True. Max heeft een vechtersmentaliteit die ik wel mag.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:53:
[...]
Verstappen heeft toch wel iets wat veel andere coureurs ontberen. Zijn verbale/non-verbale communicatie, voorkomen, humor, fanatisme, etc. Samen met zijn onmiskenbare rijderskwaliteiten is/ maakt hem nu al tot een catogorie buitengewoon. Ik snap ook wel waarom hij zo populair is en regelmatig terecht of zelfs onterecht Dotd wordt. Tot zover mijn lofzang over Verstappen..
Straks in Q3 deze start opstelling?
*
* nachtnet heeft daar geen problemen mee..

* nachtnet heeft daar geen problemen mee..
Ik voel het aan mijn kleine teen dat ook nu Mercedes zich niet 100% heeft laten zien en ook deze training weer niks zegt over de Q
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het zegt inderdaad helemaal niets, maar ik teken voor deze uitslag over een paar uur.Jasphur schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:02:
[...]
Ik voel het aan mijn kleine teen dat ook nu Mercedes zich niet 100% heeft laten zien en ook deze training weer niks zegt over de Q
Dit dus of de pech van vorige week is nu het geluk bij een ongeluk.Jasphur schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:02:
[...]
Tomorrow is not today!
Het was bedoeld, maar we zijn in Mexico inmiddels. Niet meer in Monza, waar het volgens mij naar de Q gebeurde. Is in dat topic ook besproken en het is bewust gedaan.
Ben benieuwd straks.
Krijgt Max nou wel of geen straf? Doornbos zei van wel, maar ik las hier ook van niet... ik ben in de war.
Ik moet de Q helaas missen.
Zolang Ferrari dat niet doet (kan doen) weten we de uitslag van de Q al (Merc - RBR - Ferr) tenzij Bottas/Massa (of toch Perrez met thuisvoordeel?) iets uit de hoge hoed toveren :-)Jasphur schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:02:
[...]
mijn signature is bewust leeg :-)
Max zijn auto staat mooi afgesteld zo te zien. Uiteraard activeert Mercedes nu hun vijf extra turbo's maar de Ferrari's lijken al gezien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zes turbos per cillinder denk ik eerderDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:05:
Max zijn auto staat mooi afgesteld zo te zien. Uiteraard activeert Mercedes nu hun vijf extra turbo's maar de Ferrari's lijken al gezien.
Zoals altijd schroeft Mercedes de boel nog ff op voor Q3, al denk ik dat HAM de pole gaat pakken. ROS lijkt noet heel lekker in zijn vel te zitten op deze baan, en bij de ferrari's is het weer eens een rommeltje. Q is cruciaal op deze baan, waar inhalen traditioneel lastig is. Hopelijk bewijst Max weer het tegendeel en laat ie wat mooie dingen zien op de baan, na het debacle vorige week in Austin.Jasphur schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:02:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wat zijn de voorspelling voor de pole tijd? ik denk dat het een hoge 1:17 gaat worden!
Al Max maar weer in de top 4 zit, vind ik het goed!
Wat zou het leuk zijn als ie een foutje maakt in Q1 en daarom niet verder komt *wishfull thinkingChiron schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:07:
[...]
Zoals altijd schroeft Mercedes de boel nog ff op voor Q3, al denk ik dat HAM de pole gaat pakken. ROS lijkt noet heel lekker in zijn vel te zitten op deze baan, en bij de ferrari's is het weer eens een rommeltje. Q is cruciaal op deze baan, waar inhalen traditioneel lastig is. Hopelijk bewijst Max weer het tegendeel en laat ie wat mooie dingen zien op de baan, na het debacle vorige week in Austin.
Nee dat lukt niet. 1:18.8xx denk ik.pilskes schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:45:
Wat zijn de voorspelling voor de pole tijd? ik denk dat het een hoge 1:17 gaat worden!
Heeft de hoogte van Mexico-City een nivellerend 'vermogen' betreffende motoren?
Dan moet HAM twee fouten maken, op een lap waarin hij nog niet eens maximaal hoeft te pushen...Jasphur schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:14:
[...]
Wat zou het leuk zijn als ie een foutje maakt in Q1 en daarom niet verder komt *wishfull thinking*
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
De foutmelding zegt genoeg toch 🙃 Gooi die WPhone uit het raam...PWM schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:32:
Ik gebruik Edge als browser. Lekkere foutmelding ook als je Horizon wil openen voor de F1
[afbeelding]
Kort gezegd, Mercedes zal straks wel weer een megasnel rondje neerzetten.
[ Voor 69% gewijzigd door Luxicon op 29-10-2016 19:36 ]
...
Ja, als je sinds afgelopen woensdag enigszins iets van dit F1-weekend heb meegekregen dan wist je dat al..Tethtoril schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:33:
Heeft de hoogte van Mexico-City een nivellerend 'vermogen' betreffende motoren?
Is Windows 10JackBol schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:35:
[...]
De foutmelding zegt genoeg toch 🙃 Gooi die WPhone uit het raam...
Die Horizon website is bizar slecht. Niks werkt bijna..
Ik gok Max op 3, Ricciardo op 2 en Ham op 1. Ros op 4 of 5 want die heb ik dit weekend nog niet heel stabiel zien presteren.
Ik gok Max op 3, Ricciardo op 2 en Ham op 1. Ros op 4 of 5 want die heb ik dit weekend nog niet heel stabiel zien presteren.
Dit soort reacties voegen niets toe.
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 29-10-2016 19:38 ]
Ik gok op een eerste pole voor Max. 
Wishful thinking!
Wishful thinking!
"When you grow up your heart dies"
Is horizon nog steeds silverlight? Ik gebruik een Mac en daarop was het ook altijd drama. De ipad/iphone app daarintegen werd dan wel weer goed.PWM schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:36:
[...]
Is Windows 10en veel sneller dan Chrome. In Chrome opent Horizon sowieso niet.
Edit: ik zie nu dat ze met de foutmelding bedoelen dat de player vintage is. I fully agree...
[ Voor 11% gewijzigd door JackBol op 29-10-2016 19:41 ]
Ja Horizon is nog steeds Silverlight.JackBol schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:39:
[...]
Is horizon nog steeds silverlight? Ik gebruik een Mac en daarop was het ook altijd drama. De ipad/iphone app daarintegen werd dan wel weer goed.
Edit: ik zie nu dat ze met de foutmelding bedoelen dat de player vintage is. I fully agree...
Als je inlogt op Ziggo Sport Totaal Go (met je Ziggo gegevens) kan je het bekijken in HTML5, en betere kwaliteit dan via de Horizon website
Kan ik dan ook streamen naar de Chromecast? Dan ga ik dan zo eens proberen.Ryur schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:42:
[...]
Ja Horizon is nog steeds Silverlight.
Als je inlogt op Ziggo Sport Totaal Go (met je Ziggo gegevens) kan je het bekijken in HTML5, en betere kwaliteit dan via de Horizon website
Voor streaming en uitzendingen is een apart Topic!
Mocht dat niet werken dan kun je de W10 Ziggo sport totaal app proberen, die werkt hier perfect met casten (iig in combinatie met een abbo).PWM schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:43:
[...]
Kan ik dan ook streamen naar de Chromecast? Dan ga ik dan zo eens proberen.
Collega GC mods die de topicwaarschuwing niet lezen.PWM schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:43:
[...]
Kan ik dan ook streamen naar de Chromecast? Dan ga ik dan zo eens proberen.

