Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:59

Edd

Juicie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:27:
[...]

Heb het even nagekeken. Bij mij zit in de verzendkosten ook 3 euro service kosten voor betaling met paypal.
Vreemd dan.. Hier niet. Ook betaald met PayPal, maar geen servicekosten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Juicie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:27:
[...]

Heb het even nagekeken. Bij mij zit in de verzendkosten ook 3 euro service kosten voor betaling met paypal.
Hier ook geen servicekosten, denk dat er inderdaad teveel naar Nederland gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 16:44
Het gaat letterlijk en figuurlijk de goede kant op:

Status van vr, 24.11.17 14:12 uur
De internationale zending is in het eerste pakketcentrum verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhaegar1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 09:17
Bedankt voor de tips lui, had toevallig gisteren een google nest besteld bij coolblue en een chromecast omdat onze smartv spotify niet meer ondersteund. Voor 40 euro de google home mini bestellen uit Duitsland kon ik niet laten.

Ben maar voor de mini gegaan omdat het toch een beetje spielerij is en ik was van plan om als ik muziek ga luisteren met de google home dit toch via de chromecast en mijn versterker en speakers te doen. Heb niet het beeld dat de geluidskwaliteit tussen van de normale home genoeg is om te compenseren.

Ben heel erg benieuwd en zal vast nog wel is terugkomen met domme vragen. Hopen dat Google snel ook Nederland gaat ondersteunen maar vooral ook snel iets inbouwd zodat ik hem niet telkens met OK google hoef aan te spreken maar gewoon met Gollum of waar ik ook zin heb om hem mee in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dof
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 01:42

dof

Thanks voor de hint naar Cyberport. Ook volgens Geizhals de goedkoopst met GH in DE..

Gisteren twee mini's (donkere en lichte i.v.m. WAF ;-) besteld bij Cyberport a 29€ en 7,99€ verzendkosten, en vandaag verzonden volgens Cyberport. Inmiddels via DHL te zien dat Cyber ze heeft aangemeld maar ze moeten nog arriveren bij DHL!

Ben benieuwd ;-)

Gasloos sinds feb23, WP: Pana Mono 9j, WPB: Auer Air 200l, PV: 14x290 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Even wat anders...

In de Home app zie ik Shortcuts niet meer staan. Niet bij mijn S8 en ook niet bij de iPhone van mevrouw... Zou volgens internet kunnen komen doordat niet de juiste account gelinkt is, maar ik heb maar 1 account gekoppeld.

Bij mijn S8 kan ik er via de Assistent wel bij komen, maar die heeft de iPhone niet.

Meer mensen er last van??

En iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assistent via de Amerikaanse app store downloaden is een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:16
Net email van Cyberport; wegens de extreme drukte door Black Friday kan de verzending een tijdje langer duren.

Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass es aufgrund der sehr hohen Nachfrage nach unseren Black Weekend Angeboten in Einzelfällen zu einer verzögerten Auslieferung kommen kann und bitten um Ihr Verständnis.

Sobald wir Ihre Bestellung an unseren Versand-Dienstleister übergeben haben, werden Sie automatisch darüber per E-Mail informiert. Diese E-Mail enthält auch die Trackingnummer mit der Sie Ihre Sendung nachverfolgen können.

Kleine update:
Mijn mini's zijn verzonden :9

[ Voor 4% gewijzigd door Juicie op 24-11-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Die Duitsers gunnen ons ook niks he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:53

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik kan niet eens bestellen. Hij zegt Hoppla er is iets fout gegaan blabla in het Duits.. Nadat ik met PayPal wil afronden...

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Juicie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:52:
Net email van Cyberport; wegens de extreme drukte door Black Friday kan de verzending een tijdje langer duren.

Kleine update:
Bericht kreeg ik ook, maar daarvoor had DHL al aan dat ze in hun sorteercentrum waren...

Zal wel algemene mail zijn, de sale duurt nog 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:34:
Assistent via de Amerikaanse app store downloaden is een oplossing.
Ik heb de Shortcuts gewoon gehad, dat is het rare. Waren net ook weer terug, behalve op de iPhone.

Daarom hoop ik dat iemand weet waar dit door komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:44
Ik wilde de grijze bij Cyberport bestellen maar die is op het moment niet meer leverbaar volgens mij.
Maar ik kan me ook niet aanmelden op de site, moet firma naam invullen :? en de postcode pakt ie niet.
Aangezien mijn Duits dus 0% is kom ik er niet uit wat ik verkeerd doe.
Iemand die anders in de omgeving Den Bosch er 1 kan en wil bestellen voor mij?

