Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 09:38

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

sheane schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:46:
Ik vraag me af hoe storend dit is. Mede gezien ik niet vaker dan een paar keer per week hier muziek luister.
Denk dat het met muziek wel meevalt. Tenzij je groot fan bent van Snollebollekes - Links Rechts .. dan komt het geluid vanaf de verkeerde kant ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Drwho1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:31:
[...]

Maar blijkbaar zet 'praat' die google home in een andere modus want ze begreep niets meer van mijn commando's. Geen idee meer hoe ik er toen ben uitgeraakt, is al enkele weken geleden.
Als je 'Praat met ...' gebruikt start je eigenlijk een app op je GH. Je zal dan waarschijnlijk eerst een commando moeten geven om die app te stoppen voordat je terug de normale commando's kan geven.

Move along folks, nothing interesting to see here.

• sander817
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:08

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Web-Brielle schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:13:
[...]

Hier hebben we natuurlijk niet veel aan, ons moeten registreren op een ander forum..
Is er geen optie om dit even the copy\pasten?

[...]

Misschien gemist: nieuws: Google Home-gebruikers klagen over update die hun speakers onbruikbaa...
Yes, gezien.
Na wat resetten, stroom er op en af en hij werkt weer

• Ynnoz
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:01
BIj mij werkt het nieuws niet meer (goed) via de Google Home speaker. Staat op Nederlands en als bronnen ANP Nieuws en BNR Nieuwsradio. Het lijkt erop dat alleen het Belgische nieuws wordt voorgelezen.

Overigens als ik specifiek om het ANP of BNR nieuws vraag werkt het prima. Alleen de default wordt niet gevolgd.

[Voor 22% gewijzigd door Ynnoz op 29-01-2020 00:09]

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:13
Ynnoz schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 00:07:
BIj mij werkt het nieuws niet meer (goed) via de Google Home speaker. Staat op Nederlands en als bronnen ANP Nieuws en BNR Nieuwsradio. Het lijkt erop dat alleen het Belgische nieuws wordt voorgelezen.

Overigens als ik specifiek om het ANP of BNR nieuws vraag werkt het prima. Alleen de default wordt niet gevolgd.
Vraag je toevallig voor ‘het laatste nieuws’? Want dat is daadwerkelijk een Belgisch nieuwsprogramma.

• Ynnoz
  • Laatst online: 13:01
Serena schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 01:58:
[...]

Vraag je toevallig voor ‘het laatste nieuws’? Want dat is daadwerkelijk een Belgisch nieuwsprogramma.
Top! Dat is inderdaad het probleem.

"OK Google, what is the latest news" geeft de goede nieuwsbronnen (o.a. ANP en BNR)

"OK Google, wat is het laatste nieuws" geeft een Belgisch nieuwsprogramma.

Het beste is misschien "OK Google, wat is het nieuws".

Toch ben ik er zeker van dat het vroeger wel gewerkt heeft met het woord "laatste".

• heuvela
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11:10
Mavermooten schreef op maandag 27 januari 2020 @ 23:04:
[...]

Denon NL gebeld (heb een x2600h) die geven aan dat ze de integratie “software” ter goedkeuring aan Google hebben gestuurd en verwachten geen problemen, maar het kan nog tot medio 2020 duren voor je rechtstreeks een stream kunt afspelen via stem commando.
bedankt voor je reactie heb het nu iig iets voor mekaar heb de nest via Bluetooth aan de Denon hangen maar dan merk je duidelijk kwaliteit verschil dan dat je iets vanaf bijv, je mobiel afspeelt met HEOS , ten 1e veel harder geluid maar belangrijker ook mooier geluid, we gaan het zien of denon met iets komt en hoe komen we het dan te weten ????

• edjil
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07:19
Web-Brielle schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:13:
[...]

Hier hebben we natuurlijk niet veel aan, ons moeten registreren op een ander forum..
Is er geen optie om dit even the copy\pasten?

Sorry hoor ik dacht je van dienst te zijn.
1. installeer myharmony software op een windows (10) PC.
2. zet de software, niet het account, in de Engelse taal.
3. Log hierna in.
4. eenmaal ingelogd hoef je op dat moment niets meer op de PC te doen
5. open de home app op de telefoon.
6. ga naar instellingen, meer instellingen, apparaat toevoegen
7. daarna apparaat koppelen, open de harmony app en log met het harmony account in.
8. d.m.v pijltje naar rechts door de vragen en instellingen scrollen en uiteindelijk zie je "authorize".
9. na dit te hebben bevestigd staan de activiteiten in de home app.
10. Deze activiteiten kun je evt. achteraf in de home app een andere, makkelijke naam geven.
11. Je kunt hierna uitloggen in de software op de pc, deze weer op NL zetten en evt weer inloggen. hierdoor komt je afstand bediening ook weer in het NL te staan.

De commando's die je kan gebruiken om een activiteit te starten, zijn bijv. ok google televisie aan/uit, radio aan/uit etc etc.

[...]

Misschien gemist: nieuws: Google Home-gebruikers klagen over update die hun speakers onbruikbaa...

• skank
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 03-04 17:05
Geen idee of het al langsgekomen is maar

acties:

gewone hub
https://www.eglobalcentra...xf_m0Uedr9IsaAs1yEALw_wcB

Betrouwbaar deze gewone hub?

Hub max:
https://www.nl.fnac.be/Go...ALuBbLaHW63bZUk9akYP-31QY

• Nicap
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:03

Nicap

Tsssk....

De max is niet beschikbaar.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

• skank
Daarpas wel nog
Vreemd

edit: deze nog 3 stuks https://www.nl.fnac.be/Go.../a13823223#omnsearchpos=2

De gewone versie, is wel de us zie ik.
Is dat een probleem voor in BE?
Shop betrouwbaar?

