Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Sinds gisteren werken mijn magic home led controllers niet meer met GH.
Heb account proberen te verwijderen en weer toe te voegen maar dat lukt niet meer.

Krijg nu "couldn't update the setting" bij het toevoegen van de magic account.

Vermoed problemen bij magic, meer mensen last van?

Heb iig ook geïnformeerd via een supportmelding in de magic app (android).

Gevonden: https://support.google.com/assistant/thread/51285893?hl=en

[ Voor 10% gewijzigd door Flash3d op 05-06-2020 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23
@Hulkr_ @JoeZuCK
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/9rsf31Wp/Screenshot-20200605-071139.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zytvt5yy/Screenshot-20200605-074247-com-google-android-apps-chromecast-app.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door NeutraleTeun op 05-06-2020 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yusunoha
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 06:18
killerbie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 21:35:
[...]

staat de voice enkel om jouw stem ingesteld?
Zitten de andere familieleden ook in je Google home als familielid?
Alleen de telefoon van mijn vader, en die van mijn zijn gelinkt met de hub. Bij mij stond voice match aan, bij mijn vader niet. Gisteren heb ik bij mijn telefoon de voice match uitgezet, en het lukte mijn moeder om een paar commando's te triggeren. Dus voice match lijkt toch de boosdoener te zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:00

JoeZuCK

_Fonz > all.

@NeutraleTeun Heb je ook letterlijk gezegd wat ik je vroeg? Hey Google, show babykeemer on Nest Hub.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:00
Bij mij werkt:
Hey Google, laat [kamer waarin camera staat] zien.

Al eens geprobeerd beide even van de stroom te halen? Ofwel, have you tried turning it off and on again? ;-)

YouTube: The IT Crowd: Have you tried turning it off and on again... are you ...

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 13:48
Waarom gebruik je Engels als je Google Assistant/Home in het Nederlands ingesteld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 11:15

krouwen

Hardware Enthusiast

NoFate schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:18:
[...]

Hiervoor bestaat: Home Assistant
Dat is wel zo maar HA heeft geen integratie meer met Nest. En de google home heeft reeds alle koppelingen met mijn andere 'smart' devices en routines. Het zou toch zo makkelijk zijn als er meer verschillende soorten triggers mogelijk waren voor het starten van een routine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-10 23:36
@NeutraleTeun ik zie dat je ook een thermostaat oid hebt met dezelfde naam in de babykamer. Het kan zijn dat Google dat heel slecht trekt en niet weet wat je precies bedoelt. Ik zou die dus "thermostaat" noemen en de camera "Babycamera". Kijk dan eens of het wel lukt om het op te roepen met "Hey Google, stream babycamera".

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
krouwen schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:42:
[...]

Dat is wel zo maar HA heeft geen integratie meer met Nest. En de google home heeft reeds alle koppelingen met mijn andere 'smart' devices en routines. Het zou toch zo makkelijk zijn als er meer verschillende soorten triggers mogelijk waren voor het starten van een routine.
idd!! maar ik bel al blij als routines beschikbaa zou komen!!dat s nog eens niet (nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 09:00

JoeZuCK

_Fonz > all.

Fire69 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:17:
[...]

Waarom gebruik je Engels als je Google Assistant/Home in het Nederlands ingesteld staat?
Omdat sommige functies in het Nederlands misschien niet werken. Daarom mijn advies in het Engels te proberen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 13:43

Hulkr_

Hulkr_

Hm vaag. Zit je Hub wel in Google Home? (misschien overbodige vraag maar zie hem niet).

Het werkt hier wel icm chromecast op mijn TV. Ik zeg dan 'hey google, stream babykamer op TV woonkamer'. Kwam dit filmpje nog tegen: YouTube: Google Home Hub and Nest Cameras Integrated and Working - Chromecast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10 07:03
Je vraagt ‘Baby room’ en noemt hem ‘Babykamer’.
Kan dus nooit werken.
Hey Google, laat de Babykamer zien.

Gewoon, normaal in het Nederlands met de juiste naam.

En zorg dat apparaten niet dezelfde naam hebben.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23
Baby room was een test.
Net zoals vele andere commands die ik geprobeerd heb.

Maar wtf. Enige dat werkte was inderdaad babykeemer zeggen 8)7 8)7 @JoeZuCK

Laat de babykamer zien. Stream de babykamer. Niks werkt.

Show babykeemer doet het wel.
Maar ik ga toch niet als een idioot elke keer keemer zeggen?
Kan dit niet op een andere manier?

Ja, de Hub staat gewoon in Home. En de namen zijn nu Babykamer - camera en thermostaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:14
NeutraleTeun schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:28:
Baby room was een test.

Ja, de Hub staat gewoon in Home. En de namen zijn nu Babykamer - camera en thermostaat.
Ok google, laat de baby zien? Op zich zou er toch geen kamer achter hoeven?

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-10 09:57
NeutraleTeun schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:28:
Baby room was een test.

Probeer het device eens 'Baby kamer' te noemen (dus met een spatie). Wellicht dat het dan wel werkt.

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmechelen
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-05 12:50
Beefhead schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 10:45:
[...]

