Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
TheFes schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:11:
[...]

Je kunt een factory reset uitvoeren door de microfoon knop lang ingedrukt te houden.
Na een paar seconden krijg je hier ook confirmatie van (iets in te trant van "als je de knop nu nog langer inhoudt, wordt er een reset uitgevoerd")

Heb je dat al geprobeerd?
Ga ik als het vanavond niet werkt eens proberen.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Vanaf nu ook in Nederland te koop!

https://www.coolblue.nl/p...le-nest-hub-charcoal.html

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbeer
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-08 13:09
En in Belgie ook!

Vanaf vandaag komt ook Vlaams naar de GA.

[ Voor 8% gewijzigd door Troetelbeer op 28-05-2019 14:12 ]

Believe. Imagine. Create.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
Troetelbeer schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:09:
[...]

En in Belgie ook!

Maar waarschijnlijk nog niet naar de 'slimme speakers':
nieuws: Google introduceert Google Assistent in België met enkele beperkingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Troetelbeer schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:09:
[...]

En in Belgie ook!

Geen Vlaams, wel in belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik wacht nog even wat reviews af. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:28:
[...]

Ik zie dat nergens staan, of zie ik het over het hoofd?

https://www.mediamarkt.nl...nest-hub-wit-1619129.html

Oh, laat maar. Bij de Duitse Media Markt bedoel je. :)
Voor diegenen die met dezelfde vraag als ik zaten kan ik hem nu zelf beantwoorden :-). De in Duitsland gekochte hub (ga00516-eu) wijzigde de display taal ook direct naar nl bij installeren. Slechts het eerste scherm (voor de app te downloaden) is in Duits/Frans daarna automatisch in Nederlands.

Helaas kon ik de preorder aktie gisteren (met gratis chromecast) niet bestellen met afhaling in winkel, ondanks dat de hotline mij verzekerde dat dat wel kon.. Maar even vriendelijk vragen in de winkel en zonder probleem de hub met chromecast voor 129 meegekregen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qplate
  • Laatst online: 16-09 21:45
Heb de nest hub zojuist geïnstalleerd. Microfoon staat uit omdat er ook een sonos beam in de woonkamer staat met Google assistent. Gebruik hem voor weergave van de nest cams en hello. Als ik spotify wil starten op de hub speelt hij op de hub af, iemand een idee of ik de sonos beam als standaard speaker kan instellen? Naar mijn weten alleen een Bluetooth speaker helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:23
Ik heb nu een bluetooth koppeling gemaakt met m'n best hub en heos home cinema.

Nu onthoud hij niet de standaard speaker als ik dit instel.
Als ik stop met afspelen gaat hij weer terug naar nest hub klopt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:48:
[...]

Voor diegenen die met dezelfde vraag als ik zaten kan ik hem nu zelf beantwoorden :-). De in Duitsland gekochte hub (ga00516-eu) wijzigde de display taal ook direct naar nl bij installeren. Slechts het eerste scherm (voor de app te downloaden) is in Duits/Frans daarna automatisch in Nederlands.

Helaas kon ik de preorder aktie gisteren (met gratis chromecast) niet bestellen met afhaling in winkel, ondanks dat de hotline mij verzekerde dat dat wel kon.. Maar even vriendelijk vragen in de winkel en zonder probleem de hub met chromecast voor 129 meegekregen..
Welke Chromecast? De normale of de 4K versie?
En werkt dit 'trucje' nog bij de Mediamarkt? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55
Iemand een tip hoe ik mijn YouTube premium account en dus ook music ,(welke op een andere account staat dan de "standaard" account die de home gebruikt ) te koppelen aan de Google home 's (incl hub) hier in huis ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 21:32
Iemand die een doorsensor gebruikt in combinatie met de Home? Ik ben op zoek naar iets, maar vaak moet je toch weer een bepaalde hub kopen (heb al een Hier, maar die accepteert dit soort sensoren niet) of een van die Chinese producten die een prima prijs hebben, maar ook een hub en altijd behelpen met selecteren van de (onjuiste China) regio (Aqara/Xiaomi bijvoorbeeld) ben ik toch beetje huiverig voor. Wat gebruiken jullie?

Ik ben ook wel benieuwd of je een "overzicht" kan krijgen op de Nest Hub met de status open/dicht

[ Voor 54% gewijzigd door Panzer Dean op 28-05-2019 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:00
THE_BASE schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:34:
[...]

Ik wacht nog even wat reviews af. :)
En een aanbieding....

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Denk niet dat dat heel lang duurt.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:17:
[...]

