RubenWwijk schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:29:
Gisteravond Google Home op Nederlands gezet en vind het zwaar tegenvallen. Heel veel commands in Nederlands pakt de GH niet, terwijl in het Engels perfect uitvoert.
Hoop dat de assistent in Nederlands nog een beta versie is en rond de 24e de definitieve uitkomt.

zelfde hier. Sterker nog:
Ik kon in het NL vragen, maar mijn vriendin bleef engelse antwoorden krijgen. Dus die was meteen weer gefrustreerd

.
Gisteren op een iOS device NL ingesteld. Vandaag de Android update gedaan, maar daar kon ik geen NL selecteren. En opeens sprak de home ook geen NL meer

.
achja dat is het risico van beta-software i guess. Maar zodra het officieel is ga ik alles resetten en opnieuw instellen voor de nederlandse taal. Dan mis ik wel het Harmony-gedeelte.... Maar door wat upgrades heb ik die straks niet meer nodig

Sahi_NL schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:37:
[...]
Dat is de reden waarom ik ook hoop(te) dat het mogelijk is NL en US/EN door elkaar te gebruiken. Dan kun je altijd nog de vraag in het Engels stellen (Sterker nog, ik denk dat ik Engels logischer/natuurlijker vind tegen de Home dan NL).
Tja je bent Engels nu gewend. Dan is het logisch dat dat natuurlijker voelt. Ik merk zal ook dat ik bij NL nog erg moet nadenken hoe ik de vraag ga stellen. En in het begin praatte ik zelf ook als een robot in het Engels tegen de Home. Maar als je het eenmaal gewend bent begin je steeds natuurlijker te praten

dat zal in het Nederlands niet anders zijn.
[
Voor 27% gewijzigd door
Waah op 11-10-2018 09:09
]