[Voor 41% gewijzigd door skank op 31-01-2020 17:08]

• DukeBox

DukeBox

skank schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:57:
De stekker gaat i.i.g. niet passen zonder verloop. Hij zal waarschijnlijk wel op 230V werken (range van 100 tot 250 meestal).

• skank
DukeBox schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 18:05:
[...]

De stekker gaat i.i.g. niet passen zonder verloop. Hij zal waarschijnlijk wel op 230V werken (range van 100 tot 250 meestal).
Goed dat je het zegt.
Mmm zal dan maar passen

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 03-04 23:57
Ik vroeg mij af of iemand met hetzelfde probleem ooit heeft gezeten: Ik heb nu een Sony versterker met Chromecast ingebouwd. Dat is fantastisch, want ik kan vragen om muziek af te spelen, en de versterker springt aan zonder de tv aan te zetten, en spotify begint te spelen. Maar nu het probleem: de laatste tijd bokt de versterker (geen netwerkverbinding meer), waardoor deze magie niet meer werkt. Omdat het nog niet zo’n oud beestje is, en ik dus een beetje klaar ben met Sony, ben ik op zoek naar een ander. Die hebben echter allemaal geen chromecast ingebouwd. Hoe gaan anderen hier mee om? Uiteindelijk is de vraag dus: Hoe spelen jullie via Google muziek af door het huis? Het liefst op luidsprekers :P

• Nicap
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:03

Nicap

Tsssk....

Weet iemand of er trouwens verschil zit in de versie van de Lenovo smart display 10"?
Op sommige website is de ene 10 aanzienlijk goedkoper dan de andere.
Met fiscfree bij paradigit was de ene 149 en de andere 239.
Bij maxict hetzelfde, 161 en 239.

Zijn dit verschillende versies? De een oud model ofzo? Kan in de omschrijving niks vinden.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

• alteaxl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 04:08
skank schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:57:
Daarpas wel nog
Vreemd

edit: deze nog 3 stuks https://www.nl.fnac.be/Go.../a13823223#omnsearchpos=2

Shop betrouwbaar?
Hallo skank

De Google Hub Max kan je niet bij de Belgische fnac site bestellen aangezien deze niet naar NL verzend.
Je kan wel bestellen zoals ik heb gedaan bij de franse site fnac.com maar is pas van 16 maart leverbaar.
Deze shop is betrouwbaar wat levering betreft aangezien ik daar zelf een goede ervaring mee heb gehad.

Succes

• skank
alteaxl schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 03:47:
[...]

Hallo skank

De Google Hub Max kan je niet bij de Belgische fnac site bestellen aangezien deze niet naar NL verzend.
Je kan wel bestellen zoals ik heb gedaan bij de franse site fnac.com maar is pas van 16 maart leverbaar.
Deze shop is betrouwbaar wat levering betreft aangezien ik daar zelf een goede ervaring mee heb gehad.

Succes
Hoi,

Mijn vragen qua betrouwbaarheid enzo sloegen op de gewone hub bij eglobalcentral
Ook of je die in belgie qua gebruiken qua stroom/adapter
https://www.eglobalcentra...sie-krijt.html?redirect=1

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
skank schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 08:46:
[...]

Hoi,

Mijn vragen qua betrouwbaarheid enzo sloegen op de gewone hub bij eglobalcentral
Ook of je die in belgie qua gebruiken qua stroom/adapter
https://www.eglobalcentra...sie-krijt.html?redirect=1
Wat wil je nu horen? Je hebt natuurlijk de diverse topics op tweakers/rest v/h internet over eglobal al gelezen? Eglobal is nu echt zo'n China website waarbij geldt 'eigen risico'. Dus: betaal altijd met creditcard, reken op geen enkele garantie, lange verzendtijden, houd er rekening mee dat je item misschien wel helemaal niet aankomt, klantenservice zo goed als onbereikbaar. En dat is nog afgezien van het feit dat ze producten uit allerlei landen verzenden en dat je dus zelf moet uitzoeken of en hoe je dat aan de praat krijgt met verloopstekkers bijvoorbeeld.

Het kan goed gaan, ik heb er ook weleens wat besteld. Maar is dus niet echt een superbetrouwbare website en europese voorwaarden doen ze natuurlijk niet aan, zie dus o.a. de stapel klaagtopics bij radar, de reviews van de diverse eglobal websites op o.a. tweakers, klacht.nl enz.

[Voor 3% gewijzigd door dragon2 op 01-02-2020 09:27]

• skank
ok thx ik zal passen

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:36

bonzz.netninja

business analist

En ja hoor....wederom op de 1 op de andere dag is de google home nog senieler geworden. Nu snapt hij opeens "speel kinderen voor kinderen 12" niet meer (don't ask). Gisteren ging dat nog prima.

Het lijkt iedere week prijs. Recent nog met zijn plotselinge weigering om "npo radio 1" te spelen (ook van de 1 op andere dag).

Nog even en het ding kan alleen nog maar dom mompelen als een kasplantje

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Geensnor.nl kluswebsite | | Omloop de Snor 2019

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:57
bonzz.netninja schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:46:
En ja hoor....wederom op de 1 op de andere dag is de google home nog senieler geworden. Nu snapt hij opeens "speel kinderen voor kinderen 12" niet meer (don't ask). Gisteren ging dat nog prima.

Het lijkt iedere week prijs. Recent nog met zijn plotselinge weigering om "npo radio 1" te spelen (ook van de 1 op andere dag).