Welke Chromecast? De normale of de 4K versie?
En werkt dit 'trucje' nog bij de Mediamarkt? ;)
De normale (van 39 euro) niet de ultra.
Pre-order actie liep t/m gisteren, zal afhankelijk zijn van wie je treft... (let op betreft mediamarkt Duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-09 13:40
Vandaag ook de Nest Hub aangeschaft. Fijn apparaat staat netjes op z’n plek. Alleen de melding die ik krijg wanneer ik naar beneden swipe is gebruik de Google Home app om dit apparaat aan een huis toe te voegen. Ondanks dat deze al toegevoegd is aan mijn huis.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vkMY9GKzxbpKNOdYeMOmnVE8/thumb.jpg

Iemand dit opgevallen?

Daarnaast krijgen ook niet alle lampen een on/off knop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TB72qe03s1ps7lgMRFX2hLaw/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Blijft dat scherm van de hub altijd aan? Ik overweeg er 1 voor de slaapkamer, als wekker en om verlichting aan te sturen enzo, maar niet als hij 's nachts fel verlicht blijft.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:14:
Blijft dat scherm van de hub altijd aan? Ik overweeg er 1 voor de slaapkamer, als wekker en om verlichting aan te sturen enzo, maar niet als hij 's nachts fel verlicht blijft.
Voor zover ik weet dimt het scherm wel als het donker is. Hoeveel dit is, durf ik niet te zegegn.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmechelen
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-05 12:50
Hoogdagje vandaag. Nest Hub gearriveerd, maar die heeft nog last met Nederlands moet ik zeggen. Verder leuk ding zoals verwacht.

GA op mijn oude Pixel telefoon staat in het Nederlands, België. En daar is GA ook net op gearriveerd vandaag. En die werkt vrij netjes moet ik zeggen.

Praat met Telenet. Account koppelen --> zet digicorder aan en bam daar gaat ie. Al meteen mijn favoriet.
Praat met Bpost heeft een verschrikkelijke computerstem en is weinig bruikbaar (pakjes traceren)
Praat met NMBS doet het niet helaas. Zou moeten, maar werkt niet bij mij.
Praat met de Standaard werkte al met Nederlands (nl) en is nog steeds ook weer die schelle computerstem en leest gewoon laatste 3 hoofdpunten voor.
Bij nieuwsbronnen nog niks te zien, ook "mijn dag" functionaliteit kan ik nog niet instellen al werkt ze wel. Geeft nu het weer en het verkeer.

Al bij al dus allemaal nog vrij basic. Zoals aangekondigd ook nog geen GH, laat staan Nest Hub. En routines zijn nog steeds ver te zoeken in zowel nl nl als be nl.

Maar hé, we gaan er op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel Duin
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-05 15:26
Heb je de preview firmware geselecteerd? Die kun je in de Google Home App vinden, onder de Nest Hub en bij instellingen, preview firmware on.

Ik draai nu op firmware 156414 en werkt super in het Nederlands!
stefanmechelen schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:10:
Hoogdagje vandaag. Nest Hub gearriveerd, maar die heeft nog last met Nederlands moet ik zeggen. Verder leuk ding zoals verwacht.

GA op mijn oude Pixel telefoon staat in het Nederlands, België. En daar is GA ook net op gearriveerd vandaag. En die werkt vrij netjes moet ik zeggen.

Praat met Telenet. Account koppelen --> zet digicorder aan en bam daar gaat ie. Al meteen mijn favoriet.
Praat met Bpost heeft een verschrikkelijke computerstem en is weinig bruikbaar (pakjes traceren)
Praat met NMBS doet het niet helaas. Zou moeten, maar werkt niet bij mij.
Praat met de Standaard werkte al met Nederlands (nl) en is nog steeds ook weer die schelle computerstem en leest gewoon laatste 3 hoofdpunten voor.
Bij nieuwsbronnen nog niks te zien, ook "mijn dag" functionaliteit kan ik nog niet instellen al werkt ze wel. Geeft nu het weer en het verkeer.

Al bij al dus allemaal nog vrij basic. Zoals aangekondigd ook nog geen GH, laat staan Nest Hub. En routines zijn nog steeds ver te zoeken in zowel nl nl als be nl.

Maar hé, we gaan er op vooruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel Duin
Is allemaal te configureren, naar jouw specifieke wens. Ik heb er 1 staan naast mijn bed, werkt zeer fijn. Je kunt in de nacht de tijd lezen maar het licht valt niet op zoals bij een telefoon.
Yorinn schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:56:
[...]