Edit: volgens mij zie ik er nu bij staan (het is nog vroeg....:p) dat die prijs van €29,00 alleen dit weekend is en zo lang de voorraad strekt klopt dit? Dan ben ik er dus sowieso te laat bij :'(

Edit 2:
Volgens mij is het toch gelukt:
"Bestellung:
--------------------------------------------------------------------------------
Pos. Art.Nr. Menge Preis Summe Artikel

1 5S02-002 1 24,37 EUR 24,37 EUR Google Home Mini Kreide

--------------------------------------------------------------------------------
Zwischensumme: 24,37 EUR
Versand- und Servicekosten: 10,08 EUR
Versandversicherung: 0,00 EUR

Gesamtpreis (inkl. Versand- und Servicekosten): 41,00 EUR"

[ Voor 53% gewijzigd door Ad de Jong op 25-11-2017 10:22 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Cyberport
Totaal kosten mini: € 40,99 (inclusief verzendkosten van €11,99)

(Beschikbaar vanaf 26.10.2017)

Dus hij is inderdaad even niet beschikbaar. Maar ik kan hem wel gewoon bestellen.

[ Voor 44% gewijzigd door streamnl op 25-11-2017 07:50 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanw848
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Voor het lokaal kunnen koppelen met HA-Bridge heb je een oude APK nodig van de Google Home app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evild
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 19:32
arjanw848 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:31:
Voor het lokaal kunnen koppelen met HA-Bridge heb je een oude APK nodig van de Google Home app.
Dit werkt al een tijdje niet meer. Er is nog geen anderen (makkelijke) oplossing voor. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:33
Juicie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:52:

Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass es aufgrund der sehr hohen Nachfrage nach unseren Black Weekend Angeboten in Einzelfällen zu einer verzögerten Auslieferung kommen kann und bitten um Ihr Verständnis.

Sobald wir Ihre Bestellung an unseren Versand-Dienstleister übergeben haben, werden Sie automatisch darüber per E-Mail informiert. Diese E-Mail enthält auch die Trackingnummer mit der Sie Ihre Sendung nachverfolgen können.

Kleine update:
Ik had deze mail gisteren ook , werkt bij jou de tracking in je mail?
Hier werkt die niet .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juicie
Azmodann schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:13:
[...]

Ik had deze mail gisteren ook , werkt bij jou de tracking in je mail?
Hier werkt die niet .
Bij mij staat nu dat de verzending bij DHL bekend is. Van de DHL tracking site:

De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aritmeester
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
arjanw848 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:31:
Dit werkt helaas al een tijdje niet meer. Volgens mij is er een heel goed alternatief sinds Home Assistant ondersteuning heeft voor Google Assistant. Ik heb nog geen tijd gehad om dit uit te proberen maar het ziet er veel belovend uit!

[ Voor 31% gewijzigd door aritmeester op 25-11-2017 14:50 . Reden: verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Juicie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:25:
[...]

Bij mij staat nu dat de verzending bij DHL bekend is. Van de DHL tracking site:

De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.
Bedankt om even te kijken.
Om 14:33 staat hier hetzelfde via de tracking site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:20
Ik heb andere melding. Zit al in het buitenland export transit ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:55
Ah, ik heb die Cyberport aanbieding voor de mini helemaal gemist helaas. Dacht dat het nog wel door zou gaan tot cybermonday. Begrijp ik goed dat Otto alleen naar Duitsland verstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
maartend schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:25:
Ik heb andere melding. Zit al in het buitenland export transit ding
Ik krijg de melding dat mijn pakket om 00.48 op zaterdag in het export-pakketcentrum is verwerkt.

Daar blijft het dan bij... Mogelijk dat ze in het weekend dicht zijn (lijkt mij sterk) of dat het ondertussen al onderweg is naar NL.

Wacht vol spanning af! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Na het bestellen kwam ik erachter dat de google home mini niet te pairen is met bluetooth speakers. Kan iemand met een google home de volgende vraag beantwoorden: is het mogelijk on aan de google home te vragen om muziek af te spelen op de telefoon? Want als ik dan mijn telefoon aan mijn bluetooth speakers koppel wordt de muziek alsnog afgespeeld op mijn speakers. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 19:53

Kiwi

Gadgetfreak

Frozen schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:03:
Na het bestellen kwam ik erachter dat de google home mini niet te pairen is met bluetooth speakers. Kan iemand met een google home de volgende vraag beantwoorden: is het mogelijk on aan de google home te vragen om muziek af te spelen op de telefoon? Want als ik dan mijn telefoon aan mijn bluetooth speakers koppel wordt de muziek alsnog afgespeeld op mijn speakers. :)
Nee dat is (nog) niet mogelijk. Hij kan alleen naar Google Cast enabled speakers casten. De enige oplossing zou dan zijn om een Chromecast Audio aan de speaker te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kiwi schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:05:
[...]

Nee dat is (nog) niet mogelijk. Hij kan alleen naar Google Cast enabled speakers casten. De enige oplossing zou dan zijn om een Chromecast Audio aan de speaker te hangen.
Dankje, daar kwam ik dus inderdaad achter. Maar mijn vraag was of je de mini kon vragen muziek af te spelen op je telefoon.