Nog even en het ding kan alleen nog maar dom mompelen als een kasplantje
Even getest hier, hij gaat wel Kinderen voor Kinderen spelen, maar niet alleen nummer 12, eerste nummer is Hupsakee van KvK 37 aan de coverart te zien

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

business analist

TheFes schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:52:
[...]

Even getest hier, hij gaat wel Kinderen voor Kinderen spelen, maar niet alleen nummer 12, eerste nummer is Hupsakee van KvK 37 aan de coverart te zien
Klopt hier ook....en dat hele hupsakee gebeuren dat ken ik nu wel een beetje :) Gisteren begon hij gewoon netjes het 12e album met die (irritante) openingstune

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Geensnor.nl kluswebsite | | Omloop de Snor 2019

• Abio80
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 29-03 23:36
Ondertussen hier al een week of zo dat ik constant problemen heb met de Google Nest Mini.

Deze blijft door een of andere bug steeds weer "verwijderen" van onze google home app / 'uit ons huis' (Bv. terwijl wij liggen slapen). Nadien moet ik alles weer opnieuw instellen, want staat ze ineens in het Frans te lullen dat ik Google Home App moet installeren. Zowat 1x per 30 uur heb ik prijs.

De laatste weken lijkt het toch meer en meer op rommel ipv een "hulp" in huis. Als dat zo blijft zal het niet lang meer zal duren of het vliegt buiten.

• tomhster
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:07
Aan je taalgebruik te zien gok ik dat je Belg bent? In hoeverre is de Home daar officieel uitgerold? In NL herken ik het probleem namelijk niet. En de mijne heeft ook nooit Frans gesproken, maar die taal heb ik dan ook niet ingesteld en de apparatuur komt daar ook niet vandaan.

[Voor 31% gewijzigd door tomhster op 03-02-2020 14:13]

• C6DL
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-03 20:14
Is het ook mogelijk om Oke Google, Goedemorgen bepaalde acties te starten ?

- temperatuur
- koers aandelen
- agenda item die dag.

• Serena
C6DL schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:44:
Is het ook mogelijk om Oke Google, Goedemorgen bepaalde acties te starten ?

- temperatuur
- koers aandelen
- agenda item die dag.
Dat is een routine. En zoals al heel vaak besproken werkt dat nog niet in het Nederlands.
Dus nee…

• DukeBox

DukeBox

Serena schreef op maandag 3 februari 2020 @ 16:41:
[...]

Dat is een routine. En zoals al heel vaak besproken werkt dat nog niet in het Nederlands.
Dus nee…
Als aanvulling, klok gerelateerde routines onderhand wel.

• Serena
DukeBox schreef op maandag 3 februari 2020 @ 16:59:
[...]

Hoe dan? Ik kan alleen nog maar 'Mijn dag' instellen.

• DukeBox

DukeBox

Serena schreef op maandag 3 februari 2020 @ 19:02:
Hoe dan? Ik kan alleen nog maar 'Mijn dag' instellen.
Door 'routines' te zeggen tegen GA.

• Serena
DukeBox schreef op maandag 3 februari 2020 @ 20:08:
[...]

Door 'routines' te zeggen tegen GA.
Nou ja!!!! Nooit geweten!!!

• Henkhuppelschot
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 08:10
DukeBox schreef op maandag 3 februari 2020 @ 16:59:
[...]

Ook niet toch? in ieder geval, bij mij niet.

• DukeBox

DukeBox

Henkhuppelschot schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:35:
Ook niet toch? in ieder geval, bij mij niet.
Deze opties heb ik allemaal:
https://tweakers.net/ext/f/WjH1ACxsF2Ewd7ARds2MaV18/full.jpg

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
+1, die heb ik ook. Kan me niet herinneren dat ik deze eerder gezien heb.

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• TheFes
Don't get all excited. Je kunt wel lekker routines gaan instellen, maar ze werken toch niet..

• Serena
TheFes schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:18:
Don't get all excited. Je kunt wel lekker routines gaan instellen, maar ze werken toch niet..
Ik wilde het net posten. Keurig netjes ‘Bedtijd’ ingesteld. Alles wat er gebeurt is dat het ding ‘Welterusten’ of ‘Droom zacht’ zegt.
Bummer!!!

• Hmmbob
TheFes schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:18:
Daar kom ik net achter. Had de "bedtijd" ook "welterusten" als trigger gegeven, maar krijg gewoon "slaap lekker" oid als antwoord

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:40
Je kunt alles instellen, al mijn smart lampen, schakelaars, thermostaat en ook de aangemaakte scènes.
Maar helaas daar blijft het bij. Het werkt niet.
Wekker routines werken normaal wel al in het Nederlands, dat is vorig jaar al officieel launched... Maar deze routine moet je niet via de routines functie benaderen, maar je moet effectief de app "Google klok" openen, daar vind je dat de routine terug van de wekker

• TheFes
NoFate schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 08:05:
Wekker routines werken normaal wel al in het Nederlands, dat is vorig jaar al officieel launched... Maar deze routine moet je niet via de routines functie benaderen, maar je moet effectief de app "Google klok" openen, daar vind je dat de routine terug van de wekker
Bij mij staat daar ook geen Google Assistant routine
Ik heb even gegoogled, en kwam deze instructies tegen:
https://www.androidplanet...sistent-routine-klok-app/

Maar ik heb die optie daar dus niet staan.
TheFes schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:15:
[...]

