Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Geen idee, maar ik heb hetzelfde met G Suite accounts. Beetje lomp dat de ondersteuning van G Suite weer slechter moet zijn...Luppie schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 02:44:
Ik probeer een 2e account te koppelen (beide Google for Business) en krijg deze foutmelding.
[Afbeelding]
Is hier omheen te werken?
Dhz http://www.mysmartcave.ne...unt-google-home-mini-diy/NoFate schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:47:
Iemand die al een mooie Google mini wall mount heeft gekocht waar de kabel mooi is weggewerkt? Mag je altijd picture posten
NoFate schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:47:
Iemand die al een mooie Google mini wall mount heeft gekocht waar de kabel mooi is weggewerkt? Mag je altijd picture posten

Plafond montage in de keuken.
GHmini, HK citation, GH hub, Xiaomi + Harmony hub
Iets van 2 euro op AliExpress.NoFate schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:33:
Mooi , was op zoek naar mooi houdertje voor dan dadelijk op stopcontact
De Google Home is overigens vandaag hier in de aanbieding https://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly/
[ Voor 18% gewijzigd door Medione1210 op 17-11-2018 12:40 ]
Hahaha vet! Geen last van slechte gevoeligheid of verstaanbaarheid, omdat hij in een hoekje hangt?Ax05 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:09:
[...]
[Afbeelding: Google Mini in plafond keuken]
Plafond montage in de keuken.
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2018 12:01 ]

NoFate schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:47:
[ Voor 20% gewijzigd door _LF_ op 17-11-2018 12:06 ]
Zijn er verschillende versie van Google Home Mini in omloop dan?GabrielWB schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 02:10:
Mochten mensen nog op zoek zijn naar een Home Mini, eind volgende week zijn de in de Bonus bij de AH voor €39. Het is een op=op actie, dus het lijkt erop dat ze van een restpartij af willen.
[Afbeelding]
http://folder.ah.nl/bonus-week-47/page/28-29
Hey Google, doe de Sinterklaasrap.
Zat met een glimlach achter mijn bureau.
Sunfalls schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:34:
Rachid Finge van Google plaatste net een grappige tweet:
Hey Google, doe de Sinterklaasrap.
Zat met een glimlach achter mijn bureau.
Albert Heijn is een van de launchpartners van Google in Nederland (hoewel ik deze apparaten nog niet in de fysieke winkel bij ze heb zien liggen). Wat ik uit de ad begrijp leveren ze alleen witte, maar voor € 39 is dit een mooi offensief voor de feestdagen.GabrielWB schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 02:10:
Mochten mensen nog op zoek zijn naar een Home Mini, eind volgende week zijn de in de Bonus bij de AH voor €39. Het is een op=op actie, dus het lijkt erop dat ze van een restpartij af willen.
Ik heb deze van AliExpress voor in de keuken. Ben er wel tevreden over.NoFate schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:47:

En deze ergens in Amerika besteld geloof ik. Voor in de badkamer. Is gewoon gemaakt met een 3d printer. Maar die heb ik niet. Dus deze maar besteld. Vind het er netjes uitzien.

[ Voor 26% gewijzigd door Kitser op 17-11-2018 13:17 ]
Nee juist niet.Hmmbob schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:52:
[...]
Hahaha vet! Geen last van slechte gevoeligheid of verstaanbaarheid, omdat hij in een hoekje hangt?
Is van de 3 mini's in de woonkamer het meest dominant.
GHmini, HK citation, GH hub, Xiaomi + Harmony hub
Nieuwsbrief? Want op de website is nog niets te vinden.Jos95 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 13:31:
Misschien niet on-topic, maar dinsdag 20 november is de google home mini voor slechts 29 euro te verkrijgen bij mediamarkt. Voor iedereen die er nog 1 wil kopen
Hopelijk ook de zwarte, dan ga ik er zeker nog 1 of 2 halen.
https://nl.pepper.com/aan...agdeals-media-markt-83094Sunfalls schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:18:
[...]
Nieuwsbrief? Want op de website is nog niets te vinden.
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Jup, ook de zwarte. Zie https://nl.pepper.com/aan...agdeals-media-markt-83094Sunfalls schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:18:
[...]
