Gynnad schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:15:
We zijn aan het kijken om de
pricewatch: Nest Hub - Charcoal aan te gaan schaffen, maar ik vraag mij af of ik daar alles mee kan gaan doen wat ik wil:
Wat er mee kan, zo ver ik tot nu toe heb begrepen:
- Philips Hue lampen bedienen
- Muziek luisteren (al begreep ik dat de geluidskwaliteit erg matig is, is dit van de max variant, die niet in Nederland verkrijgbaar is, wel beter?)
- Routes naar het werk / met de trein
Maar wat ook prettig zou zijn is bijvoorbeeld het huidige / meest recente NOS journaal te kijken. En hoe werkt het met recepten, zijn er bepaalde (Android) apps die je kunt installeren of hoe gaat dit exact in zijn werk? Heb geprobeerd naar een overzicht van de features/apps te zoeken, maar kan niet echt duidelijk vinden wat er momenteel allemaal gesupport wordt.
Ik heb een Nest Hub en de volgende dingen werken bij mij prima
- Bediening Philips Hue (meerdere kamers/lichten)
- Bediening Tado Radiator Thermostaten
- Ingebouwde Chromecast voor o.a. ZiggoGo, YouTube en Spotify (Netflix werkt niet)
- Assistent functies zoals weer, verkeer en nieuws
Twijfel om m'n Ring videodeurbel te vervangen met een Nest Hello zodat ik ook op het display de videofeed van de deurbel kan zien (en ook de gong functie komt dan uit de Hub).
Daarnaast aan het knutselen met de Logitech Harmony Hub om die ook werkende te krijgen.
Ben verder benieuwd wat mijn Sonos Beam straks gaat doen na de juli update, dan zit daar ook Google Assistant op.
Geluid is wel aardig, maar ik gebruik Sonos in het hele huis dus niet nodig als speaker.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.