Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
17:00-18:30 Eerste vrije training
21:00-22:30 Tweede vrije training
29 okt 2016
17:00-18:00 Derde vrije training
20:00-21:00 Kwalificatie
30 okt 2016
20:00 Race
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
C'est le ton qui fait la musique.Ankona schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:56:
Wat is er mis met die uitspraak? Hij is ook geen vierde geworden. Lijkt me alleen maar te prijzen dat iemand de drive heeft om voor een betere plek te gaan.
Je kunt zeggen; 'i want to go for the podium', 'I don't want to be fourth'. Komt al heel anders over dan 'i'm not here to be fourth'.
Heb er op zich geen problemen mee, maar het komt wel een beetje arrogant over natuurlijk.
Achter de standaard top 6 denk ik dat Williams en Force India voor de overige plekken in de top 10 zullen vechten.
Zoals ik Max begrepen heb was het geen aanval/sneer naar het team/engineer, maar wat hij op dat moment dacht in het heetst van de strijd met Rosberg. En ja als het dan uitgezonden wordt op tv kan het inderdaad wat arrogant overkomen. Maar hij heeft toch gehoor gegeven aan de oproep van het team? Niet veel later zakte hij af.MikeyMan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:10:
[...]
C'est le ton qui fait la musique.
Je kunt zeggen; 'i want to go for the podium', 'I don't want to be fourth'. Komt al heel anders over dan 'i'm not here to be fourth'.
Heb er op zich geen problemen mee, maar het komt wel een beetje arrogant over natuurlijk.
Op je gemak vanachter je scherm kun je vijf dagen na dato inderdaad heel eenvoudig een vriendelijker antwoord bedenken.MikeyMan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:10:
[...]
C'est le ton qui fait la musique.
In het heetst van de strijd richt je je aandacht gewoon op het racen, politiek correct zijn kan daarna weer als je met de pers praat.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Dan is het toch slim dat ie nu even na gaat denken voordat ie iets de wereld in slingert?CodeCaster schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:15:
[...]
Op je gemak vanachter je scherm kun je vijf dagen na dato inderdaad heel eenvoudig een vriendelijker antwoord bedenken.
In het heetst van de strijd richt je je aandacht gewoon op het racen, politiek correct zijn kan daarna weer als je met de pers praat.
Anoniem: 444220
Hij gaat nog verder, hij zet zijn hele radio uit 😁ATS schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:32:
Jammer dat Max zich kennelijk toch wat aantrekt van het commentaar dat hij krijgt. Hij wil minder over de radio gaan communiceren en zich zoveel mogelijk beperken tot "ok", "ja", "nee" vanwege de kritiek die hij krijgt over opmerkingen als "I'm not here to finish fourth!". Jammer. Ik vind die opmerkingen juist wel authentiek. Maargoed, Max ligt onder het vergrootglas, en dus heeft hij een relatief grote kans dat zijn radioconversaties de TV uitzending halen.
http://www.1limburg.nl/l/37081
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan hoor je pas de passie van de coureurs! Dat geneuzel met de pers is allemaal zo politiek correct en er wordt in feite 0,0 gezegd...
Hopelijk bedaart het allemaal een beetje en horen we hem volgende race gewoon weer zeggen wat er gezegd zou moeten worden door een coureur!
Nee, dat is absoluut niet wat Max bedoelt. Compleet niets meer zeggen kan ook echt niet wil je enigszins geslaagde races rijden.Anoniem: 444220 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:36:
[...]
Hij gaat nog verder, hij zet zijn hele radio uit 😁
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Hij slingert het ook niet de wereld in. Hij praat prive met zijn team.MikeyMan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:16:
[...]
Dan is het toch slim dat ie nu even na gaat denken voordat ie iets de wereld in slingert?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat is dus juist het punt... De FIA bepaalt achteraf wat wel en wat niet privé blijft tussen het team en de coureur en wat gewoon de zender op geslingerd wordt. En aangezien er een "Max storyline" is, zal de FIA, die de regie over de uitzendingen heeft, dat proberen uit te buiten. Controverse == aandacht == winst.YakuzA schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Hij slingert het ook niet de wereld in. Hij praat prive met zijn team.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hij praat niet privé met zijn team. Alle radioverkeer is openbaar, en dat weet iedereen.YakuzA schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Hij slingert het ook niet de wereld in. Hij praat prive met zijn team.
