Geen idee.

Kan ik NL zinnen gebruiken of moet het echt Engels zijn?
IFTTT kan alleen Engels inderdaad.
Ik heb bv activiteit TV kijken, dat is tv aan, soundbar aan en decoder aan.
Als ik vraag om start tv dan wordt alleen mijn Shield aangezet (is activiteit Shield, niet tv) (ook de soundbar blijft uit) en krijg ik de melding dat ze mijn tv nog niet kan aanzetten.
Hoe heb je het geconfigureerd en herkent ze ook echt je tekst?
Ik had een 'start Apple tv' actie maar dat weigerde ze ook, de alias 'start Netflix' wordt wel herkend. Ik heb soms het gevoel dat je niet echt apparaat namen moet gebruiken om verwarring te voorkomen. Zo had ik initieel een hue scene die 'Licht' heette, werkt ook niet ideaal.
Edit:
Heb een beetje zitten spelen, maar het blijft wel beta troep.
Hieronder letterlijk de tekst die ze herkent en de actie. Per drie zijn het gewoon aliassen van dezelfde applet:
Stop watching: zoekt in Nederlands naar stopwatches
Turn off music: prima (gebeurt geen hol)
Turn off Netflix: eindelijk wat ik wil, Harmony zet alles uit
Start Apple tv: zoekt op Google
Start Netflix: werkt, Harmony start de juiste activiteit
Watch Apple TV: werkt ook
Dan nog lachen met woorden:
Random colors werkt, tweede keer schrijft ze ineens colours en werkt het niet meer.
Dan over op puur random. Monotoon gesproken wordt dat zonder hoofdletter en werkt de actie, met iets meer intonatie schrijft ze het met een hoofdletter en krijg je als reactie 'prima' waarna er weer geen hol gebeurt.
Schiet mij maar lek. Tip van mij is om het eerste woord uit je zin zo te kiezen dat ze zeker weet dat je Engels hebt, anders grote kans op gezeik.
[
Voor 34% gewijzigd door
Gonadan op 15-11-2018 19:33
]