Dus dan is het muziek: telefoon-> bluetooth -> speakers

Zo kan ik toch muziek op mijn speakers krijgen zonder dat het langs de mini gaat. Kan dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 19:53

Kiwi

Gadgetfreak

Frozen schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:06:
[...]

Dankje, daar kwam ik dus inderdaad achter. Maar mijn vraag was of je de mini kon vragen muziek af te spelen op je telefoon.

Dus dan is het muziek: telefoon-> bluetooth -> speakers

Zo kan ik toch muziek op mijn speakers krijgen zonder dat het langs de mini gaat. Kan dat wel?
Nee want een telefoon is niet Google Cast enabled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kiwi schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:07:
[...]

Nee want een telefoon is niet Google Cast enabled ;)
"Okay google, play some music on my phone"
:'(

Thanks voor het bevestigen van mijn miskoop. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Frozen op 27-11-2017 16:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Google begon vanochtend voor mij te zingen bij "goodmorging Google".

Ik moest lachen :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
CoachKoos schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:46:
[...]

Ik krijg de melding dat mijn pakket om 00.48 op zaterdag in het export-pakketcentrum is verwerkt.

Daar blijft het dan bij... Mogelijk dat ze in het weekend dicht zijn (lijkt mij sterk) of dat het ondertussen al onderweg is naar NL.

Wacht vol spanning af! :|
Zover ik kan zien worden morgen mijn twee mini's thuis geleverd van Cyberport. Hebben we toch een mooie deal gesloten. Nu heb ik spijt dat ik er niet meer besteld heb, voor elke kamer eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Bij mij is die al sinds deze middag in Burssel met de status (vertaald) 'De zending is aangekomen bij het pakketcentrum.'

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Frozen schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:09:
[...]

"Okay google, play some music on my phone"
:'(

Thanks voor het bevestigen van mijn miskoop. :P
Als je toch je telefoon gebruikt kan je net zogoed assistant op je telefoon zetten.. dan kan je wel "ok Google play some music" zeggen :9

Denk dat er genoeg mensen zijn die de mini van je willen overnemen voor dezelfde prijs, als je er niks meer aan denkt te hebben.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Juicie schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:41:
[...]

Zover ik kan zien worden morgen mijn twee mini's thuis geleverd van Cyberport. Hebben we toch een mooie deal gesloten. Nu heb ik spijt dat ik er niet meer besteld heb, voor elke kamer eentje.
Gisterenavond om 20:46 aangekomen in Amsterdam en vanmorgen om 3.32 in Rotterdam. Moet heel gek lopen wil ik ze ook niet vandaag binnenkrijgen! oOo

Het is zeker een goede deal. Gisteren keek ik nog op Cyberport en was de prijs weer € 60,-...daarvoor hebben wij er 2!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Jullie wel ja.
Ik heb dus geen mini gekregen voor mijn verjaardag...

Maar voor jullie ben ik blij. d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf op dit moment 4 Google home’s in huis staan en ben wel erg benieuwd met welke apparaten jullie ze gebruiken.

Ikzelf heb Philips hue, yeelight, Logitech harmony en nog een paar apparaten die ik er mee bedien.

Waar gebruiken jullie hem voor?

*knip*, niet nodig om mensen naar je eigen clubje te lokken voor tips 'n tricks. Kan prima hier op het forum, dat is immers waar een forum voor bedoeld is :)

[ Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 29-11-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Of jijzelf doet ook wat moeite en leest de topic door....

[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 28-11-2017 07:45 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel bijzonder is deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Het lijkt me handig om de tips en tricks vooral in dit topic te houden, zodat we er allemaal wat aan hebben..

Mijn GHM is ook onderweg vanuit Duitsland. Ik had bij Tink besteld en laten bezorgen bij vrienden in Berlijn die hem doorgestuurd hebben.

Ik ga hem vooral gebruiken met Hue, Chromecast en op termijn hopelijk met Sonos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Wel mooi om lijstje te maken:
- Verlichting gehele huis met KlikAanKlikUit (via HomeWizard)
- Verwarming (via HomeWizard en Heatlink)
- Logitech Harmony (TV)
- Spotify
- Rolgordijn (via Brunt)

Gebruik het verder veel in combinatie met Tasker, IFTTT en Stringify. Vooral om met 1 spraakcommando meerdere zaken te kunnen regelen:

Hey Google, its bedtime
-> TV uit
-> thermostaat uit
-> verlichting tuin en kamer uit.
-> verlichting gang 1 minuut aan
-> verlichting nachtkastje aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Waarom zou ik (lees wij) onze bevindingen op een andere site moeten droppen?
Als jij dat wilt doen,prima. Maar neem dan zelf de moeite om dit topic door te lezen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Vandaag de home mini ontvangen.
Configuratie loopt erg vlot.
Spotify werkt prima ermee , play song, play playlist xxxx, play a song of.....
YouTube via chromecast werkt ook prima.
Alleen Netflix starten via Home mini op chromecast lukt me (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
woutur schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:18:
[...]

