En daar komt nog bij dat Kimi de laatste tijd sneller is. Dat moet ook pijn doen.DaniëlWW2 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:16:
[...]
Ik denk wel dat Max een punt heeft over Vettel. Die is gewent om jarenlang te kunnen winnen en sinds hij bij Ferrari zit gaat het slechter en slechter. Hij is niet eens meer competitief met zijn oude RBR, wordt geconfronteerd met domme strategieën, problemen met de auto en hij kan ook geen kant meer op. Mercedes heeft hun coureurs en die hebben er ook geen twijfel over laten bestaan dat ze maar wat graag Max zouden hebben gehad. Die ligt alleen vast bij RBR. Hij is ook verslagen door Riccardo en die plek kan hij dus ook niet innemen. Andere teams zijn al helemaal niet competitief en dus ook geen optie. Hij zit nu vast bij een slecht presterend team en kan er niks aan doen behalve zelf met oplossingen komen op de baan. Dan neem je al snel te veel risico's. Zowel die belachelijke eerste bocht bij Spa (nee, die discussie gaan we niet opnieuw opstarten, alsjeblieft niet zeg) als nu weer.
Kimi laat duidelijk zien dat hij lekker in z'n vel zit en alle paniek bij Ferrari langs zich heen laat gaan. Vettel wordt toch erop aangekeken niet samen met het team een goede auto neer te zetten die competitief is
Vooral sinds zijn contract verlengd is en de druk om te presteren is weggevallen doet hij het ineens merkbaar beter. Ik ben nu al benieuwd naar wat Ferrari volgend jaar gaat doen met de line-up voor 2018. Maar als ze geen competitieve wagen weten neer te zetten zal het moeilijk zijn om een topper uit de andere teams aan te trekken om een zitje op te vullen bij hen.Arjantje72 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:32:
[...]
En daar komt nog bij dat Kimi de laatste tijd sneller is. Dat moet ook pijn doen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Krijgt de clash van Vettel toch nog een staartje.. 3 plaatsen gridstraf voor Japan.
https://twitter.com/adamcooperF1/status/782545255065346052
https://twitter.com/adamcooperF1/status/782545645274103809
[ Voor 42% gewijzigd door Edd op 02-10-2016 13:41 ]
-
Wat moet de sfeer bij Ferrari geweldig zijn dit seizoenEdd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:41:
Krijgt de clash van Vettel toch nog een staartje.. 3 plaatsen gridstraf voor Japan.
Vettel gets three-place grid penalty for Japan
Sebastian Vettel will lose three places on the grid of the Japanese Grand Prix after being hit with a penalty for his opening lap crash in Malaysia.
The Ferrari driver crashed into Nico Rosberg's Mercedes at Turn 1 after diving down the inside of Max Verstappen's Red Bull on the opening lap of the race.
The contact sent Rosberg into a spin that dropped him to the back of the field, while Verstappen had to take evasive action and lost positions.
Stewards deemed Vettel was at fault and handed the Ferrari driver a three-place grid drop for the Suzuka race next weekend.
He was also handed two penalty points.
"Having thoroughly reviewed the video and having spoken to the driver concerned, the Stewards determined that although the cars involved in the incident were all moving at relatively similar speeds, the driver of Car 5 made a small error entering to the inside of turn 1 that led to the contact with Car 6," the stewards said.
"As a consequence, Car 6 was caused to spin from second place and loose multiple positions, which the Stewards determined was predominantly the fault of the driver of Car 5 and therefore ordered the penalty above for causing a collision."
Vettel had said after the incident that he had not braked later than Verstappen, who labelled the move as "ridiculous".
"If anything I was braking the same point as him [Verstappen]," said Vettel. "I was going side-by-side, he was squeezing me down to the inside. It's racing.
"I think both of us will make the corner, not a problem. Obviously, Nico decided to take a different line, he's ahead, he's got nothing to do with it and doesn't have to bother what people are doing behind."
Sebastian Vettel will lose three places on the grid of the Japanese Grand Prix after being hit with a penalty for his opening lap crash in Malaysia.
The Ferrari driver crashed into Nico Rosberg's Mercedes at Turn 1 after diving down the inside of Max Verstappen's Red Bull on the opening lap of the race.
The contact sent Rosberg into a spin that dropped him to the back of the field, while Verstappen had to take evasive action and lost positions.
Stewards deemed Vettel was at fault and handed the Ferrari driver a three-place grid drop for the Suzuka race next weekend.
He was also handed two penalty points.
"Having thoroughly reviewed the video and having spoken to the driver concerned, the Stewards determined that although the cars involved in the incident were all moving at relatively similar speeds, the driver of Car 5 made a small error entering to the inside of turn 1 that led to the contact with Car 6," the stewards said.
"As a consequence, Car 6 was caused to spin from second place and loose multiple positions, which the Stewards determined was predominantly the fault of the driver of Car 5 and therefore ordered the penalty above for causing a collision."
Vettel had said after the incident that he had not braked later than Verstappen, who labelled the move as "ridiculous".
"If anything I was braking the same point as him [Verstappen]," said Vettel. "I was going side-by-side, he was squeezing me down to the inside. It's racing.
"I think both of us will make the corner, not a problem. Obviously, Nico decided to take a different line, he's ahead, he's got nothing to do with it and doesn't have to bother what people are doing behind."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iemand ergens nog een video dat max Daniël probeert in te halen dat was zo'n mooie actie, zou ik graag nog even rustig willem bekijken.
Trouwens heerlijk podium zo, iedereen blij gemoedelijk, en veel humor. Kun je zien dat Hamilton toch altijd wel een beetje er een zakelijke aangelegenheid van maakt...
Trouwens heerlijk podium zo, iedereen blij gemoedelijk, en veel humor. Kun je zien dat Hamilton toch altijd wel een beetje er een zakelijke aangelegenheid van maakt...