Nieuwsbrief? Want op de website is nog niets te vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Jos95 op 17-11-2018 15:43 ]
Je kan via de chat hele goede support krijgen van google via https://support.google.com/googlehome?hl=en-gb#topic=7029677Weet jij waar ik hiervoor een bugreport voor kan doen of support op kan krijgen?
grz
MJ
Iemand een idee ? Software glitch ? Per ongeluk een hot word gedetecteerd ? De home in de huiskamer waar wij dan zelf zitten doet dit overigens niet.
Zijn er Europese versies van wandcontactdozen welke de google home mini ondersteunen zoals te zien is in deze video?
YouTube: Mount Genie Google Home Mini Mounts & New Smart Home Shelf Review
Do more
https://s.click.aliexpress.com/e/Hbd1RNJRetroHead schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:19:
Zijn er Europese versies van wandcontactdozen welke de google home mini ondersteunen zoals te zien is in deze video?
YouTube: Mount Genie Google Home Mini Mounts & New Smart Home Shelf Review
Deze past in combinatie met de EU stekker van de Mini.
Met Olisto ben je van dat "Praat met" gebeuren af en heb je best wel veel Nederlandse commands.barrymossel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:33:
[...]
Op deze manier is het wel erg omslachtig eerlijk gezegd. Sowieso ben ik totaal geen fan van dat "praat met"...
Hoe heb je hem aangesloten, verloopstekker of is het een USB aansluiting?Pimmetje651 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:35:
Heb inmiddels het Google home pakket bijna compleetsinds vandaag een hub in huis en daar eens mee begonnen te spelen. De conclusie voor nu : tof en leuk speelgoed met iets minder geluid en grootste nadeel : NL werkt geheel (nog) niet .
Nog steeds alleen Engels?
Verlichting is wel gewoon te bedienen via het display?
De adapter zelf heeft een UK aansluiting, en de aansluiting in de Hub is een ronde ,dus geen micro/mini of USB -C bijvoorbeeld. Voor mij is het nu daarom even het snelste met een adapterPwee schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:10:
[...]
Hoe heb je hem aangesloten, verloopstekker of is het een USB aansluiting?
JepNog steeds alleen Engels?
Jazeker, als je maar in het Engels praat komt er een scherm naar voren waarmee je bijv via touch wat extra opties krijgtVerlichting is wel gewoon te bedienen via het display?
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
[ Tesla MIG MYP ]
Ik wilde het niet zeggen .......Cyw00d schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:56:
Ik heb een 3d printer, als mensen mounts oid willen hebben kan ik tegen een kleine vergoeding wel wat opsturen.
Heb hier ook een 3D printer (CR-10) staan,dus wil eventueel bij overvraging ofzo ook wel aan slingerenCyw00d schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:56:
Ik heb een 3d printer, als mensen mounts oid willen hebben kan ik tegen een kleine vergoeding wel wat opsturen.
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Daar is mijn assistent het niet mee eens.NoFate schreef op zondag 18 november 2018 @ 08:51:
Ook met home assistant moet je niet meer "praat met" zeggen... Daar maak je je eigen shortcuts, zowel in NL als ENG ...
Op snelkoppelingen reageert ze niet, daarom gebruik ik IFTTT, dan lukt het wel.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nothing phone 3a - AMD RX 6900 XT - AMD Ryzen 7 5800X
Als ik bijvoorbeeld zeg "Oke Google, stel de lampen in de woonkamer in op avond" dan krijg ik doodleuk te horen dat dit niet wordt begrepen. Ik heb daarna nog wel iets geprobeerd met IFTT maar ook dat resulteerde in een doodspoor gisterenavond. Hoe lossen jullie dit op?
Groeten,
Jeroen.
Dit heb ik ook een paar keer gehad met de Mini in de slaapkamer van mijn kinderen toen ze sliepen.mcetweaker schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:14:
de laatste twee dagen al een aantal keer dat de google home mini in een slaapkamer waar op dat moment niemand is, opeens "er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens" laat horen.
Iemand een idee ? Software glitch ? Per ongeluk een hot word gedetecteerd ? De home in de huiskamer waar wij dan zelf zitten doet dit overigens niet.
Die schrokken zich uiteraard wezenloos.. Hun kamer was geheel stil, dus er was geen trigger mogelijk.
De laatste keer dat dit gebeurde (en dat ik het door had) is alweer een paar maanden geleden).
