Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De regering wil ook af van die Fahrenheit rommel, alleen het volk moet nog om. Dat duurt decennia lijkt het.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:54:
[...]
Fijn dat ze er ook Celsius onderzetten haha
Lekker een GP weekend

Opzich ook netjes omdat F1 toch internationaal is, en daarom netjes in Celcius doen.Bestla schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:09:
[...]
De regering wil ook af van die Fahrenheit rommel, alleen het volk moet nog om. Dat duurt decennia lijkt het.
Ik volg zelf ook NASCAR (morgen dus multitasken), en daar is toch alles in Fahrenheit (en in mile & dus mph)
Buiten dat is er nog een probleem, als hij een podiumplek haalt, dan zit de organisatie met een probleem. Max is 19 en alcohol in de VS is vanaf 21 jaar.Pierre schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:37:
Het is uitkijken voor Max komend weekend hij heeft weer commentaar gehad klik
Wat een raar geschreven nieuwsbericht van de NOS zeg. Volgens mij gaat het er bij de coureurs meer om dat er duidelijkheid komt over wat wel/niet mag. Dat Verstappen deze discussie heeft doen opwaaien door zijn (toegestane!) rijgedrag is duidelijk maar dat wil niet zeggen dat iedereen negatief over hem is. En de titel "Coureurs uiten forse kritiek op rijgedrag Verstappen" is ook gewoon onzin. Hulkenberg heeft in in de quote gewoon over coureurs algemeen, de NOS doet net alsof alles over Verstappen gaat.Pierre schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:37:
Wat heeft het halen van een podiumplek te maken met het niet mogen drinken van alcohol?Bestla schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:46:
[...]
Buiten dat is er nog een probleem, als hij een podiumplek haalt, dan zit de organisatie met een probleem. Max is 19 en alcohol in de VS is vanaf 21 jaar.
Eens, ik vind de NOS sowieso slecht berichten over F1 (en veel andere dingen ook trouwens, heb vaak genoeg een klacht ingediend). Ik weet ook niet waar ze het vandaan hebben, kan tot nu toe geen andere bron vinden.Razr schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:46:
[...]
Wat een raar geschreven nieuwsbericht van de NOS zeg. Volgens mij gaat het er bij de coureurs meer om dat er duidelijkheid komt over wat wel/niet mag. Dat Verstappen deze discussie heeft doen opwaaien door zijn (toegestane!) rijgedrag is duidelijk maar dat wil niet zeggen dat iedereen negatief over hem is. En de titel "Coureurs uiten forse kritiek op rijgedrag Verstappen" is ook gewoon onzin. Hulkenberg heeft in in de quote gewoon over coureurs algemeen, de NOS doet net alsof alles over Verstappen gaat.
/probleem
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Jammer.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dus hopen we allemaal weer op een podium
[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 22-10-2016 12:51 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het wordt door de media veel groter gemaakt dan het is. Hoeveel straffen heeft hij tot nu toe gehad? Heel weinig voor een beginneling in de F1. Andere beginnende coureurs hebben regelmatig andere uit de race getikt door domme fouten, maar dat was blijkbaar prima omdat die coureurs geen bedreiging vormden voor de huidige topteams?backupdevice schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:48:
Vind het echt een domper wat er nu allemaal rondom Max gebeurt en hou mijn hart vast als hij bij een ongeluk betrokken raakt . Fout of niet fout maakt dan niet meer uit omdat de perceptie al gezet is.
Jammer.
De Televaag & AD enz hebben hun huiswerk niet gedaan.Bestla schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:46:
[...]
Buiten dat is er nog een probleem, als hij een podiumplek haalt, dan zit de organisatie met een probleem. Max is 19 en alcohol in de VS is vanaf 21 jaar.
De Texaanse wet met acohol is verschillend met de rest van de staten. In Texas mag je onder de 21 alcohol drinken, maar dan wel onder begeleiding van een volwassene.