Bij mij staat daar ook geen Google Assistant routine
Ik heb even gegoogled, en kwam deze instructies tegen:
https://www.androidplanet...sistent-routine-klok-app/

Maar ik heb die optie daar dus niet staan.
idd, deze functie was voorheen wel beschikbaar ik heb het zelfs gezien op mijn oneplus
nu is de optie idd weg

• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:49
Je hebt zet de babykamer op 20 graden gezegd
Goed, ik stel 2 thermostaten in op 20 graden.
09:24 • Details •  • 
Waarom?
Opdracht was volgens mij goed, ook goed ontvangen zo lijkt het. Maar alsnog de opdracht niet juist uitvoeren.

De andere ruimte heet Kinderkamer btw.

Je hebt Hoe warm is het op kinderkamer gezegd
De verwarming is ingesteld op 20 op Babykamer.
De verwarming is ingesteld op 16.5 graden op Kinderkamer.
10:00 • Details •  • 
En waarom worden deze ruimtes samen genomen?
Ze staan wel apart in de lijst.

[Voor 33% gewijzigd door ToyotaMR2 op 04-02-2020 10:02]

TK: Lenzers LEW102 horloge

• roches
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04 15:04
Sinds gisteravond reageert mijn Home mini wel op "Ok Google".

Maar welke vraag je ook stelt, de respons is altijd: "Als je daar hulp bij wilt, moet je me wat meer informatie geven, dit kun je doen in de Google Home app."

In de app staat alles zoals het moet staan, huiskamer staat er in , lampen staan er in enz. maar welke vraag je ook stelt hij reageert zoals hierboven.

Kleine twirk: Als mijn vrouw dezelfde vraag stelt, "doe het licht aan", dan werkt het wel.

8)7 8)7 8)7 8)7

• I-King
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13:40
Ik heb 1 ruimte met 1 lichtstrip 'TV lamp' en 3 losse spotjes 'TV Spot 1', TV Sport 2' en TV spot 3.

Tot een paar dagen geleden kon ik roepen 'Zet spotjes aan/uit' en dat werkte. Nu herkent hij dat commando niet. Als ik nu zeg 'Zet TV lamp uit' dan schakelt hij de spotjes ook.
Ze hebben altijd in dezelfde ruimte gestaan, kan ik iets aanpassen dat het weer werkt?

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13:47

Rukapul

Moderator General Chat
roches schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:04:
Sinds gisteravond reageert mijn Home mini wel op "Ok Google".

Maar welke vraag je ook stelt, de respons is altijd: "Als je daar hulp bij wilt, moet je me wat meer informatie geven, dit kun je doen in de Google Home app."

In de app staat alles zoals het moet staan, huiskamer staat er in , lampen staan er in enz. maar welke vraag je ook stelt hij reageert zoals hierboven.

Kleine twirk: Als mijn vrouw dezelfde vraag stelt, "doe het licht aan", dan werkt het wel.

8)7 8)7 8)7 8)7
Heb je de optie om web en appgegevens te delen uit staan? Heb je ingesteld dat hij jullie stem moet onderscheiden?

• roches
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04 15:04
Rukapul schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:51:
[...]

Heb je de optie om web en appgegevens te delen uit staan? Heb je ingesteld dat hij jullie stem moet onderscheiden?
Ben er achter... Stemherkenning stond aan, deze uitgeschakeld... Toen werkte het weer.
Later kwam ik er achter dat ik bij google.activity wat uit had gezet zodat hij mijn requests niet meer honoreerde.
Deze optie weer aangezet en alles werkt weer.

Zo zie je maar, iets ff uitzetten zonder er over na te denken en de hele bende raakt ontregeld.

• Rukapul

Rukapul

Moderator General Chat
Funfact: Google Home geeft meer motivatie om duidelijk te spreken dan een logopedist _O-
roches schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:47:
[...]

Ben er achter... Stemherkenning stond aan, deze uitgeschakeld... Toen werkte het weer.
Later kwam ik er achter dat ik bij google.activity wat uit had gezet zodat hij mijn requests niet meer honoreerde.
Deze optie weer aangezet en alles werkt weer.

Zo zie je maar, iets ff uitzetten zonder er over na te denken en de hele bende raakt ontregeld.
Precies waar ik aan zat te denken, o.a. n.a.v. Rukapul in "Google Home" . De stemherkenning was een gokje - aardig om te observeren dat google het in die mate aan een account koppelt.

Zelf heb ik stemherkenning uitstaan en staat de activity optie alleen aan op een gekoppeld dummy account.

[Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 05-02-2020 14:59]

• Henkhuppelschot
Is er iemand die Foscam toe heeft kunnen voegen aan Google home (en zo ja, wat kun je er dan mee?)

Ik kan hem toevoegen, moet inloggen met mijn account, er staat dat deze toegevoegd wordt maar ik zie hem niet terug bij de overige apparaten die ik toegevoegd heb.
Dit hem ik nu al een keer of 5 geprobeerd.

• DukeBox

DukeBox

Henkhuppelschot schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:18:
Is er iemand die Foscam toe heeft kunnen voegen aan Google home (en zo ja, wat kun je er dan mee?)
Ja, is (wel met enige vertraging want via de cloud) als camera in GA beschikbaar.

• Henkhuppelschot
DukeBox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:36:
[...]

Ja, is (wel met enige vertraging want via de cloud) als camera in GA beschikbaar.
Raar dat ik hem niet toegevoegd krijg dan, ik zie het niet staan tussen mijn andere apparaten die ik toegevoegd heb aan home

• BobB
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 03-04 18:07
Ik heb op m'n slaapkamer een Home Mini en zou er graag nog een hebben voor de stereo-modus. Uiteraard geef ik nu liever geld uit voor een Nest Mini erbij, niet een Home Mini. Officieel kun je die niet in stereo krijgen, want ander model. Nu is dat echter ook een mooie manier om je verkopen op te stuwen. Heeft iemand hier het alsnog geprobeerd om een Home Mini en een Nest Mini te koppelen?
Iemand met een smart hub? Sinds enkele dagen als ik een video duo gesprek start NAAR de hub, dan krijg ik geen notificatie erop, wel op mijn andere mini's...