Probeer het device eens 'Baby kamer' te noemen (dus met een spatie). Wellicht dat het dan wel werkt.
Baby is idem in Nederlands en Engels, daar gaat hij gegarandeerd op flippen. Vergeet niet dat twee talen nog steeds in beta is en nog steeds fouten geeft ook. Dat krijgen ze heel moeilijk goed blijkbaar.

Geef die cam gewoon de naam van iets Nederlandstalig (bloem) of stick to English en laat die kamer ook weg. Dat is idioot gewoon. Je zet je cam in een kamer en organiseert je smart home op basis van kamers, maar je geeft je cam geen naam van een kamer.

Consequent zijn en niet mixen, goede uitspraak (geen dialect) en herhalen/trainen van je google home is belangrijk. En gebruik de exacte commando's zoals ze vermeld zijn op de Google help pagina's.

Loop je vast: SYNC MY DEVICES gebruiken. Je hebt vaak zitten testen met andere namen. Google is in de war en niet meer in sync is hoogstwaarschijnlijk ook het probleem. En ik heb het hier al zien passeren, even resetten kan wonderen doen hoor bij Nest Camera's. Hoe stom het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:02
Sahi_NL schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:52:
Komende week een goede aanbieding bij de Appie volgens iemand op Pepper:

Vooral de Hub is een goede aanbieding!!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bron: https://nl.pepper.com/aan...9-bij-albert-heijn-148304
Ik zag hem vandaag ook voorbij komen, vorig jaar getwijfeld of het echt iets voor mij is. Zou hem vooral graag voor het koken, muziek tijdens koken en evt als fotolijst willen gebruiken. Ik hoor veel wisselende verhalen over de nest hub, vooral in het begin dat de mogelijkheden redelijk beperkt waren.

Zijn er in de tussentijd nog apps toegevoegd? Zo ja kun je ergens makkelijk een lijst daarvan vinden?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word er helemaal gestoord van...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMJe2ofCIM8MKRPz0OHTZKR0EvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ejODm2250MhqYEoXUCw3sbGz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
Gynnad schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:26:
[...]

Ik zag hem vandaag ook voorbij komen, vorig jaar getwijfeld of het echt iets voor mij is. Zou hem vooral graag voor het koken, muziek tijdens koken en evt als fotolijst willen gebruiken. Ik hoor veel wisselende verhalen over de nest hub, vooral in het begin dat de mogelijkheden redelijk beperkt waren.

Zijn er in de tussentijd nog apps toegevoegd? Zo ja kun je ergens makkelijk een lijst daarvan vinden?
Ik gebruik hem voor smart home, camera's, casten van Android phones, fotolijst, Google duo
Om hem te gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoel is , vind ik niet goed werken, dus zoekresultaten Enzo weergeven... Vind ik niet goed werken, je kan niet door klikken zoals je op een browser gewoon bent, ook laat hij meestal iets niet relevant zien, of zegt hij juist niet wat je wel wilt horen....

Ook jammer dat je geen Spotify connect devices kan aansturen...
Het beheer via touch van smart home is ook niet goed, voice daarentegen gaat wel

Ook jammer dat je geen google keep lijsten kan beheren ...

WhatsApp integratie mis ik ook wel

Leuk hebbeding, maar te duur voor wat het is

[ Voor 4% gewijzigd door NoFate op 06-06-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
NoFate schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:28:
[...]

Ik gebruik hem voor smart home, camera's, casten van Android phones, fotolijst, Google duo
Om hem te gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoel is , vind ik niet goed werken, dus zoekresultaten Enzo weergeven... Vind ik niet goed werken, je kan niet door klikken zoals je op een browser gewoon bent, ook laat hij meestal iets niet relevant zien, of zegt hij juist niet wat je wel wilt horen....

Het beheer via touch van smart home is ook niet goed, voice daarentegen gaat wel

Zou je hem ook te duur vinden voor 50 euro (zie AH actie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
Gynnad schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:29:
[...]

Zou je hem ook te duur vinden voor 50 euro (zie AH actie)
Ik heb de max versie ;)

En over welke AH actie heb je het?

[ Voor 8% gewijzigd door NoFate op 06-06-2020 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 16-10 23:47
NoFate schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:28:
[...]

De keep functie zou binnenkort toch ook komen? Net zoals routines in het Nederlands. Tot nu toe is het updatebeleid voor NL niet zo'n prioriteit van Google.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
NoFate schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:35:
[...]

Ik heb de max versie ;)

En over welke AH actie heb je het?
Vanaf maandag is de Google Nest hub chalk te koop voor 49,99 (https://www.ah.nl/product...567/google-nest-hub-chalk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41
.

[ Voor 99% gewijzigd door Hmmbob op 07-06-2020 07:51 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Niet relevant meer.

[ Voor 93% gewijzigd door Gynnad op 07-06-2020 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
Gynnad schreef op zondag 7 juni 2020 @ 07:49:
[...]

Ik beantwoord de vraag van @NoFate? Hij quote mij eerste waar die aanbieding in staat, maar vraagt daarna om welke aanbieding het gaat..
Oeps, t is nog vroeg. Mijn post gaat een puntje worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
PM_Petrol schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:17:
[...]