Ik haat het als kranten geen onderzoek doen naar de wetten
[ Voor 11% gewijzigd door Ryur op 22-10-2016 12:54 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Niet waar, in texas mag je alcohol drinken onder 21 zolang er maar een ouder in het zicht staat.Bestla schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:46:
[...]
https://www.reference.com...ts-texas-7d3a0a361446a90c
Dus als Jos of Sofia in het publiek staat, mag het.
snap nog steeds niet waarom zelfs skysports dit zegt zonder daadwerkelijk onderzoek te doen...
😆 - Denk ook eens om ;)
In Texas mag je, als minor, alcohol nuttigen wanneer je volwassen (21+) ouder, voogd of echtgenoot fysiek aanwezig en zichtbaar is tijdens het nuttigen.Bestla schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:46:
[...]
https://alcoholpolicy.nia...ate_Profile.html?state=TX
Lijkt erop dat Christian Horner dus maar even adoptiepapieren moet regelen.
/edit: Of Jos erbij op het podium
[ Voor 3% gewijzigd door max op 22-10-2016 12:54 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Voor mij mogen ze er een regel voor maken, zijn we tenminste van die discussie af iedere keer.
Bensimpel
Positieve meneer
Volgens mij had ik gisteren op sky sports tijdens FP2 ergens Jos gezienmax schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:53:
[...]
In Texas mag je, als minor, alcohol nuttigen wanneer je volwassen (21+) ouder, voogd of echtgenoot fysiek aanwezig en zichtbaar is tijdens het nuttigen.
https://alcoholpolicy.nia...ate_Profile.html?state=TX
Lijkt erop dat Christian Horner dus maar even adoptiepapieren moet regelen.
/edit: Of Jos erbij op het podium
Anders moet Horner even max adopteren ja
😆 - Denk ook eens om ;)
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Volgens mij wel. Als je 15 bent en je zit aan het alcohol kan je volgens mij wel beboet worden (in NL)? Maar dat is lastiger te controleren, dus daarom gooien ze het op aankoop.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:03:
Aparte regels. Volgens mij is er in Nederland geen minimumleeftijd voor alcoholconsumptie. Wel een minimumleeftijd voor alcoholaankoop.
Jammer dat de berichtgeving op deze manier wordt gefilterd naar de Nederlanders. Het ging over hoe deze regel nu geïnterpreteerd moest worden, omdat daar geen 100% duidelijkheid bij is. Over het verplaatsen van richting in de braking zone zijn geen omleidende regels bij de FIA aanwezig.Pierre schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:37:
Zelf vind ik het jammer dat de coureurs hier zo over muggenziften. Ga nou vooral racen en hou je niet zo bezig met al die regeltjes. Waarom rij je nu rondjes op circuit? Niet om te mopperen over hoe de regels werken, of je last heb van je voorganger, etc. Met VES (en andere nieuwelingen) erbij vind ik de sport weer een stuk attractiever geworden. VES trekt veel geïnteresseerden terug om weer Formule 1 te gaan kijken.
Overigens had de Nederlandse pers beter bijvoorbeeld dit bericht van Autosport (betaald) kunnen citeren. Dit geeft een mooi overzicht van de carrière tot nu toe.
[ Voor 0% gewijzigd door Woudloper op 22-10-2016 15:20 . Reden: offtopic-geneuzel aangepast. Daarvoor de volgende keer de OT-tag gebruiken. ]
Dit is in horecagelegenheden toch, en volgens mij krijgt de uitbater van de horecagelegenheid dan een boete bij overtreding van de drank- en horecawet.Ryur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:08:
[...]
Volgens mij wel. Als je 15 bent en je zit aan het alcohol kan je volgens mij wel beboet worden (in NL)? Maar dat is lastiger te controleren, dus daarom gooien ze het op aankoop.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Helemaal mee eens... de actie op Spa met Raikkonen vond ik nog te bediscussiëren, maar zeker de actie met Hamilton afgelopen race vond ik echt DE reden waarom ik races kijken leuk vind. Volgens mij waren dat soort acties sowieso schering en inslag in de jaren 90 en ervoor. De reactie van Hamilton was volgens mij ook gewoon prima naderhand. Maar de pers (met Sky voorop lijkt het), wil er gewoon een issue van maken en spreekt daarom de coureurs er ook steeds op aan. Tsja, dan gaat er wel een keer eentje muggenziften tijdens een rijdersbriefing. Overigens vind ik het gezeur over dat de FIA duidelijkheid moet geven ook onzin. Wat Verstappen doet mag, dat heeft de FIA duidelijk aangegeven door hem geen straf, geen waarschuwing, niks te geven. Hoe duidelijk wil je het hebben?Woudloper schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:11:
[...]