Ja
Ja
Ja en nee.

Je kan je tv aan- en uitzetten met de Home. Je kan (als je hem hebt aangezet met de Home) waarschijnlijk je volume regelen. Je kan iets vragen aan Home om af te spelen op je TV (muziek of video) en je kan in de Google Home app je voorkeurapparaat aangeven (en dat is dan je Android TV). Android TV heeft een ingebouwde (slechter functionerende, maar dat is een ander verhaal) chromecast functionaliteit. Google Home die ziet dat als Chromecast als er dingen heen moeten worden geslingerd en als Android TV als er andere commando's gegeven worden (aan/uit harder/zachter). Dat laatste werkt echter alleen als de Google Home een context heeft. Hij/zij weet niet of een TV aan staat dus als je dan een harder/zachter commando geeft zal dat effect hebben op de Google Home zelf ipv de tv. Soms werkt het dan door 'turn down the volume on my tv' te zeggen.
Net achter gekomen dat TV aan en uit zetten helaas toch niet gaat met een Android TV.. je moet een Chromecast hebben want het werkt via HDMI-CEC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoachKoos schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:09:
Wel mooi om lijstje te maken:
- Verlichting gehele huis met KlikAanKlikUit (via HomeWizard)
- Verwarming (via HomeWizard en Heatlink)
- Logitech Harmony (TV)
- Spotify
- Rolgordijn (via Brunt)

Gebruik het verder veel in combinatie met Tasker, IFTTT en Stringify. Vooral om met 1 spraakcommando meerdere zaken te kunnen regelen:

Hey Google, its bedtime
-> TV uit
-> thermostaat uit
-> verlichting tuin en kamer uit.
-> verlichting gang 1 minuut aan
-> verlichting nachtkastje aan
Hoe heb jij homewizard gekoppeld aan je Google Home?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Azmodann schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:48:
Vandaag de home mini ontvangen.
Configuratie loopt erg vlot.
Spotify werkt prima ermee , play song, play playlist xxxx, play a song of.....
YouTube via chromecast werkt ook prima.
Alleen Netflix starten via Home mini op chromecast lukt me (nog) niet.
Play "de film" from Netflix on "Chromecast naam" werkt niet?

Wat krijg je voor een reactie te zien/horen?

Mijn chromecast (in mijn tv) heet "TV". Dit werkte veel beter dan wat ik eerst had omdat mijn engelse uitspraak niet goed was/is.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

woutur

Klauwtjes uit!

vinno86 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:14:
[...]

Net achter gekomen dat TV aan en uit zetten helaas toch niet gaat met een Android TV.. je moet een Chromecast hebben want het werkt via HDMI-CEC..
De ene Android tv is niet de andere, blijkbaar. Ik heb een Sony 43W809c op Marshmallow. Eerder kon het inderdaad alleen via Chromecast. Nou ja, nu maak ik een aanname, ik heb nog niet geprobeerd de tv aan te zetten zonder Chromecast er in.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
woutur schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:24:
[...]

De ene Android tv is niet de andere, blijkbaar. Ik heb een Sony 43W809c op Marshmallow. Eerder kon het inderdaad alleen via Chromecast. Nou ja, nu maak ik een aanname, ik heb nog niet geprobeerd de tv aan te zetten zonder Chromecast er in.
Het staat op de Google home help site dat het alleen werkt met externe Chromecast en dus niet bij android tv's met built-in..

Alstie eenmaal aan is kan je verder wel alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgeenen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-11-2022
Ik heb zo'n Google home via marktplaats voor 100 piek nieuw aangeschaft.
Wil de Vera z wave aan hem koppelen. Schijnt te kunnen. Iemand ervaring met een z wave controller aan de Google home koppelen?
Gr.
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkooijman
  • Laatst online: 31-12-2021
vinno86 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:07:
[...]

Het staat op de Google home help site dat het alleen werkt met externe Chromecast en dus niet bij android tv's met built-in..

Alstie eenmaal aan is kan je verder wel alles...
Dat is wel teleurstellend... Ga dit weekend in Duitsland een Mini aanschaffen. Heb een Sony kd-43xd8077 met Android er op dus had betere sync verwacht. Maar wie weet komt dit nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:06:
[...]

Hoe heb jij homewizard gekoppeld aan je Google Home?
Mijn HomeWizard is via extern IP adres bereikbaar. Vervolgens kan je het aansturen met HTTP commando's.
Door Google Home aan IFTTT te koppelen kan je alle lampen etc aansturen.

Het is even inrichten, maar werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

gjkooijman schreef op woensdag 29 november 2017 @ 00:40:
[...]