Voor zover ik weet dimt het scherm wel als het donker is. Hoeveel dit is, durf ik niet te zegegn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Gisteren na het werk de Google Home eens opnieuw aangesloten en werkt weer als vanouds.
Waar het aan gelegen heeft geen idee.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel Duin
In de Google home app bij account (helemaal rechts), dan services en dan music. Hier kun je YouTube premium als standaard instellen
Pimmetje651 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:48:
Iemand een tip hoe ik mijn YouTube premium account en dus ook music ,(welke op een andere account staat dan de "standaard" account die de home gebruikt ) te koppelen aan de Google home 's (incl hub) hier in huis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
Daniel Duin schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:27:
In de Google home app bij account (helemaal rechts), dan services en dan music. Hier kun je YouTube premium als standaard instellen

[...]
Dat klopt . Maar ik kan dan niet een ander account koppelen .
Mijn YouTube premium account staat op een ander account dan die van mijn home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ax05
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-01-2024
Pimmetje651 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:22:
[...]

Dat klopt . Maar ik kan dan niet een ander account koppelen .
Mijn YouTube premium account staat op een ander account dan die van mijn home
Als je nu een nieuw huis maakt met je account waar je You Tube Premium aan hangt?

GHmini, HK citation, GH hub, Xiaomi + Harmony hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-09 13:40
James25 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:26:
Vandaag ook de Nest Hub aangeschaft. Fijn apparaat staat netjes op z’n plek. Alleen de melding die ik krijg wanneer ik naar beneden swipe is gebruik de Google Home app om dit apparaat aan een huis toe te voegen. Ondanks dat deze al toegevoegd is aan mijn huis.
[Afbeelding]

Iemand dit opgevallen?

Daarnaast krijgen ook niet alle lampen een on/off knop.
[Afbeelding]
Is voor mij allemaal opgelost nadat ik de tradfri hub verder weg heb geplaatst van de WiFi router. En het commando “oke Google, sync apparaten”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
Ax05 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:14:
[...]

Als je nu een nieuw huis maakt met je account waar je You Tube Premium aan hangt?
Dan moet ik alles verhuizen naar dat huis , en dat wil ik zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:23
Ik heb een probleem: aan m'n heos home cinema hs1 een USB Bluetooth dongle gehangen en op de nest hub ingesteld dat de helaas standaard de muziekspeler is.
Na afspelen en verbinding verbreken onthoud hij m niet en de wifi op de nest hub valt dan na een tijdje weg.... Wat is er mis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die al Google assistant in belgie heeft kunnen activeren? Hier nog niet actief op mijn smartphones....
Alsook blijkbaar mogelijk om te activeren om de home's... Iemand die dat kan bevestigen? Is het zo simpel als Nederlands (België) toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje123456
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-02 17:52
NoFate schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:12:
Iemand die al Google assistant in belgie heeft kunnen activeren? Hier nog niet actief op mijn smartphones....
Alsook blijkbaar mogelijk om te activeren om de home's... Iemand die dat kan bevestigen? Is het zo simpel als Nederlands (België) toe te voegen?
Hier actief op iPhone. Werkt redelijk.
Volgende al werkende gekregen:
* Somfy, bediening van screens
* Hue

Telenet lukt mij niet: commando: "praat met Telenet"
Antwoord: "Het spijt me, maar Telenet is niet beschikbaar op apparaten die zijn ingesteld op jouw taal of land"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb nu 2 GH speakers staan. Maar ik heb moeite om ze te koppelen met de diverse diensten. Ik heb Spotify Premium, maar sinds kort ook Youtube Premium. Ik heb ze beide gekoppeld in de Google Home app. Toch krijg ik het niet voor elkaar om muziek af te spelen met de Home. Het enige wat ik steeds terugkrijg is het volgende:

"Als je daar hulp bij wilt, moet je meer informatie geven. Dat kun je doen in de Google Home app. ". En dan kom ik dus niet verder.

Iemand een idee? Moet ik iets loskoppelen eerst? Doe ik iets verkeerd? Moet ik iets resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:54
koelkast schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:19:
Ik heb nu 2 GH speakers staan. Maar ik heb moeite om ze te koppelen met de diverse diensten. Ik heb Spotify Premium, maar sinds kort ook Youtube Premium. Ik heb ze beide gekoppeld in de Google Home app. Toch krijg ik het niet voor elkaar om muziek af te spelen met de Home. Het enige wat ik steeds terugkrijg is het volgende:

"Als je daar hulp bij wilt, moet je meer informatie geven. Dat kun je doen in de Google Home app. ". En dan kom ik dus niet verder.

Iemand een idee? Moet ik iets loskoppelen eerst? Doe ik iets verkeerd? Moet ik iets resetten?
Ik kan het nu even niet controleren, maar bij de instellingen heb de optie om persoonlijke resultaten aan te zetten.
Vermoedelijk is dat de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Marco schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:57:
[...]

Ik kan het nu even niet controleren, maar bij de instellingen heb de optie om persoonlijke resultaten aan te zetten.
Vermoedelijk is dat de oorzaak.
Ik heb het even gecheckt, persoonlijke resultaten staat al aan. Dat kan het dus niet zijn. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Hulpvraag:

Ik kan via de GH veel domotica bedienen, zoals mijn Hue lampen.