Jammer dat de berichtgeving op deze manier wordt gefilterd naar de Nederlanders. Het ging over hoe deze regel nu geïnterpreteerd moest worden, omdat daar geen 100% duidelijkheid bij is. Over het verplaatsen van richting in de breaking zone zijn geen omleidende regels bij de FIA aanwezig.
Zelf vind ik het jammer dat de coureurs hier zo over muggenziften. Ga nou vooral racen en hou je niet zo bezig met al die regeltjes. Waarom rij je nu rondjes op circuit? Niet om te mopperen over hoe de regels werken, of je last heb van je voorganger, etc. Met VES (en andere nieuwelingen) erbij vind ik de sport weer een stuk attractiever geworden. VES trekt veel geïnteresseerden terug om weer Formule 1 te gaan kijken.
Hmm. Er is wat voor te zeggen inderdaad. Maar als ik eerlijk ben. En nee dit is niet via een oranje bril. Ik vind dat Max weer een beetje spanning en sensatie heeft terug gebracht op de baan. Ik merk steeds meer dat de gevestigde orde (Button, Hamilton, Rosberg, Vettel, etc) de hete adem van de jonge talentjes in hun nek voelen. De jonge talentjes die nog hier en daar een risicootje durven te nemen dat binnen de regels valt of juist net buiten en daar dan even voor op de vingers getikt worden. De heren die meerdere GP's op hun naam hebben staan zijn in mijn ogen een beetje verwent en arrogant. En grote kans dat Max hier op dan duur ook heen gaat hoor. En dat dan in zijn nek weer jonge talenten zijn die weer andere acties/manoeuvres uithalen om maar op het podium terecht te komen. Schumacher is toch ook groot geworden op deze manier. En ga mij niet vertellen dat ROS, HAM, RAI vroeger altijd binnen de regeltjes hebben geraced.Pierre schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:37:

Elk nieuws over F1 is slechts in NL. Gisteravond op de radio, max zet derde tijd neer in eerste vrije training. Hij moest alleen de mercedes coureurs voor zich dulden en was 1,5 seconde langzamer. Compleet ander beeld natuurlijk door de banden maar daar hebben ze geen tijd voor om het te vermelden. Vermeld het gewoon niet en vertel zondagavond hoe het geëindigd is..yorkick schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:48:
[...]
Eens, ik vind de NOS sowieso slecht berichten over F1 (en veel andere dingen ook trouwens, heb vaak genoeg een klacht ingediend). Ik weet ook niet waar ze het vandaan hebben, kan tot nu toe geen andere bron vinden.
http://www.auto-motor-und...-der-bremse-11576626.html
't is een beetje een dubieus gebeuren voor mij. Als in de regels staat dat 'moving under braking' niet is toegestaan, en men kan uit de telemetrie halen dat dat inderdaad gebeurt, dan mag er ook een straf voor worden uitgedeeld.
Maar als er in dat artikel wordt aangehaald dat Verstappen zo laat kan remmen omdat dat met de Red Bull auto's wel kan, en met sommige andere auto's niet, dan lijkt me dat geen reden om daar iets mee te doen. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat mercedesen niet meer op topsnelheid mogen rijden omdat anderen ze dan niet in kunnen halen
De aanvaller heeft gewoon rekening te houden met zijn voorganger. Als hij niet zo laat kan remmen moet hij simpelweg de aanval niet inzetten.
[ Voor 0% gewijzigd door Twynn op 22-10-2016 14:33 . Reden: 't is inderdaad geen breaking :) ]
De gemiddelde (nieuwe) F1 volger weet ook niet beter wellicht? Die kijken alleen naar resultaat?Boinkie schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
Elk nieuws over F1 is slechts in NL. Gisteravond op de radio, max zet derde tijd neer in eerste vrije training. Hij moest alleen de mercedes coureurs voor zich dulden en was 1,5 seconde langzamer. Compleet ander beeld natuurlijk door de banden maar daar hebben ze geen tijd voor om het te vermelden. Vermeld het gewoon niet en vertel zondagavond hoe het geëindigd is..