Dat is wel teleurstellend... Ga dit weekend in Duitsland een Mini aanschaffen. Heb een Sony kd-43xd8077 met Android er op dus had betere sync verwacht. Maar wie weet komt dit nog.
Misschien heb je hier wat aan:
https://nl.pepper.com/kor...-40-euro-bij-ottode-55197

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 22:30
Heb even een vraagje:
Gisteren de Google Home ontvangen. Alles geïnstalleerd en het werkt goed. Alleen zie ik geen mogelijkheid in de de Google Home app meerdere users aan te melden.
Ik heb mijn telefoon op English (US) gezet en de Google Home daarmee geïnstalleerd. Kan het zijn dat deze optie pas zichtbaar wordt als er een andere telefoon/tablet in het netwerk verschijnt die ook op English (US) ingesteld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkooijman
  • Laatst online: 31-12-2021
Thnx, maar scoor hem liever zelf even in de winkel (heb niet zoveel tijd ivm klus in Keulen)! Goeie tip wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:15
Vdb64 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:44:
Heb even een vraagje:
Gisteren de Google Home ontvangen. Alles geïnstalleerd en het werkt goed. Alleen zie ik geen mogelijkheid in de de Google Home app meerdere users aan te melden.
Ik heb mijn telefoon op English (US) gezet en de Google Home daarmee geïnstalleerd. Kan het zijn dat deze optie pas zichtbaar wordt als er een andere telefoon/tablet in het netwerk verschijnt die ook op English (US) ingesteld staat?
kan ook langer duren/ probeer vanavond nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
pgeenen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:12:
Ik heb zo'n Google home via marktplaats voor 100 piek nieuw aangeschaft.
Wil de Vera z wave aan hem koppelen. Schijnt te kunnen. Iemand ervaring met een z wave controller aan de Google home koppelen?
Gr.
Peter
Zo'n Google home communiceert niet rechtstreeks met Zwave. Dit zal dus via een app of hub moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vdb64 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:44:
Kan het zijn dat deze optie pas zichtbaar wordt als er een andere telefoon/tablet in het netwerk verschijnt die ook op English (US) ingesteld staat?
De andere tablet moet op US - English staan, open vervolgens de Home app (op die tablet) als het goed is zie je een blauw balk bij de home om Multi-user in te richten (als het goed is heb je dat al doorlopen op jouw eiegen telelfoon/tablet)

Is een tijd geleden dat ik dit heb doorlopen dus het kan veranderd zijn.

tldr; ieder tablet/telefoon moet zichzelf aanmelden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:38
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:19:
[...]

De andere tablet moet op US - English staan, open vervolgens de Home app (op die tablet) als het goed is zie je een blauw balk bij de home om Multi-user in te richten (als het goed is heb je dat al doorlopen op jouw eiegen telelfoon/tablet)

Is een tijd geleden dat ik dit heb doorlopen dus het kan veranderd zijn.

tldr; ieder tablet/telefoon moet zichzelf aanmelden.
Ik heb op mijn tablet meerdere accounts: voor mezelf en voor mijn vriendin. Ik had eerst mijn eigen account aangemeld op de home en daarna 'links bovenaan in het standaardmenu' (wel in de home applicatie) van user gewisseld en daarna mijn vriendin toegevoegd. Die moest daarna ook nog ff vier keer 'hey/hallo google' roepen, maar dat was het dan ook. Dat ging vrij makkelijk.

Alleen vanochtend één probleempje en dat is dat ie vanochtend alleen de reistijd naar mijn werk vertelde. Althans home vertelde de reistijd ook wel voor mijn vriendin, maar dan wel naar mijn werk... Vanavond nog ff verder in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
En is binnen.

Speelt muziek, maar zegt wel dat ik geen standaard mzuiek speler heb. Spotify is wel ingesteld. Nog maar eens op zoek.

Wat wel jammer is, hij ziet mijn TV wel, speelt idd echter geen netflix af. Heb notabene een Android TV.

Aha, als ik mijn app instel op engels kan ik plots veel meer.

Wel een vraag waar ik niet uitkom. Hoe laat ik dat ding de internetradiozender studio brussle spelen? Ding doet het niet met play sturu of studiobrussel.

[ Voor 31% gewijzigd door maartend op 29-11-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
maartend schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:50:
En is binnen.

Speelt muziek, maar zegt wel dat ik geen standaard mzuiek speler heb. Spotify is wel ingesteld. Nog maar eens op zoek.

Wat wel jammer is, hij ziet mijn TV wel, speelt idd echter geen netflix af. Heb notabene een Android TV.
Ik heb over dat Netflix gister eens zitten onderzoeken, en wat ik eruit op maakte was dat Google de schuld bij Netflix schuift en hun dus een nieuwe app moeten maken voor Android TV die wel werkt met home.. ofzo...maar goed vrij onduidelijk allemaal..

