Die zelf notabene met blokkerende banden de bocht niet eens haalt..
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
I lolled.lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Als niet-Nederlander en niet-Duitser even een onafhankelijk commentaar :
VES staat terecht NIET op het podium. Hij maakt een remfout, gaat van de baan, snijdt af en gaat dan rondenlang Vettel ophouden tot Riciardo in het zog van Vettel geraakt. Zo rijdt een gentleman niet, zo simpel is het.
Als Vettel net zo hard zou rijden als dat ie jankt komt ie vanzelf vaker op het podium.Phusebox schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Ben dat gejank van Vettel ook echt moe. Blijkbaar ziet men dat graag.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maar de regel gaat niet over ruimte laten, maar over een uitwijkende manoeuvre in de breaking zone. In mijn ogen doet VET dat, en dus zou een straf terecht zijnGrimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:04:
Zoals gezegd, Vettel laat prima ruimte aan de binnenkant voor Ricciardo. Die zelf notabene met blokkerende banden de bocht niet eens haalt..
VES had geen voordeel van deze remfout en het ritje door het gras. VET was niet voorbij VES en na deze actie ook niet.lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Een racer hoeft ook geen gentleman te zijnlukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
✌
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gentlemens worden geen wereldkampioen. Vraag maar aan David, Mark, Rubens en Felipe.lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Jij moet je rode bril even afzetten, RIC moest dan op dat podium staan. (Dat zeg je toch ook altijd tegen de VES fansGrimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:00:
Vettel staat gewoon 100% terecht op het podium..
Avantiii!!

1. Bewegen onder remmen bij RIC
2. Bewegen wanneer iemand een actie inzet.
Dat mocht toch niet meer, mede door VET?
[ Voor 6% gewijzigd door Ithric op 30-10-2016 22:08 ]
Max maakt iig F1 weer interessant.
Hoezo, hij geeft z'n teammaat nog zicht op een podiumCubic X schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:01:
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik moet altijd lachen als mensen beginnen dat ze 'objectief' zijnlukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Ik heb overigens nog geen kant gekozen maar ik vind elk podium voor Vettel onterecht gewoon omdat het Vettel is (En ik ben niet objectief, maar gewoon een hekel aan die man
Ik denk dat hij wel rekening hield met het feit dat hij teruggeplaatst werd maar zoiets had van dan zorg ik dat Ricciardo Vertel nog voorbij kan. Zo gehaaid is hij denk ik welKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
[...]
Als je de race ook kijkt zonder commentaar van hem uit de cockpit ook zeker, en ik snap ook wel dat ie over de zeik was omdat Max hem volgens de regels voorbij moest laten.
Snap de actie van Max ook wel, mits die aan het team dacht zoals het leek, Vettel verder richting Ricciardo duwen, dat zou mogelijk nog besproken kunnen zijn met het team.
OH ja de straf van Max is compleet terecht. (dat ham/rosberg geen staf haddne is een andere discussie)lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Maar hij hoeft toch geen gentleman te zijn. Voor hetzelfde geld waren vettel en ricciardo eraf gevlogen.
Jeetje, je komt niet geloofwaardig over. Ik denk niet dat iemand het erg vind wat Vettel deed (ik niet). Maar er is net een nieuwe regel en die zegt dat je niet mag bewegen onder het remmen... Mij maakt het niks uit.Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:04:
Wat mij wel wat uitmaakt, is dat Hamilton en Rosberg hun actie maken, en er geen eens onderzoek volgt.
...
Als gentlemen wordt je geen wereldkampioen.lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
"When you grow up your heart dies"
Euh? Whot?arbraxas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
[...]
Geen idee wat jij prutsen noemt, maar wat betreft voor red bull had hij het niet beter kunnen doen. Plek aan Vettel geven was hij sowieso P3 kwijt. Nu kreeg Riciardo nog een kans. Zijn ze nog steeds 4 en 5. Voor RB maakt dat geen fuck uit in welke volgorde VES en RIC over de streep komen.
Al met al gegokt en niks verloren uit het oogpunt van RB.
. De verremactie op het vuil, tja dat kan gebeuren op het vuil als je zo op het randje rijd.
De enigste miskleun die hij gemaakt heeft was die pitstop. 100% zijn fout.
Maar om nou te zeggen dat Verstappen de laatste tijd een prutser is? Dat gaat wel heel erg ver.
