Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 33% gewijzigd door Hupske op 22-10-2016 20:19 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Erg veel verkeerATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:19:
Waarom is BUT zoveel trager dan ALO?
Wil weer lekker snel naar z'n vriendin in de pitbox.ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:19:
Waarom is BUT zoveel trager dan ALO?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 22-10-2016 20:21 ]
"When you grow up your heart dies"
Dat lijkt me een legitieme redenRivanov schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:20:
[...]
Wil weer lekker snel naar z'n vriendin in de pitbox.
Waiting on the world to change
ja bied ook zijn excuses aan volgens mij.sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:20:
Palmer reed in de weg?
Waren die niet uit elkaar?Rivanov schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:20:
[...]
Wil weer lekker snel naar z'n vriendin in de pitbox.
Ja, hoorde ik later ook. De engineer verontschuldigde zich op zijn beurt weer bij Palmer.

PSN: IS_DJ
Britney Ward is zijn vriendin. Staat nu ook in de pitbox.

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2016 20:27 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kan iemand zien met welke banden VES, RIC, ROS EN HAM vertrekken? mijn f1 app (gratis versie, zonder abbo) vertelt me dat niet..
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Maar RIC niet. Waarschijnlijk willen ze de tijden even vergelijken. Interessant.sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:28:
VES ook op Softs.
Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:26:
Geef dat kind gehoordbeschermers!!

en iedereen maar klagen dat de motoren niet genoeg geluid maken..
Is het nou ook zo dat hij met deze banden moet starten?
De banden waar ze de snelste tijd op rijden in Q2.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
Als hij zijn snelste Q2 tijd ermee rijdt dan wel ja...Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
What a fine day for Science! | Specs
ALs het zijn snelste tijd in Q2 wordt wel ja.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
Starten op de banden waarmee je de snelste tijd zet in Q2.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
Gaat om de snelste tijd volgens mij.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
Haha. True. Maar een jong kind bloodstellen aan zoveel decibel kun je niet maken imo.nachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
[afbeelding]
en iedereen maar klagen dat de motoren niet genoeg geluid maken..(ligt 90% aan de geluidsmix naar tv toe.( CANAL + onboards hebben altijd indrukwekkend motor geluid))
Ze maken ook echt geen herrie.. believe me.nachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
[afbeelding]
en iedereen maar klagen dat de motoren niet genoeg geluid maken..(ligt 90% aan de geluidsmix naar tv toe.( CANAL + onboards hebben altijd indrukwekkend motor geluid))
Voor zo'n klein kind misschien wel..
De banden waarmee de snelste tijd wordt neergezet in Q2, zijn de banden waarmee je start.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
Tricky. Zou kunnen, maar is wel een gok.albino71 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:32:
Is dat snel genoeg voor Max
Ja, is prima. Alleen Max, ROS en HAM reden op Softs. De rest op Super Softs en die zijn wel wat sneller.albino71 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:32:
Is dat snel genoeg voor Max
Lastig als in?ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:30:
Ves zit wel dicht achter vet lijkt het? Dat wordt nog lastig...
Het leek op de drivertracker dat hij er dicht achter zat, en daar heb je last van bij het zetten van een tijd. Ik denk dat hij een gaatje heeft laten vallen in het laatste deel van zijn outlap.
Ik denk dat Ves zijn tijd snel genoeg is trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door ATS op 22-10-2016 20:37 ]
Ah zo bedoel jeATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:36:
[...]
Het leek op de drivertracker dat hij er dicht achter zat, en daar heb je last van bij het zetten van een tijd. Ik denk dat hij een gaatje heeft laten vallen in het laatste deel van zijn outlap.
Ik zie niet nog 4 rijders sneller zijn dan VES momenteel Q2.Arjantje72 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:38:
Spannend voor Max
Mwah.. Vind het eigenlijk wel meevallen.Arjantje72 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:38:
Spannend voor Max
Ik verwacht niet dat er een aantal eventjes zomaar ergens een seconde vinden.
-
Inderdaad.Edd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:40:
[...]
Mwah.. Vind het eigenlijk wel meevallen.
Ik verwacht niet dat er een aantal eventjes zomaar ergens een seconde vinden.
En RBR heeft gewoon alle data om te zien dat niemand er onder kan duiken.
Ik verwacht het laatsteLoeWn schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:40:
Wel leuk om te zien dat VES softs krijgt en RIC ss. In mijn ogen toch een voordeel in de race voor VES. Zou dit eigen keus zijn? Zouden ze het bij RIC niet aandurven? Of gewoon simpelweg 2 verschillende strategieën kiezen voor de race?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vos schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:40:
[...]
Inderdaad.
En RBR heeft gewoon alle data om te zien dat niemand er onder kan duiken.
Ik denk dat laatste, hebben ze vaker gedaan. Wordt wel interessant tijdens de race, wie hier het meeste voordeel uit gaat halen.LoeWn schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:40:
Wel leuk om te zien dat VES softs krijgt en RIC ss. In mijn ogen toch een voordeel in de race voor VES. Zou dit eigen keus zijn? Zouden ze het bij RIC niet aandurven? Of gewoon simpelweg 2 verschillende strategieën kiezen voor de race?
Maargoed, eerst Q3... hopelijk kan VES voor RIC blijven.
Strategie van MERCEDES en FERRARI verstoren.. VES moet nog even wat punten scoren t.o.v. RAI en VET voor P4 aan het einde van het seizoen..LoeWn schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:40:
Lijkt mij kwestie van eigen keus cq team strategie. Aandurven zal het echt niet zijn, je kan altijd nog een stint doen op ss als je begint met soft.LoeWn schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:40:
Nee, hij gaat nu voor P3 of beter in Q3 natuurlijk!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:42:
Max gaat dus voor P6 en de undercut. Wordt een leuke race zo.
Iets te veel oranje.ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:43:
[...]
Nee, hij gaat nu voor P3 of beter in Q3 natuurlijk!
De Ferrari's voorbij en P4 zou al heel mooi zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haters everywhere but I don’t really care

Dacia is het B-merk van renault, net zoals Renault dat van ... laat maar isTheBrut3 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:44:
Waarom mag Dacia reclame maken tijdens F1...? F1 is voor liefhebbers, Dacia... niet
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Renault hé.
Hij is het hele weekend al sneller dan RIC. P3 lijkt me daarom gewoon haalbaar. Beter is leuker natuurlijk, maar niet realistisch om te verwachten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:45:
[...]
Iets te veel oranje.![]()
De Ferrari's voorbij en P4 zou al heel mooi zijn.
Maar met hem op softs en Riccardo op supersoft is wel erg veel gevraagd.ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:47:
[...]
Hij is het hele weekend al sneller dan RIC. P3 lijkt me daarom gewoon haalbaar. Beter is leuker natuurlijk, maar niet realistisch om te verwachten.
Hij gaat ook op ss nu toch?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:48:
[...]
Maar met hem op softs en Riccardo op supersoft is wel erg veel gevraagd.
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 22-10-2016 20:49 ]
Ik weet vrij zeker dat hij geen supersoft meer mag gebruiken voor Q3.
Euh?? Bij de start bedoel je?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 22-10-2016 20:51 ]
Waarom niet??DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
Huh... Waarom zou dat volgens jou niet mogen?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
Prutser. Dat mag welDaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
Voor Q3 krijgt iedereen een nieuw setje kado.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
Helaas, sneller.pilskes schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:50:
1:35:749 heb ik voorspeld... eens kijken of ze daar aan gaan komen!

Maar een goeie tijd van VES. Vooralsnog redelijk veel sneller dan Ferrari.

GohDaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
Wat is de gunstige plek voor bocht 1? P3 of P4?
[ Voor 68% gewijzigd door sjaool op 22-10-2016 20:55 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1