[ Voor 38% gewijzigd door CrazyFool op 02-10-2016 14:06 ]
U vraagt, wij draaienCrazyFool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:05:
Iemand ergens nog een video dat max Daniël probeert in te halen dat was zo'n mooie actie, zou ik graag nog even rustig willem bekijken.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wel opvallend en sneu dat de mooiste races (niet vanwege het resultaat alleen, maar puur vanwege de spanning en acties) de races zijn waarbij Mercedes veel problemen kent of uitvalt....
Overigens snap ik Hamilton zijn frustraties volledig. Hoe the fuck kan het dat Hamilton alle (technische) problemen dit jaar krijgt. Nooit ploft er een Mercedes motor en nu gaat zijn motor stuk die ook nog eens compleet nieuw was. Natuurlijk blijft het een mechanische sport maar dat er na 16 races een Mercedes ploft en het juist die van Hamilton is die al zoveel pech heeft, is op zijn minst vreemds en frustratiewaardig voor hem. Feitelijk ziet hij hier zijn kampioenschap in rook opgaan.
Overigens snap ik Hamilton zijn frustraties volledig. Hoe the fuck kan het dat Hamilton alle (technische) problemen dit jaar krijgt. Nooit ploft er een Mercedes motor en nu gaat zijn motor stuk die ook nog eens compleet nieuw was. Natuurlijk blijft het een mechanische sport maar dat er na 16 races een Mercedes ploft en het juist die van Hamilton is die al zoveel pech heeft, is op zijn minst vreemds en frustratiewaardig voor hem. Feitelijk ziet hij hier zijn kampioenschap in rook opgaan.
Ik vind Hamilton in elk opzicht een betere coureur dan Rosberg en hij verdient het dan ook meer. Dit pech kost hem inderdaad het kampioenschap. Hamiltion is echter geen leuke vent, dus helaas pindakaas
Tomorrow is not today!
Ga nu pas kijken, maar weet de uitslag helaas al. Al geeft dat hoop na die kamikaze van Vettel. De herhaling moet ik nog terug zien, maar hij wel erg wild (zal Max ook doen denk ik). Zie contact met Max, maar blijkbaar reed hij stuk op de Mercedes volgens de onboard radio. Dus hij was wel erg wild bezig verder.
...
Grappig is dat hè? Als je het hebt over gunfactor en "likeable", dan is het niet Hamilton die bij mij vooraan staat. Sterker nog, ik vind het maar een arrogante eikel
Maar heb je het dan over driver skills, tja, dan is het wel duidelijk dat Hamilton hoog scoort.
Kijk alleen maar naar het verschil hoe vandaag Rosberg een actie maakt op Raikonen, man man....
Rosberg kan heus wel rijden, maar ik schat hem echt niet zo hoog in als een HAM, VET, ALO bijvoorbeeld. RIC vind ik nog lastig inschatten met dit rijtje en VES is nog niet "compleet" genoeg, maar dat duurt niet lang meer

Kijk alleen maar naar het verschil hoe vandaag Rosberg een actie maakt op Raikonen, man man....

Rosberg kan heus wel rijden, maar ik schat hem echt niet zo hoog in als een HAM, VET, ALO bijvoorbeeld. RIC vind ik nog lastig inschatten met dit rijtje en VES is nog niet "compleet" genoeg, maar dat duurt niet lang meer
Waiting on the world to change
Ik snapte die actie ook totaal niet. Als die netjes had aangesloten had die hem daarna makkelijk kunnen hebben.. Echt weer kortsluiting in die kop van hem.pinda powerrr schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:23:
Grappig is dat hè? Als je het hebt over gunfactor en "likeable", dan is het niet Hamilton die bij mij vooraan staat. Sterker nog, ik vind het maar een arrogante eikelMaar heb je het dan over driver skills, tja, dan is het wel duidelijk dat Hamilton hoog scoort.
Kijk alleen maar naar het verschil hoe vandaag Rosberg een actie maakt op Raikonen, man man....![]()
Vind ik vrij zwaar.Edd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:41:
Dat is inderdaad wel erg zwaar. Was gewoon een race incident.
39
Natuurlijk had ook ik hem liever op de eerste plek gezien. Als zijn enige echte aanval op RIC wel geslaagd was dan had hij vooraan gestaan bij de bandenwissel tijdens de VSC. Jammer, goed geprobeerd en RIC is natuurlijk ook geen pannenkoek. Dus een lichte teleurstelling in het kader van 'jammer dat het net niet lukt anders wint hij gewoon zijn 2e GP', is begrijpelijk, maar reacties als:RoD schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:17:
[...]
Ik snap je punt wel: Verstappen is een sensatie, dat moeten we niet vergeten. Maar zoals je zegt, succes went inderdaad snel. We weten nu dat VES mee kan doen om het podium, dus vinden we het teleurstellend als hij dat niet haalt. Historisch gezien doet hij het hoe dan ook goed, maar je weet wat er in het vat zit: deze jongen kan races winnen. Dat is een logisch verwachtingspatroon gezien zijn ontwikkeling.
Daarbij komt kijken: vandaag had hij de mogelijkheid de race te winnen. Dan is een tweede plaats weliswaar goed, maar als er meer in het vat gezeten heeft, dan ben je toch een beetje teleurgesteld. Dat zie je bij VES zelf immers ook. Als je had kunnen winnen maar het gebeurt niet, dan hoort enige teleurstelling erbij, ongeacht je achtergrond, de historische context, of wat dan ook. Dat telt op dat moment echt niet.
Maar je punt is duidelijk: we hebben (als Nederlanders) met VES een ongekende sensatie in huis en dat moeten we niet vergeten
Malt007 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:40:
Mensen die dit een topresultaat vinden snap ik niet. Fijn dat hij 2e wordt maar de overwinning is hem afgepakt. En verloren van zijn teamgenoot.
tsja, daar kan ik echt niet bij (met het opa vertelt verhaal in mijn achterhoofd).Erapaz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Dat is enorm naïef. Als Max het echt wil maken is zijn eerste doel het verslaan van zijn teamgenoot. Dat lukt al 7 (!) races niet.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat ben ik dan weer helemaal met je eensSandyman538 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:40:
[...]
tsja, daar kan ik echt niet bij (met het opa vertelt verhaal in mijn achterhoofd).