Net als van die reacties als 'Max ligt 10e, slecht man!!' na bijvoorbeeld een pitstop serie...
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 22-10-2016 14:10 ]
Red Bull-Berater Helmut Marko kann die Klagen der anderen Fahrer nicht verstehen. „Sollen sie halt mal lernen, wie man auf der Bremse lenkt. Max kann es ja auch.“ Hülkenberg findet das nicht lustig. „Das geht vielleicht in einem Red Bull, weil das Auto auf der Bremse so brutal viel Abtrieb hat. Schaut euch an, wie spät der Ricciardo beim Überholen manchmal auf die Bremse steigt. Da lande ich mit meinem Auto auf dem Mond.“
[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 22-10-2016 14:40 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fQlieVCCv1k]
[YouTube: https://youtu.be/HxiiWPqjYu0]
Paddock pass & Off The Grid (NBCSN) kan ik helaas nog nergens terug vinden..
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 22-10-2016 15:48 ]
Voor de niet Duits lezende tweakers:Räikkönen redete nach Angaben eines Teammanagers sogar geschlagene 3 Minuten am Stück. „Dann muss es Kimi wirklich wichtig sein.“
Räikkönen sprak volgens een van de teammanagers maar liefst 3 minuten aan een stuk. "Dan moet het voor Kimi wel heel erg belangrijk `zijn"
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ofwel: de RB12 kan dit, en de andere wagens niet, en dat vinden de anderen oneerlijk. Zullen we de Mercs maar beperken in hoe hard ze mogen op het rechte stuk? Is wel oneerlijk...MikeyMan schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:39:
Vind dit toch wel geinig:
Red Bull-Berater Helmut Marko kann die Klagen der anderen Fahrer nicht verstehen. „Sollen sie halt mal lernen, wie man auf der Bremse lenkt. Max kann es ja auch.“ Hülkenberg findet das nicht lustig. „Das geht vielleicht in einem Red Bull, weil das Auto auf der Bremse so brutal viel Abtrieb hat. Schaut euch an, wie spät der Ricciardo beim Überholen manchmal auf die Bremse steigt. Da lande ich mit meinem Auto auf dem Mond.“

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Iedereen kan sturen in de remzone. Anders kunnen ze nooit de bocht insturen.ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:00:
[...]
Ofwel: de RB12 kan dit, en de andere wagens niet, en dat vinden de anderen oneerlijk. Zullen we de Mercs maar beperken in hoe hard ze mogen op het rechte stuk? Is wel oneerlijk...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ze hebben geen ABS.YakuzA schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:10:
[...]
Iedereen kan sturen in de remzone. Anders kunnen ze nooit de bocht insturen.
Daarom kan het wel degelijk gevaarlijk zijn, als je al aan het remmen bent en je wordt geforceerd te sturen omdat je voorganger een beweging maakt, is de kans heel groot dat je blokkeert en veel remkracht verliest.
Eens, veel te lastig te controleren en daarom ook niet leuk voor de kijker imo.sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:17:
De FIA zou gek zijn om hier een regel voor te maken, dan halen ze meteen al de spanning van het racen weg en hebben we weer een optocht. Ze mogen blij zijn dat er een generatie jonge coureurs opstaat die de gevestigde orde weer eens wat wakker schudt. De andere coureurs moeten maar eens leren anticiperen en beter vooruit denken. Het is echt niet onmogelijk om Verstappen in te halen, je moet alleen het juiste moment uitkiezen.
[ Voor 41% gewijzigd door yorkick op 22-10-2016 15:20 ]
"When you grow up your heart dies"
Moet toegeven dat ik ook een opnieuw volger ben na een pauze van zeker een decennia, maar ben het enorm met je eens. Mijn hernieuwde interesse werd vooral aangewakkerd door de film Rush, en een flink stapel talent wat bezig was met een opmars.Vos schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:09:
[...]
De gemiddelde (nieuwe) F1 volger weet ook niet beter wellicht? Die kijken alleen naar resultaat?