De keep functie zou binnenkort toch ook komen? Net zoals routines in het Nederlands. Tot nu toe is het updatebeleid voor NL niet zo'n prioriteit van Google.
Binnenkort? Waar heb je dat gelezen? Is volgens mij nergens bevestigd...? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:30
[...]
De hub is echt wel veel beter geworden. Ik gebruik hem vooral tijdens het koken: Recept opzoeken op Google. Op het 'koken' knopje drukken en vervolgens 'Hey Google, start recept'

Verder heel veel timers zetten Sonos aansturen en YouTube kijken (hij staat op het aanrecht). Ik gebruik wel bijna alleen maar voice commandos.

Er zijn nog wel veel dingen die niet werken, zoals de 'delen' knop op het fotolijstje
[...]

De Hub werkt niet echt met apps. Het is geen tablet! Het is echt een visual Google home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:50
Even een vraag.

Ik wil graag een smart plug (compatibel met Google assistant) kopen, maar is het eigenlijk mogelijk om een timer te laten lopen op een smart plug door bv te zeggen 'hey Google, schakel smart plug in voor 1u' ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-10 21:51
Die aanbieding is vanaf morgen bij de AH.
Maar net de winkel gebeld en die zeggen dat ze hem niet binnen krijgen.
Bestellen via de app is helemaal een crime.
Bezorgen doen ze volgens mij alleen via hun eigen bezorgdienst en die zit voorlopig vol.
Lijkt meer op een lokkertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:59
Artwido schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:30:
Die aanbieding is vanaf morgen bij de AH.
Maar net de winkel gebeld en die zeggen dat ze hem niet binnen krijgen.
Bestellen via de app is helemaal een crime.
Bezorgen doen ze volgens mij alleen via hun eigen bezorgdienst en die zit voorlopig vol.
Lijkt meer op een lokkertje.
Probeer het eens met een pickup point?

Ik ga er zelf nog een nachtje over nadenken om hem te halen. Ik heb hem niet per we nodig in huis (er staan al 2 Mini’s), maar voor deze prijs lijkt het me wel een handig hebbeding. :)

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nero22 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:18:
[...]

Probeer het eens met een pickup point?

Ik ga er zelf nog een nachtje over nadenken om hem te halen. Ik heb hem niet per we nodig in huis (er staan al 2 Mini’s), maar voor deze prijs lijkt het me wel een handig hebbeding. :)
Een hebbeding, dat is het inderdaad. Zelf heb ik ook genoeg aan een Mini. Ik heb een hub even gehad voor als wekker, maar ik kon niet wennen aan de grootte van de hub op mijn nachtkastje. Ook kreeg ik het scherm (voor mij) niet op het juiste dim niveau.
In de woonkamer was er bij ons ook geen geschikte plek: voor additionele info (bv het weer) of bediening van domotica via knoppen op het scherm, moet zo’n hub toch een beetje onder handbereik zijn. Bij ons is dat niet het geval. Verder lees ik hier veel over dat ie in de keuken geplaatst wordt. Daar kan ik zelf geen beeld bij vormen. Of wil iedereen opeens een nieuwe recept uitproberen? Daar gaat toch wat voorbereiding aan vooraf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 16-10 23:47
StinkyPanda schreef op zondag 7 juni 2020 @ 09:50:
Even een vraag.

Ik wil graag een smart plug (compatibel met Google assistant) kopen, maar is het eigenlijk mogelijk om een timer te laten lopen op een smart plug door bv te zeggen 'hey Google, schakel smart plug in voor 1u' ?
Dat heb ik ook eens geprobeerd maar dat werkte voor mij niet. Google zet dan een wekker voor over 1 uur.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-10 07:24
meesje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:40:
[...]

Een hebbeding, dat is het inderdaad. Zelf heb ik ook genoeg aan een Mini. Ik heb een hub even gehad voor als wekker, maar ik kon niet wennen aan de grootte van de hub op mijn nachtkastje. Ook kreeg ik het scherm (voor mij) niet op het juiste dim niveau.
In de woonkamer was er bij ons ook geen geschikte plek: voor additionele info (bv het weer) of bediening van domotica via knoppen op het scherm, moet zo’n hub toch een beetje onder handbereik zijn. Bij ons is dat niet het geval. Verder lees ik hier veel over dat ie in de keuken geplaatst wordt. Daar kan ik zelf geen beeld bij vormen. Of wil iedereen opeens een nieuwe recept uitproberen? Daar gaat toch wat voorbereiding aan vooraf?
Bij iBood vandaag de Lenovo Smart Clock met Google Assistant in de aanbieding, die kun je veel beter als wekker inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tja, over het nut van een Hub gaat het op Pepper al weken, zo niet maanden.

Ik heb hem een paar dagen gehad, maar voor mij niet handig. Vind het een te klein scherm en geluid te bagger. Daarnaast geen voorstander van de witte bezels, veel te opzichtig in mijn huis.

Bovendien is 'ie overal in de aanbieding en heb ik een gevoel dat er een nieuwe versie of Nest Hub Max aanstaande is.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 17:03
Sinds vrijdag een Nest Hello, abonnement erbij genomen maar nu zag ik dat als je hem jaarlijks laat afschrijven, je een mini krijgt. Is toch leuk.

