Zelf sinds kort ook aan de Google home.
Waar je vroegah bij de conrad een schakelaar kon kopen welke je door in je hand te klappen kon laten schakelen (was toen magisch) en praten met computers voorbehouden was aan de crewleden van the enterprise in star trek. Anno nu is het gewoon allemaal mogelijk!
Heb 3 nest mini's staan en een home mini (prima voor achtergrond muziek, zeker de nest versies). 2 chromecasts, 1 ultra, 1 ingebouwde in onkyo (niet zo betrouwbaar) 4 LSC GU10 rgb lampen naast de tv en 2 filament lampen op dressoir. En 2 smarptlugs ook van LSC.
Nu werkt het allemaal redelijk naar behoren, zowel Google als ik moeten nog wat leren, dus verbazing wint het over het algemeen van de frustratie

Wat niet altijd opgaat voor mijn vrouw, die raakt sneller gefrustreerd.
Nu zit ik wel met een "probleempje" wat ik wel vaker lees op het web bij Lsc of andere Tuya based clonen, maar soms vanzelf oplost bij andere gebruikers..... Alleen vooralsnog niet bij mij. Dus here goes.
Gebruik de lsc app en kleuren doen het prima en de witmodus is geweldig.
Met Google home doen ook de kleuren het wel, maar wat minder vooringestelde keuzes.
Valt ook wel mee te leven.
Lastiger word het als ik bij een film (via CC ultra) de lampen op blauw zet via voice assistent voor wat meer contrast maar naderhand weer terug wil naar witmodus.
Hij herkent gewoon wit niet meer! (maar ook andere kleuren lijken met de assistent niet herkenbaar of overeen te komen) . Blauw en rood kloppen, de rest zit er paar tinten naast.
Nu werkte dit voorheen wel gewoon, maar tegenwoordig dus niet meer.
Heb account opnieuw gekoppeld, heb synchroniseer apparaten gedaan. Heb smart life koppeling gebruikt, heb Lsc koppeling gebruikt.... Niks werkt. Nu kan ik via de app wel terug naar witmodus, maar voice controlled was juist zo leuk!
Ik wil ze niet flashen als het niet hoeft.
Iemand suggesties?