Misschien had ik toch maar beter voor een Echo kunnen gaan :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos

Wel een vraag waar ik niet uitkom. Hoe laat ik dat ding de internetradiozender studio brussle spelen? Ding doet het niet met play sturu of studiobrussel.
Het gaat erom dat je de "juiste" naam van de zender hanteert. Op de site van TuneIn kan je nagaan wat het is.

Als ik ff snel zoek kom ik hierbij:
https://tunein.com/radio/VRT-Studio-Brussel-1006-s2611/

Dan kom je denk ik uit op play "VRT Studio Brussel"?

Hier kan je al je lokale zenders zien:
https://tunein.com/radio/local/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
CoachKoos schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:38:
[...]

Het gaat erom dat je de "juiste" naam van de zender hanteert. Op de site van TuneIn kan je nagaan wat het is.

Als ik ff snel zoek kom ik hierbij:
https://tunein.com/radio/VRT-Studio-Brussel-1006-s2611/

Dan kom je denk ik uit op play "VRT Studio Brussel"?

Hier kan je al je lokale zenders zien:
https://tunein.com/radio/local/
Begrepen. Maar ja, dan weer niet available of unable to play.

edit ; VRT = vie ar tee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBI007
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-12-2024
Begrepen. Maar ja, dan weer niet available of unable to play.

edit ; VRT = vie ar tee
Heeft tot voor een paar maand gewerkt, maar nu sinds geruime tijd idd niet meer... weet ook niet waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in het begin ook veel problemen met het afspelen van Radio 3 FM (NL), heb het uiteindelijk goed kunnen oplossen met een shortcut, bijvoorbeeld:

When I say...: Play Radio
Google Assistant should do: Play NPO radio 3fm on TuneIn

probeer zoiets:

Google Assistant should do: Play VRT Studio Brussel on TuneIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Heeft iemand een idee hoe ik zo een short cut moet instellen voor Play radio? Ik heb al eens gekeken via IFTTT, maar ik vind niet meteen iets. Heb er nog niet veel ervaring mee. Als iemand ook andere sites weet voor zo dingen te kunnen instellen zou leuk zijn?

K.W.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

woutur

Klauwtjes uit!

KoensSocialL schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:15:
Heeft iemand een idee hoe ik zo een short cut moet instellen voor Play radio? Ik heb al eens gekeken via IFTTT, maar ik vind niet meteen iets. Heb er nog niet veel ervaring mee. Als iemand ook andere sites weet voor zo dingen te kunnen instellen zou leuk zijn?
Google Home app. In het Settings menu (hamburger linksboven) -> More Settings -> Short Cuts (derde van onder). Druk op het plusje rechtsonder om je eigen Short Cut te definieren.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:19:
[...]

Ik had in het begin ook veel problemen met het afspelen van Radio 3 FM (NL), heb het uiteindelijk goed kunnen oplossen met een shortcut, bijvoorbeeld:

Google Assistant should do: Play NPO radio 3fm on TuneIn

probeer zoiets:

Google Assistant should do: Play VRT Studio Brussel on TuneIn
Same here, maar dan voor Radio 538 in Nederland - die heet op TuneIn “538 (Main)” en daardoor pakt hij 9 van de 10 keer “538 Dance Radio”. Shortcut werkt prima: “Hey Google - Open 538” —> “Streaming five hunderd thirty eight main in tunein to soundbar”

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
FBI007 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:58:
[...]

Heeft tot voor een paar maand gewerkt, maar nu sinds geruime tijd idd niet meer... weet ook niet waarom...
Werkt gewoon hier

Hey google, play Vie Ar Tie Studio Brussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
woutur schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:19:
[...]

Google Home app. In het Settings menu (hamburger linksboven) -> More Settings -> Short Cuts (derde van onder). Druk op het plusje rechtsonder om je eigen Short Cut te definieren.
Ik heb dus geen short cuts in mijn more settings. Moet ik dit ding soms op een andere taal instellen? Staat nu op english US.

edit ; sorry, ik blijk 2 posts onder elkaar te hebben

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 29-11-2017 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13
maartend schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:14:
[...]

Ik heb dus geen short cuts in mijn more settings. Moet ik dit ding soms op een andere taal instellen? Staat nu op english US.
English US zou goed moeten zijn, staat je telefoon ook op English US? Anders mis je inderdaad een hoop instellingen in je Home app

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TheFes schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:16:
[...]

English US zou goed moeten zijn, staat je telefoon ook op English US? Anders mis je inderdaad een hoop instellingen in je Home app
yesp, staat het op. Nope, geen goede setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
maartend schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:19:
[...]

yesp, staat het op. Nope, geen goede setting.
Hier zou het dus moeten staan (3e van onderen):
Screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TheFes schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:24:
[...]