Ik heb ook flink wat koogeek-spul. De stekkerdoos kan ik via gh prima aansturen per aansluiting, zo ook gaat het goed met de slimme stekker van koogeek.

Ik heb ook wat dimmers (inbouw) van koogeek en die staan wel in de koogeek-app, maar komen niet terecht in google home en zijn dus niet afzonderlijk aan te sturen.

Iemand nog tips of is de conclusie “gewoon” dat die dimmers wel homekit maar geen gh ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Misschien eerder voorbij gekomen. Maar is het ook mogelijk om een WiFi speaker te koppelen aan de Google home. Mijn soundbar laat het WiFi kanaal wel openstaan in stand-by maar Bluetooth niet,vandaar de vraag.

Google hub geeft best redelijk geluid, vergeet niet om via de home app op je telefoon de bass wat omhoog te schroeven van de hub.

Edit:

Ik heb ook mijn mi Home Security 360 camera werkend gekregen op de hub. Waar op de telefoon ik er niks mee kan. Laat hij mooi beeld zien bij de hub! Gelukkig aangezien het een uitstekende camera is voor 33€ en dat is heel wat anders dan een vergelijkbare nest camera. (gebruik hem als babyfoon)

[ Voor 31% gewijzigd door Practics op 02-06-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Is het mogelijk om alleen een gedeelde google agenda te tonen op de nest hub? Ik moet zover ik kan zien persé ook mijn "prive" agenda aanzetten omdat dit mijn account is die ook gebruikt wordt in de google home setup.

[ Voor 3% gewijzigd door renzo4000 op 02-06-2019 14:17 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 07:49
Iemand met een Hub en een G-Suite account?
Voordat ik de Hub de eerste keer had ingesteld had ik wat test-foto's in mijn account gezet (ik gebruik Google normaal niet voor foto's) en die werden netjes getoond.
Daarna had ik er een hoop bij gezet maar die werden niet getoond.
Als ik nu naar de instellingen ga in Home zegt hij dat ik geen Albums heb en eender wat ik doe, ik krijg het niet meer aan de praat...

Google lag er blijkbaar uit...

[edit]
Ligt het aan mij of is die Hub nogal buggy? Ik wou testen of het visueel getoond werd als je vraagt een dobbelsteen te gooien, nu zit ik op een volledig wit scherm te kijken :|

[ Voor 21% gewijzigd door Fire69 op 03-06-2019 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Practics schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:56:
Misschien eerder voorbij gekomen. Maar is het ook mogelijk om een WiFi speaker te koppelen aan de Google home. Mijn soundbar laat het WiFi kanaal wel openstaan in stand-by maar Bluetooth niet,vandaar de vraag.
Enkel bt en chromecst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door mcetweaker op 02-06-2019 23:13 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
De laatste tijd erg vaak dat ik onderhand HEY GOOGLE moet schreeuwen wil Mini luisteren. Soms ook wel vier keer.

Stekker er al even uit gehad, helpt niets. Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
Zijn je microfoons goed schoon? Voorzichtig schoonmaken met een wattenstaafje oid en nog eens proberen?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:02:
De laatste tijd erg vaak dat ik onderhand HEY GOOGLE moet schreeuwen wil Mini luisteren. Soms ook wel vier keer.

Probeer eens ok Google ipv hey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Heb er even over heen gewreven en lijkt beter. Zal de training nog eens doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:20
THE_BASE schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:02:

Heb er ook last van. Vooral als ik van een afstandje tegen de Google Home praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llooijmans86
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2023
Schizo007nl schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:32:
[...]

Daarnaast aan het knutselen met de Logitech Harmony Hub om die ook werkende te krijgen.
Hier ook matige ervaring met de Logitech Harmony Hub... doet het zelden. Verder als hij het al doet, dan worden Command's als 'schakel naar kanaal 7' praktisch nooit goed uitgevoerd.

Mij lijkt het zo dat het zou moeten werken, aangezien de Harmony Hub compatible is, maar de resultaten zijn er niet naar.

Iemand die dit wel werkend heeft op een goede manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
llooijmans86 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:47:
[...]

Hier ook matige ervaring met de Logitech Harmony Hub... doet het zelden. Verder als hij het al doet, dan worden Command's als 'schakel naar kanaal 7' praktisch nooit goed uitgevoerd.

Mij lijkt het zo dat het zou moeten werken, aangezien de Harmony Hub compatible is, maar de resultaten zijn er niet naar.