Dit hoort dus in het waar te kijken topic.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ongetwijfeld, maar dit spookt al het hele weekend door mijn hoofd: Hamilton heeft al aardig wat turbo's versleten dit seizoen en dit circuit ligt op ruim 2km hoogte. De ijlere lucht zorgt ervoor dat de turbo op nog hogere toeren moet werken, wat de betrouwbaarheid niet ten goede komt. Stel dat de verhalen dan ook nog eens waar zijn dat Hamilton meer van zijn motor vraagt dan de meeste coureurs: hoe groot is de kans dan wel niet dat hij deze race uitvalt met motorproblemen?Luxicon schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:35:
Kort gezegd, Mercedes zal straks wel weer een megasnel rondje neerzetten.
Gelukkig is de motor die hij gebruikt nog vrij nieuw, maar toch... Een van die nieuwe motoren ging in Maleisië nog kapot.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik vind het wel grappig dat na de pitstop blunder van Max er nu verschillende items zijn op internet en bij Sky F1 die juist over de pitstop gaan.
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:47:
[...]
Collega GC mods die de topicwaarschuwing niet lezen.
Dit hoort dus in het waar te kijken topic.
En ontopic: Wat een heerlijke sfeer op dit circuit. Lekker volle bak. Ik zag de tijden van Max die erg goed waren, maar zo te zien wel weer op SS banden.
Mexico is zeer succesvol qua publiek ja 
Ben weer aan het multitasken. Volg ondertussen ook NASCAR Trucks series, soms is die Amerikaanse tijden lastig
(was vorige week ook)
Ben weer aan het multitasken. Volg ondertussen ook NASCAR Trucks series, soms is die Amerikaanse tijden lastig
[ Voor 62% gewijzigd door Ryur op 29-10-2016 19:51 ]
Ik ga met onze baas Orion84 praten hoor. Geef jou een permaban.PWM schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:50:
[...]
Geef je iedereen die mij een antwoord gaf even een perm-ban?
Die curbs worden behoorlijk agressief genomen..
Was het niet Perez die z'n voorvleugel aan gort reed dankzij een curb?
OfftopicDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:52:
[...]
Ik ga met onze baas Orion84 praten hoor. Geef jou een permaban.![]()