Tof, thnx!! Genot om naar te kijken!p0st schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
U vraagt, wij draaienhttps://streamable.com/yreo
Ik vind het antwoord van Rosberg (en de reactie van Max) ook mooi bij 5:47:
I've just got t-boned by a 4 times world champion, out of control.

Al met al erg mooie race, spanning om de overwinning tussen Daniel en Max (en in zekere zin ook tussen Max en Lewis omdat Lewis nog naar binnen moest en flink aan het trappen was), mooie inhaalrace van Nico en het kampioenschap gaat meer en meer zijn richting op. Hoop dat Nico het dit jaar af kan maken en Lewis verslaat.
Interview Olav Mol met Lewis Hamilton
Max bij Jack
Helmut Marko bij Jack
Max bij Jack
Helmut Marko bij Jack
[ Voor 57% gewijzigd door Hackus op 02-10-2016 15:45 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De race pas net gezien, mooi schouwspel. Bijna onopgemerkt: Palmer die een punt scoort, heel netjes
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tsja. Vettel is zelf degene die elke race vraagt om straffen voor andere coureurs als ze een domme actie maken.Fietsbel schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:30:
Dat is inderdaad wel erg zwaar. Was gewoon een race incident.
Zo zie je maar weer, als je niet vooraan start in een goede auto, win je ook niet makkelijk.
Ik vind de race van Button/Alonso veel beter dan die van Rosberg. Rosberg heeft veel meer 'over' dan de andere in de top 5-10.
Ik vind de race van Button/Alonso veel beter dan die van Rosberg. Rosberg heeft veel meer 'over' dan de andere in de top 5-10.
Ik kijk net naar herhaling van de start, boven aanzicht. En touche lijkt gewoon op een opstapelingen van bewegingen.
http://www.ziggosporttota...e4f43e09f091a3df-mp4.html
Bij 10 sec, rijden Max en Vettel naast elkaar,
11 sec: Vettel iets ervoor, maar stuurt gewoon in.
12sec: Rosberg stuurt in en sluit Max in waardoor hij moet liften, en achterkant iets naar buiten glijdt.
Hierdoor raakt hij Vettel die dan op Rosberg knalt.
Zou graag onboard willen zien van Max. Dan kan je echt duidelijk zien of hij door Rosberg eerst geraakt is (of bijna)
12sec: Rosberg stuurt in en sluit Max in waardoor hij moet liften, en achterkant iets naar buiten glijdt.
Zou graag onboard willen zien van Max. Dan kan je echt duidelijk zien of hij door Rosberg eerst geraakt is (of bijna)
Nee, Max raakte Vettel niet voor de touche van Vettel en Rosberg. Het lijkt wel zo, maar hij weet Vettel toch te ontwijken. Alleen na de touche raakt hij een endplate van Vettel met de achterband.seninha schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:01:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Snap alleen niet zo goed dat Max de buitenlijn neemt met Vettel zo dicht achter hem. Hij kon denk ik de binnenlijn nemen om na de bocht op P3 uit te komen. Max was Ricardo bijna voorbij, als dat gelukt was, was Max als eerste gaat pitten denk ik.
...
Daarom zou ik onboard beelden van Max willen zien.gambieter schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:05:
[...]
Nee, Max raakte Vettel niet voor de touche van Vettel en Rosberg. Het lijkt wel zo, maar hij weet Vettel toch te ontwijken. Alleen na de touche raakt hij een endplate van Vettel met de achterband.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat een droevige kwaliteit video zeg...ik mis de HD optie?seninha schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:01:
Ik kijk net naar herhaling van de start, boven aanzicht. En touche lijkt gewoon op een opstapelingen van bewegingen.
Ted's race notebook nog niet langs zien komen hier
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xv7pRj9Btlc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xv7pRj9Btlc]
Beetje crappy kwaliteit...seninha schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:11:
[...]
Daarom zou ik onboard beelden van Max willen zien.
Onboard Vettel:
http://i.imgur.com/fGrOzBE.gif
Onboard Max:
http://i.imgur.com/V5u3NlP.gif
Uit beide onboard beelden zie je dat Vettel en Max elkaar niet raken.
Verwijderd
Lijkt inderdaad Rosberg te zijn die wat naar binnen snijdt en Vettel aantiktToewan schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:37:
[...]
Beetje crappy kwaliteit...
Onboard Vettel:
http://i.imgur.com/fGrOzBE.gif
Onboard Max:
http://i.imgur.com/V5u3NlP.gif
Uit beide onboard beelden zie je mijns inziens dat Vettel en Max elkaar niet raken.
Zo kan je het ook zien.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:40:
[...]
Lijkt inderdaad Rosberg te zijn die wat naar binnen snijdt en Vettel aantikt
Rosberg heeft alle recht om naar binnen te snijden want het is zijn bocht, Vettel zit er niet ver genoeg naast zodat Rosberg niet in kan sturen. Als Vettel er wel ver genoeg naast had gezeten dan had hij geen contact gemaakt met het achterwiel van Rosberg.
Zijn bocht???...Waar baseer je dat op? . Het gaat wel om de eerste ronde , eerste bocht. Het is niemand zn bocht.Toewan schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:56:
[...]
Zo kan je het ook zien.![]()
Rosberg heeft alle recht om naar binnen te snijden want het is zijn bocht, Vettel zit er niet ver genoeg naast zodat Rosberg niet in kan sturen. Als Vettel er wel ver genoeg naast had gezeten dan had hij geen contact gemaakt met het achterwiel van Rosberg.
Je moet ten aller tijden rekening houden met andere rijder, vooral in de chaos van een start.