Ik heb sinds kort wat problemen met de Harmony Hub. Ik weet nog niet waar het aan ligt, maar zelfs het aan en uitzetten van de apparaten werkt niet lekker. Mocht ik een oplossing hebben, dan zal ik het hier neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

demo31051987 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:52:
[...]

Ik heb sinds kort wat problemen met de Harmony Hub. Ik weet nog niet waar het aan ligt, maar zelfs het aan en uitzetten van de apparaten werkt niet lekker. Mocht ik een oplossing hebben, dan zal ik het hier neerzetten.
Geen enkel probleem hier. Werkt al bijna een jaar zonder een hikje

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 19:41
Deezer wordt in de Benelux nog niet ondersteund via Google Home , is er een omweg voor zodat deze wel gebruikt kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjil
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:21
llooijmans86 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:47:
[...]

De activiteiten zoals "doe de televisie aan/uit", doe de radio aan/uit", werken prima, ik heb idd ook dat het wisselen van de zenders op TV heel beroerd werkt, soms moet ik het 2 of 3x zeggen voordat er iets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb een nieuwe Home Mini erbij gekocht en deze gekoppeld met een Harman Kardon bluetooth-speaker. Werkt prima.

Maar wat ik nu nog zou willen is het geluid van de tv (bv. YouTube, er zit een losse Chromecast-dongle in) naar die speaker sturen. Dus feitelijk vanaf Chromecast naar Google Home Mini en die is standaard gekoppeld met bluetooth-speaker voor o.a. muziek.

Google me rot, maar krijg het niet voor elkaar. Of kan het gewoon niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:34
THE_BASE schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:52:
Ik heb een nieuwe Home Mini erbij gekocht en deze gekoppeld met een Harman Kardon bluetooth-speaker. Werkt prima.

Maar wat ik nu nog zou willen is het geluid van de tv (bv. YouTube, er zit een losse Chromecast-dongle in) naar die speaker sturen. Dus feitelijk vanaf Chromecast naar Google Home Mini en die is standaard gekoppeld met bluetooth-speaker voor o.a. muziek.

Volgens mij is de chromecast een ONTVANGER, geen zender.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
kruila schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:37:
[...]

Volgens mij is de chromecast een ONTVANGER, geen zender.
Schijnt inderdaad niet te kunnen. Jammer. Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb mijn taalinstellingen van smartphone moeten instellen op Nederlands (belgie)

dan is idd ook de instelling Nederlands (belgie) zichtbaar, zie in screenshot
maar in dit topic/artikel staat een update dat het ook kan op de google home apparaten? maar vraag me af hoe ze dit doen? want ik krijg deze melding in screenshot . dat nederlands (belgie) niet beschikbaar is voor al mijn apparaten

https://www.dropbox.com/s..._20190604-152758.jpg?dl=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03

Je zou een groep kunnen maken van je Chromecast en Google Home mini. Dan via de groep YouTube afspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online

kan alleen door een kabeltje van tv naar speaker of als je televisie via bluetooth verbinding kan leggen met die speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbeer
Hier werkt de Harmony Hub ook perfect in combinatie met de Google Home.

Edit: ik moet wel de "tv kijken" activiteit starten met de stem, anders werkt de stembesturing niet. Maar doe ik dat, dan werkt het perfect.

[ Voor 50% gewijzigd door Troetelbeer op 04-06-2019 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbeer
NoFate schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:32:
ik heb mijn taalinstellingen van smartphone moeten instellen op Nederlands (belgie)

dan is idd ook de instelling Nederlands (belgie) zichtbaar, zie in screenshot
maar in dit topic/artikel staat een update dat het ook kan op de google home apparaten? maar vraag me af hoe ze dit doen? want ik krijg deze melding in screenshot . dat nederlands (belgie) niet beschikbaar is voor al mijn apparaten

https://www.dropbox.com/s..._20190604-152758.jpg?dl=0
Ik kan nog geen Nederlands (België) kiezen op mijn telefoon. Wordt het met en met uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Troetelbeer schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:55:
[...]

Ik kan nog geen Nederlands (België) kiezen op mijn telefoon. Wordt het met en met uitgerold?
Je moet ook eerst de taal op je telefoon via de algemene settings op België zetten , dan pas is ook België beschikbaar als taal in assistent...
Als ik hem op US zet of Nederland (NL) , dan kan ik België ook niet kiezen als taal in assistent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbeer
NoFate schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:04:
[...]

Je moet ook eerst de taal op je telefoon via de algemene settings op België zetten , dan pas is ook België beschikbaar als taal in assistent...
Als ik hem op US zet of Nederland (NL) , dan kan ik België ook niet kiezen als taal in assistent
Ik kan bij de algemene settings op mijn telefoon alleen bij regio Belgie kiezen en als ik dan naar talen en invoer ga, dan staat er geen Belgie, enkel Nederlands(en tig andere talen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Troetelbeer schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:10:
[...]