Ontopic: Dat stadiongedeelte doet me een beetje denken aan het oude Hockenheim. Prachtig
Dat was NasrTethtoril schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:52:
[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 29-10-2016 19:54 ]
Toch ook nog aan het huidige Hockenheim? Daar zit het toch ook nog steeds?Grrrrrene schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:53:
[...]
Ontopic: Dat stadiongedeelte doet me een beetje denken aan het oude Hockenheim. Prachtig
Was NASR volgens mij (sowieso een van de Saubers)Tethtoril schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:52:
[ Voor 33% gewijzigd door Ryur op 29-10-2016 19:54 ]
En de Haas en Renault auto's die spontaan kapot gaan als het te hard rammelt?Tethtoril schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:52:
Dat was Nasr in de Sauber.Tethtoril schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:52:
U bent er niet helemaal bij dit weekend?
Zo was ik toch bijna een uur te laat geweest voor Q.. * nachtnet had 20.00 op zijn briefje staan, maar 21:00u in zijn hoofd

omdat PAL niet meedoet met Q (chassis stuk..)

omdat PAL niet meedoet met Q (chassis stuk..)
Ligt aan m'n periode..AzzKickah schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:55:
[...]
Dat was Nasr in de Sauber.
U bent er niet helemaal bij dit weekend?
Q2 op Yellow ipv SS voor RBR (hoop dat het mogelijk is..)
Nee, 49
Stelletje slapers hier
Vind het ook een opvallend groot verschil. En maar 17 graden in Mexico, huh?
[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 29-10-2016 19:58 ]
Welke live timing gebruiken jullie?
Marco die Max influisterde dat hij niet zonder toestemming mag pitsen tijdens Q..
Met de quali geengiganielsie schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:00:
De officiële betaalde op de iPad.giganielsie schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:00:
Mag ik de link geven, mods?giganielsie schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:00:
Ben geen mod maar die link mag hier niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat ligt eraan of het legaal is.
Omg
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het is niet betaald.. dusz.. denk het niet

Doe maar in DM danTethtoril schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:03:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daar is je antwoord dan.Tethtoril schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:03:
[...]
Nee, dat doen we dus ook niet.
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-10-2016 20:04 ]
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/f1-live.html
of de officiële gratis app werken prima om paarse sectoren te zien.. En helemaal legaal..
of de officiële gratis app werken prima om paarse sectoren te zien.. En helemaal legaal..
Ik gebruik de officiele app en heb wat extra betaald om sectortijden en trackposities te zien
Potverdorie, uitgerekend nu weer ziggo sport geen service beschikbaar... wat is dit nou weer voor zooi pfff
Wordt op de soft (geel) in Q2 denk ik toch? Als je op de SS band moet starten, moet je na 5 ronden al pitten...
Max gaat beetje wobbly wobbly.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max is nog op zoek naar grip zo te zien. Het glibbert een beetje.
Het kan best hard mis gaan met dat traag rijden in het stadion.
Het gaat in Q3 op een goede timing aankomen om je snelste ronde neer te zetten. Dat is inmiddels wel duidelijk met al het verkeer op de baan.
Dat van Ferrari zag ik niet aankomen.
Slim zijn en net voor de drukte zitten, het scheelt dat het maar 10 auto's zijnsjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:11:
Het gaat in Q3 op een goede timing aankomen om je snelste ronde neer te zetten. Dat is inmiddels wel duidelijk met al het verkeer op de baan.
Dat zal wel meevallen. Immers de helft minder autos op de baansjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:11:
Max reed FP3 1:19:1DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:11:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het is Q1 gaat er alleen om om bij de top 16 te komenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:11:

Q3 is waar het telt( en het gas er bij MER echt op gaat....
Voordeel van Q3 is iets minder verkeer.. Moet de engineer wel doorgeven wat er voor en achter zit..sjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:11:
Dat weet ik ook wel. Het punt is dat het allemaal stroef gaat behalve voor Ferrari.nachtnet schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:12:
[...]
Het is Q1 gaat er alleen om om bij de top 16 te komen![]()
Q3 is waar het telt( en het gas er bij MER echt op gaat....
Precies, een goede timing om naar buiten te gaan is zeer belangrijk. Zeker omdat je ook nog eens veel minder tijd hebt om een tijd neer te zetten.Tethtoril schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:12:
[...]
Voordeel van Q3 is iets minder verkeer.. Moet de engineer wel doorgeven wat er voor en achter zit..
Zo het is inderdaad qualitime, het is zo'n beetje op elke zender te zien hier.
Jammer genoeg kan ik er dit jaar niet heen! Volgend jaar maar proberen.
Afgelopen maand even op het circuit geweest, en in het stadium gedeelte gelopen, maar het is zo imposant!
De weerberichten lokaal zijn 2% kans op regen! dus nada. En als het regent hier is het meestal vanaf 5 a 6 uur.
Afgelopen maand even op het circuit geweest, en in het stadium gedeelte gelopen, maar het is zo imposant!
De weerberichten lokaal zijn 2% kans op regen! dus nada. En als het regent hier is het meestal vanaf 5 a 6 uur.
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Waarom rijdt ham nog een rondje p6 is goed genoeg
"De top 6 binnen een halve seconde" zegt Mol dan. En dan zit er 0.549s tussen p1 en p6
Zoals Mr. Bean zou zeggen: GraciasMildpower schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:13:
Zo het is inderdaad qualitime, het is zo'n beetje op elke zender te zien hier.
Track Temp 51.. scheelt toch wel met FP3.
Edit: 52 en stijgend..
Edit: 52 en stijgend..
[ Voor 24% gewijzigd door Tethtoril op 29-10-2016 20:18 ]
Hij kijkt niet verder dan 1 cijfer achter de komma.Grrrrrene schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:14:
"De top 6 binnen een halve seconde" zegt Mol dan. En dan zit er 0.549s tussen p1 en p6
Die 49 duizendste is ook mierenneukenGrrrrrene schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:14:
Ja, inderdaad. KVY 0.4s achter SAI...
Dat valt me vaker op. Als het 0.199 is noemen ze het "1 tiende achter...". Ik rond zoiets afRocketKoen schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:17:
[...]
Hij kijkt niet verder dan 1 cijfer achter de komma.
[ Voor 79% gewijzigd door Grrrrrene op 29-10-2016 20:19 ]
Nu een secondeGrrrrrene schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:18:
Ja, inderdaad. KVY 0.4s achter SAI...
Kyvat laat weer zien dat hij eigenlijk alleen maar dient als een vulling van een zitje bij gebrek aan beter...
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-10-2016 20:19 ]
Veel glibberende auto's, hopelijk kan dat zondag ook nog voor wat spektakel zorgen.
Hele dure stoelverwarmingDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:19:
Kyvat laat weer zien dat hij eigenlijk alleen maar dient als een vulling van een zitje bij gebrek aan beter...
Hij had een probleem; geen power...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:19:
Grosjean heeft een lekkere Q achter de rug. Die zal lekker blij zijn.
De Haas is een vrachtwagen hier
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hey, nick niet meer in rode lettertjes?
Mercedes met gemak 1 en 2 straks in Q3. Is nu al mooie voorsprong. Mooi gevecht tussen Red Bull en Ferrari gaat het worden voor 3 tot en met 6. Zou me niks verbazen als Max ook zesde gaat worden.
Max was sneller dan RIC in S1 en S2, laten liggen in S3.
Guitierrez moet maar even een toontje lager zingen met zijn ultimatum tov Haas. Die gozer kan er echt helemaal niks van. Laatste seizoen voor hem als je het mij vraagt
Daar gaan we weerrrrr!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1