Ik ben aan het nadenken over de Google Home aan te schaffen.
Misschien kunnen jullie even jullie ervaringen vertellen ermee.
Ik heb zelf nog geen smart apparatuur zoals Philips Hue dus deze functies zal ik niet kunnen gebruiken.
Ik wil me met de Google Home vooral focussen voor ermee muziek te luisteren via Spotify (& TuneIn want via daar kan je Radio luisteren lees ik hier?). Maar ook evenzeer dingen vragen of instellen en laten afspelen via Google Chromecast (gen 1.).
Hoe vinden jullie het geluid van de Home voor muziek? Is het heel goed, goed of eerder bwa?
Ik zoek niet iets dat superhard gaat dat ik het voel bonken als ik me hand erop leg. Dan zou ik voor een JBL moeten gaan (& Amazon echo als ik toch een smart assistent wil hebben) ? Wat is jullie mening/ervaring hierover.
Ik ga er ook vanuit dat ik vanaf mijn pc in spotify kan bepalen wat ik speel via mijn Home (zoals Chromecast) ?
En dan misschien mijn stomste vraag van allemaal. Werkt de Home ook zonder smartphone/pc? Het zou namelijk handig zijn moesten mijn ouders ook via de Home naar radio kunnen luisteren. Ze hebben beide Windows Phone nog dus geen toegang tot de Home app.
Ik ben trouwens met zoeken op deze
link gekomen. Mensen die deze toevallig hebben gekocht via daar en ervaringen willen vertellen? Ik vertrouw het niet helemaal.
Hoe hebben de meeste onder jullie de Home gekocht ? Via internet andere plaats of toch even naar Duitsland ervoor?
Kleine edit: ik zie dat ze deze nu ook in de
Belgische winkel Fnac verkopen, wat voor mij een stuk handiger zou zijn!
[
Voor 5% gewijzigd door
KoensSocialL op 17-08-2017 15:59
]
K.W.