Net als van die reacties als 'Max ligt 10e, slecht man!!' na bijvoorbeeld een pitstop serie...
Jammer dat ze ook het rest van het veld niet weten te waarderen, zoals Alonso die dit jaar echt prachtige dingen heeft laten zien, of een grandioze inhaalrace van Rosberg wat hem waarschijnlijk de titel gaat opleveren.
Wat ook niet meehelpt is Coronel in de presentatie bij Ziggo, die regelmatig gecorrigeerd wordt door Doornbos omdat hij poep praat vanuit een oranje bril.
The ramblings of an idiot
Wat ik mij daarover nog afvraag: Voor de teams is het constructeurskampioenschap en de daarop volgende plekken ontzettend belangrijk. Iedere plaats hoger betekent enkele miljoenen meer voor het volgende seizoen. Hoe zit het voor het rijders kampioenschap? Zit daar ook nog een financiele bonus vanuit de FOM aan verbonden? m.a.w. maakt straks voor een VES of RAI p4 of p5 nog iets uit?McBoom schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:15:
Natuurlijk lopen vooral VET en RAI te klagen over Max. Hij staat tenslotte gelijk met VET en hijgt RAI in de nek qua WK-punten
Ik heb werkelijk geen ideenachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:34:
[...]
Wat ik mij daarover nog afvraag: Voor de teams is het constructeurskampioenschap en de daarop volgende plekken ontzettend belangrijk. Iedere plaats hoger betekent enkele miljoenen meer voor het volgende seizoen. Hoe zit het voor het rijders kampioenschap? Zit daar ook nog een financiele bonus vanuit de FOM aan verbonden? m.a.w. maakt straks voor een VES of RAI p4 of p5 nog iets uit?
The ramblings of an idiot
Ik weet niet of zij daar een vergoeding voor krijgen. Wat natuurlijk wel meespeelt is dat een P3 meer oplevert voor je marktwaarde.nachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:34:
[...]
Wat ik mij daarover nog afvraag: Voor de teams is het constructeurskampioenschap en de daarop volgende plekken ontzettend belangrijk. Iedere plaats hoger betekent enkele miljoenen meer voor het volgende seizoen. Hoe zit het voor het rijders kampioenschap? Zit daar ook nog een financiele bonus vanuit de FOM aan verbonden? m.a.w. maakt straks voor een VES of RAI p4 of p5 nog iets uit?
Ik heb de vraag maar even aan @Olav_Mol gesteld.. (kijken of er een antwoord terug komt.)sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:51:
[...]
Ik weet niet of zij daar een vergoeding voor krijgen. Wat natuurlijk wel meespeelt is dat een P3 meer oplevert voor je marktwaarde.
Voor nu fp3..
Voorspelling voor Q: 1. ROS 2. RIC 3. HAM 4. VES 5. RAI 6. VET
Ze hadden het net op Sky F1 over Flow Viz Paint. Daar wilde ik meer over weten en heb dus dit gevonden.
[ Voor 46% gewijzigd door sjaool op 22-10-2016 17:13 ]
Als RBR op de medium flink kan knallen (zo ziet het er nu uit), dan is de soft wellicht nog véél sneller, dan kan er in de race een hoop gedaan worden qua strategie. In ieder geval zijn er veel verschillende mogelijkheden.
Waiting on the world to change
Kijken of een twee stopper mogelijk is?sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:09:
Beide Red Bulls zijn weer op Mediums onderweg. Ik ben echt benieuwd wat ze van plan zijn dit weekend.
Brandstofkleppie nog open bij de Hulk.
Lekke band voor Sainz.
[ Voor 17% gewijzigd door alex3305 op 22-10-2016 17:15 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Smiling as the shit comes down...
Te gevaarlijk, ze stonden daar in een buitenbocht.Migrator schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:24:
En waarom wordt de VSC hier niet toegepast i.p.v. een rode vlag?

Check, en het is natuurlijk ook geen race dat men een SC naar buiten brengt.AzzKickah schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:27:
[...]
Te gevaarlijk, ze stonden daar in een buitenbocht.