We hebben moeten wachten tot zijn 26e. Wordt wel eens tijd helukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 30-10-2016 22:09 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Als "racen als een gentleman" voorwaarde was geweest om op een podium te komen hadden mannen als Senna en Schumacher het nooit gered natuurlijk. Godzijdank gaat het daar niet om.lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Verder twijfel ik of hij de plek terug moest geven, maar daar lijkt het wel op
Flickr PSN ID= cheironnl
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Denk dat vettel blij mag zijn dat Ric blokkeerde anders hadden ze de streep niet eens gehaald...Grimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:04:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ach ja, de voormalige WK'en stonden nou niet bekend als gentlemens met Schumacher voorop. Dan eindig je eerder als een Massa/Barichello/etc net niet dus...of in mindere mate als een Button die het geluk had om in een Brawn te kunnen rijden.lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Als iedereen als een 'gentleman' gaat rijden dan kunnen we wel stoppen. Racen is alles 100% knallen, het liefst net voorbij de regels. Het is wel terecht dat VES niet op het podium staat maar ik vind het een geweldige actie. Heerlijk om die zeurpiet van een VET zo pissed te zien.lukadad schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:05:
Croissant in hand, I was alone.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Vergeet Gilles niet..Edgarz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:08:
Duidelijk dat het de afgelopen jaren een watjes race is geworden. Is er eindelijk met Max weer een echte racer naast de huillie Vettel, die zoveel scheldwoorden de ether in gooit dat het bijna strafbaar is in het streng religieuze Mexico, dat de regels willekeurig toegepast worden om de 'powers that be' maar zoveel mogelijk tot dienst te zijn. Alleen een echt snelle kar gaat Max kampioen maken, anders wordt hij gewoon met het regelboek terugverwezen. Waar zijn de tijden van Prost, Senna en Mansell gebleven...dat waren ten,inste ras-coureurs
Die trofee afpakken zou wat worden.gambieter schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:08:
Volgens James Allen is de beslissing over het VET-RIC incident nog niet genomen. Wmb krijgt VET ook een straf, en dan is het P3 RIC, P4 VES, P5 VET. Dat noemen ze poetic justice.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 30-10-2016 22:10 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Snap je dat Max met hoe hij zich gedraagt voor vele (niet-Nederlanders) heel hard op weg is om ook gehaat te wordenRedHat schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:07:
[...]
(En ik ben niet objectief, maar gewoon een hekel aan die man)
Als Vettel een Nederlander was geweest hadden we hem helemaal geweldig gevonden
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wat VES deed kan met de huidige regels makkelijk bestraft worden, dus IMHO terecht.
VET zijn actie is questionable, maar eigenlijk niks anders dan VES zou doen, dus willen we daar een straf voor hebben? Dan had VES in talloze situaties ook een straf moeten hebben.
Niks aan de hand mensen, move along, this is racing. En niet selectief zout op bepaalde racers leggen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Elke race worden de regels inconsequent toegepast... Hoe kan je dit nou niet veranderen?Luxicon schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:07:
[...]
Maar er is net een nieuwe regel en die zegt dat je niet mag bewegen onder het remmen... Mij maakt het niks uit.
Wat mij wel wat uitmaakt, is dat Hamilton en Rosberg hun actie maken, en er geen eens onderzoek volgt.
De wijzen komen uit het Oosten!
Nou nee, dan had ik eerder plaatsvervangende schaamte gehad...fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:09:
[...]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Nee, dan bleef het een jankerd die vind dat iedereen voor hem aan de kant moet gaan.fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:09:
[...]
Snap je dat Max met hoe hij zich gedraagt voor vele (niet-Nederlanders) heel hard op weg is om ook gehaat te worden![]()
Daar doet een nationaliteit niets aan af.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
20 ronden versere banden?NoepZor schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:10:
Wat ik vooral afvraag is waarom Vettel zo dicht bij kon komen nog. Volgende keer meer gas geven Max
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 30-10-2016 22:12 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vreemde berichten
Ik dacht dat hij "give him the position" zei?MikeyMan schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:11:
Keep the position, i think you're going to have to give it Back?
Vreemde berichten
Of heb ik het nou fout gehoord?
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 30-10-2016 22:12 ]
ik dacht Keep te horen maar het is niet helemaal duidelijk
dat zei hij ook.RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:11:
[...]
Ik dacht dat hij "give him the position" zei?
Of heb ik het nou fout gehoord?
Are you a one or a zero
Ik heb de race door stotterend internet gemist. Welke teamorder heeft Verstappen genegeerd?Cubic X schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:01:
Geloofwaardig? Zoals iedereen die hier moord en brand schreeuwt zodra een regel die 1 race oud is hun goed uitkomt? Een regel die moves betreft die het hele seizoen al verdedigd worden hier als het Max betreft?Luxicon schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:07:
[...]
Jeetje, je komt niet geloofwaardig over. Ik denk niet dat iemand het erg vind wat Vettel deed (ik niet). Maar er is net een nieuwe regel en die zegt dat je niet mag bewegen onder het remmen... Mij maakt het niks uit.

Nee, nee en nee wat betreft dat laatste. "We" gaan echt niet ineens van jankers houden! En dat is hij gewoon.fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:09:
[...]
Snap je dat Max met hoe hij zich gedraagt voor vele (niet-Nederlanders) heel hard op weg is om ook gehaat te worden![]()
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PreciesGrimmie187 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:12:
[...]
Geloofwaardig? Zoals iedereen die hier moord en brand schreeuwt zodra een regel die 1 race oud is hun goed uitkomt? Een regel die moves betreft die het hele seizoen al verdedigd worden hier als het Max betreft?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Leek mij ook, maar zou ook keep kunnen zijn, was niet super duidelijk. Keep the position, i tink we have to give it back zou wel een vrij onduidelijke boodschap zijn.
Dat kán toch echt niet?!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit dus die had ik toch echt bij me geroepenRivanov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:13:
Here is a message for Charlie: Fuck OFF!
Dat kán toch echt niet?!
Wat ik opzich al vreemd vond want die Ferrari is nooit voor de RB geweest. Gecombineerd met het feit dat de 2 mercedessen gewoon door konden na de start vind ik de beslissing van Max helemaal niet raar.
In dit hele feest moet de FIA maar eens hun officials een flinke schop onder hun reet geven dat de regels voor iedereen gelijk zijn.
Geldstrafje, heeft verder niets met de race te maken.WeAreLegion schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:14:
[...]
Dit dus die had ik toch echt bij me geroepen
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1