Maak hier inderdaad maar 2016 USGP result van..

[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 22-10-2016 18:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 22-10-2016 18:07 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
In de Q heeft Mercedes altijd nog wat extra's over. Voor de race geeft dit natuurlijk wel vertrouwen.ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:06:
HAM noch ROS waren sneller onderweg dan Max. Dat geeft hoop voor straks!
"When you grow up your heart dies"
Ik neem aan dat je vaker naar F1 hebt gekeken dit jaar? Haha.ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:06:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Niks hoop, dat is juist de hele trucATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:06:
Waiting on the world to change
Toch maar aanpassen naar Q: 1. ROS 2. HAM 3. VES 4. RIC 5. RAI 6. VET? of toch de RB tussen beide mercs in?nachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:01:
[...]
[..]
Voorspelling voor Q: 1. ROS 2. RIC 3. HAM 4. VES 5. RAI 6. VET
[ Voor 40% gewijzigd door nachtnet op 22-10-2016 18:19 ]
Kneiters die foto is mooi van kleur.nachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:16:
[afbeelding]
Was zeven keer nodig om te zeggen CAR OFF!
Ik hoop straks voor HAAS dat ze voor het thuispubliek tot Q3 kunnen komen... (lijkt er voorlopig niet op..)
[...]
Toch maar aanpassen naar Q: 1. ROS 2. HAM 3. VES 4. RIC 5. RAI 6. VET? of toch de RB tussen beide mercs in?
Ik zie het nog wel eens helemaal verdwijnen nu het in Amerikaanse handen is. Kijk eens naar de Amerikaanse klassesJasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:53:
[...]
Ja klopt. Hoorde ik toen ik aan het typen was.
Wat ze nu wel terecht vragen is: Waarom is zijn ze zo inconcequent met het handhaven van de tracklimits. En dat vraag ik mij ook wel af eigenlijk
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik deel je mening! Maar ik zie HAM mss nog wel naar p4 zakken en RIC naar p2pilskes schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:41:
Pole-tijd wordt een 1:35 denk ik, door 1 van de Mercedes rijders.
Max hopelijk P3!
De FIA kan aangeven voor welke bochten tracklimits gelden, dit is dus niet standaard bij elke bocht. Als deze overschreden worden in Q dan wordt de ronde afgepakt en in de race kunnen ze het bijvoorbeeld 3x toestaan. Bij P zijn ze vaak wat soepel, er staat nog niets op het spel.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:53:
[...]
Wat ze nu wel terecht vragen is: Waarom is zijn ze zo inconcequent met het handhaven van de tracklimits. En dat vraag ik mij ook wel af eigenlijk
En de Ferrari's in overtreffende trap? Die lijken er zelfs soms wel een voordeel uit te halen, die rijden dan met een grote boog lekker vloeiend naar de laatste bocht. Maar het gebeurd op zoveel plekken meer op het circuit?pinda powerrr schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:52:
[...]
Ze zeiden er wel duidelijk bij, dat ze niet specifiek Max daarop wilden aanspreken, want élke coureur doet dat daar.
Testing, one, two ...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mwa, heb een feestje maar toch wel mooi geregeld dat de tv zometeen om 8 uur gewoon aan staat. Zie de rest rond 9 uur wel weerRivanov schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:10:
Met alle pre- en postshows blijft er de rest van de avond weinig over voor iets anders.
Morgen is het nog erger als de race pas om 21:00 begint i.t.t. de kwali vandaag om 20:00
Jep. Kids naar bed en in alle rust de F1 kijken
The ramblings of an idiot
Coureurs: ‘Het lijkt wel alsof Verstappen Formule 1 als een wedstrijd ziet’
Critici willen gewoon gezellig rondjes rijden
Max Verstappen doet alsof de Formule 1 een wedstrijd is. Dat zeggen diverse andere coureurs. Ze willen dat er maatregelen worden genomen.
“Max probeert eigenlijk iedere race om anderen in te halen”, klaagt Jenson Button. “Het lijkt wel alsof hij per se als eerste binnen wil zijn.”
“Wij willen gewoon gezellig rondjes rijden met 330 kilometer per uur”, vult Kiki Räikkönen aan. “Je moet wel gek zijn om met zulke snelheden in te halen. Dat is levensgevaarlijk.”
“Als ik mijn leven op het spel had willen zetten, was ik wel een risicovolle sport gaan doen”, zegt ook Nico Hülkenberg. “Laat Max maar gaan parachutespringen of zo, maar laat ons er lekker buiten.”