Gaat lekker maar niet heus.
Sometimes you need to plan for coincidence
Dit lukt wel met "shut down tv", maar niet met een nederlandse variant als "tv uit", "tv uitzetten".
Iemand die hier het juiste NL keyword in heeft?
Ik liep hier ook tegenaan, uiteindelijk lukt het mij door gewoon te zeggen: zet [naam scene] aan.jeroenICT schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:43:
Ben sinds zaterdagavond de bezitter van een Google Home. Een mooi apparaat met verbazend goed geluid voor zo'n 'klein' dingetje. Gelukkig pikt hij het Nederlands goed op wel heb ik een tekortkoming gezien en dit is dat mijn assistent het lastig vindt om mijn Hue lampen in een bepaalde sfeer te zetten.
Als ik bijvoorbeeld zeg "Oke Google, stel de lampen in de woonkamer in op avond" dan krijg ik doodleuk te horen dat dit niet wordt begrepen. Ik heb daarna nog wel iets geprobeerd met IFTT maar ook dat resulteerde in een doodspoor gisterenavond. Hoe lossen jullie dit op?
Groeten,
Jeroen.
Probeer dat maar eens
ik zeg 'stop televisie' maar dat is alleen om chromecast te stoppen.pitchdown schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:34:
ik wil via IFTTT de tv/soundbar uit laten zetten (IFTTT met harmony)
Dit lukt wel met "shut down tv", maar niet met een nederlandse variant als "tv uit", "tv uitzetten".
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Zojuist even geprobeerd en het werkt inderdaad! Ik ben weer blijStimpy68 schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:02:
[...]
Ik liep hier ook tegenaan, uiteindelijk lukt het mij door gewoon te zeggen: zet [naam scene] aan.
Probeer dat maar eens
Je kunt ook een Broadlink RM Mini of Pro kopen, werkt ook prima en is stukken goedkoper dan Logitachkickbakker schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:54:
Hoe kan ik middels de Google home zowel de tv als de Ziggo mediabox aanzetten? Tv weet ik dat kan met chromecast maar hoe zit het met de mediabox? Moet ik daar bv perse een harmony hub voor hebben?
Lijkt me namelijk handig voor gebruik als wekker.
Zolang je bij google geen verschillende wakewords kan instellen zou ik ze niet te dicht bij elkaar zetten... Je kunt evt wel 2 echo dot's neerzetten met 2 verschillende wakewords.Medione1210 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:12:
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van 2 home Mini's aan beide kanten van het bed, o.a. voor beter geluid maar ik vraag me af of de dichtsbijzijnde home de commando's oppakt als je zo dichtbij elkaar staan.
Lijkt me namelijk haneig voor gebruik als wekker.
"LG isn't supported in this region"
Ik heb al geprobeerd om de taal/regio van mijn telefoon te veranderen naar UK, maar dit heeft niet geholpen.
Dan bedoel ik niet rood, blauw, groen of paars. Maar meer licht blauw, koraal, mint groen etc. Of kan dat niet?
Ik heb een normale home in de woonkamer en een mini in de open keuken.Medione1210 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:12:
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van 2 home Mini's aan beide kanten van het bed, o.a. voor beter geluid maar ik vraag me af of de dichtsbijzijnde home de commando's oppakt als je zo dichtbij elkaar staan.
Lijkt me namelijk haneig voor gebruik als wekker.
Als ik midden tussen die 2 sta "verstaan" ze me allebei. Maar heb het idee dat er maar 1 het commando uitvoert. Maar dat is geen probleem natuurlijk.
Het werkt prima zo.
[ Voor 13% gewijzigd door Kitser op 19-11-2018 22:01 ]
Sublime FM, 100% NL enzovoort.
Ik krijg steeds niet gevonden, ook weet niet wat je bedoeld.
JBL link 20
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
[ Voor 15% gewijzigd door Jos95 op 20-11-2018 00:11 ]
Heb er inmiddels 2 besteld. Mooie deal.Jos95 schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:55:
Reminder: De Google home mini is alleen dinsdag 20 november voor maar 29 euro te krijgen bij mediamarkt!
Had ik ook, aantal keer ververst en nu stond hij op 29 dus in m'n winkelwagentje gezet en betaald.Hurricane schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:10:
Probeer hem online al te bestellen vanaf 24.00 uur. Heeft heel even op 29,- gestaan maar bij het afrekenen stond hij weer op de oude plek. Nu staat de prijs op de website weer op 59,- en staat de mini niet tussen de deals?