Alle settings staan goed , de hub staat actief bij de duo settings... Unlinken helpt niet...

Als ik bel vanaf de hub naar een persoon , dat gaat dan wel, het is alleen inkomend...

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13:54
NoFate schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:33:
Iemand met een smart hub? Sinds enkele dagen als ik een video duo gesprek start NAAR de hub, dan krijg ik geen notificatie erop, wel op mijn andere mini's...

Alle settings staan goed , de hub staat actief bij de duo settings... Unlinken helpt niet...

Als ik bel vanaf de hub naar een persoon , dat gaat dan wel, het is alleen inkomend...
Heb het even getest voor je. Werkt hier goed.

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

Snippertje schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 21:21:
[...]

Heb het even getest voor je. Werkt hier goed.
Potverdorie, geen idee hoe ik dit moet trouble shoote', gebruik het iedere dag thans, leuk om met de kids te bellen
Voor het eerst probleem met zetten van de wekker.

Gezegd: zet wekker om 5.00 (dit staat ook in mijn activiteit)

Wekker is niet afgegaan, dus ik kijk bij wekkers in de instellingen van mijn Mini en daar staat 6.00.

Normaal zet ik iedere dag de wekker om 7uur en dat is nog nooit fout gegaan.

Wees gewaarschuwd!

(Het lukt me overigens niet om de fout te reproduceren)

[Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 07-02-2020 06:49]

NoFate schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:33:

Ok, gevonden, iets heel stom, blijkbaar kan je de smart hub op DND mode zetten, dan rinkelt hij niet met een inkomend gesprek...

• Artwido
Ik heb in mijn Google home zowel mijn Home mini als enkele lampen in het zelfde huis en ook kamer staan.
Ik had gehoopt dat een commando bevestigd zou worden door een geluidje. Maar nog steeds bevestigd Google met een zin.
Wat moet Ik doen?

• TheFes
Artwido schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:10:
Ik heb in mijn Google home zowel mijn Home mini als enkele lampen in het zelfde huis en ook kamer staan.
Ik had gehoopt dat een commando bevestigd zou worden door een geluidje. Maar nog steeds bevestigd Google met een zin.
Wat moet Ik doen?
Wanneer de Google Home en de lampen in dezelfde ruimte staan (in de Google Home app) wordt er bevestigd met een geluidje. Als je lampen bedient die in een andere ruimte staan (in de app ook weer) dan wordt er bevestigd met een zin.

• Artwido
TheFes schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:47:
[...]

Wanneer de Google Home en de lampen in dezelfde ruimte staan (in de Google Home app) wordt er bevestigd met een geluidje. Als je lampen bedient die in een andere ruimte staan (in de app ook weer) dan wordt er bevestigd met een zin.
Dat heb ik. Maar. Maar nog steeds een zin ipv geluid.
https://tweakers.net/ext/f/QwPMIuX6D1eRA0ORh3vbQiC8/thumb.jpg
Klikbaar

Ik heb dus ook de Home mini in dezelfde kamer

Update: het werkt! :D

[Voor 3% gewijzigd door Artwido op 09-02-2020 19:57]

• Bexxerz
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:13
Mijn katten hebben de stroomkabel van mijn Google nest kapot gemaakt. Ik kan nergens echt een vervangende stroomkabel vinden. Heeft iemand van jullie enig idee waar ik er een kan kopen?

• Artwido
Bexxerz schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:58:
Mijn katten hebben de stroomkabel van mijn Google nest kapot gemaakt. Ik kan nergens echt een vervangende stroomkabel vinden. Heeft iemand van jullie enig idee waar ik er een kan kopen?
Ben ik ook benieuwd naar want heb nu een lelijke witte kabel en wil een zwarte.

• Rukapul

Rukapul

Moderator General Chat
LOL, precies mijn 'negatieve' punten uit m'n product review :P
Bexxerz schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:58:
Een universele adapter met zo'n setje verloopplugjes zal vast werken. Info over wat je nodig hebt qua dimensies, spanning en vermogen (naar verluid):
The device comes with/needs a 14Volt 1.1 ampere power supply.
FYI, the Google Nest Mini (gen 2) and Google Home Hub (7" screen) both use 3.5mm x 1.35mm power adapter that you can easily purchase power extensions for. These are pretty standard extensions used for security cameras. Just make sure that you purchase one that will carry enough wattage.
Uiteraard alles dubbel checken met een onafhankelijke bron. En opletten wat de + en - is.

De kabel kun je ook wel repareren.

[Voor 17% gewijzigd door Rukapul op 09-02-2020 21:03]

Artwido schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:01:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar want heb nu een lelijke witte kabel en wil een zwarte.
Jammer dat ze niet de standaard Micro usb aansluiting van de Home Mini hebben behouden op de Nest Mini, Hub en Home.

• Serena
Medione1210 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:55:
[...]

Jammer dat ze niet de standaard Micro usb aansluiting van de Home Mini hebben behouden op de Nest Mini, Hub en Home.
Jammer dat ze niet allemaal usb-c hebben. Bedrijven moeten eens stoppen met al die diversiteit en gewoon een gezamenlijke keuze maken. Usb-c is dan de meest voor de hand liggende.