Te bizar voor woorden. Een paar gevestigde coureurs/teams gaan huilie huilie doen bij de FIA en plots moeten de regels maar anders. Het is racen, geen carnavalsoptocht. Dit zet de deur open voor divebombs en DRS-achtige inhaalacties.
[ Voor 7% gewijzigd door Bee.nl op 22-10-2016 19:36 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ben nu alleen benieuwd hoe ze deze regel consequent en eerlijk willen gaan uitvoeren. Dat wordt nog een heel lastige. Het begint zo langzamerhand op voetbal te lijken en dat is een sport die ik absoluut niet kijk.nachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:31:
[...]
[afbeelding]
Hier in de event notes (FIA.com)
Die wilde ik ook net postenMigrator schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:31:
De Speld heeft hun mening ook klaar staan:
[...]
Dus dat wordt een timeout vragen en een videoscheids om te kijken of de verdedigingsactie legitiem was? Daarna mag men weer verder?sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:35:
[...]
Ik ben nu alleen benieuwd hoe ze deze regel consequent en eerlijk willen gaan uitvoeren. Dat wordt nog een heel lastige. Het begint zo langzamerhand op voetbal te lijken en dat is een sport die ik absoluute niet kijk.
-
Volgens mij is harder dan 120 km/h alles "potentially dangerous", laat staan 300+ km/h. Natuurlijk is het gevaarlijk, maar het gaat om de balans hoe gevaarlijk. Wat ik in ieder geval niet denk is dat Max zich iets van de kritiek aantrekt. Gewoon hard maar fair blijven rijden.sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:35:
[...]
Ik ben nu alleen benieuwd hoe ze deze regel consequent en eerlijk willen gaan uitvoeren. Dat wordt nog een heel lastige. Het begint zo langzamerhand op voetbal te lijken en dat is een sport die ik absoluute niet kijk.
Dat zou echt geweldig zijn!McBoom schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:38:
O, en ik zal in mijn broek zeiken van het lachen als VET of RAI als eersten een reprimande/straf aan hun broek krijgen vanwege deze maatregel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik mag het hopen dat Max gewoon zijn ding blijft doen.Migrator schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:38:
[...]
Volgens mij is harder dan 120 km/h alles "potentially dangerous", laat staan 300+ km/h. Natuurlijk is het gevaarlijk, maar het gaat om de balans hoe gevaarlijk. Wat ik in ieder geval niet denk is dat Max zich iets van de kritiek aantrekt. Gewoon hard maar fair blijven rijden.
Dan blijft de vraag dus nog staan, geldt de regel als de voorste wagen remt of als degene die wil inhalen remt?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:39:
Blijft staan dat Max gewoon systematisch extreem laat remt en dus niet verdedigd terwijl hij remt...
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 22-10-2016 19:43 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Lullig eigenlijk dat het een closed beta is. Nu wil ik hem ook!
Hebben ze waarschijnlijk ook, "I call Bull-Shit..."Ryur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:43:
[...]
Lullig eigenlijk dat het een closed beta is. Nu wil ik hem ook!
Ze hadden diegene die beta toegang hebben een NDA moeten geven!
Dat deze persoon een nieuwe f1 app aan het testen is.. (hoewel ik nu 50-50 twijfel heb...)
[ Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 22-10-2016 19:48 ]
Wat vind je bullshit?nachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:45:
[...]
Hebben ze waarschijnlijk ook, "I call Bull-Shit..."
Check m'n post hierboven.nachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:45:
[...]
Hebben ze waarschijnlijk ook, "I call Bull-Shit..."
even zijn twitter account gechecked.. not bull shit..
[...]
Dat deze persoon een nieuwe f1 app aan het testen is.. (hoewel ik nu 50-50 twijfel heb...)
Klinkt logisch. Maar hoe is dit in hemelsnaam te controleren??MikeyMan schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:49:
Er staat gelukkig nog steeds 'under braking' dus ff rem lossen of vlak voor het remmen een beetje insturen kan nog. Zeker als je auto beter remt dan de rest.
Misschien met de miljoen sensoren op die auto's?Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:51:
[...]
Klinkt logisch. Maar hoe is dit in hemelsnaam te controleren??
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Via de sensoren die rem- en stuurbeweging meten..?Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:51:
[...]
Klinkt logisch. Maar hoe is dit in hemelsnaam te controleren??
