Wat mij vaak opvalt en nu ook weer:
Max: heeft echt zoveel capaciteit over, dat hij veel dingen ziet aankomen en nog kan reageren.
Ik weet zeker dat vele andere nog vol op Rosberg (of de race hiervoor Hulkenburg?) waren gereden.
Hij handeld zo snel en blijft vaak dan nog zonder schade.
Na de eerste VCS zag ik ineens dat max weer opgeschoven was naar P5 en dacht huh!?, toen nog buitenom Button.
Volgens mij maakte hij toen zelf de call van andere strategie, anders bleef hij vast zitten achter Ric..
Eigenlijk had ik verwacht dat Ricardo hem voorbij zou laten, omdat hij echt nog Ham onder druk kon zetten. (misschien heeft dit geleidt tot het motor fallen, want meestal rijden ze 95-99% en nu moest Ham echt aanzetten had ik het idee).
Toen ze gingen vechten was ik al (bijna) aan het juichen toen hij er naast zat, maar helaas...
Dubbelstacken vond ik eerst niet verstandig, maar toen ik de uitleg hoorde was het wel terecht denk ik.
Max gaf het ook aan, dit was voor een 1-2 veilig te stellen niet meer/minder want ze hadden een gat en achter ze stopte de meeste ook meen ik.
Al met al een puike race van RBR en Max denkt niet alleen aan zichzelf maar ook het team. (al zet hij natuurlijk wel vol de druk erop bij Ric, 1 foutje en hij is er voorbij.)