Maar waar kan je het aanpassen dat de betaling van maandelijks naar jaarlijks gaat? ik heb echt alle pagina`s gehad volgens mij. Of moet ik het abonnement opzeggen wachten tot de eerste maand voorbij is en dan opnieuw een abonnement afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vaak checken jullie myactivity? Ik zie daar regelmatig ‘unknown voice command’ staan? Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 13:48
meesje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:51:
Hoe vaak checken jullie myactivity? Ik zie daar regelmatig ‘unknown voice command’ staan? Hebben jullie dat ook?
Constant :)

Het is gewoon de trigger die verkeerd begrepen wordt en dan een stuk van de tv of zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fire69 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 19:05:
[...]

Constant :)

Het is gewoon de trigger die verkeerd begrepen wordt en dan een stuk van de tv of zo hoort.
Ok. Thanks! Dan negeer ik ze maar gewoon. Ik heb het al eens eerder gezegd, ik vind het slordig dat je dan niet kunt luisteren wat Google eventueel heeft opgevangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vector060
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 19:48
AH.nl online,"tijdelijk uitverkocht" bedoel je lokkertje? :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xT1q1UZ__jFLFbhMDR1IR9bJrNo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FYkNzYvXCgCDflLL3JhEfWkm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vector060 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 03:39:
[Afbeelding]
Ik ga zo eens langs de lokale winkel, maar ben er ook bang voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Vector060 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 03:39:
[Afbeelding]
Wij dachten hier precies hetzelfde.
We hadden gebeld naar het filiaal hier in de buurt zeggen ze, ze niet binnen te krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Bij mijn woonplaats hadden ze er maar 1 binnen gekregen, gelukkig was ik de eerste (maar niet de enige) die er voor kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:56

Meller

Much to learn, you still have

Zojuist 1 opgehaald hij onze lokale AH. Ze hadden er maar 3 binnen gekregen en wisten niet hoeveel ze er per dag zouden krijgen.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Hatman schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:36:
[...]

Heb je dat zelf kunnen testen?
Ik krijg de volgende melding:
Geen albums gevonden
Je kunt later een album in Google Foto's maken en ervoor kiezen het album weer te gevenin het menu Instelingen van de Home-app.

Het lukt wel als ik naar een Google Chrome Cast. Niet naar een Nest hub!
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb twee albums aangemaakt, maar het apparaat / Google Home geeft aan dat er geen albums gevonden kunnen worden. Heb je dit probleem al op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 13:36

winDOS

6.22

Meller schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:17:
Zojuist 1 opgehaald hij onze lokale AH. Ze hadden er maar 3 binnen gekregen en wisten niet hoeveel ze er per dag zouden krijgen.
Hier hadden ze er 4 binnen die om 8:05 al verkocht waren. In 30min 15 telefoontjes gehad of hij er nog was.
Online is hij ook uitverkocht :-(

Ik wilde hem kopen als vervanger van mijn gewone Google Home. Die heeft echt kuren, zit ik op de bank en zeg Hey google (staat 1 meter van mij vandaan) en registreert het gewoon niet. De Google mini in de keuken reageert wel, terwijl 6-7 meter verder staat 8)7

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:56

Meller

Much to learn, you still have

Gynnad schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:09:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb twee albums aangemaakt, maar het apparaat / Google Home geeft aan dat er geen albums gevonden kunnen worden. Heb je dit probleem al op kunnen lossen?
Ik kon zojuist diverse albums selecteren die hij dan weer geeft. Best tevreden over.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:36
winDOS schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Ik wilde hem kopen als vervanger van mijn gewone Google Home. Die heeft echt kuren, zit ik op de bank en zeg Hey google (staat 1 meter van mij vandaan) en registreert het gewoon niet. De Google mini in de keuken reageert wel, terwijl 6-7 meter verder staat 8)7
Misschien dat dit helpt?
https://www.reddit.com/r/...me_isnt_hearing_you_very/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Meller schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:34:
[...]

Ik kon zojuist diverse albums selecteren die hij dan weer geeft. Best tevreden over.
Misschien heeft Google Fotos enkele uren nodig voordat de albums getoond kunnen worden. Ik zal het straks nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
winDOS schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Hier hadden ze er 4 binnen die om 8:05 al verkocht waren. In 30min 15 telefoontjes gehad of hij er nog was.
Online is hij ook uitverkocht :-(

Al eens de microfoongaatjes uitgeblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18
Over de aanbieding van de AH. Op de website stond er te bestellen vanaf 8 juni. Drie in de winkelwagen geplaatst, afhaalpunt en moment gekozen. Dan stipt middernacht op plaatsen geklikt en alles was reeds uitverkocht. Ik betwijfel sterk of er iemand online heeft kunnen bestellen.

Als dit en de reacties hier een indicatie kunnen zijn van de beschikbaarheid, dan is dit gewoon misleidende reclame om mensen de winkel in te krijgen. Hoewel een leuke aanbieding, doe het gewoon niet als je geen voorraad ervan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:49

sjaool

Every life should have 9 cats

Flying schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:30:
Over de aanbieding van de AH. Op de website stond er te bestellen vanaf 8 juni. Drie in de winkelwagen geplaatst, afhaalpunt en moment gekozen. Dan stipt middernacht op plaatsen geklikt en alles was reeds uitverkocht. Ik betwijfel sterk of er iemand online heeft kunnen bestellen.