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Inderdaad. Als ze de regel echt heel strak gaan hanteren maken ze het verdedigen van een positie praktisch onmogelijk omdat je niet meer op de achterliggende wagen kunt reageren. Dan hebben we er in principe weer een sitting duck situatie bij. Ik hoop op een hoop wijsheid bij de stewards (alhoewel dat vertrouwen na de laatste race een deukje heeft opgelopen.MikeyMan schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:49:
Er staat gelukkig nog steeds 'under braking' dus ff rem lossen of vlak voor het remmen een beetje insturen kan nog. Zeker als je auto beter remt dan de rest.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Zo ging het toch al jaren? Verschil was dat de coureurs uit zichzelf al de deur open zette voor snellere wagens. Voor spanning moet je echt niet in de F1 zijn.Bensimpel schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:54:
Dat gezeik met die regels is echt bizar, dus ves moet ham maar de volgende keer er gewoon langslaten? :x
komop, mooie manier om de sport omzeep te helpen..
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bensimpel
Positieve meneer
???Tethtoril schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:01:
Pole for Palmer!
😆 - Denk ook eens om ;)
Is daar al een website voor? www.hashaaslostpartstoday.comEdd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:01:
Ik ben erg benieuwd.. Hoeveel onderdelen gaat Haas nu verliezen??
haha ik heb al reactie van ziggo (gebeld) dat ze ermee bezig zijn maar ik denk niet dat ze het op zaterdagavond voor elkaar gaan krijgenATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:03:
[...]
Bij mij (Windows app) kraakt het geluid maar is het beeld ok...
Bensimpel
Positieve meneer
F1 met stomme regels..Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:03:
Haha. Zei Sky nou echt the new "Max" rule?
😆 - Denk ook eens om ;)
Testen voor Q3ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:06:
Waarom rijdt RBR en MERC nu al met supersofts?
Wat Olav zei..ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:06:
Waarom rijdt RBR en MERC nu al met supersofts?
Rijdt gewoon op SSTethtoril schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:07:
[...]
Wat Olav zei..
Denk dat RBR probeer op de gele banden Q2 te halen.
Bedoelde om met Yellow Q3 te halen.. dit zijn denk ik gebruikte SS(?)
Laat Sky toch lekker zeiken. Niet iedereen hier kijkt Sky, en mij zal het aan mijn aars oxideren welke pro Hamilton onzin ze daar uitkramen...Bensimpel schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:09:
Sky weer aan het zeiken over tracklimits..
InderdaadATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:10:
[...]
Laat Sky toch lekker zeiken. Niet iedereen hier kijkt Sky, en mij zal het aan mijn aars oxideren welke pro Hamilton onzin ze daar uitkramen...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zoals de meesten denk ik gaan doen in de top 6Tethtoril schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:10:
[...]
Bedoelde om met Yellow Q3 te halen.. dit zijn denk ik gebruikte SS(?)
[ Voor 31% gewijzigd door alex3305 op 22-10-2016 20:14 ]
Zoals eerder vermeld hier in dit topic, krijgen "we" steeds meer het idee, dat SKY soms zijn mening probeert op te dringen aan teams, FIA of whatever ze net moeten hebben. Dus om de Ziggo kijkers ook bij te houden van de nieuwste roddels, is het af en toe wel handig om SKY quotes erbij te hebben.ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:10:
[...]
Laat Sky toch lekker zeiken. Niet iedereen hier kijkt Sky, en mij zal het aan mijn aars oxideren welke pro Hamilton onzin ze daar uitkramen...
En geen Mercedes in het top-10 lijstje, tot mijn verbazing.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:13:
Weh bovenaan de speedtrap. Netjes
[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 22-10-2016 20:15 ]
Netjes of misschien juist triest?Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:13:
Weh bovenaan de speedtrap. Netjes
Waarschijnlijk omdat het nog maar Q1 is
WEH rijdt gewoon met een Mercedes motortje..Migrator schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:14:
[...]
En geen Mercedes in het top-10 lijstje, tot mijn verbazing.
[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 22-10-2016 20:16 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Jasphur op 22-10-2016 20:17 ]
Dacht $ 30 voor 15 minuten?Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:16:
Hoeveel dollar is de toegang tot het deck in die toren? Of is dat onderdeel van de paddock ticket?
Tower ToursJasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:16:
Hoeveel dollar is de toegang tot het deck in die toren? Of is dat onderdeel van de paddock ticket?
Dan wens ik Sky daar heel veel succes mee nu de grote baas van Ziggo ook eigenaar van de F1 is. Sky is de grote concurrent van Liberty dus veel inspraak zullen ze niet meer hebben.pinda powerrr schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:14:
[...]
Zoals eerder vermeld hier in dit topic, krijgen "we" steeds meer het idee, dat SKY soms zijn mening probeert op te dringen aan teams, FIA of whatever ze net moeten hebben. Dus om de Ziggo kijkers ook bij te houden van de nieuwste roddels, is het af en toe wel handig om SKY quotes erbij te hebben.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq