Ik heb er hier aardig wat in huis staan en mijn ervaring is dat de Mini goed voldoet voor radio en muziek op laag volume.pitchdown schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:28:
[...]
eigenlijk t.o.v. de mini is het alleen de geluidskwaliteit het verschil toch?
heb hier al een mini staan voor 29 euro.
In de slaapkamer heb ik, zoals hierboven al eens gemeld, aan beide kanten van het bed een Mini en als ik eerlijk ben vind ik het geluid daarvan mooier dan van 1 Home (de bas vind ik in kleine ruimtes te overheersend, zelfs als ik de bas op het laagste niveau zet)
In grote ruimtes zoals een woonkamer is een Home heel veel beter. Het geluid is mooi rond en vol en er is een flinke bas. Ik heb ook het idee dat de microfoons beter reageren. Tegen een Home hoef ik commando's minder vaak te herhalen.
Als je een muziekliefhebber bent of houdt van muziek op flink volume, kies dan zeker een HomeSonos.
Ja dat is de drukte.Kitser schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:22:
[...]
De website is wel ontzettend traag. En er treden regelmatig fouten op. Misschien is het erg druk?
Ik heb er net besteld. Betaald met Paypal en een bevestigingsmail van Paypal en Cyberport. Alleen toen ik werd terug geleid van Paypal naar Cyberport kreeg ik weer een foutmelding met lege tekstvelden.
Ik denk dat het wel goed gegaan is vanwege de mailtjes vanPaypal en Cyberport
Ik heb zelf vanmorgen nog zonder problemen kunnen bestellen.
[ Voor 23% gewijzigd door Medione1210 op 23-11-2018 10:53 ]