Of het uitgezonden wordt is vervolgens aan de FIA.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 28-10-2016 12:13 ]
er staat toch "overweegt"Anoniem: 444220 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:36:
[...]
Hij gaat nog verder, hij zet zijn hele radio uit 😁
Gezeur om niks allemaal.
FTFYMikeyMan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:11:
[...]
Hij praat niet privé met zijn team. Alle radioverkeer is openbaar, en dat weet iedereen.
Of het uitgezonden wordt is vervolgens aan de FOM.
Waiting on the world to change
alles kan off-topic
Waarschijnlijk zal die knop nog wel bestaan maar mag deze niet meer gebruikt worden, denk niet dat de teams het stuur/ radio apperatuur zo snel kunnen aanpassen.RobertMe schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:12:
Volgensmij was er al een privacy knop. Alleen hebben de teams die moeten verwijderen op het moment dat het radioverkeer tussen coureur & team werd open gesteld. Aan het begin van het seizoen mocht het team bijna geen informatie delen met de coureur (bv welke engine mode etc), om ervoor te zorgen dat niet alsnog het team deed rijden. Vervolgens is die radio restrictie op een gegeven moment terug gedraaid, maar daarbij hoorde dan wel dat alle radio verkeer open moest zijn, en de privacy knop dus verwijderd moest worden.
Of is er nog gewoon en wordt gebruikt, echter de FIA kan evengoed meeluisteren, maar weet ook dat het prive stukje niet mag worden uitgezonden.Martin0 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Waarschijnlijk zal die knop nog wel bestaan maar mag deze niet meer gebruikt worden, denk niet dat de teams het stuur/ radio apperatuur zo snel kunnen aanpassen.
Radio verkeer moet open zijn en alles mag uitgezonden worden na de laatste wijziging in het radio verkeer volgens mij.albino71 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:58:
[...]
Of is er nog gewoon en wordt gebruikt, echter de FIA kan evengoed meeluisteren, maar weet ook dat het prive stukje niet mag worden uitgezonden.
Ja, dat is de pers voor je.hjs schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:20:
[...]
er staat toch "overweegt"
Gezeur om niks allemaal.
Max zei (neem ik aan) iets als: "Het lijkt me beter als ik maar helemaal niks meer zeg over de radio, haha". Kop: "Max overweegt radio niet meer te gebruiken". Klasse.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Dat gebeurt hier ook, hoor, daar heb je geen journalisten voor nodigCodeCaster schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:51:
Ja, dat is de pers voor je.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De radiocommunicatie tussen de wagens en de pitlane wordt verzorgt door de FOM. De teams hebben daar geen invloed op. Dit is vastgelegd in de F1 technical regulations.Ankona schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:05:
Dan maar encryptie op de radio zetten.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je wilt toch niet zeggen dat je dat nu pas ziet?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Loopt de stream in Polen soms een dag achter ofzo?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Stream loopt goed, maar ik zag het pas in de 10 min ervoorpinda powerrr schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:02:
[...]
Loopt de stream in Polen soms een dag achter ofzo?
😆 - Denk ook eens om ;)

[ Voor 26% gewijzigd door AzzKickah op 28-10-2016 17:36 ]
Voorkant bedoel je?AzzKickah schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:18:
Waarom sleepte de achterkant van Max' auto in z'n installation lap zo over de grond op het rechte stuk met die gigantische vonkenregen tot gevolg? Gevalletje te laag afgesteld of vergeten de achtervleugel verder open te zetten??
[afbeelding]
PSN
Een beetje zelfspot is zeker niet verkeerd en ik denk dat het team dit ook wel wardeert
PSN
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hopelijk komt er een oplossing...
Kan Verstappen wel gewoon starten zondag?albino71 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:17:
Beter dat ze er nu achterkomen dan morgen pas....