Kan me nog een andere race voor me halen waar Rosberg zelfde deed en toen overal kritiek kreeg.
Dat was een mooi begin van de dag, blij dat ik de race live heb gekeken.
Met nog vijf races te gaan denk ik dat Max sowieso de zesde plek in het kampioenschap heeft veilig gesteld.
Er zitten nog genoeg punten in het kampioenschap voor de mensen achter hem om hem voorbij te gaan (t/m Kvyat op plek 14) maar zelfs als we alleen naar Bottas en Perez kijken moeten zij heel veel geluk hebben (5x top 3 noteringen) en Max veel ongeluk (vrijwel geen punten meer).
Met nog vijf races te gaan denk ik dat Max sowieso de zesde plek in het kampioenschap heeft veilig gesteld.
Er zitten nog genoeg punten in het kampioenschap voor de mensen achter hem om hem voorbij te gaan (t/m Kvyat op plek 14) maar zelfs als we alleen naar Bottas en Perez kijken moeten zij heel veel geluk hebben (5x top 3 noteringen) en Max veel ongeluk (vrijwel geen punten meer).
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Vond het in ieder geval als toeschouwer een geweldige race. Na Spanje de beste van het seizoen.
Jammer dat Max hem niet pakte maar de race had superveel interessante dingen.
Inclusief wielen die de auto verlaten.....
Jammer dat Max hem niet pakte maar de race had superveel interessante dingen.
Inclusief wielen die de auto verlaten.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik baseer dat op het feit dat Vettel Rosberg op zijn achterwiel aantikte, ondanks eerste ronde en eerste bocht.seninha schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:01:
[...]
Zijn bocht???...Waar baseer je dat op? . Het gaat wel om de eerste ronde , eerste bocht. Het is niemand zn bocht.
Je moet ten aller tijden rekening houden met andere rijder, vooral in de chaos van een start.
Kan me nog een andere race voor me halen waar Rosberg zelfde deed en toen overal kritiek kreeg.
En met 'zijn bocht' bedoel ik dat Rosberg de ideale lijn mag pakken in de bocht, want Vettel zit er niet ver genoeg naast. Als Vettel er wel genoeg naast had gezeten dan had Rosberg niet in kunnen sturen.
Waarom lieten ze verstappen en ricciardo tegelijk pitstop doen? Zodat ze elkaar er niet afrijden?
VSC = bijna gratis bandenwissel.
Haters everywhere but I don’t really care
Nee, ze blijven redelijk bij elkaar. Daarbij hadden ze genoeg tijd op Rosberg, dus het was in feite een gratis pitsstop voor de zekerheid.Deruxian schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:10:
Waarom lieten ze verstappen en ricciardo tegelijk pitstop doen? Zodat ze elkaar er niet afrijden?
Dat is een gewone SC ook... Al jaren hebben we een gewone SC en niemand zeurt erover als de hele meute gaat pitten om nieuwe banden te halen. Nu is de SC vervangen door een VSC, een hele verbetering trouwens. En dan gaat men nu klagen over een gratis bandenwissel?matthijst schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:11:
VSC = bijna gratis bandenwissel.
Het is part of the game...
Ik klaag niet hoorbvbal79 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:37:
[...]
Dat is een gewone SC ook... Al jaren hebben we een gewone SC en niemand zeurt erover als de hele meute gaat pitten om nieuwe banden te halen. Nu is de SC vervangen door een VSC, een hele verbetering trouwens. En dan gaat men nu klagen over een gratis bandenwissel?

Ik geef antwoord op de vraag.
[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 02-10-2016 18:41 ]
Er is niemand die klaagt, er was alleen een vraag waarom een dubbele bandenwissel in 1 beurt.bvbal79 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:37:
[...]
Dat is een gewone SC ook... Al jaren hebben we een gewone SC en niemand zeurt erover als de hele meute gaat pitten om nieuwe banden te halen. Nu is de SC vervangen door een VSC, een hele verbetering trouwens. En dan gaat men nu klagen over een gratis bandenwissel?
Dat Ricciardo de vorige races sneller was, had natuurlijk wel een reden. In Spa was de bodem van Max beschadigd, wat hem volgens het team veel tijd kostte (seconde per ronde meen ik me te herinneren?). Daarna had hij in Italië en Singapore gewoon een rukstart waardoor hij in verkeer kwam en uiteraard de race pace onderuit ging.alwaysleft schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:28:
[...]
Vorige races was Ricciardo flink sneller. Uiteindelijk gaat het om de racepace, welke band je ook hebt. En die was bij Verstappen gewoon beter vandaag.
En deze race was de race pace van Max beter omdat hij een andere strategie had. Natuurlijk zijn de meeste rondetijden beter als je 3 stops maakt vs. 2 stops voor je teammaat. Hij reed korter op zijn 2 setjes softs (in totaal natuurlijk langer) en korter op zijn harde banden. Alleen de laatste stint was gelijk, maar door verkeer is dat nauwelijks te vergelijken. Bovendien kan het zomaar zijn dat beide heren genoegen namen met de prachtige 1-2 voor het team.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het mooist zou zijn als hij nog wat races voor ric kan eindigen. Verder zou het wel mooi zijn als hij vet nog kan inhalen. Beide zijn te doen voor max denk ik. Dan heeft hij een mooi seizoen gereden. Met name ric nog een paar keer voor blijven zou goed voor hem zijn.NitroX infinity schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:07:
...Met nog vijf races te gaan denk ik dat Max sowieso de zesde plek in het kampioenschap heeft veilig gesteld...
Inderdaad. RIC heeft hem de afgelopen tijd steeds verslagen (goed, het had z'n redenen), en het is nu wel even lekker als hij laat zien ook sneller te kunnen zijn dan zijn teamgenoot. Dat was hij het hele weekend al, helaas alleen aan het eind niet. Hoe dan ook, het laat wel zien dat VES met een probleemvrije auto RIC aan moet kunnenKopjeThee schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:30:
[...]