• DukeBox

DukeBox

Serena schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 16:43:
Jammer dat ze niet allemaal usb-c hebben. Bedrijven moeten eens stoppen met al die diversiteit en gewoon een gezamenlijke keuze maken. Usb-c is dan de meest voor de hand liggende.
De contacten zijn te dun voor hoge vermogens. Daarom zien je tegenwoordig dat die fast chargers een hoger voltage leveren waardoor het vermogen niet hoeft toe te nemen. Dat maakt het echter weer onnodig duurder (techniek en licenties) om dat te implementeren.
Uiteraard kan je ook 'ongeregeld' (lees: buiten specificatie) er een hoger voltage over sturen maar dan gaan vervolgens weer mensen klagen omdat hun apparaat die dat niet aankan stuk gaat.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Heb een Lenovo Smart Display gekocht, was nu voor 129 euro te koop bij coolblue (7" is 89). Leek me wel geinig voor in de keuken of bij het bad (hij is splash resistant).

Kijken of ik het allemaal goed ingeregeld krijg met de Sonos beam en losse Home Mini's (van de YT actie). Heb nog geen smart lightning, maar dat moet ook maar eens komen

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• RoosW
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10:15
Catch22 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:42:
Heb een Lenovo Smart Display gekocht, was nu voor 129 euro te koop bij coolblue (7" is 89). Leek me wel geinig voor in de keuken of bij het bad (hij is splash resistant).

Kijken of ik het allemaal goed ingeregeld krijg met de Sonos beam en losse Home Mini's (van de YT actie). Heb nog geen smart lightning, maar dat moet ook maar eens komen
Ik heb de 10" gekocht, alleen is het hele 'Hub' gebeuren ongelofelijk beperkt, ik wou bv een recept naar het scherm 'casten' oid, nou vergeet het maar, en het recept met een voice commando proberen te vinden kun je ook schudden, ja, wel recepten, maar niet het recept dat je wenst.
Zelfs Keep Notes (daar bewaar ik ook diverse recepten o.a.) kun je niet weergeven, al met al voor mijn toepassingsgebied redelijk nutteloos tot Google de handen eens uit de mouwen steekt en al het niet aangeboorde potentieel van deze apparaten groep gaat ontwikkelen.

• The Lord
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 13:24
Imperial Guard schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:22:
[...]
Heb er eentje besteld, ben benieuwd! Thank voor de tip
En, hoe bevalt de klok? Ik zie hem regelmatig voor mooie prijzen voorbij komen namelijk.

• DukeBox

DukeBox

RoosW schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:08:
ik wou bv een recept naar het scherm 'casten' oid, nou vergeet het maar..
Zit er geen chrome cast in ?

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
DukeBox schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:27:
[...]

Zit er geen chrome cast in ?
Denk dat hij een tekstdocument ofzo wil openen.

Probeer mijn nest te koppelen aan mijn Google home. Nest account is omgezet naar Google, maar als ik hem wil toevoegen krijg ik een melding dat ik een apparaat via google home moet toevoegen. Maar dat is wat dus al probeer te doen.

Edit: na geklooi met uit en inloggen en homes werkt het eindelijk

[Voor 7% gewijzigd door Catch22 op 12-02-2020 23:14]

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 02-04 12:29
Ik heb sinds enkele dagen problemen met het herkennen van mijn Nest E Thermostaat. Als ik vraag naar de kamertemperatuur of de temperatuur wil aanpassen, geeft de Assistent aan dat het apparaat niet gevonden kan worden. Op de Hub zie ik vervolgens echter wel de thermostaat verschijnen en bij een tweede stemcommando wordt de thermostaat wel probleemloos herkend alsof de koppeling daarvoor in een soort slaapmodus stond. Iemand die dit herkent of tips heeft?

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:48
Ik heb in mijn keuken een Google hub staan, zo'n ding met scherm.

Leuk ding ; gelijkertijd kookboek, radio en timer tijdens koken werkt erg goed.

Echter, weet iemand hoe ik recepten vanaf mijn PC kan toevoegen aan het kookboek.

Bij, ik wil pad Thai. Als ik dat aan de hub vraag komt hi niet met het recept dat ik wil hebben. Ik zoek dus op google, maar dat wil ik dan toevoegen aan mijn kookboek.

• woutur
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 03-04 16:05

woutur

Klauwtjes uit!

Het nieuwste met mijn Google Home is dat ie gewoon niet meer reageert als ik iets vraag. In plaats van 'Ik begrijp het niet' blijft ie gewoon stil. Ik moest al meerdere malen commando's herhalen ('doe het licht uit') wat niet OK is, en nu blijft ie als ie me gehoord heeft ook nog eens stil (was it something I said? >:) )

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• RoosW
Catch22 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:15:
[...]

Denk dat hij een tekstdocument ofzo wil openen.

Probeer mijn nest te koppelen aan mijn Google home. Nest account is omgezet naar Google, maar als ik hem wil toevoegen krijg ik een melding dat ik een apparaat via google home moet toevoegen. Maar dat is wat dus al probeer te doen.

Edit: na geklooi met uit en inloggen en homes werkt het eindelijk
Ik heb nog nooit gezien dat je op een website pagina een cast optie hebt op de telefoon, ik had een recept van smulweb dat ik op mijn scherm wilde hebben, maar niet te doen :(
Dus geen text document, een web pagina, één die ik niet via de recepten te zien krijg als ik met stem om een recept voor X vraag. En dat je geen Keep Note op de Hub kan weergeven is gewoon ronduit slecht.
woutur schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:44:
Het nieuwste met mijn Google Home is dat ie gewoon niet meer reageert als ik iets vraag. In plaats van 'Ik begrijp het niet' blijft ie gewoon stil. Ik moest al meerdere malen commando's herhalen ('doe het licht uit') wat niet OK is, en nu blijft ie als ie me gehoord heeft ook nog eens stil (was it something I said? >:) )
Dat herken ik, niet aldoor maar is me de afgelopen week al een paar keer gebeurt. Het rare is, ik zie dan op mijn Lenovo Smart Clock dat ie luisterde, maar er gebeurt helemaal niets?