Ik kan bij de algemene settings op mijn telefoon alleen bij regio Belgie kiezen en als ik dan naar talen en invoer ga, dan staat er geen Belgie, enkel Nederlands(en tig andere talen).
Mijn telefoon staat ook op NL (BE), maar kan in de Assistant ook enkel NL(NL) kiezen...

Zal wel komen binnenkort hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ook_gek
  • Laatst online: 17-08-2024
Ben een beetje aan het spelen met m,n hue lampen en de Google home mini. Alles werkt prima enkel een bepaalde scène aan zetten lijkt niet te werken. Nu kan ik er niet heel veel over vinden of het nou wel of niet werkt als de taal op Nederlands staat?

Hij ziet de verschillende scène wel onder apparaten staan.
Hey Google, zet de huiskamer lampen op scène Netflix

Of gebruik ik nou heel dom een verkeerd commando? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09-2024
ook_gek schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:19:
Ben een beetje aan het spelen met m,n hue lampen en de Google home mini. Alles werkt prima enkel een bepaalde scène aan zetten lijkt niet te werken. Nu kan ik er niet heel veel over vinden of het nou wel of niet werkt als de taal op Nederlands staat?

Probeer eens "Hey Google, start scène [naam van scène]".

Dit werkt wel bij mij maar dan met scènes van KAKU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ook_gek
timn89 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:17:
[...]

Probeer eens "Hey Google, start scène [naam van scène]".

Dit werkt wel bij mij maar dan met scènes van KAKU.
Werkt bij mij helaas niet. Verschillende geprobeerd maar helaas.
Ik krijg dan zoek resultaten.

Heb ook een scène met naam film kijken. Maar als ik dat probeer krijg ik YouTube resultaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:03
Met Yeelight gebruik ik in elk geval 'activate scene <naam>'.

Zorg wel dat je eerst je een device sync hebt gedaan.

[ Voor 31% gewijzigd door new_guy op 04-06-2019 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ook_gek
new_guy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:34:
Met Yeelight gebruik ik in elk geval 'activate scene <naam>'.

Zorg wel dat je eerst je een device sync hebt gedaan.
Dat heb ik toch al gedaan als het mij wel lukt alle lampen te bedienen van groep, selectief per lamp of kleur laten veranderen? Of mis ik nu iets?

Onder cenes bij apparaten zie ik ze ook allemaal staan.

Start cene helder

Dan krijg ik, laat mij je helpen en krijg ik vakanties te zien in Den Helder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

ook_gek schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:07:
[...]

Start cene helder

Dan krijg ik, laat mij je helpen en krijg ik vakanties te zien in Den Helder :D
Het hangt er ook een beetje van af welke naam je hebt gekozen. Ik had een scene "Normaal" voor mijn verlichting. Je mag driemaal raden wat er gebeurt als ik zeg: Speel Normaal

YouTube: Normaal - Høken (1979)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 09:46

Hey Google, zet [naam scene] in de [naam kamer] aan.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Kan je de feedback die google geeft limiteren?

Als ik zeg google doe de woonkamer lichten uit. Volstaat wat mij betreft een "ok". Niet wat ik nu allemaal te horen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
lowfi schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:07:
Kan je de feedback die google geeft limiteren?

Als ik zeg google doe de woonkamer lichten uit. Volstaat wat mij betreft een "ok". Niet wat ik nu allemaal te horen krijg.
Dit is een veelgehoorde klacht en kan helaas niet aangepast worden.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03

Ik schakel tussen mijn scenes op de volgende manier;

Ok google, activeer 'film'

Works like a charm!

Etuuuuuh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Vanaf 10 juni bij AH:

Google Home Mini €39,- of 29,- + 500 airmiles.

Google Nest Hub + Google Home Mini voor €99,- + 1500 airmiles

Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/live_nl/threads/full_screen/CrOQN/105363.jpg

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imnoa schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:27:
Vanaf 10 juni bij AH:

[Afbeelding]
We hebben toch niks te doen 2e Pinksterdag. Kunnen we met z’n allen om 12.00 uur naar AH. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er behalve de Nest camera’s en die van Arlo (draadloos op accu’s) nog andere (betaalbare) security camera’s (indoor en outdoor) die met Google Home werken? Nog specifieker: die beeld tonen op de Home Hub? Ik lees bv dat de camera’s van Ezviz wel Google Assistant ondersteunen, maar voor zover ik heb kunnen zien alleen om het alarm uit/aan te zetten. Ezviz ondersteunt wel de Amazon Echo met scherm, dan zou dit toch ook moeten kunnen werken met Google Home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ljsvv
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 12:18
Ik heb vernomen dat de Wyze cams werkend zijn op de Google Hub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ljsvv schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:50:
Ik heb vernomen dat de Wyze cams werkend zijn op de Google Hub..
Inderdaad. Thanks!
https://9to5google.com/20...assistant-camera-support/

Ik ben erg benieuwd hoe high ‘high latency’ is. In de reacties lees ik dat de stream stopt na 10 min. Dus niet echt geschikt om een paar uur in de avond de baby/kinderkamer in de gaten te houden.