Het mooist zou zijn als hij nog wat races voor ric kan eindigen. Verder zou het wel mooi zijn als hij vet nog kan inhalen. Beide zijn te doen voor max denk ik. Dan heeft hij een mooi seizoen gereden. Met name ric nog een paar keer voor blijven zou goed voor hem zijn.
Ik vind dat nog laag ingezet. Eigenlijk moet hij RAI ook nog kunnen pakken. In 5 races moet hij echt wel 13 punten meer kunnen pakken. De RBR is gewoon een betere auto en hij zou meestal voor de Ferrari's moeten kunnen eindigen.KopjeThee schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:30:
[...]
Het mooist zou zijn als hij nog wat races voor ric kan eindigen. Verder zou het wel mooi zijn als hij vet nog kan inhalen. Beide zijn te doen voor max denk ik. Dan heeft hij een mooi seizoen gereden. Met name ric nog een paar keer voor blijven zou goed voor hem zijn.
Zo, race teruggekeken zonder de uitslag te weten. Wow, dat was misschien wel de leukste race van het seizoen. Imho terechte straf voor Vettel na die actie in de eerste bocht, respect voor de terugknokrace van Rosberg en, hoewel jammer voor Lewis, een erg mooi podium. Als Lewis zijn probleem niet had gehad was het ook spannend geweest of hij wel had gewonnen. Nog maar zes punten tussen Verstappen en Vettel - dat het voor VES nog mogelijk zou zijn de top-5 te halen dit jaar had ik niet helemaal verwacht
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zou de "pech" van Lewis te maken hebben met zijn rijstijl? Het is al jaren bekend dat sommige coureurs voorzichtiger zijn met banden, versnellingsbak, motor, wielophanging, etc. Zou Hamilton er gewoon te lomp mee omspringen? Zijn vraag waarom hij toch steeds pech heeft is terecht natuurlijk, maar misschien ligt dat gewoon aan hemzelf?
Zou kunnen, maar dat zal zeker onderzocht worden. Of het is een complot van Mercedes, die graag een Duitse wereldkampioen wil. (Da's de theorie van een paar mensen op Hamiltons Facebookpagina)
Haha echt? Nice.Migrator schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:53:
Zou kunnen, maar dat zal zeker onderzocht worden. Of het is een complot van Mercedes, die graag een Duitse wereldkampioen wil. (Da's de theorie van een paar mensen op Hamiltons Facebookpagina)
Ik denk zelf dat Hamilton te lang in de Hamertime modes zat. ROS mocht daarom daarna ook een tijd de wagen niet in een bepaalde modus zetten. Iets met een letter en het getal 3. Uiteindelijk mocht hij het wel inzetten om zo verder voor RAI te komen en zo de tijdstraf teniet te doen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik vraag mij gelijk af hoeveel "voorzichtiger" de coureurs van Haas wel niet moeten gaan rijden. Die auto's vallen bijna van ellende uit elkaar.Grrrrrene schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:48:
Het is al jaren bekend dat sommige coureurs voorzichtiger zijn met banden, versnellingsbak, motor, wielophanging, etc.
Ik sta er eigenlijk wel een beetje van te kijken dat dit soort dingen nog gebeuren.
-
Volgens mij is dat de 1000 PK modus van de Mercedes die ook voor de kwalificatie gebruikt wordt.Jasphur schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:06:
[...]
Haha echt? Nice.
Ik denk zelf dat Hamilton te lang in de Hamertime modes zat. ROS mocht daarom daarna ook een tijd de wagen niet in een bepaalde modus zetten. Iets met een letter en het getal 3. Uiteindelijk mocht hij het wel inzetten om zo verder voor RAI te komen en zo de tijdstraf teniet te doen.
http://nl.motorsport.com/...en-829349/?s=1&q=mercedes
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
Yep...

Ja, maar je zou toch verwachten dat het team ingrijpt als de data aangeeft dat het too much is voor de motor - dat is niet gebeurd dus is het een plotseling probleem geweest, wat naar mijn idee meer duidt op pech dan wat anders.Ik denk zelf dat Hamilton te lang in de Hamertime modes zat. ROS mocht daarom daarna ook een tijd de wagen niet in een bepaalde modus zetten. Iets met een letter en het getal 3. Uiteindelijk mocht hij het wel inzetten om zo verder voor RAI te komen en zo de tijdstraf teniet te doen.
edit:
Volgens HAM zat hij niet in hammertime/qualifying modus op de motor, maar op de gewone racesetting.Blijft mooi trouwens hoe F1.com hun onderschriften bij foto's zo droog houdt:
Race winner Daniel Ricciardo (AUS) Red Bull Racing celebrates on the podium and drinks champagne from a shoe at Formula One World Championship, Rd16, Malaysian Grand Prix, Race, Sepang, Malaysia, Sunday 2 October 2016. © Sutton Images
[ Voor 4% gewijzigd door Migrator op 02-10-2016 21:35 ]
Dat wiel rolde er zelfs gewoon af, normaal zit dat toch vast met een kabel?Edd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:11:
[...]
Ik vraag mij gelijk af hoeveel "voorzichtiger" de coureurs van Haas wel niet moeten gaan rijden. Die auto's vallen bijna van ellende uit elkaar.
Ik sta er eigenlijk wel een beetje van te kijken dat dit soort dingen nog gebeuren.
Ik zou in zo'n wagen niet voluit durven te gaan, als coureur zijnde.
De wheelhub zit vast met een kabel, het wiel zelf niet. Waarschijnlijk is de moer er gewoon vanaf gelopen, terwijl die (volgens mij) wel vastgeklikt wordt om dit te voorkomen.Arjantje72 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:17:
[...]
Dat wiel rolde er zelfs gewoon af, normaal zit dat toch vast met een kabel?
Ik zou in zo'n wagen niet voluit durven te gaan, als coureur zijnde.
Maar ook de remmen van Grosjean, waar hij al tijden over klaagde, en het verliezen van zijn spiegel in een VT..
-
Ach ja, een halve Ferrari met wat "genuine Made in the US of A parts", gerund door Amerikanen en het vervolgens gek vinden dat die Haas halverwege uit elkaar valt...Edd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:22:
[...]
De wheelhub zit vast met een kabel, het wiel zelf niet. Waarschijnlijk is de moer er gewoon vanaf gelopen, terwijl die (volgens mij) wel vastgeklikt wordt om dit te voorkomen.
Maar ook de remmen van Grosjean, waar hij al tijden over klaagde, en het verliezen van zijn spiegel in een VT..
Dat ze Grosjean nog niet een reprimande hebben gegeven, de beste man zit echt continue te klagen...

Ik heb inderdaad ook nog nooit gehoord van Amerikaanse gründlichkeit. Alleen van designed in U.S.A. made and assembled in Korea, China etc. De inkopers van HAAS moeten nog wat beter hun best gaan doen.
"When you grow up your heart dies"
In de huidige wereld is het inmiddels een standaard respons. Politiek, sport...degene die verliest of dreigt te verliezen claimt bij voorbaat al dat als er verloren wordt, dat te wijten is aan een complot of doorgestoken kaart. Diep triest.Migrator schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:16:
[...]
Yep...
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Ja, maar je zou toch verwachten dat het team ingrijpt als de data aangeeft dat het too much is voor de motor - dat is niet gebeurd dus is het een plotseling probleem geweest, wat naar mijn idee meer duidt op pech dan wat anders.
Blijft mooi trouwens hoe F1.com hun onderschriften bij foto's zo droog houdt:
[...]
Slightly related:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=wQ1j-2_Hof8"]YouTube: Family Guy american made staff[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=wQ1j-2_Hof8"]YouTube: Family Guy american made staff[/video]
Naar ik begreep van het ziggo commentaar was ook dat een gesprongen remschijf. De brokstukken hebben de band eraf geslagen. Slomo leek dat te bevestigen. Dat zouden dus twee remmen zijn in een weekend. Vrij gevaarlijk de centrifugaalkrachten van een remschijf die 300km/h doet.Edd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:22:
[...]
De wheelhub zit vast met een kabel, het wiel zelf niet. Waarschijnlijk is de moer er gewoon vanaf gelopen, terwijl die (volgens mij) wel vastgeklikt wordt om dit te voorkomen.
Perez volgend jaar bij force india. Definitief volgens twitter
[ Voor 30% gewijzigd door Paulus07 op 02-10-2016 20:53 ]
De band liep eraf op het rechte stuk tussen T4 en T5, en op een recht stuk wordt echt niet geremd. Daarnaast zag je absoluut geen schade aan de 'ophanging' (/remmen en al waar het wiel op wordt gezet). Als de rem zo hard stuk gaat dat het hele wiel eraf schiet moet je dat toch ook aan de auto/bevestiging zien (of de band/rubber wat ook aan stukken wordt geslagen). Daarnaast gaven ze op Sky ook aan dat GUT net was gepit (onder de VCS). Dus dat het wiel niet goed was vast gezet is een stuk aannemelijker.__fred__ schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
Naar ik begreep van het ziggo commentaar was ook dat een gesprongen remschijf. De brokstukken hebben de band eraf geslagen. Slomo leek dat te bevestigen. Dat zouden dus twee remmen zijn in een weekend. Vrij gevaarlijk de centrifugaalkrachten van een remschijf die 300km/h doet.
https://streamable.com/4uwwRobertMe schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:59:
[...]
De band liep eraf op het rechte stuk tussen T4 en T5, en op een recht stuk wordt echt niet geremd. Daarnaast zag je absoluut geen schade aan de 'ophanging' (/remmen en al waar het wiel op wordt gezet). Als de rem zo hard stuk gaat dat het hele wiel eraf schiet moet je dat toch ook aan de auto/bevestiging zien (of de band/rubber wat ook aan stukken wordt geslagen). Daarnaast gaven ze op Sky ook aan dat GUT net was gepit (onder de VCS). Dus dat het wiel niet goed was vast gezet is een stuk aannemelijker.
Zeker weten? Ik zie een stofwolk, een explosie ter hoogte van de remschijf op de as en daarna verliest ie pas zijn wiel.
Die stofwolken zie je ook wel eens bij pitstops als ze de band eraf halen, of gewoon bij het aanremmen . Dat onder het rijden een deel omhoog wordt geblazen zal ook wel komen door de luchtstromen of zo, in ieder geval lijkt mij dat niet onverklaarbaar.__fred__ schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:05:
[...]
https://streamable.com/4uww
Zeker weten? Ik zie een stofwolk, een explosie ter hoogte van de remschijf op de as en daarna verliest ie pas zijn wiel.
Daarnaast zie je ook duidelijk dat er geen schade is. En ik zou zelfs gokken dat als er iets geks is (in de zin dat iets afbreekt en het wiel daardoor eraf loopt) dat de kans dan vrij klein is dat het wiel zo perfect doorrolt. Maar dat het eerder zwalkt of zo.
De Formule 1 website noemt daar anders niets over:__fred__ schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:05:
[...]
https://streamable.com/4uww
Klinkt mij niet als een ontploffende rem, maar als een niet goed bevestigde wielbout.The stewards in Malaysia also investigated Haas after Esteban Gutierrez’s car lost a wheel before retiring – the result, they say, of the failure of the rim blowing the wheel past the retention devices. They absolved the Mexican of knowingly driving a car in an unsafe condition, but fined his team 5000 euros after saying that “some function of the design, part failure or fitting allowed the wheel to come loose on the track, which is considered a serious safety issue. The stewards determined that this led to the car being released in an unsafe condition.”
Boinkie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:54:
Als een zender er mee gaat bemoeien die dat niet moet doen. ( Ja ik keek heel even SBS ook)
[afbeelding]

En dan ook nog mijn laptop een kwartslag draaien he....

-
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Mwah. Vind t wel meevallen. Hoop dat ie alsnog kampioen wordt
Boinkie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:54:
Als een zender er mee gaat bemoeien die dat niet moet doen. ( Ja ik keek heel even SBS ook)
[afbeelding]

Ik zie de binnenrand van de velg nog aan de rem zitten nadat het wiel losschiet. Dan lijkt er toch iets kapot te zijn?RobertMe schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:15:
[...]
Daarnaast zie je ook duidelijk dat er geen schade is. En ik zou zelfs gokken dat als er iets geks is (in de zin dat iets afbreekt en het wiel daardoor eraf loopt) dat de kans dan vrij klein is dat het wiel zo perfect doorrolt. Maar dat het eerder zwalkt of zo.
Kom op man. Dat hij snel is staat buiten discussie maar de laatste twee jaar heeft hij een auto die dik een seconde sneller was dan de rest en hij hoefde alleen maar zijn teamgenoot te verslaand. Die trouwens ook best pech heeft gehad vorig jaar. Kapotte gaspedalen enzo. Kom op man, ophouden met zeuren en gas gevenmatthijst schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:04:
Mwah. Vind t wel meevallen. Hoop dat ie alsnog kampioen wordt
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ik dacht precies hetzelfde, lijkt wel of de velg losgescheurd is van de binnenrand.ANdrode schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:21:
[...]
Ik zie de binnenrand van de velg nog aan de rem zitten nadat het wiel losschiet. Dan lijkt er toch iets kapot te zijn?
Er gaat zeker iets kapot bij de Haas.
Fractie van een seconde ervoor dus nog "normaal":

Het moment zelf:

Is redelijk duidelijk dat er iets "ontploft"
Die loszittende schijf is volgens mij de afdekking om de warmte binnen de velg te houden en die zit normaal vast aan de auto. Aangezien die al los zit voor de auto de grond raakt, moet die wel "weggeblazen" zijn door iets.
Volgens mij zitten er daar niet veel onderdelen die kunnen "ontploffen" en dan kan volgens mij enkel een ontploffende remschijf zoiets als gevolg hebben. Zeker als je in het achterhoofd houdt hoeveel problemen Haas momenteel heeft met remmen. Misschien was er nog ergens wrijving tussen remblok en - schijf. Misschien is er een stuk rubber, tear off, vuiligheid, ... in de koeling van de rem terecht gekomen
PS : mijn excuses voor slechte kwaliteit van screenshots

Het moment zelf:

Die loszittende schijf is volgens mij de afdekking om de warmte binnen de velg te houden en die zit normaal vast aan de auto. Aangezien die al los zit voor de auto de grond raakt, moet die wel "weggeblazen" zijn door iets.
Volgens mij zitten er daar niet veel onderdelen die kunnen "ontploffen" en dan kan volgens mij enkel een ontploffende remschijf zoiets als gevolg hebben. Zeker als je in het achterhoofd houdt hoeveel problemen Haas momenteel heeft met remmen. Misschien was er nog ergens wrijving tussen remblok en - schijf. Misschien is er een stuk rubber, tear off, vuiligheid, ... in de koeling van de rem terecht gekomen
De "ontploffing" gebeurt binnen de "trommel" waarin de remschijf zit en die afdekplaat. Ophanging zit dus afgeschermd van de "ontploffing"RobertMe schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:59:
[...]
De band liep eraf op het rechte stuk tussen T4 en T5, en op een recht stuk wordt echt niet geremd. Daarnaast zag je absoluut geen schade aan de 'ophanging' (/remmen en al waar het wiel op wordt gezet). Als de rem zo hard stuk gaat dat het hele wiel eraf schiet moet je dat toch ook aan de auto/bevestiging zien (of de band/rubber wat ook aan stukken wordt geslagen). Daarnaast gaven ze op Sky ook aan dat GUT net was gepit (onder de VCS). Dus dat het wiel niet goed was vast gezet is een stuk aannemelijker.
[ Voor 37% gewijzigd door Kenhas op 03-10-2016 09:42 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Je screenshots laten het prima zien hoor.Kenhas schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:36:
Er gaat zeker iets kapot bij de Haas.
[afbeelding]
Het moment zelf:
[afbeelding]
[...]
De "ontploffing" gebeurt binnen de "trommel" waarin de remschijf zit en die afdekplaat. Ophanging zit dus afgeschermd van de "ontploffing"
Zal een leuk gesprekje zijn in de garage van Haas.
Nee, bedoel je niet de Drivers Press Conference?Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:36:
Die is al 2x gepost?
Excuses, niet goed gekeken...

[ Voor 23% gewijzigd door RoytjuhV op 03-10-2016 11:07 ]
De start van Alonso heb ik nog niet voorbij zien komen. Heerlijk strategisch
https://www.facebook.com/AutobahnEU/videos/869788163154560/
Sodeknijter... Dat is wel een mega-start.Boinkie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:16:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Van 22 naar 12 in 1 ronde volgens: http://www.f1fanatic.co.u...an-grand-prix-lap-charts/
Mede door die start had ik voor Alonso gestemd als 'Driver of the Day', maar met Verstappen als winnaar hiervan ben ik ook tevredenBoinkie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:16:
Sodeju wat een start! Briljant gewoon!Boinkie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:16:
Ik ben echt zooooo blij dat Honda de de performance achterstand begint in te lopen. We zien Alonso veel te weinig in beeld.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik vond de keuze voor Max eigenlijk niet helemaal terecht. Prima race, maar heel spectaculair ook weer niet.Woudloper schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Mede door die start had ik voor Alonso gestemd als 'Driver of the Day', maar met Verstappen als winnaar hiervan ben ik ook tevreden
Alonso was de term gisteren veel meer waard.