Hopelijk komt er een oplossing...
Noob hier, totaal geen verstand van, maar ben altijd voor onze Max.

Geen idee wat er precies aan de hand was (hierboven staat iets van brandende remmen?) maar in principe heeft elk team wel genoeg spare parts bij zich om in ieder geval 1 complete auto te kunnen bouwen. Qua onderdelen is het dus sowieso geen probleem. Enige waar je mee zit is natuurlijk tijd. Maar ik gok even dat bij brandende remmen je hoogstens de wielophanging + remmen hoeft te vervangen (mits op tijd ingegrepen natuurlijk). En aangezien ze een complete motor (ICE + turbo + MGU-H + MGH-K) binnen ik meen 3 uur kunnen vervangen lijkt het vervangen van een rem/wielophanging mij ook geen probleem.HollowGamer schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:27:
[...]
Kan Verstappen wel gewoon starten zondag?
Noob hier, totaal geen verstand van, maar ben altijd voor onze Max.
De kans bestaat dus dat hij mee mag/kan doen in de 2de training van vandaag en/of training van morgenmiddag?RobertMe schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:32:
Geen idee wat er precies aan de hand was (hierboven staat iets van brandende remmen?) maar in principe heeft elk team wel genoeg spare parts bij zich om in ieder geval 1 complete auto te kunnen bouwen. Qua onderdelen is het dus sowieso geen probleem. Enige waar je mee zit is natuurlijk tijd. Maar ik gok even dat bij brandende remmen je hoogstens de wielophanging + remmen hoeft te vervangen (mits op tijd ingegrepen natuurlijk). En aangezien ze een complete motor (ICE + turbo + MGU-H + MGH-K) binnen ik meen 3 uur kunnen vervangen lijkt het vervangen van een rem/wielophanging mij ook geen probleem.
Hij is er gewoon bij hoor in de 2e training straksHollowGamer schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:36:
[...]
De kans bestaat dus dat hij mee mag/kan doen in de 2de training van vandaag en/of training van morgenmiddag?
Er was dus iets met een energy recovery setting. Maar volgens Horner is het weer voor FP2 opgelost.RobertMe schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:32:
[...]
Geen idee wat er precies aan de hand was (hierboven staat iets van brandende remmen?) maar in principe heeft elk team wel genoeg spare parts bij zich om in ieder geval 1 complete auto te kunnen bouwen. Qua onderdelen is het dus sowieso geen probleem. Enige waar je mee zit is natuurlijk tijd. Maar ik gok even dat bij brandende remmen je hoogstens de wielophanging + remmen hoeft te vervangen (mits op tijd ingegrepen natuurlijk). En aangezien ze een complete motor (ICE + turbo + MGU-H + MGH-K) binnen ik meen 3 uur kunnen vervangen lijkt het vervangen van een rem/wielophanging mij ook geen probleem.
http://www.espn.co.uk/f1/...erstappen-fp1-brake-issue
Niet in exact gelijke vorm maar het stadiongedeelte van Hockenheim is ook tof. En op Austin is het gedeelte van bocht 12-15 ook enigzins vergelijkbaar. Het geeft voor de toeschouwers gewoon een prachtig overzicht over een groot stuk van de baan waar ook actie te zien is.Bensimpel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:20:
Vind die stadium echt mega mooi, mogen meerdere circuits wel krijgen
Heb zin in deze race!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

live commentary
Huge moment of oversteer for Verstappen - not that he seems fussed. Simple correction, beautiful slide, and he gathers it all up with typical swagger.
[ Voor 102% gewijzigd door nachtnet op 28-10-2016 21:14 ]
Temperatuur van 16C helpt natuurlijk ook niet mee.
Hamilton rijdt, al driftend, anders prima tijdenEdd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 21:37:
Kan iemand even aan Red Bull vertellen dat driftend door de bocht niet sneller is??
Ja, maar... Dat is de tactiek van Mercedespinda powerrr schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 21:47:
[...]