Kun je bv met een Nest cam wel een paar uur streamen?

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 05-06-2019 16:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Serena
Kon het niet laten. Net een tweede Hub gekocht voor op het nachtkastje. Kan zo prima mijn 28 jaar oude wekker vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serena schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:06:
Kon het niet laten. Net een tweede Hub gekocht voor op het nachtkastje. Kan zo prima mijn 28 jaar oude wekker vervangen.
Dat wil ik ook overwegen. Straks met de AH/airmiles actie maar gelijk proberen twee te kopen. Eentje in de woonkamer en een in de slaapkamer.
Kun je de tijd beeldvullend tonen? En is het scherm niet te fel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog11
  • Laatst online: 10:18
meesje schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:48:
Zijn er behalve de Nest camera’s en die van Arlo (draadloos op accu’s) nog andere (betaalbare) security camera’s (indoor en outdoor) die met Google Home werken? Nog specifieker: die beeld tonen op de Home Hub? Ik lees bv dat de camera’s van Ezviz wel Google Assistant ondersteunen, maar voor zover ik heb kunnen zien alleen om het alarm uit/aan te zetten. Ezviz ondersteunt wel de Amazon Echo met scherm, dan zou dit toch ook moeten kunnen werken met Google Home?
Hier geven de Netatmo Présence en Welcome prima beeld op de Google Home Hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadDog11 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:13:
[...]

Hier geven de Netatmo Présence en Welcome prima beeld op de Google Home Hub
O ja, die zag ik inderdaad ook voorbij komen. Maar euh... betaalbaar? ;)
Is de stream snel zichtbaar? Kun je ook (oneindig) lang naar de stream kijken of stopt net (zoals bij Wyze) na 10 min.?

Edit: Nog even verder gezocht. Hier een lijst met compatible producten.
https://support.google.com/googlehome/answer/9137164?hl=en
Ook de Logitech Circle 2 die net als Netatmo ook compatible is met HomeKit.

[ Voor 21% gewijzigd door meesje op 05-06-2019 18:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadDog11
  • Laatst online: 10:18
meesje schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:40:
[...]

O ja, die zag ik inderdaad ook voorbij komen. Maar euh... betaalbaar? ;)
Is de stream snel zichtbaar? Kun je ook (oneindig) lang naar de stream kijken of stopt net (zoals bij Wyze) na 10 min.?
Heb de streek redelijk snel op het scherm +/- 11 seconden, en blijft zeker 3 uur streamen, langer nog niet getest, vrouw denkt dat het een nieuw fotolijstje is ;) , zal wel via firmware update extra functionaliteit in komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
kun je de sonos one nu ook al gebruiken met de assistant? Ik krijg in de app de melding dat het nog niet beschikbaar is in mijn land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
Imnoa schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:27:
Vanaf 10 juni bij AH:

[Afbeelding]
Dat is een prima deal! Zelfs als je geen airmiles hebt (of niet genoeg) krijg je er nog een Google Home Mini gratis bij!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
meesje schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:38:
[...]

Tijd is inderdaad beeldvullend.
Ik heb het zo ingesteld dat als de (woon)kamer donker is hij overschakelt naar de klok ipv fotokader.
Ik moet dan mijn best doen om de tijd te kunnen lezen, het is dus zeker niet fel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:50
zoeperman schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:47:
kun je de sonos one nu ook al gebruiken met de assistant? Ik krijg in de app de melding dat het nog niet beschikbaar is in mijn land...
Ja, maar deze vraag is voor het Sonos topic. Daar staat ook de work-around om dit voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Mijn routines werken niet meer sinds vanavond. Zowel m'n Home als m'n telefoon. Meerdere routines geprobeerd

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 20:57
Tusk schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:48:
Mijn routines werken niet meer sinds vanavond. Zowel m'n Home als m'n telefoon. Meerdere routines geprobeerd
Hier hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ljsvv
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 12:18
Bij mij hebben routines met Nederlands als ingestelde taal nog nooit als optie vertoond in de assistent instellingen, zou dat inmiddels wel het geval moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Bij werken ze sinds gisteravond niet meer.
Niet met voice of als je ze met de hand aftrapt.
Staat in gesteld op English US.
Gegoogled maar is niks van te vinden over storing ofzo.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blavlaa schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 07:13:
Bij werken ze sinds gisteravond niet meer.
Niet met voice of als je ze met de hand aftrapt.
Staat in gesteld op English US.
Gegoogled maar is niks van te vinden over storing ofzo.
Ook bevestiging op reddit.
https://www.reddit.com/r/...er_triggering_with_voice/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
meesje schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:38:
[...]