Verwijderd
Die persco. Weet iemand welke tv-zender dat is? Aan het logo 'M' te zien lijkt het mij Movistar?! Kan iemand dat bevestigen?
Moest zelf voetballen tijdens de race (lang leve de kelderklasse), maar de race teruggezien samen met een Alonso fan. Zoals hierboven al aangehaald heeft die echt een sterke race gereden. Lijkt er op dat McLaren steeds beter een auto kan neerzetten waar Fernando mee uit de voeten kan.
Sowieso was het wel een vermakelijke race, waarbij we toch weer een aantal mooie inhaalacties hebben gezien. Leuk om te zien dat de Red Bulls elkaar het leven lieten. Saubers hadden gek genoeg ook een relatief redelijke pace te pakken zo leek het.
Wel apart te zien dat Mercedes toch niet de betrouwbaarheid heeft die we ze allemaal toedichten. Gezien Hamilton zijn problemen dit jaar kun je dat toch wel zeggen. Dit terwijl de betrouwbaarheid bij de klantenteams wel op orde lijkt, beter dan bij Ferrari (zie ook deze race weer).
En Ricciardo heeft in ieder geval de gunfactor. Wat een tof podium om te zien zo. En door Max af te slaan ook verdiend uiteindelijk.
Move van de wedstrijd was wel Max buitenom bij Button, hoewel ik Rosberg zijn actie op Raikonnen ook ergens wel kon waarderen.
Sowieso was het wel een vermakelijke race, waarbij we toch weer een aantal mooie inhaalacties hebben gezien. Leuk om te zien dat de Red Bulls elkaar het leven lieten. Saubers hadden gek genoeg ook een relatief redelijke pace te pakken zo leek het.
Wel apart te zien dat Mercedes toch niet de betrouwbaarheid heeft die we ze allemaal toedichten. Gezien Hamilton zijn problemen dit jaar kun je dat toch wel zeggen. Dit terwijl de betrouwbaarheid bij de klantenteams wel op orde lijkt, beter dan bij Ferrari (zie ook deze race weer).
En Ricciardo heeft in ieder geval de gunfactor. Wat een tof podium om te zien zo. En door Max af te slaan ook verdiend uiteindelijk.
Move van de wedstrijd was wel Max buitenom bij Button, hoewel ik Rosberg zijn actie op Raikonnen ook ergens wel kon waarderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 03-10-2016 11:00 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het is in ieder geval een Spaanse zender.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:56:
[...]
Die persco. Weet iemand welke tv-zender dat is? Aan het logo 'M' te zien lijkt het mij Movistar?! Kan iemand dat bevestigen?
"When you grow up your heart dies"
Ook gewoon blind door de rook van Nico's spinJackBol schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:51:
[...]
Sodeju wat een start! Briljant gewoon!
Ik ben echt zooooo blij dat Honda de de performance achterstand begint in te lopen. We zien Alonso veel te weinig in beeld.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik hoop echt dat Fernando de volgende race, Japan, iets bijzonders kan laten zien. Podium in Japan, na de afgelopen anderhalf jaar. Dat zou hoogtepunt van het jaar zijn!
Ja, op Max in Spanje na dan.
Maar het tempo zit er zeker in. Hij had gisteren ook 5e kunnen worden. En afstand tot Ferrari's is zo groot niet meer volgens mij.
Hij heeft wat geluk nodig, maar ik denk niet dat het helemaal onmogelijk is.
Maar het tempo zit er zeker in. Hij had gisteren ook 5e kunnen worden. En afstand tot Ferrari's is zo groot niet meer volgens mij.
Zeker als Ferrari zo door blijft gaan.BlauweFles schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:35:
Ik hoop echt dat Fernando de volgende race, Japan, iets bijzonders kan laten zien. Podium in Japan, na de afgelopen anderhalf jaar. Dat zou hoogtepunt van het jaar zijn!
Dat is inderdaad Movistar.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:56:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Helemaal mee eens!En Ricciardo heeft in ieder geval de gunfactor. Wat een tof podium om te zien zo. En door Max af te slaan ook verdiend uiteindelijk.
Ricciardo gun je het gewoon met zijn enthousiasme, humor, enorme grijns en goede rijkwaliteiten.
Sowieso was het podium gewoon tof. Twee Red Bull coureurs die gewoon echt oprecht blij waren, zelfs Rosberg die een klein glimlachje liet zien.
Wat een verademing t.o.v. van de twee zure Mercedes coureurs die normaal gesproken op het podium staan.
Zoals ik al eerder meldde in dit topic, inderdaad eindelijk weer eens een leuk podium zo zonder Hamilton. Iemand anders grapte dat hij het bedanken van de fans mistte... Dat dan weer welB-Real schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Helemaal mee eens!
Ricciardo gun je het gewoon met zijn enthousiasme, humor, enorme grijns en goede rijkwaliteiten.
Sowieso was het podium gewoon tof. Twee Red Bull coureurs die gewoon echt oprecht blij waren, zelfs Rosberg die een klein glimlachje liet zien.
Wat een verademing t.o.v. van de twee zure Mercedes coureurs die normaal gesproken op het podium staan.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Daar hadden we Nico toch voor op het podium gezet?Gé Brander schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:55:
[...]
Iemand anders grapte dat hij het bedanken van de fans mistte... Dat dan weer wel
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Die moest natuurlijk lachen omdat Hamilton er niet bij stondB-Real schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
zelfs Rosberg die een klein glimlachje liet zien.
Mooie race, aankomende zondag liefst de eerste twee plaatsen op het podium anders om..... ;-)
Ik heb nog steeds het gevoel dat Max er echt langs hand gekund, ik denk dat hij een tikkeltje rustiger aan deed dan normaal i.v.m. teamgenoot.
Ik heb nog steeds het gevoel dat Max er echt langs hand gekund, ik denk dat hij een tikkeltje rustiger aan deed dan normaal i.v.m. teamgenoot.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1