[afbeelding]
Tablet moet als taal englisch US hebben. English UK werkt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
maartend schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:25:
[...]

Tablet moet als taal englisch US hebben. English UK werkt niet.
Uh ja, dat vroeg ik toch al (nouja ik vroeg telefoon, ik ging er vanuit dat je de Home app op je telefoon had staan, niet op een tablet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
TheFes schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:26:
[...]

Uh ja, dat vroeg ik toch al (nouja ik vroeg telefoon, ik ging er vanuit dat je de Home app op je telefoon had staan, niet op een tablet).
Dat vrioeg je idd, ik dacht dat hij op US stond, bleek UK te staan. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Is dat TuneIn gratis ?

Ik zou ook graag radio op de home speaker willen spelen.. 538 en Veronica etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

Vraag is al gesteld.

[ Voor 82% gewijzigd door J-P op 29-11-2017 18:25 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

vinno86 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:01:
Is dat TuneIn gratis ?

Ik zou ook graag radio op de home speaker willen spelen.. 538 en Veronica etc..
Ja dat is gratis, helaas krijg ik het niet voor elkaar om TuneIn af te spelen op mijn home.

Daarnaast vraag ik mij af of iemand het al voor elkaar heeft gekregen om het laatste Nederlandse nieuws (bijv. NOS Journaal) af te spelen op of de Home, of een Chromecast met behulp van Google Assistant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
streamnl schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:50:
[...]

Play "de film" from Netflix on "Chromecast naam" werkt niet?

Wat krijg je voor een reactie te zien/horen?

Mijn chromecast (in mijn tv) heet "TV". Dit werkte veel beter dan wat ik eerst had omdat mijn engelse uitspraak niet goed was/is.
Jij hebt mijn probleem opgelost. Zo werkt het prima .
Heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Overlegne schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:20:
[...]

Ja dat is gratis, helaas krijg ik het niet voor elkaar om TuneIn af te spelen op mijn home.
Ik gebruik het dagelijks: "Hé Google, Play Radio 10 on TuneIn"

"Oké here is Radio 10 on TuneIn"

Werkt perfect.

Edit:
Ik heb een G.H.M. via Cyberport besteld en aangegeven dat ik via PayPal wil betalen.
Nu kan ik daar niets van terug vinden (ook niet bij PayPal) dus daar is iets niet goed gegaan.
Wel heb ik een mail met PDF ontvangen met volgens mij daarin aangegeven hoe ik de betaling moet doen.
Alleen..... Ik ken dus echt geen Duits en kom er dus niet uit.
Iemand die er even naar zou willen kijken (via DM of mail dan aub)?
Aangezien er hier meer mensen zijn die of wel Duits (veel) beter onder controle hebben of ervaring hebben met Cyberport.

[ Voor 44% gewijzigd door Ad de Jong op 29-11-2017 22:50 ]

Mijn profiel op Discogs

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Als ik een Youtube video cast vanaf mijn mobiel geeft mijn Home bij commando's als 'skip ad' aan dat er niets afspeelt op dit moment. Iemand hier al een oplossing voor gevonden?

• vinno86
Ad de Jong schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:38:
[...]

Ik gebruik het dagelijks: "Hé Google, Play Radio 10 on TuneIn"

"Oké here is Radio 10 on TuneIn"

Werkt perfect.

Edit:
Ik heb een G.H.M. via Cyberport besteld en aangegeven dat ik via PayPal wil betalen.
Nu kan ik daar niets van terug vinden (ook niet bij PayPal) dus daar is iets niet goed gegaan.
Wel heb ik een mail met PDF ontvangen met volgens mij daarin aangegeven hoe ik de betaling moet doen.
Aangezien er hier meer mensen zijn die of wel Duits (veel) beter onder controle hebben of ervaring hebben met Cyberport.
Google translate ??

Van Duits naar Nederlands vertalen werkt vlekkeloos

Zo heb ik ook de mailtjes van cyberport gelezen.

• CoachKoos
[...]

Edit:
Ik zou de PDF (of de inhoud ervan) gewoon even door Google Translate gooien...
https://translate.google.nl/

Zijn vrij duidelijke vertalingen altijd..

• maartend
[...]

Edit:
Ik dacht dat ook de eerste keer, kreeg ook zo'n mail. Maar bleek dat tijdens van alles en nog wat bevestigen het vinkje naar overboeken was overgesprongen. Ws. staat dat in je mail. Ik heb die bestelling geannuleerd en een nieuwe gedaan met PP.