[Voor 38% gewijzigd door RoosW op 13-02-2020 10:56. Reden: Toevoeging informatie]

• Abio80
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 29-03 23:36
Ook hier lijkt het alsof er extra problemen opduiken om de paar dagen.

Nu wilt de speaker weer geen muziek van Spotify afspelen. Nuja, ze doet het wel voor 5-10 seconden, maar dan is er plots geen geluid meer. Radio en Google Play Music daarentegen blijven het wel goed doen op dit moment.

Als je contact opneemt met Google, zorg dan ook dat je even tijd hebt om met hen te chatten...

Zonder overdrijven heb ik 45min-60min moeten chatten om een half z'n gat oplossing aangeboden te krijgen. (voor een probleem waarbij mijn toestel bleef resetten en uit de Home-app verdween) Het leek soms of de persoon aan de andere kant behoefte had aan contact. Elke keer het gesprek afgesloten werd kwam er plots nog een extra vraag bij die toch wel belangrijk was voor het dossier.

Uiteindelijk heb ik net het omgekeerde gedaan als wat aangereikt werd als een mogelijke oplossing (Medewerkster zei: "zeker GEEN vast IP geven"), en sindsdien heb ik het probleem niet meer gehad. Natuurlijk nog even afwachten of het zo blijft. Maar als dit de oplossing is, dan geven ze dus gewoon verkeerde informatie, waardoor mensen blijven sukkelen.

[Voor 5% gewijzigd door Abio80 op 13-02-2020 10:55]

• passat_v5
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:52
Hallo allemaal

Tijdje geleden heb ik een beircht geschreven over dat ik mijn onkyo versterker niet aan de gang kreeg via google assistent. Hij bleef op connecten hangen, wat bleek achteraf dat ik de nieuwste firmware van de versterker moest updaten, en daarna werkt het perfect.
Alleen nu zit ik met het probleem, dat mij versterker niet automatisch uit gaat bij het stoppen van de muziek?

Heeft iemand daar een oplossing voor? Automatisch aangaan werkt goed, alleen als ik tegen google zeg stop, dan stopt de muziek, maar versterker blijft aanstaan...

• DukeBox

DukeBox

passat_v5 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:20:
Heeft iemand daar een oplossing voor? Automatisch aangaan werkt goed, alleen als ik tegen google zeg stop, dan stopt de muziek, maar versterker blijft aanstaan...
Wat gebeurd er als je zegt 'ga slapen' ?

• passat_v5
DukeBox schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:32:
[...]

Wat gebeurd er als je zegt 'ga slapen' ?
dat commanda werkt nie...lol

Is het niet een instelling op de versterker....?

[Voor 11% gewijzigd door passat_v5 op 13-02-2020 20:46]

• DukeBox

DukeBox

Had gekund, werkt wel wel voor de hubs en tv.

• Artwido
"versterker uit" :?

• RoosW
passat_v5 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:20:
Hallo allemaal

Tijdje geleden heb ik een beircht geschreven over dat ik mijn onkyo versterker niet aan de gang kreeg via google assistent. Hij bleef op connecten hangen, wat bleek achteraf dat ik de nieuwste firmware van de versterker moest updaten, en daarna werkt het perfect.
Alleen nu zit ik met het probleem, dat mij versterker niet automatisch uit gaat bij het stoppen van de muziek?

Het is een gok, maar komt dat niet omdat als je stopt met muziek spelen, de 'cast' verbinding open blijft? Dat zie ik namelijk op mijn Chromecast ook gebeuren, je moet op de telefoon de cast verbinding afbreken, voor ie de Chromecast weer in standaard mode zet. Dus misschien gaat je versterker uit als je het casten volledig beëindigd.

• passat_v5
RoosW schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:01:
[...]

Het is een gok, maar komt dat niet omdat als je stopt met muziek spelen, de 'cast' verbinding open blijft? Dat zie ik namelijk op mijn Chromecast ook gebeuren, je moet op de telefoon de cast verbinding afbreken, voor ie de Chromecast weer in standaard mode zet. Dus misschien gaat je versterker uit als je het casten volledig beëindigd.
Zou kunnen inderdaad, maar hoe beeindig ik dan het volledige casten via google home, zoals je omschrijft?

• TommyGun
  • Laatst online: 13:30

TommyGun

Stik er maar in!

Nou... regelmatig om 00:00 dat 1 wit lampje (meest linker) gaat branden op de 'oude' Mini. Volgens alle documentatie is er dan iets. Maar als ik vraag "hey google wat is er aan de hand" of "hey google whats up" dan krijg ik een verontschuldiging, sorry voor... <whatever>.

Zal wel iets te maken hebben met afspraken (reminders heb ik niet), maar kom er geen wijs uit. Ook in de app niet :?

[Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 14-02-2020 15:21]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• TheFes
TommyGun schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:21:
Nou... regelmatig om 00:00 dat 1 lampje gaat branden. Volgens alle documentatie is er dan iets. Maar als ik vraag "hey google wat is er aan de hand" of "hey google whats up" dan krijg ik een verontschuldiging, sorry voor... <whatever>.

Zal wel iets te maken hebben met afspraken (reminders heb ik niet), maar kom er geen wijs uit. Ook in de app niet :?
Een all day event misschien op die dag, of een verjaardag van een contactpersoon of zo?

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TheFes schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:22:
[...]