Kan even duren denk ik voordat ze alle deals online hebben gezet.
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
volgens mij is het alleen de witte die afgeprijst isHurricane schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:10:
Probeer hem online al te bestellen vanaf 24.00 uur. Heeft heel even op 29,- gestaan maar bij het afrekenen stond hij weer op de oude plek. Nu staat de prijs op de website weer op 59,- en staat de mini niet tussen de deals?
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Even geduld. 3x zwarte net gekocht voor 29euro. Nu alle kamers voorzien van een Home en/of Home MiniSalvatron schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:12:
[...]
volgens mij is het alleen de witte die afgeprijst is
De Home heeft ook best een reëele prijs voor 99euro, maar die had ik al voor 59 uit Dld.
[ Voor 24% gewijzigd door Medione1210 op 20-11-2018 00:38 ]
Nu kan het smart home gebeuren los gaan in huis en gaan we op zoek naar Hue deals en slimme schakelaars. Iemand nog tips?
Do more
Heb je er ook 1 in de wc en 1 op zolder staan?Medione1210 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:25:
[...]
Even geduld. 3x zwarte net gekocht voor 29euro. Nu alle kamers voorzien van een Home en/of Home Mini
De Home heeft ook best een reëele prijs voor 99euro, maar die had ik al voor 59 uit Dld.
De GOOGLE Home Mini Wit kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is helaas niet meer leverbaar.
Dit product is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.
[ Voor 32% gewijzigd door wgfkas op 20-11-2018 08:13 ]
Wc niet en garage niet, maar verder straks overal.Sunfalls schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:50:
[...]
Heb je er ook 1 in de wc en 1 op zolder staan?

Ik zie net dat ze al uitverkocht zijn. Dat is wel erg snel.

Bij Bol staan ze ook op niet leverbaar.
Bij Coolblue de Mini 39 euro.
Bij AH de witte Mini 39 euro
Bij Fonq is de JBL10 99 euro
Bij MM en Bol is de Home alleen dinsdag 99 euro
[ Voor 38% gewijzigd door Medione1210 op 20-11-2018 08:53 ]
Zo even in de winkel kijken
Ik zit eigenlijk nog te azen op een Google Home Max. Hopelijk dat ie ergens nog interessant gaat worden qua prijs bij de oosterburen.
[ Voor 42% gewijzigd door PnD op 20-11-2018 08:27 ]
Ha heb dus net op het randje de laatste gekochttwapee12 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:14:
Witte en zwarte mini's uitverkocht
Verwijderd
Iemand die hier iets voor heeft?pitchdown schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:34:
ik wil via IFTTT de tv/soundbar uit laten zetten (IFTTT met harmony)
weet je zeker dat dit past in NL?Medione1210 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 23:12:
[...]
https://s.click.aliexpress.com/e/Hbd1RNJ
Deze past in combinatie met de EU stekker van de Mini.
Toch nog 2 mini's om 10 uur in de winkel kunnen scorenjeroenICT schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:37:
[...]
Ha heb dus net op het randje de laatste gekocht
'Hey Google, alle lampen uit' krijg ik de indruk dat hij zo'n 5-10 seconden aan het nadenken is en dan pas alle lampen uitzet. Voorheen ging het bijna real-time.
Meer mensen met dezelfde ervaring?
Het is inderdaad wel een beetje lang. Nou heb ik de GH pas sinds afgelopen zaterdag-avond maar valt mij ook op dat hij over sommige commando's 'lang' moet nadenken. Vooral bij hue acties is ie idd lang bezig.Waar het aan ligt weet ik niet zo snel maar heb het vermoeden dat ze aan de kant van hue/google in de backend aan het werk zijn.twapee12 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:03:
Wat mij de afgelopen dagen opgevallen is is dat het wat langer, dan ik gewend was, duurt voordat mijn GH een commando uitvoert. Wanneer ik zeg
'Hey Google, alle lampen uit' krijg ik de indruk dat hij zo'n 5-10 seconden aan het nadenken is en dan pas alle lampen uitzet. Voorheen ging het bijna real-time.
Meer mensen met dezelfde ervaring?
Lucky you! Nou maar hopen dat, dat niet mijn 2 gereserveerde mini's zijn om heb nogal tijd geen winkel bevestiging gekregen dat ze klaar liggen...twapee12 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:58:
[...]
Toch nog 2 mini's om 10 uur in de winkel kunnen scoren
[ Voor 100% gewijzigd door Kitser op 20-11-2018 12:06 . Reden: Dubbele post ]
In de omschrijving zie ik dat ie alleen voor VS stekkers is.
Maar kan het me eigenlijk niet voorstellen. Zo te zien zijn die ook gewoon rond. Alleen andere pinnetjes.
Ik heb deze een paar weken geleden gekocht. Die past sowieso.
https://s.click.aliexpress.com/e/c0xzfZG8

Do more
Zie ik net de (bijgewerkte) aanbieding van AH, 24 euro vanaf vrijdag...was weer te snel met kopen, weer vier euro goedkoper
[ Voor 28% gewijzigd door zebsite op 20-11-2018 21:47 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2018 13:17 ]
Op een plek waar mijn telefoon moeite had met 5Ghz wifi viel me op dat de Home nog goed werkte.RetroHead schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:51:
Krijg mijn Home’s morgen binnen, kan iemand aangeven hoe de WiFi ontvangst is? Heb op de slaapkamer slecht bereik, maar kan nog net voor te browsen op de iPhone. Hoop dat de home mini hier genoeg aan heeft
Toch zou ik,met name voor muziek, zorgen voor een goed bereik?!
Als het binnen garantie die kapot is gegaan zou ik toch een claim indienen!Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:17:
Iemand enig idee waar je een nieuwe adapter kan krijgen voor de Google Home (normale versie, niet de mini). Kan nergens ook maar iets vinden, behalve Chinese remakes op ebay. Maar zo'n ding steekt dag en nacht in, dus wil wel een veilige gecertificeerde oplader.
En anders via een goede electronica zaak een 16.5V 2A power supply kopen.
Jammer dat de Home geen micro USB aansluiting heeft, net als de Mini.
[ Voor 38% gewijzigd door Medione1210 op 20-11-2018 13:27 ]
Effectief dus €66 voor een Home. Alleen in Duitsland te leveren, dus door laten sturen of via een Hermes Paketshop aan de grens.
7800X3D - TUF 4090 - SC2 Pro - Ascher F28 - Simlab GT1 - Quest 3
Hoe ervaren jullie het wanneer er een mini in een open keuken staat en een in de huiskamer (technisch dus dezelfde ruimte) ?
[ Tesla MIG MYP ]
Zelfde situatie hier nu. Ze reageren meestal goed, maar soms praat je in de keuken en reageert de woonkamer. Nog maar heel zelden reageren ze allebei. Verder hebben we ze in een gezamenlijke groep gezet voor muziek, dat werkt wel prettig. De mini blinkt natuurlijk niet uit, maar met 2 klinkt het al een stuk voller/ruimtelijker.Cyw00d schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:42:
...
Hoe ervaren jullie het wanneer er een mini in een open keuken staat en een in de huiskamer (technisch dus dezelfde ruimte) ?
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
Helaas geen garantie issue haha, heb nog de Amerikaanse, maar deze knettert soms in het stopcontact. Kan ook de transformator zijn die van de us een eu plug maakt. Dus wilde hem het liefst verplaatsen door een eu adapter.Medione1210 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:18:
[...]
Als het binnen garantie die kapot is gegaan zou ik toch een claim indienen!
En anders via een goede electronica zaak een 16.5V 2A power supply kopen.
Jammer dat de Home geen micro USB aansluiting heeft, net als de Mini.
Daar zat ik ook aan te denken, maar dan is het raar dat ie online ook aangeeft dat het in de winkel niet op voorraad is. Ikzelf was daardoor al niet van plan naar de winkel te gaan. Het is dat een collega er wel langs ging en zag dat ze er nog veel hadden.Ves schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:32:
Kan ook een tactiek zijn zodat men naar de winkel komt en tijdens het zoeken nog iets koopt dat al in de aanbieding is.
Misschien willen ze online niets verkopen/laten reserveren om mensen naar de winkel te krijgen, maar biedt het systeem geen andere optie dan de voorraad op 0 te zetten.