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
Mogelijk een tip voor nieuwe gebruikers, het duurde bij mij een dag voordat de koppeling met IFTTT en het toevoegen van een 2e account pas werkte.
Voor die tijd was er geen blauwe balk, om het account toe te voegen, zichtbaar op de telefoon van mijn vrouw en bij IFTTT commando's kreeg ik alles behalve wat ik wilde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 16:20
Ha, eindelijk!
http://www.ubergizmo.com/...upport-multiple-commands/
Net even getest, je moet wel de commandos vol uitspreken, "Hey Google, Turn on the Kitchen and the Living Room" doet het dus niet.
"Hey Google, Turn on the livingroom and turn on the kitchen" dus wel :D
Wel wat rare dingetjes opgemerkt, bij "Hey google, Turn on the kitchen and ask me a question" Start ie bij mij met vragen stellen zonder het licht in de keuken aan te doen, maar goed, het is een prima start lijkt mij tot "routines" er is.

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

(geen idee of het op de Home ook werkt maar in Assistant;)

"OK Google" What's that smell?"

"OK Google" "Are you sure"

_/-\o_

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

• maartend
Oke. Is dus enkel netflix dat niet met de GH werkt op mijn TV. Youtube wel en meer van die brol.

En dat netflix verhaal ie een op en neer spelletje van netflix en Google.

[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 30-11-2017 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
Bij de Duitse MM nu de Google Mini + Chromecast voor 34 Euro. Morgen ff ruilen of deze terug ;-)

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

DaYwaLkUr schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:13:
Bij de Duitse MM nu de Google Mini + Chromecast voor 34 Euro. Morgen ff ruilen of deze terug ;-)
Heb je een link? Kan het niet vinden.

[This is what you get when you mess with us]

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• Ad de Jong
vinno86 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:18:
[...]

Google translate ??

Van Duits naar Nederlands vertalen werkt vlekkeloos

Zo heb ik ook de mailtjes van cyberport gelezen.
Thnx, als het goed is opgelost.
(op de zaak een collega even laten kijken) :p

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
En hij is weer te bestellen.

Als iemand dit gaat bestellen en ophalen...
Ik heb ook interesse. O-)

[ Voor 13% gewijzigd door streamnl op 01-12-2017 06:54 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
streamnl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 06:52:
[...]

En hij is weer te bestellen.

Als iemand dit gaat bestellen en ophalen...
En weer weg :P helaas te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
TheFes schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:24:
[...]

[afbeelding]
Mijn OP5 staat op English US en krijg deze optie helaas niet :(

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Homme schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:29:
[...]

Weet je zeker dat het english US is en geen English UK. Ik maakte die fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
maartend schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:32:
[...]

Weet je zeker dat het english US is en geen English UK. Ik maakte die fout.
Zeker ja, heb het nogmaals gechecked. Ook de telefoon gereboot. Bizar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lSUzEc7K1nf94Ydxhjb1NGBY/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ujBdCfNy7kcDmBH3anJWX2Tj/thumb.jpg

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homme schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:29:
Waarschijnlijk kan je'm hier vinden:

- Vinger op de Home knop tot de Assistant verschijnt
- rechtsboven staat een wit lade in een blauw cirkel, klik daarop
- Klik op tabblad 'Your stuff'
- Scroll naar beneden.

Als het goed is staat shortcuts daar

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
En hij is weer te bestellen bij de Duitse MM
http://www.mediamarkt.de/...weihnachtsgeschenkt.html#

Wederom... als iemand dit gaat bestellen en ophalen...

[ Voor 7% gewijzigd door streamnl op 01-12-2017 11:52 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Homme schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:38:
[...]

Zeker ja, heb het nogmaals gechecked. Ook de telefoon gereboot. Bizar
Ik heb hetzelfde probleem. Zou volgens de Google site te maken hebben met welke account je ingelogd bent:
https://support.google.com/googlehome/answer/7552680

Maar dat klopt bij mij allemaal.

De truc met het aanpassen van je Shortcuts via de Google Assistant werkt helaas niet op een iPhone aangezien je daarop geen Google Assistant kan installeren (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
CoachKoos schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:55:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Zou volgens de Google site te maken hebben met welke account je ingelogd bent:
https://support.google.com/googlehome/answer/7552680

Maar dat klopt bij mij allemaal.

De truc met het aanpassen van je Shortcuts via de Google Assistant werkt helaas niet op een iPhone aangezien je daarop geen Google Assistant kan installeren (toch?).
Is bij mij gelinkt aan mijn account en de account van m'n vrouw.
Misschien moet ik het eens van scratch allemaal terug opzetten...

Zo kan m'n vrouw zich laten herkennen door de Google Home, maar ik ook niet... Echt bizar

[ Voor 6% gewijzigd door Homme op 01-12-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:55
streamnl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:50:
En hij is weer te bestellen bij de Duitse MM
http://www.mediamarkt.de/...weihnachtsgeschenkt.html#

Wederom... als iemand dit gaat bestellen en ophalen...
Damn, waarom hebben we in NL nooit dat soort vette aanbiedingen? Ik heb hier ook wel oren naar.
Pagina: 1 ... 8 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
quickreply uitgeschakeld ivm slowchat posts...