Als dit en de reacties hier een indicatie kunnen zijn van de beschikbaarheid, dan is dit gewoon misleidende reclame om mensen de winkel in te krijgen. Hoewel een leuke aanbieding, doe het gewoon niet als je geen voorraad ervan hebt.
Net beide winkels hier in Emmeloord af geweest en bij beide dus niet verkrijgbaar. Slechte reclame lijkt mij, ik wil ze nu niet direct met de Aldi vergelijken maar het komt in de buurt. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18
Mits wat geduld kunnen we in de toekomst nog mooie aanbiedingen verwachten van andere shops die wel voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:06
Ik ben bij 6 Albert Heijn winkels in Amsterdam geweest. Geen van alle had ze.

[ Voor 5% gewijzigd door menzo op 08-06-2020 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:25
Flying schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:30:

Online ook niet te krijgen ik vanmorgen iets na 7 een filiaal in Enschede gebeld en die hadden er 2 liggen.
Eentje lag er voor mij klaar bij de service balie.

Maar helemaal mee eens dat de voorraad wel erg summier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:29
In de AH in Steenwijk hadden ze helemaal niets gekregen. Maar in Wolvega hadden ze er ook maar 3. Nu nog maar 2 of geen meer :P

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 14:39
Vanochtend in Tilburg geweest. Verschillende filialen. Alles uitverkocht.
Kennelijk hadden sommige filialen 2 Nest Hubs als voorraad gekregen.

Wel erg matig.

Antfarmer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hopelijk is dit nu het laatste AH bericht. Start anders even een nieuw topic.

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 08-06-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:06
Voor de Amsterdamers, AH molukkenstraat 308 heeft er nu nog 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 13:36

winDOS

6.22

TheFes schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:53:
[...]

Al eens de microfoongaatjes uitgeblazen?
Ja, helaas geen effect. Als ik de opnames terug luister via mijn activiteit, zijn deze ook gewoon kraak helder.

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
De Google Nest Hub luistert prima naar mijn commando's, behalve een podcast starten dat lukt voor geen meter in het Nederlands.

Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon186
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 14:00
Even een vraagje..... Ik heb me al rot gezocht:
Ik wil graag terug de vrouwelijke Nederlandtalige stem op de google home..... Ik volg de insturcties die ze geeft als ik vraag: "Hoe verander ik de stem?"

Ik doe dit in mijn google home app op mijn iphone maar de instelling "stem wijzigen" staat nergens op de plek waar hij zou moeten staan volgens de insturcties.

Ik heb twee talen ingesteld: NL belgië en Engels.

Iemand met de goude instructies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
falcon186 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:14:
Even een vraagje..... Ik heb me al rot gezocht:
Ik wil graag terug de vrouwelijke Nederlandtalige stem op de google home..... Ik volg de insturcties die ze geeft als ik vraag: "Hoe verander ik de stem?"

Ik doe dit in mijn google home app op mijn iphone maar de instelling "stem wijzigen" staat nergens op de plek waar hij zou moeten staan volgens de insturcties.

Ik heb twee talen ingesteld: NL belgië en Engels.

Iemand met de goude instructies?
Op je account-icoontje klikken en dan bij instellingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWQBp5aS_pYbv4ochD4ug7ae_8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RjxpnR0zNyfiDB3Pw8s7kMNN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWPL
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik ervaar al een tijdje de volgende problemen met mijn hub i.c.m mijn twee best cams.

Normaal vraag ik hem mijn camera te laten zien en dat werkt prima. De laatste week krijg ik het volgende bericht terug:

Het spijt me er is een fout opgetreden en ik kan je apparaat niet bedienen.

Ik kan hem wel gewoon via het menu zichtbaar krijgen op de hub.

Iemand de oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:58
Gynnad schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:09:
[...]

Ik kreeg de albums wel geselecteerd maar niet te zien. Google liet zijn eigen foto’s zien.

Wat goed moet staan in de fotolijst setting van de hub onder het kopje
Persoonlijk fotobeheer
Google Foto's autonmatisch beheren
- Alle albums Niet
- Alleen live albums Wel selecteren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rdWlJ127AKwKAs63BTmMeGzH1FA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5qbKyR0Uzf4j0402fBgpt6nS.jpg?f=fotoalbum_large
Dit was voor mij de oplossing.
Denk er aan dat het synchroniseren wat tijd kost (zeker wel minuten bij een stuk of 10 foto’s).

[ Voor 20% gewijzigd door Hatman op 08-06-2020 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:22
Iemand gelukt een Nest Hub te scoren bij de Albert Heijn? Onze vestiging (Heksenwiel Breda) had er maar liefst één binnengekregen. Wat een kansloze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavermooten
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 15:02
DCNY schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:42:
Iemand gelukt een Nest Hub te scoren bij de Albert Heijn? Onze vestiging (Heksenwiel Breda) had er maar liefst één binnengekregen. Wat een kansloze actie.
Ja, ik.
Onze grootste AH (we hebben er 2) had 2 GH binnen gekregen.
Heb er 1 kunnen krijgen om 08:10.....
5 minuten later (i moest nog meer hebben) waren al 5 man geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Nergens meer te krijgen voor de aanbiedingsprijs.
Ook de aanbiedingen bij verschillende webshops dat je een hub samen met een nest mini voor 89 euro krijgt zijn allemaal niet meer te bestellen.
Mijn lieve vrouw heeft voor vaderdag gister er toch één bij Coolblue voor mij besteld voor de normale prijs van 89 euro.
Vandaag binnen gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Artwido op 09-06-2020 14:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben blij dat de AH actie over vijf dagen is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

meesje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:50:
Ik ben blij dat de AH actie over vijf dagen is afgelopen.
Het was dan ook een heel slechte actie. Ze hadden hem beter niet kunnen doen. Ik vrees dat er heel veel ontevreden klanten zijn op dit moment. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-10 10:03
Mijn vermoeden is dat geen enkele AH voorraad aangeleverd heeft gekregen, maar dat dit puur was om de lokale voorraad van de Black Friday actie op te ruimen.

In de weken na Black Friday zijn er een aantal AH's geweest die lokaal hebben lopen stunten met die dingen, maar ook voldoende die daar niet aan mee deden, zoals de AH bij mij om de hoek. Die hebben op een gegeven moment het schap gewoon leeggehaald en aan de kant gezet.

Toen ik er gistermorgen om 7:30u was, kwam er ook een kratje met slechts 4 stuks naar voren, waarschijnlijk de overgebleven voorraad.

De productiedatum van de apparaten is ook al van dik een jaar geleden (04-2019), dus het betreft geen nieuwe productie en mogelijk dus ook geen nieuwe levering.

[ Voor 6% gewijzigd door DaLass op 09-06-2020 16:29 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjaool schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:20:
[...]

Het was dan ook een heel slechte actie. Ze hadden hem beter niet kunnen doen. Ik vrees dat er heel veel ontevreden klanten zijn op dit moment. ;)
Ik begrijp het allemaal hoor, maar na de zoveelste zelfde opmerking zou ik het fijner hebben gevonden als er een apart topic was geopend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nero22
meesje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:23:
[...]

Ik begrijp het allemaal hoor, maar na de zoveelste zelfde opmerking zou ik het fijner hebben gevonden als er een apart topic was geopend.
Zullen we dan ook ophouden met opmerkingen als “Hij hoort niet wat ik zeg” of “Het lijkt wel slechter geworden”? Die zien we ook genoeg voorbij komen.

Misschien het hele forum maar sluiten, want alles zal al wel een keer gezegd zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
DCNY schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:42:
ja, heb er in Castricum één kunnen krijgen. Ik zag iemand met een google doosje bij de servicebalie weglopen, dus toen toch nog maar even geprobeerd

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nero22 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:55:
[...]

Zullen we dan ook ophouden met opmerkingen als “Hij hoort niet wat ik zeg” of “Het lijkt wel slechter geworden”? Die zien we ook genoeg voorbij komen.

Misschien het hele forum maar sluiten, want alles zal al wel een keer gezegd zijn. :+
Wat een flauwe opmerking! Op tweakers heb je toch voor bestellingen, levertijden, aanbiedingen, etc. toch altijd andere topics? In dit topic gaat het toch over ervaringen en problemen met Google Home?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheFes
meesje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:28:
[...]

Wat een flauwe opmerking! Op tweakers heb je toch voor bestellingen, levertijden, aanbiedingen, etc. toch altijd andere topics? In dit topic gaat het toch over ervaringen en problemen met Google Home?
Ik ben het het je eens hoor. Had gisteren al een topic-report aangemaakt, maar dat is nog steeds niet eens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Via iemand anders kwam ik hierachter: Als je aan Google Home vraagt: "Wat is een sekswerker?"
Dan zegt de stem van Google de klemtoon op 'sekswerker' heel raar en eventjes wat hoger. Het klinkt een beetje alsof ze een boer laat tijdens het praten. 8)7
Hoe komt dat eigenlijk? Bug in de speech-engine, of bug in Google Home/Nest?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjil
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 07:54
sjaool schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:20:
[...]

Wees maar blij dat je de hub niet heb kunnen kopen, het is een bagger ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
edjil schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 07:29:
[...]

Wees maar blij dat je de hub niet heb kunnen kopen, het is een bagger ding.
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:23
AW_Bos schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:49:
Via iemand anders kwam ik hierachter: Als je aan Google Home vraagt: "Wat is een sekswerker?"
Dan zegt de stem van Google de klemtoon op 'sekswerker' heel raar en eventjes wat hoger. Het klinkt een beetje alsof ze een boer laat tijdens het praten. 8)7
Hoe komt dat eigenlijk? Bug in de speech-engine, of bug in Google Home/Nest?
Woorden die niet vaak gebruikt worden?
Moeten die woorden nog ingeleerd worden?

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
stefanmechelen schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 12:44:
[...]

Baby is idem in Nederlands en Engels, daar gaat hij gegarandeerd op flippen. Vergeet niet dat twee talen nog steeds in beta is en nog steeds fouten geeft ook. Dat krijgen ze heel moeilijk goed blijkbaar.

Geef die cam gewoon de naam van iets Nederlandstalig (bloem) of stick to English en laat die kamer ook weg. Dat is idioot gewoon. Je zet je cam in een kamer en organiseert je smart home op basis van kamers, maar je geeft je cam geen naam van een kamer.

Consequent zijn en niet mixen, goede uitspraak (geen dialect) en herhalen/trainen van je google home is belangrijk. En gebruik de exacte commando's zoals ze vermeld zijn op de Google help pagina's.

Loop je vast: SYNC MY DEVICES gebruiken. Je hebt vaak zitten testen met andere namen. Google is in de war en niet meer in sync is hoogstwaarschijnlijk ook het probleem. En ik heb het hier al zien passeren, even resetten kan wonderen doen hoor bij Nest Camera's. Hoe stom het ook is.
Goede tip hierboven, als problemen hebt met aanroepen van je apparaten,geef ze dan eens een andere naam of probeer een spatie.
Hier alleen tijd geleden gemerkt dat dit een oplossing voor mijn problemen was. 'De naam ganglamp' werkte bijvoorbeeld niet, maar 'gang lamp' wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edjil
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 07:54
Zeer slecht geluid, instellingen zijn zeer sober, je kunt niet zelf bepalen wat je wil zien op het scherm, Google bepaald het voor je. Bijv. als je wil zien, en blijven zien welke muziek in TuneIn streamt, wordt het na een paar minuten overruled door een fotolijstje o.i.d. De fotoalbums die je in google foto's hebt worden niet allemaal getoond in de Home-app. Dus daar is ook de keuze beperkt. Kortom, ik heb hem destijds voor €80,- gekocht, maar ik vind het weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
edjil schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:00:
[...]

Zeer slecht geluid, instellingen zijn zeer sober, je kunt niet zelf bepalen wat je wil zien op het scherm, Google bepaald het voor je. Bijv. als je wil zien, en blijven zien welke muziek in TuneIn streamt, wordt het na een paar minuten overruled door een fotolijstje o.i.d. De fotoalbums die je in google foto's hebt worden niet allemaal getoond in de Home-app. Dus daar is ook de keuze beperkt. Kortom, ik heb hem destijds voor €80,- gekocht, maar ik vind het weggegooid geld.
Ik ga het nog ondervinden.
Gisteren even uitgeprobeerd. Eerste indruk viel mij niet tegen. Maar had wel gehoopt om ook tv via ZiggoGo erop te kunnen kijken maar dat gaat volgens mij niet lukken.
Hij is weer ingepakt want mag hem met vaderdag pas weer uitpakken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
Artwido schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:07:
[...]

Gisteren even uitgeprobeerd. Eerste indruk viel mij niet tegen. Maar had wel gehoopt om ook tv via ZiggoGo erop te kunnen kijken maar dat gaat volgens mij niet lukken.
Je kunt er gewoon naar casten. Ik heb zelf geen Ziggo maar KPN, en kan er via de KPN-app gewoon tv op kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Voor €50 vond ik het een leuke gadget om eens mee te stoeien. Had leuk voor in de keuken geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
TheFes schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:15:
[...]

Je kunt er gewoon naar casten. Ik heb zelf geen Ziggo maar KPN, en kan er via de KPN-app gewoon tv op kijken
Oh dat is mooi!
GA het uitproberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Artwido schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:44:
[...]

Oh dat is mooi!
GA het uitproberen.
Ziggo Go werkt hier ook perfect met casten. Is gewoon een mooi apparaat voor dergelijke zaken, als fotolijst, als Nest Hello scherm. Het is geen tablet, het is het verlengde van Home met scherm en cast mogelijkheid. Als je er meer van verwacht, dan heb je niet nagezocht wat de functie is van de hub.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:49
DaLass schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:27:
Mijn vermoeden is dat geen enkele AH voorraad aangeleverd heeft gekregen, maar dat dit puur was om de lokale voorraad van de Black Friday actie op te ruimen.

In de weken na Black Friday zijn er een aantal AH's geweest die lokaal hebben lopen stunten met die dingen, maar ook voldoende die daar niet aan mee deden, zoals de AH bij mij om de hoek. Die hebben op een gegeven moment het schap gewoon leeggehaald en aan de kant gezet.

Toen ik er gistermorgen om 7:30u was, kwam er ook een kratje met slechts 4 stuks naar voren, waarschijnlijk de overgebleven voorraad.

De productiedatum van de apparaten is ook al van dik een jaar geleden (04-2019), dus het betreft geen nieuwe productie en mogelijk dus ook geen nieuwe levering.
Niet alleen, die ik heb is van 03-2020. (Gekocht om 12.39 en gezien de onwetendheid bij de service balie was ik de eerste die dag :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavermooten
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 15:02
FrankRicard schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:34:
[...]

Niet alleen, die ik heb is van 03-2020. (Gekocht om 12.39 en gezien de onwetendheid bij de service balie was ik de eerste die dag :) )
05/2019.... kan dus kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
[...]