Is er toevallig iemand die een adres in Duitsland heeft? Of iemand die ze wil ophalen? Ik woon te ver. Maar zou er graag één voor m'n vader willen kopen.millerman_sf schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:32:
Ook interessant: Google Home bij Otto.de voor €80. Meld je aan als nieuwe klant en je krijgt codes voor €10 korting + 5% korting die je kunt stapelen (codes 84555 & 12703). Daar bovenop nog gratis verzending tot halverwege 2019!
Effectief dus €66 voor een Home. Alleen in Duitsland te leveren, dus door laten sturen of via een Hermes Paketshop aan de grens.
Bij AH zijn ze 39 (of 34 met airmiles)Cyw00d schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:42:
Ik heb ook 2 zwarte besteld (bij ah voor 29) en heb er al 1 thuis liggen. Ook de normale Home besteld bij bol.com voor 99 euro, kijken of ik familie er blij mee kan maken als ik zelf genoeg heb.
Ze willen mensen trekken inderdaad. Het was echter hier bij de MM in Leeuwarden bijzonder rustig. En er lagen een uurtje geleden nog ongeveer 15 witte mini's en een zwarte in een bak te shinen. De chromecast 2's waren overigens wel uitverkocht. Sidenote: ik wordt gek van de pogingen tot cross selling aan de kassa. Nu was het iets met ziggo en energie geloof ik. Ophouden met dat geneuzel Media Markt! Als ik het wil, vraag ik er wel om rechtstreeks bij de leverancier.maikel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:38:
[...]
Daar zat ik ook aan te denken, maar dan is het raar dat ie online ook aangeeft dat het in de winkel niet op voorraad is. Ikzelf was daardoor al niet van plan naar de winkel te gaan. Het is dat een collega er wel langs ging en zag dat ze er nog veel hadden.
Misschien willen ze online niets verkopen/laten reserveren om mensen naar de winkel te krijgen, maar biedt het systeem geen andere optie dan de voorraad op 0 te zetten.
Kan ik een Google Home Mini aansluiten op een Harman Kardon Bluetooth Speaker voor audio en dan het beeld via Chromecast van m'n Sony TV laten verlopen? Ik wil TV kijken, maar geen audio via die Home hebben, dat is geen geweldig geluid naar ik heb begrepen.
Daarnaast wil ik natuurlijk Spotify aan het werk zetten en het geluid horen via de Harman Kardon.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max

Zat alleen weer wat uit te proberen waar ik dan weer een beetje gefrustreerd van word.... Zeg: speel radio 538 op thuisgroep (alle home speakers), antw: ik kan alleen videos afspelen op chromcast enz enz... Zeg ik speel radio 538, antw: moet ik die afspelen op thuisgroep?, Ja, antw: okay, ik speel radio 538 op thuisgroep...

Het is soms wel nog wel krom met bepaalde zaken....
Als je een bluetooth speaker wilt aansluiten via de home app dan moet ie volgens wel google home ondersteuning hebben. Anders is hij niet vindbaar voor de home (denk ik?). Een optie is om er een chromecast audio aan te hangen als je een 3.5mm jack ingang hebt.THE_BASE schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:26:
Ik heb er zojuist één gekocht en misschien komt er een tweede bij. Wat ik mij afvraag:
Kan ik een Google Home Mini aansluiten op een Harman Kardon Bluetooth Speaker voor audio en dan het beeld via Chromecast van m'n Sony TV laten verlopen? Ik wil TV kijken, maar geen audio via die Home hebben, dat is geen geweldig geluid naar ik heb begrepen.
Daarnaast wil ik natuurlijk Spotify aan het werk zetten en het geluid horen via de Harman Kardon.
Mijn home's komen morgen
Do more
Maar het is dus niet mogelijk het geluid van Spotify direct daar heen te geleiden? Dan kan ik dat beter via iOS/AirPlay blijven doen.RetroHead schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:49:
[...]
Als je een bluetooth speaker wilt aansluiten via de home app dan moet ie volgens wel google home ondersteuning hebben. Anders is hij niet vindbaar voor de home (denk ik?). Een optie is om er een chromecast audio aan te hangen als je een 3.5mm jack ingang hebt.
Mijn home's komen morgenZin in
Had het fijn gevonden als het via Bluetooth kon, maar geen ramp.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dit topic is gesloten.
quickreply uitgeschakeld ivm slowchat posts...