Dat wil ik ook overwegen. Straks met de AH/airmiles actie maar gelijk proberen twee te kopen. Eentje in de woonkamer en een in de slaapkamer.
Ja, op de slaapkamer heb ik inderdaad geen fotolijstje aangezet. Gewoon de klokfunctie.
En je moet je best doen om de tijd te kunnen lezen, zo ver dimt hij.
Was er ook een beetje bang voor, dek zelfs het rode lampje van de tv af namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
meesje schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:48:
Ook de Logitech Circle 2 wordt netjes weergegeven, Wat ik niet verwachtte, hij laat ze op mijn Philips Ambilight zien als die aanstaat, heb die ingesteld als weergave scherm. Zit al vanzelf een soort Chromecast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdh76
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:34
Bij mij werkt het opvragen van nieuws de laatste maanden niet of zelden. Ik heb als nieuwsbron NOS staan. Als ik vraag "Vertel me het nieuws" : sorry ik kan het nieuws momenteel niet ophalen (en momenteel is dus als 4 maanden...). Als ik vraag "vertel met het sportnieuws" dan speelt hij RTL sport nieuws af.

Iemand hier ook last van en een oplossing? Het werkte voorheen wel. Ook is 'Mijn dag"op google home app (Ios) helemaal leeg al een paar maanden en valt er niets toe te voegen. Heb de google home mini al gereset maar dit hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
tomdh76 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:58:
Bij mij werkt het opvragen van nieuws de laatste maanden niet of zelden. Ik heb als nieuwsbron NOS staan. Als ik vraag "Vertel me het nieuws" : sorry ik kan het nieuws momenteel niet ophalen (en momenteel is dus als 4 maanden...). Als ik vraag "vertel met het sportnieuws" dan speelt hij RTL sport nieuws af.

Iemand hier ook last van en een oplossing? Het werkte voorheen wel. Ook is 'Mijn dag"op google home app (Ios) helemaal leeg al een paar maanden en valt er niets toe te voegen. Heb de google home mini al gereset maar dit hielp niet.
Oplossing? Overschakelen naar Engels. Ik gebruik ook NOS, kan elke ochtend luisteren. Maar vraag wel Latest news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

maartend schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:23:
[...]

Oplossing? Overschakelen naar Engels. Ik gebruik ook NOS, kan elke ochtend luisteren. Maar vraag wel Latest news
Waarom overschakelen naar Engels? het werkt hier prima in het Nederlands. Er is geen work around nodig voor een 'algemeen' probleem. Blijkbaar staat er iets niet goed bij @tomdh76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ortep schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:18:
[...]

Waarom overschakelen naar Engels? het werkt hier prima in het Nederlands. Er is geen work around nodig voor een 'algemeen' probleem. Blijkbaar staat er iets niet goed bij @tomdh76
Omdat ik nooit problemen heb maar hen ook enkel op engels heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

maartend schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:31:
[...]
Omdat ik nooit problemen heb maar hen ook enkel op engels heb staan.
In het NL ervaar ik ook nooit problemen. Ik denk dat het probleem hierboven ligt in de geselecteerde nieuwsbron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SnoeiKoei schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:37:
[...]

In het NL ervaar ik ook nooit problemen. Ik denk dat het probleem hierboven ligt in de geselecteerde nieuwsbron.
Ik heb ook NOS, volslagen geen problemen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

maartend schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:41:
[...]

Ik heb ook NOS, volslagen geen problemen mee.
Ik zelf ook maar desondanks lost het kiezen van een andere nieuwsbron (en evt dan weer terug naar de NOS?) het probleem wellicht op. Bij mij werkte dat een paar maanden terug iig, toen ik ook geen nieuws meer kon afspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SnoeiKoei schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:49:
[...]

Ik zelf ook maar desondanks lost het kiezen van een andere nieuwsbron (en evt dan weer terug naar de NOS?) het probleem wellicht op. Bij mij werkte dat een paar maanden terug iig, toen ik ook geen nieuws meer kon afspelen. :)
Aha, dat is nog eens een slim idee. En logisch, want doe ik ook met mijn internetradio als hij een zender niet pakt. Moet hem onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
maartend schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:23:
[...]

Bij de Google Hub, leest hij dan het nieuws voor of kun je ook het laatste NOS journaal bekijken?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 64 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
quickreply uitgeschakeld ivm slowchat posts...