Een all day event misschien op die dag, of een verjaardag van een contactpersoon of zo?
Ja precies, maar moet 'ie dat niet zeggen dan? :D

• TheFes
TommyGun schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:22:
[...]

Ja precies, maar moet 'ie dat niet zeggen dan? :D
Niet vanzelf, maar je zou er inderdaad wel naar moeten kunnen vragen.
Ik gaf inderdaad een verklaring voor het lampje, maar ik begrijp dat jij vooral een verklaring zoekt waarom de GH vervolgens niet kan vertellen wat er aan de hand is :)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TheFes schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:24:
[...]

Niet vanzelf, maar je zou er inderdaad wel naar moeten kunnen vragen.
Ik gaf inderdaad een verklaring voor het lampje, maar ik begrijp dat jij vooral een verklaring zoekt waarom de GH vervolgens niet kan vertellen wat er aan de hand is :)
Klopt :) Misschien ligt het aan de persoon die het vraagt (dus de gene met de afspraken in de kalender?)

• Hmmbob
TommyGun schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:24:
[...]

Klopt :) Misschien ligt het aan de persoon die het vraagt (dus de gene met de afspraken in de kalender?)
Dat sowieso. Ik kan niets opvragen als er een herinnering voor mijn vrouw is. Maar ik geloof dat ze dat dan ook zegt? In het Engels sowieso dacht (iets van "There are no reminders for you, but I do have a message for <name>")

• RoosW
passat_v5 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:07:
[...]

Zou kunnen inderdaad, maar hoe beeindig ik dan het volledige casten via google home, zoals je omschrijft?
Ik kan op mijn telefoon zien dat iets of iemand cast, als je die opent is er een X, of een stop-casting optie oid. daar op tikken stopt de cast stream volledig en geeft het apparaat vrij.

• passat_v5
RoosW schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 09:42:
[...]

Ik kan op mijn telefoon zien dat iets of iemand cast, als je die opent is er een X, of een stop-casting optie oid. daar op tikken stopt de cast stream volledig en geeft het apparaat vrij.
Ja oke, zal dat eens nakijken, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om dat spraakbediend uit te zetten, of ben ik de enige met dit probleem dat ie wel aangaat, maar niet mee uit gaat...

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

business analist

En ja hoor...nieuwe week...nieuwe fratsen. Vanaf vandaag doet ‘ok google play music” het standaard via google play music ipv spotify......stom ding

• TheFes
bonzz.netninja schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:47:
En ja hoor...nieuwe week...nieuwe fratsen. Vanaf vandaag doet ‘ok google play music” het standaard via google play music ipv spotify......stom ding
En als je "play some music" zegt? Dan zeg je namelijk niet letterlijk de naam van de service

• Sahi_NL
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-03 15:41
Goed nieuws!

Vanaf nu zijn ook Sonos apparaten in te stellen als default media speaker!

• Serena
Sahi_NL schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:59:
Goed nieuws!

Daar word ik echt oprecht blij van!. Ik heb het hele huis vol staan...

Maar, hoe kom je aan deze wijsheid? Ik kan het echt nergens anders terugvinden.

[Voor 13% gewijzigd door Serena op 16-02-2020 05:32]

• DukeBox

DukeBox

Geld dat ook voor de IKEA's ?

• Serena
DukeBox schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:28:
[...]

Geld dat ook voor de IKEA's ?
Jaaaaaa!!!!
Net thuis, en het werkt idd. Helemaal blij!!!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

business analist

TheFes schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:38:
[...]

En als je "play some music" zegt? Dan zeg je namelijk niet letterlijk de naam van de service
Dan niet idd.

Maar het is toch fucking irritant dat hij weer besluit anders te gaan werken en ik mijn commando's moet aanpassen.

• bobjansen
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 02-04 15:56
Goed nieuws!

Daar zat ik al even op te wachten :) Als ze nou ook nog fixen dat niet de Sonos en de Home beide proberen mijn vragen te beantwoorden ben ik helemaal blij...

Andere vraag, ik heb al mijn verlichting op Hue, maar ik heb ook een Hue Plug als tijdschakelaar in gebruik, nu wil ik graag als ik van huis ga zeggen "He Google zet alle lampen uit" maar ik wil niet dat hij de tijdschakelaar ook meeneemt, iemand toevallig uitgevonden hoe je deze kunt uitsluiten?

[Voor 29% gewijzigd door bobjansen op 16-02-2020 08:25]

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Is die plug een "lamp".
Als je de naam aanpast naar iets zonder "lamp" erin, dan ziet Google het niet als een lamp. En zal het commando "alle lampen uit" deze dus niet uitzetten.

• bobjansen
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 02-04 15:56
TripleQ schreef op zondag 16 februari 2020 @ 08:47:
Is die plug een "lamp".
Als je de naam aanpast naar iets zonder "lamp" erin, dan ziet Google het niet als een lamp. En zal het commando "alle lampen uit" deze dus niet uitzetten.
Dat heb ik al geprobeerd, maar helaas blijft hij deze toch als een lamp zien...

• Pimmetje651
  • Laatst online: 03-04 08:28
Ff een vraag tussendoor mbt google Nest Hello icm Google home.
Ben ik nu gewoon kippig geworden of ...ik kan nergens meer vinden waar / hoe ik de ringtone / chime Kan instellen op de nest Hello ?
Met Halloween /kerst enz had je verschillende thema's die men kon kiezen, en nu zoek ik al een tijdje maar ik kan niks meer kiezen en/of vinden 🧐

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Pagina: 1 ... 88 89 90 Laatste

Let op:
quickreply uitgeschakeld ivm slowchat posts...

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True