Een auto in het grind als het nog nergens om gaat en dan de motor niet uit willen zetten..

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Oost Duits doof
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

https://my.mixtape.moe/uaxuvb.mp4Fietsbel schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:38:
Toevallig een clip van WEH's moment?
39
Vettel problemen met de gearbox, verloor vermogen in de 5e versnelling.
[ Voor 54% gewijzigd door sjaool op 22-10-2016 17:44 ]
[ Voor 93% gewijzigd door AzzKickah op 22-10-2016 17:44 ]
[ Voor 13% gewijzigd door ArnevdS op 22-10-2016 17:44 ]
Nee, en dus weer een setje supersofts afgeschreven. 2x lek achter is wel vaag...sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:43:
Carlos heeft geen geluk met zijn bandjes. Alweer een lekke band.
Vettel problemen met de gearbox, verloor vermogen in de 5e versnelling.
Geen idee maar er staat iemand van de FIA met zijn neus bovenop.Dijkstraat schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:46:
bij een lekke band krijg je dan weer een nieuwe band? of is het setje dan afgeschreven.
Weg. Je krijgt setjes, geen losse banden.Dijkstraat schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:46:
bij een lekke band krijg je dan weer een nieuwe band? of is het setje dan afgeschreven.
Overschrijden van track limits. Inderdaad gezeur.sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:48:
Wat heeft Sky F1 nu weer te zeuren over de rondetijd van Max? Dat mis ik net even.
Klopt. En Sky is er over aan het zeuren. Ik snap er niks van.ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:48:
Max een snelste tijd momenteel trouwens...
Ah, okay. Ik heb daar dit weekend trouwens nog niks over gehoord. Ook niet of ze daar extra op gingen letten.Bee.nl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:49:
[...]
Overschrijden van track limits. Inderdaad gezeur.
Soms krijg ik ook het idee dat Sky F1 zijn eigen regeltjes aan het maken is. Of in ieder geval wil opdringen bij de FIA.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:49:
[...]
Klopt. En Sky is er over aan het zeuren. Ik snap er niks van.
Ze zeiden er wel duidelijk bij, dat ze niet specifiek Max daarop wilden aanspreken, want élke coureur doet dat daar.Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:49:
[...]
Klopt. En Sky is er over aan het zeuren. Ik snap er niks van.
Zou wel hard lachen als HAM toch geen kampioen wordt en stopt met racen.. hebben ze in 2017 geen enkele britse rijder meer.. (wat hebben ze dan nog te zeuren..?)sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:51:
[...]
Soms krijg ik ook het idee dat Sky F1 zijn eigen regeltjes aan het maken is. Of in ieder geval wil opdringen bij de FIA.
Ja klopt. Hoorde ik toen ik aan het typen was.pinda powerrr schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:52:
[...]
Ze zeiden er wel duidelijk bij, dat ze niet specifiek Max daarop wilden aanspreken, want élke coureur doet dat daar.
Wat ze nu wel terecht vragen is: Waarom is zijn ze zo inconcequent met het handhaven van de tracklimits. En dat vraag ik mij ook wel af eigenlijk
Dit is zeker wel een dingetje wat speelt. Je merkt duidelijk, dat als zij een bepaalde mening hebben, ze dat ook wéken achtereen kunnen herhalen. En soms merk je gewoon dat bepaalde teams daar dan in mee gaan. Wellicht speelt mee, dat er veel Britse engineers rondlopen, die hopen ze te kunnen beïnvloeden.sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:51:
[...]
Soms krijg ik ook het idee dat Sky F1 zijn eigen regeltjes aan het maken is. Of in ieder geval wil opdringen bij de FIA.
Zal vast zijn om de echte MERC snelheid verborgen te houden voor RBR tot Q3. (of om HAM geen richttijd te geven..)Jasphur schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:59:
Whut? ROS maakt zn rondje niet af?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zoiets dacht ik al wel. Wel typisch iets voor hen. Haha. Ik ben benieuwd. Verwacht een redelijk spannende Qnachtnet schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:00:
[...]
Zal vast zijn om de echte MERC snelheid verborgen te houden voor RBR tot Q3. (of om HAM geen richttijd te geven..)
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1