Hamilton rijdt, al driftend, anders prima tijden
-
Maar vettel rijdt voor mercedes

Het vingertje werd na 4 jaar RBR erg vervelend, 1e jaar Ferrari was hij relaxed en grappig.
Dit jaar erg gefrustreerd.
Dat gefrustreerd zijn snap ik trouwens wel....hij wil meer en krijgt het niet voor elkaar bij die Italianen. Zal de oorsprong zijn van zijn reacties...
en dan heeft hij vandaag (als het niet telt) een snel rondje gezet.. en komt morgen de frustratie als het dan toch een p3 of zelfs p5 wordt.. Dan kan het zondag snel afgelopen zijn. Te snel te veel willen en moeten en met deze lage grip spinnen, crashen of motor opblazen.. Het seizoen is bijna afgelopen en Ferrari (VET) staat nog met lege handen.. (en nee een podium plaats telt niet als het niet p1 is..)albino71 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:20:
Dit jaar inderdaad.
Het vingertje werd na 4 jaar erg vervelend, 1e jaar Ferrari was hij relaxed en grappig.
Dat gefrustreerd zijn snap ik trouwens wel....hij wil meer en krijgt het niet voor elkaar bij die Italianen. Zal de oorsprong zijn van zijn reacties...
Tja, inderdaad.nachtnet schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:23:
[...]
en dan heeft hij vandaag (als het niet telt) een snel rondje gezet.. en komt morgen de frustratie als het dan toch een p3 of zelfs p5 wordt.. Dan kan het zondag snel afgelopen zijn. Te snel te veel willen en moeten en met deze lage grip spinnen, crashen of motor opblazen.. Het seizoen is bijna afgelopen en Ferrari (VET) staat nog met lege handen.. (en nee een podium plaats telt niet als het niet p1 is..)
Hij zal toch zijn verwachtingen wel hebben bijgesteld inmiddels lijkt me?
Als hij ALO tijdens fp2 een idioot noemt lijkt mij dat dan van niet...albino71 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:25:
[...]
Tja, inderdaad.
Hij zal toch zijn verwachtingen wel hebben bijgesteld inmiddels lijkt me?
Tja, voordat hij echt doorbrak bij RB was hij niet veel anders.albino71 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:20:
Dit jaar inderdaad.
Het vingertje werd na 4 jaar erg vervelend, 1e jaar Ferrari was hij relaxed en grappig.
Bij Red Bull had hij Webber als oud gediende ( nofi ) en reed hij in een soort van mercedes van nu dus dan zeur je niet zo en begin je een vinger syndroom.
Die frustratie begon weer toen hij RIC naast zich had en een niet echt competitieve auto. 1e jaar Ferrari zou ik ook blijven smilen.
Aard van het beestje schijnbaar

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verstappen always sounds very sad and disappointed over the radio on moments like this, like a kid who missed out on an icecream....
Ik snap 'm helemaal, zo klinkt hij ook. Kvyat ook trouwens
edit: Best goede pace voor de longruns voor Max (op de mediums)
[ Voor 16% gewijzigd door albino71 op 28-10-2016 22:33 ]
Ik zie je signature en hou me aan jouw advies...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:31:
* DaniëlWW2 vind Vettel stiekem een van de meest sympathieke en meest likable coureurs van F1 op het moment, zelfs met vingertje en blue flag rage.
Mogelijk dat dan de grip en wear van de banden weer helemaal anders ligt dan die van vandaag.
PSN: Shiver23
Ik hoop ook van harte dat volgend jaar Formule 1 weer een 'gevecht' wordt, nu mis ik dat soms wel eens. Ric maakt imho veel goed want voor de rest zijn alle interviews, podiums etc ook maar mwah mwah.
Ik vind RB op SS niet heel veel beter dan op S. Blijft mij toch altijd wel een beetje verbazen.
[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 28-10-2016 23:15 ]
Button klinkt altijd straalbezopen. Vind ik ook altijd wel typisch.albino71 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:31:
Reactie op reddit over Max:
Verstappen always sounds very sad and disappointed over the radio on moments like this, like a kid who missed out on an icecream....
Ik snap 'm helemaal, zo klinkt hij ook. Kvyat ook trouwens
edit: Best goede pace voor de longruns voor Max (op de mediums)
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Heerlijk die tijd van Hulk!
210667
Verstappen heeft toch wel iets wat veel andere coureurs ontberen. Zijn verbale/non-verbale communicatie, voorkomen, humor, fanatisme, etc. Samen met zijn onmiskenbare rijderskwaliteiten is/ maakt hem nu al tot een catogorie buitengewoon. Ik snap ook wel waarom hij zo populair is en regelmatig terecht of zelfs onterecht Dotd wordt. Tot zover mijn lofzang over Verstappen..
Zie bv ook de tweets van de RB spy
komt uit zijn eigen koker vermoed ik..
Persoonlijk vind ik het sinds max @ RBR rijdt er een stuk leuker op geworden.
De hegemonie van Mercedes mag dan nog niet geheel gebroken zijn, de rest komt zeker wel dichterbij. Dat is natuurlijk niet aleen aan Max, maar er gebeurt nu wel wat. Het is net of door hem er een beetje beweging in gekomen is
| Security Management |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die blik van Max op het einde. Lijkt wel alsof ie echt dood is van binnen haha.
Hij pakt die vraag goed op. Volgens mij is hij soms die Britten ook wel moe denk ik hoor.bord4kop schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:18:
Hmm, kan zijn maar dit:
[video]
komt uit zijn eigen koker vermoed ik..![]()
Persoonlijk vind ik het sinds max @ RBR rijdt er een stuk leuker op geworden.
De hegemonie van Mercedes mag dan nog niet geheel gebroken zijn, de rest komt zeker wel dichterbij. Dat is natuurlijk niet aleen aan Max, maar er gebeurt nu wel wat. Het is net of door hem er een beetje beweging in gekomen is
[ Voor 52% gewijzigd door Jasphur op 29-10-2016 10:47 ]
Het gaat er om wat Max met zijn microfoon doetJasphur schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:44:
Hij pakt die vraag goed op. Volgens mij is hij soms die Britten ook wel moe denk ik hoor.
Subtiele manier om een brit voor een tosser/wanker uit te makenEreaser schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:54:
[...]
Het gaat er om wat Max met zijn microfoon doet
idd wel heel subtiel, moest hem twee keer kijken voordat het opvielFouT schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:24:
[...]
Subtiele manier om een brit voor een tosser/wanker uit te maken
Toch denk ik dat dit gewoon onbewust was. Leuk om er iets anders van te denken natuurlijk.FouT schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:24:
[...]
Subtiele manier om een brit voor een tosser/wanker uit te maken
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Volgens mij toch echt niet, als je ook naar de reactie van die andere gast kijkt. Die heeft het helemaal door.Nicap schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:35:
[...]
Toch denk ik dat dit gewoon onbewust was. Leuk om er iets anders van te denken natuurlijk.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Zal in deze fp3 wel weer glijden worden..
inderdaad. absoluut bedoeldmetallicattim schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:10:
Haha dat lachje van Max richting die gast helemaal links zegt genoeg
DUGG

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
FP3 juist dan weer wel, van de drie gezien dan. Beetje een idee krijgen wat er in Q mogelijk kan gebeuren.Rivanov schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:24:
FP's zijn ook nooit zo bijster interessant om te kijken.. Vind ik dan.
FP1 blijf ik niet meer voor thuis, FP2 hangt er vanaf wat en waar ik ben, FP3 wil ik graag zien als opwarmertje voor Q
Koude banden lijkt Max dus weinig te doen.
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-10-2016 17:31 ]
Leuk, Max komt naar buiten en heeft meteen de tweede rondetijd. Zegt niks, maar toch.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zullen ze bij Ferrari weer erg blij mee zijn.Boinkie schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:35:
RB lijkt er beter bij te zitten dan gister.
Tomorrow is not today!
Inderdaad, alhoewel het op dit moment elkaar niet heel veel ontloopt.Spacey23 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:36:
[...]
Zullen ze bij Ferrari weer erg blij mee zijn.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1