Beetje zelfde ervaring hier... Vind het ook raar, ik heb een album geselecteerd voor Google foto's, maar idd, sommige foto's zijn gewoon nooit te zien, terwijl andere 20 x voorbij komen... Hoe zou dit komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Ik heb deze niet voor het geluid aangeschaft, maar als achtergrondradio bij thuiswerken voldoet het wat mij betreft prima.
De hub staat nu in de keuken en vind het wel handig dat als we nu een kooktimer plaatsen dat we dit ook op het scherm zien aftellen.

Als we tijdens het koken nog iets op televisie op de achtergrond willen bekijken, kan dat ook via het casten van KPN.

Hiervoor had ik in de keuken een google home staan. Het geluid van de google home was ook niet erg goed, dus wat dat betreft vind ik het geen achteruitgang.

Qua screensaver gebruik ik de ingebouwde art optie. Mijn foto's staan op onedrive, dus verkeerde ecosysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-10 08:14
Voor iedereen waar niet alle foto's getoond worden. bij mij worden alle foto's getoond na het omzetten van deze setting. Wellicht het proberen waard
Hatman schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:38:
[...]

[Afbeelding]
Dit was voor mij de oplossing.
Denk er aan dat het synchroniseren wat tijd kost (zeker wel minuten bij een stuk of 10 foto’s).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Artwido schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:07:
[...]

Ziggo Go werkt inderdaad perfect:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8siC-rs-d8gvU3GYqXgUqOk1wG0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f0y0JE1BM5PFaa3sBVDcq1i7.jpg?f=user_large

Moet zeggen dat ik er tot nu toe nog erg tevreden mee ben:
  • In de ochtend het weer + nieuws
  • Tijdens het koken of overdag wat muziek
  • Prima fotolijstje voor wanneer je hem niet actief gebruikt
  • Bedienen van de Philips Hue lampen
Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is om met mijn stem een podcast op te starten, dat gaat alleen via mijn telefoon.

[ Voor 24% gewijzigd door Gynnad op 11-06-2020 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artwido
Ben blij met de hub. Hij staat in de keuken.
Werkt prima. Kwaliteit van het geluid is voor in de keuken goed genoeg.
En idd casten van bijvoorbeeld ZiggoGo werkt prima.
Fijn om ook hier al mijn slimme verlichting te kunnen bedienen.
Het fotoalbum was heel simpel. Hij gebruikt mijn favoriete map. Dus ik hoef bij een leuke foto alleen even op het sterretje te klikken om de foto toe te voegen.
Kwaliteit van het scherm vind ik zeer mooi.
Het instellen van meerdere timers vind ik voor in de keuken zeer handig.
De hub vind ik absoluut een aanvulling.

[ Voor 5% gewijzigd door Artwido op 11-06-2020 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik heb per ongeluk mijn thermostaat nog een keer toegevoegd.
Echter ik krijg hem niet weg.
Ik kan hem wel naar een andere ruimte verplaatsen en hernoemen. Zoals je kunt zien in het Screenshot.
Ik zie nergens de optie om hem te verwijderen

Iemand tip?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLvBt82qeuW5UzIOo5d_j0MzHgc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KOG9XdAL2Rlll1GQIlAYu5zX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Artwido schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:19:
Ik kan hem wel naar een andere ruimte verplaatsen en hernoemen. Zoals je kunt zien in het Screenshot.

Iemand tip?

[Afbeelding]
In deze app naar "instellingen", helemaal onderaan "werkt met google" en daar de 2e integratie van je thermostaat weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Hmmbob schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:27:
[...]

In deze app naar "instellingen", helemaal onderaan "werkt met google" en daar de 2e integratie van je thermostaat weggooien?
Je bedoeld in de app Google Home?
Daar zie ik dat allemaal niet staan.
Het is wel deels opgelost. Ik heb de 2e thermostaat verplaatst naar een ander huis dat ik niet gebruik.
Ik kreeg eerst de melding van Google dat de thermostaat offline was. Die melding krijg ik niet meer.
De "goede" thermostaat kan ik wel met Google bedienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nero22
Artwido schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:19:

Iemand tip?

[Afbeelding]
“Hey Google, sync devices”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Laatst online: 16-10 09:22
Is het ondertussen al mogelijk om iets toe te voegen aan je boodschappenlijstje zonder de Shopping List in de assistant te gebruiken?

Wij gebruiken Microsoft ToDo (daarvoor Wunderlist) om een boodschappenlijstje bij te houden. Het liefst zou ik dus tegen Google zeggen “zet eieren op mijn boodschappenlijstje” waarbij dit dan in Microsoft ToDo terecht komt. Maar voor zover ik kan vinden is dit niet mogelijk? Zijn er alternatieven anders dan de ingebouwde Shopping List?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer ‘Er is iets verkeerd gegaan....’. Nieuwsuur ging niet over Google. :( Waarom kan ik dan de opname niet terug luisteren!?!? Juist dan kan ik er wat mee. In myactivity staat ‘unknown voice command’. Het bijzondere is dat niet elk ‘unknown voice command’ resulteert in ‘Er is iets verkeerd gegaan.’. Nu vind ik het best irritant aan het worden. En helemaal omdat je er niks aan kunt doen.
Pagina: 1 ... 94 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
quickreply uitgeschakeld ivm slowchat posts...